Tékozló Homár

Fantomtartozás a UPC-nél

2013.02.26. 13:14 | jackyll | 74 komment

Mondhat akárki akármit, mindig a számlázószoftver hibásodik meg. Naiv ügyfélnek a UPC kapcsolta le az internetét egy januári tartozás miatt, amiről elismerték személyesen, hogy nem létezik:

Tisztelt UPC! Ez év januárjában tévesen UPC-s folyószámlámámon megjelent 27.185 ezer forint tartozás. A Hegedűs Gyula utcai kirendeltségen hamar kiderült, hogy ez tévedés volt, így a jóváírási folyamatot a hónap végén megkezdték, és azt mondták, hogy febr. 15. után "érdeklődjek", azaz menjek be újra, hogy ki tudjam fizetni valós, 1. 130 Ft-os tartozásomat. Múlt csütörtökön ez megtörtént, majd a következővel szembesítettek:

- hozzávetőlegesen ezer forintos tartozásomat nem tudom kifizetni, csak a teljes összeget, mivel a jóváírás megtörtént, de a naplófőkönyvből a nem tudja a szofvter kivezetni
- a nem valós tartozást a későbbiekben sem fizetik vissza, hanem ameddig ez az összeg fedezi, nem kell a szolgáltatásért fizetnem (megj.: ez több idő,mint a hűségidő!)
- március 5-én korlátozzák a net-hozzáférésemet, ha nem fizetem ki a nem valós, és a UPC hibájából folyószámlámra került összeget.


Mai napon kézhez kaptam február 6-án kelt levelüket, amely a kirendeltségen elhangzottak képest:

- 30. 780 Ft-ről szól

Illetve:

- a mai napon már nincs net-hozzáférésem

Amennyiben a szolgáltató részéről szerződésszegésnek minősül, hogy valós számláim fizetése mellett, ráadásul március 5. előtt korlátozták hozzáférésem, úgy szerződésemet a hűségszerződés ellenére a mai nappal:

- felmondom

Amennyiben a mobilnet-szolgáltatást a holnapi nap folyamán kábelesre cserélhetem egy szerződés-módosítással, és elfogadják tőlem a közel ezer forintos valós tartozás díját, és
"eltekintenek" a nem valós megfizetésétől (mert esetleg szoftverük mégis alkalmas e művelet végrehajtására), maradok előfizetőjük.

Felhívom figyelmüket, hogy levelemet az illetékes hatóságnak, az Index.hu internetes portál a témában érintett blogjának egyidejűleg megküldöm.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atörökk 2013.02.26. 13:18:34

"az illetékes hatóságnak, az Index.hu internetes portál a témában érintett blogjának"

Hatóság vagyunk, baszki. Nem is tudtam.

Supreme* 2013.02.26. 13:21:19

@atörökk: A vessző nálad nem játszik? Különbense lehet még a poszttolót

Atörökk 2013.02.26. 13:23:05

@Supreme*:
Szó szerint idéztem. Klasszikusokat csak szó szerint.

igi1 2013.02.26. 13:25:03

@atörökk: látod, itt mindig derül ki valami új

Taxomükke (UK) 2013.02.26. 13:25:54

A UPC ritka tetves banda.
Es akkor meg finom voltam.

CBF 2013.02.26. 13:28:49

Ma távközlési nap van?

igi1 2013.02.26. 13:31:26

@CBF: tegnap ismétlőnapvolt, ma távközlési nap

mi a gondod?

egy ismerősnek már három hónapja képtelenek rendesen bevezetni a tévét, netet, telefont

olyan jó néha ezeken levezetni a feszültséget, jól kiordítozni magad velük

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.02.26. 13:32:37

@igi1: Pont ezt akartam írni, megelőztél :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.02.26. 13:36:43

Én a tv előfizetésemet lemondtam január 1-vel.
A digi szereleők, már dec 31-én a délelőtti órákban ott voltak leszerelni a cuccot. Röhögtem egy jót. nehogy már a szilveszteri szar műsort nézzem!! Igaz, hoyg addig ki volt fizetve:)

CBF 2013.02.26. 13:38:28

Amúgy jól látom, hogy a kuncsaft a végén már alkudozik is, hogy a mobilnetes kapcsolatot kábelesre akarja cseréltetni? Ebben ugye benne lehet a trükk, hogy nincs a közelben kábeles csatlakozási lehetőség, mert sokba kerülne kiépíteni, de ez csak tipp. Mindenesetre firnyákos a kuncsaft. :)

Nemszereteknicknevengondolkodni 2013.02.26. 13:41:19

És eme poszt a mekiből íródott,ha kikapcsolták az internetet?
Sok a szóismétlés,és emiatt kicsit zavaros a nem valós valós tartozás valójában.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.02.26. 13:43:22

@Nemszereteknicknevengondolkodni: ez buta kérdés. Én a melóhelyen vagyok.
Attól, hoyg valakinek otthon nincs net-e, azért még a munkahelyén lehet.

igi1 2013.02.26. 13:50:33

@batgirl: én se értem, minek a tévé

szerintem jót akartak neked, az tuti

Értelmezzünk, mert nekem, kicsit nehézkes ez a poszt:

1. van egyszer a fantomtartozás: 27.185 ft
2. van másodszor a poszter tartozása 1. 130 Ft
_------
Ügyintézés:
1. Egyszer bement, kifizette a tartozását, 1130 Ft-ot, és a jóváírási folyamatot megkezdték.
2. értesítették, hogy nem tudja kifizetni az ezer forintos tartozást, mert az összeset ki kell előtte csengetni

Ez így van mindenhol, ha nem fizeted ki a teljes tartozást, akkor nem lehet jóváírni, vagy más tranzakciót végezni.

De hát nem értem, ha egyszer kifizette már az 1100 forintot, erről nyilván van igazolás is, tehát a rendszer vette

Be kell ilyenkor fizetni a pénzt, és később, nem kell számlát fizetni, 0 ft-os számlát küldenek, vagy csak az alapdíjat, és azon felül írnak jóvá. Ez viszont a hűségidő után járna le.

---
Ekkor ügyvédhez fordultam volna, ilyen esetben, ez már nem kevés pénzbe lenne.

Másrészt, ha kivárt, mobilnet helyett vonalas netet akar, akkor nem tökmindegy neki?

----
A végső tartozás: 30. 780 Ft (kamatokkal növelve), (de bezzeg, ha nekem tartoznak, a jóváírt összeg nem kamatozik)

Felmondani nem lehet a szerződést, csak ha fizetsz, esetleg ügyvéd, bíróság, perelni, fogyasztóvédelem, eljárás utáni határozattal.

---
Ha nem akar fizetni, nem akar ottmaradni, mi a fenének akarja a upc-nél a mobilnetet kábelesre cserélni?

Ezek után nem is tudná, hiszen nincs kifizetve a tartozása.

vénszivar 2013.02.26. 13:52:26

Visszatettem a szekrénybe a nagyszülők ceruza hegyezőjét, persze vagy 15 cerkát szépen kihegyeztem. Ja s érthetetlen számok vannak rajta 6.10 !

igi1 2013.02.26. 13:53:03

@Nemszereteknicknevengondolkodni: csak azért, mert benyújtja az igényét is

mobilnetes köcsög, aki otthonról netezik

oszt ráébredt, kábelessel jobban járna

én a helyébe kifizettem volna, oszt átmentem volna kábelnetre, és onnan vonogassák a díjat ezek után

csakhogy, a tartozás ott van, ezek után nem engednek neki semmilyen szolgáltatást igénybe venni, mert a rendszer nem fogja engedni

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.26. 13:54:20

"a UPC kapcsolta le az internetét egy januári tartozás miatt, amiről elismerték személyesen, hogy nem létezik:"

Attól még lekapcsolhatják miatta, most mi a baj ezzel? :D

A befejezés viszont helyes, hátha elkezdenek dolgozni egy kis nyomásra.

igi1 2013.02.26. 13:55:08

Ja, és hiába is mondaná fel, a tartozás ott van, nem fog eltűnni a rendszerbe, majd átadják egy végrehajtós cégnek

így vagy úgy, de behajtják azt a 30 ezret, minél tovább várakozik, annál jobban szív

jogos a reklamálás, a szolgáltató hibázott, de a poszter magának csinálja a szart

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.26. 13:55:41

@igi1: Attól még a fantomtartozásnak nem kéne ott lennie.

Nemszereteknicknevengondolkodni 2013.02.26. 13:55:45

@batgirl:
Mindig elfelejtem,hogy másnak lehetnek kedves munkáltatói :D
@igi1: tehát a poszt lényege:
Nincs tartozása
Van tartozása,de kevesebb
Nincs tartozása,befizette
Lett tartozása,de mégse.
Azért maradna upc-s.
Ennek az egésznek nincs értelme.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.26. 13:57:12

@igi1: Aha, csak ha a 30 ropi nem volt jogos, akkor a behajtó is szopni fog egy esetleges bírósági eljárással :D
Az 1000Ft-os tartozása szerintem a havidíja lehetett, emit nem fizetett be, mert nem akarta a 30-at.

@Nemszereteknicknevengondolkodni: Lehet azért maradna UPC-s, mert csak T van ott azon kívül, azt meg inkább ne, de valamivel fenyegetőzni kell :D

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.02.26. 14:01:04

Azért én még sem értem.
Ha nem tartozik 27 ezerrel, akkor mért fizesse ki????????????????

igi1 2013.02.26. 14:07:08

@ColT: igen, csak azt, hogy nem jogos, azt hatóságnak kell eldöntenie, vagy szervnek

de akkor is bemutathatná azt, hogy ő jogkövetőként befizette a tartozást

és utána lehet mindenkit perelni, szivatni, akit akarsz

miután a te javadra döntöttek

@batgirl: én azt nem értem: ha így elbántak vele, mi a fasznak akar még ezek után is ott maradni????

2013.02.26. 14:10:50

Az éjjel a románok ellopták a jupiszit.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.02.26. 14:11:28

Van a németekné ilyen Vera, vagy mi. Ilyen tévés bíróság. Olyan nálunk is elkélne, csak igi1 magyarázna a pulpitusról. Teljesen előttem van.. Sikerötlet.

igi1 2013.02.26. 14:18:44

@Kellemes Zérókomponista: csak óvatosan

én a magam javára ítélnék

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.02.26. 14:20:55

@igi1: neheem, tuti nem tennél ilyet, ezek után, hogy így látod magad, főleg ennyi ember előtt. Te jó vagy. Én elhiszem ezt és jó tévénézőként nézem a műsorod. De a QVC-n is szuper lenne a mondóka by you. Az jobban feküdne?

Nemszereteknicknevengondolkodni 2013.02.26. 14:22:33

Régen volt Katalin bírónő. Igényes egy műsor volt a javábú!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.02.26. 14:26:16

azt azért be kell vallanom, hoyg néhány csatorna hiányzik:( animal planet, NG, discovery..stb..

igi1 2013.02.26. 14:28:33

@Nemszereteknicknevengondolkodni: az is csak olyan, mint a családi titkok

megjátszott vót :)

tényleg, felvehetnének:

1. kommunikációs csapatba
2. bíróságra bírónőnek
3. politikusnak (na jó, annak nem, ahhoz még nekem sincs elég gyomrom)

mindegy, az a lényeg, én ellenőrizzek :)

a poszter helyébe kifizettem volna a lóvét, felnyomtam volna őket, ha megvan a papír, per, oszt a tripláját követelném vissza

Oszt vagy kapok vagy nem, de előre borítékolható, nyert ügyet minden ügyvéd szeret.

há nem?

Nemszereteknicknevengondolkodni 2013.02.26. 14:36:03

@batgirl:
Marad nekünk digiseknek a jó öreg fishing & hunting.
Nekem a Discovery TLC a fájdalmam és az Investigation :(
Ezek ellenére inkább digi,mint thome.

upc on-line · http://www.upc.hu 2013.02.26. 14:37:11

Tisztelt Ügyfelünk!

Szeretnénk utána nézni az esetnek, ehhez viszont szükségünk lenne az ügyfélszámára, melyet elérhetőségeivel együtt elküldhet számunkra a upconline@upc.hu email címre. Reméljük, sikerül a problémájára megfelelő megoldást találni. Megértését köszönjük!

England win The Ashes! 2013.02.26. 14:38:33

@Nemszereteknicknevengondolkodni: Ja. A Jogi esetek sokkal jobb volt dr. Erőss Pállal és társaival.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.02.26. 14:39:42

hagyni kell a faszba perre menni az UPC-t, ne fizess. mivel a 30 rugó nem valós, ezt ők is elismerik, ezért kapásból nyered a pert, hogy 30-at nem kell befizetned. mellékesen kiderül, hogy hivatalosan 1000 a tartozásod. amit készséggel be is fizetsz, amikor adnak róla egy pontos számlát.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.02.26. 14:40:05

A nyilvánosság készségessé teszi az érdekelt felet. Szép ez.

England win The Ashes! 2013.02.26. 14:41:35

@upc on-line:

Mi az, hogy "Reméljük, sikerül a problémájára megfelelő megoldást találni."? Nullázzátok a fantomtartozását és pont.

Különben meg lehet, hogy nem is olvassa a posztot, mert lekapcsoltátok a netjét, másnál netezve meg nem a homár az elsődleges olvasmánya.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.26. 14:41:49

@igi1: Persze. Előbb befizeted, aztán majd jól nem kapod vissza.

@Kellemes Zérókomponista: Voolt ilyen műsor... De nemtom az Igi volt-e benne

@Hurrá Torpedó: Ezt magyarázom én is :)

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.02.26. 14:42:28

nebassz. beírt ide Megértését Köszönjük nevű UPC alkalmazott. 1 óra alatt talált egy ügyintézőt a Homár Munkaerőközvetítőn keresztül, aki hajlandó foglalkozni a problémájával.

Akkor már csak azt nem értem hogy mi a pékfaxának van telefonos, és személyes ügyfélszolgálat, ha azok semmit sem tudnak elintézni, csak a Homáron keresztül megy a problémamegoldás...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.26. 14:43:05

@upc on-line: Szerintem már volt nálatok párszor...

@Hurrá Torpedó: Hát látod.

herk 2013.02.26. 14:44:53

az a kérdés, hogy van-e arról jegyzőkönyved, hogy ki akartad fizetni az 1000 ft-os tartozásodat.
Mert ha nincs, akkor hazudhatják (és fogják is), hogy mivel nem fizetted be a számlát, az ezervalamennyit, ezért kapcsolták ki a neted. Tehát jogosan, ezért még kötbért is fizettetnek.
Szóval szerintem krva gyorsan szerezz papirt vagy hangfelvételt, hogy te be akartad fizetni a pénzt, de ők nem engedték.

England win The Ashes! 2013.02.26. 14:45:19

Meg volt a Tévé ügyvédje a Juszt-is-riporter-Lászlóval (by Hofi).

igi1 2013.02.26. 14:52:15

@ColT: 1. így se kap semmit, hogy fizet

2. úgy se kap semmit, hogy fizet, csak a semmi is kamatozik

melyik jobb?

Nemszereteknicknevengondolkodni 2013.02.26. 14:53:44

@Dr Jozef Vengloš:
Még hirtelen az a doku sorozat jut eszemben amiben egy szemüveges bácsi ül a könyvespolc előtt és el kell dönteni melyik történet igaz a kettő közül.
"Ön szerint megtörtént eseményt látott,vagy mindez csak a képzelet szüleménye?!
Mi lehetett ennek a címe?! :D

igi1 2013.02.26. 14:53:56

@herk: az ezer forint befizetése MEGTÖRTÉNT, az is érdekes, hogy hogyan

hiszen, ha volt mellette 27 ezer, aligha történhetett meg

ha volt róla számlája, nyert az ügye

Rosszindulatú Vászka 2013.02.26. 14:58:33

@igi1: az a titok, hogy ha van a rencerben régebbi tartozás,minden új befizetést abból írnak jóvá, hiába fizet be újabb csekkeket. Vagyis a rencer nem azt könyveli le, hogy az 1000 forintos csekk rendezve, hanem az első 30.000-1000. Ez van.

igi1 2013.02.26. 15:03:25

@Rosszindulatú Vászka: itt pont fordítva volt, hiszen az ezer forint volt előbb, utána lett a 27 ezer fantomtartozás

éppen ezért elkapható, ha arról van blokk, számla

Rosszindulatú Vászka 2013.02.26. 15:05:21

@igi1: vélhetően a tartozás élvez prioritást a rencerbe, hiába fizet be akármit, azt mindet abból írják le.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.26. 15:06:54

szerintem vissza kéne adnia azt a fantomot, úgyse jó az semmire.

Nemszereteknicknevengondolkodni 2013.02.26. 15:08:19

@Dr Jozef Vengloš:
Ezzel okoztál pár kellemes percet :DDDD
Felelevenedett a gyerekkorom,amikor még nem tartoztak a upcnek úgy hogy tartoznak neki de kevesebbel,aztán kiderül,hogy többel,de mégsem,aztán kiderül,hogy egy homár posztot egyből észrevesznek a posztoló rívását meg nem.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.02.26. 15:08:34

@herk: ha bizonyítják, hogy adtak 1000 Ft-os számlát amit nem fizetett be az ügyfél, akkor jogos. de ilyenjük nincsen. ha lenne akkor nem lenne poszt.

mondjuk nem értem én ezt. a tv-nket még lustaságból (miénkből) mindig csekken kapjuk. aztán ezek a sárga szarok gyakran elkeverednek, és nem fizetődnek be :)
nálunk egy évben simán előfordul hogy 4-5 alkalommal dupla díjat fizetek, és nem panaszkodnak. költözéskor volt hogy tértivevénnyel küldték, mert akkor asszem már 3-4 hónap folyamatosan kiesett.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.26. 15:10:17

@Hurrá Torpedó: milyen felemelő érzés a homáron dolgozni, ingyen, a munka szeretete miatt!!!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.26. 15:14:51

Spam
www.facebook.com/photo.php?fbid=551818204851182&set=a.252840271415645.69152.138994429466897&type=1&theater

@igi1: Hát, így lehet, hogy kapni fog valamit egy kis ráhatásra...

@Hurrá Torpedó: Én ezért fizetem be, amit megkapom, mert úgy nem felejtem el

Rosszindulatú Vászka 2013.02.26. 15:15:46

@zebraság fél cicaság: ebből a megannyi sok áradó szeretetből szerencsére egy kicsi még nekünk is jut. Hát nem fantipompi, ahogy a Napocska ránk is pazarékolja kicsiny, lélekmelengető sugárit?

helianthus 2013.02.26. 15:21:41

Gyertek elsőzni az új posztra, cunami van!

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.02.26. 15:29:50

@ColT: az nem jó. mert ha hazamegyek délután akkor veszem ki a csekket a postaládából. akkor már nincs nyitva a posta, fel kell vinnem. és akkor lerakom valahova. de másnap tuti nem viszem magammal mert a posta is 8-16, mint ahogyan én dolgozom, és esélytelen odaérni. szombatig meg elkeveredik, mert elöl nem lehet hagyni mert az már rendetlenség (asszony szerint). és akkor elteszi valahova, ami bárhol lehet, csak ne legyen elő (akár a hűtő is). és így simán elfelejtődnek :)
ezért jó hogy minden más utalással megy, azt nem lehet elkeverni. de már gondolkoztam hogy bemegyek hozzájuk, úgyis kellene csomagot váltani.

Atörökk 2013.02.26. 15:54:57

Posztoló már mehet?

vénszivar 2013.02.26. 16:10:44

@atörökk: Hava? hozzátok a balkánra kecskét dugni?!?

szelidorzo 2013.02.26. 16:27:48

Részemről a javaslat:
upc on-line · www.upc.hu 2013.02.26. 14:37:11

mail: UPCOnline@upc.hu

Neki írjon a szopatott ügyfél!
UPC online feladata az internetes fórumok figyelemmel kísérése, szükség esetén tanácsadás, ügyintézési segítségnyújtás.
Jelen van többek között a Facebookon, a Prohardvare fórumokon.

Saját tapasztalat is, hogy gond esetén ha a panaszos felveszi a kapcsolatot vele, akkor az ügyintézés felgyorsul, és 100 %-ban az ügyfél megelégedettségével zárul.(azért nem árt ha az ügyfélnek igaza is van)

Nem egy fórumtársról tudok saját magamon kívül, akinek kifejezetten gyorsan jól megoldódott a problémája.

igi1 2013.02.26. 19:34:18

azé se hagyja magát mostmán a poszter, minimum legközelebb ügyvéddel menjen be a upc-hez

Megdobbent 2013.02.27. 06:33:15

Engem addig senki nem tud jokedvuve tenni, amig meg nem tudom, hogy merre van kuponkriszta :(((

vénszivar 2013.02.27. 06:48:56

@Megdobbent: Az árvízi gátak építkezésén láttam. Lyukas zsákot akart elpasszolni.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.02.27. 09:25:57

na most mi lett?
meglett a fantom, vagy maradt a tartozás?

Fuxika 2013.02.27. 10:11:22

@atörökk:
Kisköcsög, attól, hogy nem ismered a magyar helyesírás szabályait, nem pofáznod kellene, inkább felzárkózni.
Például mi az a rejtett kötőszó, stb.
Ide is elrejtettem néhányat!

Gazsi bácsi lótetű 2013.02.27. 13:49:31

Évekig elégedett (?) ügyfele voltam ennek a bandának. Költöztünk, bementem lemondani. Kértem sorszámot, majd unalmamban összeszámoltam, hogy 6, azaz 6 ügyfél vár előttem. Jöttek-mentek az ügyfelek, pörögtek a hívószámok, csak az enyém nem került sorra. Végül nagy nehezen, 15. ügyfélként sorra kerültem. Kérdi a hölgyemény, hogy miért akarom felmondani. Mondom költözés miatt. Megnézi az új címet, háááát ott nincs UPC. Mondom h. tudom, de azok után, ahogy velem bántak, nem is szeretnék többet velük találkozni. És még Ő volt megsértődve, csapkodott össze vissza. Persze ettől én is ideges lettem, és csúnyákat gondoltam, majd inkább rájöttem, hogy a mosolygás sokkal jobban idegesíti. Így is lett. Látván a fokozottt idegességét, lett egy jó napom. :-)))

upc on-line · http://www.upc.hu 2013.02.27. 17:22:07

@Hurrá Torpedó:

Bár az ügyfelünk végül nem küldött ügyfélszámot, de sikerült kinyomoznunk a közvetett adatokból, kiről lehet szó. Valóban minden úgy történt, ahogy azt előfizetőnk is leírta. Természetesen ezt követően felülvizsgáltuk rendszereinket és folyamatainkat is: egy adminisztrációs hiba történt, amit javítottunk és megtettük a szükséges lépéseket, hogy a későbbiekben ne történhessen hasonló eset. Végül felhívtuk az ügyfelünket is, aki elégedett volt a megoldással és még a mobilnet előfizetését is megtartotta:)

szelidorzo 2013.02.27. 18:39:38

Egyszer OPC-Online is be fog sokallni.

Amit az ügyintézésre tartott droidok nem tudnak, vagy akarnak elintézni, vagy lustaság, vagy hozzá nem értés miatt, esetleg hatáskörük nincsrá, a főnökük meg tojik rá, az a fórumokon keresztül nála csapódik le.
Viszont érdekes módon, ha Ő(k) néz utána, akkor az ügyfelet valóban visszahívják és valóban megoldást keresnek a problémára európai módon. Időnkét úgy tűnik, mintha más cégről, sőt más országról van szó esetükben.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.02.28. 09:51:02

@upc on-line: ez tök jó.
nem lehetne valahogy elintézni hogy a digisportos kézilabda meccseket lehessen UPC-nél is nézni ;)
illetve végre van biznisz csomag. érdemes volt felnéznam a honlapra :)

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.02.28. 09:57:53

vagyis mégsem végre. a biznisz csomag még mindig elég gáz áron van. drága. mi a pék kerül 11+áfába a FPB60-as csomagban, mikor a lakossági FP120 6000+áfa alatt van?
a FixIP meg +3000+áfa. brrr.
süti beállítások módosítása