Tékozló Homár

A Kapos Volán nem szereti a kiscicákat

2013.03.07. 16:16 | jackyll | 239 komment

kitten.jpgAz előzetes onlnie és telefonos egyeztetés ellenére naiv utasnak azt mondta a sofőr, hogy ha a pályaudvaron magára hagyja a macskáját, őt azért elviszi:

Történt, hogy van egy kiscicám, akinek sínbe volt a törött lába és történt, hogy utazni szerettem volna Budapestről Kaposvárra, a cicával együtt. Van egy csinos kisállat hordozóm (leírás szerint repülőgép kompatibilis), szóval úgy éreztem mindketten készen állunk a nagy útra. A lakóhelyemhez közelebb van a Népligeti állomás, így a Déli Pályaudvarról való indulás és vonatozás helyett a Kapos Volánt választottam. Szkeptikus vagyok, így előzetesen a Volán honlapján ellenőríztem a kisállat szállításra vonatkozó feltételeket, majd mivel biztosra akartam menni, felhívtam a Volanbusz honlapján elérhető ügyfélszolgálgálati telefonszámot és megérdeklődtem, hogy kiscicát hordózóban szállíthatok-e buszon (arra nem emlékszem, hogy említettem-e, hogy Kapsovárra utazom, de mondjuk nem is kérdezték, ez tutti). Szóval a válasz igen volt, és mivel kiscica, jegyet sem kell venni. Örültem nagyon, majd ezt követően interneten megvásároltam a jegyem. A csattanó a buszpályaudvaron a buszra való felszállás előtt ért: a buszsofőr közölte, hogy a Kapos Volán jártain Budapestről kisállat szállítást nem vállalnak, engem elvisz, de a cicát hagyjam az állomáson.

Az információs/panasz pulthoz fordultam, ahol mondták, hogy habár ugyanaz a társaság (Volán és Kaposvolán), valójában még sem, és hogy a Kaposvolán külön rendelete, hogy Kaposvár – Budapest és a Barcs – Budapest járatokon nem szállítanak kisállatot. Ez rajta van a honlapon és a Kaposvolán tájékoztatóiban. Utólag megnéztem, itt nincs, no itt van

A történet vége röviden, hogy taxival leutaztam a Déli Pályaudvarra, onnan az utolsó vonattal Kaposvárra, így kb. háromszoros áron, mint ahogy az egy utam került volna és 4 órával később érkezhettem. Természeretesen panaszt tettem, amire udvarias és semmitmondó válaszokat kaptam levélben. Itt a vége, fuss el véle, és ma is mindenki úgy él, mint e történet előtt, továbbiakban sem szállít senki kisállatot a két említett járaton. Hogy miért? Valószínűleg mert csak.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horst Nilgerson 2013.03.08. 09:30:44

@ColT: Na persze, dobozból nem is folyik ki a lé, ugye?

Szenthomárság 2013.03.08. 09:31:59

Amerikában hajléktalanokat is felvihetsz a buszra, feltéve ha cicaszállító boxba teszed őket.
És persze ha nem négerek!

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.03.08. 09:33:09

@Horst Nilgerson: természetesen az, hogy agresszív vagy. Érted. Nincs megoldás.
@ColT: ja. Bár én most bor.
@Szenthomárság: jaaa, ő kereste a bajt!

Hobbi Gilda · http://kismalac.blog.hu 2013.03.08. 09:34:09

@ColT: Vagy mégis?
"...Egyébként számláztunk
már ki mi is olyan cica
tulajdonosnak olyan
üléspár huzat
újrahúzásának díjat, akinek
a macskája a dobozba
behányt, befosott (beteg
volt a szerencsétlen állat)..."

Szenthomárság 2013.03.08. 09:43:31

A képen látható cicának eltűntek a szülei a tavalyi nyugat-szaharai árvízben utána elütötte egy hummeres és közben bajuszrákos lett.
Ha megosztjátok akkor bill gates ad neki megosztásonként 13 centet (ájfonról 17 centet) és összegyűlik neki a bajuszbeültetésre.

www.1800petmeds.com/pet-med-info/images/switching-cat-to-canned-food.jpg

Ha nem osztod meg, akkor nincs lelked!

Manyecska 2013.03.08. 09:44:04

@ColT: de!!:D legalább megtudtuk hogy a macska folyékony halmazállapotú és kizárólag fejjel lefelé szállíccsák a parasztok:D!

Horst Nilgerson 2013.03.08. 09:44:14

@Kellemes Zérókomponista: majd te is kapsz két pofont, csak szóljál be mégeccer

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.08. 09:44:20

@Egyéves Önkéntes: Láttál már macskahordozót?
alkupiac.hu/termekek/61351_clipper-1-s-szallito-doboz

Akkor ennyi erővel kisgyereket se lehet vinni a buszon? Az is bepisilhet, az is büdös.

@Horst Nilgerson: Láttál már macskahordó dobozt? Kb. egy műanyag teknő. Ha az folyik, akkor kb. összetört.
alkupiac.hu/termekek/61351_clipper-1-s-szallito-doboz

Amúgy a kóbor kutya IS baj és a Pető intézetben uralkodó állapotok IS. Nem ember és kutya között kell különbséget tenni, hanem élet és kínzás között.

@Kellemes Zérókomponista: Az is lehet... :)

Horst Nilgerson 2013.03.08. 09:45:20

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: oszt a szag fölfele nem terjed?
oszt a pisi nem tud kifolyni sehogysenem?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.08. 09:45:32

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: Ennyi! Ennyi hülyét egy rakásra :D

@Szenthomárság: Fúvaze szegény... Bill Gates támogatja, az nagyon gáz, ki kell onnan menteni!

(A Hummeres a Balaton jegén ütötte el?)

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.03.08. 09:48:01

@Horst Nilgerson: de nem érted. Nem te vagy az, hanem ők gondolyák ezt rullad. Mert addig ér az eszük. Értem?
@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: :D

Manyecska 2013.03.08. 09:48:06

@Horst Nilgerson: fene tudja, én nem szoktam meghúzni a szállítódobozkát,.. dehát a kisujjunk sem egyforma, ízlés dolga:D!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.08. 09:49:37

@Horst Nilgerson: Azért ezt nem fogom sosenem megérteni. Tehát ha felszáll a buszra egy kiccsalád, ami hót bűzlik, az nem baj. De ha macskát visz valaki, ami vagy behugyozik, vagy nem (mondjuk egy 20km út alatt nem valószínű), az baj.

Vajon hogyan élik meg az ilyen emberek a világ egyéb kellemetlenségeit? :)

(Különben jut eszembe, a mi macsekunk olyan szinten szobatiszta, hogy képtelen is máshova szarni-hugyozni, mint macskaalomba. Ez úgy 1 hónapos kora óta így van.)

Manyecska 2013.03.08. 09:50:53

@Horst Nilgerson: egyébként meg mennyire kényelmesebb már a HÓTBÜDÖS /retkes/ MÁRTON LÚD amin repülsz??:D:D:D

Horst Nilgerson 2013.03.08. 09:52:29

@ColT: nézd mindenki olyat büdöset csinál a lakásában, amilyet csak akar.
tarthat macskát, lovat, disznót, bármit. leszarom.
de azért a buszon, vendéglőben, akárhol ne a kibaszott állatoké legyen már a főszerep, hanem az embereké.
az egyik törött lábú macskát visz a buszon, a másik orrszarvúbébit, a harmadik fél kecskét.
hát a faszt.

Horst Nilgerson 2013.03.08. 09:56:20

@Kellemes Zérókomponista: most megúsztál két pofont, mert én NEM VAGYOK AGRESSZÍV? ÉRTED BAZMEG? :)

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: de én azért repülök a lúdon, mert a rohadt sofőr nem vette fel. :)

@ColT: én meg a hozzád hasonló állatbuzikat nem fogom megérteni. akik képesek magasabb prioritást biztosítani (elnézést a szóképért) az állatoknak, mint az embereknek.

Egyéves Önkéntes 2013.03.08. 10:04:17

@ColT: láttam, sőt folyt is ki belőle pisi a kocsim ülésére.
De természetesen kiváló illata volt, azóta se használok wunderbaumot.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.03.08. 10:06:25

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: hát az elején a mienk is ezt csinálta. Aztán már meg csak nyújtózkodott. Mondtam is magamba': ez már pofátlanság. Mondjuk nem akart támadni sohanem. Mert a tietek milyen? Meg mér' áll elő bármilyen olyan szituáció is, hogy a gazdaközösségre támadna? Ez így nincs rendbe. Vagy félreértem?
@Horst Nilgerson: köszönöm, hogy megúszhattam!:)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.03.08. 10:06:38

A macskaszállító doboz aljára általában szoktak állat pelenkát tenni. Legalább is a környezetemben így szokás. NAgyon ritka , ha a macska bepisil a dobozba.De tételezzük fel, hogy bepisil vagy belehány, vagy bármi.
Akkor is a büdösség factora messze elmarad, egynémely ember büdösségéhez képest. Én voltam olyan buszon, amikor az ember gatyájából kiesett a szar.
Lehet ekézni, igen az állatokat jobban szeretem mint az embereket. Kivéve a családom és a barátaim.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.03.08. 10:08:24

@Horst Nilgerson: ennek igen egyszerű magyarázattya van. El is mondjam? Hát persze, hogy el. Az állat nem beszél vissza, nem sérti, nem sértheti meg a állattartó énképét, nem karcolgassa az egóját. Rémegyszerű, de nincs tovább, tényleg ennyike. Nekem speciel ez fáj, hogy ilyen egyszerű az ember. Ezvan. Nem Coltraértem, szerintem ő nemis állatbuzi. Csak simán buzi. Na jó, az se. :D Bocs. De szóval sokaknál télleg ez van. :( Éjjen az evolúció-

Horst Nilgerson 2013.03.08. 10:09:51

Aki lakásban tart állatot ez sok minden, de állatbarát semmiképpen nem.
Sokkal inkább egy egoista embi, akinek nem számít, hogy a kutyát arra teremtette a jóisten, hogy futkározzon, ugasson ásson a kertben, pisiljen a fákra és nem arra hogy egész nap egy lukban várja a gazdit, aki hazajön és simogatja a buksiját, mert milyen cuki.
Neki csak az számít, hogy ő jól érezze magát és az állat ehhez csaj egy eszköz.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.08. 10:11:14

@Horst Nilgerson: Hú. Ne már zavarni merjen valaki :D

Senki nem mondta, hogy az állatoké a főszerep.
Ellenben ebben a konkrét esetben mondjuk nem hiszem, hogy bárkit zavart volna a macsek (és a vonaton meg nem zavart...?)

Amúgy senki nem biztosított magasabb prioritást, és nem vagyok állatbuzi. Illetve némely embert elnézve, jobb lenne.

@Egyéves Önkéntes: Azt valaki nagyon elszúrta... Hogy tudott kifolyni?

@batgirl: Ezt pár emberrel meg kéne értetni :)

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.03.08. 10:13:34

@batgirl: jó, de te egy egyszerű teremtés vagy. Ez a szarkiesés nagyon nagy. :D Én is voltam már buszon, melyen beszart egy tata, de az ő matériája csak textilek alól sugárzott. És hogy esett ki? Lábszárnál? Namost nehogy azért legyen már büdösebb az ember, mert 1x egy beszart. Énmeghogy a vonaton zötykölődtem (akkoriban nem léteztek még tabletek) és egy tacskó beszart. Azon a világ összes huzata nem segített. Pedig az állat vót. Mely értelmezésed szerint, soha nem érhet el oly szagi szinteket, melyt az ember képes produkálni. Tehát inkább a szarra helyezném én a fókuszt. Figyeljük meg, hogy meglássuk: rendkívül gyenge cérnaszállal összefércelt érvelést állítottál te elő most. Mely tejjesen más területen létrejött, feléd irányulú bántáshalmaznak kíván emléket, s ellentételezést állítani. Belekevervén az egyszerűkis állatkákat. Ha valami jó, ne attól legyen jó, hogy a másik szar. Áh, nők.

Horst Nilgerson 2013.03.08. 10:15:06

@Kellemes Zérókomponista: így van, pótcselekvésbe menekül, mert az embikkel képtelen kommunikálni
inkább csak tutujgatja a macskát, meg papírt köt a farkára, mármint a macskáéra és röhög rajta
sérült lelkű embik ezek, a civilizáció vadhajtásai
holott panelgyökér által harmadik emeleti örökös börtönbe zárt puli csak szaladni szeretne, önfeledten nyargalni a birkák körül, a fű illatától megrészegülten rákaffantani a fűből tovaszálló lappantyúra.
Ehelyett egész nap egy üres szobában azt várja, hogy hazajöjjön végre a gazdi és a munkahelyi facebookozást otthon folytassa.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.03.08. 10:15:29

@ColT: nem tudod megértetni velük. Ha valaki nem szereti az állatokat, ott nincs józan érv. Mondhatsz te bármit, süket minden szóra.
@Kellemes Zérókomponista: te még nem láttál állatot visszabeszélni:))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.08. 10:15:52

@Kellemes Zérókomponista: Utazott már melletted c kategóriás család? Na akkor te is azt moondod, hogy ezek büdösebbek :)

Amúgy megesik az, hogy mocskos lesz az üllés, azt akkor az utassal ki lehet fizettetni, hogy szagtalanítsák. Ilyen egyszerű.

Vagy ha behugyozik a macska, akkor le lehet szállítani az utast, aztán mehet tovább.

Horst Nilgerson 2013.03.08. 10:17:16

@batgirl: De téged nem az eszedért szeretünk!

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.03.08. 10:19:21

@Horst Nilgerson: ja, a hungarian állattartási kultúráról - mely nem is létezik - beszélhetnénk. Még kertesházak esetibe is, nemhogy még a lyukak. Jájá. Elbeszélgetést igényelne sok önismerethiányos, állataival környezetére kicsit sem nyugató hatást gyakorló kis görcs. S itt sem kap előjelet nálam az állat, mily érdekes. Senem pozitív, senem negatív a körötte létező kontextustól - az állat csak állat, ösztönökkel. Amibe persze az embi előszeretettel belélátja, amit csak akar. Naelég.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.03.08. 10:20:21

@Kellemes Zérókomponista: áh..hagyjuk. az én egyszerűségemben nem kívánok olyan magasröptű elemzéseket csinálni mint te. A te magasságodhoz semmi nem ér fel, és még nyújtózkodni sem szeretnék.

mellékesen a szar dolog: zugligetben dolgoztam, és busszal jártam. Télen tele volt a busz hajléktalanokkal. Icipici busz elején mi voltunk összetömörülve, hátul a szerencsétlen emberek, köztünk a kétméteres szagfüggöny. Na ott történt, hogy a gatyájából kiesett a kaki.

Egyéves Önkéntes 2013.03.08. 10:20:59

@ColT: Fékeztem és leborult a p.csába dobozostól :D

Mert egy rohad nyugger lelépett elém! Hogy képzelte ezt nem tudom, amikor én és a MACSKÁM utazik. Miért nem marad otthon? Fontosabb neki a felírt gyógyszert kiváltani mint az, hogy én a macskámat viszem macskavelneszbe meg a Leroyba?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.03.08. 10:22:45

@Horst Nilgerson: még szeretned sem kell. ez nem erről szól.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.03.08. 10:24:23

@batgirl: várjálmert én meg pont az (eltúlzott) állatszeretetre mondom pontugyanezt, hogy nincs. Józan érv. A nemszeretésnél azért általában vannak..
@ColT: hát nos! Utaztak, de viszont ez, s az ilyenek sem szolgáltatnak elegendő ingerenciát nálam arra, hogy azér mer egyik, ilyen, következésképp a másik - itt az állat - lesz törvényszerűen amolyan. Ez eléggé óvodás összefüggésbe-hozás. Fúú, de unom magam.:D
@Horst Nilgerson: hát igen. Ebből én kiemelném az illathiányt. Az olyan nekik, mint nékünk a társas érintkezés. De nehéz kérdés ez, merugye ha birkákat akarsz tartani, akkor nem élsz meg és/vagy bazinagy a nihil. A kutyának ideális, neked nem. Vagy ha neked az, a kutyának nem. Ez persze nem menti fel a hülyéket, csak mondom, nem egyszerű.

Egyéves Önkéntes 2013.03.08. 10:25:44

@batgirl: Én speciel szeretem az állatokat, pont emiatt eszembe nem jutna lakásban tartani őket.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.03.08. 10:28:04

@batgirl: szerintem királyak az elemzéseim. Mindig újra és újraolvasgatom őket.:D Senki nem ér fel? Életembe nem kaptam nagyobb bókot. Amúgy nelegyen má baj, hogy meglátásom van a meglátásodról. Na jó, az egyszerű teremtés tekinthető beszólásnak, azt akkor visszaszívom, yó? Bocsika.

SarahConnor 2013.03.08. 10:28:45

Egyszer a vasútállomáson állt előttem a sorban egy lány, lyukas dobozban icipici kismacskával.
Míg jegyet vett, feltette a pultra, a pénztárosnő a légzőlyukakból kitalálhatta, hogy állat van benne. Úgyhogy vetetett egy jegyet a kismacskának is, 600 forintért. A kiscsaj alig tudta tízesekből és húszasokból összeszedni ezt az összeget, közben kérdezte, miért kell jegy. Mert állatot jeggyel lehet utaztatni. Igen, de egy fél táskányi dobozban van. A szabályzat szerint meg kézipoggyásznyi szállítóban díjmentes az állatszállítás. Na igen, de élő állat. A kislány megvette a jegyet, és elment. Engem nem hagyott nyugodni a dolog, este utánanéztem a neten, és bizony nem kellett volna fizetnie. Remélem, ő is utánanézett, és raplizott egyet.
Sajnos a vásárlónak kell jobban tudni, és ha jobban tudod, ki kell állni magadért, mert vagy nem ismerik a saját szabályzatukat, vagy csak nem akarják bevallani, hogy ismerik. :)

Horst Nilgerson 2013.03.08. 10:29:08

@Kellemes Zérókomponista: Egyébként is ez a túlzott állat-tutujgatás a magányos (elvált)picsáknál figyelhető meg, aki az állatokhoz menekül, mert a kutyának sem kell ez embik közül, illetve a túlzottan feminin férfiaknál, de rájuk már kár is szót vesztegetni.

Egyéves Önkéntes 2013.03.08. 10:30:59

@Fenimore: de miért vett egyáltalán jegyet???
Hiszen tőled tudjuk, hogy a vonat úgy is elindult volna, tehát nem érte volna kár a MÁV-ot!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.08. 10:31:23

@Egyéves Önkéntes: Halál az összesre! :D

Na mi ezért alapból úgy kezdtük, hogy a biztonsági övvel rögzítettük a dobozt. Balfaszok-e vagyunk?

@Kellemes Zérókomponista: Mi van? :D Tehát akkor az egyik lehet büdös, mer' nem olyan szőrös? Vagy mi?
Mi az a kettős mérce, hogy az egyik bűze nem zavar, a másik - lehetséges! büdöse meg igen? (Mer' a macska, az nem feltétlen büdös. Ahogy a c sem, csak néha.)
Ez kérlek alássan, baromság.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.08. 10:32:34

@Horst Nilgerson: Vagy inkább csak olyan embereknél, akik tovább látnak az orruknál :)

OK, a 25 macskás vénasszony tényleg pszichiátriai eset, de szeretni más lényeket már csak szabad.

meg majd az embereket szeretem akkor, ha okot adnak rá. Elég kevés csinál ilyet.

Egyéves Önkéntes 2013.03.08. 10:33:06

@ColT: utána pisilt be, mikor visszatettem, mert fejjel lefelé kötöttem be :D

helianthus 2013.03.08. 10:33:18

@Kellemes Zérókomponista: erre nem tudok mit lépni, mert úgy le vagyok taglózva. Erre nem számítottam.

@Szenthomárság: végülis igazad van. Tényleg a makka a hülye. :D

Manyecska 2013.03.08. 10:34:25

@Horst Nilgerson: az enyimet vadon tarthatták, valszeg verték is, sosemnyírták, kórosan sovány volt amikor kiszedtem a nyócsávos Szentendrei-út kocsijai közül /még a Fővinform hírekben is szerepelt mindkét rádióadón:D!../, sza érted.

Szenthomárság 2013.03.08. 10:35:25

@helianthus: nézd, ha otthon marad, akkor megúszta volna az egész hercehurcát (vidéken: cécót)
így döntött, vállalja a következményeit. :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.08. 10:36:27

@Egyéves Önkéntes: :D:D:D:D:D:D De a macsek a talpára esik! :D

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.03.08. 10:38:01

@ColT: nemnem, ezt félre értelmezted, yól. Pont az ellen ágálok, amit te íról. Szóval mi egy véleményen vagyunk - amit ugye tudni kell feldolgozni. :)
@helianthus: ó, heli. Könyvmoly-e vagy? Mért lettél te ilyen jóhumorú.:(

Egyéves Önkéntes 2013.03.08. 10:38:07

Egyébként mi annyira szeretjük a macskánkat, hogy hamisítottunk neki munkáltatói igazolást és vettünk fel a nevében devizahitelt.

SarahConnor 2013.03.08. 10:39:43

@Egyéves Önkéntes: jaj ne, már te is? :D

Ebben az esetben a MÁVot saját bevallása szerint se érte volna kár. Csak a kasszás néni szerint :)

Egyéves Önkéntes 2013.03.08. 10:43:27

@Fenimore: olyan gonosz vagyok, hogy egyszer elvisz a kasszás!

SarahConnor 2013.03.08. 10:43:31

@Egyéves Önkéntes: ez nem is akkora vicc!
Volt lakótársamnak volt egy Albert nevű kutyája. Egyszer valami kutyaeledel-nyereményjáték szelvényére úgy írták rá a nevét, hogy a saját családi nevüket elérakták (Tóth Albert).
Kb egy évvel később küldemények kezdtek szállingózni Tóth Albertnek, pl hogy igényelhet hitelkártyát, vagy nyerhet egy kétfős balatoni nyaralást. :)

helianthus 2013.03.08. 10:46:12

@Kellemes Zérókomponista: hát akkor erre igyunk! Meg arra is. isten-isten!

@Egyéves Önkéntes: ne kattogj már ezen a sztorin, mert megőszülsz a halántékodon a végén és akkor járhatsz kuponkrisztához festetni.

Egyéves Önkéntes 2013.03.08. 10:46:19

@Fenimore: Mi nem voltunk ilyen bénák, mi zsidó nevet adtunk meg a banknak, hogy kedvezőbb elbírálást kapjunk. :D

helianthus 2013.03.08. 10:47:28

Amúgy köszi a kommenteket, egy párszor félrenyeltem olvasás közben (a nevetéstől) a kaki esett ki a gatyából sztorin meg más is történt, de azért összeségében jó volt.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.03.08. 10:48:04

@Kellemes Zérókomponista: nem köll visszaszivni, én tényleg egyszerű teremtés vagyok, de aki szeret, ilyennek szeret.

SarahConnor 2013.03.08. 10:48:21

@Egyéves Önkéntes: zsidó neve van a macskának is? Ábrahám? :)

Egyéves Önkéntes 2013.03.08. 10:48:58

@helianthus: alpesi valutával lehet a krisztánál fizetni, mert én már megőszültem a halántékomon

helianthus 2013.03.08. 10:49:32

@Fenimore: nem, nem! szerintem, Miáuzsák!

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.03.08. 10:50:34

@Fenimore: az a baj, hogy butaság van. Rendelkező erővel bíró posztokon is az van. Szóval, ha ez nem lenne, mennyivel egyszerűbb lenne már. Meg persze felhasználói (utas)oldalon, ha mernének szólni, s nem az lenne beléjükkódolva, hogy akkor ők szaremberek, ha minimál konfliktus is van. Ez is ugye a páztárosnő árnyalt problémakezeléséből, tudásából eredeztethető sokesetben. Mert ha belegondolunk: ha az lenne az eljárás, hogy bocsánat, ön, mint utas tudta jól, jobban mint én, ki a péztárba ' ülök, akkor sokkal több lenne a konszenzusra jutás. Csak hát a gyakorlat mért is lenne ez, a gyakorlatban eccerűség, meg önérzet domingál. Meg ugye fejjebbi szinteken a korrupsön, de arról, most had ne szóljunk, mert bekavarja az olvasót már a soktényező.

helianthus 2013.03.08. 10:50:45

@Egyéves Önkéntes: ha ez kérdés, akkor a válaszom az kizárt, mert én nem tudom.
De macskatápot elfogadnak cserében, biztos forrásból tudom, csak az a fontos, hogy fordítva legyen bekötve és fékezésnél ne előre repüljön, hanem hátra.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.03.08. 10:50:53

@Fenimore: ezek szerint döglött állatot ingyen lehet utaztatni.

Egyéves Önkéntes 2013.03.08. 10:51:02

@Fenimore: Dehogyis, az túl átlátszó.
Cirmos Kohn a neve.

SarahConnor 2013.03.08. 10:55:01

@batgirl: :) Ezen én is mindig mosolygok. Nyilván a bontott csirkére gondolnak, mást nem is akarok elképzelni :)
@Egyéves Önkéntes: :)

Megyek a postára adózni, drukkoljatok.

Vajmaci 2013.03.08. 11:03:06

Szemét posztoló...biztos egy speciálisan tömeggyilkolásra kiképzett vérkismacskát akart vinni a buszra!

Amúgy viccet félretéve ugyan egy hordozóban mi a búbánatos fészkes fenét tudott volna a kismakka csinálni a pislogáson kívül?
Szeretjük azokat a szolgáltatókat akik úgy állnak az állampógárokhoz,mintha valami felsőbbrendű hatalom képviselői lennének.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.03.08. 11:18:56

@Vajmaci: nem, nem!! félre értetted!
Olyan cica volt, aki simán kijön a dobozából és összeszarja a kapos volán székeit, a benne ülő utasokkal együtt. Vannak ilyen kitenyészett példányok. KIfejezetten vannak sofőrszaró fajták is, azokat seggdugóval szabad csak szállítani, esetleg még felmerülhet a buszután kötés.

Hobbi Gilda · http://kismalac.blog.hu 2013.03.08. 11:20:13

@Fenimore: Ez már a Rém rendes családba is volt, Brunó Bundy révén.

Manyecska 2013.03.08. 11:39:54

Pfff. Csak így tovább már megijedtem hogy komenyista nőnap lesz egész nap!:P

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.08. 12:08:09

@stillmátyás: en nem vagyok szerencsetlen
ez egy
ketto nem kell minden elhinni nagyfaternak
mondjuk a tucskot elhiszem

Troppauer_Hümér 2013.03.08. 12:43:04

@hagyma: Egy dolog, hogy mit hiszel, de hogy hazugnak nevezed a néhai nagyfatert így látatlanba, az kiállít rólad egyfajta bizonyítványt.

Az öregek szeretnek sztorizgatni, de ha láttad volna az öreg arckifejezését, mikor a fogságról, és az ott szerzett nem túl kellemes élményekről faggattuk, akkor rájönnél, hogy nem haudott. Tényleg mindent megettek, ami mozgott, válogatás nélkül. A szükség nagy úr.

vénszivar 2013.03.08. 12:43:07

@Horst Nilgerson: Te is jóval vitatkozol! Nem látod, hogy @ColT: is egy állat?!

SarahConnor 2013.03.08. 12:57:36

@♚agresszív kismalac: ja, tényleg. Amúgy Bruno-t eredetileg Buck-nak hívják, csak a magyar tv nem találta elég kutyásnak a nevet :)

England win The Ashes! 2013.03.08. 12:58:31

@stillmátyás: Látszik, hogy nem fejlett országban esett fogságba. Guantanamón a foglyok délutánonként ingyen ehetnek a Burger Kingben.

(Csak zárójelbe: egy ismerős bácsi mesélte a falunkból, hogy ő két évig amarikai fogságban volt az NSZK-ban (asszem Csehországban fogták el). Na ő elmondta, hogy mekkora mákja volt ezzel, mert azon kívül, hogy nem mozoghattak szabadon, nem lehetett semmire sem panaszuk.)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.08. 13:02:37

@Dr Jozef Vengloš: "Guantanamón a foglyok délutánonként ingyen ehetnek a Burger Kingben."

Az amcsik újabb ördögi húzása. A fogolyok meghíznak, és attól szenvednek majd.

Atörökk 2013.03.08. 13:04:37

Én sem szeretem a kiscicákat. A vadmacskákat szeretem. És a bablevest.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.08. 13:08:59

@stillmátyás: Románok füvet legeltek a hadifogságban. Azok mind meghaltak. Az éhség az, ami valóban állatot csinál az emberből.

Nagyapám az első háborúról sztorizgatott, nagyon élveztem. Tiszt volt, és rengeteg történetete volt. Apám a másodikról mesélt, hát ahhoz képest az első piknik volt. Aztán az orosz fogság némelyeknek egészen kibirható is lehetett, nem egyforma volt mindenhol.

tattila 2013.03.08. 15:55:44

@Fenimore:
Kismacskát nagyobb zsebben is lehet szállítani. Kölyökmacska nem szalad el, bújik a biztonságos, védett, meleg kuckóba. Esetleg ha merészebb, akkor kidugja fejecskéjét azt nézelődik.
Ha dobozban van, akkor a dobozt a buszra egy sporttáskába kell tenni, akkor nem mondja meg a vezető, hogy mi van benne.

Ha valaki meg horgászni megy és e célból egy jól záródó műanyag dobozban visz magával megfelelő mennyiségű (mondjuk 2-3 dl) földdel együtt 100 földigilisztát csalinak, akkor vetet vele a pénztáros kisasszony vagy a soför 100x600=60ezerért jegyet?

Vagy valaki egy szobanövénnyel utazik, mondjuk egy fikusszal, legyen 30 cm magas + cserépmagasság, az egész elfér egy normál nylon reklámtáskában. A fikusz levelén szokott lenni pajzstetű. Nem egy virgonc népség, de állatnak állat.
Mondjuk ne is legyen jelentős a fertőzöttség, ekkor is lehet levelenként átlag kettő. 100 levéllel számolva az 200 állat. Akkor 120ezret kérnek el?

SarahConnor 2013.03.08. 18:23:21

@tattila: a kasszásnéninek mondd, ne nekem. :)

Mercel 2013.03.08. 23:08:40

@Horst Nilgerson:

Macskapisi nem kerül az ülésre ha a macsek hordozóban van.
Az említett volán társaság idióta.
Te meg simán tudatlan ÉS rosszindulatú.

Amúgy részemről pasi vagyok, hetero, és kössz a szex is megvolt mára. Csakmégielőtt..:D

"Frigyes"

Mercel 2013.03.08. 23:10:15

@tattila:

"Vagy valaki egy szobanövénnyel utazik, mondjuk egy fikusszal, legyen 30 cm magas + cserépmagasság, az egész elfér egy normál nylon reklámtáskában."

Öcséém, te nem láttad a Leon a profit?:))
Amúgy teljesen igazad van.

Xezs 2013.03.08. 23:54:32

én se szeretem a cicákat, most mit kell ezen felháborodni

cicának a pörköltben a helye, nem buszon

Thomas Dantes 2013.03.09. 10:26:53

@Horst Nilgerson: Hát ez abszolút téves. A kutya számára az a legfontosabb, hogy családban, emberek között éljen. Sokkal kiegyensúlyozottabb, és boldogabb az a kutya, ami a lehető legtöbb időt tölti az emberek között, mint ami ki van csapva a kertbe. És ezt nem állítom, hanem például Csányi Vilmos, az ELTE etológia tanszékének tanszékvezetője. Ő talán, többet ért ehhez, mint te. De persze a neten, mindenki nagyon okos...

Thomas Dantes 2013.03.09. 10:28:37

@Kellemes Zérókomponista: ,,az állat csak állat, ösztönökkel. Amibe persze az embi előszeretettel belélátja, amit csak akar. Naelég. "

Ez ismételten téves. Neked is csak azt tudom mondani, hogy Csányi, és az etológia tanszék. Nem egy kísérlet igazolta, hogy például a kutyák személyisége igen fejlett, és nem csupán ösztönlények. EZ nem belemagyarázás, ez kísérletekkel alátámasztott, bizonyított tény.

Manyecska 2013.03.09. 10:49:11

"Kutya nélkül lehet élni de minek?" :)))
/Paulo Coelho/:P

Xezs 2013.03.09. 14:06:23

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: Juájj. Coelhoval engem ki lehet üldözni a világból. Buta és még hirdeti is.

vénszivar 2013.03.09. 14:23:41

@Xezs: Régen jártál erre! Látom még mindig negatívba nyomod...
Kiengedtek?:)

England win The Ashes! 2013.03.09. 15:17:27

@Thomas Dantes: Namost nekünk az a fontos, hogy a kutya őrizze a házat (kívülről). Mindeközben nincs megtiltva neki, hogy boldog legyen, de ha odalökök egy csontot neki, nem kérdezem meg, hogy ízlik-e neki. Ezt nem én mondom, hanem Brick Top a Blöffből.

Xezs 2013.03.09. 15:37:57

@vénszivar: Ismersz, én vagyok a kismalac a viccből. NEMVÁROK!

Xezs 2013.03.09. 15:59:57

@Thomas Dantes: Tökmindegy, hogy ösztönlény vagy sem. Így is úgy is odaszarik meg hugyozik az utcára, úgyhogy pusztuljon mind.

Egyéves Önkéntes 2013.03.10. 07:15:26

@Thomas Dantes: Csak tudnám mi volt régen, amikor még nem volt ELTE, meg csányi, csak juhászok, pásztotok, kanászok, csőszök!?
Akkor nem is tudták ezek a szegény kutyák, hogy ők nem ösztönlények (ami már eleve egy nagy baromság, mert az ember is az, sőtpláne a kutyik is) hanem kifejlett éntudattal rendelkező entitások.
Egy puli egy lófaszt örül annak, hogy egész nap az ülőgarnitúra mellett fekszik és szagolja a szomszéd pörköltjének az illatát.
Egy puli annak örül, hogy kolbászol a nyáj körül.
Üdv: Csányi Vilmosné, vezető pulihisztor, ELTE, pulisztikai tudományok intézete

Manyecska 2013.03.10. 10:53:30

Mit össze nem kutyáztok, hát ki nem szarja le őket?:P /P.Coelho:D/

Manyecska 2013.03.10. 19:56:39

@Egyéves Önkéntes: egy szomszédomnak pulija van, amikor leviszi és elengedi a Suzukikat pl. szokta üldözni:D:D! De úgy hogy rohan, ugat, és időnként oldalról is támadja:))) mondtam, ez lesz a veszte!
:)

wowerman 2013.03.13. 17:10:39

1: a különböző XY volán cégek NEM egyenlőek Volánbusszal. 2: ha az ember fél tőle hogy nem fogják átengedni, rejtse el, takarja le a cuccot, hogy sima csomagnak tűnjön, nem muszáj mindent elmondani. Aztán ha felszállt már levegőztetheti a cicát.

wowerman 2013.03.13. 17:12:15

Amúgy lehetnének ilyen "utóposztok" a különböző beküldőkkel itt a Homáron, ahol az igazságot elolvasván bevallanák hogy "elfogadom, hülye voltam" vagy valami ilyesmi. Mert a posztolók fele önhibájából kerül a helyzetébe, nem a cég miatt
süti beállítások módosítása