Tékozló Homár

Előző lakó tartozása miatt nem kötötte be a netet a T-Home

2013.04.05. 15:05 | jackyll | 306 komment

thome_reject.jpgTamás egy ilyen semmitmondó elutasítást kapott a T-Home-tól, amikor internetet rendelt. Aztán kiderült, hogy az előző tulajdonos számlatartozása miatt hajtották el, amit az összes létező papírjának bemutatásával tulajdonképpen orvosolhat. Legalább nem bekötés után kapcsolták ki a címen maradt tartozás miatt, bár ez még bekövetkezhet.

Nemrég szerettem volna a T-Home-tól Internet szolgáltatást rendelni. Kitöltöttem a megrendeléshez szükséges adatokat az on-line felületükön, hátradőltem és vártam, hogy csörögjön a telefon, hogy jönnek bekötni. Pár nap múlva fel is hívott az egyik munkatársuk, igaz, csak annyit kérdezett, hogy én rendeltem-e a szolgáltatást és korábban volt-e már a házban telefon, mert a bekötést külső vállalkozó végzi (volt telefon, az előző lakónak, legalábbis a padláson a vezeték erről tanúskodik, amikor megvettük kb. 5 éve készülék nem volt már sehol).

Meglepett, amikor a megrendelés után mintegy másfél héttel levélben arról tájékoztattak, hogy Társaságuk az igényemet sajnos nem teljesítheti, hivatkozva az ÁSZF 2.1.2.4. pontjára (ami 5 alpontot foglal magában és gyakorlatilag felölel mindent a díjtartozástól az okirat-hamisításig, tehát nem igazán segítség).

Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy megtudjam mi az oka a megrendelés elutasításának. Miután a regisztráció során kapott azonosító alapján nem sikerült kideríteni az okot, megkérdezték a létesítési hely címét. Ekkor derült ki a, hogy az előző lakónak számlatartozása volt (mivel telefonra nem volt szükségünk, fel sem merült, hogy átíratnánk mint a víz/áram/gázszolgáltatást, tehát ki sem derült).

Megoldható lenne a vonal létesítése, ha bemegyek egy T-Pont üzletbe, bemutatom az ingatlan adásvételi szerződést, közüzemi számlákat 3 hónapra visszamenőleg, viszek jövedelemigazolást illetve lakcímkártyát amivel igazolom, hogy ott lakom. A cégcsoporttól van egyébként egy mobiltelefon-előfizetésem, amit 10+ éve rendesen fizetek.

A kérdés az, hogy miért a jelenlegi tulajdonost bünteti a szolgáltató, akinek semmi köze az előző lakó Magyar Telekomhoz fűződő kapcsolatához? Sőt, mennyire normális dolog az, hogy egy ilyen előfizetés nem az előfizető személyéhez, hanem egy ingatlan címéhez van kötve? Ezek szerint, ha a tarozást felhalmozó korábbi lakó más címen igényel szolgáltatást, akkor minden további nélkül köthet új szerződést, tartozás letudva?

Sajnos kis városunkban nem lehet nagyon válogatni a szolgáltatók között, összesen van kettő és sajnos technikailag a T-Home a jobb.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

England win The Ashes! 2013.04.05. 22:24:06

@igazságos: Én csak ismételni tudnám a posztert, és hagymát. Meg téged. Mi közöm nekem ahhoz, hogy itt valaha valaki használt netet, villanyt, gázt, telefont, és nem fizetett érte?

Jó, rendben, nem lett átíratva, hiba. De papírral tudja igazolni, mióta lakik ott, a dátumot pedig a Té összevetheti azzal, hogy ki hogyan és mikor tartozott neki arról a címről. Szóval a Té ha nem lenne ennyire rugalmatlan, most lenne egy elégedett ügyfele.

Továbbá azt sem akarom elhinni, hogy nem tudja behajtani az előző tulajdonoson a tartozást. Nem olyan nagy az ország, hogy ne találhassa meg.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.05. 22:28:34

@atörökk: "mind egy anyától származnak."

Éppenhogy nem.

@ColT: "a T keresztbetesz nekik"

Nem.

igazságos 2013.04.05. 22:30:07

@Dr Jozef Vengloš: éppen ez az, a szolgáltató is saját maga alatt ássa a fát, és nem sajnálja azt a -1 ügyfelet, meg a homáros posztot se

állítólag figyelik, most az ügyfélnek nincs vesztenivalója, nem ő tartozik, miért ő szív, jogos a dörgésed

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.05. 22:38:39

@Dr Jozef Vengloš: kb errol beszelek
veszek vagy kiveszek agy lakast/hazat/
es akkor onnantol megkotom a szerzodesimet
itt jellemzoen villanyra, vizre,tv-re, esetleg gazra /olyan meg nem volt/ internetre
felirjuk az oraallast pl a villanyra
startolt a net-em
a vezetekes telefonom
mit banom en mi volt elottem?
ha van 100 ezer forintos net szamlaja erdekel engem?
az O tartozasa
azt belatom esetleg ha van valami tartozas es azt bejegyzik a tulajdonilapra
tehat ha terhelt az ingatlan azt kell tudni
de ha nem jegyzeztek be, mit banom en?

Atörökk 2013.04.05. 22:46:13

@Ferihegyi újságos:
De, tisztelet a nagyon ritka kivételnek, igen. Volt szerencsém jó pár szolgáltatóhoz mindenféle téren magánszemélyként és cégként is, és kb. az esetek 98%-ában addig voltak mézesmázosak, és addig voltam fontos amíg a szerződést alá nem írtam.

England win The Ashes! 2013.04.05. 22:47:59

@hagyma: Nálunk konkrétan így volt:

A fickó, aki itt lakott, webes felületen elküldte a két szolgáltatónak (víz, villany), hogy X dátumtól nem lakik itt, majd megadta az új lakó (én) nevét. Jött egy mél neki, benne a számla, egy nekem, amiben üdvözölnek (plusz felhívás, hogy ha nem igaz, hogy én lakom ott, akkor jelezzem feléjük). Onnantól nekem pörög az óra.

A netet felmondták, mert én egy másik céggel akartam szerződni, azzal még annyi gond sem volt.

A művelet percek kérdése volt.

Nomost azt megértem, hogy két különböző ország. De ha igazolni tudom, hogy én X dátumtól lakom ott, akkor nem az enyém a tartozás, ami X dátum előtt keletkezett. Aki meg a tartozást felhalmozta, nyilván rendelkezik valamiféle bejelentett lakcímmel. Keressék ott. Ha még mindig a régi címe a hivatalos, mert nem jelentette az önkormányzatnál, akkor meg jelentsék a rendőrségnek, mert (ebben nem vagyok biztos, mert nem vagyok jogász) szerintem ez akár valamiféle kihágás vagy bűncselekmény gyanánt is értelmezhető.

igazságos 2013.04.05. 22:52:24

Hát, a T még MEGTEHETI, hogy leszar 1-2 leendő FIZETŐ ügyfelet, akkor agyő

próbálkozni lehet máshol

England win The Ashes! 2013.04.05. 22:59:04

@igazságos: Visszaél azzal, hogy piacvezető. Vagy hogy sok helyen nincs igazi alternatívája.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.05. 23:30:51

@Dr Jozef Vengloš: lecet
kispalrol atmentem a republicra
hat Isten mentsen hogy Cipo emleket megsertsem de ezek a szamok mai szemmel egy pszchologiai szakdolgozat
minden szama a szakitasrol szol
3 feleseg, nem tudom hany baratno
nyugodjon bekeben, de sosem gondoltam, hogy minden szama egy szakitas eredmenye

igazságos 2013.04.05. 23:39:36

@hagyma: mé, én a mostani vonyítós, radics gigis vonalat nem bírom elviselni

ok, szakítós, egyéni probléma, kinek, mennyire tetszik a téma

de nekem a dallamok jönnek be nagyon, tény az, hogy mindegyik együttes, Cipő is, megtalálta a Zemberek szívéhez a kulcsot

ma meg mit látunk?

ilyen x-faktoros tehetségek, szupertehetségek, világsztárok, szuperlatívuszok, nyomassák őket, nagyobb a füstjük, mint a lánguk, közbe hülyének nézik a Zembereket

akik ezt levágják, és utálják őket ezért, meg lehet nézni, mit tükröz a valódi vélemény ott, ahol nincs emelt díjas sms

jön ez az Oláh Gergő, meg volt az első x-faktoros koncert, senki nem ment el, alig lézengtek

összejön egy csomó megasztáros, Cserháti Zsuzsa emlékére, egy stadiont még negyedig se töltöttek meg

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.05. 23:44:06

@igazságos: en szertem a republicot
de nekem most ugytuni a maganeleteben Cipo egy csodtenger volt
de semmi kozom hozza
muveszek
meg en muvesz sem vagyok es megis masodik felesegem

igazságos 2013.04.05. 23:45:20

Mondtam már, hogy én hogy úúútálom a pornóba a zenét????

@hagyma: hát lehet, de mégis alkotott valamit, letett az asztalra, szerették a Zemberek

talán kicsit hasonlít is rám :)

England win The Ashes! 2013.04.06. 00:36:51

@hagyma: Miért, a Bikini dalai is kétfélék: vagy "elhagyott a barátnőm, ezért magam alatt vagyok", vagy burkolt politikai célzások.

@igazságos: plusz egy.

Ja, ha már itt tartunk, hogy zene:

www.youtube.com/watch?v=A2MbqSkGAmg

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.06. 00:52:59

@igazságos: bizony
most is szeretem
eppen most hogy ennyit irnak a maganeleterol es meghallgattam ma egy koncertjet jottem ra, hogy a maganelete nem volt renben sosem
hogy az O hibaja vagy nem nem tudhatom, a felesegeit kellene megkerdezni
majdnem 4 feleseg 40-esen...
hat nem tudom
@Dr Jozef Vengloš: a bikini mas az pozitiv erzelem, Cipo negativ
ma jottem ra

Manyecska 2013.04.06. 01:04:35

Pornóba zene? miről van szó??:P

England win The Ashes! 2013.04.06. 01:10:01

@hagyma: Pozitív? Na ne már, most kezdjek idézni párat?

Manyecska 2013.04.06. 01:10:13

@ColT: janeizélj, felraktam, aztán levettem az avatarbúl..:)@hagyma: valamelyik első lemezről:
"A zemberek unalmasak, és nagyon büdösek.
Egyfolytában zabálnak, mindent megesznek,
Azt hiszik hogy mindent tudnak, ezért ostobák.
Assziszik hogy holnaptól majd máslesz a világ" :DD like:D!
www.youtube.com/watch?v=lpTyVm9ygOM ezt nem Furaszem írta??? :)

Manyecska 2013.04.06. 01:16:55

Ennek valaki magyarázza el a szövegét, mert bár ott voltam a koncerten is..:D
www.youtube.com/watch?v=VtkhQsXwUBI :P

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.06. 01:17:12

@Dr Jozef Vengloš: hat szerintem pozitivabb hogy adj helyet magad mellett, mint hogg a 67-es uton varhatsz ram dideregve, meg hogy szallj el kismadar
ezek mind bucsuzasok

Manyecska 2013.04.06. 01:18:53

A Lojzi most nősült meg ősszel, nyáron láttam a Rómain csobbanni:)! na gúúd nájt!

England win The Ashes! 2013.04.06. 01:21:49

@Manyecska: Malacot kérdezd, politikában jobban képben van.

Manyecska 2013.04.06. 01:25:40

@Dr Jozef Vengloš: szerintem a dagonyában van:) mivel a Rolls Frakció számja volt valami disznóságot érzek:)

England win The Ashes! 2013.04.06. 01:25:50

@hagyma: Így legyen telitalálatom a lottón! Tudtam, hogy ez lesz ellenpéldaként említve. :)

A Mielőtt elmegyek vagy az Álomból ébredve az nem a nyavalygásról szól?

England win The Ashes! 2013.04.06. 01:27:32

@Manyecska: Mondom én, hogy politikai utalgatások a másik fő profiljuk. :)

Ez az egyik legjobb szövegük: www.youtube.com/watch?v=zGDbljJUgfM

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.06. 01:27:48

@Manyecska: ez a marcius 15-rol szol
amikor mentunk tuntetni
a MUK
marciusban ujra kezdjuk
korulbrlul ilyen szamok miatt nem lehetett a bikini nagy zenekar

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.06. 01:28:57

@Dr Jozef Vengloš: nem a mielott vegleg elmegyek az arrol szol, hogy nem akarok elmenni

Manyecska 2013.04.06. 01:33:14

@Dr Jozef Vengloš: @hagyma: hát, nekem ez volt a kedvenc számuk, ott voltunk a férjemmel 92! ben a BS-ben, marha furcsa újra hallgatni ezeket:))):
www.youtube.com/watch?v=FuDb0C2Nsw0

Manyecska 2013.04.06. 01:36:29

@Manyecska: "Gyurcsány közé tartozom-Hazudtunk, hazudtunk.." :PP

England win The Ashes! 2013.04.06. 01:37:29

@hagyma: Tuti? Nekem nem ez jött le belőle. :)

Egyéves Önkéntes 2013.04.06. 08:43:44

Most olvastam, hogy a dubajozás már idejélt múlt, a menő modellek már tiranáznak!

2013.04.06. 08:48:56

@Egyéves Önkéntes: Most olvastam, hogy a dubajozás már idejélt múlt, a menő modellek már tiranáznak!

Kurvákból jól állunk az biztos!

Egyéves Önkéntes 2013.04.06. 09:11:35

@Cicmen: Az Encyclopedia Albanica XXXVI. kötetének 870. oldalán az áll, hogy a hires Dávid szobor nem is Michelangelo műve, hanem egy albán kecskepásztor faragta egy kicsorbult fűzfasíppal. Tanulmányaikat Tiranában befejező és onnan hazatérő olasz fogorvosok vitték magukkal a múlt század hatvanas éveiben!

lazarjozsef75 2013.04.06. 09:50:31

@Egyéves Önkéntes: a szobor talapzatán pedig brit tudósok kísérleti eljárással rovásírásos felirat nyomaira bukkantak: "Állítjuk eme szobrot azon tökéletes világ dicsőségére, mely a nagy vízen túl terül el, napszállat felé"

Manyecska 2013.04.06. 10:07:47

@Cicmen: de stricikben is dúskálhatunk! Bőven. Szimetrikus fijatalemberek:DD

igi1 2013.04.06. 10:16:49

Következő kitűzött célom: traktoros cicababa akarok lenni!

Ideje rendbetenni magam, hogy megálljanak az út szélén nekem is.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.06. 11:03:48

Jaj de rosszul aludottam az éjjel, szörnyű álmom volt :(

Delhuszadzsón koncerten voltunk a tiranai Hiltonba és az afterpartin amikor a Művész Úrral pezsegtünk, azok a büdös bunkó pincérek fémkanállal szervírozták a beluga kaviárot és pálinkáspohárba az úzót, rántott rigócomb meg egyáltalába nem volt.

Még szerencse, hogy tudom, hogy ijesmi alávalóság ottan nem történhet meg, csak monnyuk valami ótvarabb tré országba.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.06. 11:08:58

@hagyma: Jaj.

@Ferihegyi újságos: Á. Hibabejelentésre a T szarik, hetekig.
Bekötés igénylésre a T szarik hetekig.
És hasonló finomságok.

Azért volt egy ideig T-s DSL-ünk, mert amikor egy ilyen független szolgáltatóhoz mentünk, akkor mondta az ügyintéző, hogy ja, 2 hét múlvára kéne? Akkor felejtsük el, mert a T nem csinálja meg nekik ennyi idő alatt, inkább 1 hónap-6 hét.

Havernak most is ilyesmi van (nem T-s DSL szolgáltatás T-s vonalon), nála is eléggé akadoznak a dolgok. A vonal meg szakadozik, elég sűrűn.

@Manyecska: Aha.

@Dr Jozef Vengloš: Á ez fotosop. Hogyan is működhetnek ezek a cégek :D:D:D
Egy itthoni cégvezető biztos nem hinné el :)

Rosszindulatú Vászka 2013.04.06. 11:09:04

Nohiszen!

Ezt láttátok?

szeged.hir24.hu/bulvar/2013/04/06/szerb-alban-es-afgan-hatarsertoket-fogtak-el-kelebianal/~~fokusz

És akkor ezt most így hogy?

Itt valami zsíros titok lapapng, az nem lehet, hogy egy akármijen albán menekülne vagy szökne abból a valóságos Kánaánbúl!

Nem is értem az egészet.

England win The Ashes! 2013.04.06. 11:13:26

@ColT: pedig az egyik gyakori vendég a homáron. e.on

England win The Ashes! 2013.04.06. 11:16:16

@Rosszindulatú Vászka: Lehet, hogy õ mensevik. Unja, hogy nincs semmi kihívás az életében, ezért inkább a haldokló nyugat felé tartott.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.06. 11:29:45

@Dr Jozef Vengloš: életszerűen hagngzik, de hát hol marad itt az a szinte fertőző hazafiasság?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.06. 11:30:01

@Dr Jozef Vengloš: Hát ennyi.
Te asszem nem Magyarországon laksz, vagy mi :)

@Rosszindulatú Vászka: :D Neki nem jött be a jó éghajlat, ami miatt olcsó a fűtés.

Egyéves Önkéntes 2013.04.06. 11:30:17

@Rosszindulatú Vászka: :)
Nahát! Nem hiszem el, ez inkább valami görög provokátor lehet! Vagy koszovár!

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.06. 11:32:23

@Rosszindulatú Vászka: Az albán határsértők KOSZOVÓIAK voltak! Csak szólok! Az egy másik ország.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.06. 11:33:34

@ColT: de hát vajh egy kicsit sem hiányzik neki a kies, kecskebogyóval cizellált hegyi rög? Meg a rigófosztás delejes mókázgatásai? Meg a buszmegállókban születő örök baráccságok?

@Egyéves Önkéntes: ez a legvalószínűbb, igazad lehet. Tuttam és, hogy valami ármányság van benne. vagy inkább ormányság.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.06. 11:36:03

@Jani haverja: tudom, hogy tik rovásírásos cirill betűt használtok, de ezt miből kombináltad ki?

Én ezt olvastam:

"Egy szerb, két koszovói és öt afgán határsértőt fogtak el a járőrök Kelebia közelében.... Az eljárás során kiderült, hogy az egyik koszovói állampolgárt korábban kiutasították Magyarország területéről..."

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.06. 11:42:15

@Rosszindulatú Vászka: Te írtad, hogy a "csodálatos kánaánbul" menekülnek. KOSZOVÓ nem csodálatos kánaán, és onnan menekülnek.

Albánia sem csodálatos kánaán, de jobb, és onnan nem nagyon menekülnek. Miért is tennék, mikor vízum nélkül legálisan bármikor mehetnek bárhova az EU-ba.

Egyéves Önkéntes 2013.04.06. 11:46:42

@Jani haverja: @Rosszindulatú Vászka:

2011-ben 15000 albán menekültet tartott számon az ENSZ
Hogy elébe menjünk a dolgoknak, ez a magyar menekültek számának tízszerese.

Kánaán, az bazmeg...

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.06. 11:48:27

@Egyéves Önkéntes: A sajtó SZINTE MINDIG összemossa a koszovóiakat az albániai albánokkal!!!

Ennek a 15.000-nek MINIMUM A 95%-a koszovói, ha nem több!!!

Csak szólok.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.06. 11:50:56

@Egyéves Önkéntes: Egyébként meg akkor hogyan is van az, hogy az albániai albánok vízummentesen utazhatnak az EU-ba, a koszovóiak meg nem???

Biztos azért, mert Albániából rengeteg menekült szökött az EU-ba előzőleg, és az EU olyan rendes, hogy megkönnyítette a vízummentességgel a szökevények dolgát, és már legálisan is lehet az EU-ba menni, és ott illegálisan dolgozni ugye? :)

Rosszindulatú Vászka 2013.04.06. 11:51:10

Nohát.

Eddig aszittem, hogy az albán is ojan, mint a magyar, hogy bárhol stabilan tugyga és teszi és akarja, hogy maygar.

Ezexerint mégiscsak vannak jobb és alávalóbb albánok.

Értem :D

Egyéves Önkéntes 2013.04.06. 11:52:24

@Jani haverja: :)))
Tudtam, hogy ezzel fogsz jönni, ezért nem másoltam be koszovót.
Serbia (and Kosovo) : 183289

Na akkor most várom a magyarázatot, hogyan csak az ENSZ.

Egyéves Önkéntes 2013.04.06. 11:53:40

@Jani haverja: jav: Csal...
Mondom én, hazudik az ENSZ.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.06. 11:55:55

@Egyéves Önkéntes: Légyszi linkeld ide a honlapot, mert így fogalmam sincs, hogy miről beszélsz.

Egyébként nem csak a sajtó védelmében: Nagyon sok koszovói menekült Koszovó függetlensége előtt albánnak vallotta magát, mert számára sértő volt, hogy szerb állampolgárnak hívták.

England win The Ashes! 2013.04.06. 12:00:08

@ColT: Na jó, de a német cégnek miért jó az, hogy az egyik országban így, a másikban úgy bánik a felhasználókkal?

Továbbá nem igaz, hogy hasonló módon nem menne a dolog Magyarországon. Oké, ne legyen webes felület, mert a júzer akkor már el lenne kényeztetve, és a végén még elkanászodik, de telefonon vagy mélben igazán működhetne.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.06. 12:04:07

@Rosszindulatú Vászka: :D

@agresszív kismalac: :)

@Dr Jozef Vengloš: Menne, de leszarják.

A német cég mindenhol úgy bánna a userekkel, mint itthon, csak a helyi törvények nem mindenhol hagyják.

England win The Ashes! 2013.04.06. 12:08:21

@Rosszindulatú Vászka: "Ezexerint mégiscsak vannak jobb és alávalóbb albánok."

Bocs, hogy közbebrekegek, de felénk ez nem így van? Szombaton a pasas hőbörög a tüntetésen, hogy szegény magyarokat bántják a tótok, az oláhok meg a rácok a saját földjükön, aztán hétfőn lerománozza (szerbezi, szlovákozza) a villamoson a két külhoni egyetemistát.

(Ez meg már csak zárójelbe: izraeli témájú cikkek kommentjeiben "szegény palesztin", bevándorlókról szóló cikkek alatt már "mocskos arab". Természeten tisztelet a kivételnek.)

Rosszindulatú Vászka 2013.04.06. 12:09:46

@Dr Jozef Vengloš: nemnemsoha! Mer vannak az igaz magyarok, meg a többi. Ez monynuk attól is függ, ki írja a listát, mielőtt mekkérdeznéd.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.06. 12:14:24

@Rosszindulatú Vászka: Ha a sajtó azt írná az Olaszországban bűncselekményeket elkövető erdélyi cigányokról - akik a hatóság előtt mondjuk magyarnak vallják magukat - hogy tömegével követnek el a magyarok bűncselekményeket Olaszországban, akkor Te is nagyon megsértődnél a sajtóra.

Egyéves Önkéntes 2013.04.06. 12:20:18

@Jani haverja: Fogalmad sincs???
Szerinted nincsenek albán menekültek.
Az ensz szerint vannak.
Szerinted azok koszovóiak.
Az ensz szerint pedig lófaszt koszovóiak.

Mit nem értesz????
Belinkelem, de ha azzal támadsz vissza, hogy a szudániak farka nagyobb, mint a magyaroké és emiatt nincs albán menekült, akkor a dunának megyek.

www.guardian.co.uk/news/datablog/2011/jun/20/refugee-statistics-unhcr-data

Atörökk 2013.04.06. 12:22:25

Menjetek a zújba egerészni ;-)

Atörökk 2013.04.06. 12:24:35

@Egyéves Önkéntes:
Márpedig a szudániak farka nagyobb, mint a magyaroké, de nem akkora, mint az amerikaiaké.

Egyéves Önkéntes 2013.04.06. 12:26:16

@atörökk: Hát bazmeg, kutya legyek, ha nem fizetett droid, mint enrico és blogger géza...
Az érvelés ugyanaz....
:)

Üdv, szudáni haverod

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.06. 12:36:59

@Egyéves Önkéntes: Megint kiforgatod a szavaimat. Én nem mondtam azt, hogy nincsenek albán menekültek! Magyar menekültek is vannak, meg még ausztrálok és osztrákok is!!! :) Ezen táblázat szerint legalábbis.

Kérdésem van, mert csak felületesen olvastam:
Az addig ok, hogy ez a táblázat 2011-es adatokat tartalmaz, csak az nincsen leírva benne, hogy ezek a menekültek MIKOR menekültek el a saját országukból!!! Csak az, hogy 2011-ben menekültként vannak számon tartva!

És ez egy nagyon lényeges kérdés!!!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.06. 12:42:07

@Egyéves Önkéntes: Az ensz is állított már valótlant, meg az adott országok médiái is (a pógárok meg elhiszik.)

Egyéves Önkéntes 2013.04.06. 12:42:32

@Jani haverja: Mérget vennék rá, hogy még Hoxha idején szöktek ki.
És arra is, hogy a többi ország (magyar, ausztrál, stb.) menekültjei mind egy szálig albániában szeretnének letelepedni.
Ez teljesen nyilvanvaló!!!

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.06. 12:45:39

@Egyéves Önkéntes: Én meg egyiket sem állítottam.

Egyébként Hoxha idejében nagyon nehéz volt innen menekülni, nagyon keveseknek is sikerült. Utána sokkal könnyebb volt.

Most meg kijutni az országból még könnyebb a helyieknek, mert vízum nélkül mehet bárki az EU-ba, akinek van útlevele. Persze ettől még kérhet a legális kiutazása után menekült státuszt, de ezen esetek száma az utóbbi években elenyésző.

Egyéves Önkéntes 2013.04.06. 12:48:30

@Jani haverja: mennyi pontosan az az elenyésző?

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.06. 12:49:16

@Egyéves Önkéntes: Viszont egy dolgot meg én állítok:

2012-ben SOKKAL több volt azoknak az albánoknak a száma, akik külföldről hazatelepültek, mint azoknak a száma, akik akár legálisan, akár illegálisan letelepedési szándékkal külföldre távoztak!

Egyéves Önkéntes 2013.04.06. 12:51:22

@Jani haverja: A kérdésre persze nem tudod a választ, de elenyésző... :))

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.06. 12:51:49

@Egyéves Önkéntes: Kb. olyan %, mint amennyi magyar cigány kért és kér menekültstátuszt Kanadában a magyar lakosság számához viszonyítva. Vagy valami hasonló, a pontos számot nem tudom, de nem jelentős.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.06. 12:54:23

@Egyéves Önkéntes: Nem vagyok népességstatisztikus. Amit írtam - hogy többen költöznek haza, mint ahányan elmennek - is az itteni hiradásokból tudom. Ez itt most probléma, mert felverik a lakásárakat, és ezért mindenki prüszköl (a hazatelepülők is:)), kivéve azok, akik befektetési céllal vettek régebben lakásokat.

Egyéves Önkéntes 2013.04.06. 12:55:31

@Jani haverja: nem tudod mennyi, de biztos elenyésző. :D
Na ezért vagy elvakult.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.06. 12:58:00

@Egyéves Önkéntes: Magyarországról tavaly hány ember kért menekültstátuszt?

Mert ha nem tudod a pontos számokat, vagy a %-ot, akkor én azt állítom, hogy nagyon sokan, és nekem lesz igazam.

CID 2013.04.06. 14:06:30

@Jani haverja:
Egy biztos, vénszivar, de hazaküldték azok a rasszista, fasiszta kanadaiak.

Azt csak halkan jegyzem meg, hogy a szolgáltatóknak nem kötelességük veletek szerződést kötni. Ha viszont kötnek, vannak bizonyos kötelezettségeik. Ha tompika elvi kérdést csinál abból, hogy becaplasson egy T-Pontba a lakcímkártyájával( amit ugye, normális ember magánál hord) meg egy adásvételivel, akkor nem lessz 20 megás netje. Ennyi, a Telekom(április óta nincs T-Mobile, T-Home) minden bizonnyal sajnálni fogja, de azért nem lesz csoportos szepuku a felsővezetés köreiben.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.06. 14:35:11

@CID: DDD Én nem rá értettem :)

A hozzászólásod többi részénél pedig igazad van.

igi1 2013.04.06. 15:29:59

@CID: hát, azért vannak jogaik az állampolgároknak is

arra van a médiahatóság, ha ilyen történik

igi1 2013.04.06. 15:32:11

@Egyéves Önkéntes: én mindig azon tűnődök: honnan van/volt/lesz ezeknek a cigányoknak 200 000 forintjuk kiutazgatni?

érted, valakinek fizetni kell a jegyet, lennie kell nálad kp-nak, meg oda-vissza utas jegynek is

az első menekülthullám is kint szervezésben érkezett, valami milliárdos fizette a jegyeket

de azóta nyilván lelőtték az ipsét, vagy rájött, ő a hülye

Tisztviselőtelep 2013.04.06. 15:50:43

Amerikában ilyen nem fordulhatna elő, mert ott Mickey egér és Donald kacsa is ott volt az elnöki beiktatáson.

CID 2013.04.06. 16:01:34

@igi1: persze. Azt azért remélem, ezt a sok baromsagot, csak poénból, a nagyérdemű szórakoztatása miatt írod?

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.06. 16:08:36

@igi1: Az a néhány pénzesebb fizeti nekik előre, akik már kint vannak. Aztán ha kiértek elveszik az útleveleiket, a segélyeiket lenyúlják, és rabszolgaként dolgoztatják őket közben feketén. Szóval sokszorosan megtérül a befektetett pénzük igen hamar

Legalábbis a hiradások erről szóltak.

igi1 2013.04.06. 17:32:16

@CID: tudod, csak unalomból!

nagyonköcsögduda 2013.04.06. 20:30:11

@asdf:
"Ja, aztan ha frissen koltozik oda az ember egy lakasba, akkor honnan a faszbol vesz sajatneves 3 honapra visszamenoleg kozuzemi szamlat?"

Hát kérlek alásan, kedves primitív barátom, szerinted mi a búbánatos brontos köszvényért kérik tőle az adás-vételi szerződést??? Sajnos, rengeteg hozzád hasonló hülye él kis országunkban, ezért is nehézkes az ilyen ügyek intézése. Semmi extrát nem kértek tőle, ezen iratok egy normál háztartásban elég gyorsan előkereshetők. Ha viszont nem, akkor lásd fentebb a posztot.

Egyéves Önkéntes 2013.04.08. 09:06:50

@igi1: ja, elmegy, kinn lejárat bennünket, (mert ha most kanadába magyarként mész úgy néznek rád, mint gyújtogató a nedves szalmára) aztán hazajön és kap új házat az államtól, mert az előzőt eladta, vagy elbaszta valahogy

asdf 2013.04.09. 14:35:42

@nagyonköcsögduda: En kerek elnezest, hogy az alabbi felsorolasban a vesszoket nem VAGYkent, hanem ESkent ertelmezem (leven felsorolas):

"Megoldható lenne a vonal létesítése, ha bemegyek egy T-Pont üzletbe, bemutatom az ingatlan adásvételi szerződést, közüzemi számlákat 3 hónapra visszamenőleg,"

Tehat ha odakoltozom, magamra iratom az osszes orat (ezzel elmegy mondjuk ket het), majd jelentkezem a T-nel szerzodeskotes celjabol, akik -a fenti leiras alapjan- kerik a lakas adasveteli szerzodest ES 3 honapra visszamenoleg kozuzemi szamlat. Na, ezt honnan a f*szombol villantok, te nagyokos? Varjak 4 honapot, mig beszalad 3 honapra visszamenoleg, amit bemutathatok, esetleg az elozo tulaj -akivel mar lepapiroltunk mindent es semmi kozunk egymashoz- lesz olyan jofej, hogy ad nekem 3 regi szamlat
b, verzio, a poster hulyeseget/nem egyertelmut ir (pl. a harom honapra visszamenolegesen kozuzemi szamla, az az o nevere szoljon, de jo a regi lakasabol is, eros tippem, hogy ez lesz a helyzet), de emiatt meg vele szajkaratezz, ne velem.

nagyonköcsögduda 2013.04.09. 16:26:36

@asdf: " ES 3 honapra visszamenoleg kozuzemi szamlat. Na, ezt honnan a f*szombol villantok, te nagyokos?"

Akkor lassabban írom, hátha így könnyebben megérted: az adásvételivel éppen azt bizonyítom, hogy nem lakom még 3 hónapja ott.

Vagy ha így könnyebb: az adásvételivel éppen azt bizonyítom, kevesebb, mint 3 hónapja lakom ott.

Tiszta?

sza2 2013.04.27. 16:02:58

@nagyonköcsögduda:

Nem. ÉS. Mindkettő kell.

"Akkor lassabban írom, hátha így könnyebben megérted: az adásvételivel éppen azt bizonyítom, hogy nem lakom még 3 hónapja ott."

Az adásvételivel azt bizonyítod, hogy nem a már nem Kolompár család lakja a kérót, amelynek egy újabb tagja szeretne szolgáltatást miután a valmelyik rokon már meghaladta a szolgáltató nemfizetéses ingerküszöbét.

A számlakivonatokkal meg azt, hogy nem vagy olyan mint ők, hanem rendesen fizetsz.

Persze értem én, hogy sokkal egyszerübb saját kútfőből hülyeséget mondani mint utánajarni...

CID 2013.04.27. 16:37:47

@sza2: lófrászt kell mindkettő.

nagyonköcsögduda 2013.04.27. 18:34:34

@sza2: "Persze értem én, hogy sokkal egyszerübb saját kútfőből hülyeséget mondani mint utánajarni... "

Nem értesz te semmit, még utánajárással is hülyeséget írsz. Attól tartok, hasonló esetben te is a f@sz rossz oldalára kerülnél...

sza2 2013.05.14. 21:44:47

@nagyonköcsögduda: gondolom probaltad, hogy ennyire ertesz hozza...

nagyonköcsögduda 2013.05.15. 07:10:16

@sza2: Húúú, ez most nagyon frappáns beszólás volt.
süti beállítások módosítása