Tékozló Homár

Lehúzós álingatlanosok az V. kerületben

2013.04.11. 14:21 | jackyll | komment

Péterék belefutottak egy csapatba, akik 7000 forintért adnak ki nemlétező címeket, miután kamu hirdetésekkel becsalják az "irodába" az áldozatokat:

Párommal új albérletet keresünk a XI. kerületben. Minden nap nézzük szinte az összes ingatlanközvetítő portált, de sajnos tapasztalataink szerint nagyon gyenge a kínálat, legalábbis a mi igényeinknek nem találtunk eddig megfelelőt. Ám hosszas keresgélés, lakásnézés után ráleltünk egy igazi gyöngyszemre az Apród.hu oldalon. Központi hely, gyönyörűen felújított lakás, szép bútorok, reális ár stb. szóval ilyenről álmodtunk, na. Hívom a megadott számot, egy kedves női hang veszi fel, hamar kiderül, hogy ingatlanközvetítő. Kérdezem tőle, hogy mikor lehetne megnézni a lakást, tud e elérhetőséget adni a tulajdonoshoz? A válasz meglepő ugyan, de nem annyira hogy gyanakodni kezdjek: menjek el a Nádor utca 8. szám alatt található irodájukba, csak személyesen adhatják ki a tulaj számát. Uccu neki barátnőm felkerekedik (én épp gályázom) elmegy a megadott címre. Ott közlik vele, hogy a számot 7000 Ft ellenében adják ki, de cserébe senki másnak nem közvetítik a címet/számot aznap.

Párom már nagyon szeretné letudni a lakáskeresést, így belemegy, kifizeti az összeget, kap is egy számot, amit azonnal elkezd hívogatni, de válasz semmi. Biztos dolgozik a tulaj, sebaj, majd visszacsörög. DE NEM! Gyanús kezd lenni, hogy ha valaki szeretne kiadni/eladni valamit biztosan visszahívná az ismeretlen számot is.

Próbaként beütjük a Nádor utca 8. számot a Google-be, és láss csodát több oldalon is kidobja, hogy csalásról van szó. Nincs semmilyen albérlet, nincs tulaj, de még valódi ingatlanközvetítő sem. Az baj!, minket átvertek bassza meg!

Hívjuk az ingatlanos számát, kb. ötvenedjére felveszi. A megtudott információt továbbra is elhallgatjuk (hátha a sok troll a neten, ugye) elmondjuk, hogy a tulaj nem veszi fel, van-e másik kontakt? szóval virítsanak valamit, hívják fel ők a lakás tulaját, várjuk visszajelzésüket. Mondják, hogy intézik, semmi gond. Pár perc múlva siker,  valaki felveszi az ingatlanosoktól kapott számot, de a hang nagyon ismerős. Elkezdenénk mondani kik vagyunk és mit szeretnénk, de leráz minket azzal hogy ő most dolgozik, hívjuk később. CSAKHOGY addigra biztosak vagyunk benne, hogy ez a hang bizony az ingatlanos hangja, megpróbálta eltorzítani, nem sikerült. Nekünk se lakást találni. A szám azóta is elérhetetlen, az ingatlanosé szintén. Közben után jártunk, kiderült több ilyen áliroda is működik, bemásolom a közjó érdekében:

V. ker. Nádor u. 8.
V. ker. Verespálné u. 25.
V. ker. Balaton u. 18.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

England win The Ashes! 2013.04.11. 14:23:34

A második cím az nem inkább Veres Pálné u.?

England win The Ashes! 2013.04.11. 14:25:04

Még valami: az ilyesmivel nem kellene a rendőrséghez is fordulni?

Dr. Kix 2013.04.11. 14:26:36

Ilyet benyelni azért naivságra utal. És igen @Dr Jozef Vengloš: ez szimpla csalás, (a pontos jogi terminust nem tudom) irány a rendőrség.

England win The Ashes! 2013.04.11. 14:27:43

Már csak azért is, mert hétezerért egy telefonszám akkor is vicces, ha nem kamu.

Jobb helyeken az ingatlanközvetítő maga mutatja meg a kérót, az eladó távollétében. Ha tetszik, és kivennéd a kéglit, fizetsz neki.

McBride kiszáll.

Atörökk 2013.04.11. 14:28:27

Míg lószar van, veréb is van.

KecskeDotyi 2013.04.11. 14:29:55

Az ingatlanos kimegy helyszínre az ügyféllel, és a megmutatásért nem kér pénzt. Ő majd eladásnál/kiadásnál megkapja a maga részét a tulajtól.
Szopóálarc....

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.04.11. 14:37:42

Egy hétezer forintos átbaszás után telefonszámot váltanak?

Zirowe 2013.04.11. 14:40:07

Ha volt az ingatlanosnál, akkor tudja a cég nevét, esetleg kapott számlát (persze, tudom, Magyarországról van szó), amik alapján lehet menni ellenük, vagy esetleg már az elején látszott a lehúzás..

Amúgy hasonlóval már találkoztam én is: hirdettünk egy kiadó lakást, mindent saját szakállra, semmi ingatlanhiénát nem vettünk igénybe, erre csomó olyan hívást kaptunk, akik azt magyarázták, hogy a számunkat ingatlanostól kapták pénzért.
Mondjuk ilyen kisebb, 1-2ezres összegről volt szó, 7k az már nagyon durva lehúzás, főleg, aki ennyit ki is fizet ezért.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.11. 14:43:01

részvétem a posztolónak, tessenek feljelentést tenni. eredménye kétséges, de akkor is. ezeket bezzeg nem verik agyon, ehh.

hehehehe 2013.04.11. 14:47:17

Jól mehet az átbaszós business, ha 3 irodájuk is van az 5. kerületben...
Miért nem mentetek vissza reklamálni? Az iroda is eltűnt? :)

Magam_a_Mondomét! 2013.04.11. 14:47:54

Szerintem az álirodák létezni is fognak, amíg ügyfelet (palimadarat) találnak!
És találnak! - példa rá maga a poszt.

ferand1979 2013.04.11. 14:56:14

és milyen jogcímen teccett átadni a 7 ezrest? Azaz kaptatok-e érte valami papírost... Számlát, sajtcédulát, stb..
Erről az irányról is meg lehetne közelíteni a dolgot... De azért személyes megjelenés ugyanott, ugyanabban az irodában, némikis asztalborogatás, kiabálás, stb.. Sztem mingyá visszaadják a lóvét...

Kettes LEGO 2013.04.11. 15:03:59

Telefonon hívogatják a kamu embereket, kamu számon, ahelyett, hogy az 5 legnagyobb cimborával bemennének reklamálni a irodába... Életrevalótalanság.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.11. 15:11:53

@Kettes LEGO: azt is lehetne, de nem mindenki vadállat. meg ugye q végén ők mennek börtönbe önbíráskodás miatt.

FDToth 2013.04.11. 15:12:38

nemrég beszéltek vhol ezen téma kapcsán. sajnos nem illegális.

Panelproli 2013.04.11. 15:16:05

Én másképp intézném ezt az ügyet. Nem szép dolog tudom, de legalább egy kis örömöt okoz, mert a 7000Ft.-ot visszaszerezni hívatalosan költséges dolog. Visszamennék az irodába és a küszöbön megbotolva átesnék az ingatlanos asztalán leverve a monitort, az asztalt, a falról a festéket és ha netán notebook is van az asztalon (biztosan van, mert jól megy a bolt) azt is összetörném. Mert mindenkit érhet véletlen baleset.

Agyalap 2013.04.11. 15:23:26

Kerestek egy másik ingatlant amit hirdetnek, elmentek a telefonszámért, és most nem adtok, hanem kaptok 7000 (vagy több) forintot. Esetleg nagydarab barátok veletek mehetnek sörözni aznap délután...

telkoe 2013.04.11. 15:29:49

Ha van szamla akkor lehet visszakerni a penzt, ha nem akkor NAVot rauszitani.

mildi 2013.04.11. 15:32:28

az aprod.hu-n egyébként vannak valós hirdetések is, vagy csak lehúzósok? az álláshirdetéseik is kamuk.

kakukk11 2013.04.11. 15:33:19

Tanuló pénz, nem is sok. Ilyen mentalitású embereket, többre is leszoktak húzni, nem csak 7k-ra. Persze csak ha tanulópénznek fogja fel a dolgot, és emiatt máskor óvatosabb lesz. De javaslom a posztolónak, ha már ennyire nem életrevaló, legközelebb kétes esetben, hívja fel egy józan paraszti ésszel rendelkező ismerősét, és fogadja meg a tanácsát. Most is így kellett volna tenni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.11. 15:41:36

". Közben után jártunk, kiderült több ilyen áliroda is működik, bemásolom a közjó érdekében:"

Esetleg akkor ezt az esetet csalásként bejelenteni, azt nem?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.11. 15:43:34

@Agyalap: Pl. egy leheséges megoldás.
Nem baj, hogy ide megírta, szolgáljon okulásul mindenki másna, de a 7 ropinak utána kéne menni.

KecskeDotyi 2013.04.11. 15:43:40

@mildi: Az én hirdetéseim tuti nem kamuk :) A fele tök ingyen van, de így se viszik.

É2I 2013.04.11. 15:55:10

Ha voltatok náluk, tudjátok hol cseszik át az embereket.
Én bejelenteném a TEK-nek, hogy bombagyártás folyik OVi ellen. Hajnalban már a megfelelő helyen lennének.

mildi 2013.04.11. 16:03:13

@KecskeDotyi: akkor internetes olvasmányaim alapján te arrafelé ritka madár..izé, kecske vagy :)

Rosszindulatú Vászka 2013.04.11. 16:10:59

Egy albérlet címért fizetni hétezer forintot irodának? Ez jó. Ügyes.

É2I 2013.04.11. 16:16:18

@Rosszindulatú Vászka: Sajna sokan vannak olyan naivak, akik beveszik és a csaló genyók jól tudják , hogy a rend éber őrei a gumi-, izé füle botjukat se mozgatják egy 7ezer forintos tételre.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.11. 16:20:36

@Rosszindulatú Vászka: @É2I: Mi amikor először albit kerestünk, bementünk egy ilyenbe, közölték, hogy pár ezerért megnézhetjük a címeket...
...és már mentünk is ki az ajtón, hát hülye leszek ezért fizetni, ha a net tele van hirdetésekkel.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.11. 16:52:30

kár, hogy poszter nem nevesítette az inkriminált élősködőt

a gyakorikérdések-ről ellembe már törölték a bejegyzését

É2I 2013.04.11. 16:58:20

@ColT: Igazatok is volt, de sokan nem ennyire bizalmatlanok.
Tudom vessen mindenki magára és mindenki nyelje le, amit megevett, de azért én érzek némi empátiát azok mellett, akik nem látnak mindenhol átdaszást.
De tudom, hogy mindig is lesz ilyen... sajnos. S)
A TEK-t továbbra is rájuk küldeném ;)

00000000-0000-0000-0000-000000000001 2013.04.11. 17:01:19

Ez volt a tanulópénz! Most már több mint tíz éve ennek, de engem is próbáltak hasonló módon lehúzni. Csak nem fizettem, mert egyrészt az illető már akkor lekezelő hangnemben beszélt, másrészt úgy voltam vele, hogy nem fogok előre fizetni olyan dologért, hogy megtekinthetek három lakást...

Rosszindulatú Vászka 2013.04.11. 17:07:23

az apródon nem lelem ezt a hirdetést

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.11. 17:15:14

@Dr Jozef Vengloš:

én verespálok
te verespálsz
ők verespálnak
mi verespálunk
ti verespáltok
ők verespálnak

legszívesebben most is verespálnék egyet!

Rosszindulatú Vászka 2013.04.11. 17:18:33

KENDRA-2003. Ingatlanforgalmazó és Építtető Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhely: 1051 Budapest, Nádor utca 8. 2. em. 7

Atörökk 2013.04.11. 17:25:35

@zebraság fél cicaság.:
Nekem meg verespállott lett a szám.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.11. 17:26:03

@Rosszindulatú Vászka: arról mit gondoljak, hogy a feketelista oldalon csak full regisztráció után lehet megnézni, hogy feketelistások-e? ezek ravaszabbak, mint gondoltam.

www.feketelista.hu/kereses-egy-konkret-cegre/cegazonositas/259002-kendra2003+ingatlanforgalmaz%C3%B3+%C3%A9s+%C3%A9p%C3%ADttet%C5%91+kft/

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.11. 17:28:02

@atörökk: most látom, hogy ha válaszolok, akkor a júzer nevét is beleszámolja a max karakterekbe.

hosszabb nevű júzerként abszolút diszkriminálva érzem magam!!!

Rosszindulatú Vászka 2013.04.11. 17:29:01

"Hubicsák Ferenc 2006-ban mintegy fél éven át cégtársa volt a Kendra 2003 Kft.-ben Pálocska Jánosnak, akivel a 3 x Póker Játékgépeket üzemeltető társaságban – a cégnyilvántartás adatai szerint – jelenleg is tulajdonostársak. Pálocska Jánost, akit többször is rablással és zsarolással gyanúsított a rendőrség, évekkel ezelőtt kapcsolatba hozták Stecurával, azaz Leonyid Goldsteinnel, mivel az ő cégeinek környezetében bukkant fel."

Atörökk 2013.04.11. 17:29:07

@zebraság fél cicaság.:
Hasznájj monogrammát :D ZFC, oszt kész.

Atörökk 2013.04.11. 17:30:37

@Rosszindulatú Vászka:
Most meg 7000 forintra húzkod le embereket? Nem hinném, hogy a 21. századi Al Capone néven vonulna be a történelembe.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.11. 17:31:29

@atörökk: még valami buzeráns futtballrajongóként azonosítanának be, inkább nem! :D

Rosszindulatú Vászka 2013.04.11. 17:32:44

@atörökk: alkappóne meg olcsó és szar viszkit árult ugyebár

igi1 2013.04.11. 17:33:44

Nem értem én ezt már, de hülye vok mostanába.

Mi a búbánatnak kell INGATLANKÖZVETÍTŐ BÉRBEADÁSHOZ?????

Már eleve gyanús, hát NEM VÁSÁROLNI AKARNAK, hanem bérelni!

Ilyenkor otthagynám őket a francba. Nem még telefonálgatni, utánajárni.

Az igényekből meg lejjebb kell adni, ÁLMAID LAKÁSÁT ÚGYIS MEG KELL FIZETNI.

Atörökk 2013.04.11. 17:35:31

@zebraság fél cicaság.:
Akkó írjad, hogy ZFC, aki utájja a focit. Azmegmán megen hosszú. Appicsába :)

@Rosszindulatú Vászka:
No de legalább nem keveset. Meg a végin mégis adócsalás miatt tudták csak megfogni.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.11. 17:40:49

@igi1: mer régóta keresnek oszt nem találnak, és gondolom kezd sürgős lenni.

nem olyan vicces, ha gyorsan kell egy kérót keríteni, kezdtek kétségbeesni.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.11. 17:42:42

@atörökk: azér lássuk be, hogy a semmiért, feketén pár perc alatt hétezer forintot bezsebelni nem annyira rossz biznic

Búbosvöcsök 2013.04.11. 17:46:51

Az a gáz, hogy kb. a jó Istenhez mehet az ember panaszra, mert amikor odamész, és mondod, hogy egy konkrét lakás érdekel, akkor közlik, hogy 7000 Ft a regisztrációs díj, és alá kell írnod egy szolgáltatási szerződést, amiért persze ők 90 napon keresztül fognak Neked folyamatosan küldeni jobbnál jobb, a keresési feltételeidnek megfelelő címeket. Nem engednek egy címmel, hogy ne legyen gyanús a dolog. (Saját ügyfelük egy darab sincs, a mindenki által elérhető oldalakról leszedegetnek Neked címeket, és azt adják oda.) A szerződés ugyan egy oldalas, de benne van, hogy ők nagyjából semmiért nem vállalják a felelősséget. De amikor ott ülsz, és a szemed előtt lebeg a tökéletes lakás (és nem hallottál még ezekről a szarháziakról), akkor aláírod. Megnézném annak a fiatal párnak az arcát, akik velem egyidőben voltak bent, írtak alá és csengettek 7000-et, mert beleszerettek egy fullos Deák téri garzonba, aminek az ára is jó volt... Biztos ők sem őrjöngtek utólag kicsit sem....

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.11. 17:49:36

@Zirowe: "hirdettünk egy kiadó lakást, mindent saját szakállra, semmi ingatlanhiénát nem vettünk igénybe, erre csomó olyan hívást kaptunk, akik azt magyarázták, hogy a számunkat ingatlanostól kapták pénzért."

Nem látok ebben problémát. A hirdetésedet nem találták meg, az ingatlanos meg pénzt kér a munkájáért.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.04.11. 17:50:20

@Rosszindulatú Vászka: Persze, csak gyomor kell hozzá.
Előbb-utóbb azért csak lesz egy izgágább júzer, aki rendet tesz egy bézbólütővel.

Atörökk 2013.04.11. 17:52:55

@Rosszindulatú Vászka:
Nem rossz, egész addig, amíg nem jelenik meg, amit @agresszív kismalac: mond. És olyan sokszor 7000-et nem tudsz behúzni, mert ma már elég hamar híre megy az efféle lehúzásoknak.

Atörökk 2013.04.11. 17:54:40

@atpijkamo:
Évekig ingatlanoztam, na most ingyenes hirdetésekből kiollózott telefonszámokat árulni pénzért nem munka.
Más kérdés, hogy posztoló ettől még láma, manapság viszonylag gyengébb képességű ember is tud találni elég sok ingatlanhirdetést, ami valós és nem kell érte fizetni.

Zirowe 2013.04.11. 17:57:41

@atpijkamo: milyen munka?
Az, hogy ellopja az aprómat?

Nagyon szép munka, mondhatom.

Aki pedig az internet korában pénzt ad telefonszámért, az kb meg is érdemli.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.11. 17:59:12

@agresszív kismalac: alapvetően ellenzem az incidensek testi fenyítéssel való megoldását, de ezesetben semmi kivetnivalót nem látok kis releváns önbíráskodásban. Persze csakis pedagógia célzattal, nemám alantas bosszúvágy örömérzetének kiváltására.

@atörökk: látod, hogy nem, a gúgli használata még mindég medzsik a legtöbb júzernek.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.11. 18:03:10

@Zirowe: Megkeresi a hirdetést, és megadja az érdeklődőknek, akik hajlandóak ezért a szolgáltatásért pénzt adni.

Memtom mennyire szép munka. Van vécésnéni, rendőr, behajtó, kalauz, vadászpilóta... Rangsorold!

"az internet korában pénzt ad telefonszámért"

Máködik a matáv emeltdíjas tudakozója, szép pénzt hoz neki. Van akinek szüksége van erre a szolgáltatásra.

Kapitalizmus van, jóreggelt! Természetesen a sima csalást nem támogatom.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.11. 18:04:49

@atpijkamo: csak a bonyolultabbakat? Na szép.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.11. 18:04:57

@atörökk: Vonatkoztassunk el ettől.

Van igény X munkára, Y pénzt adnak érte. Amíg bírja a gyomrod, nem illegális, és nem erkölcstelen, miért ne végeznéd el, ha megéri neked. Pláne, ha élvezed is.

igi1 2013.04.11. 18:06:48

@zebraság fél cicaság.: most dönteni kell:

normális kecót találni, megfelelő pénzér, időben

vagy drágábbat kivenni, de gyorsan

én úgy látom, az IGÉNYEKKEL VAN PROBLÉMA, túlságosan válogatósak, olyanok, mint én a pasikkal

ha így jobban érthető :)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.04.11. 18:07:50

Én a telefont nem értem- honnan tudja, hogy kezdő lúzer csörgeti, vagy valaki már a kurvaanyjába akarja elküldeni?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.11. 18:08:58

Van valami magyar származású nő, aki angliában vejronokat ad el. Azok ilyen túlárazott környezetromboló benzinzabáló értelmetlen gépek, Néha gyilkolnak is - járókelőt, saját sofőrt, utast... Van rá gyomra, még ünnepelik is.

Ateszpapa 2013.04.11. 18:11:44

Sajnos az expresszen, és más portálokon is hirdetnek.
Én anno szobát kerestem, és gyanús volt, hogy túl olcsón kaució nélkül hirdettek.Rendszerint a szobáról sem volt kép.
Úgyhogy hagytam is a fenébe őket.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.04.11. 18:12:45

@Rosszindulatú Vászka:
-...és mondja, mester, hogy indult el annak idején a világhír felé?
-A Kuponvilág...

Rosszindulatú Vászka 2013.04.11. 18:16:05

"Egyedülálló élménylövészet és szépségverseny értékes nyereményekkel, 13.990 Ft-ért"

vénszivar 2013.04.11. 18:17:29

@atpijkamo: Láttam a fotóját! egy közepes, negyvenes s kimondottan ronda rendezetlen hajzattal volt lefotózva a szalonba. Vajon mivel éri el, hogy az egyik legdrágább kocsit "tőle" vegyék meg!? Vagy talán OKA volt a rendezetlen hajnak???:)

Atörökk 2013.04.11. 18:20:08

@atpijkamo:
Továbbra is fenntartom, ingyenes címeket árulni pénzért nem munka. De legyen, fogadjuk el, vannak hülyék, akik fizetnek érte, ergo van rá kereslet. No de nemlétező címet adni el az viszont kifejezett szemétség, avagy csalás.
Egyébként annak idején egyetlen így működő céget ismertem, akik tényleg korrektek voltak. Nem figyelték ugyan, melyik hirdetés járt már le, viszont a befizetett pénzedért gyak. korlátlan számú ajánlatot kaptál, míg meg nem találtad azt, amit keresel.

Atörökk 2013.04.11. 18:21:33

@agresszív kismalac:
Egy telefonosnak nem szabad részrehajlónak lenni. Az a biztos, ha élből elküld mindenkit a francba.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.11. 18:27:23

@atörökk: jó meglátás. Külömbe is, ha az ügyfélnek mindég igaza lenne, nem volna szüklség ügyfélszolgálatokra senem. Naugye!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.04.11. 18:28:47

@Rosszindulatú Vászka: Wendriner Tódor Emánuel- királytigris és fejszámolóművész

Atörökk 2013.04.11. 18:29:50

@Rosszindulatú Vászka:
Ügyfélszolgálat külömbe' is hülye egy megnevezés. Nem az ügyfelet szolgálja, hanem éppen hogy távoltartani igyekszik a cégtől. Pont olyan, mint a kárpótlás. Há' minek pótolni a káromat? Hogy két károm legyen? Maaaargit! Noooormális?

Rosszindulatú Vászka 2013.04.11. 18:31:29

@atörökk: jaja, meg a védőoltás, meg a árvízvédelem meg a többi badarság.

@agresszív kismalac: csak ez nem költészet, amit én mutattam, hanem kuponos átverés.

Anomalocaris (törölt) 2013.04.11. 18:33:58

@zebraság fél cicaság.: Szerepelünk a comment blogon, egyazon mondatban.

"A Khumba egy féli csíkos, félig viszont csíkok nélküli zebráról szól"

Anomalocaris (törölt) 2013.04.11. 18:42:34

@atörökk: Karból is jobb a kettő, mint az egy. A négy persze még jobb.

Atörökk 2013.04.11. 18:43:33

@Uttar Pradesh:
A négy a jó. Akkor szeksz közbe' is ki tudnák bontani egy üveg bort.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.11. 18:43:40

@Uttar Pradesh: egészen biztos, hogy ugyanaz a Zsiráf és nem egy másik? Mer nem mindegy.

Anomalocaris (törölt) 2013.04.11. 18:54:14

@atörökk: Azt nem tudtok kettővel is? Koitáláshoz más nyúlványt szoktatok használni.

vénszivar 2013.04.11. 19:06:44

@Uttar Pradesh: Létezik már sokféle segédeszköz. Robotkar, műkar, műláb, műaz, még művebb amaz....

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.11. 19:22:09

@É2I: Én is érzek, csak ez pont egy olyan "szolgáltatás" , aminek nem sok teteje.
Ettől még nem tartom kevésbé pofátlanságnak, hogy kamuztak.

Különben megmagyarázták már nagyon okosok, hogy miért hülye a poster, és igaza van az ingatlanirodának? :D

Anomalocaris (törölt) 2013.04.11. 19:37:48

@ColT: A poszt toló mindig hülye, ez axióma.

É2I 2013.04.11. 20:05:38

@Uttar Pradesh: Lufaszt! Az axiómákat le lehet sósavazni.
Vannak eredendően hiszékeny emberek, akik belefutnak 1-1 genyó, fasz, lehúzó emberbe. Sokszor olyanokba, akiket te is beveszel, ez ilyen.
Nekik 7ezerbe fájt, neked se fájjon többe :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.11. 20:10:02

@Uttar Pradesh: ez jó nikk, ezt majd megfontolom.

@igi1: nem érted, nem értheted, mert még nem kellett sürgősen elhúznod egy helyről. namost olyankor az van, hogy van jobb esetben két heted kecót találni vagy mehecc a híd alá esetleg a hajléktalanszállóra.

@Rosszindulatú Vászka: a forgatókönyvíróit azt nem egybe köll írni?

igi1 2013.04.11. 20:10:52

@zebraság fél cicaság.: mer én ennél okosabb vagyok, tartogatok erre külön pénzt

ha netán gyorsan költözni kéne, legyen miből

Atörökk 2013.04.11. 20:16:37

@zebraság fél cicaság.:
Nem, mer mivanakkor ha egyik kezembe a távirányító, a másikba' a szendvics van közbe'? :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.11. 20:19:10

@atörökk: jahogy az. hát a szendvicset a szádba tömöd, a távirnyót a hónod alá dugod, közbe meg nyitod a borot. esetleg a csajt beidomítod, hogy közbe nyissa a bort is.

igi1 2013.04.11. 20:26:34

@zebraság fél cicaság.: ja, pedig már ideje lenne kirakni engem valahonnan! :)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.04.11. 20:28:13

Ez a Fábry annyira modoros ripacs lett, hogy az már fáj.
off vége, tessék folytatni

bekbórd! 2013.04.11. 20:31:51

Én visszamennék az irodába néhány keményen bepipázott niggerrel.

Zirowe 2013.04.11. 20:47:46

@atpijkamo: ez nem kapitalizmus, hanem lehúzás.

Ne ő gazdagodjon meg az én hirdetésemen!

igi1 2013.04.11. 20:51:15

@bekbórd!: na hát ez az, hogy soha, senkinek nem jut eszébe eltángáltatni ezeket

:)

addig meg hiába a rinya

England win The Ashes! 2013.04.11. 20:56:28

@igi1: Gyere, kommentelj a blogomba, majd jól kitiltalak onnan. ;)

England win The Ashes! 2013.04.11. 20:57:52

@bekbórd!: Ja, aztán csipkézd ki a valagukat, a posztolónak meg mondd meg, hogy ha elutazik, akkor el van utazva. :)

igi1 2013.04.11. 21:00:18

@Dr Jozef Vengloš: mámost véleményed se lehet, ha nem blogolsz, mer állat vagy

meg nem értesz hozzá, meg hülye is van

de minimum kell lenni egy blognak, oldalnak!

mindig megkapom

England win The Ashes! 2013.04.11. 21:01:01

@agresszív kismalac: Pedig másfél éve láttam élőben egy műsorát (nem tévés műsor volt), ott jó volt. Néhány sztoriját már ismertem, de így is tetszett. Lehet, hogy úgy van a tévével, hogy leszarja.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.11. 21:01:44

@vénszivar: "OKA volt a rendezetlen hajnak?"

Öööö... Hát végülis biztos vannak erényei, de pont erre nem gondoltam... Ez modjuk a tizenegyből hatot megmagyaráz...

England win The Ashes! 2013.04.11. 21:02:40

@igi1: Namost az én blogom nem véleményt tükröz. Igaz, vagy kétszázötven napja nem léptem be rá, szidnak is a júzerek, de ez van. Nyárig ki kell pofoznom, mert grafikailag eléggé minimalista.

igazságos 2013.04.11. 21:04:53

@Dr Jozef Vengloš: most kaptam meg a napokban

mer kikeltem, hogy minek kell olvasás közben kritikát írni, holott a könyvet nem szó szerint kell érteni

erre fel mit kapok válasznak?

hogy sürgősen kezdjek el véleményeket alkotni, blogot írni, majd akkor talán igazam is lesz

értsd: irigy vagyok x személyre, aki abban a témában járatosabb nálam

:D

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.11. 21:05:58

@atörökk: "Továbbra is fenntartom, ingyenes címeket árulni pénzért nem munka. De legyen, fogadjuk el, vannak hülyék, akik fizetnek érte"

Én többször fizettem már ingyenesen elérhető dolgokért. Én nem találtam meg, ő megtalálta, értelmezte, nem éreztem, hogy átvertek volna. Nem voltak különösebb összegek.

"nemlétező címet adni el az viszont kifejezett szemétség, avagy csalás."

Nem tudnék veled jobban egyetérteni. De ezt írtam.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.11. 21:10:14

@Zirowe: Nem érted. Nem a hirdetéseden gazdagszik meg. Azon keres valamennyi pénzt, hogy tudja mi hol található, és ezt az értetleneknek árulja. Ha nem segítene az ügyfeleinek, nem találnának meg téged, így még neked is segít, teljesen ingyen, hálás lehetnél neki. De tőlem szart is árulhat, míg van rá fizető kereslet.

igazságos 2013.04.11. 21:10:27

@atpijkamo: így van, ezt én sem tartom egyébként igazán átverésnek

ha te LUSTA DÖG vagy utána nézni, ingyenesen elérhető címeket kilistázni, érdeklődni, akkor miért baj az, hogy más ezért fizet?

végül is, MÁS NÉZ UTÁNA az illető helyett annak, ami ingyenes

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.11. 21:13:05

Egy kissrác almamagot rágcsál egy park padján. Arra megy egy ember, és megkérdezi tőle:
- Te mit csinálsz itt?
- Semmi különöset. Almamagot rágcsálok.
- Mire jó az?
- Okosabb leszek tőle.
- Akkor adj nekem is!
- Adok, ha fizet érte. Öt mag száz forint.
Az ember kifizeti és ő is rágcsálni kezdi. Pár perc múlva megszólal:
- Hé, te gyerek! Egy százasért vehettem volna három almát is, többtucat maggal.
- Na látja, máris okosabb lett tőle.

Zirowe 2013.04.11. 21:18:49

@atpijkamo: te nem érted továbbra sem: az én hirdetésemet csakis az én hozzájárulásommal adhatja tovább!

Ha ezt nem vagy képes felfogni, akkor komoly problémáid vannak.

igazságos 2013.04.11. 21:25:58

@Zirowe: szerintem te nem érted

ha feladsz egy hirdetést, ami ha ingyenes, ha nem hozzájárulsz ahhoz, hogy az adatokat felhasználják, továbbadják

ha én lusta vagyok utánanézni, mik vannak az ingatlanpiacon, akkor fizetek azért, hogy más nézzen utána

azzal, hogy az ingyeneseket listázta ki, akkor is dolgozott vele

esetleg még fizethettél volna külön a nem nyilvános adatbázisokból való kilistázásért

ez nem átverés, ha nem tetszik, hogy ingyenes házakat listáz ki, ne fizess

de nem megyünk ingatlanközvetítőhöz akkor, amikor csak bérelni akarunk lakást

arra van a tulaj, meg a kapcsolatok, barát, ismerős

ki, hogy oldja meg

Zirowe 2013.04.11. 21:26:40

@atpijkamo: egyáltalán nem az irigy kutyaságról van szó, hanem a saját tulajdonommal való rendelkezésről.

De ilyenkor jön a szopatás, hogy direkt fennhagyom még egy darabig azután is, hogy kiadtam, fizessen csak a sok marha.

Az meg, hogy a kifejezett kérésemre se veszi le, az külön parasztság.

Zirowe 2013.04.11. 21:28:25

@igazságos: kurva nagy munka, hogy az apródról belistázza és utána árulja azokat.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.04.11. 21:42:53

@Dr Jozef Vengloš: Én viszont másfél órája láttam (öt percet).
Borzalmas.

igazságos 2013.04.11. 21:45:08

@Zirowe: akármilyen kurva nagy, akkor is: MUNKA

te meg nem dolgoztál volna vele

mer aljamunka szerinted

ennyi

Zirowe 2013.04.11. 21:49:43

@igazságos: nem csak, hogy alja munka, hanem nem tisztességes, szó szerint csalás.

De ez az egész ingatlanosdi egy kurva nagy átbaszósdi, felesleges erről vitatkozni.

Aki ezt elfogadhatónak találja, az meg olyan ember.

England win The Ashes! 2013.04.11. 21:50:21

@igazságos: Ez marhaság. Attól, hogy nem tudok filmet rendezni, még el tudom dönteni, hogy jó, amit látok, vagy sem.

Olvastam már olyan témájú blogot, aminek a témájáról tudtam, hogy többet tudok, mint a szerzője, mégsem irigykedtem rá. Igaz, eszembe jutott, hogy akár én is elkezdhettem volna azt a blogot, de mint említettem, az enyémre, ami végtelenül egyszerű, sincs időm, amarra pláne nem lett volna.

mmormota 2013.04.11. 21:50:56

Ez volt az rtl klubon is kb két hete...

England win The Ashes! 2013.04.11. 21:51:36

@Zirowe: Csak a kamu telefonszám miatt csalás.

England win The Ashes! 2013.04.11. 21:52:43

@agresszív kismalac: Mondom, nem vitatom. Én ugyan, mióa az M Egyen van, nem láttam, de az otthoniak is úgy tartják, hogy rémes.

Zirowe 2013.04.11. 21:53:32

@Dr Jozef Vengloš: jó, akkor a sok jófej csávónak itt a blogon nyugodtan árulják a telefonszámát, de az enyémet ne, főleg, miután fel is szólítottam arra, hogy ezt most azonnal hagyják abba.

igazságos 2013.04.11. 21:54:22

@Dr Jozef Vengloš: te, most őszintén

nem rohadt gáz egy könyvet szó szerint, idézetekkel másolva, olvasás közbe elemezgetni, több napon át?

ez olyan, mint filmnézés közbe mindent kiírogatni, premier közbe

oszt premier után egy egész kritikát írni, hogy kevésbé tűnj lúzernak

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.11. 21:55:53

@Zirowe: "a saját tulajdonommal való rendelkezésről."

Rendben van, rendelkezz a saját tulajdonoddal. A guglinak se engedd, hogy indexelje a hirdetésedet, mert az is profitál belőle. Elégedj meg azokkal a töredék vevőkkel, akik pont a hirdetési oldalon keresnek.

igazságos 2013.04.11. 21:55:54

de tudom:
akkor is én vagyok a hülye! :D

Zirowe 2013.04.11. 21:58:37

@atpijkamo: gugli indirekt módon profitál belőle.

Ezek a parasztok meg direkt leülnek és keresik mások hirdetéseit, mert már alig kapnak megbízást.

Tessék elmenni rendes munkába, dolgozzon is meg a pénzéért rendesen!

Ilyen, hogy ki van írva, hogy "ingatlanosok kíméljenek", leszarják, hiszen megtalálták az istencsászár kerülőutat.

Bkv ellenőr, parkolási ellenőr és ingatlanos, ezek vannak hárman osztozkodva a táplálék lánc legalján.

England win The Ashes! 2013.04.11. 21:58:45

@Zirowe: Azt nem tudom, törvényes-e vagy sem, de ha nem az, akkor jelentsd fel őket a rendőrségen. Komolyan gondolom.

Anomalocaris (törölt) 2013.04.11. 21:59:53

@ColT: Azon felül igaza van az ingatlanirodának!

Zirowe 2013.04.11. 22:00:48

@Dr Jozef Vengloš: megfordult már a fejemben, következőnél tuti az lesz.

Anomalocaris (törölt) 2013.04.11. 22:01:43

@É2I: Mindenhol embik, már megint. De hol Vagyok Én?

England win The Ashes! 2013.04.11. 22:09:54

@igazságos: Szerintem igen, de engem az ilyesmi hidegen hagy. Ha valamilyen könyv érdekel, megveszem (esetleg e-bookként letöltöm), aztán elolvasom, nem foglalkozom a kritikával. Na jó, bevallom, utólag el szoktam olvasni, mit írnak róla, aztán kiröhögöm a kritikust vagy egyetértek vele.

Tudod, mit nem értek? Ha magyar könyv-, film- vagy zenekritikát olvasok, ritkán látom azt, hogy a művet dicsérik, ellenben a szapulás az frankón megy. Ugyanakkor ha egy itteni újságban írnak ilyesmit, akkor inkább a pozitívumokat emelik ki. Persze a gyenge pontokat sem hallgatják el, de nincs az a zsigerből fröcsögés. Pl. film: "XY remek játéka feledteti a rendzés hiányosságait". Ugyanez otthon: "menthetetlenül szar film". Vagy mikor egy kaland- vagy akciófilmben a mély érzelmeket és a magvas gondolatokat hiányolják. Ebben speciel az index az élen halad.

Persze nem mindegyik angol újságot olvasom, lehet, hogy más lap másképp fogalmaz.

Anomalocaris (törölt) 2013.04.11. 22:12:04

@atpijkamo: De az avatarja tetszik, már amennyi látszik belőle.

igazságos 2013.04.11. 22:16:19

Ingyenes lakások kilistázását én is vállalom! :)

@Dr Jozef Vengloš: ok, én se foglalkozok tovább az üggyel, megfogadtam

viszont elkezdtem blogolni, ennek hála!

tanulom a css-t

England win The Ashes! 2013.04.11. 22:18:55

@igazságos: Hajrá! Komolyan. :)

Amúgy a css nem olyan bonyolult, mint elsőre látszik.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.12. 00:30:35

@bekbórd!: hat azokkal elrohognenek masnap reggelig
a marijuana nem okoz agresszivitast
sot
en kotelezove tennem

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.12. 00:39:58

amugy ha nem trovenytelen amit csinalnak/ tessek szo szerint erteni/ akkor igy cimekkel mindennel es ezzel a cimmel, hogy Coltot idezzem, szarra perelnem az indexet:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.12. 07:28:28

@igazságos: "ha feladsz egy hirdetést, ami ha ingyenes, ha nem hozzájárulsz ahhoz, hogy az adatokat felhasználják, továbbadják"

Hát nem. Ennek benne kell lenni a hirdetési feltételekben, amit úgysem olvasod el, amikor bekattintod. Adatkezelési nyilatkozatban...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.12. 07:30:34

@agresszív kismalac: Hát miután egy emelt hangon érdeklődő baromira kifogásolja, hogy nem éri el a tulajt, a következő hívásnál már tulajként jelentkezik be...
...ha meg a vevő ugyanarról a számról hív, akkor még könnyebb.

Egyéves Önkéntes 2013.04.12. 07:44:30

Itt a bizonyíték a darwinizmusra!

Az álingatlanosok, a taxishiénák, a CBA eladói, a biztonsági őrök mind mind példa a civilizált ember és a csimpánz között keresett átmeneti formára.

Lángharcos 2013.04.12. 08:13:28

@Zirowe: Nem ellopja az apródat, hanem ismerve a piacot megtalálja az ügyfelek helyett a hirdetéseket, akik lusták vagy képtelenek erre. Ezért kell fizetniük.

De gondolom valószínűleg nagyjából úgy megy, hogyha a lakáskeresőtől kérnek pénzt, akkor megtalálható a lakáshirdetése ingyen is, ha viszont nem kérnek pénzt, akkor saját adatbázisuk van, és a lakást el- vagy bérbeadóktól húzzák be a sápot.

Lángharcos 2013.04.12. 08:16:11

@agresszív kismalac: Szerintem néhány naponta/hetente váltanak számot. És a régi számaikat adják meg mint a "tulaj számát, ahol ma csak ön fogja őt keresni".

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.12. 08:44:37

@Egyéves Önkéntes: Pontosan

@Lángharcos: Vagy simán csak van pár telójuk, egy idió... ügyfél csak egy-két alkalommal keresi őket...

Rosszindulatú Vászka 2013.04.12. 08:56:09

@Egyéves Önkéntes: nem értek egyet. Ez valójába azb evolúció formája, miszerint minden létformának kifejlődik az élősködője ill. és vagy továbbá a ragadozója is.

További érdekes adatok erről itt:
hu.scribd.com/doc/88116592/Robert-Sheckley-Kozmikus-f%C5%91nyeremeny

@ColT: illetve úgy tűnik hogy max eccer, szal túl sok telóra nincs szükségük.

dr. Aullah 2013.04.12. 09:25:39

Szerintem komoly gond van azokkal, akik szerint teljesen okés, hogy más hírdetését pénzért árulják, amikor engedélyt sem kértek... Milyen munka? Ne beszéljetek már hülyeséget.

Aki meg 7k forintot ad ki egy telefnoszámért, az egy igazi lúzer.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.12. 09:30:40

@Rosszindulatú Vászka: Utána jobb eldobni, mielőtt a NAV telefonálna rajta, vagy a yard :D

Rosszindulatú Vászka 2013.04.12. 09:36:04

"Stohl András egyetemistáknak tartott előadást, amelyen közölte: nem ígéri meg, hogy nem vezet többé ittasan. A színész arra hivatkozik, hogy volt már ilyen, aztán mégiscsak megtette."

helianthus 2013.04.12. 09:37:30

Nem akarok prűdnek látszani, de a posztoló leírta a bé betűs szót.
Én kérek elnézést.J

helianthus 2013.04.12. 09:39:16

@Rosszindulatú Vászka: jó hogy nem ígéri meg, hogy aztán a következő esetnél súlyosbító körülmény legyen, hogy megígérte több ezer egyetemista előtt és aztán mégsem és így most az ő lelkivilágukba tiport és tönkretette őket és komplexusokat okozott nekik, ami miatt a droghoz kellett nyúlniuk?

2013.04.12. 09:46:55

@Rosszindulatú Vászka: "Stohl András egyetemistáknak tartott előadást,

Jó hogy nem továbbképzést! Bulizzunk fiatalok!

2013.04.12. 09:49:05

@helianthus: Nem akarok prűdnek látszani, de a posztoló leírta a bé betűs szót.

Ez már normál, ha nem írja le hogy mivel, kit? Meg hogy kenőcs nélkül a ravatalon harmonikaszóra egymás után tizenkétszer!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.12. 09:58:01

@Rosszindulatú Vászka: Há' legalább őszinte. Ennek már örülni kell...

@helianthus: Na hát akinek ez komplexust okoz...
...mondjuk ki a halál megy el megnézni ezt az izét?

helianthus 2013.04.12. 10:15:08

@zebraság fél cicaság.: a baj szóval csak a baj van!

@ColT: a ráérő egyetemisták és főiskolások. Már csak azért is, mert celeb és szerepel a tévében és így húzóereje van. Lehet aztán felírni az arckönyvre, meg kocsmázás közben mesélni, mit beszélt. Gondolom én. Én is voltam annó leszokott drogos által tartott előadáson, meg AIDS-es ember által tartott előadáson is.

helianthus 2013.04.12. 10:16:27

@ColT: "Na hát akinek ez komplexust okoz..." ja erre nem reagáltam. Ez a poén részhez tartozott, mint a hozzászólásom egyéb elemei is, de ha komolyan vetted, akkor beszélhetünk erről komolyan is. :)))

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.12. 10:17:38

jackyll dlága, ezt már a hétvégi csontocska nekünk, vagy még remélhetünk? monnyuk mindegy, mer hétvégén végre jön a tavasz!!!

Zirowe 2013.04.12. 10:42:32

@Lángharcos: épp elégszer írtam le, hogy miért nincs joga erre, aki eddig se akarta/tudta megérteni, az ezután se fogja, és nyugodtan pártolja ezeket a hiénákat, mert egyébként is leszarom.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.04.12. 10:45:02

Csak azt szeretném elmondani, hoyg tudok egy kiadó lakást. Ingyen adom a telefoncímet. A XVII. kerületben van. AKit érdekel, az tessék nálam jelentkezni.

Agyalap 2013.04.12. 10:47:17

@batgirl: persze. És majd azon az ingyen telefonon közlik, hogy tessék befáradni pengetni.
Vagy még jobb: emeltdíjas számot osztogass :)

Manyecska 2013.04.12. 10:51:07

Strandra mentem. Telefonszám a seggemen lesz..

Manyecska 2013.04.12. 11:01:17

@agresszív kismalac: mert van egy eladó ingatlanom nekem is! problem??:D
Háromszobás kiadó lakás is érdekelne minket, továbbá. Fogy a karakterem, help:D

Manyecska 2013.04.12. 11:03:22

@agresszív kismalac: mondjuk minek mert úszni megyek:D

Manyecska 2013.04.12. 11:04:27

Zseklin, drága, ne lógasd, majd hétvégén, nyomj be egy posztot!!

Manyecska 2013.04.12. 11:10:38

@batgirl: az olyan hogy lógni kell a sarkokban??:) mer akkor nem aktuális.@Cicmen: ne egyél annyit, amióta úszom én is fél kg-ot híztam:DDDD..bár legalább gömb alakzatok vannak rajtam:( :D

2013.04.12. 11:11:32

@Manyecska:

A nickneved lopja a karaktereimet!

Atörökk 2013.04.12. 11:12:52

@Manyecska:
Még hogy az úszás karcsúsít. Nézd meg a bálnákat...

2013.04.12. 11:15:31

@Manyecska: ne egyél annyit,

Jó, de éhes vagyok!
Így szoktam enni kb!www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=R9_OsfvjLQ8

Manyecska 2013.04.12. 11:22:19

@Cicmen: ja, persze. mossmár salátát eszem vacsorára..@atörökk: ja, persze, én is mindig ezt mondom!:P

Manyecska 2013.04.12. 11:23:55

@Cicmen: ez jó! ismerem:) napi cuki?:
http://www.youtube.com/watch?v=dpf10Z6dMAU&feature=player_embedded#! :)))

Manyecska 2013.04.12. 11:25:05

mostanában nem tudok beágyazni /:D/:
http://www.youtube.com/watch?v=dpf10Z6dMAU&feature=player_embedded#!

Manyecska 2013.04.12. 11:27:39

Hogy rohaggyá már meg:D:
http://www.youtube.com/watch?v=dpf10Z6dMAU&feature=player_embedded#!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.12. 11:28:03

@Manyecska: "mostanában nem tudok beágyazni"

Hagyd a fenébe, hadd szellőzzön.

Manyecska 2013.04.12. 11:41:35

@atpijkamo: mintha árpádsávos kardigánja lenne. Be szoktam ágyazni különben..:)

CsakMintTe 2013.04.12. 12:09:59

Hűazannnyaúristenit! Ezzel a némberrel én is beszéltem decemberben, mikor albit kerestem, még szerencse, hogy addig gyötörtem, hogy minek a Nádor utcáig elmenni, mikor a jelenlegi lakásomtól másfél sarokra van a megnézendő, hogy még azt is kikotyogta, hogy pénzért adja a kontaktot. Na akkor szépen elbúcsúztam tőle, de már látom, hogy kevésbé szépen kellett volna :D

Lángharcos 2013.04.12. 12:45:46

@Zirowe: Ha valamit nem tudok magamnak megcsinálni, akkor megveszem. Elég baj az, hogy sokan nem látják az adatok gyűjtésében és rendszerezésében a munkát.

Amúgy: ugyanezt csinálják a kereső oldalak is, a google is.

Ehhez van joguk. Ahhoz nincs joguk, hogy hamis adatokat adjanak ki.

Zabaalint (törölt) 2013.04.12. 13:55:56

@ColT:
Irigyellek, hogy ilyen határozott személyiség vagy, mikor mi hasonlót tapasztaltunk, ott 3 ezer Ft-al, mi azt mondtuk, hogy még gondolkodunk rajta, szóval nem mondtuk ki nyíltan, hogy lófaszt, de ettől még ezt gondoltuk és sosem kerestük többé az ingatlanirodát.

Egyébként eleve miért lenne a bérbeadónak érdeke, hogy csak annak adja oda a közvetítő a címet, aki fizet érte? Hiszen ezzel egy csomó potenciális bérlő jelölttől elesik. Vagyis az iroda kicsit sem a bérbeadó érdekében dolgozik, azért persze a sápot meg tőle is leszedné gondolom. Innentől kezdve logikailag abszurd, ha fizetni kell a cím kiadásáért. A posztban szereplő esetben még abszurdabbá teszi az, hogy aznap csak neki adják ki, ha fizet. Így ha nem csaló lenne a közvetítő, akkor gyakorlatilag csak akadályként ékelődik az eladó és a bérbeadó közé, mert nem hogy csökkentené a bérbeadás esélyét, hanem csökkenti, a közvetítőnek pedig növelnie kéne elvileg.

Mikk77 2013.04.12. 15:59:38

A posztolónak:

google első találata:

hvg.hu/itthon/20080227_csalas_berbeadas_takarekszovetkezet#

sok sikert a 7000 Ft visszaszerzéséhez!

Mikk77 2013.04.12. 16:01:55

@Mikk77:

Így értettem:
google első találata a "Kendra-2003 Kft." - re.

Oda mentetek nem? A google a barátod! Tanuljátok már meg!!!

Shopping 2013.04.12. 19:17:52

Remélem bementél és 7000 Ft értékben kárt okoztál!

HgGina 2013.04.12. 20:21:38

Na ja. Verespálné. Meg Bemjózsef, meg Petőfisándornészendreyjúlia.

xGéza 2013.04.12. 21:34:35

ha egy ingatlanközvetítő nem tisztán sikerdíjért dolgozik, hanem előre kér pénzt, annak soha nincs sikeres ügylete (általában ingatlanja sincs).

Én visszamennék az irodába, és visszakérném a pénzt. Addig nem jövök el, amíg meg nem kapom. Nemigen fog rendőrt hívni... És fel is jelenteném őket csalásért...

v2peti 2013.04.12. 22:08:11

Akkor végezne valós munkát, ha az elkelt ingatlant azonnal törölné az adatbázisból. Persze ez csak akkor működne, ha a bérbeadó adna neki mondjuk 10 000 forintot a címközvetítésért, aminek afelét az üzlet létrejötte után visszakapna, így a bérbeadónak érdeke lenne visszamennie.

cellular 2013.04.12. 23:17:17

Az aprod.hu-n is figyelmeztetnek ,hogy sose fizess ki semmit előre.

Neten 5 perc rákeresni, hogy ez valszeg csalás.

Az ingatlanközvetítők címe sincs fent a neten hivatalosan.

És a többi kiadó lakáshoz képest gyanúsan jó az ár-érték arány. Ami túl szép, az gyanús kell, hogy legyen.

Egyébként ez miért törvényes? Vagy ha nem az, nem lehet tenni valamit?

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.04.12. 23:40:30

Ekkora hiány van albérletből, hogy évek óta meg tudnak élni ezek a csalók a balekokból?
Rendőrségre senki se megy? Akkor elég jól eltalálták a lehúzás összegét...

Cyrrus · http://GaleriaEpites.hu 2013.04.13. 00:28:50

Nahh, ez durva azért. Mindig lehidalok, amikor hasonlókkal találkozom. Az hagyján, hogy egyesek a semmiből próbálnak megélni és átvágni másokat, de hogy erre még egy egész "bizniszt" is felépítenek (mint itt olvasom: iroda meg minden). Hasonló helyzetben esélyes, hogy engem is átvágtak volna... :S

zsebkettő 2013.04.13. 01:24:15

Ez a trükk egyidős a várossal, érezzétek magatokat jól.

karnak 2013.04.13. 01:56:55

Úgy tűnik a generációváltás megtette a hatását, a 90-es években ez egy pár évig élő csalástípus volt, egy lakást kibéreltek egy hónapra, rendkívül kedvező feltételekkel hirdettek meg ingatlanokat (kb 20-30 címet), és ezeket csak pénzért adták ki.

egy-két év mulva mindenki tudta már hogy ingatlanosok nem kérnek pénzt címért, illetve hogy működik egy ingatlanos (bemutaja, a díjat a tulaj fizeti stb).

Ami akkor nem volt: mindenki számára eléhető internet, ahol lehet tájékozódni... ezek még újságból mentek.

manapság valami extra tájékozatlanság kell ebbe belefutni.. egyébként nem polgárjogi kérdés, egyértelműen btk szerinti csalás. (az okosság abban van, hogy 5-7 stb ezer forintért ki megy el feljelenteni, tanuskodni, napokat rászánni az életéből egy évig úgy hogy az összeg ugye kicsi és vissza sem kapja.)

GavrielB 2013.04.13. 09:11:05

Hali, En ismerek egy ilyen csalot, calvache laszlonak hivjak, dunakeszin el elvileg, de ugyanezt csinalja az otodik keruletben, plusz meg kamu allashirdetesekkel is foglalkozik

Istvan Erdos 2013.04.20. 18:25:26

zene center.hu nemtudom a felhasznalonev
idaig nemtudtak segiteni

Williamspear © 2015.11.20. 17:52:54

@igazságos: Kedves Igazságos :)
Sajnos rosszul tudod!
Idézlek: "ha feladsz egy hirdetést, ami ha ingyenes, ha nem hozzájárulsz ahhoz, hogy az adatokat felhasználják, továbbadják"
Nem használhatják és nem adhatják tovább!
Oka egyszerű: Jogszabályba ütközik! Btk. 373. § Csalás, Btk. 417. § Fogyasztók megtévesztése, ha cégszerű a tevékenység, akkor a 1996. évi LVII. törvény
a tisztességtelen piaci magatartás és a versenykorlátozás tilalmáról-t is üti :D
Indok: Az ingyenes hirdetéskor megjelent szolgáltatás - jelen esetben lakás bérbeadás - jogtalan tovább szolgáltatása, kiajánlása! A szolgáltatást "vevő" és azt "eladó" személy megtévesztése! Személyes adatok, információk jogtalan továbbítása harmadik személy felé az adat tulajdonosának hozzájárulása nélkül!
Nem sorolnám.... van még! :D
Idézném a törvényt: (3) A büntetés bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztés, ha b) a kisebb kárt okozó csalást a (2) bekezdés ba)-bc) pontjában meghatározott valamely módon követik el. Lásd: (2) bc) bc) üzletszerűen elkövetett.
Tehát ezek a tisztelt cégek, személyek lazán beleszaladhatnak egy 3 évbe! :D
Üdv: Zoltán

dzsoo 2017.03.22. 16:13:57

A történet:
bérleményt hirdettem a Jófogáson tulajként. Többen hívtak, hogy egy iroda adta meg a telefonszámom...
Kiderült, hogy a Bp. Balaton u. 18 alatti zugiroda 8 eFt-ért megad két hónapig naprakész listákat
30-40 telefonszámmal, akiket lehet hívni a bérleményt keresőknek.
Én nem bíztam meg irodát, nem engedélyeztem, hogy az én "farvizemen" üzleteljenek.
Az engem felhívó, pórul járt bérlőjelölt 26 sikertelen hívás után került hozzám.
Én is kikosaraztam, mert már elkelt.
A mai napig működnek.
(én feljelentést tettem 3-4 fogy.védő szervezetnél)

dzsoo

M.B.2018 2018.10.09. 17:59:11

Kiegészítem egy új címmel, mivel a cikk régi, de még nagyon is aktuális. Seraf Hirdető Iroda (VII.k.) Bp., Erzsébet krt. 22. 5/2. Ezt is kerülni KELL!

M.B.2018 2018.10.09. 18:03:30

@dzsoo: Per pillanat is működnek. Kb. 20 perce beszéltem a hölggyel. De most hogy látom, átvágás az egész, nem megyek be hozzá (balatoni utca 18.). Ja! És most már 9 ezer az a tavalyi 8 ezer... Nem szívbajosak!

annsky01 2018.12.26. 22:39:18

@M.B.2018: Köszi a frissítést, pont Seraf után kutakodom a jólcsengő lakáshirdetések miatt. Személyes rossz tapasztalat vagy csak alaposabb kutatás eredménye?
süti beállítások módosítása