Tékozló Homár

Végtelen csomagszállítás a GTR-nél (frissült)

2013.04.26. 13:43 | jackyll | komment

Gábor nem érti, miért nem vallja be a GTR Futárszolgálat, mi történt valójában a csomagjával, ami eddig 12 nap alatt nem tudott eljutni a címzetthez. Minden nap megígérik, hogy másnap kiszállítják, aztán mégsem:

Az alábbi történetet szeretném megosztani az olvasókkal, hátha más nem esik abba a hibába, hogy a GTR Logistics Kft-vel (www.gartrans.hu) próbál csomagot küldeni. Április 12.-én pénteken rendeltem interneten keresztül a GTR-től futárt mert el szerettem volna küldeni egy csomagot. Április 15-én hétfőn jött is az autó a csomagért és elvitte. Ez egy utánvétes csomag, a címzettnek 17000 Ft-ot kellene érte fizetnie (ebben már benne van a szállítás költsége is ami 1424 Ft). A csomagnak másnap, de legkésőbb harmadnap meg kellett volna érkeznie. Gondoltam várok még egy napot ezért csak 19.-én pénteken telefonáltam az ügyfélszolgálatra, ahol ígéretet kaptam, hogy másnap, vagyis szombaton kézbesítik. Természetesen nem így történt. Közben a címzettet hívta valaki és ígéretet kapott, hogy 22.-én hétfőn megkapja a csomagot. Persze ez sem így lett.

Kedden ismét hívtam az ügyfélszolgálatot, a hölgy mondta, hogy utánanéz és hamarosan visszahív.  Eltelt 1 óra és mivel nem hívott vissza én telefonáltam megint. Ugyanazzal a hölggyel sikerült beszélni, azt mondta, hogy még nem szóltak neki vissza a depóból de máris felhívja őket újra és utána visszahív. Megint eltelt egy óra és vissza is hívott azzal, hogy már a kocsiban van a csomag de nagyon sok címe van a futárnak ezért lehet, hogy csak este fogja kézbesíteni. Természetesen ebből sem lett semmi. Ekkor megint beszélt valaki a címzettel és arról tájékoztatták, hogy másnap fogják csak kivinni. Mondanom sem kell, hogy a másnapból sem lett semmi.

25.-én csütörtökön ismét telefonáltam az ügyfélszolgálatnak, mondták, hogy utánanéznek és majd hívnak. Eltelt 1 óra, nem hívtak, én hívtam megint őket. A hölgy közölte, hogy ki fogják vinni még aznap és majd hív. A kérdésemre, hogy hol volt a csomag másfél hétig, nem tudott válaszolni. Arra a kérdésemre, hogy biztosan meg van-e a csomag határozottan igennel felelt. Szerettem volna a felettesével, vagy akármilyen vezetővel beszélni, természetesen nem tud adni senkit, esetleg egy email címet ami persze a sima ügyfélszolgálati cím. Kilátásba helyeztem, hogy feljelentést teszek lopásért, erre annyi a válasz, hogy "rendben van". Ezen a csütörtöki napon felhívták a címzettet azzal, hogy délután 15 óráig viszik a csomagot. Ez persze megint nem történt meg.

Ma péntek van, április 26,  a csomagot 12 napja elvitték tőlem és azóta csak a hazudozás megy, naponta megígérik, hogy kiszállítják és ennyi. Nem tudom elhinni, hogy ebben az országban ezt meg lehet tenni és senkit nem érdekel a dolog. Az a vicc, hogy én mindig ezzel a céggel szállíttatok, soha nem volt gond és mintha őket abszolút nem érdekelné, hogy elvesztenek egy ügyfelet. Szerintem egyébként ellopta valaki vagy elveszett a csomag, csak nem értem miért hazudoznak.

UPDATE 04/30: Mint kiderült, a GTR-t megvette a DPD, így már ők intézkedtek, hogy tényleg kivigye valaki azt a nyomorult csomagot:

Még pénteken amikor felkerült a Homárra a történet, én ezt megírtam az ügyfélszolgálatnak is, valamint a levelet továbbítottam a DPD futár ügyvezető igazgatója (a DPD megvette a GTR-t nem túl rég). Hétfő délelőtt Ő hívott fel, elnézést kért és megköszönte, hogy eljutott hozzá az ügy, Ő is azon a véleményen van, hogy ennek nem lett volna szabad megtörténnie. Megígérte, hogy még aznap kézbesítésre kerül a csomag, ami egyébként nem tűnt el szerencsére, valamint azt is megígérte, hogy a szállítási költséget visszakapom. Délután ez meg is történt, és a csomag is odaért a címzetthez:-).

Nagyra értékelem, hogy Ő foglalkozott az én kis ügyemmel, bár azt továbbra is tartom, hogy az ügyfélszolgálat nagyon nem volt a helyzet magaslatán. Reméljük többet nem fordul elő.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manyecska 2013.04.26. 13:46:31

Úgy olvastam: Április 15-én hétfőn jött is az UFÓ .. :)))

`atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.26. 13:47:07

"Természetesen nem így történt."

Pontosan úgy történt minden, ahogy a kedves posztoló várta. Mija probléma?

Manyecska 2013.04.26. 13:47:39

utánvétes helyett "retkes csomag"..:OO

Manyecska 2013.04.26. 13:50:02

Ebbe E.T. ujja lehet..

Kicsi a bors, de őrült 2013.04.26. 13:54:11

@atpijkamo: Persze, hogy tudta! Csak nem sejtette... :)

PITTA 2013.04.26. 13:54:22

A csomag tartalma nem vész el, csak tulajdonost vált...

Jokkura 2013.04.26. 14:07:23

Elmész a gest..rendőrségre és bejented,hogy 'ismeretlen tettesek'(GTR) által elkövett lopás elkövetését. ezt a papírost bemutatod(el-mailezed) a GTR vezetőségének. Nagy eséllyel 10 órán belül megkapja a címzett a csomagot , te a pénzed.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.26. 14:12:44

"Szerintem egyébként ellopta valaki vagy elveszett a csomag, csak nem értem miért hazudoznak."

Ezek ugyanazok.
Elég valószínű ez történt, csak sumákolnak.
A cég jó híre meg smafu.

Manyecska 2013.04.26. 14:13:41

@Jokkura: "gest.." ez gesztációs időszak akart lenni gondolomDDD..?

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.26. 14:18:37

Azt, hogy holnap kiszállítom a csomagot a posztolónak, azt én is minden további nélkül meg tudom ígérni neki, ha ezzel segítek rajta valamit :)

Zirowe 2013.04.26. 14:35:26

Ennyiért és ennyi idő alatt posta is kivitte volna. :D

Amúgy szerencse, hogy utánvétes, mert így rajta van a pontos összeg.
Tolvaj is jól jár, mert tudja milyen értéket tud ellopni+te is könnyebben tudod bizonyítani a károd.

Jokkura 2013.04.26. 14:38:09

@Manyecska: hm ...majdnem :)
@Jani haverja: dolgozom egy cégnek (itt,Mo.-n),vállalunk csomagkiszállítást is .Nem egyszer az a baj ,hogy túl gyorsak vagyunk. Vasárnap este, hétfő reggel megrendeli, legkésőbb kedden megkapja ( ha van raktáron, ha nincs ,akkor megrendeli sem tudja ,csak előrendelést tud felvenni rá).
Volt olyan, reggel megrendelte, délben megkapta és meg volt háborodva, hogy nincs nála ~ 3000.- amibe a termék és szállítás került ( megrendeléskor kapott árat ,amit a rendeléssel egyidőben elfogadott)

Vajmaci 2013.04.26. 14:38:48

Feljelentést kell tenni. Ennyi.
Vagy szólni az ukrán maffiának, az gyorsabb...de drágább is.
:)

gabors 2013.04.26. 15:09:01

Posta (a kiralyi) mennyi lett volna ??

Ja akkor ertem :-)

avagy UPS

vape 2013.04.26. 15:38:55

Jómagam személy szerint hasonlóan ideges lennék egy ilyen helyzetben. Egy 17e Ft-os csomagról van szó, ami azért nem kis pénz még ebben az inflációkkal teli világban sem.

gabors 2013.04.26. 17:06:46

@vape: fogadjunk hogy a csomagbiztositast nem kerte mert az meg 65 pengo lett volna.

ha igen akkor meg miert ideges ???

igy tortenhet ez ha valami nagy hires nemzetkozi multival futaroztatunk ...

Nekem is veszett el csomagom a FedEx-nel siman kifizettek a bemutatott szamla alapjan ami benne volt meg csak nem is ketelkedtek ... en meg nem akartam lehuzni oket

gabors 2013.04.26. 17:13:35

ja olyan fasza a ceg hogy a weboldal nem UTF-8 compatibilis abszolult fejlett bongeszoimben mindehol '?' van az ekezetes betuknel pedig mar valami logisztikai projekt-ba akartam beszallni veluk ... de igy ???

England win The Ashes! 2013.04.26. 19:38:31

@gabors: Akkor valami pancser géped és/vagy böngésződ van, mert az enyém pl. automatikusan kapcsol át a megfelelő kódolásra. A fenti esetben az ISO-nyolcezernyolcszázötvenkilenc-egyre.

:)

bundas01 2013.04.26. 21:52:08

7-8 éve négy napig dolgoztam náluk. Kabaré az egész hely. És ha az ügyfelek tudnák, hogy szortírozzák a csomagokat akkor nem velük üzletelnének.

gabors 2013.04.26. 22:14:04

@Dr Jozef Vengloš: az enyem is ha az oldal rendesen van kodolva ha nincs character kod megadva akkor meg megy a default ami nalam utf-8 mert az a de facto standard. De ezeknek bar ISO-8995-1 (talan de lehet hog a KE akarmi) de a nyito lapon nincs. Lehet Nalad az a default es nem veszed eszre.
Vagyis gagyi no standard compliant az oldaluk. Tovabbi reszeletekkel most nem akarok senkit terhelni.

valami ilyesmi:
<meta content="text/html; charset=utf-8" http-equiv="Content-Type">

es akkor itt van egy rendes magyar oldal ahol pancser bongeszom siman tudja hogy mit kell csinalni

<meta content="text/html; charset=ISO-8859-2" http-equiv="Content-Type">

gabors 2013.04.26. 22:16:56

=ISO-8859-2

ez az amit Central European-nek hivnak ide tartoznanak az ekezetes magyar karaktetrek a regi ISO szabvany alapjan

bocs szoval meg a weblap is gagyi mert gondolom fapados volt tervezoje

`atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.26. 22:26:27

@Dr Jozef Vengloš: "@gabors: Akkor valami pancser géped és/vagy böngésződ van, mert az enyém pl. automatikusan kapcsol át a megfelelő kódolásra."

A www.gartrans.hu weboldalán nincs megadva az ékezetes betűk kódolása. A böngésző teljesen jogosan tesz hülyeséget oda, ahova az oldal tervezője ékezetes betűt szeretett volna tenni. Nyilvánvaló, hogy Latin-2 kódolásra gondolt.

England win The Ashes! 2013.04.26. 22:56:46

@gabors: @atpijkamo: Nem tudom, csak megnyitottam a lapot, aztán megnéztem, milyen kódolást mutat a tűzróka. Az ominózus weblapon Western-t, a homáron Unicode-t.

Semmit nem állítottam rajta, automatikusan így adja.

Kíváncsiságból megnéztem pár lapot, az origóra Central European-t mutat, az új NST-re vagy a Lángoló Gitárokra Unicode.

Mindegyiket hiba nélkül kezeli a rókakoma. Az opera is. Az explorert nem néztem, de az gyárilag is fos.

`atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.26. 23:29:46

@Dr Jozef Vengloš: "Nem tudom, csak megnyitottam a lapot"

Azért mondom. A gartranson nincs kódolás megadva, nyilván a Latin-2-t használja a böngésződ, ha nincs külön meghatározva. Azon meg nem kell csodálkozni, hogy ahol máshol meg van határozva, akkor jól működik.

England win The Ashes! 2013.04.27. 00:22:14

@atpijkamo: Nem tudom. Telepítés után, mivel minden weblapot, amit használok, tökéletesen mutat, semmibe nem piszkáltam bele.

Illetve egyszer meggyagyult, mert bizonyos oldalakon (az indexen is) "bold"-nak mutatta a sima betűket is. Próbáltam helyrepofozni, de akkor meg a vastag betűk mutattak rosszul. Aztán pár frissítés után helyrejött. Ahol zavaró volt, ott operát használtam.

gabors 2013.04.27. 05:58:46

@Dr Jozef Vengloš: na hogy csak kerdezzem mi a default nalad mert ugy kellene hogy mukodjon a dolog hogy fejletteb bongeszo atvalt arra amit a weblpa "deklaral" hogy ez... ha ilyen nincs akkor megy az altalad vagy az OS altal bealitott defaulttal ..

ha Nalad a default eppen egyezik azzal a karakter oldallal amiben az oldal OK akkor nincs gondod.

ezt azert tudom mert most eppen 11 nyelvu web oldalak tamogatasaval vagyok elfoglalva ...

nem kell elhinned amit mondok .. evvel keresem a kenyerem 20 eve .. ez egy NAGYON gagyi honlap !!

gabors 2013.04.27. 06:00:42

@atpijkamo: kosz mas is mondja !!

most Jozef nem tud siman csak fikazni ..

gabors 2013.04.27. 06:06:21

@Dr Jozef Vengloš: szoval maradhtnank annyiban hogy nem az en pancser bongeszommel van a gond hanem pont ezzel a lehuzos ceggel aki egy legolcsobb web megoldast hasznal ami kb 10 evvel van lemaradva ...

most egyszer NEM TE nyersz ezen ...

CID 2013.04.27. 06:37:47

És végre valamiben igaza lett @gabors: -nak :) Lesz otthon tűzijáték, meg pezsgő pukkanás!

England win The Ashes! 2013.04.27. 09:39:36

@gabors: Ha értetted volna, mit írok, akkor rájöttél volna, hogy épp, hogy nem az az alapbeállítás. :) Persze, előre tudta a mozilla, vagy a hetes ablakok (egyiknek sem a magyar verzióját használom), hogy ékezetes honlapokat fogok böngészni, mi?

Másrészt, bár nem igazán olvasok olyanokat, de a cirill meg az arab betűs lapok is hiba nélkül jönnek. Azok is, amik nem UTF-nyolcban vannak kódolva. Úgyhogy vagy te vagy pancser, vagy a böngésződ. Én az előbbire voksolok. :)

Persze ettől a gtr honlapja még lehet szar, de biztos nem te vagy a célcsoportjuk.Ezt abból gondolom, hogy magyar nyelven írnak. :D

"most egyszer NEM TE nyersz ezen ..."

Höhö, miből gondolod, hogy pont ezen akarok nyerni? Arra ott a lottó.

England win The Ashes! 2013.04.27. 09:41:21

@CID: Ja, csak vigyázzon, nehogy gyanúsnak találja a bulit az fbi.

Bár azok az igazán gyanúsat sem vették észre...

`atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.27. 10:29:29

@Dr Jozef Vengloš: Figyusz, már leírtam, nézd vissza!

Az, hogy nem határozták meg a kódolást, ténykérdés, nem érdemes rajta vitatkozni. Innentől a böngésző nem tudhat jó döntést hozni, csak szerencséset.

Zseniálisnak mondott böngésződ mit lép, ha ez a két karakter van az oldalon "f5 6c"? Latin-2-bem ez "ől", UTF-8-ban más, windows-1251 kódolásban is jelenthet valmit, ... többszáz kódtábla van használatban.

El tudok képzelni olyan heurisztikus programot, ami megpróbálja kitalálni a hiányzó kódolást, de nem hiszem, hogy ilyen a böngészőknek része.

"a cirill meg az arab betűs lapok is hiba nélkül jönnek"

Figyusz, már leírtam, nézd vissza! Az nem csodálkozás tárgya, hogy egy helyesen kódolt oldal helyesen jelenik meg.

England win The Ashes! 2013.04.27. 11:17:01

@atpijkamo: mikor mondtam, hogy a foksz zseniális?

De az opera is jól látja.

A tablet gyári böngészője is.

A dolphin is.

A mobil gyári (és elég gagyi) böngészője is.

CID 2013.04.27. 11:47:11

Na, nem akarok off lenni ebbe az informatikai postban, de tény és való, hogy a fennti cég tényleg nem a gyorsaságáról híres, viszont olcsók. Nekem Pápáról hoztak el egy buzinagy mosógépet, 3300 ft-ért, azon meg lehidaltam, hogy még fel is cipelték az első emeletre. Adtam nekik egy-egy ötszázast, örültek mint majom a farkának. Faterral a két méterre, történő mozgatás s3m volt egyszerű, de ha nekünk kellett volna felcipelni, lehet még mindig az utcán lenne.

England win The Ashes! 2013.04.27. 11:49:02

@atpijkamo: (Amúgy minek kellett belezavarnod a vitába? Már épp kezdett szórakoztatni, erre jössz itt nekem a száraz tényekkel. :D )

CID 2013.04.27. 11:55:18

@Dr Jozef Vengloš: Ne jáccad már az eszed, hogy az arab nyelvű honlapokat is hiba nélkül hozza:))

England win The Ashes! 2013.04.27. 12:06:20

@CID: Csak nem gondolod, hogy hazudozom? :)

Ne, itt van egy:

aawsat.com/details.asp?section=4&issueno=11920&article=631596&feature=#.UXui7sqyKqk

(Aztt sosem állítottam, hogy el is tudom olvasni. :DDD )

CID 2013.04.27. 12:33:32

@Dr Jozef Vengloš: Nah, a mocskos kecskebaszok ellopták a szamainkat:)

England win The Ashes! 2013.04.27. 12:40:57

@CID: Nosza, szóljunk gabors kollégának, hogy járjon közbe az érdekünkben az Elnöknél, az majd szarrá bombázza őket. :)

CID 2013.04.27. 14:33:47

@Dr Jozef Vengloš: Szerintem gabors nem kompetens az ügyben, inkább szóljunk az állampolgárnak:)

England win The Ashes! 2013.04.27. 14:54:32

@CID: Nade ő már nem jár a Zindexre, pláne a Homárra.

És mint látom, a Határátkelőre se! :)

Manci néni, a szomszéd 2013.04.27. 23:31:18

@Kicsi a bors, de őrült:

Nem veszett el, nem lopták el, csak összetörték és most szárad a ragasztó drágáim.

The Good Boy ! 2013.04.28. 14:19:52

nem akarok reklámozni, de ebben a hónapban két alkalommal is úgy hozta a sors, hogy az utánvételes vásárlásomat mpl (vagy milyen nevű) csomagküldéssel (ami amúgy maga a magyarkirályiposta) oldotta meg a feladó. Mindkét csomag a megrendelést követő második munkanapon megérkezett, mindkettőért 999 ft volt az utánvét díja (egyik egy 50x50 cm-es kb. 4 kilós csomag volt, a másik pedig egy "párnázott", normálméretű boríték).

Egyéves Önkéntes 2013.04.29. 10:36:53

@The Good Boy !: egészen elképesztő, hogy állami cég elvégzi a rábízott feladatot!
ilyet évek óta nem láttunk!

2013.04.29. 11:37:21

@gabors: már csak a homár is tele van a posta által ellopott csomagokkal, vascső ipod helyett stb... miről is beszélsz te akkor ???

Vittore. 2013.04.29. 17:56:31

Mi a fenéért nem megy be a rendőrségre a beküldő? Legalább baszogatnák őket párszor, mert a rendőrségi megkeresésekre kötelező válaszolni. Csak az emberek 99%-a birka és hagyja magát elhajtani.

pause 2013.04.29. 18:20:34

gtr nagyon humoros banda,felhivott szombat hajnal 6:41-kor a futar hogy akkor o odaadna cuccot,en meg mondtam neki hogy nem.

McZozo 2013.04.30. 17:06:26

@The Good Boy !:
En mondjuk lekopogom mert a Magyar kiralyi postaval nekem osszessegeben jo tapasztalataim voltak, de mondjuk pont az utanvetes csomagom votl az egyetlen ahol lefagyasztottak bennem egy idore a vert, mert feladtam egy ugyfelnek egy egyedileg konfiguralt pdat meg anno es votl valami 80 000 forint az utanvet erteke. Na ez ki is ment ugyfel ki is fizette masnap ezzel semmi baj nem volt. Viszont a lovet meg eltuntettek a posta berkein belul. egyhetig meg se jelent sehol, aztan kozoltek hogy a helyi postan felvehetem, ahol semmit nem tudtak a dologrol es masfel ora utanatelefonalgatassal deritettek ki hogy atettek egy olyan postara amihez semmi k oze senkinek nem volt, hogy miert miert nem azota se derult ki de mehettem oda is el felvenni. igy masfel het alatt sikerult kideritenem hiol is vehetem at a penzem :)de vegul is nem loptak el es otthon mar ennek is orulni kell :)
süti beállítások módosítása