Tékozló Homár

Akciósan drágább a kóla

2013.04.30. 11:55 | jackyll | 95 komment

pepsiakcio.jpgEgy újabb sikeres akció, ezúttal egy Tesco Expresszből:

Csak egy apróság, amit a szombathelyi un. "Kisteszkóban" kaptam lencsevégre. A 2 literes kóla darabja 299 Ft, de akciósan, összecsomagolva a kettő együtt 649 Ft. Utóbbi ráadásul büszkén hirdeti magáról, hogy Szenzációs áron! :D Lehet nekem sem tűnt volna fel (nem iszok kólát), de szépen egymás alatt díszelegnek.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.30. 11:58:11

Szenzációs is, hát hány negatív akciót láttál? :D A Teszkónek meg már elég sok van a rovásán ez mellett is :D

Nemszereteknicknevengondolkodni 2013.04.30. 11:58:58

Ha működne az indapass fb loginja rendesen én lennék az első. A post meg unalmas.

Nemszereteknicknevengondolkodni 2013.04.30. 12:00:27

Ja és aki szereti a pepsit nem lehet sikeres ember.

CID 2013.04.30. 12:23:34

Drága a zsugorfólia.

CID 2013.04.30. 12:26:45

@Manyecska: a popsi jó, a popsi finom! Némelyik szebb darabot, nem is kellene olyan alantas dologra használni, mint pölö ülés :)

helianthus 2013.04.30. 12:29:29

Az egri tejfölből meg egységáron a legkisebb kiszerelés a legolcsóbb a kópéban. Na, akkor most mi lesz? 375 grammos helyett kispoharasat veszünk ötöt. Ennyi.
Ezek a posztok tényleg uncsik már. Kiírja, föléteszi, hogy akció! és mégsem az. igen. Ezt csinálják. Ezért kell elfelejteni, hogy pavlovi reflexszel a kosárba pakolom mert akciós. Nagyjából mindenkinek tisztában kell az árakkal lenni, ha ahhoz képest olcsóbb, akkor tényleg akciós, még akkor is, ha nincs fölötte molinó.

CID 2013.04.30. 12:34:56

@helianthus: Na, most lebuktál, te sem az ALDI-ban vásárolsz. Szépen térgyepeljél a sarokba egy marék kukoricára, mondj el 3 miatyánkot, 3 üdvözlégy máriát, utána meg szórj hamut a fejedre:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.30. 12:37:21

@helianthus: A megoldás mégis az lenne, hogy szénné büntetni őket, hogy ne akarják a saját vevőiket átbaszni.

helianthus 2013.04.30. 12:45:04

@CID: "te sem az ALDI-ban vásárolsz"

Ez tök igaz, (még sosem voltam amúgy), de ez most mégis miből derült ki?
Ja és az üdvözlégyet nem tudom, nem vagyok katólikás, a miatyánk még talán megy, bár az sem háromszor. Más penitenciát kérek kiszabni reám mea culpámért.

Manyecska 2013.04.30. 12:46:19

@CID: én szoktam mondogatni: "istenem,istenem!" de semmi nem változik általában:P

helianthus 2013.04.30. 12:47:36

@ColT: de most miért akarod megbüntetni őket és miért baszták át a vevőt? Árul üveges kólát ennyiért, meg kartonos kólát annyiért. Ha a vevő nem tudja eldönteni, hogy melyik az olcsóbb, akkor adja vissza az általános iskolás bizijét gyorsan.
Ja és még felhívnám a figyelmet, hogy itt nem is a bolt akicózik, hanem azon a szottyadt zsugorfólián van, hogy szenzációs áron ( ez talán a reklám része)

Atörökk 2013.04.30. 12:52:01

A csomagolás a drága, és az meg nem akciós. Marha.

CID 2013.04.30. 12:52:26

@Manyecska: Apjuk, nem húz bele jobban? :D

@helianthus: Szerintem nem árulnak egri tejfölt. Mormolhatsz bármit, ellenőrizni nem tudom, én sem vagyok kaotikus. Azért, remélem nem városával ünnepled a pészahot :D

CID 2013.04.30. 12:54:05

Szal, vászkával.........

CID 2013.04.30. 12:57:52

"saját vevőiket átbaszni" másokét, hogy lehet......

Manyecska 2013.04.30. 12:59:29

@CID: Nem, mert olyankor általában a fülei takarásban vannak... :PDDDDD

Manyecska 2013.04.30. 13:01:42

@CID: nem tudod kikapcsolni ezt a xart??:)

CID 2013.04.30. 13:01:43

@Manyecska: akkor ez nem a 69-es változat :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.30. 13:09:03

@helianthus: Mondjuk az igaz, hogy ez két termék, de a csomagoláson az van, amit a bolt rendel :) Zsugoroztathatnák anélkül is.

Illetve, ez a konkrét eset nem ilyen egyértelmű, de sok egyéb stiklit is elkövet a Tuskó (múltkori sajtos?) amiért lehetne büntetni, és amivel valóban kárt okoz a vevőnek.

Atörökk 2013.04.30. 13:12:23

@ColT:
Ennek ellenére mégis rohadt sokan odamennek vásárolni, pedig tudják, mennyi panasz van rá. Az ilyen ne ne nyígjon, megérdemli.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.30. 13:17:41

@atörökk: Mert aki csóró, az a legóccóbbat veszi. Ettől még normálisan, törvényeket betartva kéne működnie az ilyen boltoknak is.

Atörökk 2013.04.30. 13:19:46

@ColT:
Aha. És ez felmentést ad a hülyeség alól. Igen, normálisan KÉNE működjön, de nem fog. Ugyanakkor van választási lehetőség, némi utánajárással (amit egyszer kell megtenni) gyak. bármit meg tudsz venni ugyanannyiért, mint a Tescóban, ha nem olcsóbban.

helianthus 2013.04.30. 13:20:29

@CID: hát de odaírtam, hogy azt a kópéban vettem (coop). Nem nagyon vagy ma formában, ez a városával ünnepled a pészahot, amit aztán pászka helyett kijavítottál vászkára kommentekből is egyértelműen átjött nekem.

@ColT: ez okés. De az is igaz, hogy a vevők nagy része gyakorlatilag saját magát veri át azzal, hogy nem gondolkodik.

chloe queen 2013.04.30. 13:22:26

Szenzációsan drága ár, ahhoz képest hogy Pepsi.

ember a holdon? 2013.04.30. 13:24:38

Na ezt jól megcsináltátok, most majd felemelik a db árat 350-re... :-)
Inkább szét kellett volna vágni a kettes csomagokat, nem pedig fényképezni, és akkor mindenki jól jár (csak a tesco nem)

CID 2013.04.30. 13:34:46

@helianthus: Nem akarok rosszindulatú lenni, de vászkát akartam írni.

Bálintka. 2013.04.30. 13:38:40

Veszek 4 kólát. Hogy viszem haza? Venni kell hozzá 2 zacsit (max 5kg-ot bír), az 50 Ft x 2 db. Azaz ugyanott vagyunk. Az akciós kóla ráadásul már előre van zacskózva, nem kell a pénztár után még ezzel is szüttyögni. Sőt tovább megyek: Az akciós kóla füle leengedett karnál kézmagasságban van, így fel se kell érte nyúlni, amivel újabb mikrokalóriákat spórolhattunk.

Manyecska 2013.04.30. 13:41:44

@Bálintka.: sőt ha beköltözöl és ott fogyasztod még olcsóbbér' lehet kijönni:))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.30. 13:42:53

@atörökk: Nem arról van szó, hogy felmentést adna. Csak hogy a törvények rájuk is vonatkoznak, és morálisan is szánalmas, ha ilyen pár Ft-os lehúzásokkal akarják megfejni azokat, akikből élnek.

@helianthus: Ez nem mentesít semmi alól.

vénszivar 2013.04.30. 13:44:47

HA néha iszom, akkor is csak Cocát!!!

pepsi. Ugyan már...(fosat)!:)

Atörökk 2013.04.30. 13:46:46

@ColT:
Igaz. Mindenkinek jogában áll hülyének lenni, más kérdés, az emebrek nagyrésze bántóan visszaél ezzel a lehetőséggel.

Mégegyszer, hátha megérted: ha van választásod, hogy oda menjél, ahol nem basznak át, menjél oda. Ha tudod, hogy átfognak, és mégis odamész, megérdemled, erre tényleg nem tudok mást mondani.

Manyecska 2013.04.30. 13:47:57

@vénszivar: én is. lightet. a zérónak olyan fura íze van nem?

chloe queen 2013.04.30. 13:51:09

@atörökk: és az hol van ahol nem basszák át az embert?:)

vénszivar 2013.04.30. 13:54:22

@Manyecska: Azokat meg már ki sem próbáltam! azok után...?!

Atörökk 2013.04.30. 13:56:15

@chloe queen:
Piac, neten találni viszonylag könnyen most már termelőket, akik akár házhoz is szállítanak, stb. Jo, ott is bele lehet futni bármibe, ezt aláírom, de meg lehet találni azt, ahonnan érdemes hosszú távon vásárolni.

Bálintka. 2013.04.30. 13:58:47

@Manyecska: A zero a Coca idejét múlt válasza a PepsiMaxra. Szerintem mind a kettő szörnyű.

helianthus 2013.04.30. 14:02:20

@chloe queen: saját tapasztalatból mondom, ha egy helyre sokat jársz (törzsvásárló!), akkor ott nem fognak. Persze ez nem lehet tesco, mert ott sok az eladó. Én pölö a cébéában jutottam el pár év vásárlás után oda, hogy kértem valami péksütit a pultból és mondta az eladó, hogy inkább a másik oldalról kérjek, bár azt nem mondta miért, de hamar rájöttem, hogy az az oldal lesz a friss. Megettem volna a tegnapit is amúgy, tökre nem zavar, ha éhes vagyok, de mégis jól esett a gesztus.

helianthus 2013.04.30. 14:03:36

@ColT: minden bántási szándék nélkül mondom, de rájöttem, miért trolloztak le mostanában annyian. :D Légy már egy kicsit belátóbb.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.30. 14:03:36

@atörökk: Tehát akkor hagyjunk minden boltot, hogy úgy bassza át a vevőit, ahogy akarja? Akkor minek van fogyvéd törvény?
Nem mondtam, hogy nem kell gondolkodni, de attól még, hogy tudatosan vásárolsz, a boltokkal is be kell tartani a hatályos törvényeket.

PIACON? :D:D:D:D:D Ott akarnak a legjobban lehúzni :D Igaz, ott változatosabbak a módszerek :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.30. 14:05:15

@helianthus: Miért trollkodás az, ha nem bólogat az ember?

Atörökk 2013.04.30. 14:07:37

@ColT:
Asszem befejeztem, szándékosan nem akarod megérteni, amit írok.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.30. 14:12:28

@atörökk: Értem, amit írsz, csak megállsz egy szinten, hogy akkor az rendben van. Ennél bőven tovább kell lépni, mert különben sosem lesz rend sehol, nem hogy a boltokban.

Atörökk 2013.04.30. 14:14:34

@ColT:
Igen, tovább kéne. De te, mint vevő, azon kívül, hogy megírod a panaszodat, mást nem tudsz tenni.
Illetve annyit, hogy legközelebb máshol vásárolsz.

England win The Ashes! 2013.04.30. 14:17:15

Vödrös kólát csak a spárból.

CID 2013.04.30. 14:20:54

Cola lightet a diabetikus macskáknak!

England win The Ashes! 2013.04.30. 14:22:01

Amúgy meg micsoda skandallum!

Én tavaly, mikor tabletet (nem bort, azt a kis szirszart, amin lehet netezni meg nídforszpídezni) vettem, észrevettem, hogy a hatvannégy gigabájtos ugyanannyiba kerül, mint a tizenhatos (ezért érthető módon a nagyobbat vettem). Ez nem lett volna baj, de a harminckettes mindkettőnél drágább volt.

Én marha meg elfelejtettem beküldeni a sztorit a homárra!

Egyéves Önkéntes 2013.04.30. 14:27:26

Ezt az egri madaras kópban is eljátszották velem, azóta az akciós kóla helyett veszünk inkább kis tejfölt.

Egyéves Önkéntes 2013.04.30. 14:32:11

@atörökk: Ha minsőségi és megbízható kólát akarok inni, akkor van nekem egy megbízható hentes haverom, na őt kib.szták a bábolnahústól és azóta osztrákból csempészi egy a dzsungelben vájt alagútban befelé a vödrös kólát, én tőle veszem mindig.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.04.30. 14:37:00

@helianthus: Efrájim Kishon - Átlátok a
bejgelésen
Ez a történet azok számára
vetõdött papírra, akik
hisznek a pszichológia
korszakalkotó
jelentõségében. Kis,
látszólag lényegtelen
eseményt mondunk el, de
konklúziói félelmetesek az
emberi lélek búvárai
számára.
Bejgelérõl van szó, az
anyaországi perec dundi és
kerekded
leszármazottjáról.
Kezdetben viszolyogtam a
bejgelétõl, akárcsak az
olajbogyótól alacsony
ropogási foka és kissé
érdektelen jiddis íze miatt,
ám az idõ megtette a
magáét, és ma már, ha
nem is kedvelem a
bejgelét, de legalábbis. A
probléma akkor merült fel
teljes súlyosságában,
amikor az egyik nap a
szerkesztõség nagy
épületének árkádjában
feltûnt a tavasz elsõ
hangjaival egy nagy kosár
bejgele. Rendszerint
éhesen érkezem a
szerkesztõségbe a déli
órákban, ezért kapva
kaptam a váratlan mannán.
Gyors léptekkel szökelltem
a bejgelék felé, amelyek
két hatalmas falanxban
sorakoztak a kosárban, és
közben szemügyre vettem
a bejgelést is, aki két és fél
láb magas, ravasz arcú,
szelíd emberke volt
higiénikus fehér
törülközõvel az ölében.
Kifizettem neki a bejgele
árát, mire õ rámutatott az
egyik falanxra:
(folyt.köv)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.30. 14:37:46

@atörökk: Igaz! De a hatóságnak is úgy kéne hozzálláni, hogy az áruházaknak eszébe ne jusson próbálkozni. Az meg nem megy 50 ezres büntikkel, meg nem kötelező érvényű határozatokkal.

Sziasztok, Kata vagyok 2013.04.30. 14:38:36

nincs véletlenül egy Pepsitek?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.04.30. 14:38:52

(folyt.)
– Ebbõl tessék venni, ez a
friss!
A bizalmatlanság jeges
szellõje simította végig
homlokomat. Bizonyára
nem a frisset kínálja –
vélekedtem –, hanem az
állottat, mert fél, hogy a
nyakán marad. A szitán
átlátó emberek sima
mozdulatával vettem ki egy
bejgelét a másik halomból,
és félig leeresztett
szempilláim alól világosan
felismertem, hogy a
bejgelés elsápad, és
felszisszenve a falnak dõl.
Pszichológiai éleslátásomat
kifogástalan, friss bejgelém
igazolta.
Másnap a fal mellett
lapulva közelítettem meg
az árust, és váratlanul
eléje toppantam. Élesen
figyeltem az emberemet,
aki emberfeletti erõvel lett
úrrá elsõ megdöbbenésén,
és nem remegett a keze,
amikor ismét az egyik
bejgelekupacra mutatott:
– Ebbõl tessék venni, ez a
friss!
Rögtön kikövetkeztettem,
hogy jóvá akarja tenni
tegnapi szörnyû
baklövését, és most tényleg
a frisset ajánlja. Ez
alkalommal hát az ajánlott
kupacból vettem a
bejgelémet, és az árus
arcára az elismerés
önkéntelen hódolata
rajzolódott ki.
Vaslogikám ismét kiállta a
próbát, a perec friss és
laktatós volt.
Ezután napokig az ajánlott
falanxból választottam
bejgelémet, és a kényes kis
ügy látszólag nyugvópontra
is jutott, de én már akkor
éreztem, hogy a háttérben
döntõ események vannak
kialakulóban.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.04.30. 14:40:59

(folyt.)
Kedden aztán véget is ért a
kényszerû nyugalmi
állapot. „Ebbõl tessék
venni, ez a friss!” –
mondotta a bejgelés,
azonban kinyújtott kezem
várakozóan megállt
útközben. Talán a
hangjában volt valami,
vagy a levegõ telítõdött
meg elektromossággal,
nem tudom, nem kutatom
– ám borzongásszerûen
futott át rajtam a
felismerés, hogy ellenfelem
azt hiszi, pár napos talmi
korrektségével bizalmamba
férkõzött, és most újból
rám sózhatja öreg és
íztelen bejgeléjét. Egyetlen
határozott mozdulattal a
másik bejgeletoronyból
választottam ki egy
darabot, mire a bejgelés
démoni ösztönömtõl való
félelmében reszketve
húzódott kosara mögé, és
a törülközõbe temette
tûzpiros arcát.
És a bejgele ismét friss
volt.
Szerdán azonban ravasz
ellenfelem újból
összeszedte magát,
nyugalmat erõszakolt
vonásaira, és hibátlanul
formálta a szavakat:
– Ebbõl tessék venni, ez a
friss!
Egy pillanatig tanácstalanul
álltam, azután elmém
pörölycsapásszerûen
megvilágosodott. A bejgelés
furfangos keleti ösztönével
bizonyára kikombinálta,
hogy megint hinni fogok
bûntudatának, mint elsõ
megtérése alkalmával, és
ezért nyugodtan ajánlhatja
nekem az öreg bejgelék
oszlopát. Természetesen
ismét a másik oszlopból
választottam ki aznapi
bejgelémet, és legott
éreztem, hogy ujjaim friss
sóréteget tapintanak. A
bejgelés szemeiben
magasra csapott az eszelõs
gyûlölet máglyája, mellkasa
félelmetesen emelkedett,
és attól tartottam, hogy a
kegyetlenül
megszégyenített ember
végül is kínzójára veti
magát.
Ám ekkor a sportrovat
vezetõje lépett a kosárhoz,
és mielõtt
figyelmeztethettem volna,
vakon belesétált a bejgelés
csapdájába, és az ajánlott
halomból vett el egy
darabot. Együtt tettünk pár
lépést a szerkesztõség felé,
én mohó mozdulattal
letörtem egy darabot
ismerõsöm bejgeléjébõl, és
megízleltem azt.
És ekkor fejembe tódult a
vér, és a föld kicsúszott
lábam alól, és a tiszta
magasságokból vijjogva
hullottam az út porába.
Az a bejgele is friss volt.
Mindegyik bejgele friss
volt.
Életem folyik tovább,
ismerõseim, barátaim nem
vesznek észre rajtam
semmit. De valami
elpattant bennem.

Atörökk 2013.04.30. 14:42:17

@Egyéves Önkéntes:
Csak az az igazi kóla, amibe' benne van pontban éjfélkor levágott háromlábú fekete kakas vére. A többi hamis.

@ColT:
Ha a büntetés mondjuk előző évi árbevételhez lenne kötve, mondjuk első esetben 10%, utána 30, akkor talán elgondolkoznának.

Manyecska 2013.04.30. 14:45:53

@agresszív kismalac: "furfangos keleti ösztönével" nade kérem!! :)

helianthus 2013.04.30. 14:53:08

@ColT: bólogatni nem kell, az semmi jóra nem vezet. De ha ugyanazt skandálod vég nélkül, az sem vezet semmi jóra. Most a posztbéli esetben mégis mire büntessék meg a boltot? Mert a kóla egyenként olcsóbb, mint párban?

helianthus 2013.04.30. 15:00:06

@agresszív kismalac: köszi ez jó volt. :D
És még új szót is tanultam, mert az életben nem hallottam még a bejgeléről.
Ő lenne az?
kushaem-vkusno.com/uploads/taginator/Jul-2012/bubliki-bejgele.jpg
Ennék most egyet, persze csakis kólával.

helianthus 2013.04.30. 15:02:44

Szijja Kata vagyok, van még egy Pepsid?

CID 2013.04.30. 15:21:37

@Manyecska: Teccő geci, kő kóla? :-)

Manyecska 2013.04.30. 15:24:24

@CID: hát eltekintenék így tőle..!

CID 2013.04.30. 15:27:20

@Manyecska: Te sem szereted a cola-t? :-o

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.04.30. 16:04:20

@helianthus: Gondolom. Valószínűleg a bagell, bégel vonalba illeszkedik. Ebben a formában én is csak Kishontól ismerem (fordította Dán Dalmát).

chloe queen 2013.04.30. 17:15:52

@atörökk: piacra csak annyit, hogy nem egy botrány volt a megfúrt súlyokból és hasonlókból, bár tény, hogy én is szívesebben vásárolok már piacon mint bármelyik másik helyen.

@helianthus: ebben csak annyi a szépséghiba, hogy ahhoz, hogy valahol törzsvásárló legyek rendszeresen ott kell vásárolni, viszont ahol csak a törzsvásárlókat nem verik át ott valószínű, hogy ez előző pár évben / hónapban át lettél verve.

Az én kérdésem az volt, hogy melyik az a hely, ahol elsőre sem vernek át?:)

Manyecska 2013.04.30. 17:48:02

@CID: nem, csak getzi nem vagyok:P Na, viccen kívül jött két külföldi pasi bringával lassan szembe, én meg sétáltatok..asszongya az egyik "Hmmmmmm!"..miszerint guszta és kívánatos lehetek:) :DD

Kifordított kacagány 2013.04.30. 18:09:37

@atörökk: amikor elmegyek vásárolni, akkor nem azért megyek, hogy az átbaszógépezettel hadakozzak, hanem mert valamire szükségem van. roppant fárasztó tud lenni, ha folyamatosan azt kell figyelni, ki, mivel és hogyan akar megvezetni. emiatt kellene az ilyen sunyi húzásokért szarrá büntetni a bótokat.
attól meg, hogy valami törvényes, nem biztos, hogy morálisan elfogadható. persze egy olyan országban, ahol a többség elfogadja, hogy embereket lehet földönfutóvá tenni, mindenükből kisemmizni pusztán azért mert az törvényes, ilyen apróságokkal tényleg kár foglalkozni.

helianthus 2013.04.30. 18:30:26

@chloe queen: "ahol elsőre sem vernek át?:) "

hát erre van egy jó válaszom. Valamelyik A betűs fejlettebb országba kell költözni és majd ott lesz ilyen.

Kifordított kacagány 2013.04.30. 18:42:15

@helianthus: azt nem lehet, hogy az átbaszósok költöznek fejlettebb országba és akkor itt nem lesz ilyen?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.04.30. 19:28:51

@Manyecska: tessék már lefordítani, hyg milyen nyelven mondták, hogy "Hmmmmm"

Manyecska 2013.04.30. 19:46:33

@batgirl: nemtom de külföldiül beszéltek. vélhetően a hmmmmm! ugyanazt jelenti mindenhol.

t0m973 2013.04.30. 20:14:58

eccerűen csak elbaxták az árképzést,néha előfordul bár lehet furán hangzik
nincs átbaszás,ha kell ennyiért akkor vedd meg,nem kötelező

chloe queen 2013.04.30. 20:37:53

@helianthus: szóval ha nem akarom hogy átbasszanak, akkor én költözzek el? ez azért kicsit hogy is mondjam nem túl európai...

magyarcsarda · http://magyarcsarda.blog.hu 2013.04.30. 20:52:25

Az akció nem árcsökkenés, hanem árubemutatás. Nem tudom miért gondolja a magyar, hogy az akció olcsóbbat jelent. Sehol a világban nincs így!

nincs_nicknevem 2013.04.30. 21:06:19

"nem iszoK kólát"

de akkor mi a faszt csináltál, amikor az ikes igéket tanultad ragzani, more?

Kifordított kacagány 2013.04.30. 21:37:28

@magyarcsarda: ez nem árubemutatás, hanem biztos megint kuponakció van.

Kifordított kacagány 2013.04.30. 21:38:35

@helianthus: esetkeg kényszeríteni nem tudnád őket? az engedély kevés, nem nagyon akarnak menni. ahhoz képest, hogy mennyit picsognak, hogy milyen rossz nekik itt.

`atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.30. 23:00:19

@batgirl: Figyusz! A szerelmed már nem olyan, mint egy jóllakott csecsemő. Őszes szakállal olyan, mint Lenin.

index.hu/kultur/cinematrix/2013/04/30/tokioban_jatszodik_a_keszulo_die_hard_6/

Kéne rá egy simlissapka!

Bluemotion 2013.04.30. 23:32:29

@ColT: Valószínűleg ezen a héten az egy darabos kiszerelésű kóla került bele az újságba, jövő héten miután visszament az ára az eredeti állapotba, akkor megint a dupla lesz az olcsóbb. Nem olyan nehéz ez.

Nightrood 2013.05.01. 00:23:54

nem olvastam végig a kommenteket lehet valaki írta már feljebb ^^
A popsi 2literes normál ára 359 ha jól emlékszem a 299es ár meg akciós volt éppen
Az hogy a csomagoláson mi van feltüntetve csak a gyártó felel ha a 359*2= 718 Ft-os árhoz nézzük a 649-et nem is születik ilyen idióta poszt ^^

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.05.01. 07:32:16

@atpijkamo: Tényleg:D
..de tudod, hoyg a szerelem az öregséggel nem múlik el, csak átalakul valami csodás dologgá.

`atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.05.01. 09:54:57

@batgirl: :))

Hát mondtam én bárkire, hogy öreg?

SamuRaj Kolompár 2013.05.01. 21:05:43

Nightrood megmondta a tutit, respektálom!

Homár mostanában nagyon kezd elgyengülni, már-már annyira, hogy az erősödéshez az vezethetne, ha saját magát posztolná ki! Hol a valós téma, nem pedig az ilyen vakegér senkiházi azt sem vette észre, hogy akciós terméket fotóz (hiszen nem iszik kólát), még bocsánatos, de ezt kitenni??? BŰN!

Kifordított kacagány 2013.05.02. 15:18:38

@batgirl: igen, átalakul, valami csodás dologgá, pl. mélyről jövő utálattá, vagy gyűlöletté:)

`atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.05.02. 15:23:55

@Kifordított kacagány: Hogy lehetsz ilyen lehangoló!

Süt a nap, csiripelnek a madarak...

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.05.03. 01:36:49

"tesco akció pia hülye szöveg"

A kóla mióta pia? Azt hittem, az alkoholos ital a pia. Holnap bepiálok iskolatejből?
süti beállítások módosítása