Tékozló Homár

Így drágulnak a jegyek a Wizzairnél

2013.05.01. 10:58 | jackyll | komment

Exkluzív információt szerzett véletlenül a Wizzair árazási szokásairól naiv ügyfél. Alizee a tegnapi egész napos 20%-os kedvezmény délutánján kinézett egy járatot, ami estére már drágább volt, mint ahogy az lenni szokott. Az ügyfélszolgálaton kiderült, hogy a vásárlók számára nem látható sávos rendszerben szórják a jegyeket, amiből az első 35 darab kipörgetése után emelkedik az ár. Hogy miért nem követhető sehol, mennyi van még belőlük kategóriánként, az rejtély:

Ma (azaz ápr. 30-án) a WizzAir 20%-os akciós napot hirdetett, így ezen felbuzdulva elkezdtük a párommal nézegetni a járatokat egy esetleges nyaralást tervezgetve. Sikerült találni egy-két tényleg akciósnak nevezhető, júniusi járatot, majd estére halasztottuk a jegyfoglalást, hogy addig legyen időnk megnézni a szálláslehetőségeket is. Most, este fél 10-kor meglepődve tapasztaltuk, hogy a kora délutánhoz képest 3-4 ezer ft-okkal emelődtek az árak, főként odaútra (két időpontot is néztünk). Mivel a honlapon sehol sincs erről tájékoztatás, gondoltam, érdeklődöm a telefonos ügyfélszolgálaton, netán lejárt-e az akció. Nem az összegről van szó, de menet közben ugyan miért is emelgetnek az árakon?

A telefonos ügyintéző közölte, hogy elfogytak az adott kategóriákban a jegyek. Mivel a Wizznél nincs első és semmilyen osztály, naivan megkérdeztem, hogy akkor ugyan most elsőbbségi beszállással, netán első sorba, esetleg nagyobb lábtérrel kapjuk-e az így megvásárolt jegyeket? (gondoltam, hogy azoknak tartanak fent valamennyit) Mire a hölgy közölte, hogy erről szó nincsen. További értetlenkedésemre elmagyarázta, hogy az akciós jegyek közt is árkategóriák vannak(!), szolgáltatásban ugyan nincs különbség, de ha a 180 fős gépen elfogy az a 35 db jegy, ami a legalacsonyabb árkategóriás, akkor ugyanazért persze fizessek többet(?!).

Miután reklamáltam, hogy ugyan miért nem látható, hogy adott járatra hány db jegyük van az egyes kategóriákból, és hogy egyáltalán miért is nem lehet tudni ezekről a kategóriákról, arra hivatkozott, hogy a honlapon ugyan nincs, de az üzletszabályzatot nézzem át, benne van. Nos, megtettem, persze, hogy nincs. Mindössze ennyi áll benne: "Rendszerint minél hamarabb foglalja le jegyét, annál olcsóbban jut hozzá." - Ez igaz, amennyiben most és nem egy hét múlva foglalom...de egy akciós napon belül, ugyanarra a járatra megváltozik az összeg?

"Járatainkon (így a Visszaigazolásban sem) nem jelölünk ki konkrét üléshelyet. Különleges gondoskodást igénylő Utasok és gyermekkel utazók azonban elsőként szállhatnak be, amennyiben az utasfelvétel megkezdésekor igényüket jelzik. Mindazonáltal lehetősége van külön díj megfizetése ellenében ún. elsőbbségi beszállásra, nagyobb lábterű ülőhelyre jogosító jegyet váltani, valamint a repülőgép első két sorába szóló garantált ülőhelyet biztosító szolgáltatás vásárlására, amelynek részleteiről a Honlapon tájékozódhat." - Itt ugyan említik a külön szolgáltatást, ám kategóriákról továbbra sincs szó.

Felháborítónak tartom, hogy ilyet is megengedhet magának ez a cég, megfelelő tájékoztatás nélkül, ráadásul aki csak estére látja az akciót, anélkül lesz becsapva, hogy tudna róla...

Megjegyzem, még le is nyelném a nevetséges "kategóriákat", ha láthatóvá tennék rögtön az elején, melyikből hány jegy van hátra... mert akkor úgy kell nekem, láttam, mennyi van, lemaradtam róla. De ezzel az erővel holnap a BKV-n is fizettethetnének a buszon felárat, mert a busz fele már megtelt.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leadfoot 2013.05.01. 11:37:08

"Felháborítónak tartom, hogy ilyet is megengedhet magának ez a cég, megfelelő tájékoztatás nélkül"

Mit engedhet meg magának, te szerencsétlen hülye? Hogy annyiért adja a termékét, amennyiért akarja, és akkor emeli az árat, amikor akarja?

Nem kötelező megvenni, lehet menni nem fapadossal is, ott (néha) nem így van.

dieter 2013.05.01. 11:39:27

És azt tudja az ügyfél, hogy az ügyfélszolgálat emelt díjas telefon 225 ft percenként, vagy majd ír újra a homárra?

2013.05.01. 11:39:45

De ezzel az erővel holnap a BKV-n is fizettethetnének a buszon felárat, mert a busz fele már megtelt.

Na ez hogy jön ide? Vagy a hülye hasonlatok olimpiájára készül az illető akinek a neve Alizee?

2013.05.01. 11:53:13

A poszter átesett a ló túlsó oldalára!

Mahaboul 2013.05.01. 11:59:07

Hat igen, aki repul rendszeresen, az tudja hogy a fapadosoknal nem varunk, azonnal megvesszuk ha kedvezo, mert mar akozben is felmehet az ar, amig kimegy az ember egy kavera. Fapadossal nem honapokig tervezunk, hanem lecsapunk. Most mar tudja Alizee is, de ezert nem kell posztolni. Ez maximum annak felhaborito, aki most akar eloszor repulni.

Tormas Torontal 2013.05.01. 12:21:38

Repülj valami flancosabb társasággal, ott a "megemelt ár" többszöröséért is fáglalhat, viszint nem fog emelkedni.

SzerződésSertés 2013.05.01. 12:21:40

Nocsak, most, hogy a fillérb*szásotok miatt már nincs Malév, most már a fapados sem elég jó? Még olcsóbb kellene, mondjuk mint a BKV-n, tízezerért havibérlet? De az első osztályon, meg elsőbbségi beszállással, meg a kis f*szom...

`atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.05.01. 12:22:50

"Hogy miért nem követhető sehol, mennyi van még belőlük kategóriánként, az rejtély:"

Nem akkora rejtély. Pont azért nem írják ki, hogy ne tuggya a kedves látogató, és minél hamarabb megvegye.

Na, beszótam, most megint kileszek tiltva.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.01. 12:25:28

"Az ügyfélszolgálaton kiderült, hogy a vásárlók számára nem látható sávos rendszerben szórják a jegyeket, amiből az első 35 darab kipörgetése után emelkedik az ár. Hogy miért nem követhető sehol, mennyi van még belőlük kategóriánként, az rejtély:"

Ki szerint nem megy ez el megtévesztésnek?

@atpijkamo: Nem, azért, hogy csak 35-öt keljen olcsóbban adni, a többi balek meg vegye meg drágábban :D

@SzerződésSertés: A Wizz nem fillérbaszó ezzel az akcióval? :D
A Malév nem annyira a konkurrencia miatt ment tönkre, hanem jelentős szerepe volt a kompetens managementnek is.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.01. 12:26:52

@Depe: Az is egy kedves megoldás :D

@Mahaboul: Nem azzal volt a gond, hogy hónapokig tervezett, hanem hogy ki volt írva 20%-os kedvezménnyel, azt' nem annyi.

`atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.05.01. 12:30:44

@ColT: Nemtom a pontos okot. Nekem logikus az lenne, hogy aki elobb veszi meg, az kapja drágábban, mert úgyis akar repulni, amikor meg már közelebb az indulás, olcsóbban szórjak a jegyet, hadd foggyon, legyen tele a gép. A lásztminit erről szólna eredetileg. De a repülősök jobban tuggyák nálam, azért fut a bizniszük.

`atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.05.01. 12:32:25

@ColT: A Malév pont az utolsó évben volt végre nyereséges.

Az egész becspás/megtévesztés dolgot nemértem. Ennyiér aggya MOST. Tessék választani!

Mahaboul 2013.05.01. 12:34:23

@ColT: Termeszetesen tudom, hogy nem honapokig tervezett, ez reszemrol ironikus tulzas volt. A honapokig tervezessel arra utaltam (eltulozva, ironikusan), hogy nem azonnal rendelte meg a jegyet. A lenyeg, azaz a hiba, hogy estig vart; aki ismeri a fapadosokat, az nem csodalkozik ha fel nap mulva mar nem akcios ugyanaz a jegy (meg ha hivatalosan tart is az akcio), es akkor sem csodalkozik, ha az akcios jegy a klikkelesek vegere csak nem lesz annyira akcios...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.01. 12:36:42

@atpijkamo: Ha jól vettem ki a szövegből, akkor az volt a gáz, hogy

"a WizzAir 20%-os akciós napot hirdetett"

szóval egész nap 20% olcsóbban kellett volna adni a jegyeket.
És nem volt kiírva az sem, hogy csak 35 jegy van 20%-kal olcsóbban.

A Malév az utolsó évben lehetett nyereséges, ha előtte züllött... Meg persze az oszkónak sem volt biztos semmi szerepe a dologban :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.01. 12:40:55

@Mahaboul: Az lehet, hogy nem tudta, hogy működik a fapados, de attól még a Wizznek is jár a sün, amiért nem jelzi, hogy a 20% csak az első 35 foglalásra érvényes! Illetve nem egész nap.

Mahaboul 2013.05.01. 12:46:52

@ColT: Persze. Ahogy az osszes fapadosnak az osszes ilyen szemetsegert, ez nem kerdes, de nem is ujdonsag sajnos, aki gyakral repul, az felkeszul az ilyesmire, es ha ugy erzi atvertek, akkor mehet az ugyfelszolgalatra. Ezek azert cseles cegek, nem vagyok benne biztos hogy a posztolo vegigolvasta a Terms & Conditions minden egyes alpontjat mielott raklikkelt az I agree-gombra... Lehet hogy ott benne volt csak igy es ugy akcios. Nem ez lenne az elso, es sajnos nem is az utolso eset, de sok esetben nem lehet veluk mit csinalni, mert monopolhelyzetben vannak olcsosag teren. Attol meg mega-sunt a seggukbe, de fapofaval kiszellentik magukbol es csinaljak tovabb amit eddig.

`atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.05.01. 12:52:14

@ColT: Ebben tökéletesen igazad van.

Most már tuggyuk, hogy hogyan értelmezzük a "20%-os akciós napot".

`atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.05.01. 12:53:25

Aggódom a posztolóért! Mi lesz, ha a kézitáskája nem fog beférni a megadott keretbe, nem otthon nyomtatja ki a beszállókártyát, stb.

`atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.05.01. 12:54:39

@Tormas Torontal: Tucc te normálisakat írni. Maraggy ennél!

bobsys 2013.05.01. 13:23:39

Elarulok egy nagy titkot. Minden legitarsasagnal ez van, nemcsak a fapadosnal. Az economy osztalyon is van vagy 8-10 fele booking code. Oszt az ar attol fugg menlyiket veszed. Peldaul en American Airlinesal repulok mindig. A turista osztalyon a kovetkezo booking codeok vannak: Y, B, H, K, M, V, Q, S, N, L, O, aztan ehhez jonnek meg a first class kodok.
A kulonbozo kodok pedig kulonbozo korlatozasokat tartalmaznak, peldaul ha Y vagy B osztalyt veszem akkor ingyen rakerulok a first class upgrade listara vagy nem kell fizetnem az economy plus ulesert, +50% pont stb... aztan ahogy mesz egyre lejebb es az olcsobb fele ezekert fizetni kell.

2013.05.01. 13:26:52

@atpijkamo: Tucc te normálisakat írni.

Annak semmi értelme!

McZozo 2013.05.01. 13:51:22

ez mar reg igy megy harom eve mikor jegyet kerestem naluk ugyanigy osszekonfiguraltam kijot egy mondjuk 100 as ar majd mentem mondom kikonfiguralom ugyanezt easyeknel ahol mondjuk kijott egy 101 es ar na mondom akkor vissza Wizz hez megvenni a jegyet erre ujrakonfiguraltam es mar 110 volt. Na gyorsan megvettem az easynel.

De mondjuk ami nekem nagyobb szivfajdalmam hogy nem lehet visszafele keresni hogy mikor van akcios jegy. Mert meghirdetik mondjuk hogy 1 forintert Budapest Roma ok, de mikor bemegyek a Budapest Roma jegy 40000 es gorgetek gorgetek heteket es a legolcsobb is mondjuk 30000 akkor hol talalom meg az 1 forintosat. mert ugye ugy allitanam be az utazasomat hogy akkor a legolcsobb ajanlatot veszem es akkora teszek mindent. persze tudom sietni kene nehogy elkapkodjak de legalabb latnam hol van olyan mert igy sokszor nekem csak ugy tunik hogy hirdetik az akcios csabito arakat de a valosagban en sosem talalok olyan arert jegyet.

Es ki lehetne szurni a viszonteladokat is azzal hogy a jegyvasarlasnal ki kell tolteni a vegfelhasznalot azonnal es ha vegul nem az lesz akkor ratenni a kulonbozetet kotelezoen. igy nem erne meg mondjuk egy utazasi irodanak ezt figyelni egesz nap es felvasarolni az akcios jegyeket mindig

Mérgező Hulladék 2013.05.01. 14:33:35

Pedig a wizzairnél tényleg egyszerű: ha látsz jót, megveszed banki átutalással. Másnap megnézed, ha nem lett olcsóbb, átutalod az árát. Ha mégsem kell (vagy ha olcsóbb lett, nyilván lefoglalod újra az alacsonyabb áron, és másnap újra megnézed), akkor nem.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.01. 14:37:38

@Mahaboul: Igaz.

@atpijkamo: A "nap" értelmezése jó lenne így pl. munkanapnak is.

McZozo 2013.05.01. 14:53:30

@ColT:

A malev meg csak nem is azert ment tonkre, hanem mert Malev inkabb szoci kifizeto hely volt a korabbiakban. es igy emiatt nem maradhatott.

VilMarci 2013.05.01. 14:54:40

Lehet, hogy nem olvastam figyelmesen, de a 20% kedvezményt az aktuális árból kell számolni. Tehát nem 35 akciós jegy volt gépenként, hanem ennyi legolcsóbb kategóriás jegy. Tehát az először látott ár volt ez az olcsó-20%, az éjszaka látott pedig a drágább jegy-20%. Nincs itt semmi átverés.

Mahaboul 2013.05.01. 15:17:05

@bobsys: Lehet hogy az American Airlines-nal igy van ha Amerikaba mesz, de Europaban tuti hogy nincs semmifele kulonbseg a turistaosztalyon, nincsenek kodok, egyfele ar van. Tudom, havonta repulok Angliabol mindenfele Europaba; Stockholm, Koppenhaga, Amszterdam, Frankfurt, Praga, Milano, Bologna, Budapest, Isztambul, es meg sohasem talalkoztam ilyen felosztassal egyik legitarsasagnal sem, pedig repultem Malevval, Wizzairrel, Easyjettel, Ryanairral, KLM-mel, Air Italiaval, Turkish Airlines-zal, British Airways-zel, Lufthansaval, szoval eleg sok kulonbozo ceggel. Szerintem ezek az altalad emlegetett booking code-ok csak a transzatlanti jaratoknal, vagy az azokhoz hasonlo hosszabb tavu jaratoknal leteznek, mondjuk Amszterdam-Buenos Aires stb.

bobsys 2013.05.01. 15:31:44

@Mahaboul: Nezd meg legkozelebb a jegyed, rajta kell, hogy legyen a booking code meg a belfoldi jaratnal is. Lasd www.lufthansa.com/online/portal/mam/hr/general_information?nodeid=2522707&l=en

Domestic flight Economy class
B, P, Y, E(a), G, H, K, M, Q, S, T(e), U, V, W, E, L, S(c), T, W(c)

bobsys 2013.05.01. 15:33:22

@Mahaboul: es azert van ez igy, mert a U code az az indulas elott 60 nappal meg kell venned, aztan jon mit tudom en mondjuk az S ami az indulas elott 59-50 nappal aruljak

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.05.01. 15:49:13

@ColT: igen es emiatt tonkretette aliz es a parja nyaralasat
be kene perelni oket

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.05.01. 15:50:29

@atpijkamo: a zsuri megint figyel es ertekel:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.01. 15:57:24

www.youtube.com/watch?v=16rS2nVLvLQ

@hagyma: Az már csak egyéni probléma. De attól még félretájékoztat, és azt nem szabad neki.

CID 2013.05.01. 16:00:34

Èn meg jól telezabáltam magam pacalpörkölttel, meg maradt is egy kevés. Az a szarházi cigány meg lóg egy fél kecskével, de letagadja az ganyé.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.05.01. 16:14:06

@ColT: figyelj ha megnezek egy arat - legyen az barmi - borkesztyu, zokni, vagy sio narancsle, estleg repulojegy - delutan negykor es 456 forint, az lehet este kilenckor 405 , vagy 876 forint is

nem ertem a problemat
/az csak mellekszal, hogy akinek 3-4 ezer forint a problemaja +-, egy nyaralashoz, az ne repuljon sehova, menjen monosbelbe satorozni meg horgaszni/

Mahaboul 2013.05.01. 16:19:31

@bobsys: Aha. Magyarul kizarolag annak van jelentosege hogy mikor veszed meg a jegyet, es hogy mennyi merfold, a gyujtogeteshez. Azaz ez nem lehetoseg, hanem teny. Megneztem ket opciot, Lufthansa, London-Frankfurt oda-vissza, majus vegen mindket jegy "E" kategoria, julius vegen az odafele "S", a visszafele "L". De en ezt nem tudom valtoztatni, ez nem opcio, pontosabban csak azzal tudok rajta valtoztatni, hogy mikor veszem meg a jegyet. Nem tudom azt mondani, hogy "S"-kodot kerek, mert nem lehet; ezert sem talalkoztam/foglalkoztam ezzel idaig, mert semmifele hatassal nem lehetek ra, es nem is kerdeznek ra foglalas kozben. Az oktoberi Lufthansa es a marciusi KLM-jegyeken valoban van ilyen kod, ebben igazad van, de a ket hete vett pragai Easyjet-jegyen semmifele kod nincs. Ezek szerint csak a nagyoknal van, es ott sem ajanljak fel, hogy "valassza az S-kodot, akkor ket 21 eves modellcsaj koze ultetjuk". Sajnos.
Meg sosem mondtak nekem a gepen, hogy "he, maganak G a kodja, maga a csomagterben utazik!". Persze ez tulzas, csak erzekeltetni akartam hogy eddig nem talalkoztam a kodok hasznalataval a gyakorlatban.
Na jo, koszonom az informaciokat. Azt hiszem, ha nem haragszol meg, mara eleg lesz a legitarsasagok kodjainak rejtelyes vilagabol.

Manyecska 2013.05.01. 16:23:27

Itt kevésbé fapados repcsik röpködtek a fák felett..nagyon fasza..

Catella 2013.05.01. 16:37:34

@ColT: Nincs igazad. Nem fix akciós árat hírdetnek, hanem 20% kedvezményt. Mivel az év 365 napján így működik az árrendszer (pl: Xdb 1000 Ft, Y db 2000 Ft, stb), és minden árból adnak 20%kedvezményt, innentől nincs átvágás. Ki van írva a teljes ár, és a kedvezményes is.

Anomalocaris (törölt) 2013.05.01. 17:26:56

@atpijkamo: Igen Ametisz végre vége lesz,de most pont vendégeink lesznek meg úgye majűlis,hát nemtom hogy lesz az utolsó két nap.Gyümi meg víz.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.01. 17:39:01

@hagyma: Ha oda van írva, hogy egész nap akciós, és nem egész nap, az viszont már gáz, ugye?
Látom, megint sikerült felfogni a problémát :D

@Catella: De nem volt odaírva, hogy csak 35 jegyig van az akció.

England win The Ashes! 2013.05.01. 17:49:27

@ColT: De lehet, hogy a drágább jegy is csökkentve volt húsz százalékkal. Összehasonlítva a többi napok jegyáraival.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.01. 18:38:00

@Dr Jozef Vengloš: "Az ügyfélszolgálaton kiderült, hogy a vásárlók számára nem látható sávos rendszerben szórják a jegyeket, amiből az első 35 darab kipörgetése után emelkedik az ár."

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.05.01. 18:45:17

@ColT: remenytelen
es ugy tudom, talan meg diplomad is van

England win The Ashes! 2013.05.01. 18:45:26

@ColT: És?

Tegyük fel, hogy az év többi napján:

- harmincöt jegy: ezer forint
- további ötven: négyezer forint
- további ötven: tízezer forint
- maradék: ötvenezer forint

Akciós napon:

- harmincöt jegy: nyolcszáz forint
- további ötven: háromezer-kétszáz forint
- további ötven: nyolcezer forint
- maradék: negyvenezer forint

Minden jegyre húsz százalék a kedvezmény? Naugye.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.05.01. 18:46:48

@ColT: segitek
az akcios nap nem egyenlo, egesz nap akcio
elmelkedj

telkoe 2013.05.01. 20:06:55

@Mahaboul: Azert nem talalkoztal azzal hogy valaszthatod a jegy kodjat, mert a legitarsasag logikusan az legolcsobbat (Y, B stb) ajanlja fel. Telefonos foglalasnal pl kerhetsz szabadon valtoztathato jegyet, es az uj kategoriaval valtozik az ar is (vagy pl ha agency keretszerzodes van a cegednek es csak bizonyos kategoriakat foglalnak be neked). Az Easyjetnel azert nem latsz ilyet mert nincsennek ilyen szolgaltattasai - minden jegy ugyanannyi szolgaltatast kap, de savosan arazva.

telkoe 2013.05.01. 20:09:36

@Depe: A sutik / cookie torlesevel ki lehet trukkozni a masodik latogatasra emelkedo arakat.

England win The Ashes! 2013.05.01. 20:44:06

Elnézést az offért, de megjegyezném, hogy remélem a metroszexuálisok gyomrát most is megfekszi a káposzta! :DDD

vénszivar 2013.05.01. 20:50:00

@Dr Jozef Vengloš: Renonc! Várom a közös lotéria húzását s nincs...
Kimentem a kertbe s kiástam az eldugott szelvényt. Mikroszkóp alá tettem s most szembesültem vele, hogy ezek a szemetek áttették holnapra a húzást. Még 24h várni kell. Megérne egy H. posztot.:) De min. egy parlamenti vizsgáló bizottságot!:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.01. 21:01:25

@hagyma: Hát pedig, simán igen. De ha nem úgy gondolták, és nem volt egyértelmű a kiírás, az sem jó.

@Dr Jozef Vengloš: De itt nem erről volt szó, csak 35 jegyre volt -20% Legalábbis én úgy vettem ki.

England win The Ashes! 2013.05.01. 21:37:37

@ColT: Nem! A posztból csak az derül ki, hogy később drágább jegyek kerültek forgalomba. Az viszont nem, hogy ezek árai hogy viszonyulnak az év többi napjain kapható jegyek áraihoz.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.01. 21:46:34

@Dr Jozef Vengloš:
" További értetlenkedésemre elmagyarázta, hogy az akciós jegyek közt is árkategóriák vannak(!), szolgáltatásban ugyan nincs különbség, "

Kicsit itt azért zavaros.

"Miután reklamáltam, hogy ugyan miért nem látható, hogy adott járatra hány db jegyük van az egyes kategóriákból, és hogy egyáltalán miért is nem lehet tudni ezekről a kategóriákról,"

Ez még inkább.

flybye 2013.05.01. 21:55:03

hogy mik vannak....?? :D :D mekkora homar ez a poszt :D olcso jegy -> kell? -> megveszed

Anomalocaris (törölt) 2013.05.01. 21:58:48

Hát ma elég nyomorultak voltatok.

`atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.05.01. 22:05:23

@Böritigin: Hát valóban szánalmas a ma délutáni kommenttermés. Megérne egy homárposztot. Menj vissza egy posztot, és nézd a ma délelőtti termést!

England win The Ashes! 2013.05.01. 22:10:54

@ColT: egyáltalán nem zavaros. Ilyen az üzletpolitikájuk az év összes napján.

Anomalocaris (törölt) 2013.05.01. 22:12:34

@atpijkamo: Én bölcsebb Voltam, majűlisoztam a háztetőn.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.05.01. 22:16:49

az indexen 1-1 a barcelona bayern a fejlettebb tv-ben 0-3
ez hogy van?

England win The Ashes! 2013.05.01. 22:17:11

A katalányoknak közben lefőtt a kávé. :D

England win The Ashes! 2013.05.01. 22:18:20

@Böritigin: tényleg, ezt az egy-egyet gyorsan mentsd le!

Anomalocaris (törölt) 2013.05.01. 22:19:59

@Dr Jozef Vengloš: Hát ha kicsit feljebb görgetsz, rájössz, miért írtam így.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.05.01. 22:24:16

7-0ra megverni 2 meccsen a barcelonat...
hat nem piskota
najo az index adott egy golt nekik

Anomalocaris (törölt) 2013.05.01. 22:25:10

@hagyma: Talán csak azt figyelték, hogy Piqué a gólszerző, csak nem gondolták, hogy a saját kapujába rúgta.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.05.01. 22:53:14

@Böritigin: igen
felfogtam
az tyortent hogy raklikkeltek a Piquera, mint golszerzo es a program a barcelonanak adta
vicces

PannonBoy 2013.05.01. 23:00:47

Nem átverés. Aktuális jegyár - 20%.
Az, hogy napközben változhatott az ár, a vállalat árképzési politikájának köszönhető.
Aki ugyanis járt közgáz szakra, az tudja, hogy ez egy egyszerű szállítási feladat, ami a max. árbevételt hozza.
Vagyis az első X db. jegy kedvezményes áron, mellyel a vásárlókat odacsalja.
Az X. jegy után a normál ár, hogy így biztosítsa a maxi árbevételt. Végül, ha maradnak üres helyek a járaton - amiket érdemes eladni, hisz a költségeken már nem, de a bevételen változtat - kedvezményes áron adja, így biztosítva a maximális kihasználtságot.

England win The Ashes! 2013.05.01. 23:01:35

Hüpp-hüpp, ide nekem egy vállat!

Mindkét nap lebőgtek a panyolok! :D

Anomalocaris (törölt) 2013.05.01. 23:17:14

@Dr Jozef Vengloš: ( feltételezve, hogy a sőanyolok és a franciák mindenkit vernek)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.05.01. 23:24:51

@Dr Jozef Vengloš: teny
de szivesebben neztem volna egy real bayernt...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.05.01. 23:31:04

persze csak ha a wizzayr ad kedvemenyes jegyet

igy valoszinu horgaszni megyek
nem igazan tud felcsigazni egy bayern-dortmund
ez van

England win The Ashes! 2013.05.01. 23:34:54

Valahogy sajnálom kicsit, hogy a BvB jutott a döntőbe. Így még akár izgalmas meccs is lehet, mert ugye mivel azonos országbeliek, így ismerik egymást, meg tartanak is egymástól.

A Madrid viszont nem úszná meg hét kapott gól alatt.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.05.01. 23:45:20

@Dr Jozef Vengloš: ah szinte sima nemet bajnoki
/bar a ket csapat, a sima nemet bajnokin is nagy ellenfel/
real-bayern lett volna az igazi
dehat ez van
inkabb horgaszok, mar mondtam
/meg a real - barca is erdekesebb lett volna, de hogy igy elverjek ketszer egymasutan a barcat, az tobb mint figyelemremelto, raadasul az tetszett, hogy a sajat jatekukkal:) tettek ezt
megmutattak, hogy a nemetek is tudnak rovidpasszozni

M. Péter 2013.05.02. 00:47:09

@Mahaboul: Éppen most vettem lufthansa.com-on egy jegyet. Ott lehet látni, hogy a turistaosztályon 4 különböző ár különböző feltételekkel.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.02. 07:24:30

@Dr Jozef Vengloš: Ja hát, ahogy a Homár posztok is mutatják, szeretnek ködösíteni, hátha párszor nem kell kifizetni pár tízezret -> és ez a cég repülőgépeket üzemeltet :D

vénszivar 2013.05.02. 07:32:32

Azért lófaszban lehet bízni! Ma is ő tolta fel a napot! Most már süthet... (beért a ""munneka"" helyére)

England win The Ashes! 2013.05.02. 08:24:03

Azon gondolkodom, tényleg elkéne egy szűrés gomb ide is.

Atörökk 2013.05.02. 09:59:04

Nahát. Jegyvásárlás és online szerencsejáték egyben.

kakukk11 2013.05.02. 10:30:05

Én lefoglaltam 29-én ugyanezen akció keretében, csak Wizz Club Cardot kellett vennem hozzá. 30-án clubcard nélkül megvehettem volna ugyan annyiért.
Azóta meg olcsobbak is lettek a jegyek. mind1, ez van.

vape 2013.05.02. 12:50:58

Tényleg nagyon fel lehetett háborodva a poszter, ha képes volt a Wizzair 90-es számát felhívni, és ott hangoskodni x percen keresztül...
Hó végén jön a telefonszámla, aztán lesz megint idegeskedés a Wizzair miatt.

Pitta2 2013.05.02. 18:22:13

Ha felfedné, hogy melyik kategóriából mennyi van, akkor a konkurencia megtudná, hogy milyen telítettséggel járnak az egyes desztinációkon.

Annyiért adja, amennyiért akarja és amennyiért megveszik. Aki nem érti az üzlet működését, az menjen gyalog.

Messidor 2013.05.02. 23:13:17

En orulnek a posztolo helyeben,a delutani dragabb arbol levont 20% forintositva nagyobb megtakaritast jelent! :)

Willie 2013.05.03. 13:33:49

@Tormas Torontal: ez nem igy van. A rendes legitarsasagoknal is megvannak ugyanezek a kategoriak, csak neha kapcsolnak hozzajuk olyan kamuszolgaltatasokat, amiket az egysegsugaru juzer nem valoszinu, hogy igenybe fog venni. Velem volt mar olyan a Lufthansanal, hogy megvettem a jegyem 800 penzert (nem forintert) es mellettem olyan ult, aki 1600-ot fizetett ugyanazert. Csak mondjuk nekem 50 penzbe kerult volna az indulas idopontjanak a megvaltoztatasa neki meg ingyen volt...

Taxomükke (UK) 2013.05.03. 21:57:05

A Wizzairnél este mindig drágábbak a jegyek, mint délelőtt, a kieg. szolgáltatások meg pont ford.
Vagy várj pár napot. Vagy válts ki törzsutasizét. Most vettünk három menettértit Londonból Pestre 200 fontért tok-vonó. Szerintem okés.

Taxomükke (UK) 2013.05.03. 21:59:04

Ja, meg még annyit, kedves posztoló, hogy ez egy ún. fapados légitársaság, nem te szabod meg a feltételeiket (mondjuk a többiét sem), hanem ők.

zoli bp 2013.05.05. 01:07:30

Sok kommentelonek nincsen igaza nem torvenyszeru, hogy dragabb lesz a jegy, ahogy kozeledik az utazas bp =tampare olcsobb lett miutan megrendeltuk. ;) ryanair

airzound 2013.05.08. 02:03:03

"A Wizzairnél este mindig drágábbak a jegyek, mint délelőtt, a kieg. szolgáltatások meg pont ford."

Milyen kieg. szolgáltatásra gondolsz? Feladott csomag, elsőbbségi beszállás meg ilyenek? Annak fix ára van, nem változik az semmit estére.

De a jegyárak se attól függnek este vagy délelőtt van. Nem tudom ezt honnan veszed. :)

anarch 2013.05.10. 11:40:26

Már nem azért, de ez minden légitársaságnál így van. Az economy jegyár _alapvetően_ attól függ épp hány üres hely van még a gépen.

Régebben trükköztek azzal, hogy időben ahogy távolodik az indulás és a foglalás, idősávokat alakítottak ki és a sávváltásnál ugrott az ár. Ez kb. ugyanaz mint a fenti, csak kevesebb informatikai fejlesztést igényel... és persze nem tesz lehetővé annyira pontos árazást.

Egyébként meg egy tipp: érdemes megnézni, hogy ha más országot választasz ki "lakóhelynek" akkor az ár hogyan változik. Wizznél nem néztem, de hmm... EU-ban komoly légitársaságnál jelentősen eltérő árakat lehet találni.

Yumurdzsak 2013.05.22. 16:46:03

@Mahaboul: a turkishnél is így van. régebben látványosan is kiírták, milyen jegyekről maadtál le, de gondolom ez nem tett jó az utasok lelki világának. easyjetnél meg pláne így van

jonniew 2014.02.22. 13:01:41

a wizz nagyon el van már szállva magától, az átlag árak már rég nem fapados árak, sőt legtöbbször magasabbak a nem fapados járatok árainál. persze néha tényleg van 1-2 olcsó járat, arra ha lehet, le kell csapni, de egyébként leszoktam róluk. németországba jobb áron megyek lh-val vagy gw-vel, ezeken sok esetben olcsóbb a jegy mindennel együtt, mint wizz-nél a hátizsákos jegy :(( a 20%-os akciós napjaik egyébként is a legnagyobb szívatások, ezeken a napokon megfigyeléseim szerint kb. 10%-kal magasabbak az árak az előző napihoz képest!
majd eldönti a kereslet az árakat :)
süti beállítások módosítása