Tékozló Homár

A telefonálással sem boldogulnak a Hello HD-nél

2013.05.09. 15:16 | jackyll | komment

Lacinak egy hónapos küzdelembe telt, hogy a Hello HD felszereljen egy antennát, mert a szerelő 2 megadott telefonszáma közül egyet sem bírt eltalálni. És ez még csak a kezdet, a telefon meg az internet bekötéséről még szó sincs:

Én vagyok akit anno "beidézett" a Creditreform... Most a Hello HD előfizetője lettem. Megrendeltem a szolgáltatást, visszaigazolták, hogy vették a felkérést. Később felhívott egy pasas, aki azt mondta, nem biztos, hogy a felszerelésre kerülő antenna rálát, majd a földfelszíni sugárzású adóra ezért kiküldenek egy műszerészt aki ezt pontosan beméri.Ok... A műszerész fel is hívott és elmondta, hogy neki mikor lesz megfelelő - mondtam azért egyztessünk. Sikerült, így  egy hét múlva végül meg is érkezett - délelőtt helyett este hatkor, de nem baj, mert átütemeztem az egész hetemet. Spongyát rá.
Körbesétálta a házat, majd közölte, hogy tuti, hogy ide csak műholdas lesz jó, mert nincsen optikai rálátás. Kérdeztem, hogy nem volna-e kedve felmenni a tetőre, mert innen csak az eget kémlelheti. A válasz annyi volt tömören, hogy fölösleges - rutinból vágja, úgyhogy elkészítik a szerződést és majd hív.

Vártam...vártam még egy hetet...Aztán felhívtam az ügyfélszolgálatot - szokásos 60 menüpont, de 20 perc múlva is munkatársaik elfoglaltsága miatt sopánkodott a géphang, majd a 27. percnél letettem. Írtam mailt, hogy nézném a Gyilkos elméket...Jött egy automatikus válaszüzenet aztán csönd. Még egy mailt, amiben értesítettek, hogy a szerelő folyamatosan hívogat de én nem veszem fel a telefont...Hmmm...Ment a válasz, hogy naponta beszélek bíróságokkal, közjegyzőkkel, pénzintézetekkel és egyéb hatóságokkal is, akiknél ugye a hívószámkijelzés még nem bevett gyakorlat - de éppen ezért minden telefont felveszek!

Kérdés: Mi a telefonszámom? Írom, ott van az igénylőlapon, meg minden mail alján. Válasz: Ja...mindjárt visszahívjuk! Telefon csörög: Ügyfélszolis pasas mondja, hogy a szerelő nem ér el - mondom ezt már hallottam, de ha Ön elért akkora szerelő miért nem? Megadta a szerelő számát, felhívom...Aszonygya, hogy hívogat és nem ér el. Milyen szám ez? Mondom az enyém. Neki nem ezt adtam meg - replikázik, de mondom ezt is és a másikat is amit csak ritkán használok hirdetésekhez. Ja...Akkor mikor jó? _- kérdezi. Mondom, jövő héten kedd vagy szerda. Nem, nem...Vasárnap - ő jövő héten nem ér rá. Jó, akkor a hétvégi randi kilőve oszt' jöjjön a szerelő.

Reggel nyolc helyett meg is érkezett cca.fél tizenegykor...Fúrt, faragott...beüzemelt, hurrá...10 000 Ft...számla, blok, sehol de nem baj. Kérdezem, hogy a telefon és a 10 megás net? Ja...az kb.30 nap alatt megvan. Gondoltam, ha ez - amit 5 napra ígértek -  33 nap volt akkor az lehet, hogy szilveszteri szerelés lesz?

Még aznap este elkezdett akadozni a műsor, késett a hang...nem is érdekelt. Másnap ugyanez, akkor már bosszantott, majd harmadik napon írtam egy mailt. Nem volt válasz. Ma a dekóder kiírta, hogy műsor óne...Írtam egy mailt...képeket mellékelem. Aztán magától megjavult, vagy mifene, de kezdek gyanakodni....

Most barangoltam a neten és elég sok furcsaságot találtam a Hello HD kifejezés google találatokra.

Szép napot!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elwood 2013.05.09. 15:20:30

azért nem Halló HD

2013.05.09. 15:22:32

Posztcunami! Még a lengyelgaranciás Samsungot sem tudtuk kitrágyálni és itt az új poszáta! Zsekill beturbózott.

Manyecska 2013.05.09. 15:23:27

@Cicmen: mért nem használ pelenkát..

elwood 2013.05.09. 15:26:39

szerintem is vonják vissza ezt a posztot amíg a samsungot basztatjuk.

Atörökk 2013.05.09. 15:31:34

A 21. században postagalambot nem küldhetnek.

vénszivar 2013.05.09. 15:31:47

Romlott colát ivott v. viktorosat...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.09. 15:50:06

"Kérdés: Mi a telefonszámom? Írom, ott van az igénylőlapon, meg minden mail alján. "
Ezt egyik szolgáltató sem tudja értelmezni.

" Kérdezem, hogy a telefon és a 10 megás net? Ja...az kb.30 nap alatt megvan. "

Ha ilyen a TV, akkor én nem nagyon kérném tőlük ezeket...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.09. 16:01:43

@elwood: Akkor minek szolgálat telefont :D

De sztem a Hello HD is azt jelenti, hogy búcsút inthetsz a HD adásnak :D

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.05.09. 16:13:46

A fődi net, meg teló lehet jó attól, hogy a nemigaziholdas szolgáltatás...ba például belekontárkodik egy falomb. Vagy akármi. Trehányak a szerelők nagyon. Az megvan, hogy a Gyilkos elmék gyilkolja az elmét vagy ez még belefér?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.05.09. 16:19:44

@Kellemes Zérókomponista: gyilkos elmét szeressem. MIndenkit beazonosítottam már itt a homáron.

2013.05.09. 16:25:11

@batgirl: MIndenkit beazonosítottam már itt a homáron.

Én is! Például tutkeráj hogy Kiszel Tünde írogat Rosszindulatú Vászka álnéven! :)))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.09. 16:27:58

@batgirl: Höhö, csak akit ismersz fészen :D

Atörökk 2013.05.09. 16:28:02

@batgirl:
Aztat nem hiszem mer én például magamat is összetévesztem néha.

elwood 2013.05.09. 16:33:53

@ColT: ja nemsokára "Arri vederci HD" lesz.

elwood 2013.05.09. 16:35:09

a gyilkos elméket rtl moston szeretném nézni.
okos mosógépen.
fog menni ?

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.05.09. 16:42:13

@elwood: kötelességednek érzed az árral szembemenést mindig, mi? Ahejett, hogy kenyérpirítón akarnád. Minden normális ember kenyérpirítón igényli, neked miért nem megy ez?:)

elwood 2013.05.09. 16:44:27

@Kellemes Zérókomponista: nekem az még bimetállos, nem akar elromlani

Sikkes Sittes 2013.05.09. 17:43:25

@ColT: Nem is kapom a többit, mert mint kiderült elfelejtették lerögzíteni az igényemet pontosan. Ez mostmár nem is baj, mert a telefont és a netet a Business Telecom szolgáltatja - őket meg bepereltem egy más ügyből kifolyólag :)
Ja..azt sem mondták, hogy nem ők szolgáltatnak...

serfecs (törölt) 2013.05.09. 18:23:26

Lehet, hogy nem a bekötés után kellett volna a Hello HD kifejezésre rákeresni... :-)

England win The Ashes! 2013.05.09. 19:28:26

@serfecs: Ennek a hellóejcsdínek már a neve is gagyi, mért pont a szolgáltatásuk lenne tip-top?

Kabeka 2013.05.10. 10:08:01

Fantasztikus szerelői vannak a Hello HD-nak, nálunk is jártak. Pasas felmegy a padlásra (beépítésre váró tetőtér) és megkérdezi, hogy ezt a helyiséget akarjuk-e majd valamire használni, mert ő beállítana a közepére egy oszlopot. Mondom anyád. Tedd a fal mellé. Jaaaa, OK. Majdnem lebontották a házat mire sikerült valamit alkotniuk, leszedték az összes konnektort meg kábeltakarót úgy hogy észre sem vettem, míg én rohangáltam nekik felszerelésért a 10 hónapos gyerekem belenyúlt a csupasz konnektorba. Csak azt vettem észre, hogy a gyerek ordít a biztosíték meg lecsapott. Szerencsére. Az antenna azóta is lobog ha kicsit nagyobb a szél és azonnal esik szét az adás. Most egy másik szerelő jár hozzánk átlag 4 havonta, hogy visszaállítsa a tükröt, de odáig még ő sem jutott el, hogy rendesen megcsinálja.

Tormas Torontal 2013.05.13. 11:00:08

Minek kell ilyen szar szolgáltatóval kínlódni? Mert pár fillérrel olcsóbb?

batmann 2013.05.15. 00:00:27

igazi lúzer vagy te "beidézett", és alúzereket szívatják, mert a lúzereknek ez jár...:):):)

Sikkes Sittes 2013.06.07. 19:17:55

@batmann: Mondjuk pont gyökérnek tartalak és ha egyszer netalán az "ügyfelem leszel" majd megváltozik a stílusod:):)

batmann 2013.06.20. 21:10:08

@Sikkes Sittes: Ha egy kicsi agyad lenne, akkor a tükörbe nézve feltűnt volna, hogy nem az én arcomból állnak ki azok a makacs, göcsörtös gyökerek. Azt is tudom, hogy ki vagy és így azt is, hogy sem ebben, sem a másik ügyben nem volt igazad... Ügyfeled sem én, sem más nem lesz, "sem így sem úgy", mert akinek levegő van ott az nem számít és nem foglalkoznak vele, max. szívatják... :):):),mint téged:):):)

Sikkes Sittes 2013.06.24. 18:14:59

@batmann: Sanszos, hogy benéztél valamit denevérember - szokás szerint csak a pofád nagy és ahelyett, hogy egy értelmes modatot próbálnál megfogalmazni, csak igyekszel belekötni mindenkibe. De valóban az ügyfél szó nem helyénvaló.Páciens?De azt élő emberekre mondják, az áldozat meg túl nyers. És ami nyilvánvalónak tűnik nem mindig az - a tisztánlátás legnagyobb akadálya a gondolkodás...

batmann 2013.06.24. 22:21:50

@Sikkes Sittes: Szokás szerint te néztél be valamit, mint ezt az ügyet is. A stílus az embert (már aki az) jellemzi, nos a te makogásod mindent elárul rólad. Dühöngj csak, mindig is lúzer maradsz...és ugye ezt érzed is, azért vagy idegbeteg...

Sikkes Sittes 2013.06.25. 08:07:39

@batmann: Nagyon gyenge...bár okoskodó és pökhendi, de igazából csak egy kis pattanásos pubertáns lélek felnőtté válási kísérlete azzal, hogy próbál sejtelmesen bölcs lenni.Feleslegesen. És valóban, a stílus maga az ember. Sosem dühöngök és veszíteni pedig tudni kell, anyukád nem mondta? Tudod mire gondolok ugye...

batmann 2013.06.25. 11:44:16

@Sikkes Sittes: Most mit is mondjak? Kár a gőzért, nézd meg az írásaidat, te kis fontoskodó buzgómócsing. Nem az vagy akinek mondod magad, ezt te is jól tudod. Max. egy lecsúszott zugírász. Az egész világ az ellenséged, mindenki csak téged bánt, egy igazi áldozat vagy... Olvasd csak el a korábbi bejegyzéseid...Ja és szerezz be egy igazmondó tükröt, jól jön majd...:):):)

Sikkes Sittes 2013.06.25. 14:09:08

@batmann: Nekem kár a gőzért? A te fejed füstölög állandóan az erőlködéstől. Görcsösen bizonygatsz valami olyat, ami csak a te fejedben létezik.
A saját írásaimat olvassam? Akkor téged minek tartalak batmann ?

batmann 2013.06.25. 16:08:31

@Sikkes Sittes: Sajnos eset vagy. Egy igazi eset. Írd be a google-ba, hogy pszichológus. A találatokból meg keress meg egyet sürgősen. ui. lehet, hogy a pszichiáter jobb megoldás lenne, beszéld meg anyukáddal..., jaj bocs nem ismered... ejnye, no majd a doktorbácsi átsegít ezen is:):):)

Sikkes Sittes 2013.06.28. 07:41:46

@batmann: Milyen az a "sajnos eset"? Anyámat ismerem, sőt továbbmegyek - a tiédet is. Ettél a bonbonból, amit a múltkor vittem neki?

batmann 2013.07.07. 20:29:45

No. Itt álljunk meg, mert tanulságos lesz. A stílus jellemzi az embert. Eddig a te stílusodban írtam, hogy megnézzem hova jutunk. Ide jutottunk, de legalább minden olvasó számára világos lesz, hogy milyen vagy. Nem kérek elnézést, de kíváncsi voltam, hogy meddig mész el. Most már nem csak én látom, hanem mindenki, hogy valójában milyen a természeted. Az élő fába is belekötsz és a legocsmányabb stílust veszed fel, ha valaki nem ad neked igazat. Mindenkit beperelsz és mindenkit le akarsz nyomni. Remélem most már látod, ez vagy te.
süti beállítások módosítása