Tékozló Homár

Elhagyta a vonatjegyét, mégis utazhatott

2013.06.12. 10:46 | jackyll | 42 komment

Kornél csak a vonaton vette észre, hogy elhagyta a jegyét. Legnagyobb meglepetésére azonban a kalauz közölte, hogy egy kolléga látta, amikor kiesik a jegy a zsebéből, és szólt neki telefonon, úgyhogy semmi gond:

Egy pozitív élményt szeretnék veletek megosztani, állami vasutunkkal kapcsolatban, látva a sok negatív történetet, amiket egyébként kétkedés nélkül olvasok, gondoltam a jó dolgokat is meg kell osztani. Amúgy évek óta nem jártam vonat közelében sem, így negatív élmények hiányában, még intenzívebb volt a pozitív benyomás. Tegnap vonattal utaztam Debrecenből Pocsajba kerékpárral együtt, az időmet sikeresen elcsesztem, így rohannom kellett a vonathoz, amire az indulás előtti utolsó percben sikerült felpattannom, majd elhűlve fedeztem fel, hogy a sietve a farzsebembe gyűrt jegyem sehol sincs. Eszembe sem jutott, hogy magyarázkodásba vagy mentegetőzésbe kezdjek, lelkiekben már készültem a pótdíj kicsengetésére, amikor odalépett hozzám a kalauz, és közölte velem, hogy az aluljáróban mögöttem jövő kollégája, aki a másik vonaton dolgozik, szólt neki telefonon, hogy látta ahogy kiesik a jegy a zsebemből, még kiabált is nekem, de nem hallottam meg, szóval semmi gond, jó utat.

Azon kívül, hogy óriási mázlim volt, hatalmas köszönet és tisztelet mindkét kalauznak a szuper jófejségért. Ja, és még az is extra jól jött, hogy nem lehet tértet venni. Esküszöm nem vagyok MÁV alkalmazott! :D

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Kix 2013.06.12. 10:51:22

Szerintem fotosopp! :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.06.12. 10:55:32

Ezeket a kalauzokat biztos kirúgta azóta a MÁV, mer' nem büntettek :D
Vagy álkalauzok voltak :D

England win The Ashes! 2013.06.12. 10:59:16

A posztolót a bakter bizonyàra KDNP-s politikusnak hitte.

Manyecska 2013.06.12. 11:00:38

@Dr Jozef Vengloš: szerintem ő volt a mozdonyvezető!:DDD

TaKy99 2013.06.12. 11:03:04

Igen, ki kell rúgni! hiszen a szabályzat szerint JEGY NÉLKÜL szállt fel a vonatra és nem büntették meg!!!!!44néégy! Ezzel a kalauz megkárosított egy állami vállalatot, azaz közvetve engem! Brrrr.
XD

Ritka a jó fej kaller! ;)

elwood 2013.06.12. 11:06:39

van valaki akinak valaha bármi kiesett a farzsebéből ?

ez még valószínűtlenebb mint a rendes kalauz.

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.06.12. 11:06:54

Esküszöm nem vagyok MÁV alkalmazott! "

Lhiszem!
Külső tanácsadó vagy valamely más holdudvarbéli, vagy rokona valakinek?

Jokkura 2013.06.12. 11:08:36

Ilyen nem történik meg;
Megtörténik, de nem Magyarországon;
Magyarországon történik ,de nem a MÁV-nál;
Magyarországon ,a MÁV-nál,de nem ebben az évezredben;
....

Jokkura 2013.06.12. 11:12:37

@horex: Vezénylő ,dicső,árvízi gátőr, gumicsizmás, kockásinges O.V. volt titkos álruhában,csak a slephez tartozó sörhasbakondi a katasztrófális gyakorlójában leleplezte .

AtiSnatch 2013.06.12. 11:24:17

Kell néha a kivétel is, mert akkor honnan tudnánk,hogy mikor bunkók?

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.06.12. 11:26:43

farzsebembe gyűrt jegyem sehol sincs."

Szerintem Sün megtalálta volna ha szósz neki. Kicsit kínos ugyan amikor jön kifelé a +talált jeggyel

Tiborfalvi Tibor 2013.06.12. 11:29:02

Hát látszódik az illetőn, hogy sietett, egyébként igényes külseje van, akkor nem szoktak emiatt szívatni, neki nincs haszna abból, ha valakit megbüntet (ellentétben a DKV-vel, ahol már azért szeretik lehúzni az embert, ha az ellenőr mester úr nem tud kiolvasni egy számot, egyébként az illetőnél ott van visszamenőleg 10+ hónapra az összes bérlete, ugyanazzal a számsorral). Én is jártam már úgy a vonaton, hogy hó elején nem volt már nálam az előző havi bérlet, valamiért kidobhattam, a köv. havit meg még nem vettem... A kalauz várt pár percet, amíg pánikszerűen kerestem a jegyemet, mondta, hogy nyugodtan keressem meg, visszajön később. Rájöttem, hogy nincs nálam, leszálltam a következőn, megvettem a bérletet, megmutattam utána a kalauznak ( + megköszöntem a türelmét ). Ennyi.

nandika68 2013.06.12. 11:31:51

A kolléga úr és az utas valószínüleg jó barátok a való életben.Ez lesz a bliccelés új formája.

England win The Ashes! 2013.06.12. 11:37:06

@elwood: igen, èn! Szerencsès lett a vègkifejlet. Rèszletekkel nem untatnàlak.

England win The Ashes! 2013.06.12. 11:38:48

@Neela _ t: mit akarsz ezzel az ötezer-negyvennel mondani?

Atörökk 2013.06.12. 11:38:58

@zsiráfffff:
A kettes számú kalauz volt a buzi :D

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.06.12. 11:47:48

@zsiráfffff:
" a kaller meg a csaja."

Azt másképp mongya a művelt ember
Falusi cserépkorsó, fára is akasszák, de dudát is készitenek belőle
Namiaz?

Atörökk 2013.06.12. 12:00:50

@zsiráfffff:
Eszembe jutott még Farkas Csapó Gyurka és Regős Bendegúz is :D

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.06.12. 12:02:31

@zsiráfffff:
Próbálgass még, fog az menni
:)

England win The Ashes! 2013.06.12. 12:07:52

@Neela _ t: Hèt faktoriàlis egyenlõ ötezer-negyvennel.

Neela _ t 2013.06.12. 12:10:40

@Dr Jozef Vengloš: jaaaaj... :D
Köszönöm az információt. Érdemes volt ma felkelni, ezért egy nap akár kétszer is!

Manci néni, a szomszéd 2013.06.12. 12:23:37

@Dr Jozef Vengloš: Ajjajjaj drágám, szegény trabantot nagyon sajnálom.

De nem az enyém égett el :)

England win The Ashes! 2013.06.12. 12:24:11

@Neela _ t: felkelni elèg egyszer is. Lenin, Zizka, Ràkóczi - azok is csak egyszer keltek fel ùgy emberesen. :)

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.06.12. 12:33:30

@Dr Jozef Vengloš: "felkelni elèg egyszer is. Lenin"

1917. November 8-án Lenin és Trockij együtt sétálnak. Trockij megszólal:
- Gyere, menjünk be a kocsmába vodkázni!
- Nem!
Ballagnak tovább.
- De Uljanov, akkor legalább egy vodkát igyunk.
- Nem!
Mennek, mendegélnek.
- Akkor legalább egy kisvodkát.
- Nem iszunk semmit! Emlékezz, tegnap is mi volt!

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.06.12. 13:07:00

@atpijkamo:
Jó!
Ezt Petőfivel ismerem
Ne igyál máskor Sanyi, tegnap is mi lett belőle!

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.06.12. 13:11:47

@horex:

2010. április 26-án Orbán és Lázár együtt sétálnak. Lázár megszólal:
- Gyere, menjünk be a kocsmába pálinkázni!
- Nem!
Ballagnak tovább.
- De Viktor, legalább egy barackot igyunk!
- Nem!
Mennek, mendegélnek.
- Akkor legalább egy hosszúlépést.
- Nem iszunk semmit! Emlékezz, tegnap is mekkora fülkeforradalom volt!

England win The Ashes! 2013.06.12. 13:31:06

@atpijkamo: Azt hittem, az lesz a vége, hogy "... mert ha egyszer én azt mondom, kelj fel, Lázár!"

ferand1979 2013.06.12. 15:06:55

a posztoló elfelejtette megemlíteni, hogy a kalauz kezébe tett egy borítékot.. És a beszélgtés innet indul.. Levágták a ilm elejét.. Így már érthetőbb...
Engem egy szakadt ruhás, félnótásnak látszó csávó büntetett meg egyszer a 2-es villamoson. Amikor mellémállt, még nem sejtettem hogy ellenőr, de amint elindult a villamos felfedte kilétét. Megúsztam 400Ft-tal egy kölcsönkért bérletszelvénnyel, mondván az ominozus esetben nem volt nálam a szelvény.. Persze a feljelentésben nem szerepelt az a tény, hoyg a kezemben tartottam a jegyet, kezeletlenül, gondolván majd ha látom jönni a jegyellenőrt, majd kezelem... :-)
süti beállítások módosítása