Tékozló Homár

Későn kel a Dell ügyfélszolgálata

2013.06.28. 13:01 | jackyll | 93 komment

Naiv Dell-vásárló azt hitte, hogy a 3 év terméktámogatás azt jelenti, hogy például felveszik a telefont hétfő délelőtt az ügyfélszolgálaton. Ehelyett a robot bemondta 10:48-kor, hogy még alszanak. Amerikai időszámítás szerint üzemelnek? A Homár délután próbálta, és akkor sikerült.

Vettem egy 2011-ben Dell XPS15 laptoptot, és problémám van vele. Felhívom a honlapon található support számot (0680016157) nyomok egy 1-est mert magyar vagyok, nem feledem, hogy szolgáltatásuk fejlesztése céljából hívásom rögzíthetik, és tartom a vonalat, mert nem akarok 7 jegyű melléket tárcsázni, 1-es nyomok, mert magáncélra vettem a laptopot. Hordozható számítógép, ezért nyomok egy 2-est (kis zene), majd:

Elnézést kérünk, vonalaink jelenleg zárva vannak!

Ugyanez, ha egy kettest nyomok akkor is, gondolván, hogy akkor most úgy gondolok a laptopra, mintha otthonról használnám távmunkára. Aztán egy blabla, hogy a dell.com oldal milyen informatív... A honlapon nincs emailcím semmi, ahol a hibát be tudnám jelenteni.

Azaz számomra ezt azt jelenti, hogy vettem egy laptopot 3 éves supporttal (next business day), csak épp a supportot nem lehet igénybe venni, akkor amikor én akarom, és elvileg elérhetőnek is kellene lennie a nemzetközi honlap szerint is (9-17)... Most 10:48 van.

Lehet, hogy a Dell-nek kellene írnom egy panaszlevelet?

Üdv:
Egy elégedetlen Dell vásárló

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atörökk 2013.06.28. 13:02:47

Akkor hívjad délután. Nyomorult :)

Dr. Kix 2013.06.28. 13:11:31

@atörökk: ejj, de csúnya szavak ezek így péntek délután, pláne egy jogos reklamációra. :)

Atörökk 2013.06.28. 13:12:43

@Dr. Kix:
Valószínű posztoló is ideges lenne, ha hajnalban zaklatnák telefonon mindenféle fassággal :)

England win The Ashes! 2013.06.28. 13:19:02

Ezt a pancsert...

Ja, XPS Tizenöt rulez!

England win The Ashes! 2013.06.28. 13:21:48

Más: olyasmi fel sem merülhet a poszterben, hogy pl. azért nem megy épp most a support, mert mittomén tűzriadó-gyakorlat van az épületben, áramszünet, mert a kutya elrágta a kábelt, a Démász elvitte az órájukat stb.? :)

Charles63 2013.06.28. 13:24:02

Bezzeg az Intrum Justíttia-nál, már reggel 7-től dolgoznak, és telefonálnak is! Szombaton is! Egyszer felvettem egy reggeli hívást, mert korábban keltem. Meglepődtem, hogy egy behajtó cég hív reggel (miért lepődtem meg?), meg is kérdeztem, hogy miért hívnak ilyen korán, nem gondolják, hogy az ügyfél esetleg még alszik, éjszakás volt, stb. Erre közöltea hölgy, hogy ők 7-től dolgoznak, és nem lehetnek tekintettel arra, hogy a hívott fél még esetleg alszik.

Ha tartozol valakinek, kelj fel időben, és várd a hívását! Még szombaton is!

AtiSnatch 2013.06.28. 13:24:58

ez a poszt első hívás után keletkezett? jól értelmezem? mert akkor nem ajánlom a telefon használatot a poszternek!

England win The Ashes! 2013.06.28. 13:30:18

@A.Snatch: Nem biztos, hogy olvassák, lehet, hogy Lengyelországban élnek.
Már egyszer esett róla szó, hogy az amerikai Dell-support Indiában van. A zusában lettek kiképezve, és meg kellett tanulniuk az amerikai akcentust is, hogy a xenofóbokat (ebből ugye rengeteg van arra, egy még ide is benéz időnként) ne zavarja, hogy nem színtiszta, tősgyökeres fehérfejűsasos emberrel beszélnek.

igazságos 2013.06.28. 13:36:39

Én elvittem a budaörsi szervizbe, mer ha kijönnek érte, garanciásan is fizeted a futárt

Még jó, hogy volt sinosz kártyám, az ilyenekre találták ki

Nem is. Èrtem, minek hívogatod ilyenkor őket, rl kell vinni úgyis a gépet,ha ingyé javítják

Nekem ezt el is intèzték garanciásan. Simán, gyorsan meg is jött a gép, de a futárszolgálattal

Robert74 2013.06.28. 13:37:02

Ha Magyarországon lett véve a Dell, akkor hívd fel vagy Humansoft-ot vagy a HRP-t. Nem sok Dell Disztribútor van nálunk :) Bemondod a service tag-et (notebook alján van). Ha a Human hozta be a az országba, akkor mennek és helyszínen javítják... Ha a HRP, akkor meg azok

igazságos 2013.06.28. 13:38:25

@Dr Jozef Vengloš: de mit hívogatsz 1 szervizt?

Csak akkor, ha kijönnek...

meg szoftveres problémánál

Mer hardveresnèl elviszik a gépet

England win The Ashes! 2013.06.28. 13:39:37

@igazságos: Tudtommal nem kell fizetni a futárt, ha nem te vagy a gép hibájának okozója. A Lenovónál is így volt.
A Dellnél csak hallomásból tudom ezt, mert lekopogom, de nekem még nem krepált be a gépem.

igazságos 2013.06.28. 13:41:05

Budaörsön van, ott rendesen megcsináták a felmelegedett gépet, még tisztították, pasztázták is, csak dicsérhetem őket

De a futárszolgalat áráért szívtam a fogam, de egy laptopot hoztak...

azota csak portakarítas vót.

England win The Ashes! 2013.06.28. 13:42:17

@igazságos: A supportot azért kell hívni, mert ha nem ők küldik a gépet szervizbe, hanem a júzer saját maga, akkor esélyes, hogy fizetnie kell. Ha a support áldását adja rá, akkor nem biztos.

Tony Almeida 2013.06.28. 13:42:37

A Dell masináknak messze a legjobb a szervizszolgáltatása az országban, saját tapasztalat.
Egy e-mail a hrp-nek (googleből egy másodperc alatt: hibabejelentes@hrp.hu), beírni service tag-et, egyéb infót, másnap ott vannak a helyszínen.

Tron65 2013.06.28. 13:43:31

dott, hogy a cikkben írt szám nem 06-80-nal kezdődik?
06-800 -zal !!!
Igen, ez egy nemzetközi zöld szám. Lehet, hogy Újzélandon veszik (vennék) fel.

igazságos 2013.06.28. 13:43:55

@Dr Jozef Vengloš: há nem tom, én 3 éve fizettem, valami 3000 et, sokalltam

De külsős futárszolgálat volt, nem céges

Amúgy minden ent garanciásan, aok dolgot javítottak

Emlékszem a budaörsi botrányos vonatmegàllóra, ahogy paráztam, mert a síbek között kellett atmenni

Ott csak a kocsi szinte, mer kilométereket gyalogolsz átkelésér

Szóval az akkori rettegés nem volt semmi

igazságos 2013.06.28. 13:45:43

@Dr Jozef Vengloš: én nem hívogattam senkit, bevittem, papírokkal, mondtak, nem kell fizetni

csodàlkoztam is, mondom, nem tudok érte bejönni, mondják, jó, akkor futár, és otthon fizettem ki

igazságos 2013.06.28. 13:47:17

Egyébként megmondták, mennyi lesz. A futár, mikorra várhatom, jól bántak velem, nem panaszkodhatok

Azóta se kellett a gépet szerelni, csak port kifújni belőle

England win The Ashes! 2013.06.28. 13:48:27

@igazságos: Az mondjuk nem épp ügyfélbarát, hogy neked kell kimenni Budaörsre, de mindenképp hepiend, hogy javították.

igazságos 2013.06.28. 13:49:40

Egyébként nekm a botránylaptop van, dell inspiron 1545

Megis elvan már 6 éve...

igazságos 2013.06.28. 13:52:09

@Dr Jozef Vengloš: sürgősen kellett, meg hát arra van. A kártya :P

Attól, hogy nagyon sziidták, mert hogy elkúrtyák, szar, semmire se jó, stb...

Csak a külcsínyt dícsérték, mert a belbecs szar

1525 job, de a 1545-t nagyon nyúzták

Pécsi bölcsész 2013.06.28. 13:52:33

nem telefonálgatni kell, hanem megoldani a problémát!
jól nézünk má ki!

AtiSnatch 2013.06.28. 13:52:55

@igazságos: hogyhogy DELL?? az apple maj jól beperel!

England win The Ashes! 2013.06.28. 13:55:30

@A.Snatch: Nem perel be senkit az Apple, mert az burkolt tuggyukkizés lenne. :)

igazságos 2013.06.28. 13:56:25

@A.Snatch: ne sértegess mer felnyomlak a traktorral

Én kütyümánias vagyok, mindenem van, csak samsungtól tartom távol magam

Az is vót régen, de kimúlt

Lesz macbook is, de azt nem tudnám használni a munkához sajna

AtiSnatch 2013.06.28. 14:05:34

@igazságos: a sámson az télleg nem jó!

England win The Ashes! 2013.06.28. 14:07:54

@A.Snatch: Dehogynem, azon tanultam motorozni.

Vagy az Simson volt?

vvddsg34tz56745z (törölt) 2013.06.28. 14:08:43

"Vettem egy 2011-ben Dell XPS15 laptoptot"

asszem tovább nem is olvasom...

England win The Ashes! 2013.06.28. 14:12:49

@vvddsg34tz56745z: Szegény! Orvosodat keresd fel, nehogy szövődmény lépjen fel. :)

Persze ha az elgépelésre utalsz, akkor nem szóltam. :)

McZozo 2013.06.28. 14:17:37

Mondjuk szerintem a support nem csak arra van hogy hardveres defektet be tudj jelenteni. Ott tudtommal szoftveres help is van pl ha az eredeti szoftverallomanyt hasznalod. Igy lehet nem akarta bekuldeni csak valamit meg akart kerdezni. Masik meg valaki irta, hogy fizetni kell a futarert. Hat ha garis akkro szerintem nem kene. En hasznaltan vettem Vaiot az elado odaadta a szamlat is hozz amivel felhivtam a vaio supportot es atirattam a sajat nevemre a garit. Majd a gari lejart aelott elkezdett kilazulni a toltofoglalat es hiaba dugtam ra nem toltotte. Hivtam oket mondom mi a gaz mondtak garis semmi gond kulduk masnap a futart. Jottek is ok dobozoltak es kiderult magyarba nincs Vaio szerviz igy nemetbe kuldtek. Ket het mulva jott a futar s hozta vissza a gepet. Bonuszba meg csereltek winyot kepernyot is mondvan nemsokara lejar a gari s ha mar ott volt legyen az is uj. Es valami japan foszer mellekelt egy levelet ahol elnezest kert a kellemetlensegert leirta mit vegeztek ela laptopon es engesztelesul ajandeknak meg valami tisztito keszletet is mellekelt.

AtiSnatch 2013.06.28. 14:19:41

@McZozo: akkor tényleg nem magyarországon történt a javítás :)

2013.06.28. 14:28:00

@Robert74:
Tévedsz. A szerviz DELL jegy nélkül nem megy ki. A DELL jegyet pedig az ügyfél nyitja telefonon. Tehát ameddig az ügyfél nem jelenti le a DELL felé addig nem jön alkatrész és nem kap megbízást a szerviz sem. Más a helyzet ha beviszed a gépet a szervizbe. Akkor a diagnosztikát követően a szerviz is le tudja jelenteni..

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.06.28. 14:28:12

ezt nem hiszem el.
nem vagyok Dell alkalmazott, de csak jókat fogok írni. pontosan a fasza support, és szervizháttér miatt van nálunk csak Dell új gép és szerver is.
én akárhányszor hívtam őket megvolt a next business day kiszállás. mindig elértem őket. a szervert csak írországon át angolul lehet supportolni, de az is gördülékenyen ment, és másnapra hozták is a csere hdd-t.

szerintem belefutottál a délelőtt egész magyarországon behaló telenorba. pont azidőtájt küszködtek a szolgáltatásukat életben tartani több, de inkább kevesebb sikerrel. namost ha dellék is az ő infrastruktúrájukat használja akkor érthető.

2013.06.28. 14:29:44

@Tron65:
"Igen, ez egy nemzetközi zöld szám. Lehet, hogy Újzélandon veszik (vennék) fel."

Konkrétan Athénban.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.06.28. 14:32:20

@igazságos: átbacarintottak.

nekem nem futár jött ki elvinni, hanem a szervizes emberke jött személyesen megjavítani!
volt olyan is amikor ez nem sikerült (mert más volt a probléma mint amire a hibajelzés alapján számítani lehetett, és nem volt nála a megfelelő alkatrész), akkor elvitte a gépet, és futárral jött vissza.

soha 1 ft-ot sem kellett fizetnem senkinek a gariidőn belüli javításért.

2013.06.28. 14:33:18

@Hurrá Torpedó:
:) Én két és fél évig jártam ki ezeket az NBD-s gépeket csinálni.. mellette kevés kollegával egyetemeben csináltam a server+storage supportot is :) Egyébként ha görögországban nemzeti ünnep van, akkor is megáll a support.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.06.28. 14:34:31

@Tron65: @kowee:

gondolkodtok is? vagy csak néztek?
0680016157 = 06-80-016-157

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2013.06.28. 14:36:20

@McZozo: vinyót!? remélem volt otthon backup másik vinyón :D

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.06.28. 14:36:55

@kowee:
az nem írországban van?
na mindegy vicces volt amikor én hunglishül beszéltem a telefon másik felén meg más nem angol anyanelvű ember volt (mondjuk indiai). és én nem értettem ő mit makog, ő meg viszont :)
még jó hogy volt ott magyar emberke is, és inkább kértem hogy kapcsolják őt, vele egyszerűbb volt lebeszélni.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.06.28. 14:39:59

@kowee:
a másik ipse izélte hogy 06800-as a telszám, és ilyet még nem látott lehet hogy újzélandi.

én meg leírtam hogy nem 06800-as hanem 0680-as csak nem jól tagolta a számot fejben :). és magyar szám, magyar tarifával. de onnan a delles központból hogy a világ melyik felére kapcsolnak az már mindegy.

2013.06.28. 14:40:25

@Hurrá Torpedó:
Nem mert nem 00-val kezdődik hanem 06-al. Utána a DELL rendszere dönti el hogy merre továbbítja a hívást annak függvényében hogy desktop/notebook/server/storage vonalra mennél tovább. De a zöld szám után fizeted a hívást (tehát vonalasról ingyenes, mobilról csengetős).
Ha server vagy storage gondod volt akkor sanszos hogy vagy indiait, vagy írt fogtál ki. Időnként valóban kerül oda magyarul is beszélő server supportőr, de nem jellemző.

2013.06.28. 14:41:32

@Hurrá Torpedó:
Ha új zélandi lenne akkor nemzetközi előhívóval kezdődne (00) és nem belföldivel (06) :)

igazságos 2013.06.28. 14:50:33

@Hurrá Torpedó: nekem sürgős volt a cucc, màr mondtam

Egyébként ráértem volna menni megint

Ha már úgyis megyek Pestre

ha jól emlékszem, én is csináltam otthon ezt a supportot

Bár az eltörpült a zélmények mellett

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.06.28. 14:54:16

@igazságos: nekem is az volt. másnap kijöttek házhoz, megcsinálták ingyen.

mondjuk ez csak akkor van ha next business day opciós garanciával veszed.

2013.06.28. 14:56:50

@Hurrá Torpedó:
..Azt meg le lehet ellenőrizni a support.dell.com oldalon. Ha RTB-s akkor meg mindenképp be kell vinni a szervizbe.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.06.28. 15:06:34

@kowee: pár forinttal volt drágább a kijövős garival. naná hogy olyannal vettük :)

England win The Ashes! 2013.06.28. 15:09:51

@Hurrá Torpedó: az enyèm meg el sem romlott.

Tudom, nem vagyok sikeres ember.

Atörökk 2013.06.28. 15:12:42

@Dr Jozef Vengloš:
Mit mondjak én? Nekem még egy nyomorult Dell laptopom sincsen :)

Neela _ t 2013.06.28. 15:21:26

@atörökk: nem lehetünk sikeresek :/ :D

Atörökk 2013.06.28. 15:23:20

@Neela _ t:
Nem. Könyveimet rádhagyom, ha látni akarsz, Paksnál várj meg :D

bigmac 2013.06.28. 15:27:03

@Charles63: szerintem te egy fillérrel sem tartozol az intrumnak ezt hidd el söt a tel számodat még csak tárolniuk sem lenne szabad...így nyugodtan elküldhetted volna őket az anyjukba szombat reggel vagy ha békésebb vagy akkor csak simán piros gomb;)

Charles63 2013.06.28. 15:41:08

@bigmac: Csináltam egy ideig, hogy az összes számukat letiltottam, amiről korábban kerestek. De aztán rájöttem, hogy a tartozást, még ha nem nekik tartozom is, ki kell fizetni. Nem is ezzel volt bajom, hanem a zaklatással.

Amúgy az Intrumnál van rosszabb is! A cetelem adósságkezelése. Úgy beszélnek bveled, mint ha személyesen az ügyintézőnek tartoznál. Na ott volt is piros gomb. Azután a harmadiknál már kezdték kapisgáni, hogy mi lehet a gond. Mivel minden beszélgetést rögzítenek, időponttal, névvel írtam nekik egy panaszt. Utána hangnemet váltottak.

bigmac 2013.06.28. 16:35:33

@Charles63: ha irsz nekik egy levelet hogy az adatvédelmi törvények értelmében felszolitod öket hogy minden személyes adatodat deletézzék akkor többet nem zaklatnak...én volt akit leorditottam ugyanezzel a cimszóval és az is használt...utána bementem a gyári követelödzö ügyfélszolgálatára (téhome) és lám ott is megvolt még a sár csak érdekes módon egy yó harmincezerrel kevesebb (120 helyett csak 90) ráadásul ebböl 50 a ruti meg a seti boxy megvolt minden pár napja adtam fel postán...mivel t majomék a postával szerzödtek ezügyben...ügyfélszolgálaton nem birtam leadni...elméletben ha nem rámolja ki a szajrét valamelyik postman akkor mindjárt 40 csak a sár.....nemtom ha besétáltam volna a cretit sex presshez egy szatyor müszaki cikkel és lebaszom az csicska ennyirevitted ügyvédjük iróasztalára akkor mennyibe vette volna át?:) És ami a korona az egészben hogy az adatvédelmi tv-n kivül van egy olyan parija a btknak (17x) hogy haszonszerzési céllal adatot átvenni átadni tárolni más lakásába bemenni és oda polskit camot berakni nemér(kivéve közérdek)..asszem 1töl 3ig évig van érte bünti. Plusz szerzödés sincs az ados és a kezelö között (hiába jönnek az ászf fel meg a ptk val abba max az van hogy a tartozást meg a nevet lehet átadni semmi mást és azt sem vagy köteles elfogadni...Nem értem ügyészség miért nem számolja fel ezeket a habiszti uzsoracégeket a 8 általánost végzett ügyintézöikkel...másra bezzeg van eszük:(

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.06.28. 16:40:04

@Dr Jozef Vengloš: 18 masikkal semmi baj nem volt. :-)
Egy szerver hdd hiba belefer, az a winyogyarto problemaja, nem a dell-e. Egy asztalinal meg eltorott a bekapcsologomb. Meg asszem egy masik asztalinal elromlott az eger.

Es mind masnapi javitas volt. Asszem egy cegnek megeri, ha a gepeivel nem kell szarakodni 3-5 evig. Problema nem volt a javitas gyors, de ha nagyobb gaz van akkor van meg 2 masik asztali tartalekban a raktarban. Winyocsere azt kesz, ha akarom, csak 5 perc kieses.

bigmac 2013.06.28. 17:00:11

@zsiráfffff: ruti = zte wifi router
Seti boxy= cicso hd set top box
Elmegy de már fogyóban van de tudok még ha kell ;) :D
(telleröl osztom kivan a hüvelykmatyi muszáj sortolni)

igazságos 2013.06.28. 17:37:06

grinwichi idő szerint kell hívni, te ostoba poszter

hát még eztet se tudod???

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.06.28. 17:43:22

@bigmac: mindenképp! ! :):)
(bár a boxot hosszabbítottad :):))

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.06.28. 17:47:50

A csicso hd botox az jo?
Attol lesz olyan nagy felbontasu szaja a noknek?

ichtus 2013.06.29. 14:10:54

DELL-t bántani, te láma? Melyik hülye csinálja meg még 3 év után is a laptopodat? Főleg a helyszínen?

Vegyél FujitsuSiemenst akkor. Eddig sosem volt panaszom az ügyfélszolgálatra. Nem elérhetőek délelőtt? Akkor sem jött volna meg az alkatrész délutánra. Megpróbáltad délután?

Ennyi erővel lehetne írni minden ügyfélszolgálatról, de azok rendszerint, minden nap sosem elérhetőek (MÁK, OEP, NAV)...

McZozo 2013.07.01. 10:36:53

@RosszQtya:

Volt ugy adtam oda nekik csak hogy elotte kimentettem mindent keszulve ilyesmire

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.07.01. 11:17:25

@igazságos: Viszont SINOSZ-kártyával a gyaloglás is ingyenes.

Tron65 2013.07.02. 08:30:05

@Hurrá Torpedó:
Nekem világos: 06-800-1657
Merthogy Magyarországon MÉG MINDIG nem kezdődik 0-val egyetlen hívószám sem.
És mit is írtam? LEHET, hogy újzélandon veszik fel. Ebben lehet, tévedtem. De hogy nem Magyarországon csörög ki a szám, az tuti.

2013.08.09. 18:17:49

Látod, látod, inkább vettél volna Samsung gépet, az ottani üfsz legalább nem olyan prosztó. Én pl épp ma hívtam őket olyan kora reggel 8 felé, szinte azonnal felvették a telefont és rendkívül segítőkész volt a telefonos srác

2013.08.09. 18:19:06

@Humpfrey: Ja és még nem is mondtam, hohy a boltban, ahol vettük a gépet (nem mondom ki a nevét mert nem kell ingyenreklám) pluszba adtak hozzá szinte semmennyiért 5 év laptopbiztosítás szerű garit a gyári 2- 3 év éves mellé

2013.08.09. 18:20:38

@Charles63: mondjuk megértem őket, ha adós vagy, akkor reszkess, mert a behajtó bácsik és nénik akár éjflkor is rádtörhetnek plusz büntiként
süti beállítások módosítása