Tékozló Homár

Kisebb kedvezmény üti a nagyobbat a Tescóban

2013.07.02. 12:08 | jackyll | 32 komment

Zsolti klubkártyás kedvezményre gyúrt a Tescóban, de a 20%-os fagyiakciót felülírta az áruház saját "kettőt fizet, kettőt kap" leárazása, így összesen 100 forintot sikerült spórolnia:

Fut most egy Tescos reklám a TV-ben, mely szerint 20% kedvezmény van minden fagylaltra, ha a kedves vásárló használja ClubCard kártyáját. Persze, a Tesco rátett egy másik akciót a fantasztikus kedvezményekre, így ha a gyanútlan vásárló két Cartedor jégkrémet vásárol, akkor 400 ft helyett kemény 100 Ft kedvezményt kap. Persze az kint volt a hűtőpulton, hogy két Cartedor vásárlása esetén 100 Ft kedvezmény van a végösszegből, de azt nem írták ki, hogy ez üti a 20% kedvezményt, melyet a ClubCard lehúzása után kapna az ember. A vevőszolgálaton annyit mondtak, legközelebb külön blokkoltassam, vagy ne vegyek akciós terméket.

Jóérzésem nem engedett nyugton maradni és az alábbi levelet küldtem el a Tesco Magyarország marketing igazgatójának (szerencsére a mailcímek publikusak a tesco.hu-n). A levelet csak azért küldtem el neked is, hogy hátha kiteszed és a többi kedves vásárló nem esik bele ebbe a csapdába és külön vásárolja meg a jégkrémeket, hogy valóban kapjon kedvezményt a vásárlási információinak eladásáért cserébe.

Tisztelt Tesco Magyarország!

A mai napon betértem a KÖKI Terminálban található áruházukba, mivel láttam a reklámot a tv-ben, hogy ClubCard kártyával 20% kedvezmény van minden fagylaltra. Úgy voltam vele, hogy maguk eladják a gyártóknak az információt, hogy a WC-papír mellé farhát helyett csirkecombot veszek-e a fagylat mellet, ezért cserébe kapok 20% kedvezményt. Egész jó egyezség.

Vásároltam kettő darab Cartedore jégkrémet darabját 949 Ft-ért. Kifizettem a termékeket az önkiszolgáló kasszánál, majd láttam, hogy össz-vissz 100 ft kedvezményt kaptam a kb. 400 forint helyett. A vevőszolgálaton kedves kolléganőjük elém dobta az akciós újságot, hogy a Cartedor fagylaltokra külön akció van, ha kettőt vesz az ember akkor kemény 100 Ft kedvezményt kap szerencsétlen vásárló.

Ezek után több dolog fordult meg a fejemben. Elős körben kérem nyugtassanak meg válaszukban, hogy az akció ötletgazdájának édesanyja erősen és sokáig csulkott szombat kora este, mert az áruházból hazáig bizony emlegettük.

Továbbá remélem, hogy a jelenlegi és mindenkori kormányzat olyan adókat vet ki a Tescohoz hasonló multi cégekre, karöltve a hatóságokkal, többek között a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósággal, aki minden egyek hamis akciójukat milliós bírsággal honoralja, hogy végre nem éri meg itt maradni Magyarországon, de még Közép- Kelet Európában sem.

Továbbá engedjék meg, hogy megragadjam az alkalmat és közöljem Önökkel, hogy ClubCardomat ahogy hazaértük kidobtam a francba mert semmi értelme nincs. Eddig is nyilvánvaló volt, hogy milliárdos üzlet a Tesconak a vásárlói információk eladása, de az, hogy erre akciót építenek, de közben átvágják a kedves ügyfelet már több a soknál.

A jégkrém darabjának nem lehet több 400 Ft-nál a beszerzési ára, erre Önök több mint 100% hasznot rátesznek és képesek egy másik akciót rátenni a kedvezményre, hogy még véletlenül se legyen jó a vásárlónak.

Átfutott az agyamon, hogy visszaadom a vevőszolgálaton a fagylaltokat és veszek újra kettőt külön blokkolva, de nem az a 300 Ft számít. Az számít, hogy a Tesco milliókat költ reklámokra, beállítja magát, mint valami csodálatos magyar üzletlánc, közben ott b..sza át a kedves vásárlót ahol tudja.

Végezetül kérem adják át jókívánságaimat az akció ötletgazdájának, remélem első körben fogják kirúgni a csoportos létszámleépítésnél.

Mellékelten megküldöm Önöknek a vásárlást igazoló blokkot, továbbá tájékoztatom Önöket, hogy jelen levelem másolati példányát elküldöm a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnak és a Tékozló Homár fogyasztóvédelmi weboldalnak (csak, hogy tudják szerencsétlen vásárlók, hogy külön blokkoltassák a jégkrémet, ha nem akarják, hogy átbassza őket a kedves kereskedő)

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

England win The Ashes! 2013.07.02. 12:22:01

Pedig sima ügy a megoldàs: vegye külön a fagyikat, így mindkettöre megkapja a húsz szàzalék mínuszt.

Depe 2013.07.02. 12:22:11

Vissza kell adni, majd újra megvenni külön.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2013.07.02. 12:26:25

"mellet" "Cartedore" "Cartedor"

Én asse tudom mijaza cartedor-mell.

Clubkártyám meg sosem volt, pedig sokat járok tacskóba. Mert az elején, amikor kérdezgették, kicsit számoltam. És már akkor rájöttem, hogy hülyeség. De már végre te is, kedves posztoló.

D2 2013.07.02. 12:38:35

Minthogy az óriási akció 28-30 között volt, igen tanulságos poszt volt valamennyi gazdaságos vásárlónak.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.07.02. 12:39:16

csókolom, ezidáig melyik bolygón teccet lakni?

kakukk11 2013.07.02. 12:43:33

Oda volt írva: Az akciós fagyikra nincs 20% kedvezmény. Én is el tudtam olvasni a multhéten, pedig már örültem, hogy milyen olcsón veszek vienettát, de ha érdekel egy akció, vedd már a fáradságot és olvasd el pontosan hogyisvan. Amúgy meg ott kell hagyni a vevőszolgálati pultnál és kész, pénzt visszakapsz, legközlebb jobban figyelsz. Volt hogy én is beszoptam valami akciót, elnéztem az árat, ilyesmi. Általában én voltam a hülye, de a vevőszolgálat szó nélkül mindig visszavette.

nem_vagyok_dj 2013.07.02. 12:45:39

Egyébként pedig, a klubkártyás akciós feliraton apró betűvel rajta van, hogy a már akciós termékekre nem vonatkozik. Csak meg kellett volna nézni.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.07.02. 12:48:14

Irigylem a posztoló problémáit. Meg hogy értelmetlen levelekre mennyi elbasznivaló ideje van. Menne inkább horgászni! Kifoghatna a tóból egy jégkrémet.

Atörökk 2013.07.02. 12:49:10

Teszkósposzt. Decukiiiiii :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.07.02. 12:51:13

hátja, monnyuk ha ez ekkora lelki törést okozott neki, akkor én még a pszichoterápia árát is behajtatnám a teszkón peres úton.

Neela _ t 2013.07.02. 13:12:37

El fog hízni... Konditerembérletpénzt is neki! :D

England win The Ashes! 2013.07.02. 13:17:22

ColT, ezt nem te írtad? Csak mert a beszerzèsi àr meg a különadó firtatàsa a te szokàsod. :)

Mondjuk a te azèrt ismered a helyesíràst. :)

siskalaszlo · http://vulgarian.blog.hu 2013.07.02. 13:29:11

a club kártya a legnagyobb parasztvakítás.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.07.02. 13:31:33

@siskalaszlo: "a club kártya a legnagyobb parasztvakítás."

Mert? Ad valami egy százalék engedményt. Egy húszezres vásárlás után visszakapsz kéccáz forintot. Dobd ki a szemétbe!

Országúti Ninja 2013.07.02. 13:39:48

Melyik carte d'or és melyik Tescóban kerül 400 Ft-ba?
Az még -20% nélkül is ocsóóóó és olyat akarok!

"édesanyja erősen és sokáig csulkott szombat kora este, mert az áruházból hazáig bizony emlegettük."
Én hazáig a fagylaltot nyaltam volna. Nem tudtok élni!

Troppauer_Hümér 2013.07.02. 13:56:41

Ez nem normális, több sebből vérzik a levele, azonkívül, hogy mi az a cartedore, honnan tudja a beszerzési árat? Azonfelül az akcijós szemétlapban oda szokták írni apró betűvel, hogy a kedvezmények nem összevonhatók. A klubkártya használata (adathalászaton kívül más funkciója nincs) szintén rávilágít a poszter értelmi szintjére.

Mellesleg fagylaltot házilag, olcsóbb, és tartalmasabb, jó alapanyagokkal finomabb.

Országúti Ninja 2013.07.02. 14:05:35

@Országúti Ninja: ehehe, tényleg funkcionális analfabéta vagyok :D azt hittem csak 400 Ftba került a fagyi...A 949 már stimmel.

Na de az "élninemtudás" állításom tartom :D

Troppauer_Hümér 2013.07.02. 14:13:48

A Teszkókban különben is tréfás alkalmazottak dolgoznak:

m.cdn.blog.hu/su/subba/file/tesco.jpeg

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2013.07.02. 14:18:56

Érdekes, én tegnap vettem fagyit (igaz nem Cartedort), és nem adott kedvezményt, pedig leolvastam a klubkártyát.

Manyecska 2013.07.02. 15:06:01

@Peti817172M: vki itt azt említette hogy már nincs ez az akció:)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2013.07.02. 15:11:10

A poszter olyan kemény, mint a kád széle.

Jön itt a hatóságokkal, meg hogy el lehet innen menni, szinte lelki szemeim előtt látom, ahogy a Tesco kezd csomagolni. Ki vagy te? Semjén Zsolti?

Haverkám menj a CBA-ba ha nem tetszik a brit lánc, aztán toljad a fogatosok szekerét. Lehet, h ott nincs ClubCard, de cserébe kedvezmény sincs még száz Ft sem.

Anyám, ezért levelet írni, pláne ilyen stílusban... Nagyon ráérhet.

megamenn 2013.07.02. 15:21:03

Amerikába? Ottijensosenincsen!!

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2013.07.02. 19:48:49

Gratulálok, ezzel engem is beszopattak. (Gy.k.: nem olvastam újságot, plakátot, csak hallottam a tv-reklámot...)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.07.02. 19:56:37

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Nagyon izgat a kérdés: miért néz manapság valaki TV reklámot?

Nagyon perverz.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2013.07.02. 20:01:42

@atpijkamo: Há' pon' neked kell itt szövegértésre felhívni a figyelmet? :D
Mit írtam? Hogy hallottam a reklámot. Én sem néztem ;) Biztos ott is volt kisbetű. Ugye volt?
Valaki erősítse már meg, hogy volt, mert menten tolok egy GVH levelet, ha nem!

Kupon Károly 2013.07.02. 20:03:56

Fagyit csak a dohányboltból!

SarahConnor 2013.07.02. 21:19:57

Cartedor, vazzeg.
Tudom, hogy nem olvasgatni veszi a fagyit az ember, de ha már a Tecsónak is írsz panaszt, a fenéért nem olvasod le a termék nevét helyesen.
süti beállítások módosítása