Levente összes készülékén felmondta a biztosítást a Vodafone-nal (és a T-Mobillal) szerződött Ace European Group Ltd, miután egy taxiban eltűnt az iPhone-ja. Csere nincs, mert nem "igazi" lopás történt, a havi 22000 ezer forintos csomag maradt (benne a felmondott biztosítás díjával). Bónuszként idén júliustól megváltoztatták a kedvezményes készülékvásárlást, úgyhogy még egy évig csak új előfizetéssel pótolhatja a telefont. Bezzeg amikor karcolásokról kérdezett a Vodafone Smartstore-ban, azt mondták, vágja a földhöz a telefont, a biztosító úgyis cseréli:
Már több éve a Vodafone ügyfele vagyok, és 2012 november 30-án döntöttem úgy, hogy RED-re váltok, úgyis magas számláim voltak, tetszettek a feltételek. Meggyőztek ezzel kapcsolatban, így vettem is egy 32GB-os iPhone 5-öt, két év hűséggel RED Super díjcsomagban, havi 22 000 Ft-ért. A telefonért 80 000 Ft-ot hagytam ott akkor, készpénzben. Ami tetszett a csomagban: készülékbiztosítás, ami lopásra is vonatkozik (ezt promózza is rendesen a Vodafone a reklámjaiban, és az ügyfélszolgálatos hölgy is többször kihangsúlyozta), VIP ügyfél leszek, így 1 év után a köszönet programban lehetőségem van készüléket váltani. No meg persze a korlátlan beszélgetés és SMS, és a 4GB internet. Kb. 2-3 hónapja ért az első fekete leves, amikor is egy taxis ellopta a telefonomat. Ahogy kell letiltattam, bementem a rendőrségre feljelentést tenni, mindent őszintén, részletesen elmondtam, majd a biztosítónak elküldtem a rendőrségi papírokat. Néhány nap múlva csörgött a telefonom, a biztosító keresett, és közölték, hogy nem kapok új telefont, mert önhibámból “hagytam el” a készüléket, a biztosításom pedig csak zseblopásra és rablásra vonatkozik.
Erre kb. két hétre kaptam a biztosítótól egy ajánlott levelet, miszerint sajnálattal közlik, hogy a készülékbiztosításomat egyoldalúan megszűntetik, a fent említett készülékre, VALAMINT AZ ÖSSZES TÖBBI KÉSZÜLÉKRE, AMI MÉG A NEVEMEN VAN. Na erre kíváncsi lennék, hogy miért?
Ezek után, így, hogy nincs már telefonom, mert ellopták, és aljas szemét módon nem adtak másikat, a biztosítás költségeit továbbra is fizetnem kell, mert 22 000 Ft havidíjat fizetek, és ebből nekem a Vodafone csak puszta jófejségből fizet készülékbiztosítást is, köszönöm szépen!
Néhány hónapja külföldön töltöttem pár napot, és használtam az európa napijegy szolgáltatást, ami miatt kb. 5000 Ft-al nőtt a havi számlám. Mindig előre fizetek, hogy ne legyen probléma, de emiatt előjött 2500 Ft plusz költség, amit nem mentem be befizetni, úgy gondoltam hogy a következő számlámmal befizetem. Kb. napi szinten zaklatott a Vodafone, hogy fizessem be a 2500 ft tartozásomat, mert korlátozni fogják a szolgáltatásomat, VALAMINT MEGSZŰNTETIK A KÉSZÜLÉKBIZTOSÍTÁSOMAT, AMINEK AZ ÚJBÓLI MEGRENDELÉSÉRE NINCS LEHETŐSÉGEM.Kérdezem itt, hogy miről beszélnek? A biztosító már réges régen egyoldalúan megszűntette a biztosításomat, és új készüléket sem adott!? Egyébként ennek az SMS-nek a fogadása 300 Ft-ba került nekem…
A biztosítással kapcsolatban hozzátenném, hogy egyszer a következő tanácsot kaptam számlabefizetés közben a Vodafone Smart Store-ban:Mivel fekete iPhone 5-ösöm volt, elég csúnyán kopott, pedig vigyáztam rá. Megkérdeztem az ügyfélszolgálatost, hogy nem tudja-e, hogy számíthatok e ezzel kapcsolatban garanciális cserére, aki azt válaszolta, hogy nem tudja, de legrosszabb esetben, ha már nagyon gáznak ítélem, VÁGJAM FÖLDHÖZ A TELEFONT, ÚGYIS AD ÚJAT A BIZTOSÍTÓ. Igen, most már látom hogy működik ez, de akkoris, hogy adhat ilyen tanácsot egy “szakember”?
Tegnap kaptam egy SMS-t, hogy elértem az adatforgalmam 80%-át, ami lehetséges is, mivel sokat tetheringelek, de ellenőrízni szerettem volna, így beléptem az online ügyfélszolgálatba, ahol azt írták, hogy 3GB-ot használtam fel a 4-ből, ok.
Tök véletlenül görgettem le a köszönet programig, ahol a következő fogadott:
Köszönet Program Szint: VIP
Szerződés kezdete: 2011. 10. 18.
Legközelebbi készülékváltás: 2014. 08. 31.
Eddig itt 2013.11.30 szerepelt, ennyire nem lehetek hülye!? Ezt vártam, hogy ha már a Vodafone és a kedves Biztosító ígérete ellenére nem adott új telefont, 4 hónap múlva a szerződésben foglaltak szerint vehetek végre magamnak egy újat. Hát nem, de vajon miért is?
Elkezdtem keresgélni, és ezt találtam:
“Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy a kedvezményes készülékváltási lehetőséget július 1-től minden Köszönet tagunk a 2 éves hűségidő 21. hónapja után veheti igénybe. Ezt megelőzően erre nincsen lehetőség.”
Kérdezném, hogy ez MICSODA? És hogy ezt csak így megtehetik? Elcsábítanak a feltételekkel, aláírok 2 év hűséget, 22 000 Ft havidíjra, plusz 80 000 Ft-ot otthagyok készülékre, majd fél év után majdnem mindent megszűntetnek egyoldalúan, ami miatt aláírtam ezt a szerződést?
Nagyon fel vagyok háborodva, és ezt most már nem fogom lenyelni, megkeresek egy ügyvédet, és amint tudom otthagyom ezt a szemét társaságot a francba. Ha esetleg valaki hasonló cipőben van, kérem keressen meg, többen több esélyünk van!
Az utolsó 100 komment: