Tékozló Homár

Nem cserélik a cipőt a CCC cipőboltban

2013.07.31. 15:52 | jackyll | 261 komment

Angliában állítólag szó nélkül bármit bárhol visszavesznek, ha a vásárló hirtelen meggondolta magát, náulnk azonban nem ez a helyzet. Naiv cipővásárló annak ellenére vitt vissza egy cipőt, hogy előző nap a pénztárban mondták neki a Kökin, hogy semmiképpen nem adnak vissza pénzt. Visszavitt egy cipőt, és tényleg nem adták vissza a pénzt, de utalványt sem adtak:

Az előzmény a következő: tegnap vásároltam 5 pár cipőt a Köki Terminálban újonnan nyitott CCC cipőboltban, 14,700 Ft körüli összegért. A 30%-os kedvezmény motivált, meg az, hogy ritkán van időm rendesen vásárolni, próbálni és a választék is egész jó volt. A pénztárnál a bájos, mosolygós hölgy megjegyezte, hogy ha mégis cseréltetni szeretném valamelyik új szerzeményem, x napon belül megtehetem, de készüljek fel, hogy csak levásárolni tudom majd, egy utalványt kapok, pénzt nem adnak vissza. Itthon aztán úgy döntöttem, hogy az egyiket mégis visszavinném, ezért ma vissza is mentem. Beálltam az egyetlen működő kasszába, ahol egy borzasztó lassú hölgy küzdött valamilyen blokkokkal, közben mögöttem tornyosult a sor, az eladó hölgy viszont nem adta fel, szép lassan végigbogarászott mindent, majd visszaadta a blokkot a vevőnek, aki már láthatóan szintén nagyon unta ezt a macerát. Közben már idegeskedtem azon, hogy csak a mögöttünk lévő cipősoron 3 eladó pakolászott.. Végre én következtem, és elmondtam, mi célból jöttem ennek a lassú lánynak, aki azt mondta, hogy válasszak ehelyett a cipő helyett másikat. Erre én: de tegnap voltam itt, és ötöt vettem, most már nem tudok tényleg másikat vinni helyette, egyébként meg sietni szeretnék. A válasza a következő volt: 1 hónap múlva kijön a következő kollekció, jöjjek vissza akkor a kis cipőmmel, a blokkommal együtt, most SEMMIT nem adnak.


Egyből összeállt a kép, itt se pénz, se posztó, be akarják nyelni a pénzem. Mondtam erre, kissé idegesen, hogy tegnap nem erről volt szó, mire a vezetőhöz irányított, aki a mellettünk levő idősebb, erőteljesebb egóval rendelkező hölgy volt. Nem zavartatta magát, miután hallotta, hogy sietek, szép komótosan befejezte, amit éppen csinált, sajnos én ezen még jobban felhúztam magam, és szóvá tettem sérelmeimet a lassú lánynak, aki idegesen vihogva, karjelzésekkel jelezte, hogy hagyjam abba a mondandóm, mert ő végképp nem tud mit csinálni, értsem már meg. Erre felcsattantam, hogy talán mégiscsak egy vállalatot képvisel, szóval minimum, hogy elmondhatom a véleményem, és cinikusan elnézést kértem, hogy el mertem mondani, mire ő: "semmi baj"(!!!) A butaság, az értelmetlen, szándékos várakoztatás sajnos egyre ingerültebbé tett, mert elég nyilvánvaló volt, hogy direkt csinálják, és akkor, türelmem végére érve egy erősebb egóval rendelkező nőtől, akiről kiderült, hogy az üzletvezető, elkértem a vásárlók könyvét. Mondanom sem kell, hogy egyből lehetőség nyílt készpénz visszafizetésre(!), csak engedélyeztetni kell a valamilyen vezetővel TELEFONON. (Nem tudom, az én munkahelyemen mindent írásban engedélyeznek, minimum e-mailben, okkal, problémaleírással.. Mondjuk én nem egy átverős cipőboltban dolgozom..) Aztán arra hivatkoztam, hogy ismerem egyébként a fogyasztóvédelmi törvényt, itt arra gondoltam, amikor megtévesztik a vásárlót, pl. hamis információkkal bírják rá a vásárlásra (vissza lehet hozni, akármi van, jöjjön vissza..), erre határozottan félbeszakított, rámförmedt, hogy a cipőnek semmi baja, a fogyasztóvédelmi törvény meg arra jó, ha a cipőnek sérülése van, fél évig vissza lehet hozni. De ennek a cipőnek semmi baja, UGYE?
 
Többször rám parancsolt egyébként, hogy hallgassam végig, kioktatott, hogy ha nem vagyok képes végighallgatni, ő nem tud SEGÍTENI. Majd felhívta azt a bizonyos vezetőt, akinek ironikusan így mondta: "Itt van nálunk gy KEDVES hölgy.." nem tudom, biztos mindenkinek van ilyen gúnyolódósan telefonálós tapasztalata, nekem kedvem lett volna már addigra valamilyen súlyos testi sértéssel kinyilatkoztatni az őszinte véleményem a "hölgy" irányába.

Majd megkérdezte: ne haragudjon, de tegnap felpróbálta ezt a cipőt? AKKOR? Magyarul leginkább menjek az anyámba, minek vettem meg! Most meg mit jövök ide, neki kellemetlenkedni! Azt az előre jól begyakorolt mondatott hajtogatta, hogy ő segíteni akar, és én akadályozom ebben(!) de olyan lekezelő, kioktató és megalázó és cinikus modorban tette, hogy biztosan nem fogok itt többet vásárolni, akkor sem, ha 2 Ft lesz egy cipő.

Időközben a többi üzlet bezárt, tehát máshova már nem tudtam bemenni, nehéz volna visszaemlékeznem, mikor voltak utoljára ennyire modortalanok, kioktatóak velem. Tényleg megfogadtam, hogy többet nem jövök ide, ahol ilyen paraszt módon lehet kezelni egy olyan embert, aki az előző nap lett félretájékoztatva.

Vendéglátóztam egy pár évet, és a fülembe cseng, hogy "a vendégnek mindig igaza van" (the customer is always right), tényleg én vagyok lemaradva, és ekkorát változott a világ? Most már a parasztság a menő, és menjek az anyámba, ha a pénztártól való távozás után valamit szeretnék?

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2013.07.31. 21:26:25

@Hartmy: Anyuék nagylábúak,. Talán 44-es a NŐI rekord. Apuék kisebb lábúak.
Nekem magas rüsztöm és rövid lábam van.
Canossát járunk a cipő-shoppingolós nevetgélős csajos délutánok helyett.
De micsoda öröm, ha valahol találunk lábbelit! :D

helianthus 2013.07.31. 21:35:16

@The hordes of Nebulah: nem is ez volt. A kérdés. Olvasd el még egyszer kérlek.

Hartmy 2013.07.31. 21:36:28

@Fée verte: Könnyen szereztek magatoknak örömet egy egy délutánon :D Nálunk is elég nagy sikerélmény egy eltalált lábbeli :D

helianthus 2013.07.31. 21:36:29

@Hartmy: ti nagylábon éltek. : )

Hartmy 2013.07.31. 21:47:49

@zsiráfffff: Jah, mezítláb járunk síelni. De ha fejbelőnek sem dőlünk el. :D

Ádám 2013.07.31. 21:49:01

@Avi Snatch: Milyen márkájú? évjárat? motor adatai? színe? mennyi benyó van benne? belseje tiszta?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.07.31. 21:55:29

@Hartmy: ellenbe a temetések nem olcsóak, mer ugye speckó lábrészt kell faragnia az asztalosnak a koporsóba :D bocsánat :D

(miért éppen alaszka vonatkozó része a műhold által agyonütött pasival megvan? :D)

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2013.07.31. 21:56:02

@Hartmy: Nem megy délután kell a sikerhez. Az már a Végső Délután. :)

AtiSnatch 2013.07.31. 22:05:34

@vén szivar: nyehehe, álmodozz csak :D annyit segítek, hogy VW :)

Hartmy 2013.07.31. 22:07:13

@zsiráfffff: :D Nah meg a mélyebb gödör persze...

("Eggyé váltak" :D)

Hartmy 2013.07.31. 22:09:16

@zsiráfffff: :D Nah meg a mélyebb gödör persze...

("Eggyé váltak" :D)

helianthus 2013.07.31. 22:13:45

@The hordes of Nebulah: rendben. Te akartad, hogy így legyen.

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2013.07.31. 22:19:27

@zsiráfffff: Alaszkából a legszebb ajándék, azaz egy sírhely megvan?
No, ott is rá kell ám számolni a mélységre. Meg a korcsolyához is szántalp kell.

Anomalocaris (törölt) 2013.07.31. 22:23:38

@Fée verte: Hiszen ez a "beduttadt"-os cikk. Csak azt már javították. De ezt még nem!

helianthus 2013.07.31. 22:53:27

Azt mondta neki még nem volt úgy, mint velem, hogy nem csak szex, hanem érzelem, mondom hiába.
Aztán megszokta lassan, hogy horkolok és kevésbé játszanak a hormonok.

helianthus 2013.07.31. 22:55:27

Tiszta vagyok és jószagú.
Kapok JÉPet?

helianthus 2013.07.31. 23:28:46

Ma sincs JÉP.
Ti nem szerettek engem.

England win The Ashes! 2013.07.31. 23:56:03

@zsiráfffff: Ezer éve láttam, de még most is folyik a könnyem, ha rágondolok.

helianthus 2013.08.01. 01:01:45

Én most spec örülnék egy erősebb egójú nőnek, ha elintézné, hogy végre kialudjam magam. :)

Atörökk 2013.08.01. 02:29:02

Akkor mégis mija lófaszt adtak?

braue 2013.08.01. 04:56:18

@vén szivar: Itthon még tíz perc sem kellett, hogy kicseréljék a fél éve vett, de bekrepált Phillips vasalómat. Űrlapot meg nem is láttam. Azt mondták, vegyek el egy másikat, vagy visszaadják a lóvét.

Ádám 2013.08.01. 05:12:46

@braue: vissza költözök :)

Ádám 2013.08.01. 05:14:23

@Avi Snatch: olyan akad itt is.... VW polo 1.9 TDI dizel, kék

helianthus 2013.08.01. 05:20:10

Írok bü posztot.
A helyi piacon felsőt vettem úgy, hogy 1500 volt a címkéjén az árus meg rögtön azt mondta, mikor megéztem, hogy most 1000 ft.:)
Ha jobban belegondolom engem megtévesztettek mégse bü lesz ez.

helianthus 2013.08.01. 05:22:28

@atörökk: kapott erősebb egòjú nőt. Ezt egyre kevésbé értem.

helianthus 2013.08.01. 05:25:08

@vén szivar: lehet, de ezeröccázé is megvettem volna kínaiban min. 2500-öt kértek volna érte. :P

helianthus 2013.08.01. 05:27:50

@vén szivar: ajjaj ezt egybe kellett volna írnod. Rossz vége lesz ennek.

helianthus 2013.08.01. 05:37:13

Boldog augusztust kérnék és küldöm mindenkinek, aki szereti.

helianthus 2013.08.01. 05:44:06

Szivar visszaaludt.
Mázlista.

helianthus 2013.08.01. 05:45:35

Álmában csetel egy kicsit,
aludj el szépen vénszivar.

Ádám 2013.08.01. 05:51:38

@helianthus: most, hogy mondod meg is teszem

megint rettentően melózol?!? :D

LÉPEM!

helianthus 2013.08.01. 05:59:49

@vén szivar: már szabin vagyok. o_O
Mégis kelni kell 7-re ott kell lennem valahol.
Este érek haza becsomizok & holnap irány a Balcsi.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.01. 06:18:32

@helianthus: Tescoban ezt nagyban nyomják :D

Valahol meg mindig lenni kell, nem lehetsz sehol :D

helianthus 2013.08.01. 06:24:37

@ColT: mit? Hogy olcsóbban adja mint a kiírt ár? :)
A másodikkal egyetértek.

helianthus 2013.08.01. 06:29:22

Indulnom kell egy úton én is egy másikon hol egymást találjuk egymáshoz se szóljunk...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.08.01. 06:42:30

na Viktor Hugo szereploi ebredeznek, ideje aludnom

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.01. 06:56:13

@helianthus: Nem. Hogy ráír egy nagyobb árat, és eladja annyiért, amennyit akart érte, "akciósan" :D

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.08.01. 07:36:42

'morgen! Mit Plattensee.
Nekem a Balaton a Riviéra.

helianthus 2013.08.01. 07:38:13

@hagyma: Victor, ha kérhetem.
@ColT: akkor mégis átvertek? :)

AtiSnatch 2013.08.01. 07:38:32

@vén szivar: 1.6 szürke Borisz :) de én nem akarom ellopni tőled :D

@hagyma: aludj csak, Quasimodo :)

Manyecska 2013.08.01. 08:10:09

A posztoló kissé erőteljes egóval rendelkezik nemde?:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.08.01. 08:16:00

@helianthus: nem kerheted mekunk victor az VIKTOR
nahat
@Avi Snatch: most huzok fel a toronyba
leharangozom a 2 orat es zutty az agyba

AtiSnatch 2013.08.01. 08:16:42

Dzseki! Bernstein és Grün üdvözletét küldi! ha érted a célzást... :)

Manyecska 2013.08.01. 08:38:22

@Avi Snatch: az még alszik.Én meg a céges hüttőt fogok kitakarítani most:(:DD
Egészségetekre /Domestos!/!:P

helianthus 2013.08.01. 09:02:52

@Avi Snatch: szerintem magad alatt àsod a fát ezzel.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.01. 09:10:55

@helianthus: Nem igazán, hiszen annyiért vetted, amennyiért amúgy adta volna.

helianthus 2013.08.01. 09:11:10

Én kismamaszauruszos posztra vágyok. Az olyan rég volt.

AtiSnatch 2013.08.01. 09:11:17

@helianthus: aki másnak vermet ás, az a sírás ó...

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2013.08.01. 09:12:13

@Manyecska:
-Anya! Ha valaki tüsszent, azt mondjuk: Egészségedre?
-Mfm, aha.
-És mit mondunk annak, aki önerőből tisztogatja a céges hüttőt?
-A vécékagylót és a bűzelzáró szelepet se hagyd ki!

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.01. 09:13:01

@Manyecska: "hüttőt fogok kitakarítani"

A mélyhűtó részébe nem szabad forróvizes lábost tenni, hogy hamarabb leolvadjon. De én mindig úgy csinálom.

helianthus 2013.08.01. 09:15:11

@ColT: de jó fej vagy! Kedves a védésed. :)
Egyébként én is hasonlóa gondoltam gyanús volt, hogy egymagában lealkudta nekem rögtön az árait. Bár meg is okolta azzal, hogy màr nincs nagy vàlaszték színből.

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2013.08.01. 09:15:20

@Avi Snatch: Kanalasék és Orsósék is részt vettek a melegfelvonuláson. Steiner Kristóf hazaköltözik, bár elege van belőle,hogy itt gyűlölik.
Magyar ember nem vásárol a Seacret-ben!

Hátha...

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.01. 09:15:43

@helianthus: divany.hu/poronty/2010/04/24/mindenki_szaranya_csak_nem_tud_rola/

Szaranya vagy:

- ha terhesség alatt sokat hízol – nincs önuralmad, hogy megfékezd a zabálásokat

- ha terhesség alatt keveset hízol – biztos fogyókúráztál, ami nem tesz jót a babának

- ha nem akarsz kórházban szülni – önző vagy, mert a saját kényelmeddel foglalkozol a baba érdekei helyett

- ha kórházban szülsz – megalkuvó vagy, mert belenyugszol az orvosi rutinba

- ha császármetszéssel szülsz – veszélyezteted a babát, mégiscsak egy nagy hasi műtét

- ha természetes úton szülsz – kitágul a puncid, ami miatt apa elhagy és a gyerek csonka családban nő fel

- ha szülés alatt ordítasz – úrinő nem ordít szülés közben, nem igaz, hogy nem tudod visszafogni magad!

- ha szülés alatt csöndben vagy – nem segítesz a gyereknek, elnyomod a saját nőiséged

- ha terhesség alatt és szülés után is csinos vagy – te csak a külsőddel vagy elfoglalva ahelyett, hogy a gyerekkel foglalkoznál

- ha nem igazán érdekel a külsőd szülés után – igénytelen vagy

- ha nem fejsz minden szoptatás után – nem igaz, hogy ennyit sem teszel meg a gyerekedért

- ha fejsz éjjel is – nem pihened ki magad és feszült leszel a csecsemővel

- ha a négy hónaposnak reszelt almát adsz – allergiás lesz, nem tudtál várni még két hónapot?

- ha inkább tápszerezed – elhízik

- ha akarsz szoptatni – mennyivel könnyebb tápszerezni!

- ha nem akarsz – megfosztod a gyereked a pótolhatatlan anyatejtől

- ha egy ágyban alszol a gyerekkel – ráerőlteted magad

- ha külön szobában altatod – szívtelen dög vagy

- ha hagyod sírni – szintén

- ha mindig felkapkodod, ha sír – elkényezteted

- ha a hátán altatod – megfullad, ha bukik

- ha a hasán altatod – bölcsőhalált halhat

- ha oldalt fekszik – gerincferdülése lesz

- ha bébiételt adsz neki – mi az, hogy nem kensz össze három edényt egy sárgarépapüré miatt?

- ha főzőcskézel – elveszed az időt a gyerek elől

- ha sokat ülsz a gép előtt – elhanyagolod a gyereket

- ha nem netezel – antiszociális vagy

- ha sosem emelsz kezet a gyerekre – hogy fogja megtanulni, hogy nem szabad a konnektorba nyúlni?

- ha rácsapsz a kezére – téged börtönbe kéne zárni

- ha minden nap viszed játszóra a gyereket – csak pletykálni jársz

- ha nem viszed ki minden nap – szerencsétlent bezárod a levegőtlen lakásba

- ha ülsz a homokozó szélén és játszol a gyerekkel – biztos tökéletes anyának képzeled magad

- ha engeded, hogy egyedül játsszon – nem törődsz vele

- ha hordod játszóházba – sznob vagy

- ha nem hordod – hát ennyit sem bírsz megtenni a gyerekedért?

- ha biokaját adsz neki – hülye bioanya vagy... és sznob is

- ha nem biokaját kap – veszélyezteted a vegyszerekkel

- ha textilpelenkát használsz – nem haladsz a korral

- ha eldobhatót – szennyezed a környezeted

- ha becézgeted – gügyögő és csöpögős vagy

- ha nem becézgeted – cseppnyi szeretet sincs benned

- ha pakolsz neki uzsonnát – elkényezteted

- ha nem készítesz uzsonnát neki – elhanyagolod

- ha a gyerek jó – tutyimutyinak neveled

- ha a gyerek eleven – biztos csak nő, mint a dudva, senki nem neveli

- ha nem sikálod a lakást minden nap – szegény gyerek még beteg lesz

- ha nem hagyod a házimunkát a fenébe – hogy lehet kupiban élni?

- ha bölcsibe adod ahelyett, hogy egyénileg és otthon foglalkoznál vele – az első három év legfontosabbja a család, te meg idegenekre bíznád?

- ha nem adod bölcsibe – nélkülöznie kell a kortársai társaságát, és lemarad arról, hogy új arcokkal, játékokkal ismerkedjen meg

- ha nem viszed babaúszásra, nyelvtanfolyamra, sportolni – ingerszegény környezetben nő fel és nem fejlődik

- ha hurcolod babaúszásra, nyelvtanfolyamra, sportolni – szegény nincs egy nyugodt perce sem, mert agyonterheled és nem hagyod játszani

- ha antibiotikummal tömöd, amikor kettőt tüsszent – hogyan fejlessze az immunrendszerét?

- ha homeopátiás szereket használsz – szegény gyerek, ennyi erővel porított macskaszart is adhatnál, épp olyan hatásos

- ha kendőben viszed – elgörbül a gerince

- ha babakocsiban hordod – nincs eléggé testközelben

- ha gyerekpórázt használsz – még jó, hogy nem kutyaólban él a gyerek

- ha nem – felelőtlen vagy, bármikor kitépheti magát a kezedből és az autó elé szaladhat

- ha egy gyereket vállalsz – önző vagy, a gyereknek kell a testvér

- ha kettőt – ezzel még nem tettél a társadalom növekedéséért

- ha hármat – most mondd, ha ennyire szaranya vagy, minek neked gyerek? Pláne három?

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2013.08.01. 09:17:08

Furaszemet értesítette már valaki a posztbeli elgépelésről?

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.01. 09:19:36

@atpijkamo: "ha természetes úton szülsz – kitágul a puncid, ami miatt apa elhagy"

Na ez nettó fasság. Először is ne legyen apa olyan kisfarkú. Másodszor több szülés után is helyreáll. Harmadszor lehet intim tornát végezni, még izmos is lesz, na azt tapasztaljátok meg! Mennyei.

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2013.08.01. 09:21:17

@atpijkamo: :D
Sok ilyesmi megfogalmazódott bennem is a baba-mama fórumokat olvasva.
Főleg az, hogy honnan szednek időt a non-stop netezésre ezek a Tökéletes Anyák?!

helianthus 2013.08.01. 09:22:02

@atpijkamo: köszi, hogy a puncis részt kétszer is említetted.
Így nem veszett el a hosszú smittelésben. :)

Manyecska 2013.08.01. 09:30:10

@Fée verte: a helyzet az, hogy az én cégem..:DD Köszönjük, leülhet. Mi lett a blogoddal lehúzták a klotyón a gané mellé??:O

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2013.08.01. 09:34:33

@helianthus: Az az egy említette APÁT és ez az arány jön be a babócás fórumokon is. Valahogy nem említódik a Kedves, Pár, Mackó vagy (horriblis diktu) Férj.

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2013.08.01. 09:37:09

@Manyecska: Valami cégvezető kihipózta a perem alól! ;)

Nyomtalanul eltűnt a hozzáférésem. majd egyszer új néven indítok újat.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.01. 09:39:05

A fasz Tóta írt egy félig jó cikket.

hvg.hu/w/20130731_A_Tiborcz_fiu_esete_Orban_Rasival

Szia, a faterom éppen a te fateroddal zsírozza le a megyét. Akkor járunk?

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2013.08.01. 09:39:30

@atpijkamo: Ezen én is csodálkoztam tegnap. Mivel megadják az alvázszámot, talán érdemes lenne felszekerezni a székesfővárosba a bicajomért.
Bár, gondolom, már kettes sorban állnak a tulajdonosok a fakabátoknál.

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2013.08.01. 09:42:08

@atpijkamo: Reméljük, meghálálják tóta hűségét. A szokásos módon.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.01. 09:48:58

@Fée verte: Simán, ha ilyen hülye :D

@helianthus: De ha amúgy megért egy ezrest, akkor no para. Meg amúgy is. Kiírja 1500-ra, alkudsz, ezerért elviszed.

@atpijkamo: Meg aztán, aki emiatt otthagyja a családját...

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.01. 09:50:44

@ColT: Egy házasságban lényeges elem a kölcsönösen jó szex.

Manyecska 2013.08.01. 09:55:12

@Fée verte: nem, én a cégvezető barátnője voltam. Azóta enyém a cég gyakorlatilag, egész nap netezek, fizetnek érte,..@ColT: na ki a hülye kisköcsög???? :DD

Manyecska 2013.08.01. 10:27:07

@Fée verte: perszehát, a hüttőd önjáró lenne fél év után.

Manyecska 2013.08.01. 10:43:28

@ColT: mondanám, hogy másodállásban két évig takarítottam meló után a céget pedig akkor már javában reszelgettük egymást xy-val:D.., igen, vécé is volt benne!:D Mondjuk itt kultúremberek vannak.

2013.08.01. 10:46:37

Szerintem a poszter alapbol a magascen kezdte a turelmetlenseg es a varakozas miatt. Ilyen esetekben a jomagyar sudribunko vevoszolis, ugyintezo, ugyfelszolis, vezeto, akarki, mar csakazertse keszseges, sot kielvezi a hatalmat, meg ha az csak fel-egy orat tart is.
Talan helyesebb volna a mostanaban olyan divatos cinikus megjegyzesek es becsmerlo viselkedes helyett emberszamba venni a masik embert, annak ellenere is hogy meg nem eleg rutinos, lassu. Egy frissen nyitott aruhazban feltetelezhetoen ujoncok dolgoznak, akik igen lassuak es totyoresznek. De igy rajuk robbanni ilyen stilusban, elegge visszatetszonek hat.

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2013.08.01. 10:53:53

@Manyecska: Sajnálod az életet a hüttőben kialakuló létformáktól?! Közülük néhány már a fokozottan védett kategóriába került, mióta szabadon lehet mosószódát, szódabikarbónát, sőt ultrát vásárolni.

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2013.08.01. 11:01:55

@Manyecska: Volt olyan munkahelyem, ahol reggel kb. 2 órán át termelést könyveltem, órabérben majd 3-4 órán át piszmogtam a gyárban (negatív termelési rekordot értem el, de teljesítménybérezés volt), majd felsöpörtem, felmostam az üzemcsarnokot az erre képtelennek mutatkozó kollégák helyett, míg a tetves buszt vártam.

Hartmy 2013.08.01. 11:03:20

@Vagtazo Halottkem: Gyanús. Sok függ azon, hogy hogyan mész oda az eladóhoz. Van aki akkor is szeret lekezelő lenni, ha normálisan állsz hozzá, de a legtöbben azt adják vissza, amit Te adsz nekik indulásból.
Alapjában véve türelmes ember vagyok, sokáig bírom idegekkel még ha szívóznak is, de nem borítom a pultot indulásból.

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2013.08.01. 11:07:10

@Vagtazo Halottkem: Eh. Ez a vevő a jogait emlegeti, oszt nincs is igaza. NEM minőségi kifogást emelt, pusztán téves vásárlásról regélt. A kasszáscsaj hagyta volna levásárolni a nem tetsző cipő árát. Sztori vége.
Lenne, ha a vevő ki nem erőszakolja a pézvisszaadást, ami voltaképpen NEM járt volna.
Csak nem bújtatott reklám?!

szamaritánus 2013.08.01. 11:08:53

ha ötösével veszi a cipőket, akkor hordja is őket, ne cserélgesse, faszkalap.

Manyecska 2013.08.01. 11:27:45

@atpijkamo: nem kell oda intimtorna, csak be kell járatni rendesen, nem havi egyszer belógatni../most nem szeméjeskedem!/:) Van egy mondás is de nem jut eszembe.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.01. 11:38:02

@Fée verte: Nem mondtam, hogy kell. Az egy plusz. Járjál pár hónapig, aztán egy este szorongasd meg. Lámpafénynél, hogy láthasd az arcán a reakciót.

Manyecska 2013.08.01. 11:45:06

@atpijkamo: nem látom a kispárnától úgyse mert az a hangtompító..:P:DDD Most egy ilyen tanfolyamon ülnek egymással szemben a csajok és néznek maguk elé?:):O:D Áááá, nekem is ajánlották szülés után. Mondom, köszi, császár volt:(

helianthus 2013.08.01. 12:45:59

@Fée verte: kérlek ne vedd magadra, de a babócás fórumtól kirázott a hideg. Az aldi háziasszonyoktól is ki szokott, pedig ők is egyre többen vannak.

helianthus 2013.08.01. 12:54:42

@Vagtazo Halottkem: a sudribunkó & a tötyörészik az én szövegem! Honnan tudsz ezekről?

Manyecska 2013.08.01. 12:55:25

@helianthus: én is mindig mondom a kölyöknek: ne taposd már azt a ká napraforgót bazmeg!

helianthus 2013.08.01. 13:28:19

@Manyecska: ugye tudod, hogy én igazàból nem vagyok napraforgó?

Manyecska 2013.08.01. 14:57:30

@atpijkamo: na, ennek a szar is keserű, nem kicsit:D...

Manyecska 2013.08.01. 14:58:42

@helianthus: hanem? B-kategóriás lucerna? Vagy hógy ez?:D

Matusinka Zsuzsa 2013.11.21. 18:22:40

Sziasztok!Én is ma hasonló képen jártam a CCC-nél.Másfél hete vettem egy cipőt a lányomnak 20% kedvezménnyel.Ma visszavittem egy másik üzletükbe,mert kiesett egy strassz az oldalából,a fűző bujtató leesett és a cipzár is elromlott rajta. Először nagyon készségesek voltak,elkérték az adataimat majd kinyomtattak egy papírt amit aláírattak vele.Közben a pulthoz hozták a csere cipőt,amikor kitalálták,hogy nem is cserélhetik ki ugyanolyanra, mert náluk nem annyiba kerül.Megkérdeztem,hogy akkor vigyem a másik boltba?Amire az volt a válasz,hogy már lepapírozták.Közölték,hogy ez van,visszaadták a pénz és kész.Már megírtam a levelet a cégnek,remélem válaszolnak.
süti beállítások módosítása