Naiv ügyfél lepottyantotta 1 forintért vásárolt Sony telefonját, ami ezután beragadt a szokásos 3 hónapos szervizkörbe (1. kör szoftverfrissítés, 2. kör részleges javítás, 3. kör alkatrészcsere), de még ekkor sem sikerült összerakniuk tökéletesen, ezért már másodszor fenyegetőzött fogyasztóvédelemmel.
Megosztanék egy vicces sztoryt bár én voltam a hibás, a rendszer ostobaságát kihasználva én jöttem ki győztesen. Tavaly vettem egy akciós, egy forintos telefont. Amit idén márciusban leejtettem és amiben így eltört a wifi de úgy, hogy még az előlap is elállt. A telefon még garanciás volt és mivel sehol nem találtam olyat leírva, hogy nem lehet, ezért garanciával bevittem a szolgáltatómhoz amit annak rendje és módja szerint elküldtek a sony gyárnak. 1 hónappal később kapom az smst, hogy kész a telefonom. Bementem érte ahol egy A4 es lap kíséretében vissza adták a telefont melyre az volt írva hogy teljesen megfelelően működik. Ránézésre láttam, hogy még mindig eláll az előlap ezért bekapcsoltam, és egy egyszerű szoftver frissítést hajtottak rajta végre.
Ezt jeleztem a vodafonos kollégának aki visszaküldte egy kísérőlevéllel együtt, hogy még mindig nem jó a wifi. Rá 1 hónapra megint telefon, megint mehetek. Természetesen az előlap még mindig elállt. Kaptam egy újabb A4 es lapot ahol megint részletezték hogy teljesen jó. Ekkor felhívtam a sony központot, mondtam hogy már a második papírt kapom hogy jó de nem működik a wifim és szerintem ez már megér egy fogyasztóvédelmet. Ekkor kaptam egy nevet, hogy névszerint kinek küldjem a telefont a vodafonon keresztül...
Eltelt megint egy hónap, bementem, A4-es papír rajta hogy egy fontos alkatrészt ki kellett cserélni mert rossz volt. Boldogan haza vittem a telefonom így a 3. hónap után, a gond csak az volt, hogy rosszul rakták össze így ha kikapcsolt a kijelző az istennek nem tudtam visszakapcsolni. Ekkor panaszt tettem a sonynál és a vodafonnál. Kilátásba helyeztem megint a fogyasztóvédelmet. 1 hónappal később viszahívott valaki a sonytól és az akkori második legjobb telefonra cserélték a készüléket...
A személyes tanulságom, jelenleg amíg az ember nem kezd fogyasztóvédelemmel fenyegetőzni, birkaként kezelik az ügyfelet. És utóiratként, köszönöm sony... ha elsőre veszi valaki a fáradságot hogy ránézzen a telefonra akkor én fizettem volna a javittatást, de így nyertem még egy év garanciát is ;)
Az utolsó 100 komment: