Tékozló Homár

Érdemes lefotózni a dupla árazást

2013.08.08. 15:18 | jackyll | komment

auchanrekesz.jpgFőleg a nagyobb áruházakban fordul elő, hogy kint felejtődik a korábbi árcédula, amit ha megörökítenek telefonnal, tutifix, hogy vissza tudják szerezni a különbözetet.

Egy kis pozitív történetet írnék az általában sok negatív mellé. Most hétvégén szombaton (2013.07.05) budakalászi Auchanban venni akartam rendszerezéshez dobozt - ládát... Végül egy összecsukhatós láda mellett döntöttem. Viszont a termékhez két ár volt kiírva 799 & 999 Ft (azonos vonalkóddal -...7042 végű) Úgy voltam vele 800 vagy 1.000 Ft nem oszt - nem szoroz ígyis - úgyis kell a termék megveszem. De azért kíváncsiságból ugyebár lefényképeztem (mellékelt képek), és vártam, hogy a kasszánál melyik összeg fog megjelenni. Természetesen a magasabb 1.000 Ft összeg volt (mellékelt blokk).

Így az információnál utána kérdeztem, hogy nem-e úgyvan, hogyha 2 ár van kiírva egy azonos termékre, akkor nekem az alacsonyabb áron jár!? Igazat adtak nekem, elbattyogtak a 2 árcéduláért és a különbözet dupláját visszakaptam... (4.000 Ft-ból 1.600 Ft-ot) Így a 4db 1.000 Ft-os ládát megkaptam 600 Ft / db-ért. Így kell ezt csinálni...

auchanblokk.jpg

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

England win The Ashes! 2013.08.08. 15:19:59

Ki kell cserélni a borítékot, akkor nő az esély.

England win The Ashes! 2013.08.08. 15:23:08

"Így az információnál utána kérdeztem, hogy nem-e úgyvan, hogyha 2 ár van kiírva egy azonos termékre, akkor nekem az alacsonyabb áron jár!? Igazat adtak nekem, elbattyogtak a 2 árcéduláért és a különbözet dupláját visszakaptam..."

Te pedig most már nem szóltál, hogy "köszi, elég csak a különbözet", ugye?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.08. 15:27:42

És nem vegzáltak, hogy nem szabad fényképezni? :D Különben szép munka :)

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2013.08.08. 15:30:46

"...nem-e úgyvan..."
De nem ám! Csak Szabolcsban.

England win The Ashes! 2013.08.08. 15:30:48

@ColT: Nem az osanról beszélek, hanem a poszterről.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.08. 15:50:31

@Graeme Swann 4 Prime Minister: Szerintem én is elfogadtam volna. Maguktól felajánlják. Gondolom vertek át elég embert, meg hagyott ott elég pénzt.

Ha én azt mondodm neked, hogy adok neked egy kis lóvét a semmiért, és te elfogadod, akkor ki a hülye?

linfury 2013.08.08. 16:00:16

@Graeme Swann 4 Prime Minister: Az Auchannál időszakosan van ilyen akció, hogy a dupláját kapod vissza ... pl. karácsonykor így vettünk inhgyen egy üveg kíváló bort (nem szándékosan, mert nem tudtunk a szabályról) Egyébként a mi Tesco-nkban meg ugyan csak a különbözetet adják vissza, viszont kapsz mellé bocsánatkérő levelet és ajándékutalványt

England win The Ashes! 2013.08.08. 16:00:55

@ColT: már lehet, hogy említettem korábban, de találkoztam már olyan emberrel, aki hörögve reklamált, ha tíz forinttal tévedett a visszajáróval a pénztáros, miközben rendszeresen kevesebbet mondott be* a sörökből, mint amennyi ténylegesen a kocsijában volt.

arrafelé hagyománnyá vált, hogy nem rakták fel a teljes vásárlást a szalagra, csak mindenből egyet. Aztán, mikor ezen változtattak, akkor is fentebbi emberünk tiltakozott legjobban ellene.

England win The Ashes! 2013.08.08. 16:02:49

@linfury: Ja, ha náluk ez a szokás, akkor nem szóltam, így már mindjárt más a szituáció.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.08. 16:04:33

@Graeme Swann 4 Prime Minister: Az ilyen szánalmas. De neki nem is magától ajánlotta fel az áruház, hogy ingyen söröket ad.

Atörökk 2013.08.08. 17:15:28

De-e úgyvan. Ezmiatt visszajárt a lóvé.

Kupon Károly 2013.08.08. 17:20:37

Az Aldiban ez nem fordulhatott volna elő.

prfecó 2013.08.08. 17:24:55

Mondjuk SPAR -ban megakartak büntetni , mert lefényképeztem az árat.

Viszont visszafizették a különbséget a kis közjáték után.

Baluci 2013.08.08. 18:39:04

A helyzet, hogy tényleg az a szabály miszerint az alacsonyabb áron kell adni. De!... Ezt kurvára csak a multik tartják be. Bármelyik kis közértben ahol csak a droid eladókislány van, simán visszarakatja veled ha reklamálsz. Mondván a főnök azt mondta drágább és punktum!... Én nem egyszer jártam így, hiába hivatkoztam a törvényre!

Agyalap 2013.08.08. 21:09:23

Ahhoz képest, hogy tulajdonképpen nem érdekelt hogy 799 vagy 999 Ft, csak rámentél a balhéra...

Tiborfalvi Tibor 2013.08.09. 08:52:45

"Így az információnál utána kérdeztem, hogy nem-e úgyvan, hogyha 2 ár van kiírva egy azonos termékre, akkor nekem az alacsonyabb áron jár!? "

Mint ahogy mamám szokta mondani:
Nem-e lehetne-e?

holdlányka 2013.08.09. 11:06:56

Nyilván alacsonyabb áron kell adni, hiszen ez a törvény, deviszont ami a fényképezésre való buzdítást illeti...én inkább óva intenék ettől mindenkit. Ezt nem szeretik a multik, talán valahol jogosan (ipari kémkedés). Tehát, ha nem akar valaki összetűzésbe kerülni a biztonsági emberekkel, csak óvatosan a kamerákkal!

Agyalap 2013.08.09. 11:10:15

@holdlányka: Biztos hogy ipari kémkedés lefotózni olyan dolgot amit bárki láthat?
Szerintem inkább csak a ciki dolgok lefotózása miatt nem engedik - én is lőttem már képet az elmozdított polcok helyén található ocsmányságról, hülye feliratokról...

panic_button 2013.08.09. 11:22:03

@Graeme Swann 4 Prime Minister: gondolom Te azonnal szóltál volna, nem lehet mindenki ennyire feddhetetlen személyiség :(((

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.08.10. 09:27:03

@holdlányka: Annyira elterjedtek a fényképezős telefonok, hogy ez ma már csak költői kérdés. Vagy befelé mindenki adja le a telefonját az őrnek?

wicca76 2013.08.11. 11:54:04

Nem kell leadni senkinek semmilyen telefont. Csak észre kellene venni a fényképezést tiltó táblát a bejáratnál :)
A különbözetet fotó nélkül is visszaadják a vevőszolgálaton ( dolgoztam ott), mivel ellenőriztetik, hogy jogos- e a reklamáció a 2 árcímkéről.
Jelzem, volt olyan vevő, aki előregyártott címkével próbálta ugyanezt eljátszani. Többször bejött neki a dolog, de a sokadik alkalommal lebukott...

Beauregard 2013.12.13. 08:08:29

@ColT: Ha tudatosan adod, akkor senki. Ha akartál adni egy ezrest, de összeragadt kettő, te nem veszed észre csak az akinek adod, akkor az a hülye aki elfogadja. Az más kérdés, hogy a magyar közéletben a lopás vagy simlizés az elfogadott dolog. Ez is egyfajta szegénységi bizonyítvány. Egy német vagy angol szólna, hogy "tévedés történt". Hogy jobban értsd (mert gondolom furcsát írtam): Ez olyan dolog, hogy hogy amikor látod, hogy az úton eléd vág egy drága bömös német rendszámmal, kicsit réád húzza a kormányt, akkor az nem német, hanem egy paraszt magyar aki kint Németországban árufeltöltő egy közértben és vett egy 3 éves Bömöst, majd itthon villant.
Amikor te balf@szkodsz egy kereszteződésben és a német rendszámú autós nagylelkűen lemond a saját elsőbbségéről és téged elenged mert látja, hogy magyar vagy, na Ő (direkt nagy Ő) egy eredeti Német Úriember. Én visszaadom a pénzt a pénztárosoknak (hiszen a tévedést levonják majd a 90 ezres béréből ha nem adom visza. Próbálok nem "magyarkodni".
süti beállítások módosítása