Tékozló Homár

Telekom ügyfélszolgálat vs. Telekom ügyfélszolgálat

2013.08.13. 09:50 | jackyll | komment

Naiv ügyfelet családostul szívatja a Telekom, miután azt próbálják bemesélni nekik, hogy a SIM-kártyája cseréje 4500 forint lesz. Minthogy új típusú microSIM-kártya megy a telefonjába, hang nélkül kell kicserélniük tökingyen, különben nem fogja tudni használni az előfizetést:

Édesapám 2 éves hűség vállalásával, részletfizetésre vásárolt nekem egy új okostelefont az interneten. Ezzel nem is volt semmi gond, a készüléket időben szállították, és az remekül működik. A készülék vásárlásakor tudtam, hogy az új telefonba microSIM méretű kártya szükséges, így a megrendelés után felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot. Elmeséltem a történteket, és megkérdeztem, hogy az én Domino SIM kártyám cseréje mennyibe kerül?! Azt a választ kaptam, hogy természetesen díjmentes, mert a szolgáltatást addig nem tudom használni, míg nincs megfelelő kártyám. A rendelés miatt még másnap fel kellett hívnom az ügyfélszolgálatot, viszont ott is szóba került a fenti probléma, és ott is azt válaszolták, hogy persze, a kártyacsere díjmentes. Az én Domino SIM kártyám az egyik rokonom nevén volt, így vele, és édesapámmal befáradtunk a Debreceni Plázában működő T-Partner üzletbe, hogy a kártyacserét elvégezzük. A sorszámunkat a plázára néző bal sarokban ülő fiatalember hívta be, elmondtuk neki hogy mit szeretnénk, majd közölte, hogy a kártyacsere díja 4500 Ft lesz.

Egy kicsit meglepődtünk, de elmondtuk neki, hogy de az ügyfélszolgálaton nem ezt az információt kaptuk, melyre csak annyival reagált, hogy "a telefonban azt mondanak amit akarnak, de itt az ügyfél rámboríthatja az asztalt..." (ez egyébként pont fordítva működik, de mindegy). Végül az ügyintéző segítségül hívta az üzletvezetőt, aki elmagyarázta, hogy a két kártyának semmi köze nincs egymáshoz. Édesapám a SIM kártyát átíratta az ő nevére (ez díjmentes), majd megkérdezte, hogy még ezek után sem lehet díjmentesen a kártyacserét elvégezni?! Újra azt válaszolták, hogy ingyenesen nem. Mivel a rokonunk kisbabával jött el ide, és nekünk is sietnünk kellett, ezért nem írtunk a Vásárlók Könyvébe, csak távoztunk.

Másnap újra felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot, és elpanaszoltam a történteket. Az ügyintéző megerősítette azt, hogy a kártyacsere díjmentes, az üzlet hibázott, írjak panaszt. A panaszt e-mailben írtam meg a T-Mobile-nak, de választ nem kaptam még rá. Tegnap (08.06.) a T-Mobile Facebookos oldalán feltettem a kérdést, hogy a csere díjmentes-e (a körülményeket abban az esetben is vázoltam)?! Azt válaszolták, hogy sajnos nem, a csere díja 4500 Ft.

Ezután újra felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot, elmeséltem neki az eddigi kalandjaimat, és megkérdeztem, hogy akkor most tulajdonképpen mennyibe is kerül a kártyacsere?! Az ügyintéző (egy munkatársa megkérdezése után) elmondta, hogy szerinte (biztosan nem tudta) az édesapám nem lakossági díjcsomagja miatt alakult ki a probléma, mert emiatt a rendszer nem látja a Domino kártyát és az előfizetést egy tulajdonosnak, tehát a kártyacseréért fizetnünk kell, de azt tanácsolta, hogy próbáljunk meg utánakérdezni egy T-Pont üzletben (a legközelebbi több mint 70 km-re fekszik a lakhelyünktől).

A Telekom különböző ügyfélszolgálatai ellent mondanak egymásnak. Röviden:
- a telefonos ügyfélszolgálat egy része szerint a kártyacsere ebben az esetben ingyenes!
- a T-Partner üzlet szerint a kártyacsere ebben a helyzetben díjköteles!
- a telefonos ügyfélszolgálat másik része szerint a kártyacsere díjmentes lenne, de mégsem az, mert édesapám nem lakossági ügyfél (speciális díjcsomagot használ).

A 4500 Ft kártyacseréért nem éri meg, ezért próbálom az igazságot kideríteni, eddig sajnos sikertelenül. A megoldás valószínűleg az lesz, hogy egy új Domino SIM csomagot rendelek az internetről, ami 2790 Ft. Ez éri meg a legjobban mert ebből 2700 Ft lebeszélhető, csak ezzel együtt új telefonszámot kapok, amit el akartam kerülni. A másik lehetőség az, hogy a sarki GSM boltban levágatom a kártyát, és úgy használom, bár félek, hogy a régi kártyám nem fog megfelelően működni az új telefonomban, hisz egyébként is a kártyát érdemes lenne 2 évenként lecserélni a hálózatmodernizációk miatt. A bosszantó csak az, hogy a Telekom ügyintézői/eladói egymásnak ellentmondanak. Mindenképpen megpróbáljuk kicseréltetni a kártyát amikor lesz utunk arrafelé, ha ott is 4500 Ft-ba kerül, akkor valószínűleg vásárlunk egy új SIM csomagot. Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy a telefonos ügyfélszolgálat mindvégig "ügyfélbarát" volt. Nem egyszerű Telekom ügyfélnek lenni...

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

todie2d 2013.08.13. 09:55:52

ki kell cserelni a sim kartyat, ugy no az esely.

elwood 2013.08.13. 09:58:59

az apja vásárolt neki egy telefont amibe a rokonja nevén lévő simkártyát kell belefaragni.

nem csoda, hogy összezavarodik az ü.f.sz.

esetleg beszedési megbízást az anyukára, mobilinternetet az unokanővérre ?

Shagrath 2013.08.13. 10:02:44

1000 ft-ért lehet kapni ezt, amivel fél perc alatt meg lehet oldani a problémát:

www.amazon.com/Micro-SIM-Cutter-Converter-adapters/dp/B003UEWF8I

4500 ft haha

bakter012 2013.08.13. 10:03:01

"Mivel a rokonunk kisbabával jött el ide"

Gerw 2013.08.13. 10:04:01

Ingyenes, nekem eddig mindíg ingyen cserélték a domino kártyát ha kellett. (Eddig 2x)

Hartmy 2013.08.13. 10:10:11

Szinte biztos voltam, benne hogy T-s lesz a következő poszt :D
Apuka vesz egy drága telefont, 32 néven van minden. Kifizet x sok ezer forintot havonta, de 4500 forint pluszban azért, hogy használni lehessen a telefont, már nem éri meg? A T ü.f.sz. nem tudja a helyes választ, az addig oké, mert ilyen szolgáltatásoktól már megszoktuk, hogy nem mindig tudják mi van a boltban, de ha bemegy a boltba akkor úgyis az van amit ott mondanak, mert ott kell ügyet intézni. ü.f.sz. meg mondhat akármit, mert ő úgysem fogja a kártyát kicserélni. Be kell menni a boltba és ki kell fizetni a kártyacserét és voálá működik a telefon. A boltban az ember nem tudja ráborítani az asztalt az eladóra, csak fordítva? Elég jó az üzlet politika, ha csak az eladó tudja rád borítani az asztalt. Egyébként érdekelne, hogy milyen nadrágot viselt az eladó illetve hány anyajegye volt neki, volt-e pattanás a hátán... Beköttetem a vizet jó pénzért, de sóher vagyok csapot venni, amin kifolyhat? Jézus Maris...

Hartmy 2013.08.13. 10:11:33

Az asztalt pedig nem borítani kell hanem be kell menni és rá kell csapni!

bumbi 2013.08.13. 10:15:21

Vajon a hűségidő amire a kedvezményes áron vették a telefont melyik számhoz tartozik? nem valószínű hogy a dominóshoz. Nyilván azt a Sim-et cserélik ingyé amelyikhez hivatalosan a telefont vették... postoló a hüle

Atörökk 2013.08.13. 10:28:16

Beszélgessé' füstjelekkel.

Elstron 2013.08.13. 10:28:29

@bumbi: Én is ezt érzem. Nekem új telefonnál szó nélkül cserélték a simet microsimre. Biztos, hogy az ügyfélszolgálatnak nem úgy lett vázolva a dolog, ahogy az valójában történt.

2013.08.13. 10:30:20

@Hartmy: Szinte biztos voltam, benne hogy T-s lesz a következő poszt :D

Mondanál öt számot?

Országúti Ninja 2013.08.13. 10:30:40

@atörökk: és ha a füstjelküldő berendezést is két évente cserélni kell hálózatmodernizáció miatt?

AtiSnatch 2013.08.13. 10:32:07

@Országúti Ninja: ott csak új szőnyeg kell havonta két havonta :)

2013.08.13. 10:32:28

@Hartmy: Az asztalt pedig nem borítani kell hanem be kell menni és rá kell csapni!

És bele kell köpni a levesükbe, meg vermet ásni nekik mint a sánta kutyának!

Atörökk 2013.08.13. 10:34:11

@Országúti Ninja:
Az átállás ideje alatt cseretüzet kell kérni!

@Cicmen:
És beletenni az ügyintéző inge zsebébe a leköpött simkártyát!

duddva 2013.08.13. 10:35:25

A teszkóban adnak most törpös dominót 3000 Ft fölötti vásárlásnál, tegye bele az okostelefonba az okoskásat és jó lesz.

Polemius 2013.08.13. 10:35:43

Át kell hordozni a telefonszámot másik szolgáltatóhoz - majd vissza. :)

Hartmy 2013.08.13. 10:38:30

@Cicmen:
13 22 45 63 78 sok szerencsét :D

Országúti Ninja 2013.08.13. 10:39:02

@Ati Snatch: és a parketta?! :S

@atörökk: aztán jönnének a kifogások, hogy nem számít lakosságinak, meg ilyenek.
Nem jól van ez így! Inkább ne is beszélgessen!

Hartmy 2013.08.13. 10:40:09

@Cicmen: Meg le kell köpni a 4500 forintot és az ingzsebükbe rakni :D

Hartmy 2013.08.13. 10:42:51

Van végtelen telefonom, végtelen előfizetővel. Hozzá végtelen SIM kártyám. Hogyan tudom a végtelen SIM kártyát úgy lecserélni microSIM-re, hogy beleférjen a végtelen telefonomba? A végtelen mennyiségű ügyfélszolgálatost pedig libasorban leküldöm a harctérről.

Hartmy 2013.08.13. 10:44:09

@Hartmy: Ha ezzel valaki nyer, akkor felezünk :D

telkoe 2013.08.13. 10:50:26

bár félek, hogy a régi kártyám nem fog megfelelően működni az új telefonomban, hisz egyébként is a kártyát érdemes lenne 2 évenként lecserélni a hálózatmodernizációk miatt.

Erdekes meglatas.... megis mi az amiert 2 evente kellene cserelgetni a SIMet?

Atörökk 2013.08.13. 10:53:41

@telkoe:
Azt én sem tudom, miért kéne cserélgetni. Nekem lassan 8. éve ugyanaz a Sim-kártya van a telefonomban és működik.

helianthus 2013.08.13. 11:02:33

@telkoe: @atörökk: azért kell cserélgetni, mert úgy nagyobb az esély, hogy nyer.

Hartmy 2013.08.13. 11:02:56

@telkoe: Foggalmam sincs :D A legelső SIM kártyám van még amit az első telefonomhoz kaptam. Ez volt 13 éve. Azóta is működik.

Hartmy 2013.08.13. 11:03:56

@helianthus: Basszus... tényleg. Akkor mi nem vagyunk sikeres emberek.

Pécsi bölcsész 2013.08.13. 11:04:57

rendes mobil szervizes ingyen lejukasztja vagy
lelyukasztlya a kártyát micro simre...
ezt mondta a vodafon ügyfélszolgálatos csóka.

és úgy is lett

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.08.13. 11:08:05

Szerintem jogos a 4500.

Mert nem a telefonhoz hozzárendelt (hűség stb.) SIM kártyát kellet cserélni hanem egy tök más SIM kártyát. Az pedig miért is lenne díjmentes?

bvdub 2013.08.13. 11:08:37

Érdemes átnézni az épp hatályban lévő ászf-et, ez letölthető az oldalukról. Ebben elvileg benne szerepel, hogy amennyiben régebbi technológiás SIM kártyát kell újabbra cserélni, az minden esetben díjmentes. Az ászf-re hivatkozva lehet verni az asztalt. Nem épp ügyfélbarát módszer de legalább célt lehet vele érni:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.08.13. 11:27:59

en most befaradok Maryvel a konyhaba, megnezem lejott-e mar a kv
ha nem, sim kartyaval csappkodom az unokanenikem asztalat

FDToth 2013.08.13. 11:34:29

T-Home: csak próbaképpen: felhívtam 5 ügyintzőz, mindegiyknek ugyanazokat a szolgáltatásokat mondtam be, mint megrendelés. az 5-ből 2 ugyanazt az árta mondta, a többi 3 ettől elétérőt és magasabbat. A havidíj attól függ, hogy éppen az adott ügyintzéő jól vagy rosszul számol... (a sok kedvezmény blabla miatt, egy átlage,ber nem tudja ellenőrizni)

FDToth 2013.08.13. 11:39:39

@zsiráfffff: muszáj. ha nem hívsz fel 4-5-öt akkor szívhatsz az árral egy évig. tavaly az ügyintézővel megállpaodtam egy árban, elmondattam vele 3-szor a telefonba. persze jóval magasabbat számláztak utána. panszt tettem, visszahallgatták, igazat adtak nekem és a megállapodotott árral számláztak (persz enm volt egyzsrrű elérni, de megvannak a módszerek h hogyan kell :)))

Hegyirablo 2013.08.13. 11:45:58

@Hartmy: Bukó. :( Most mindenki ezekkel fog játszani, lesz vagy kétszáz ötös.

hrbi80 2013.08.13. 12:10:18

Nálam annyi történt, hogy az 1éves telefonomba akartam bele tenni az előfizetéshez tartozó sim kártyát, ami normál sim. Be ballagtam a legközelebbi t-be. Mondom a sztorit, nézik a simet, mondják hogy régi fajta, ingyenes lesz(06.10). Most a júliusi számlán ott a tétel "sim csere (07.30)". Telefon, ügyfeles persze nem érti, ingyenesnek kellene lennie. Bemegyek aznap a t-be, mindenki értetlenkedik. Annyit mondanak csak hogy mivel 07.30-án már túl voltam az egy éven az előfizetében, biztos emiatt lett kiszámlázva. Elmagyaráztam hogy 07.30-án semmi sem történt, csak 06.10-én és akkor még benne voltam az első évben. Erre ő-zés meg makogás, indítanak egy vizsgálatot mondják. Röhögök csak, mondom arról is hogy a számlán hogy szerepelhet olyan tétel ami nem valós.... erre persze megint csak makogtak...

helianthus 2013.08.13. 12:11:01

@atörökk: igen biztos, de majd @atpijkamo: vagy @Hartmy: fogja bizonyítani!

Putyur 2013.08.13. 12:13:24

Kisolló, körömreszelő.
Körbevágod a kártyát, és örülsz.
Ingyé'.

Bácsfi Diána a Centrálból 2013.08.13. 12:18:49

Nekem a vodánál akartak pénzt kérni a kártyacseréért. Azt mondta a droid a pultnál, hogy csak hibás kártyát cserélnek ingyen. Ok.. hazamentem, 12 voltos adaptert elővettem, sim kártyára két kis dróttal rákötöttem. A kártya külsérelmi nyom nélkül elfüstölt. Ezek után gond nélkül kicserélték ingyen. :)

hrbi80 2013.08.13. 12:21:21

@Bácsfi Diána a Centrálból: a t-nél is ezt mondják, aztán 2 hónap múlva megjelenik a számlában :)

Kisrobi 2013.08.13. 12:24:27

@Putyur: bizony,bizony. vagy spec szerszám. és ingyen van....

Bácsfi Diána a Centrálból 2013.08.13. 12:30:20

@hrbi80 Ez több éve történt, ráadásul feltöltőkártyás konstrukció, úgyhogy nem küldenek számlát. :D

dsdvvvdvff (törölt) 2013.08.13. 13:23:24

nekem anno ingyen cserélték, pedig nem náluk vettem az iphonet, csak jófej volt az eladó, és beírta, h elromlott, és cserélik...

Bálintka. 2013.08.13. 14:11:15

@bvdub: szolgáltató szemszögéből nem KELL új sim kártya az ügyfélnek, mert nem vett olyan telefont tőlük, ami ellehetetleníti a régi kártya használatát. Amint a dominóra vesz egy új telefont (két évente arra is lehet venni olcsóbban, mint új dominóval), azonnal cserélnek neki simet díjmentesen.

napalm 2013.08.13. 14:58:19

@Bácsfi Diána a Centrálból:
régen ezt mikrosütővel oldottuk meg, csak egy pici szikrázást kellett megvárni és már jó is volt;)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2013.08.13. 17:09:24

"...hisz egyébként is a kártyát érdemes lenne 2 évenként lecserélni a hálózatmodernizációk miatt..."

Kb. 15 éve ugyanaz az ős SIM kártyám van és semmi gond nem volt eddig egyik telefonommal sem. El ne hidd már ezeket a marketing bullshit-eket.

spike179 2013.08.13. 18:22:24

Ez a 2 evente lecserelos bullshit nemtom honnan jott. Sok esze nem lehet a posztolonak a temaban.

szelidorzo 2013.08.13. 19:13:43

Kártyacsere.

Telefoncsere miatt nekem is kártyát kellett cserélnem. Mivel még régi Westel feliratú volt, nem alkalmas arra, hogy kisebbre faragjam az új készüléke. bementem az első T partner üzletbe, hogy ki kéne cserélni kisebbre. Közölték, hogy 4500 Ft. Én meg közöltem, hogy anyádnak.
Tovább haladtam egy T pont-b, ahol ingyen cserélték egy perc alatt. Utána itt bejelentést tettem a Partner üzletre, hogy szabálytalanul le akartak húzni 4500 Ft-al. Lassan lejár a 30 nap a kivizsgálásra, ígéretük szerint tájékoztatni fognak. A szolgáltató is a zsebét tömi, a partner, pedig még lopni is próbál. Tanulság, partner üzletbe nem megyünk. Szarjanak sünt.

Linusblabla 2013.08.13. 20:06:57

12 éves SIM kártyámat vágtam le nano méretűre.
Tökéletesen működik. Igaz Telenoros, vagyis ez még Pannonos. Így ér a dolog, vagy visszamenőlegesen kérjek 6 darab cserét?

dani27bpbp 2013.08.13. 21:33:40

Én nem tudom, hogy kinek van igaza. A lényeg, hogy ha előfizetéses lenne, akkor a panaszkezelés válaszban azt írná, hogy ingyen van.
Én előfizetéses vagyok a T-nél, és amikor megvettem az első internetre képes telefonom, nem fizettem elő még netre. Kb. 10 másodpercig léptem rá a netre és a számlában 16ezer Ft-ot mutatott ezért a Netstart csomag, mert azt mindenkinek alapból, kérés nélkül beállítják!!! Panaszt tettem és jóváírták.
@szelidorzo: a T-Partner üzleteket tipikus magyar lehúzós vállalkozók üzemeltetik, ilyenbe be sem megyek, igazából nem értem, a T-nek miért jó ez

ferand1979 2013.08.13. 22:19:06

EGYSZERŰ a történet!
Ki kell vágni OLLÓVAL azt a kártyát, azaz akkora méretűre, amekkora a kis SIM kártya..
A nagy kártya széle, a chippen kívül, CSAK műanyag....
Hogy erre miért nem gondol senki????
még ilyett... És még hívogasd 100-szor az ügyfélszolgálatot, meg menj el többször a T pontba...

imi60 2013.08.13. 22:22:05

sajnos a telefonos ügyfélszolgálat sok hülyeséget mond. még azt sem tudja melyik bolt hogy van nyitva és t-pont-e vagy t-partner. A kártyacsere pedig így működik. Ha arra a telefonszámra vett olyan telefont amibe micro vagy nano kártya való akkor ingyen cserélik. Ha nem arra akkor 4500 Ft. vagy kivágod.Itt jelen esetben nem azt a számot (sim-kártyát ) akarta cseréltetni amire vette a kedves papa.Még egy esetben cserélik a kártyát , ha túl régi. VALÓJÁBAN miként tette fel a kérdést azt vissza lehet hallgatni.De az is elképzelhető hogy a kedves ügyfél utána már kicsit módosítva adta elő a történést a boltban.Ez nem T-partner vagy T-pont kérdés egyébként.Ugyanúgy kell csinálni mindkét helyen.

imi60 2013.08.13. 22:25:06

ha a kártya bizonyíthatóan rossz akkor is cserélik ingyen.Ha viszont ez túl sokszor fordul elő az eladónál akkor őt előbb-utóbb seggbe rúgják. Mert azért nem olyan könnyen romlanak a kártyák.

imi60 2013.08.13. 22:54:19

@hrbi80: nem egészen értem, hogy mit akarsz a dátumokkal. Most fejből nem tudom pontosan de van egy dátum (mondjuk 2001 08) ha ennél régebbi cserélik díjmentesen. Nem az oszt-szoroz hogy túl voltál 1 éven vagy mifene.

hrbi80 2013.08.13. 23:01:35

@imi60: annyit mondtak a t-ben hogyha egy előfizetésre veszel telefont de csak 1év után akarod mondjuk az előfizetéshez tartozó simet használni, akkor nem ingyenes a csere. Nálam a 06.10.-i csere még az egy éven belül volt, de a 2 hónappal későbbi számlán 07.30-as dátummal szerepelt a sim csere, ami viszont már egy éven túli csere lenne.

imi60 2013.08.13. 23:07:59

az első dolog igen életszerűtlen.vesz (upgradel) egy meglévő előfizura valaki telót és nem használja a sim-kártyát.van egy több ezer forintos díjcsomagod amit nem használsz ? fölöslegesen fizeted a díját? Baromira életszerűtlen a dolog. Ezért -megmondom őszintén- nem tudok ebben mit mondani.

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2013.08.14. 00:37:15

10éves SIM max. a 2G-t (GSM-t) kezeli, azaz pl. 3G mobilnetezni nem fogsz vele...
sőt mostmár ugye van 4G is, szal ha azt is kiakarod használni, akkor a 3G-s SIM-et is cserélni kell 4G-s SIM-re!

Amúgy megoldás:
1. levágod házilag ollóval
2. maszek GSM-es ingyé megcsinálja, ha jót fogsz ki, egyéb esetbe is max. egy ezres
3. rendelsz ebay-ről / vateráról SIM vágót ~1-2E Ft
4. Havernak is kellett új telóba microSIM, ugyanezt eljátszották, hogy x összeg a csere, elment egy másik üzletbe, azt mondta, hogy hibás a sim, ledobja a hálózatról stb. (persze nem így volt, de nem ez a lényeg) és cseréljék már ki, mert egy szar az egész és valszeg SIM cserével megoldódna, és hamár adnak neki újat, adjanak microSIM-eset mivel hamarosan váltani akar telót, stb. kamuzások... zokszó nélkül INGYÉ!!! cserélték. Csak tudni kell, mit kell mondani és máris spróltál több ezer forintot, csak ugye a sok birka úgyis kifizeti... (Ja és ez is "T-s történet" volt)
Ilyen egyszerű...

Amúgy meg én úgytudom manapság már ilyen SIM & microSIM "kipattinható" SIM-eket adnak alapból új mobilhoz - SIM-ként... (bár ezt nemtudom megerősíteni, életembe egyszer vállaltam 2év hűséget, csak tudnám azt is minek, ja igen, hogy 5E Ft-tal olcsóbban kapjam meg a telót, amit szülőnek vettem, soha többet hűségidő, szerencsére most decemberbe lejárok, azonnyomba váltok is vissza feltöltősre... mobilnet & IP hanghívás elég, nem kell nekem a csillagászati 40-50Ft-os percdíjak)

hrbi80 2013.08.14. 03:46:06

@imi60: ha nekem írtad akkor csak annyi hogy életszerű: megvettem részletre sima előfizetéssel net csomag nélkül, mert ebbe ment a cégben használt sim-em(ezen van minden sok sok net meg ingyen csacsogás). A céges kis nokiámba pedig beletettem azt a sim-et amire a telót vettem. És most 1 év környékén találkozott a telefonom a saját sim kártyájával egyéb okok miatt :)

imi60 2013.08.14. 09:20:27

akkor félreértettem, mert azt hittem azt a kártyát nem is használtad. Nem írtad , hogy másik készülékben azért működik.
Még nem adnak alapból, rosszul tudod.
A trükkök működnek.
Ne ollóz inkább egy telósnál vágasd ki. 500 ft-ért.Alkudj. :)

imi60 2013.08.14. 09:24:39

@JunkieeeBoy: az emberek nagyon-nagy része azért vállal 2 év hűséget mert vagy nincs pénze rögtön az egészet kifizetni (mint neked) vagy mivel kamatmentes részletre veszi minek fizesse ki.És valamivel olcsóbb is. Nem tudom milyen csomagba lehetsz hogy 40-50 ft-os percdíjaid vannak. Áruld már el.Általában a feltöltős drágábbra jön ki.Főleg ha hozzászámolod a net díjcsomag árát is. Már ha ugye akasz netezni.

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2013.08.14. 14:14:49

@imi60: Hello konkrétan 25E-t fizettem egy 30E-s telefonért annó 2éve decemberbe, hogy szülőnek legyen okostelója... Szal én nem a 0Ft-ra megkapom az ájfont és fizetem 2éven át a legmagasabb 20E/hó havidíjat! És csak a havi 3.200 Ft-os díjcsomagot, de én már azt se használom (havi max. 5percet beszélek)

Amúgy az akkori legalacsonyabb / legolcsóbb csomagra MédiaMánia XS-re vállaltam, amit mostmár átváltottam Mozaik XS-re, így bocsánat, túloztam mert 34/37 Ft a percdíj, de akkoris kurva sok lenne inkább telefonálnék nethívással kb. 5Ft / perc... a röhej, hogy látszik is hogy csak netre használom a telót, mert az számlákon amit küldenek látszik is, hogy havi 2-5perc között beszéltem csak! És annó is azért váltottam feltöltősről előfizetésesre, mivel 2 éve még nem voltak így szétválasztva a csomagok és dominonál nem volt feltöltős net, ami mostmár van! És ahogy írtam, nekem csak a mobilnet a fontos... ha szöveget akarok küldeni-beszélni ott a facse, viber, skype családnak! Ha meg tök ismeretlent akarok hívni az max. havi 5-10perc nálam így számomra a felöltőkártyás & mobilnetes kombó a nyerő... vagyha lenne olyan előfizu, ahol nem lebeszélhető percek vannak, hanem szinte csak mobilnet!

Amúgy ha percdíjak lennének fontosak, akkor bármi kiskapu / flotta / hűség nélkül a bluemobile a nyerő mindig - mindenhova 33 Ft / perc! De nekem meg a mobilnet a lényeg, így jó a T-s is, csak járjon már le a hűség, hogy feltöltős mobilnetre válthassak... Mert most gyakorlatilag fizetem a semmiért a havi 3-4E-t (de persze ez az "én hibám" én vállaltam, de soha többet... azthittem majd 2év alatt "kihasználom" és spóroltam 5E-t, de végül nem így lett és mondjuk a 3.200 Ft-ból levonom a nethasználatomat ~700 Ft + azt a 10perc beszédemet -500 Ft az összesen 1.200 Ft havi forgalom nálam, azaz ergó 2.000 Ft-ot fizetek pluszba a semmiért)

imi60 2013.08.14. 14:58:26

végre egy jól tájékozott ügyfél.
A mozaiknál még azt a 37-et is módosíthatod az ingyen opcióban 34-re.

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2013.08.14. 19:40:36

@imi60: Hát igen, de én nem kamatmentes részletre, meg eszem-faszom tudja milyen hülyeségre vettem, pedig volt lehetőségem is arra (de minek vegyek olyan dolgot, amire nincs pénzem!? Én elégg hitel ellenes vagyok hálaazégnek) A készüléket kifizettem teljesen! Csak úgymond belekényszerítettek, mivel akkoriba nem volt feltőkártyás mobilnet (volt, de csak a csillagászari x Ft / MB opcióval - szerencsére mostmár van a domino feltölő mellé igényelhető mobilnet, szal már a jövendőbeli "csomagom is megvan", és mostmár csak decemberig kell kihúznom! Addigis meg folyton "kölcsönadom" ismerősnek ha épp telefonálni kell, mivel én úgyis kifezetem a havi ~100percet, mivel én abból max 10-et használok el)
Viszont majd feltöltősnél ráfizetek 3.000 Ft-ot és 1.000-ért kapok 100MB netet! sőt most akciósan 2hónapig havi 200 Ft-ért vagy 500Ft-ért (500megát) és megmarad a maradék 2.000 Ft a következő hónapra vagy akár 1évig (ugyebár eddig él 1 feltöltés)
Én sajnos azaz idegesítő ügyfél vagyok, aki minden apróbetűs rész elolvas és "kiforgatja", had ne mondjam többször volt hogy én okítottam ki a T-pontos ügyintézőt, hogy az nem úgy van, ahogy mondja, 3x elmondom neki, hogy próbálja már értelmezni a honlapon írt szöveget, erre odahívja a másik csajt mellette és mondja hogy én mondom jól... *facepalm*

(ja azt ne is mondjam, hogy van egy kiskapu, amivel folyamatosan lehet élvezni akciós díjat a mobilnetnél)

kicscsávók 2013.08.15. 14:30:48

Ehhh, szarrágás minkét oldalon...

ramirez7788 2013.08.15. 15:25:11

Erre én is ráfutottam, Debrecenben a Gambrinusz közben a nagy T-Mobile boltban ingyen cserélik. A partner (frachise) üzletekben 4500 forintba kerül. Ezt az infót valamiért nem nagyon szokták elmondani.

Cielo2 2013.08.22. 10:07:57

Én saját telefonos felháborodásaimon nekibuzdulva nemrég létrehoztam a husegido.hu oldalt, ami segít minél gyorsabban jobb helyre szabadulni.

CID 2013.08.27. 11:19:47

@imi60: 99 március előtti :)

CID 2013.08.27. 11:22:56

@JunkieeeBoy: Ez konkrétan baromság. A SIM-nek semmi köze hozzá, milyen hálózatot használsz, az a készüléktől és a lefedettségtől füg.

Hogy a p.....a hagytam ki anno én ezt a postot :)

imi60 2013.08.27. 14:19:41

@cielo: akkor pont ne köss hűségidőt :)

Cielo2 2013.08.27. 14:25:53

@imi60: van olyan flotta is, ahol nincs hűségidő a belépőnek, csak elég korlátozott a belépés (feleségem még befért, de több sim nem mehetett)
A husegido.hu-nak meg az lenne a lényege, hogy a piacon levők mindig tudjanak arról, kinek járt le a hűségideje, és versenyezzenek érte. Először arra gondoltam, mily jó lenne, ha a telekom törvény előírná azen adatok nyilvánosságra hozatalét a szolgáltatók részéről... de aztán arra ébredtem, hogy ennél esélyesebb az önkéntes, közösségi adatszolgáltatás.

imi60 2013.08.27. 14:34:42

az személyes adat, hogy mikor jár le a hűségnyilatkozat. rengeteg féle flotta van (nevezzük akkor flottának). Minden flotta megállapodás az a t-mobil és az adott cég megállapodása. Nem is publikus. Ezért nem látod a neten.Amire megállapodtak az úgy érvényes általában 2 évig. Általában 5 szám személyenként amibe egy vagy két már meglevő számot vihet be.Nem baj az ha nem hűségidős de akkor általában nem is tudsz telót venni részletre.Ez a hátulütője.
süti beállítások módosítása