Naiv ügyfél széttört kijelzőjű HTC Desire-jét vitte 15 ezerért javíttatni a Speedshopba. Ki is cserélték a kijelzőt, de úgy rakták vissza, hogy egyre rosszabb lett a telefon állapota. Tovább próbálták javítani, amíg aztán végül féloldalra lebénult:
Kétszer is írtam a Speedshopnak, hogy próbáljuk meg kulturáltan intézni a problémámat de 3 hete semmi válasz, ezek után gondolom nem bánják ha nektek is írok. A történet vmikor áprilisban kezdődik, amikor sikeresen elejtettem a telefonomat. Érintőkijelző elég rendesen összetört, de a képernyőnek nem lett semmi baja. Mint tudjuk a hivatalos HTC márkaszervizek száma Magyarországon nem éri el az egyet, így ők kapásból kiestek. A Speedshoptól kértem árajánlatot, mivel náluk már többször vásároltam az elmúlt években és a garanciális javításokat is normálisan kezelték. Kaptam emailben egy 15 ezres ajánlatot érintőkijelző cserére, amire azt mondtam hogy OK, ennyit még megér. Telefont bevisz, pár nap múlva visszakap.
És itt öröm helyett jött a kérdés, hogy ez mi ez? Amikor a kezembe adta a szervizes srác, nem lehetett nem észrevenni, hogy elég durván összeér az érintőkijelző és a képernyő, plusz a fényerő is csak maxon volt hajlandó működni (ezzel előtte nem volt semmi gond, még törötten sem). Az előbbit elismerték, hogy így nem jó, utóbbira viszont azt mondták, hogy egész biztosan szoftveres a probléma és hogy eddig is ilyen lehetett.
Abban maradtunk, hogy rendelnek egy új kijelzőt, ami pár nap múlva meg is érkezett. Bementem érte és megvártam amíg megcsinálják. Kezdetben valóban jobb lett (fényerőt kivéve), alig(!) ért össze a két réteg, viszont pár hét után elkezdett aláporosodni és az összeérő felület is egyre nagyobb lett. Ezt az egy hónapos garancia időn belül visszavittem, újra megcsinálták, szerencsére a fényerő problémát is megoldották, viszont a kijelzőt olyan állapotban kaptam vissza ahogy az a képen is látszik (a közepén lévő folt az érdekes, az alul rosszul felhelyezett fólia már az én művem).
Mivel ez nekem így továbbra sem tetszett, szóltak a szervizvezetőnek, aki elmondta, hogy higgyem el ettől jobban nem tudják megcsinálni, mindent megpróbáltak de többet nem lehet belőle kihozni. Megkérdezte, hogy mivel tudnának kompenzálni. Na ezen a ponton voltam balek, hogy nem azt mondtam, kérem vissza a pénzem. Úgy ítéltem meg, hogy valóban lelkiismeretesen álltak a dologhoz, én pedig nem lehúzni akartam őket, így azt mondtam, hogy hagyjuk, majd megszokom. Ezután kaptam még egy 20%-os kedvezményt egy köv. szervizdíj árából. Éljen.
Aztán persze gyorsan meg is lett az extra jutalmam. Pár héten belül az érintőkijelző bal oldala már nem érzékelte az érintést, a szélétől kb. 10mm-es sávban egyáltalán nem használható a home gombbal együtt. Természetesen ekkor már az egy hónapos garanciaidőn kívül voltunk...
Ezután írtam közvetlenül a szervizvezető srácnak majd egy hétre rá az ügyfélszolgálatnak, hogy nézzék meg hogy lehetne kulturáltan lezárni ezt a történetet. Nyilván újabb kísérlet a javításra már nem lett volna opció, eleve megmondták hogy csak így tudják megcsinálni. Részemről elsődlegesen a pénz vissza vagy max. egy 15 ezres kupon jöhetett volna szóba. Náluk viszont jó magyar szokás szerint a zéró válasz jelentette a megoldást. Jogilag tiszta ügy, gari időn kívül vagyunk, pattoghatok kedvemre. Persze hozzászoktunk már itthon az ilyesmihez, kit érdekel hogy legközelebb nem jön vissza vásárolni a hülye, hogy elmeséli az ismerőseinek a történetet vagy esetleg írogat a homárra. A pénz már zsebben, a többi az nem számít.
Az utolsó 100 komment: