Tékozló Homár

Hazavágták a Hondát a Duna Autó szervizében

2013.09.17. 13:39 | jackyll | 99 komment

Attila a Duna Autó szervizébe vitte Hondáját, ahol az első futómű zörgéséből néhány hét alatt 300 ezer forintos kár keletkezett:

9 éves honda CR-V-met vittem a szervizbe mivel zörgött az első futómű (más baja nem volt), vizsgálat után mondták hogy 2 első szilent plusz jobb oldali gömbcsukló össz kb 24.000 plusz munkadíj. Jártam már náluk hagytam ott már pár százast. Hát az semmiség gondoltam én és nemsokára vissza is vittem az autót hozzájuk az alkatrészek cseréjére. Volt egy elég komoly dölés a hátsó kerekeknél ami CR-V betegség kérdezgettem is bőszen hogy lehetne megoldani. Fogalmuk sem volt.

1 hét után kiderült hogy nincs kompatibilis utángyártott gömbcsukló de 80.000 ft ellenében az egész jobb oldali futóművet ki tudják cserélni. Nem tetszett a dolog volt egy régi kontaktom felújításra elküldettem velük. Közben még mindig faggatóztam mi lehet a megoldás a hátsó kerékdőlésre, passzoltak.

2 hét után végre összesen 70.000 forint ellenében átvehettem az autót, cseréltek 2 db szilentet meg egy gömbcsuklót. Mondom mi van a hátsó kerék dőlésével, "hát azt nem tudják de valószínű a teljes futóművet cserélni kell kb 200-400 ezer forint"...

Kösz nem kértem, autót elvittem kipróbáltam 2 óra múlva hívom őket hogy az autó jobbra húz, bal oldal ráz, kormány ferde, jobb oldali ülésbe belefojt valami ruhánkat összemocskolta. Válasz ekkor még korrekt,"kérem hozza vissza ellenőrizzük".

Másnap vissza a Duna Autóhoz autó átad délután vissza "szerintük az autó tökéletes állapotban van". Mentünk egy próbát a szervizvezetővel mert nem hagytam magam, "szerinte az autó tökéletes kivéve hogy széles kerekek vannak rajta azért ilyen, az ülésért meg akkor kellett volna szólnom mielött kivittem a kapun." Ennyit ért egy szervizvezető az autókhoz-vezetéshez-vezethetőséghez, döbbenetes, tényleg. A tényekhez érdemes hozzátenni hogy előző nap 2 nő ült mellettem és még ők is szóvátették apszolúte amatőrként miért olyan furán áll a kormány...

Panaszkönyv lett a vége, a műszaki igazgató 3 hét múlva reagált a levelemre akkor megegyeztünk abban hogy a számla összegének a felét visszatérítik amit meg is kaptam. Ekkor még nem tudtam hogy a beépített szilentek anyaga csúzliguminak sem jó, kézzel mozgatható.

Futóművet már pár nap múlva beállítattam, futóműves nem hitte el hogy ehhez bárki hozzányúlt de mindenesetre ő negyed óra alatt tökéletesre beállította.

Az autó bal oldala mind a mai napig ráz 110 felett, közben eldeformálódott régi féktárcsákat kicseréltem nem tudván a szar minőségű szilentekről amik fékezéskor semmit nem tartva engedték ősszecsukódni a futóművet és vélhetően tönkretéve az új féktárcsákat, a jobb oldali ülésből a mai napig szivárog amit beleöntöttek. Összességében közel 300.000 ft kárt okoztak nekem a szervizben!

A hátsó kerék dőlésre megtaláltam a megoldást amit elküldtem a szervizvezetőnek egy köszönöm sem jött tőle cserébe.

Amit vártam egy márkaszerviztől az az hogy ha valamit el is rontanak legalább vállallnak rá garanciát mással ellentétben ha drágán is dolgoznak talán így megéri.

Tanulság az hogy márkaszervizbe legfeljebb garanciaidőben fékbetétcserére, olajcserére csak úgy hogy te viszed az olajat máshogy semmiképpen!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manyecska 2013.09.17. 13:40:24

Kilenc éves? jabocs.

todie2d 2013.09.17. 13:48:38

errol a markaszervizelesrol mikor szoknak mar le? szinte kivetel nelkul lehuzzak az embert, keresni kell egy normalis szerelot es hello.

Manyecska 2013.09.17. 13:48:42

Elöl harap, középen ráz, hátul rúg.

Hartmy 2013.09.17. 13:50:02

Maga az írás nekem korrektnek tűnik. Futómű alkatrészt is úgy cseréltetünk, hogy megvesszük hozzá az alkatrészt. Nem csak az olajjal járunk így el. Egyrészt látjuk, hogy mit raknak bele, másrészt csak magunkat szidhatjuk és tudjuk, hogy azt nem vesszük legközelebb. Ebbe a szervizbe pedig pláne nem viszünk többet autót. Csókolom.
Azért a kerekeket elvinném még centíroztatni, hátha...

fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2013.09.17. 13:51:55

dunaautó egy fos, én kb 7-8 éve voltam ott egy egyszerű időszakos szervizen, későn értem oda, már csak a titkárnő volt, aki adta a számlát h "8 liter olaj 40 ezer"... úgy h a kocsiba max 5 liter fér bele, és akkor még nem beszéltünk az egységárról...

Atörökk 2013.09.17. 13:52:13

Vadász autót javíttat c. betű-etűdöt olvasták.

Apszolúte bisztos vagyok benne, hogy a szivárgó jobb első ülés mijatt ráz az autó bal oldala!!!4!

Atörökk 2013.09.17. 13:55:31

@Hartmy:
"Maga az írás nekem korrektnek tűnik"
Attól, hogy szar a szilent, a féktárcsának a világon semmi baja nem lesz. Arról nem beszélve, abból a szervizből, ahol nem egy hét, de két nap alatt nem tudnak egy gömbcsuklót keríteni, azonnal elhozom a kocsimat. Nem egy szélsőségesen ritka típusról és alkatrészről beszélünk.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.17. 13:55:55

Aki bármilyen vízzel kapcsolatos dolgot megemlít, azt tökönrúgom.

YoZan Ace a.k.a. A Lenyalthaj Nevű Strici 2013.09.17. 13:56:08

"Mondom mi van a hátsó kerék dőlésével, "hát azt nem tudják de valószínű a teljes futóművet cserélni kell kb 200-400 ezer forint"..."

Jobb lett volna, azt mondják:
-Nem tudjuk, venni kell egy új kocsit.

Lehet így jönne ki a legolcsóbbra...

Atörökk 2013.09.17. 13:58:41

@atpijkamo:
Éjjel rosszat álmodtam, szörnyű vízióim voltak.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.17. 14:00:33

@atörökk: @England win The Ashes!: :)) Nekekeckeggyetek, tudjátok, miről van szó.

Leadfoot 2013.09.17. 14:01:09

Jesszus, belefojtottak valakit az ülésbe? Rendőrségnek szóltál?

Hartmy 2013.09.17. 14:04:49

@atörökk: Azon a féktárcsa kontra szilent problémán én is elgondolkoztam, csomószor mentek ki a szilentek és mégsem ferdítették el a féktárcsát... ott valami más a gond. Normális szervizben meg legrosszabb esetben másnap reggel már ott az alkatrész (márka szervizben meg főleg).

Faus to 2013.09.17. 14:05:15

@Hartmy: márkaszerviz eleve nem szereti az ilyet és simán belerak/beletölt mást az autóba. De a szomszéd utcában a szerelő sem fogadja el a hozott alkatrészt.Nekik is kell valamin keresni.

AtiSnatch 2013.09.17. 14:05:22

@atpijkamo: szerintem a szervíz folyt bele az ülésbe :)

England win The Ashes! 2013.09.17. 14:05:58

@atpijkamo: EgySZER VÍZpart mellett nyaraltam.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2013.09.17. 14:06:11

Ha 110 felett ráz az autó akkor ott kerék problémák állnak a háttérben, van centírozni kell, vagy ha ütött a felni akkor cserélni.

YoZan Ace a.k.a. A Lenyalthaj Nevű Strici 2013.09.17. 14:06:39

Ő is átült a jobb oldali ülésbe, kipróbálni, hogy tényleg piszkolja be(?) a ruhát a rejtélyes valami?

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.17. 14:07:32

@England win The Ashes!: :)) Ez jó!

@Ati Snatch: :)) Neszemétkeggy, kisköcsögök megtanulják, és holnaptól hosszú ível írják.

Faus to 2013.09.17. 14:08:06

@YoZan Ace: lehet, hogy a szervizes barátnője bele-squiertelt, azért nedves.

Atörökk 2013.09.17. 14:08:15

Azt tuggyuk, mennyi az autó vízkiszorítása? :D

England win The Ashes! 2013.09.17. 14:08:31

@atpijkamo: Különbenis miért ne emlegethetnénk vizet, ha egyszer a Duna Autóról van szó?

Egyéves Önkéntes 2013.09.17. 14:09:18

Merre van ez a Suna Autóház?

Atörökk 2013.09.17. 14:10:58

@Egyéves Önkéntes:
Nem messze a sunaparti csónakháztól.

YoZan Ace a.k.a. A Lenyalthaj Nevű Strici 2013.09.17. 14:12:21

@(dr.) Shit Pál: Ha tán ja, kérdés mitől? A kocsi zemblémától? A csávótól? A szervives gang bangtől? A zül(l)éstől? A váltótól? A fasz(a) beállításoktól?

Szerinted?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.09.17. 14:12:30

Bal oldalon ráz, jobb oldalon, húz, középen folyat az ülés.
Ez egy roncs.

Egyéves Önkéntes 2013.09.17. 14:13:05

Minden japán poszthoz haiku! rovat

Honda Szervízben
Ronda szaki teszi lent.
Appszolút szilent.

Hartmy 2013.09.17. 14:14:26

@(dr.) Shit Pál: Nekünk sosem volt ilyen problémánk egyik helyi szervizzel sem. Sőt volt olyan szerviz, amelyik felajánlotta, hogy mennyiért szerzi be, ha tudunk olcsóbbat vagy már megvan az alkatrész, akkor azt rakja bele. Egy olaj és szűrő cserét meg azért itthon is megtudunk csinálni. Márka szervizbe eleve nem vittük soha, igaz, hogy használtan vettük szóval nem is voltunk szorulva.

Manyecska 2013.09.17. 14:20:16

Az milyen hogy egy Ford lámpabúra /2/ cseréje 48.E Ft nem márkaszervízben?:)

Faus to 2013.09.17. 14:24:02

@Manyecska: És az, hogy egy Alfában a ki sem égett helyzetjelző izzót (1 db), 4000 Ft-ért cserélték 2002-ben?

Faus to 2013.09.17. 14:29:18

@Manyecska: visszavitettem az autót és törtöltettem a számláról, mivel az izzó jó volt és nem is kértem cserét. Csak így a mocskok nem tették vissza a jó izzót, ellopták a kocsiból.

Hartmy 2013.09.17. 14:31:06

@Manyecska: Ha mind a kettő elsőt cserélték, akkor még nem is olyan vészes. Ha mind a kettő hátsóról van szó, akkor egy kicsit talán sok. Bár egy Hella búra szerintem lehet annyi.

Ford Fiesta 2001-től, elől csak komplett fényszórót lehet cserélni amiből lehet kapni 18 ezerért is, de van 44 ezerért is darabja.

Manyecska 2013.09.17. 14:33:53

@Hartmy: első, igen! nem fiesta.. mondtam legközelebb megvesszük mi..@(dr.) Shit Pál: hát az derék!:(

Shagrath 2013.09.17. 14:34:13

állítólag bentley-t kell venni, mert azok megbízhatóak

seehman 2013.09.17. 14:43:30

Ez a Gastland?Vagy a Galilei?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.17. 14:48:06

"Amit vártam egy márkaszerviztől az az hogy ha valamit el is rontanak legalább vállallnak rá garanciát mással ellentétben ha drágán is dolgoznak talán így megéri."

Naív ügyfél :( Sajnos a márkaszervizek egy jelentős része lehúz.

"2 hét után végre összesen 70.000 forint ellenében átvehettem az autót, cseréltek 2 db szilentet meg egy gömbcsuklót."
Ha anyám még egyszer azt mondja, hogy sokat költök a kocsira, kiröhögöm.

Hartmy 2013.09.17. 14:49:47

@ColT: De ebben lehet legalább külön szilentet cserélni :D Passat futóműben komplett karokat kell cserélni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.17. 14:53:55

@Hartmy: "Egyrészt látjuk, hogy mit raknak bele, "

Max. ha ott vagy miközben rakják :D

Hartmy 2013.09.17. 14:56:16

@ColT: Olyan szervizt kell találni amiben megbízol :D Minden ellenkezés esetére, van ilyen.

Manyecska 2013.09.17. 15:13:52

Én ismerek olyat aki a lámpabúra mögött tartotta a titkos kotonkészletét amikor csalta asszonyt.., nem merte a lakásba bevinni mer ugye.., néztek a szerelők egyszer amikor izzót cseréltek..:DDD egy ismerősöm ismerőse.

PITTA 2013.09.17. 15:16:30

A rossz futóműtől hogyan mehet tönkre a féktárcsa. Sok mindent láttam, de ilyet még nem...

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.09.17. 15:34:49

@PITTA: A rezonancia nagy energiákat tud felszabadítani, főleg hosszú távon. Interferálhatnak is a rezgések, ami mechanikai károsodásokhoz vezethet.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.09.17. 15:37:22

@Hartmy:
"Olyan szervizt kell találni amiben megbízol :D Minden ellenkezés esetére, van ilyen. "

Aha. Lottóötös is van!

The Good Boy ! 2013.09.17. 15:37:24

"Amit vártam egy márkaszerviztől az az hogy ha valamit el is rontanak legalább vállalnak rá garanciát mással ellentétben ha drágán is dolgoznak talán így megéri."

Nem tudom, mi a szokás ott a nagy Duna part két oldalán, de én mindenesetre nem azt várom egy szerviztől, amikor betérek hozzájuk, hogy elrontsák az autómat, hanem pont fordítva. de lehet, hogy csak az osztrák határ közelsége, meg az onnan fújó szél az oka.
A másik pedig: mikor tanulja már meg mindenki, hogy márkaszervizbe csak addig járunk, amíg garancia van az autóra, utána még azokat az utcákat is elfelejtjük, ahol ilyen létesítmények találhatóak!
Márkaszervizekről pár darab hozzászólás itt is megtalálható:
tcomment.blog.hu/2013/09/16/menyit_er_a_szervizkonyv?fullcommentlist=1#comments

A linkben szereplő "menyit" szóért itt szeretnék a szerző nevében (aki ugye újságíró, tehát magas szinten kellene érteni hozzá) is elnézést kérni a nagy nyilvánosság előtt elkövetett nyelvtan elleni cselekedetéért, mert gondolom, nem a menyét szóra gondolt népies formában:D

PITTA 2013.09.17. 15:40:09

@l4c1: Naja, de a szilentektől nem rezonál szerintem a futómű hanem csattog. Maga a lengőkar kerekestül vagy 30-40 kiló az nem rezonál nagyon be. szerintem... a rezonancia attól lehet ha leverték a kerékről a súlyt vagy valami a felfogatáshoz került a tárcsa és a kerék közé.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.09.17. 15:40:20

@Hoppácska: A régi ismerős valamivel megbízhatóbb a lottó ötösnél.

igazságos 2013.09.17. 15:40:40

Nem ügy ehhez kèpest az én 13 éves kis suzukym.

@Manyecska: :) bizony, szoktam látni a navosokat, kamionnál, kocsiknál ellenőriznek, és ismerek pár dugihelyet

Ez amúgy pancser húzás, mer okos ember nem oda teszi :)

igazságos 2013.09.17. 15:41:36

@dr. phil. Sün‼ ツ: èn azt is letojom, ha elvisz aból bbe

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.09.17. 15:42:47

@l4c1:
"A régi ismerős valamivel megbízhatóbb a lottó ötösnél. "

Az igaz, de a "régi és autóhoz is jól értő ismerős" megint csak elég ritka...

igazságos 2013.09.17. 15:46:59

@agresszív kismalac: a török nem sok nőt ismer, így nem tudhatja úgysem!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.09.17. 15:51:47

@igazságos: Felleltároztad a nőismerőseit? Kezdek félni tőled.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.17. 15:55:40

@Manyecska: "nem márkaszervízben?"

Nem. Márkaszervizben.

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.09.17. 15:59:26

Szilent = gumi

attól nem kopik másképp a féktárcsa.

Amúgy ilyen javítások alkalmával kötelező egy próbakör a szervizvezetővel. Fék kormánymű, futómű nem játék. Az életed is múlhat rajta.

szelidorzo 2013.09.17. 16:02:15

Ez a panasz számomra több sebből vérzik!!!

Több autótípust is szervizeltetek a Duna Autónál, köztük hondát is. (accord)

Gépkocsi átvételnél az elején megnézik a kilométerállást, a gk. sérüléseit, és az ülést becsomagolják. A műhelybe már így kerül be.
Szóval a kocsikat nem szokták összepiszkolni ismereteim szerint.

A másik:
1 hét után kiderült hogy nincs kompatibilis utángyártott gömbcsukló.

Értem én, hogy spórolni kell, de valószínű a posztoló fillérbaszósága bosszulta meg magát ebben az esetben.
Mert féláron utángyártott alkatrészekkel szerette volna megúszni a javítást.
Sok esetben ezzel nincs is gond, mert a gyári alkatrészek jóval drágábbak, és nem biztos, hogy jobbak, mint az utángyártottak. Úgy látszik ez nem az az eset volt. (Mellesleg más típusnál a vezérműszíjból a gyárit kértem dupla áron, mert a székely mondással élve a medve nem játék.) A szar alkatrész beépítése nagyobb kárt okozhat, mint amennyibe kerül. A kedves vásárló érdeklődött az általa kért utángyártott alkatrész minőségéről, vagy csak az lebegett a szeme előtt, hogy mennyit spórol a javításon a gányolt cuccal?
(ismerős okosba majd felújítja a gömbcsuklót) Hu de fasza lehet. Pláne amikor majd kiszakad az első kereke.
De meg is érdemli az ilyen.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.17. 16:07:28

@szelidorzo: "Mert féláron utángyártott alkatrészekkel szerette volna megúszni a javítást"

9 éves kocsiba te mit veszel?

szelidorzo 2013.09.17. 16:16:08

@atpijkamo:
7 évesbe gyárit kértem, 14 évesbe utángyártottat szereltem saját magam, viszont utána nem rinyáltam.

Ha utángyártott valamit veszek, akkor azért fórumokon utána járok, hogy mennyire elfogadható minőségű a cucc.

Annyi elvárásom van, hogy egy utángyártott tartósságban, minőségben tudja az eredeti 80%-át minimum.

De mint a végén írtam, a faszkalap, okosban haverral felújíttatta a gömbcsuklót!!!!

Ilyesmit 25 évvel ezelőtt játszottam trabant gömbfejjel (volt ami szétcsavarozható volt, és a gömbbe hegesztőpálcát csavartam, hogy addig szoros legyen amíg átmegy a vizsgán)

Így utólag azt mondom azzal is életveszélyes játék volt, nem, hogy egy CRV gömbfejével játszadozni.

Szóval nem a szerviz volt itt a gagyi, hanem a tulajdonos.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.09.17. 17:07:36

@szelidorzo: Ebben sok igazság van. A posztoló szeretné eljátszani a hozzáértőt, közben... hát messze nem az.

McZozo 2013.09.17. 17:21:11

@(dr.) Shit Pál:
ezt nem tudom megerositeni, hosszu evekig ugyanahoz a szerelohoz vittem az automat es mindig siman meg tudtuk beszelni hogy o menntyiert tud alkatreszt es en mennyiert tudok . es ha en jelentosen jobban tudtam akkor sose csipogott. a munkadijaba benen volt amit o akart keresni. Ami meg mindig joval olcsobb volt mint a markaszerviz igy nekem megerte.

McZozo 2013.09.17. 17:30:56

@szelidorzo:
Nem ertem mindig ezt a filerbaszo dumat. sok esetben itt nem 1-3-5 rol van szo amit meg azt mondanam ok, hanem a szerviz sokkal tobbel linkel be. Kepzeld sokunknak nem apu anyu adja a penzt a szerizre. Nekem mazdamon martkaszerviz kozolte lengescsillapit cserenel hogy csak a komplett furomuvet hajlando cserelni darabonkent 220 ezerert es ez 2002 korul. majd utana neztem es volt a modellhez kulon lengescsillapito. utananeztem azt irtak sok helyen hogy ez a nemet meg jobb mioseg mint ami gyarilag volt benne igy vettem egy parat epp akcioba volt es a par kerult valami 18 000 be majd szerelom meg elkert tovabbi 12000 szerelest es jonapot igy 30 bol megvolt 440 helyett. ez nekem nem fillerbaszas hanem tudatos sporolas

lordjim 2013.09.17. 17:47:46

@Hartmy: 1.:Összetörte a kocsit,2.telefosta(hányta)az utasteret 3.neki áll feljebb

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.09.17. 18:32:11

@McZozo: Igaz, hogy nem hozzám szóltál, de nem ugyanarról beszéltek. Ezt a komplett futóműcserét lengéscsillapító helyett mondjuk, nem teljesen értem.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.09.17. 18:34:19

@McZozo: Olajat tudtak cserélni a márkaszervizbe', vagy azt mondták, vegyél egy új motort?

supefly 2013.09.17. 18:34:28

véleményem szerint a duna autó mint szerviz, messziről kerülendő. extra lehúzós köcsög banda.

az én esetem. 11 éves suzuki swiftemen egyik reggel kigyulladt a check engine lámpa. bementem vele melóba, majd elkezdtem a környéken szervizt keresni, így találtam a duna autóra. közben kiderült hogy egy kollégának is ég a lámpa az 5 éves volkswagen boráján, nosza vigyük mindkettőt.

a diagnosztika nem volt vészes, 6000 ft/autó hogy műszerrel kiolvassák a hibát. közölték mindkét auto egr szelep hibás.

javaslat, mindkét autón egr szelep csere, majd jött a meglepetés. szerintük a borához az egr szelep 70-80 ezer, a suzukihoz 105 ezer.

itt már kezdtem furcsán nézni, hogy hogy a rákba lehet egy 1,3-as motorhoz 25-35 ezerrel drágább az alkatrész mint egy 1,6-os borához.

majd némi google használat után kiderült hogy meg lehet próbálni tisztítani az egr szelepet, ami ugyan nem garantált siker, de egy óra munkadíjból meg a speciális tisztítóanyag árából megvan. a keresés másik eredménye bárdi autó és egyéb alkatrész honlapokon azt mutatta mindkét autóhoz 30-40 ezer között megkapható az új alkatrész.

végeredmény:

a suzukin 8000 forintért kitisztították egy másik szervizben a szelepet, azóta is hibátlanul működik, hibalámpa azóta se gyulladt ki.

bora is másik szervizbe került, ahol kiderült hogy nem egr szelepes hanem lamda szonda a hiba oka, azt ott 30 ezerből cserélték.

így menjetek szervizbe a duna autóhoz.

kawaii malac 2013.09.17. 18:39:11

Na, most Albániában ez úgy van, hogy bemész a márkaszervizbe, és adnak egy új autót. A régit meg becsomagolják a kutyának.
Persze ingyen.

SeggMajom 2013.09.17. 18:41:54

Duna Autó engem is megpróbált átverni:

bevittem garanciális vezérmű lánc cserére a Volkswagenemet, és megpróbáltak egy csak 15 000 km múlva esedékes garanciális átvizsgálást is rámsózni 70 000 Ft értékben.

Úgy derült, ki hogy le akarnak húzni, hogy átmentem a Porsche Pestbe és ők ingyen cserélték volna a vezérmű láncot, míg a Duna Auto lehúzott volna 70 000 Ft-al.

Amúgy azonnal levettem, hogy lehúzósak, mert amikor csak mentem oda, mindig pofátlan pökhendiek és lekezelők voltak a munkafelvevők.

Duna Autót kerülni mesziről!

Ciri 2013.09.17. 20:22:33

@SeggMajom:
"és megpróbáltak egy csak 15 000 km múlva esedékes garanciális átvizsgálást is rámsózni 70 000 Ft értékben"

Én még nem hallottam 70000 forintos "garanciális átvizsgálásról" , de te tudod...
Az a gond, hogy azt sem tudod elmagyarázni, mivel akartak lehúzni.
Gondolom a 15 ezres olajcserét akarták megcsinálni, mert jelezte az elektronika, a Porsche Pestnél meg átállították longlife intervallumra.

Ciri 2013.09.17. 20:26:54

Aki pedig egy cr-v Hondán felújittatja a futóműalkatrészeket...

Ciri 2013.09.17. 20:28:58

Felújíttat. Bocs.

imi60 2013.09.17. 21:45:55

azt írtad 2 nő ült melletted. Meg Te a kormánynál az már 3. Akkor talán lehet találgatni mi folyhatott bele az ülésbe. :)

yxcvbnma 2013.09.17. 21:49:38

@supefly:

Nekem is EGR szelep hibás lett a Suzukim.
Én még spórolósabbra vettem a figurát. Két csavar leteker, és fent a szobában az összes elképzelhető / otthon található oldószerrel kipucoltam.
Így ingyen megúsztam.

De legközelebb én is inkább bevállalom a 8ezres költséget, mert amit végighallgattam a házisárkányomtól a szagok miatt...

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.17. 21:52:43

@yxcvbnma: "inkább bevállalom a 8ezres költséget, mert amit végighallgattam a házisárkányomtól"

legközelebb vidd el a vadászhoz a házisárkányt, 7ezerért lelövi.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.09.17. 21:54:12

@Ciri: Azért a longlájfos részen dolgozzál még egy picit.

yxcvbnma 2013.09.17. 21:58:51

@atpijkamo:

Ja, próbáltam. De a vadász sose ér rá. Gondolom szopni jár...

_____________ 2013.09.18. 08:40:35

". A tényekhez érdemes hozzátenni hogy előző nap 2 nő ült mellettem "

Azta, az első sorban 3 ülés van abban a Hondában...?
Ha nem, akkor a 100 forintos kérdés:
Hol ült a 2. nő? ;-D

2013.09.18. 09:19:35

az aldiban hawaii fűszoknyás lányok cserélik a gömbcsuklókat, amit természetesen őstermelőnél cserélnek ellopott román lovakért.

szelidorzo 2013.09.18. 09:52:14

@McZozo:

Akkor csak neked!

A fillérbaszóságot fenntartom ebben az esetben.

Oka: Gömbcsuklót okosban, haverral értelmes ember nem újíttat fel, hanem újra cseréltet. Miért? Azért mert életveszélyes játék.
(Mellesleg úgy 30 éve nem anyuci pénzel, mert 18 éves korom óta dolgozom, ne magadból indulj ki)
Okos posztoló meg itt rinyál, hogy szar lett a futóműve. Örüljön, hogy nem szakadt ki a kerék alóla.
Spóroljon természetesen, de ésszel! Ja abból kevés van neki.

supefly 2013.09.18. 10:40:25

@yxcvbnma: tekintve hogy technikai analfabéta vagyok, én ilyennek nem mernék nekivágni :D

autó terén a motorház kinyit, ablakmosót esetleg hűtőfolyadékot, olajszintet ellenőriz/utántöltnél kimerülnek a képességeim :)

najó, izzócsere is megy még.

engem inkább az idegesített hogy ha a google találatok alapján jól ítélem meg, akkor maga az egr szelep egy teljesen haszontalan alkatrész, egyetlen dolga hogy csökkentse a károsanyag kibocsájtást. ergo az autó nem lesz se gyorsabb se üzembiztosabb tőle, de a gyártó teljesíti vele a megfelelő normát. ha kiszerelném és vissza se tenném, a következő vizsgáig/zöldkártyáig nem is lenne semmilyen problémám.

Ciri 2013.09.18. 16:33:19

@supefly:

" egyetlen dolga hogy csökkentse a károsanyag kibocsájtást. ergo az autó nem lesz se gyorsabb se üzembiztosabb tőle, de a gyártó teljesíti vele a megfelelő normát."

Ennél egy picit össztettebb a probléma :))
Sok bajt tud csinálni, pl füstölés, gyenge motorteljesítmény, magas fogyasztás, stb.

gyedmaróz 2013.09.20. 21:40:32

Az utángyártott és a gyári alkatrészek megitékéséhez adalékként:
én már vettem LUK kuplung szettet (szerkezet, tárcsa, kinyomó) és a dobozban Sachs gyártmányú volt. A gyári alkatrészek zöme egyszerű parasztvakítás.

Darw 2013.09.21. 12:22:56

@Manyecska: 9 éves de Honda... A Honda Logonkba 12 év alatt több mint 200-at tettünk bele és ha leszámítjuk az alap dolgokat mint pl. a fékbetét. Nem kellett benne semmit sem cserélni. Aztán egyszer elvittük a kötelezőre a márkaszervizbe, ahol amatőr módon otthagytuk egy hétre mert pont akkor mentünk nyaralni... Visszatérés után egy hónappal drasztikusan leesett a teljesítmény, visszavittük azt mondták 350 ezer. Számolgatás után, nem éri meg, elvittük egy bontóba, ahol véletlenül egy volt hondás szerelő is dolgozott aki azután felhívott minket és kérdezte, hogy mikor cseréltük ki a hűtőt, mert szart raktak a helyére és azt is amatőr módon szerelték be, és az baszta szét az egészet. Szóval nem tudtuk meg, hogy mennyit bírt volna még, mert minden bizonnyal alkatrész utánpótlásként tekintettek a kicsikocsinkra amíg elvoltunk.

TamásBátyó 2014.02.24. 10:58:42

Régebben jártam, vittem kis octaviamat a Duna Autóhoz, mikor még a fővárosban laktam. Ahogy olvastam egy fenti kommentben, megerősítem, hogy a munkafelvevő mielőtt átvette szervizelésre az autót, becsomagolta az ülést, kormányt, felírta a üzemanyag tank állást, körbe járta az autót és a sérüléseket ha volt feljegyezte! Abszolút korrekt módon. Ezt elismerve írtam alá a papírt és távoztam. Nem sokkal később jelentkeztek mindig telefonon és jelezték, a javítás mértékét, költségét opcionálisan gyári vagy után gyártott alkatrésszel, kell-e, melyik kell? És mikor bólintottam, akkor kezdték el a javítást. Meglepetés sosem fogadott a pénztárnál és otthon a műszaki állapot miatt.
Amilyen a fogadj isten amolyan az adjon isten, mint szokták mondani, illetve a filléreskedés csak tüneti kezelés az olcsóságra, később ajtóstól kopogtat majd a böjt, üzenem a blog írójának!

Szuperzöld 2014.02.24. 13:51:52

Immár a második Swiftemet fogyasztom. Mindig a Duna Autóba hordtam őket és felváltva kerültek bele a gyári és az után gyártott alkatrészek. Sosem volt velük gondom. A szervizben mindig pontosan elmondták, hogy mit kell megcsinálni, mennyibe fog kerülni és mennyi időt vesz igénybe. Az ülést és a kormányt mindig beburkolják. Amikor az első Swiftem már szavazhatott volna, olyan öreg volt, akkor tanácsolta az egyik munkafelvevő, hogy gondolkozzak el egy új autón, mert most már olyan szervizköltségeim lesznek, amit nem éri meg ráfordítani erre az öreg autóra. Egy szó mint száz, sosem akartak átverni, mindig azt kaptam, ami meg volt beszélve. Sőt, amikor már kereshettek volna rajtam rendesen a nagy szervizszámlákkal, akkor inkább szóltak, hogy ez már nem éri meg. Kiérdemelték a bizalmamat és a mostani Swiftemet is odaviszem szervizeltetni.
Nehezen tudom elképzelni, hogy minden úgy történt, ahogy jackyll megírta.

Cliffhenger 2014.02.26. 15:41:52

Én úgy gondolom, hogy akármi is történt a Hondáddal a szervizben, akkor is sokkal biztonságosabb Márkaszervizbe vinni az autónkat, mint mondjuk a sarki fusi műhelybe. A márkaszervizben utánkövethető minden "beavatkozás", amit valaha is végeztek a kocsin, sőt számlát is adnak!
süti beállítások módosítása