Tékozló Homár

20x kártérítés a webshopnak, ha nem veszik át az árut

2013.10.17. 12:21 | jackyll | komment

Kiskacsa007 kollégája mókás részt talált egy telefonos webshop vásárlási feltételei között. Igazából még a nevén található ingatlanokat is át kell írnia a boltra kárpótlásul, ha nem veszi át a csomagt, de azt csak szóban mondják, és senki nem hallja:

A minap kollégám hívta fel a figyelmem a gsmstar webáruházra. Rendelés előtt valami miatt gyanút fogott, ezért elolvasta az általános szerződési feltételeket- ugye nem sokan teszik... Érdekes dolgot talált a 4.3 pontban. Igaz, nem vagyok jogász, de nekem kicsit furcsa:

4.3. Amennyiben Megrendelő a szerződés szerint szállított Termékeket bármely okból nem veszi át, Megrendelő köteles Szállító ezzel kapcsolatban felmerült kárát, továbbá a megrendelés értékének 20-szorosának megfelelő összeget bánatpénz címén megtéríteni.

Az egész egyébkét itt olvasható. Kíváncsi lennék hozzáértő ember véleményére. Nyilván nem tudatos megtévesztés vagy lehúzás a cég részéről...

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.10.17. 12:23:56

ha a megrendelő salllynálatos módon elhalálozik, akkor köteles arra az időre -de legalább húsz napra- feltámadni és rendezni a tartozást is :D

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.17. 12:25:25

Hát nem tudom mér csináljátok. Kimondtam a bűvös szót, hogy első, de se a farkam nem nőtt meg tőle, se a náthám nem múlt el. Ez csak valami vallás lehet.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.10.17. 12:29:13

@atpijkamo: ehh, nem értesz te ehhez. ittál közben fekete kakas éjfélkor gyűjtött véréből? nem? naugye.

buksikutya 2013.10.17. 12:29:30

aki dzsunkagsm-ben vasarol, az meg is erdemli.

b

dr. Aullah 2013.10.17. 12:30:19

@atpijkamo: Csak akkor működik, ha valóban első vagy.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.17. 12:30:30

@vén szivar: Tanulmányozom a vallásokat, nezavarj!

@zsiráfffff: Sót nem kell szórni hátra a bal vállam fölött?

AtiSnatch 2013.10.17. 12:31:28

@atpijkamo: de nem elsőként mondtad! még szép, hogy nem Viagra így :D

harley11 2013.10.17. 12:31:35

Ez is a szocik miatt van.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.17. 12:31:48

@dr. Aullah: Ha első vagyok, akkor minek írjam ki, hát csak látszik, nem?

szemlelodo 2013.10.17. 12:32:59

Tehát ha épp nem tartózkodik otthon, vagy a futár eltéved, akkor is bánatpénzelhet... szép.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.10.17. 12:33:35

most várom a rendelésemet, most már muszáj átvennem:((

Martinicske 2013.10.17. 12:33:56

Fura, hogy a vevőnek mennyi minden féle joga van, okkal ok nélkül, vagy akár indoklás nélkül visszaküldhet bármit bárhova elállással, feljelentgetheti bármelyik webshopot okkal vagy ok nélkül, nem mondom én hogy rossz ez így, de én megértem ha a másik fél is elvár annyit, hogy legalább vegyék át a csomagot, ha már megrendelték. Ha visszaküldik utána más kérdés. Aki visszaküldi, mert él az elállás jogával, az a jogait gyakorolja, nincs vele semmi baj, de aki se szó se beszéd nem veszi át amit megrendelt az konkrétan szarik a másik fél fejére és ez nem túl elegáns dolog.

Egyébként meg ha ha valaki át szándékozik venni a rendelést az illetőt egyáltalán nem érinti ez a pont.

Ádám 2013.10.17. 12:35:26

@atpijkamo: fghjk csak azt teszi

olvastatok tőle már valami mást is?

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.17. 12:39:54

@szemlelodo: "a futár eltéved, akkor is bánatpénzelhet."

Ott a pont. Sőt akkor is, ha rossz címre küldik.

Komolytalan.

Martinicske 2013.10.17. 12:40:12

Még annyit a témához, hogy nálunk is van webshop, lehet fizetni utalással, kártyával, utánvétellel és valami fantasztikus arányok alakultak ki. Kb. 10.000 csomag után a vevőknek a kártyával, vagy utalással fizetett csomagok esetében 100 azaz száz százalékos arányban sikerült átvenni a csomagjaikat. Egyetlen egy kifizetett, de át nem vett csomagunk se volt még. Ugyanakkor utánvételes csomagoknál időről időre előfordul, hogy visszajön a csomag.

ArnoldBácsi 2013.10.17. 12:41:10

@Martinicske: nálad a pont! abszolút egyet értek veled. teljesen jól elírtad, a lényeg pedig: "Egyébként meg ha ha valaki át szándékozik venni a rendelést az illetőt egyáltalán nem érinti ez a pont."

killerkaller 2013.10.17. 12:41:32

@Martinicske: Itt a "...bármely okból.."
kitétellel van a baj

ArnoldBácsi 2013.10.17. 12:42:14

@vén szivar: ha a futár eltéved, telefonál...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.10.17. 12:43:23

@atpijkamo: az lényegtelen, csak akkor lenne jelentősége, ha mellet is akarnál növeszteni. arra viszont ügyelj, hogy nehogy bakkecskére gondolj a 'komment küldése" megnyomása alatt, mer akkor oda a varázs. vigyáááázz!

Neela _ t 2013.10.17. 12:43:45

Ez a nap az a típusú nap, mikor ha nem kelek fel akkor termeltem volna a legtöbb hasznot -_-

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.10.17. 12:44:21

Kiba kúva 'ristenit már. Fú. Ezt teljesen komoly fejjel, hogy: Megrendelő, Szállító (1, 2 vagy 3-dick rész?!), Termék? Még Termék is bazzeg?! Pedig az nem is szemé(t)ly. Őőőő... Batz papucsval pofozni sírásig ér-e? KEZELTETNI a gennyagyúakat! végtelennégy

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.17. 12:46:30

@ArnoldBácsi: "ha a futár eltéved, telefonál..."

Te ugye nagyon fiatal vagy?

Majd hallasz olyan esetről, vagy át is éled, ahol a futár rossz számra telefonált.

Meg még kb. harmincféleképpen lehet rontani, és ... igen, kitaláltad, harmincféleképpen el is rontják.

A naív optimizmusodat viszont irigylem. Negyven éve én is ilyen voltam.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.10.17. 12:46:54

@Neela _ t: nyomj trágyának valót a wc csészébe. Ennél hasznosabb aligha leszel ma.:D

Manyecska 2013.10.17. 12:46:55

20-szorosának megfelelő összeget bánatpénz címén megtéríteni.-drachmában, yeeee! Amúgy bingóó!

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.10.17. 12:47:17

Akkor ha ki akarok baszni a szomszéddal, rendelek a nevében valamit, Ő nem veszi át, és máris a rendelés 20x-át kérik rajta számon.. nem is rossz ötlet :)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.17. 12:48:25

@zsiráfffff: :)) Teljesen lökött vagy.

@Neela _ t: :)) Pontosabban akkor okoztad volna a legkisebb kárt. Na, minek törted le a fülét?

Martinicske 2013.10.17. 12:53:13

@killerkaller: a bármely ok, az egy fura dolog, mert a vevő bármikor felhozhat olyan okot ami nem a megadottak között van, ha fel van sorolva konkrét ok amikor igen és amikor nem, úgyse fognak kimenni nyomozni hogy igazat mondott-e. Ugye igazat se köteles mondani a (csomagot át nem)vevő.

A gyakorlatban ez úgy néz ki, hogy amikor visszahoz a futár egy csomagot akkor van rajt egy kód, hogy mért nem vették át. A leggyakoribb az a szám szokott lenni, ami azt jelenti nincs pénze. Tehát délután kettőkor rendel, akkor van pénze, másnap délelőtt meg már nincs.

Elfogyott, nem gond, mással is előfordulhat, csak ilyenkor egy másik ember fog fizetni az illető hanyagsága, vagy szerencsétlensége miatt.

Szerintem párszor pórul járt már az a webshop, ennek akarhatták elejét venni.

Országúti Ninja 2013.10.17. 12:53:32

@Neela _ t: te is haszon szoktál aludni? :D

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.17. 12:55:01

@Kellemes Zérókomponista: :)) Meg kéne valahogy vígasztalni.

Mikor anyám egyszer rommá törte a kocsiját, vígasztaltam, hogy emberhalál nem lett belőle. Aztán már csak röhögtünk rajta, mert mikor ellopták, legalább egy sérült-javítottat vittek, kisebb volt a kár. Persze sose találták meg a kocsit vagy az elkövetőket.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.10.17. 13:02:08

Asszem erre mondják, hogy élelmes :D
Vagy csak megunták a szarakodást a hülyékkel, akik nem veszik át :D

Országúti Ninja 2013.10.17. 13:02:56

@poszt: Az a baj, hogy van elég hülye ahhoz, hogy megérje az ilyeneknek webshopot/busz társaságot/kupont/szállodát/behajtócéget/stb-t létrehozni.

Lehetne egy Szállító/Crank jellegű filmet készíteni arról, ahogy a vásárló megpróbálja mindenféle üldözős jelenten keresztül, élete árán is megszerezni a csomagot, amit megrendelt, nehogy bebukja a lakását. :D

Neela _ t 2013.10.17. 13:07:20

@Kellemes Zérókomponista: pfúj
-_-
@atpijkamo: az olló eltört a kezembe
Van a billzár se jó...
@Országúti Ninja: vagy a hasznon.
Ott azért pihentetőbb
:3

neménvagyok 2013.10.17. 13:10:23

@Martinicske: Sajnálatosan nekem is van webáruházam, és velem is megcsinálta egy illető, hogy többszöri telefonos egyeztetés után baszta átvenni a 600ezres küldeményt. Tényleg jó lenne, ha a kereskedőnek is lennének jogai, de sajnos ez egyrészt nem így van, másrészt, amihez van, azt nagy hallgatás övezi, a fogyvédhiv honlapjára sem írják ki, így nem tudsz egy linkkel hivatkozni rá. Jellemző, hogy úgy jön vissza a küldemény, hogy amikor telefonon rákérdezel, a delikvens a pofádba vágja, hogy tulajdonképpen 3 helyen is megrendelte, eleve azzal a szándékkal, hogy amelyik először meghozza, azt átveszi, a többit meg nem.

Mindemellett szerintem ez a 20x-os "kötbér" törvénytelen, ilyet nem lehet még szállítási feltételek elfogadása mellett sem csinálni. Jó lenne viszont valami törvényes lehetőség arra, hogy a vicces kedvű lófaszjóskák ne rendelgessenek össze-vissza unalmukban.

Tölgyasztal 2013.10.17. 13:17:47

meghatározott értékhatár felett kellene kötelezni a vásárolót,h kizárólag előre utalással, kártyával, személyes átvétellel lehessen fizetni.
Akinek fontos és kell neki és nem bízik a cégben, az el fog menni oda személyesen...vagy vegye meg drágábban az ottani boltban!

killerkaller 2013.10.17. 13:19:06

@Martinicske: "A gyakorlatban ez úgy néz ki, hogy amikor visszahoz a futár egy csomagot akkor van rajt egy kód, hogy mért nem vették át. A leggyakoribb az a szám szokott lenni, ami azt jelenti nincs pénze." Az ilyen komolytalan megrendelőket simán ki lehet szűrni, ha a webshop előre kéri a vételárat és a szállítás díját. Ha nem akar (tud), vegye át személyesen. Egyébként is a webes vásárlás a kölcsönös bizalmon kellene, hogy alapuljon. Hallottunk már nem szállító shopokról, akik a pénzt meg eltették, rosszabb esetben kifejezetten a lenyúlásra alakultak. A ÁSZF idézett pontját mindenesetre pontosítanám, egyértelműbbé tenném.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.10.17. 13:22:41

@Tölgyasztal: ezzel csak kicsit veszne el az online rendelés előnye. Nem életszerű.
@dr. phil. Sün‼ ツ: én is úgy gondolom, hogy inkább szarnak. Ilyen barnát. Elég érdekes jelenség.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.10.17. 13:23:56

@Neela _ t: És neked is jobb lett volna :D

@killerkaller: Az is megérne egy misét, hogy a legtöbb webbolt nem küld előre utalással, vagy ajánlott levélként semmit.
Pl. kell nekem 1 IC, ami 1200Ft, akkor azt elküldik csomagként, ami plusz 1200Ft. Jó, most már lehet, hogy csak 1000.
Akkor inkább ebay, ahonnan ugyanaz 750Ft, és ingyen a szállítás. Igaz, 20 nap amíg ideér. Ha a magyar cég belemenne az ajánlott küldeménybe, ami 360Ft lenne, akkor versenyképesebb lenne.

Tisztviselőtelep 2013.10.17. 13:29:38

Jó reggelt hol van a kávém?

Hurri Kán 2013.10.17. 13:29:48

@Neela _ t:
Há1 feküggy le ;)

Ja, poszthoz: nem köll tőlük rendelni.

Martinicske 2013.10.17. 13:35:30

@killerkaller: Sajnos a gyakorlatban nem lehet kiszűrni az ilyeneket. Legfeljebb aki már egyszer átvert azokat. Se idő, se ember nincs arra, hogy nyomozgasson az ügyfelek után.

A valóságban sajnos nem lehet mindenért előre kérni a pénzt, mert ezt az ügyfelek nem viselik el. Aki nem küld utánvétellel az elzavarta a vevői felét.

Ergo a másik felének kétszeres árréssel kellene adni a terméket... ez lehetetlen. Egy olyan világban, amikor az emberek inkább szlovák webshopokból rendelgetnek, az ottani alacsonyabb áfa miatt ilyeneket nem lehet csinálni.

Akik elteszik a pénzt, meg nem szállítanak azok bűnöznek, nem említeném egy lapon a tisztességes webshopokkal, mert azért nap mint nap becslésem szerint több mint 100.000 csomag jut célba minden gond nélkül és ezek javarészt a bolti áraknál olcsóbban megvett áruk, ami a vevőnek is megéri.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.10.17. 13:38:28

Ez most csak úgy eszembe jutott. Rég letűnt időkben, mikor még az asztali PC dívott, vásárlásra adtuk fejünk, s egy helyen - hol az eladó először monokróm monitorral akarta a konfigurációt a számunkra elpasszintani - eljutottunk aztán a végösszegzésig és előállt a Nagy Opcióval: a tesztelés során használt Windowst rajta felejtik (ő kifejezése ez), s ez a felvásárló oldalnak +10 ezrébe fájt volna az elképzelés szerint. Ki mit szól ehhez?
@Tisztviselőtelep: elromlott a titkárnő, nincs kávé. Pálinka van.

Antalbaba 2013.10.17. 13:48:15

@Martinicske: a Vatera kapcsán szoktam azon gondolkodni, hogy ha egyszer belebotlanék egy utánvét-mániásba, akkor úgy lennék hajlandó elküldeni, ha a postaköltség dupláját előre utalja, a maradék összeget /teljes ár - fele posta/ fizethetné átvételkor. Így legalább nullára jönnék ki. Ennyi eszük miért nincs?
Amúgy az uzsorázást nem büntetni rendelik egy ideje???

Panelproli 2013.10.17. 13:49:32

"Megrendelő köteles Szállító ezzel kapcsolatban felmerült kárát, továbbá a megrendelés értékének 20-szorosának megfelelő összeget bánatpénz címén megtéríteni."

Vagyishogy nem 20-szoros, hanem jóval több.
Tegyük fel, a futár éppen keresgél, mert a megrendelő "bármely okból" rosszul adta meg a címet és közben ellopják a futár haszongépjárművét (5.6000.000Ft.- + Áfa) telepakolva áruval (17.345.789Ft.- +Áfa)
Ehhez képest mondjuk a 100ezres mobil 20-szoros bánatpénze csak aprópénz.
Azt hiszem inkább devizahitelezek magamnak, mintsem ennél a webshopnál vásároljak.

dBLOOD 2013.10.17. 14:51:44

Remélem a poszter a fogyasztóvédőknek is küldött egy levelet...

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.10.17. 15:55:55

@Panelproli: A tökéletes megoldás nem a devizahitel, hanem a gyors kötél.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.10.17. 15:59:02

Hozzátenném:

"Vízkúra és elektrosokk
tökéletes gyógymódok.
Tűzoltóslag, s villamosszék,
elmúlik a betegség."

Szóval, krónikus elmebajért én sem megyek a szomszédba.

Kenderice 2013.10.17. 16:11:34

@neménvagyok:
Tökmindegy, hogy nem veszi át, vagy átveszi és 8 napon belül visszaküldi, mert ahhoz joga van.
Te ígyis-úgyis ott állsz a cuccal a nyakadon.
Tessen rendes üzletet üzemeltetni és előleget kérni ilyen nagy értékű termékre.
Akkor már nem viheti vissza azzal, hogy "mégsem kell".

Amúgy meg nincs az a bíróság, amely ekkora "kötbért" megítélne bárkinek is.

neménvagyok 2013.10.17. 16:24:08

@Kenderice: Hát persze, ez lenne a legegyszerűbb, ámde

a- Így is visszakülheti 8 napon belül
b- Így is megteheti, hogy nem veszi át, és visszakéri az előleget.

És akkor? A kereskedőt nem védi semmi, még a szállítási költség is (!!!) visszajár neki.

c- én sem fizetnék előre senkinek semmit, majd ha látom, hogy teljesített. Ezt nem várhatom el mástól sem, de legalábbis nem kötelezhetem rá, mert akkor nem vásárol nálam.

Szar ügy.

asdf 2013.10.17. 19:55:20

@Martinicske: csapd fel a posta uzletszabalyzatat, hogy mit es mit nem lehet _level_kuldemenykent feladni, es maris meglesz, hogy miert nem kuldenek neked IC-t ajanlott levelkent. Mert nem lehet (papir szerint legalabbis).

Martinicske 2013.10.17. 19:58:58

@asdf: ezt nekem? de mért?

IC?

Amúgy 10.000 feladott csomag után ami érdekelt azt mindent tudom a postáról meg a futárszolgálatokról :)

hobbitroll 2013.10.17. 20:24:28

@atpijkamo: 1épként ez így nem ér. Csak akkor jár át téged az erő, és lebben fel a fátyol a zuniverzum minden titkáról, ha elsőként mondod ki a bűvös szót. Gyakorolni, gyakorolni, gyakorolni ;)

YoZan Ace a.k.a. A Lenyalthaj Nevű Strici 2013.10.17. 22:55:28

Látom én, ahogy a futár, rá van állítva a megrendelőre, hogy kövesse, napi 24 órában. Adatbázisba vinni a napi rutinját, lehallgatja a telefont, nyomkövető a kocsin, kis ujja mindig a segglukban. Oszt olyan időben viszi ki, mikor nincsen otthon senki se nem, igen?
Viszont, lehet nem is érdemes túl misztifikálni a dolgot. Egyszerűen csak azt mondják, hogy kivitték, de nem vették át, és hopp, máris 20-szoros a mámor.
Lófaszt nem kell rendelni, azt bárhol ingyé adnak.

indanick 2013.10.18. 01:54:07

Mégis azért egy ilyen gsmárulónak hogy van képe ahhoz, hogy ilyen vérlázítóan pofátlan legyen? Nekem ne mondják, ha ők olyan korrekt kereskedők, ha valaki nem veszi át a cuccot akkor őket 20x-os kártérítés zökkenti vissza abba a lelkiállapotba, hogy folytatni tudják...
A futár árának kártérítése az OK, (az ugye pontosan annyi amennyiért elviszi, hiszen akkor már nyeresége is volt, kivéve ha a cégé a futár, de akkor egy átlagos futár díja kéne legyen ez a rész) mert ne ugráltassa a vevő.
Ha azt veszem, hogy eladhatatlan az át nem vett telefon (ami ugye így kurvára nem igaz) akkor is max az 1x-es nettó beszerzési áruk az amit buknának, de ez esetben az át nem vett telefonokat kitehetnék a bolt elé, hogy a megtalálók ingyen vihessék, hiszen úgyis eladhatatlan, ők meg kártalanítva vannak ...

GSMSTAR.hu!
Nem telefoneladásból kéne élnetek a bánatotok árulása helyett? Kik vagytok ti? Bánatos árulók?

belgabela 2013.10.18. 05:55:41

Mondjuk az nagyon nem tetszett, hogy cigányozott a nő, főleg mert nem is néz ki cigánynak. Viszont, aki ilyenért (mi a faszt számít a bérleten lévő pecsét)balhét csinál, azt azonnal kirúgnám. A szelvény meglegyen az a lényeg. A BKV, annak ellenében szállítja el az utast.

belgabela 2013.10.18. 05:56:56

Bocs! Ez rossz helyre ment.

Cseber Lajos 2013.10.18. 13:19:45

@neménvagyok:
"Jellemző, hogy úgy jön vissza a küldemény, hogy amikor telefonon rákérdezel, a delikvens a pofádba vágja, hogy tulajdonképpen 3 helyen is megrendelte, eleve azzal a szándékkal, hogy amelyik először meghozza, azt átveszi, a többit meg nem."

Akkor nézzük már meg a másik oldalt is! A webshopok 99,9%-ának semmilyen árukészlete sincs. Ha tőle rendelnek valamit, akkor ő is megrendeli a nagykertől, ha meg nincs a nagykerben, akkor annyi, így járt szegény vevő. Tartsatok raktárkészletet, nyissatok "offline" boltot, és akkor nincs ilyen gond. Ja, hogy az pénzbe kerül? Akkor ne tessék siránkozni a retardált vevők miatt (főleg ha belőlük éltek).

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2013.10.19. 11:16:11

@indanick: Neked meg mi bajod van? Hideg volt a kávé? :)

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2013.10.19. 11:17:44

@Cseber Lajos: "A webshopok 99,9%-ának semmilyen árukészlete sincs. Ha tőle rendelnek valamit, akkor ő is megrendeli a nagykertől" - ha ez tényleg így van, akkor túlképp mi a szerepe a webshopnak?

indanick 2013.10.19. 20:14:39

@Mityu "aljanép" MG: :)))
nem kicsit tud felb..ni, ha vki azon akarja megszedni magát, hogy tudván-tudja, nem szerződnél vele (vásárlás) ha tisztában vagy a feltételeivel. Nyilván érzik ők is, hogy nem korrektek, mert különben felhívnák a figyelmet a szállítási infonál, hogy a megszokottól nagyságrenddel több büntetést akarnak bekasszírozni attól aki nem veszi át a cuccot. Tudják, hogy akkor a kutya nem rendelne tőlük semmit. Mondták itt, hogy persze nem olvasta el a vevő... na igen, jelentkezzen aki mindig elolvassa az Auchan ÁSZF-jét nagybevásárlás előtt! Vannak dolgok, amik egyszerűen elvárhatók és szokásosak és ha attól jelentősen eltérő szerződést szeretnék, akkor külön fel kell hívni a figyelmet erre. Lehet, hogy ez jogilag nem kötelező, de attól még rohadtul nem korrekt, ha nem teszik meg.
***
Most nézem, kikerült a posztban kifogásolt tétel az oldalon olvasott 20x-os bánatpénz ÁSZF-ből, köszönet a Homárnak és a posztírónak (és a boltnak is) ezért.

Holding 2018.02.11. 19:18:57

Engem meg az tud nem kicsit felb.ni hogy valaki megrendel valamit, kiszállítják, se kép se hang aztán az áruház fizessen mindent mert h.lyegyerekek szórakoznak. A 20-szoros talán sok de igen is megérdemli. Aki szerint nem attól szívesen vásárolnék. De aztán ha ezt nem teszi meg vagy hisztizni mer akkor kezdjen el gondolkodni!!!
süti beállítások módosítása