Naiv ügyfél nem várta meg, hogy a karácsonyi szezonban leverjék rajta az elmaradt tranzakciós adóbevétel miatt kivetett újabb adó áthárítását. Amikor megtudta, hogy a Start számlája havidíja 990 forintról 3690-re ugrott, megszüntette számláit a K&H-nál. Természetesen minden bank emelt, bár nem ennyivel.
Csak néhány szösszenetet szeretnék megosztani a K&H Bank lesz@rom az ügyfelet viselkedéséből. Kötetekre való sztorit tudnék írni, de most telt be a hócipőnk az ügyintézők ügyfélhez való hozzáállásával, a nemtörődömségével és nem mellesleg a tudatlanságukkal.
- Kérdésünkre, hogy vajon a céges START bankszámla díja valóban megemelkedett-e 3700 Ft/hó-ra, és ha igen, azt ugyan hol közölték az ügyfelekkel, a válasz a következő: 1. ki volt függesztve a bankfiókban a tájékoztató (köszönjük, nem járunk be mindennap), 2. kiírták a weboldalra (azt se nézegetjük mindennap). Emailben vagy egyéb módon valahogy elfelejtették kommunikálni az ügyfelekkel, akik a felháborodott facebook- stb kommentekből realizálták azt, mint mi is.Gyors számolásra a bankfiókban (2 bankszámla+bankkártyák díja a tranzakciós díjak NÉLKÜL) 10 évre 1068000 Ft, azaz EGYMILLIÓHATVANNYOLCEZER Forint- Ennyit ad egy szimpla cég 10 év alatt 2 db bankszámlával és 2 db bankkártyával a banknak pusztán azért a kegyért, hogy a K&H-nál lehet a bankszámlája. Erre a válasz: 1. buta nézés 2. rendeljünk olcsó bankkártyát (köszönjük, nem véletlenül van dombornyomott, nem úri passzió, hanem csomó helyen nem fogadják el a simát, repjegyfizetés, szállodafoglalás, internetes fizetés stb) 3. januártól majd olcsóbb lesz (persze, majd el is hisszük…) 4. más banknál is ugyanennyi a vége (lehet, de a hozzáállás valószínűleg más!)
- Internetbank nem működik, nem lehet belépni. Megoldás: 1. (ez verte ki a biztosítékot, itt álltunk fel majdnem köszönés nélkül): NEM TUDJÁK A BANKFIÓKBAN MEGOLDANI, mert onnan soha nem férnek hozzá az internetbankhoz. Menjünk haza, és otthonról hívjuk fel a Telecentert… FELHÁBORÍTÓ ez a hozzáállás!!! Akkor miért is fizet az ember 3700 Ft-ot havonta, ha úgyis otthon neki kell megoldania a problémát, ráadásul saját telefonköltségre?
- Egyszerű kérdésekre, mint pl „mennyi a költsége a bankszámla azonnali bezárásának”, 10 perces kutakodás a számítógépben a válaszért. Miért nem lehet az ilyen kérdésekre felkészülni és csípőből válaszolni??? Ez annyira nagy tudomány???
Adalék: délután 2 óra körül egyetlen ügyfelek voltunk, 3 ügyintéző volt a bankban, de így sem mutattak semmiféle hajlandóságot a segítségnyújtásra.
Köszönjük szépen, K&H bank, a lesz@rom hozzáállását, csak azt nem értjük, hogy így hogyan marad fenn egy bank Magyarországon? Honnan van ezeknek ügyfelük? Mert bennünket biztosan elvesztettek, és reméljük minden cég megszünteti náluk a céges bankszámláját.
Az utolsó 100 komment: