Tékozló Homár

Négyszeresére drágult a K&H számladíja

2013.11.06. 14:47 | jackyll | 122 komment

Naiv ügyfél nem várta meg, hogy a karácsonyi szezonban leverjék rajta az elmaradt tranzakciós adóbevétel miatt kivetett újabb adó áthárítását. Amikor megtudta, hogy a Start számlája havidíja 990 forintról 3690-re ugrott, megszüntette számláit a K&H-nál. Természetesen minden bank emelt, bár nem ennyivel.

Csak néhány szösszenetet szeretnék megosztani a K&H Bank lesz@rom az ügyfelet viselkedéséből. Kötetekre való sztorit tudnék írni, de most telt be a hócipőnk az ügyintézők ügyfélhez való hozzáállásával, a nemtörődömségével és nem mellesleg a tudatlanságukkal.

- Kérdésünkre, hogy vajon a céges START bankszámla díja valóban megemelkedett-e 3700 Ft/hó-ra, és ha igen, azt ugyan hol közölték az ügyfelekkel, a válasz a következő: 1. ki volt függesztve a bankfiókban a tájékoztató (köszönjük, nem járunk be mindennap), 2. kiírták a weboldalra (azt se nézegetjük mindennap). Emailben vagy egyéb módon valahogy elfelejtették kommunikálni az ügyfelekkel, akik a felháborodott facebook- stb kommentekből realizálták azt, mint mi is.

Gyors számolásra a bankfiókban (2 bankszámla+bankkártyák díja a tranzakciós díjak NÉLKÜL) 10 évre 1068000 Ft, azaz EGYMILLIÓHATVANNYOLCEZER Forint- Ennyit ad egy szimpla cég 10 év alatt  2 db bankszámlával és 2 db bankkártyával a banknak pusztán azért a kegyért, hogy a K&H-nál lehet a bankszámlája. Erre a válasz: 1. buta nézés 2. rendeljünk olcsó bankkártyát (köszönjük, nem véletlenül van dombornyomott, nem úri passzió, hanem csomó helyen nem fogadják el a simát, repjegyfizetés, szállodafoglalás, internetes fizetés stb) 3. januártól majd olcsóbb lesz (persze, majd el is hisszük…) 4. más banknál is ugyanennyi a vége (lehet, de a hozzáállás valószínűleg más!)

-  Internetbank nem működik, nem lehet belépni. Megoldás: 1. (ez verte ki a biztosítékot, itt álltunk fel majdnem köszönés nélkül): NEM TUDJÁK A BANKFIÓKBAN MEGOLDANI, mert onnan soha nem férnek hozzá az internetbankhoz. Menjünk  haza, és otthonról hívjuk fel a Telecentert… FELHÁBORÍTÓ ez a hozzáállás!!! Akkor miért is fizet az ember 3700 Ft-ot havonta, ha úgyis otthon neki kell megoldania a problémát, ráadásul saját telefonköltségre?

- Egyszerű kérdésekre, mint pl „mennyi a költsége a bankszámla azonnali bezárásának”, 10 perces kutakodás a számítógépben a válaszért. Miért nem lehet az ilyen kérdésekre felkészülni és csípőből válaszolni??? Ez annyira nagy tudomány???

Adalék: délután 2 óra körül egyetlen ügyfelek voltunk, 3 ügyintéző volt a bankban, de így sem mutattak semmiféle hajlandóságot a segítségnyújtásra.

Köszönjük szépen, K&H bank, a lesz@rom hozzáállását, csak azt nem értjük, hogy így hogyan marad fenn egy bank Magyarországon? Honnan van ezeknek ügyfelük? Mert bennünket biztosan elvesztettek, és reméljük minden cég megszünteti náluk a céges bankszámláját.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.11.06. 15:58:55

@atpijkamo: Hát, én ilyen akaratgyenge, dib-dáb ember vagyok.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.11.06. 16:00:06

Megyek is megírom a Dégi Pistás posztot, addig se rontom itt a nívót.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.11.06. 16:03:49

@l4c1: Nekem??? Pénzemet? A templom egerétől szoktam kölcsönkérni.

♔batyu♔ 2013.11.06. 16:05:08

Én is most pattantam meg tőlük, átmentem a Magnet bankba, ez magyar tulajdon.

A banki műveletek adóját egyébként meg lehet köszönni Gyurcsányéknak, Orbánék az ilyen típusú adók kivetésével tudtak fizetőképesek maradni.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.11.06. 16:06:43

" agresszív kismalac · kismalac.blog.hu 2013.11.06. 15:49:54
Hasitasi nem kér kódot. "

Én: Tuti, hogy te sem ott tartod :)

Mit?

A pénzedet :)

((Erre írtam :)))

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.11.06. 16:07:23

@♔batyu♔: Én ezt a vonalat nem erőltetném itt a helyedben.

kakukk11 2013.11.06. 16:08:15

@Atro: Gondolkodj el egy pillanatig azon, hogy te vagy a cégtulaj, és hozzád állít be egy alkalmazott ezzel a kéréssel. Te se azt mondanád, hogy "Barátom, jogod van hozzá. Jövő hónaptól fizetésnap csak miattad elmegyek a bankba, sorbaállok, felveszem a fizudat kp-ben magas banki költségekkel, közben reménykedek, hogy nem rabolnak ki, mert akkor ÉN bukom a pénzt és vehetem fel újra NEKED. Tartok magamnál majd aprót is, mégse kérhetem, hogy majd adjál vissza nekem. Aztán állhatsz te is sorban a postán, hogy feladd a csekkeket KP-re, mert hát a csop.besz.megbízás túl egyszerű is lenne."

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.11.06. 16:08:19

@♔batyu♔: Aha. A negyedik éve tömködik az 500 milliárdos lyukat a költségvetésben, amit az egykulcsos SZJA-val ütöttek. Meg a IMF-szabadságharc árát. Sose fizettünk ennyi adót.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.11.06. 16:11:53

@kakukk11: Hát igen, sokat változott a világ, 1989 előtt az volt az egyszerűbb, most meg ez. Néha nehéz lépni, de kell. Erős a nosztalgia.

elwood 2013.11.06. 16:12:03

@♔batyu♔: szerintem orbánék ferenc józsef hibáit nyögik.
nem tehetnek róla. ők okosak, de ezt örökölték.
3 év kormányzás után se tudnak mást mondani minthogy nem mi tehetünk róla. amíg van aki elhiszi addig működik is, ez tény.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.11.06. 16:13:55

@atpijkamo: Ez a felső politikához vezet, az pedig, szerintem, eléggé kiszámíthatatlan.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.11.06. 16:15:11

@elwood: "szerintem orbánék ferenc józsef hibáit nyögik."

Szerintem Álmos vezér a hibás. Rohadt lustája nem ment tovább még pár országgal. Most alpesi hegyilevegőt szívnánk.

elwood 2013.11.06. 16:16:49

@atpijkamo: valszeg rájött, hogy ott dolgozni kell.

kiwirágós kivirradtig 2013.11.06. 16:18:16

Viszint náluk ingyenes maradt a havi 1-szeri kp-felvétel és a kártyás fizetés.
Meg ingyenes havi 5 átutalás.

Januártól a hirdetményük szerint visszamegy a díj 1490 Ft-ra.

A CIB-nél például a havi díj olcsóbb, bár azt is megelemték, viszont a kp-felvéel 521 Ft, az átutalás összegtől függően több száz forint darabonként, a kártyás fizetés 10 Ft fizetésenként.

De az összes többit is meg lehet nézni, mindenhol kb. ennyire jön ki a végösszeg, és sehol nem értesítették az ügyfeleket sehogy.

"csomó helyen nem fogadják el a simát, repjegyfizetés, szállodafoglalás, internetes fizetés stb) "

Jól hangzik, de nem igaz, ma már mindenhol elfogadják. Tudtam német vidéki város virágboltjában fizetni sima Maestróval Magyarországról neten keresztül (a csajomnak küldettem virágot a szállodájába, mert épp kint dolgozott a névnapján; megkapta).

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.11.06. 16:19:14

@atpijkamo: Lószart, mama! Az a köcsög Szvatopluk az oka mindennek.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.11.06. 16:20:30

@l4c1: "eléggé kiszámíthatatlan."

Na, ez a legnagyobb baj.

kiwirágós kivirradtig 2013.11.06. 16:22:04

@atpijkamo:
Aha. Akik simán az ügyfelekre terhelik az állam által rájuk szabott, a tranzakciós adók elbaszott számítása miatt be nem folyt összeget.
(A többi is, csak ők nyíltan.)

Egyébként tessék Orbánékat szidni, amikor nem kötötték ki, hogy a bankok nem emelhetnek költségeket a rájuk baszott több ezer milliárdos adó miatt.
Mert ugye azt mondták, hogy megvédik a bankok ügyfeleit.
Hát kurvára védik.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.11.06. 16:22:15

@agresszív kismalac: Fasznak kellett Évának olyan kiváncsinak lennie.

@elwood: "valszeg rájött, hogy ott dolgozni kell."

Akkor meg kanyarodhatott volna a mai Görögo. vagy Olaszo. felé. Ott az nem divat.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.11.06. 16:22:55

@atpijkamo: Neked. Viszont van, aki egy csomót kaszál azon, ha bedönti a forintot.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.11.06. 16:24:03

@kiwirágós kivirradtig: "Akik simán az ügyfelekre terhelik"

Unicredit point nem. Fiókokat zárnak be, meg máshogy megoldják.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.11.06. 16:25:57

@atpijkamo: Egyetértek veled, és magammal :)

De nincs rá megoldás, a "fejlettebb" országokban hasonló problémákkal küzdenek, csak másképp jelenik ez meg.

kiwirágós kivirradtig 2013.11.06. 16:27:19

@♔batyu♔:
Ja. Meg az apád retkes fasza, öcsém.

Nem kellett volna a csak a gazdagoknak kedvező egykulcsos adót bevezetni, ami évente 600 milliárdos hiányt okoz.

@atpijkamo:
Álmost feláldozták Vereckénél. Ő még biztos jött volna.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.11.06. 16:30:20

@agresszív kismalac: Én örülök, minél szarabb a forint.

A nagy adók rosszak.

De a sok kicsi mindenféle adó még roszabb.

Az, hogy kiszámíthatatlan az adózás, a törvények, meg a legrosszabb.

Meg a mindenféle felesleges felügyeletek. A Szerecsenjáték felügyelet két székházban felügyel pár kaszinóra, sokkal kevesebb dolgozóra, mint ők maguk. Elmész Szlovákiában játékot szervezni, viszed az itten szokásos dokumentációt, két kiló, kiröhög az ügyintéző, át se nézi. Kell két papír, oszt jónapot, tartsd be a törvényeket.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.11.06. 16:32:05

@kiwirágós kivirradtig: Azért, mert neki nem volt szabad az újhazába belépni. Feláldozhatták volna néhány hegyvonulattal arrébb is.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.11.06. 16:35:43

@atpijkamo: Itt is az arany középút működhetne jól. Még mindig túl nagy a bürokráciánk.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.11.06. 16:37:50

@kakukk11: nem
a cegtulaj kitolt egy csekket
a melos kezebe adja
az elmegy a bankba es felveszi....
a penzt
hamar nincs directdeposit, amit ingyen jovairnak a szamlajara...
es a sajat ATM-bol bermentve barmikor kivehet kp-t
ha egyaltalan kell
@atpijkamo: jo hasonlat kocsog, ha elsz a torvenyes jogaiddal az egyenlo az aszxtalra szarassal
beteg...

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.11.06. 16:37:56

@l4c1: "Még mindig túl nagy a bürokráciánk."

"Még mindig"???

A GDP 6%-a. Normális helyen 3%.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.11.06. 16:38:33

@atpijkamo: Várjál még. Most akarnak új kaszinó-koncessziókat kiadni. Természetesen nem akárkinek.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.11.06. 16:38:59

@hagyma: A növény megint semmit nem ért. Hogy maradsz így életben? Rejtély.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.11.06. 16:41:32

@agresszív kismalac: Ja, mert megszűntették a játékgépeket az egyik napról a másikra. Hoppá, rájöttek, hogy akkor azok nem adóznak. Ilyen növényi agyú képviselőink vannak.

Egyébként ez az egyik napról a másikra dolog elég kibaszás. Inkább monták volna, hogy 3 év múlva vége, addig már ne vegyetek új gépeket.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.11.06. 16:42:38

@agresszív kismalac: Persze, mert nem ment mégse csődbe a zusa, és van megint pénz a fizetett trollokra.

2013.11.06. 16:49:59

Magyarország jobban teljesít. Ha szopatsz egy ágazatot, az tovább lőcsöli a szopatást. Ehhez nem kell akadémia. Jön majd a rezsicsökkentés miatt leépítik az ügyfélszolgálatosokat a gáz és villanycégek és ülhetsz a telefon mellett 2 órát mire valaki felveszi. Vagy sártat üthetsz az ügyfélszolgálat előtt mintha az új Iphone -ra várnál. Ennyi.

Macskond 2013.11.06. 16:51:30

Hát ez a K&Hs vicc ugyanigy bejött nekem is. 3 hónappal előtte váltottam át hozzájuk. Utána láttam hogy kijött ez a hirdetmény, hogy Jóóóól megemelik, de kikerült a következő is hogy januártól visszacsökkentik. (nem teljesen, de normális szintre)
Remélem ez most egy ilyen egyszeri vicc volt a részükről, különben úgy járnak mint előtte az Axa akik ugyan épp visszaengedtek a "túlemelésből", de már a cipőm televolt az ilyen-olyan trükkjeikkel.
Követelni kellene egy olyan törvényt hogy a számla-levélben IS legyenek kötelesek CSAK az én számlacsomagomat érintő módosítások összegszerű változásának közlésére.
Eddig ennyi volt X naptól ennyi lesz módon.
És ne egy 1000oldalas feltételszövegből kelljen minden alkalommal kihámozni hogy ugyan mi változott, és az épp rám vonatkozik-e.
Matáv és környéke szolgáltatókra ugyanez áll. PONTOSAN tudják hogy milyen csomagom van, de ott is tucatjával kell oldalakat hámozni, a számomra felesleges infók alól. Ha nem írják oda hogy pontosan mi változott akkor már mindig tudom hogy az emelést jelent. Fura módon ha véletlenül épp valami reklámozható kedvezmény van, azt mindig le tudják írni konkrét forintossan is. (persze mindig van "kiscsillag")

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.11.06. 16:51:47

@hagyma: Ez is egy működő megoldás, csak itthon nehézkes lenne átállítani rá az országot.

2013.11.06. 16:55:02

@Macskond:
Az ok egyszerű. Államunk és kormányunk kivetett a bankokra egy visszamenőleges befizetési kötelezettséget mert nem jött be annyi pénz a kasszába mint amennyit megálmodott Matolcsy. Nos ezt az egyszeri kötelezettséget dobták tovább a cégekre, és ezért áll vissza januártól az előző szintre.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.11.06. 17:05:09

@kowee: Valami ilyen jelenség zajlik, gazdasági hullámok, amik visszaverődnek. Szerintem hosszú távon körbejáró hullámok ezek, amik gyengítik az országot.

Persze a függőségeinket, és az alkalmazkodóképességünket nem lehet előre megjósolni.

2013.11.06. 17:12:55

amikor én meg akartam szüntetni a K&H-s bankszámlámat kapásból felajánlották a K&H zéró bankszámlát. 14xx forint a havi díj amit azonnal vissza is térítenek. Azt hiszem nettó 150 ezernek kell beérkeznie havonta más feltétel nincs.

Hipok Rita 2013.11.06. 17:21:18

Át lehet menni Szlovákiába bankszámlát nyitni.

bigmac 2013.11.06. 17:33:55

@♔batyu♔: mi van faszfejke a többi blogon már nem vevők a narancsseggnyalásodra....na huzzá innen a faszba van itt elég kretén nélküked is....

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.11.06. 17:35:41

@bigmac: "van itt elég kretén nélküked is"

:)) Köszönjük Emese!

bigmac 2013.11.06. 17:40:41

@atpijkamo: sok faszságotokat már kezdi megszokni az ember erre ideeszi a fene ezt a hülyegyereket....

Ráadásul hülyeségeket beszél....mindenhol....

βασιλιάς Λεωνίδας 2013.11.06. 17:43:13

Annyira nem megy szarul ennek a banknak, hogy mezei villanyszerelő végzettségű emberke a bankomat technikai felügyeletét ellátó osztályon megkeresheti havi, a netto minimál bér 6-8 szorosát, plusz végtelenített benzinkártyás cégautó stb. Akkor ettől felfelé nem is mondom, hogy dől a lé, .... végül is a kedves ügyfelektől! :-)

Hartmy 2013.11.06. 17:44:46

Minden kormány István király költekezését nyögi! Tudjátok milyen kiba drága egy ország? Pláne akkoriban milyen drága volt a fehér ló? Ráadásul a szarvasokra idényen kívül vadászni is marha költséges, ha elkapnak.

Atörökk 2013.11.06. 17:47:53

@Hartmy:
Ezérment tönkre a ziparunk is! A sok csodaszarvas!44!!

Hartmy 2013.11.06. 17:49:12

@Atro: Ez azért szép dolog, mert egy cégnek mire kiér az alkalmazottak bére, az elég költséges mulatság. Főleg, ha nem páncélkocsi viszi. Fater azóta kapja számlára a pénzt, mióta egyszer bementek a fizukért az arra kijelölt személyek, valaki leadta valakinek a drótot és ki is rabolták őket szépen. A fizetések egy havi összegét bukta is a cég úgy ahogy kell.

Hartmy 2013.11.06. 17:53:14

@atörökk: Az ipar a nyílvessző gyártásba bukott bele meg a patkolásba. Mindig csinálták a sok hülye meg ellövöldözte a nyilakat.

vbn 2013.11.06. 17:57:30

Kedves Posztoló!

Hogy tetszik a rezsicsökkentés? :-) Mindig ez jut az eszembe, amikor mantrázzák a tv-ben, hogy 'Tudta, hogy egy átlagos családnak 100 eFt marad évente a zsebében?!' :-(

Remélem, hogy nem a Telenornál van az előfizetésed, mert 1 év alatt az is kb. 1500 Ft-al emelte meg az előfizetésünket... :-(

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.11.06. 18:11:58

@Hartmy: Ugyehogyugye? Csapajevnek mennyivel több esze volt:
Csapajev elvtárs dolgozik a
bunkerban, amikor Kolja beront:
- Csapajev elvtárs, jönnek a
fehérek!
De Csapajev elvtárs nem csinál
semmit, csak dolgozik tovább. Egy
kis idő múlva ismét beront Kolja:
- Csapajev elvtárs, a fehérek már
itt vannak a faluban!
De Csapajev elvtárs továbbra is
csak dolgozik. Eltelik egy kis idő,
és Kolja lélekszakadva ront be:
- Csapajev elvtárs, a fehérek itt
vannak az ajtóban!
- Kolja, ott van a polcon egy
kézigránát, menj, és küzdd le őket
- mondja nyugodtan Csapajev
elvtárs.
Kolja fogja a gránátot és kimegy.
Kintről hatalmas csatazaj
hallatszik, pár perc múlva Kolja
tépetten jön vissza:
- Csapajev elvtárs, leküzdöttem a
fehéreket!
- Jól van, Kolja, és most rakd
vissza a gránátot a polcra!

1kutya 2013.11.06. 18:19:26

@kiwirágós kivirradtig: illetve kb. 1 hónapja elérhető a start+ csomag, ahol gyakorlatilag a korábbi start díját fizeted (igaz elbukod a díjmentes tranzakciók egy részét!)...

zobod 2013.11.06. 18:19:38

@atpijkamo: Nem ez a téma, hanem a K&H viselkedése. A kormányzati elvárás az volt, hogy a bankszektor fizesse az adót, nem az, hogy ő szedje be a fogyasztóktól.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.11.06. 18:21:40

@Hartmy: "ellövöldözte a nyilakat."

Hát tessék velül visszahozatni, kihúzogatni a nyílvesszőket!

Az angol SWAT-ot úgy gyakorlatoztatták, hogy lövészet végén be kellett szolgáltatniuk a kilőtt töltényhüvelyeket. Egy éles helyzetben az egyiket lelőtték, mert nem a terroristára nézett, hanem azt leste automatice, hova esik a kivetett töltényhüvely.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.11.06. 18:25:25

@atpijkamo: Én mintha Moldova Bűn az élet c. könyvében olvastam volna ezt. (Persze nem a SWAT-ról.) De nem esküszöm meg rá.

Boka1 2013.11.06. 18:28:02

Nemár ! Áthárítják? Ez nem igazság! Pedig rezsicsökkentés van.

Hartmy 2013.11.06. 18:30:17

@atpijkamo: Erre mondjuk gondolhatnának a kiképzésen, hogy ilyennel vonják el az embereik figyelmét, bár az is elég nyugodt vérmérsékletű, aki éles helyzetben a töltényhüvelyeket lesi...

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.11.06. 18:33:28

@agresszív kismalac: Lehet.

@Hartmy: Feltételes reflex. Nem tud micsinálni. Igen, nem kéne hülyeségeket begyakoroltatni.

zobod 2013.11.06. 18:37:05

@agresszív kismalac: ne kekeckedj malacka. Lehet önérzeteskedni, de a vége az lesz, hogy egy csomóan otthagyják őket.

J.László 2013.11.06. 18:48:19

A külföldi tulajdonú bankokat ki kell baszni a picsába az országból. Azért vannak itt, hogy az MNB-ben jegeltessék a pénzt? Ezt otthon csinálják, ne itt.

hekhekhekhekkinen 2013.11.06. 19:02:07

Ebben a trágya országban összevissza két normális bank van: a K&H és az UniCredit.

Nem értem miért vagy felháborodva azon, hogy balfaszként pont a balfaszoknak fenntartott számlacsomaggal szopatnak.

Ez a sorsod, prolikám. Meg a háborgás.

Üdv,
egy K&H zéró bankszámlás

christophe 2013.11.06. 19:15:20

@bigmac: ''@♔batyu♔: mi van faszfejke a többi blogon már nem vevők a narancsseggnyalásodra....na huzzá innen a faszba van itt elég kretén nélküked is...''
Ne bàntsd fizetèst kap èrte,ha nem hozza a havi àtlagot mèg kirugjàk szegènyt.

szumoo (törölt) 2013.11.06. 19:16:13

Nekem még mindig 0Ft-os a K&H zero.

zobod 2013.11.06. 19:24:24

@hekhekhekhekkinen: a K&H zéró lakossági, vagy céges számla?

bigmac 2013.11.06. 19:43:33

@christophe: üdv....ezekszerint te képben vagy....mi pénzt fizetnek egy kommentért? Hogy ellenörzik?
Meg egyáltalán....

Rohadtul érdekelne tényleg hogy ez a sok gyökér tényleg ilyen gyökér vagy igaz a legenda....

bigmac 2013.11.06. 19:48:24

Egyszer úgy hazakisérnék egy ilyen bérhuszárt..mostanába már ugyis korán sötétedik....

Márha egyáltalán léteznek....viszont ennyi faszságot összehordani ingyé?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.11.06. 19:50:36

@J.László: Úgy van! Magyar ember seggébe magyar lófaszt! Aki engem átbasz a palánkon, mint a szart, az magyar bank legyen! Tisztább, szárazabb, biztonságosabb érzés.

bigmac 2013.11.06. 19:53:28

Basszus gugli nagyon titokzatos ha beírom...pedig fönök spanom...

Érdekessss....

gabors 2013.11.06. 19:57:18

@zobod: Te melyik parhuzamos vilagban elsz ??

Az mi hogy "kormanyzati elvaras"???

Akkor tessek allamositani a bankokat akkor majd a kormanyzat nem csak elvarhat barmit is.

Most ugy tunik ez a divat ...

gabors 2013.11.06. 19:58:47

@atpijkamo: valami forras ??? nagyon "urban legend" szaga van ..

Destroyah2 2013.11.06. 20:06:11

"NEM TUDJÁK A BANKFIÓKBAN MEGOLDANI, mert onnan soha nem férnek hozzá az internetbankhoz. "

kamu.
bár utálom a K&h-t, egy 16ezres viharsarki kisváros suttyó fiókjában is megoldottak dogokat/jelszócsere, EPIN stb.../ az e-bankommal kapcsolatban...

puszi 2013.11.06. 20:49:40

@Macskond: Meg kell erősítsem a dolgot, januártól 1690 Ft lesz a számlavezetési díj a tájékoztatásuk alapján. Érdemes azonban nyomon követni az eseményeket a történeti hűség kedvéért. Tavaly augusztusban nyitottuk náluk a Start számlánkat, 590 Ft/hó számlavezetési díjért kaptunk bankkártyát, havi egy ingyenes kártyás pénzkivétet, és havi 5 bankon kívüli átutalást ingyen, bankon belül korlátlanul ingyenes átutalást. A bankadó bevezetése nyomán a számlavezetési díj emelkedett 790-re, majd idén (talán februárban) 990-re, és szeptembertől 3690-re, mert az eddigi brutál bankadót nem fedezte a számlavezetési költség a szolgáltatások biztosítása esetén. Itt cégekről beszélünk, ahol potenciálisan milliók átutalása történik akár havonta ötször a csomagban foglalva, ha minden alkalommal csak egy milliós átutalást tételezünk fel, akkor ennek adója 15000 Ft (jól tudom, hogy 0,3%?) De ha csak 0,02%, akkor is 10000 Ft. Nem beszélve a pénzkivétről, ami az automaták kapacitása miatt 500000 Ft lehet max, de az is 3000 Ft-os bankadót jelent 0,6%-os adóval számolva. Persze, ha valakinek nincs forgalma, és nem bevételez-kiad, akkor lehet, hogy ezt nem használja ki, de máshol sem kapja meg a hasonló szolgáltatást sokkal olcsóbban. Mi egyelőre bízunk abban, hogy visszamegy a számlavezetési díj januártól, és maradtunk, sajnos egyelőre máshol sem találtunk jobb ajánlatot.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.11.06. 21:18:11

Egymillió forintból újjítatta föl egy miskolci önkormányzati képviselő az ornitológus Herman Ottó sírját Miskolcon – írja a Cink.hu. A sírra rákerült a politikus, Kovács László neve is.

www.origo.hu/itthon/20131105-rairatta-a-nevet-herman-otto-sirjara.html

Kovács László miskolci önkormányzati képviselő a felsőhámori köztemetőben lévő védett síremlékeket jogszabálysértően építtette át. Visszaállítják a Herman-sír régi állapotát

www.origo.hu/itthon/20131106-jogellenesen-epitettek-at-herman-otto-es-vasarhelyi-istvan-sirhelyet.html

Macskond 2013.11.06. 22:30:53

@puszi: nem lehet 15eFt mert 6eFt a maximum. Vagy most hirtelen ezt is eltörölték?

VT Man 2013.11.06. 23:34:18

@hekhekhekhekkinen:
"Ebben a trágya országban összevissza két normális bank van: a K&H és az UniCredit."

Hahaha.. K&H normális bank?

Esetleg a legkevésbé szemét.

A normális bank a MagNetbank, drukkolok nekik, hogy maradjanak is normálisak.

Tiborfalvi Tibor 2013.11.07. 00:52:12

@kiwirágós kivirradtig: Nekem ez tetszik marhára amúgy...

Megemelték most hiphop a többszörösére, de csak pár hónapra, mert érted, átlag ügyfél először nem feltétlen megy be, hanem csak a 2. hónap után, akkor meg szépen mondják neki, hogy nefossál, óccsó lesz ez megint, csak most valamiér' nem az volt, bocsika.

Nevetséges, hogy minden nap nekem kéne néznem a bankom oldalát, hogy most vajon mikor emelnek ezt-azt, nyitnak újabb kiskaput és szipákolnak el tőlem újabb párszáz forintot havi rendszerességgel.

Valaki írta, hogy 'törvény szerint'. Hát igen, ez a baj! Ha köteles lenne telefonon/levélben megkeresni az összes ügyfelet x% változás felett, akkor megülnének szépen a seggükön az ilyen machinálásokkal, hiszen az épeszű ember azonnal észreveszi az ilyen 9xx forintról 3xxx forintra ugró változásokat és szépen elhúz onnan, illetve nekik is költség lenne (ami mondjuk egy hónap alatt megtérülne)...

Visszasírom a régi Raiffeisenes időket, amikor otp-től átmentem a nullázóba és nem kellett görcsöljek ezek miatt.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.07. 01:54:45

@zobod:
És ezt te komolyan el is hitted?
Ugye, még jársz iskolába?

Mert ha igen, akkor nagyon nagy a baj.

"a vége az lesz, hogy egy csomóan otthagyják őket"
Aha. És hova mennek?
Merthogy a havi összköltség a többi bankban is kb. ugyanennyi lesz, csak más részösszegekből tevődik össze.

@atpijkamo:
A Magyar Néphadseregben is.
Amikor közös lőtéren lőttünk a ruszkikkal, azok röhögtek rajtunk, és mondták, hogy ott van az a két zsáknyi, amit ők kilőttek előttünk fél órával, vegyünk belőle annyit, amennyi kell.
Egy volt a baj: az ő AK-47-esük 5,56-os volt, a mi AMD-65M-ünk meg 7,62-es.

@hekhekhekhekkinen:
Hát a K&H pont nem a normális bankok közé tartozik. Nem véletlenül róluk szól a cikk.
És ez nem lakossági számla, hanem céges. A cégek ugyanis nem ugrálnak olyan könnyen egyik banktól a másikhoz, mert van némi kötöttségük.
Nem várom el, hogy felfogd.

@puszi:
Nyuszikám, ezeket az ingyenesség mellett is áthárították. Tehát a havi 5 utalás ingyen volt, de a tranzakciós adót felszámították rá, csak más egyebet nem. KP-felvét dettó ugyanez.

@VT Man:
Á, ugyanolyan szemét, mint a többi.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.07. 01:55:59

@Mr. Közbiztonság Szilárd:
Hopp, #zobodnak az ment volna 2. mondatként:
Ugye, még NEM jársz iskolába?

Franci123 2013.11.07. 06:41:25

@atpijkamo: hát sajnos, de. Lakossági számlán 1090 Ft havi számlavezetés. Készpénz felvét mindenhol 210 Ft. Céges számla: készpénz felvét közel 1 %

Martinicske 2013.11.07. 08:24:31

Nekem is volt vállalkozói számlám ennél a banknál. Egyel nagyobb csomag, de az már korábban csinált olyat, hogy sec pec multiplikálta magát a havidíj, így aztán szétválasztottam az útjaink.

Sajnos a vállalkozói számlavezetés mindenhol költséges, de azért nem mindegy mennyire. Havi 10.000 Ft -ot takarítok meg a váltással vállalkozói bankköltségeken, érdemes jól körbejárni a témát. Kicsit macerás váltani, de valójában 8-10 munkaóra rámegy és működik minden az új helyen. Évente 120.000 a megtakarítás nálunk cserébe.

Az ügyintézők az itteni K&H -nál is leszarom&hülyevagyok üzemmódban működnek, nem tudom ez a K&H -nál a céges arculat, vagy tréningeken oktatják...

opati666 2013.11.07. 11:32:22

Előre közlöm,hogy nem akarom védeni a K&H-t! Nekem is ott van céges számlám. Dögöljenek meg a díj emelése miatt!

DE!

A posztolónak nem mindenben van igaza.

1. A díjváltozásról nem szokás e-mailben tájékoztatni a számlatulajdonosokat. Erre van a hirdetmény, amit bárki megnézhet a bank weboldalán. Na persze, rá kellene szánni azt a 2 percet...

2. - Internetban: olyan nincs, hogy nem működik. Hetente többször használom, változó napszakban. eddig mindig működött. Ráadásul tiszta és gördülékeny rendszer. Ha neked nem megy, akkor nem olvastad el, hogy mit kell csinálni a helyes működéshez.
- A másik pedig, hogy nem ezért fizetsz 3690 forintot, hanem a számlavezetésért. Az elektronikus hozzáférés díja 110 forint havonta.
- Hol láttál te olyat, hogy e-bank kérdésekben a bankfiókban segítenek?

3. "Adalék: délután 2 óra körül egyetlen ügyfelek voltunk, 3 ügyintéző volt a bankban, de így sem mutattak semmiféle hajlandóságot a segítségnyújtásra."

Ezt engedd meg, de nem hiszem el!

Amúgy ha átmennél másik bankhoz, ugyanúgy rosszul járnál. Legfeljebb nem a számlavezetési díj, hanem mondjuk az utalás díja növelné a terheidet. Minden bank más egy kicsit, de végső soron mindegyik szar... :(

2013.11.07. 12:45:17

@l4c1:
Részben igazat adok. Ezek a hullámok hol gyengít(het)ik hogy erősít(het)ik az országot. A kérdés hogy az erősödést hogy tudják a gazdasági vezetők meglovagolni, miközben a gyengülést kivédeni vagy legalább a hatásait enyhíteni. Barom egyértelmű mechanizmusok mozgatják a gazdaságot így jellemzően előre kiszámítható egy egy döntés hatása.

2013.11.07. 12:50:18

@hekhekhekhekkinen:
Bele venném az axa szimpla fapados számláját is :) Több mint 10 éve ott ketyeg a főszámlám minden gond nélkül. Na azért hitelt nem vettem volna fel tőlük.

kraft 2013.11.08. 09:24:36

A tetű cib is megcsinálta ugyanezt.....

PannonBoy 2013.11.10. 18:29:18

@agresszív kismalac: @VT Man:
Igen, ez az, gratulálok! A magyarok szopatják a legjobban a magyarokat, így ez alól az OTP és a Magnet sem kivétel.
Ha nem lennének külföldi multi bankok, még nagyobb szarban lennénk.
Hányás ez az ország, fúj!

PannonBoy 2013.11.10. 18:29:18

@agresszív kismalac: @VT Man:
Igen, ez az, gratulálok! A magyarok szopatják a legjobban a magyarokat, így ez alól az OTP és a Magnet sem kivétel.
Ha nem lennének külföldi multi bankok, még nagyobb szarban lennénk.
Hányás ez az ország, fúj!

ork1234 2013.11.11. 23:54:52

javaslom a posztolónak, hogy nézzek körül az interneten, van sok bank és sok számlacsomag. számoljon, úgyis ráfér. a k&h zéró csomag nem céges, hanem lakossági amúgy abban MINDEN ingyen van, feltéve ha havi 150 ezer ft-ot utalnak a számládra. gyengébbek kedvéért nem egyben, hanem max 3 alkalommal, összesen.
kár, hogy már nem értékesítik ezt a számlacsomagot, talán nem véletlenül...
nem nagyon tudok hirtelen másik totál ingyenes csomagot mondani, talán az erste díjnullázója még ilyen.
szóval nem kell szidni, mert van szar csomagjuk is a hülyéknek, de az minden banknál van

precision 2014.11.18. 14:19:25

még igy is legolcsobb es legkorrektebb lakossagi ugyekben a k&h
süti beállítások módosítása