Bizonyára valami akciós télikabátról lehetett szó, különben nehéz elképzelni, hogy javítási díjat számoljanak fel egy gyárilag hibásan árult kabátra, amire ráadásul semmiféle kedvezményt nem adnak:
Egyik nap barátnőmmel az egyik Pull and Bear üzletben szerettünk volna egy hosszú, vastag télikabátot venni neki 22900 forintért. Miután az üzletben nem volt a méretben, átmentünk az Aréna plázába, ahol bár volt S-es méret, felpróbálásnál kiderült, hogy hiányzik a kabát cipzárjáról a felhúzó. (miután alul is nyitható a kabát, így tulajdonképpen két húzója is van, de egyik sem volt sehol.) Odavittük a pénztárhoz, ahol az eladó közölte, hogy van ilyen, keres másikat.
Néhány perc múlva visszajött, hogy nincs a méretben, de szívesen megnézi a gépben. Amíg megnézte, a barátnőm mégegyszer felpróbálta a kabátot, belenyúlt a zsebébe és mindkét cipzárelemet megtalálta. Jeleztük az eladónak, hogy szívesen megvesszük így is a kabátot, ha kijavíttatják. A megdöbbentő válasz ezután jött.Közölte, hogy a javítás nem ingyenes, elővett egy ártáblázatot és megnézte, hogy 790 forint a cipzárjavítás. Mondtuk oké, de mennyi kedvezményt kapunk a kabátból. Hát semmit. Ekkor a mögöttünk fizetésre várók is felmordultak, hogy micsoda? A cég egy hibás kabátot eredeti áron akar eladni és a javítást is a vevővel próbálja kifizettetni???? Az eladó mégegyszer elmondta, hogy ez van.
Ezek után a barátnőm megkérdezte, hogy ők akkor mit csinálnak ezzel a kabáttal, ha nem veszi meg. Az eladó közölte, hogy visszarakja a polcra hátha valaki balek megveszi eredeti áron és megjavíttatja, ha meg nem megy el akkor pedig majd visszaküldik a raktárba.Nem a 790 forintos javításon van a hangsúly, de ez óriási nagy pofátlanság.
Az utolsó 100 komment: