Tékozló Homár

Mégsem mindenhol fizetős az ajándéksüti a Lidlben

2013.11.20. 12:14 | jackyll | 9 komment

Gábor szerint elképzelhető, hogy a múltkori eset, amikor kifizettették az ajándék süteményeket a Lidlben, csak valami egyedi akció lehetett, mert neki sikerült ingyen szerezni:

Jómagam elég gyakran járok a Lidl üzleteibe, és még egyszer sem vertek át, így meglepődve olvastam a november 11-i cikket. Hozzám is dobtak a postaládába ilyen péksüteményes kupont, de eddig nem volt alkalmam beváltani őket. De ma gondoltam, utánajárok, tényleg nyomdai hibát vétettek-e (amire ugye tudjuk, hogy nem hivatkozhatnak, csak szeretik feltüntetni mindenhol, de ugyanúgy viselniük kell az elírásból származó következményeket!) vagy csak a pénztáros nem volt topon a kuponokkal kapcsolatban.

lidlblokk.jpgTehát felkerestem a budapesti, teleki lászló téri Lidl-t, és bepakoltam a kosaramba 4 db csokis rudat és az ajándék 3 db meggyes-pudingos rudat. A pénztárnál szépen kifizettem a 4 * 99 Ft-ot a 7 db péksütiért, és kész. Vagyis úgy tűnik, a Teleki téren be lehet váltani a kuponokat. Bár jól tették, hogy működött, mert addig el nem jöttem volna, amíg le nem vonják a 297 Ft kedvezményt a számla végösszegéből! Ez közel 43% megtakarítás! És nagyon finomak is a Lidl pékárui, ajánlom mindenkinek! Mellékelek egy blokkot, bizonyításképp.

Ezzel bebizonyosodott, hogy a pénztárosok néha nem ismerik, melyik kupont lehet beváltani, melyiket nem (és persze sokszor hiába "csippantják be" a kuponokat, az égadta világon semmi sem történik, mert nem viszik fel a rendszerbe...)

* * *

És akkor még egy sztorit írok, ami nemrég történt. Volt egy TESCO Club Cardos ügyfeleknek járó kuponom, ami 5000 Ft vásárlás felett 1000 Ft kedvezményt biztosít. A kupon hátoldalán feltüntették, hogy "Minden TESCO áruházban érvényes.". A Fogarasi útihoz lakom közel, így azt vettem célba. Viszont a pénztárnál meglepődtem, mikor közölték velem, hogy mivel ők nem sima Tesco, hanem Tesco extra, ezért ez a kupon náluk nem érvényes. Mondom, most akkor a tesco extra nem tesco?!?!!?

Hazaérve jeleztem az esetet a vevőszolgálatnak e-mail-ben, és másnap reggel 7-kor (!!!) hívtak, hogy szkenneljem be a kupont, és kivizsgálják az esetet. 2 hétre rá kaptam egy e-mail-t, hogy jogos a panaszom, fáradjak be az áruházba és orvosolják a problémát. Tehát azt tudom javasolni, hogy ha biztosak vagyunk az igazunkban, megéri kicsit veszekedni, és kiharcolni az igazunkat!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manyecska 2013.11.20. 13:08:43

tiszta szerencse hogy nem vitte fel amit előbb írtam:DDDD

a kisvakond 2013.11.20. 13:10:28

zöld szendvicskrém???
:o)

Manyecska 2013.11.20. 13:14:29

@A Kisvakond: zöldfűszeres!:DD /nem én írtam a posztot!/

Dr. Kix 2013.11.20. 13:22:38

@A Kisvakond: Eleve penészes. Nem kell vele bajlódni, nézegetni, hogy még jó-e... :)

CBF 2013.11.20. 13:45:55

ezt melyik ügyes lidlis marketinges hozta össze? :)
süti beállítások módosítása