Tékozló Homár

Fantomakció a Tescóban

2013.12.04. 12:27 | jackyll | 57 komment

Péter hiába kereste az Aréna Tescóban az akciós dvd-ket, senki nem hallott ilyenről arrafelé:

Kezembe akadt a Tesco legújabb akciós újságja, és benne az alábbi akció.  Mivel az "5-öt visz, 200-at fizet" elég vonzónak tűnt, rögtön felkerekedtem, és elbuszoztam az Arénába, hogy megnézzem. Ekkor november 28-a csütörtök volt, és 11.30-kor léptem be a Tescóba. Az akció, mint alább látható, reggel 6-tól volt meghirdetve.
 
Mivel a műszaki részlegnél csak teljes árú cuccokat találtam, gondoltam, rákérdezek. Még egy reklámújsággal is felfegyvereztem magam. Miután két percen keresztül tologattak egymáshoz a Kedves Kollégák, de látták, hogy nem tágítok, csak kénytelenek voltak meghallgatni kérdésemet.

- Hát úgy fest, itt nincs ilyen akció. De lehet, hogy még a kocsin van - bökött a Kolléga az éppen ott széthagyott áruszállító kocsira (amin főként számítógépes játékok voltak).
Én: - Akkor szedjem én le a kocsiról?
- Hát, szerintem nincs ilyen akció.
- Akkor mikor van? És hol, melyik Tescóban?
- Nem tudjuk.
- Akkor ki tudja?
- Nem tudjuk.
- Ki a felelős az akcióért?
- Nem tudjuk. Az elosztóból vagy küldik az árut, vagy nem.
- És hogy lehet kapcsolatba lépni velük?
- Sehogy.
 
Azt hiszem, ez a kis dialógus elég hűen visszaadja, hogy milyen dilettantizmus honol egy átlag Tescóban, és különösen az Arénában, amelyik mind közül az egyik legocsmányabb. Kitöltöttem az ilyen-olyan szétszakadozott "vásárlói könyvet" (remélem jókat röhögnek az ebben található olvasmányokon, mielőtt felfűzik WC-papírnak), és ezzel véget is ért számomra az akció. Csak a fél délelőttömet sikerült átbuszoznom emiatt. Hiszen annyi felesleges időm van.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. Aullah 2013.12.04. 12:31:39

Nem félsz, hogy a szart is kiperelik belőled?

helianthus 2013.12.04. 12:37:21

De ha a tecsók között is a legocsmányabb, akkor miért mész oda? :O
Komolyan kérdezem.
Pesten hány tecsó van?
Meg kéne próbálni egy másikat. Vagy gyere Egerbe. Itt mindig van akciós termék, ha akció indulás után 3 perccel sikerül odaérned. Ha 5 perc múlva jössz, már nem biztos!!!

Manyecska 2013.12.04. 12:37:35

Tágítani kellett volna!:D

Faus to 2013.12.04. 12:41:11

A fenti linken az alábbi szöveg is olvasható:
"Ajánlatunk a készlet erejéig érvényes!"

Nem volt készlet. Jöhet a következő!

Rosszindulatú Vászka 2013.12.04. 12:43:04

Akinek van internettye, az minek akar zsékat dévédét venni pénzér? Nem értem.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.12.04. 12:46:52

@Rosszindulatú Vászka: Belső visszapillantó tükörre. Visszaveri radart.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.12.04. 12:47:32

"5-öt visz, 200-at fizet"

Ebbe mijazakkcijó?

a kisvakond 2013.12.04. 12:55:31

Nekiindulsz a nagyvilágnak azért, hogy szopathassanak.
De ami még ennél is fontosabb: csütörtökön 11:30-kor miért nem dolgozol? Miért nem vagy iskolában?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.12.04. 13:07:17

"- Hát, szerintem nincs ilyen akció."
Nem az a kérdés, szerinte van-e... Ügyfélszolgálaton mit mondtak? Panaszkönyvet kértél-e?
Fogyvédnek lett-e írva?
Ha az újságban benne volt, akkor mehetnek vadászni!

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.12.04. 13:11:07

"Hiszen annyi felesleges időm van."

Buszozol egy órát, megveszel kéccázér 5 DVD filmet, hazabuszozol egy órát, 10 órán keresztül nézed az 5 ótvar redvás filmet. Örüjjé, vazzeg, hogy 12 órád helyett csak kettőt basztál el!

Felkerekedek, haverral kiválasztunk egy JÓ filmet, látványos, akció, minden, beülünk a félig ürez nézőtérre popkornnal felszerelkezve, és végighülyüjjük a filmet. Ha NAGYON jó a film, akkor nem dumálunk, hanem tátott szájjal bámujjuk. Az Anakonda5 NEM ilyen film.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.12.04. 13:14:19

az ncoren 20 filmet is kaphatsz akcijósan !!!!!!!!!!!!!!!!

Atörökk 2013.12.04. 13:18:01

A zidő pénz. Akcijósan is. Ostoba fillérbaszó nyárspolgár.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.12.04. 13:22:10

@atpijkamo: Mondjuk nettről ingyen van a film, de ez a Teszkó érdemeit nem kisebbíti...

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.12.04. 13:28:00

@ColT: De netről nem töltesz le mozitermet 10 száles vászonnal.

Én szoktam böngészni a DVD-k között, nem ugyanaz, mint a letöltés. De hogy külön órát utazzak miatta, olyan nincs.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.12.04. 13:29:51

@atpijkamo: ez igaz, de!!
Ha szar filmet töltök le, akkor max az időt veszítem.
Viszont, ha te szar filmet nézel a moziba, akkor?

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.12.04. 13:45:03

@batgirl: Az ki van csukva. Művészfilmről mindenki másként vélekedik, de akciófilmről mindenki ugyanúgy. Megnézem ki a rendező, ki játszik benne, mik a kritikák, mennyi az IMDB pontja. Sose nyúltam még mellé.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.12.04. 14:30:24

@atpijkamo: én nem vagyok ilyen okos, inkább töltögetek.

kamushamus 2013.12.04. 14:34:27

A posztoló tényleg a legutolsó tacskós
dolgozótól kérdezte meg, hogy mikor lesz akcijó? Biztos érdekli. Maaaaaaaaaaaargit
nóóóóóóóóórmáááááááááális

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.12.04. 14:39:24

@atpijkamo: Az igaz, de a legtöbb új film nem is éri meg, hogy ott nézd

Illetve " De hogy külön órát utazzak miatta, olyan nincs. " - honnan tudod, lehet csak azért volt annyi, mert BKV-val ment.

00000000-0000-0000-0000-000000000001 2013.12.04. 15:14:19

A tesco akciók teljesen tipikus menete. Eladóként a Tesco akciós újságot úgy kellett vadászni, mert az a vásárlóknak van, nem a dolgozóknak. No comment. Kolléga rutinos volt, előre be volt már szerezve. Akció kezdőnapján reggel felmérte az árukínálatot és filctollal kihúzta az újságból ami nem érkezett meg. Általában legalább a fele ki volt húzva.
A műszaki és barkács cuccok tekintetében tudni kellett az akciókról, hogy azok a termékek nem léteztek az akción kívül. Csak az akció keretére a létező legigénytelenebb minőségben legyártatták közvetlenül a szerződött kínai cégekkel. Ezzel ugye a teljes kereskedelmi lánc haszna a Tesco cégbirodalmán belül maradt, másrészt valamivel egy normál termék ára alatt eladták a létező legigénytelenebb, legolcsóbb fost. Persze kint Kínában az üzletkötőnek meg az volt a feladata, hogy felderítse ehhez a létező legolcsóbban dolgozó partnereket.
És hogy akkor miért nem jött meg mégse? Mert hát ennyire volt megbízható a beszállítói oldal.
Persze vannak jó akcióik is, azokat meg azért nem fogja a kedves vásárló meglelni, mert ha megérkezik egy adag belőle, akkor az egy-két óra el is fogy.
Lehet Angliában jó üzlethálózat a Tesco (nem tudom és nem is izgat nagyon), de Magyarországon egy iszonyatos szemétdomb.

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.12.04. 17:25:30

@00000000-0000-0000-0000-000000000001: Hm, meg ugye GM munkatárs könyve úta tudjuk, hogy az igazán fasza akciók ki sem jutnak a vásárlókhoz ...
Angliában különben tényleg fasza a Tesco, és ott eladók vannak a frissáru osztályon is, nem árufeltöltők.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.12.04. 17:33:00

@Hátrányos helyzetű kaviár: :)) Nem is tudtam, hogy volt ilyen film. Csak azt tudom, hogy a legjobb 250 film között nincs.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.12.04. 18:04:35

@Hátrányos helyzetű kaviár: Én tudom a sztorit anélkül, hogy megnézném. 1. lezuhant a repülőjük a mocsárba, napokig mennek étlen-szomjan, minden nap megeszik egyet közülük a kígyó, míg végül a főhős férfi és nő marad meg. 2. lezuhan a repülőjük a sivatagban, gyalogol, kígyó megesz... 3. hajótörés, antarktisz, hó, jég, kígyó megesz. ...

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.12.04. 18:07:25

@batgirl: "inkább töltögetek."

Tölcsél nekem is!

--

Két részeg fekszik az árokparton, az egyik eltüsszenti magát, tsszzz! A másik felirad. Töltsél nekem is!

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2013.12.04. 18:07:57

Imádom az ilyen szarrágókat, akik hogy 5Ft-ot "spóroljanak", az anyjukat is eladnák! (tipikus nyugdíjas a piacon, aki a fél várost átszeli, hogy 10Ft-tal olcsóbban vehesse meg a csirke farhátat, mert neki ingyen BKV-ja van, meg úgyis van ideje - megértem! De egy intelligens kifejlett felnőtt munkaképes egyedet, aki ilyenre csesz el egy délelőttöt - MEGÉRDEMLI!)

1. ha ilyen hülye vagy, hogy csak azért a fél délelőttödet teszkóba buszozással töltöd, meg is érdemled!
(ha kihagyod ezt - a poszt szempontjából - elhanyagolható tényezőt kihagyod, még lehet igazat is adtam volna neked, de kit érdekel, hogy a macskád beteg vagy hogy te olyan hülye vagy, hogy több a benzinköltséged vagy időköltséged, mint amit pl. az adott áru megér!????

2. inkább torrentezd le... 1000 Ft / 5db, ergó 200Ft / db film az olyan is! Papírtokos ZS-kategóriás film

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.12.04. 18:14:58

@atpijkamo: Ááá, le vagy maradva, ezek önként és dalolva mentek oda, csak aztán jött a pofára esés... mint a poszternél ;)

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.12.04. 18:28:22

Hm, különben ki a tököm vásárol még műsoros dvd-t? Megveszed az írhatót, aprópénzért, torrentoldalakra feliratkozol, aprópénzért, percek alatt letöltöd, ami kell, aprópénzért. És ha nagyon retró vagy, akkor kiírod dvd-re, ha nem akkor csak egy ice-box-ra :P

2013.12.04. 18:35:54

Akció addig van amig a készlet tart. Ha nincs áru, nincs akció. Észak-Amerikában viszont kapsz egy "raincheck"-et a kifogyott akciós termékre - amint érkezik szállitmány megint az üzletbe, átvehető a leárazott áron. Ezenkivül az üzlet honlapján meg lehet nézni, hogy melyik üzletben van még abból a bizonyos áruból. De a magyar Tesco ne tanuljon az amcsiktól, hiszen mindenki tudja, hogy ők hülyék.

2013.12.04. 18:40:19

@Hátrányos helyzetű kaviár: Ezt tapintatosságból nem akartam felhozni. HD minőséget simán le lehet már letölteni, mi a gond?

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.12.04. 20:52:16

@cougarcat: Hát ja, és ez a háromszoros aprópénz sem kerül évente pár ezernél többe.. de most tényleg, műsoros dvd-t? És átutazni érte a fél várost? LOL! :DDD

GonoszMostoha 2013.12.04. 21:34:45

Az ott dolgozók nem dilettánsok, hanem bizony szép kis kiképzést kapnak arról, hogyan kell a vásárlót a drágább áru vásárlására "buzdítani", vagy ha mindenáron az óccsót akarja, akkor villámgyorsan kidobni, elutasítani.

Egyébként kis hazánkban igazán jó móka, hogy még a részlegvezetők is megközelíthetetlen és elérhetetlen istenek lettek, egy áruház nagyfőnökéről vagy legalább helyetteséről nem is beszélve.

Nincs, na, itt mindenki kénye-kedve szerint dolgozik (vagy nem).

tof 2013.12.04. 22:17:13

Régi székely közmondás:

A sör nem ital,
az asszony nem ember,
a medve nem játék,
a teszkó nem szaküzlet.

gnme 2013.12.04. 23:03:48

a zaréna tacskóban nincs és nem is lesz fizetős regisztráció

nincs itt semmi látnivaló

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.12.04. 23:08:09

@jóeznekem?: Hm, vagy két éve otthon én bizony kihisztiztem magamnak az áruházvezetőt, akit szerencsétlenek úgy prezentáltak, mint ha valóban az Atyaúristen szállt volna alá. Pedig nem.
Valami memóriakártyaféleséget vettem, és túlszámlázta a kassza 1200 forinttal, amire én b.szott nagy szemeket meresztettem. De nem a kaszással balhéztam, hanem az ügyfélszolgálattal, hogy más a polcár és más pos-ware ár a kasszánál, és szóval, hát tenni kellene valamit. Az ügyfeles libuskának lehet megvolt aznap, vagy csak alapból volt tapló, de kihozta belőlem, hogy emelt hangon követeljem az áruház-igazgatót. Nem, nem a számtech osztály vezetőjét, hanem egyenesen a tecsó hierarchiában levő, éppen elérhető legmagasabb kisistent, az áruház igazgatót. Aki intenzív eszmecsere után meg is érkezett, pláne, hogy mögöttem csak gyűltek és gyűltek a reklamáló népek.
Végeredményben, igazam volt, a polcár alacsonyabb volt, mint amennyit a kassza tudott, de viszont voltam olyan agresszív vaddisznó, hogy ha tovább ordítok, lehet ingyen is ideadják, csak húzzak már el a faszba :D

GonoszMostoha 2013.12.04. 23:39:00

@Hátrányos helyzetű kaviár:
Helyes, így kell ezt csinálni. Ismerős...:)

pdstudio.info · http://www.pdstudio.hu/ 2013.12.05. 00:45:53

Ugyanez van a konyvekkel is. Egy bizonyos szerzo konyve meg volt hirdetve az ujsagban de a Tescoban mar csak az elozo kotetek voltak kirakva, az uj sehol. Kerdeztem eladot, aztan mentem az info pulthoz erdeklodni. Ott azt mondtak hogy nem tudnak segiteni, mert az masik ceg. Mondtam neki hogy de hat itt van a belso teruleten es a Tesco allit ki szamlat rola, szoval nem ertem mi ez az elhatarolodas. Marpedig ez akkor is kulon van es elerhetoseget nem tud adni, utananezni/erdeklodni pedig nem all modjaban, szoval ugy nez ki teljesen magamra maradtam, egyedul. Oke, franko, koszi.

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.12.05. 01:48:36

@jóeznekem?: Hm, hát ha igazán rutinos lettem volna, akkor meglett volna az ingyen is, csak egy picivel nagyobb palávert kellett volna csapnom ;)
Ok, nem ingyen kellett, de az p.csa a vevőnél egy irtózatos nagy liba volt. És még nem is az 4 euro fájt, hanem a pökhendi pimaszsága, amivel azt hitte, lerendezhet ... node én edzve vagyok :D

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.12.05. 01:52:53

@pdstudio.info: Könyvek a Tescótól? Hm... Valszeg, azon a héten a kiadó nem tejelt, hogy egyáltalán észrevegyék, ott egy könyve vagy valami kiadványa.
Te, ha bemész az Ulpiusba is jobban jársz. Könyvet a Tescóból..... Jézusom!

pdstudio.info · http://www.pdstudio.hu/ 2013.12.05. 08:59:42

@Hátrányos helyzetű kaviár: A könyv mindenhol könyv. Egyébként ha ott vagy a Tesco-ban és lenne egy könyv ami kell, megveszed, nem mész el még a könyvesboltba a városon át a rossebbe. Persze nem volt szóval mindegy :).

opati666 2013.12.05. 09:09:15

Nem szeretek és nem is nagyon szoktam Tesco-ba járni. Néha mégis előfordul. A hatvani üzletbe mentem be az egyik akciós hét első napjának délutánján. Egy bizonyos Lego játékot kerestem (ami akcióban igen kedvező volt...)

A polcon nem találtam. Ezután eladót kerestem,de sokáig azt sem találtam. Aki végül előkerült az hiába volt a játékosztály dolgozója, fogalma nem volt arról, hogy miért nincs a polcokon a termék. Nem baj. Irány az ügyfélszolgálat. Két nő állt a pultban. Előadtam a problémám, de olyan felkészültek voltak, hogy még azt sem tudták megmondani (a számítógép segítségével sem), hogy a játék még nem érkezett meg, vagy már elfogyott... Tele lett velük a hócipőm.

kakukk11 2013.12.05. 09:23:56

Ismét egy életképes egyed posztját láthattuk. És igen, hogy neked mennyi időd van baszki, ez hihetetlen. Amíg elbuszozol a tescoba le is tölthetted volna a netről őket, de hát ehhez egy minimális szinten életképesnek kell lenni, sorry.

Amúgy télleg szemétség ha beígérnek egy akciót és nincs.

opati666 2013.12.05. 09:30:50

@Hátrányos helyzetű kaviár: Gipsz Jakab - Témák valamiről című könyve 2xyz forintért miért rosszabb vásár a Tecso-ban, mint ugyanez ugyanennyiért mondjuk az Ulpiusban?

Ez nagy demagóg szöveg! Pont olyan mint nemrég volt (talán itt), hogy a kisboltban mennyivel jobb minőségű dolgokat lehet venni, mint a nagybótokban... Azóta sem értem, hogy például egy Gyermelyi makaróni 450 forintért miért minőségibb cucc egy kisboltban, mint 320 forintért a Tescoban...

Müszélia 2013.12.05. 10:14:29

még sose voltam tecsóban. ufó-e vagyok?

Hátrányos helyzetű kaviár 2013.12.05. 14:28:17

@pdstudio.info: @opati666:
Ja, ha a legújabb Dan Brown könyv kell, akkor persze, célirányosan bemegy, polcról levesz, kasszánál fizet. Ennyi. No de nekem a könyvvásárlás órás program, minimum. Szeretek válogatni, beleolvasni nyugodtan, esetleg le is ülni egy kávéra, ilyesmik.
Különben ja, a száraztészta az száraztészta mindenhol, olyat nem is mondtam, hogy "minőségibb" lenne a kisboltban. Pláne, hogy jó eséllyel az egyik multinál szerezte be ;)

Franci123 2013.12.08. 18:38:59

@kakukk11: És, ha egy idősebb emberről beszélünk, akinek nincs nete, vagy azt sem tudja, hol kell letölteni. Ill sehol nem írta, hogy műsoros dvd-t akart venni. Lehet, hogy a munkájához kell, és nem filmet akart rátenni.

kakukk11 2013.12.09. 15:53:02

@Franci123: Ahhoz képest, hogy idősebb, nincs nete, és azt se tudja hol kell letölteni, sikerült blog.hu-s logint létrehoznia, majd posztot írni erről a nagyon nagy átverésről, amiben nem lett lóvéval megrövidítve, se nem hibás terméket kapott amit nem vettek vissza.

kakukk11 2013.12.09. 15:54:48

@Franci123: Ja, és ott a link a dvd-kre, nem tűnnek túl üresnek. Nem csak nézni, hanem látni is kell, ezzel kezdődik a poszt.

Franci123 2013.12.09. 16:12:14

Igazad van, azt nem láttam. De visszatérve a vevőre. Meg volt hirdetve az akció? Meg. Akkor kötekedhetünk, hogy miért nem tölti le. De, ha meghirdeti a Tesco,akkor legyen is az áruból.

Répalaki Edömér 2013.12.09. 20:38:20

Ajánlatunk a készlet erejéig érvényes! Ez annyit tesz, hogy ameddig a(z ajándék)katalógus kész lett. Utána már nem.
süti beállítások módosítása