Tékozló Homár

A legtöbb márkanév egy kuponos terméken

2013.12.05. 11:48 | jackyll | 48 komment

kuponos_autoradio.jpgZoli több hibát is elkövetett, amikor noname kuponos autórádiót rendelt az internetről. Viszont szinte biztos, hogy az ugyanazon az oldalon két néven hirdetett dél-koreai termék, aminek a fotóján egy harmadik márka szerepel azonos saját magával:

Egy kuponos autórádió vásárlási élményemet szeretném megosztani mindenkivel, nehogy más is úgy járjon, ahogy én. November elején vásároltam a Kupon Napok nevezetű kuponos oldalon egy Soundrace típusú autórádiót. A célnak megfelelőnek látszott, nézett is ki valahogy, megrendeltem, kifizettem, vártam. Egészen gyorsan meg is érkezett, de mivel nem én vettem át, csak 2 nappal később tudtam a kezembe fogni a terméket, akkor láttam, hogy nem azt küldték, amit hirdetnek. Element-23, ez áll a dobozon, és egy ufó fej. Kicsomagoltam (az eredeti doboz nem volt másba csomagolva, csak egy vastag cellux volt az, amivel le volt zárva), hogy mi is van benne, hátha a termék hasonlít arra, amit vettem. Volt benne ugyan egy rádió, de nem olyan.

Ment az email az ügyfélszolgálatra (Kupon Napok), érdemi válasz nélkül. Intézkednek, egyeztetnek a termék értékesítőjével, stb. 4 email-t írtam nekik, hogy tájékoztassanak a fejleményekről, november 27-én az utolsót, amire máig nem válaszoltak.

Ma megnéztem, hogy hirdetik-e még a terméket az oldalon, és megtaláltam az eladónak a nevét, címét (Electro Invest Kft.) és gondoltam, nekik is írok a problémámról, másolatban a Kupon Napok is megkapta. Ebben már a pénzemet kértem vissza, vagy jelzem a fogyasztóvédelem felé a megtévesztés tényét. Érdekes módon 1 órán belül felhívtak telefonon a Kupon Napok ügyfélszolgálatáról, hogy megmagyarázzák, a két termék az ugyanaz, csak ilyen néven is, meg olyan néven is forgalmazzák. Szerintem meg nem, szóval tényleg kérem vissza a pénzemet (A Soundrace egy létező márka, az Element-23-ról meg semmit nem találni).
 
Szóval most várom a futárt, amit nekem kell fizetnem, aztán meg 30 napon belül a pénzemet is megkapom, remélem. Tehát aki NEM Element-23 típusú autórádiót szeretne venni, az NE rendeljen Soundrace típusú autórádiót a Kupon Napok oldaláról, mert nagy valószínűséggel így fog járni, ahogy én.

 És igen, hibás vagyok, mert kuponos oldalon vásárolok (és igen, az árak kiírásával is tisztában vagyok, hogy a régi ár sosem volt annyi, amit ki szoktak írni).
 
De szerintem hibás a Kupon Napok oldal is, hogy mást hirdet, mint amit adni tud. Tudom, hogy Ő csak közvetítő, de azért nem ártana megnézni azt a terméket, amit felteszek az oldalamra, és ha panasz érkezik rá, akkor leveszem a hirdetést és utána nézek a beszállítónál. Ha meg tudott róla, hogy az igazi termék nem is úgy néz ki, sőt, még a típusa is más, mint amit hirdet, akkor a beszállítóval együtt szándékosan megtévesztik a vásárlókat.

 Szóval be lehet írni a szabályzatba, hogy nekik semmi felelősségük nincs, mert csak közvetítetek, de egy ilyen megtévesztő ajánlattal az egész oldal hiteltelenné tud válni.

Hát ennyi a történetem, köszi, hogy meghallgattál.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AtiSnatch 2013.12.05. 11:51:40

ej tényleg csak szülinapom van :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.12.05. 11:51:43

Kiváncsi vagyok mit szól ehhez a kuponkriszta!44!!nyóc

AtiSnatch 2013.12.05. 11:52:50

@dr. phil. Sün‼ ツ: bakker, spúr :P kőtcsög blogmotor is...

helianthus 2013.12.05. 11:56:27

Most az történt, ami még soha.
A posztot értem, fiszont ezt:
"szinte biztos, hogy az ugyanazon az oldalon két néven hirdetett dél-koreai termék, aminek a fotóján egy harmadik márka szerepel azonos saját magával:"
nem?
Ez poén akart lenni? Mert akkor valaki magyarázza már el léci!

Manyecska 2013.12.05. 12:05:55

Zolikám, baszod..!:D + fűszoknyás koreai lány volt mellé?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.12.05. 12:06:01

@AtiSnatch:
Nattyon óvatossan kell eljárni!
A blogmotor csodákra képes!4!!!hét

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.12.05. 12:08:58

Egy kuponos
<<<idáig olvastam. Ugorgyunk.

Manyecska 2013.12.05. 12:23:28

@dr. phil. Sün‼ ツ: hö. Az előbb felhívott egy nő: "jónapot kívánok házasságot szeretnék kötni"..mondom Gratulálok de téves a szám!..:DDDDDD

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.12.05. 12:25:16

Folyton marja, löki,
mint cicust a blöki,
itt nincs elásva
még a csatabárd.

Manyecska 2013.12.05. 12:25:31

Hát papnő vagyok én?

Manyecska 2013.12.05. 12:26:39

@agresszív kismalac: nem löki b+, "böki!!":DDD:O:D te kis perverz!:D

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.12.05. 12:28:08

@Rocco az erdei állat /Mátészalka Rencs/: Én kérek elnézést. Emléxel, hogy hívták Mézga Kriszta macskáját?

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2013.12.05. 12:34:10

nem bírom fôdógozni, hogy ezek a kuponos ódalak még a mai napig is mennek

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.12.05. 12:36:47

@Rocco az erdei állat /Mátészalka Rencs/:
Olyan, hogy papnő nincs.
Valamint a veréb nem rak fészket.
Csaxólok.

2013.12.05. 12:39:46

Az volt már,hogy...
"noname kuponos autórádiót csak az Aldiból"?

Manyecska 2013.12.05. 12:41:28

@dr. phil. Sün‼ ツ: nem-e? Te nem olvasol Homárt? Folyton tele vannak a kémények verébfészekkel..

a kisvakond 2013.12.05. 12:41:57

Legközelebb akkor ragadj billentyűzetet kedves posztoló, mikor lezárult az ügy.
Valószínűleg nem fogod megkapni 30 nap után a pénzedet, te pedig újra itt fogsz panaszkodni nekünk.

Manyecska 2013.12.05. 12:45:36

@agresszív kismalac: köszi. Majka mellett balra pedig Nagy Laci Gitano látható a képen!! :D de lehet tévedek.

helianthus 2013.12.05. 12:53:32

@Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr: te hol voltál közel 3 hónapig? :O Tényleg böriben?

Manyecska 2013.12.05. 12:54:26

@dr. phil. Sün‼ ツ: @agresszív kismalac: ..mind1! hát a pizzás posztban. Ahol a kakukk fészkel:DD

Manyecska 2013.12.05. 12:56:02

@helianthus: nem, Mars-expedíción lehetett.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.12.05. 13:02:54

Egy közvetítőn kersztúl veszi, valakitől, futár szállítja ki... Leprás az eladó, vagy mi?

FDToth 2013.12.05. 13:05:39

Ha mar megteveszets, akkor mi a jo szarnak fizet a posztolo a szallitasi kiltsegert? Aki ennyir hulye + meg kuponok vasarlol az vhol megerdemli.

Atörökk 2013.12.05. 13:13:10

Sűrű fillérnek ritka az alja.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.12.05. 13:17:07

Valaki magyarázza meg, mit esznek az embik a kereskedelmi rádiók tartalmán. Még kapkodnak is utána, hogy hadd már, hadd én, akarom, mégtöbbet. Szépen korrelál ezzel a nincsszeme-tulajdonság, az ilyen fut rája tipikussan a gagyidomainekre á is.
@atpijkamo: ha hozzáképzelsz öltönyöket, napszemüvegeket is, elég komoly! Növeli az üzleti preztizst a felesegesen alkalmazött köztes.

Ha ez a csodakommentem elveszik, én bizony nem írom újra. De de, Kompínó, írd újra, annyira érdekel mindenkit.:D

Manyecska 2013.12.05. 13:20:40

@atörökk: De a sűrű hányáshoz sem elég a ritka fogsor!:D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.12.05. 13:33:23

node nem mindegy, hogy milyen az a ridijó? működik avagy senem működik?

egyik kínai fosot megkülönböztetni a másiktól egyrészt felesleges, másrészt felesleges.

nekem amúgy cédéjáccó kéne a kocsiba vagy empífrí.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.12.05. 13:40:52

@zsiráfffff:
Persze.
Meg tucctuccgenerátor ledvillogóval.
Jézuskának szótá má?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.12.05. 13:46:45

@dr. phil. Sün‼ ツ: az nem köll. de egy pogromozható mini júeszbí propellerrel mindenképpen meglepem magam karácsonyra:

www.infmetry.com/coolstuff/usb-programmable-led-flash-fan/

enélkül nemtok tovább élni, ez van.

Atörökk 2013.12.05. 13:48:32

@zsiráfffff:
Abba kéne fejezni ezt a szélsőséges hedonizálást, mer baj lesz a globálissan felmelegedő pingvinek miatt.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.12.05. 13:51:24

@atörökk: ugyan :D egész évben ki se jövök a cipősdobozból és hideg salakot eszem, legalább karácsonykor legyen egy júeszbí ventillátorom!!!4

Faus to 2013.12.05. 14:59:34

KEDVES POSZTOLÓ! ÉN JÚLIUS ÓTA VÁROM A FUTÁRT, DE MÉG NEM JÖTT (EZ KOMOLY). FOGYASZTÓVÉDELEM NEM TUD SEMMIT TENNI, CSAK AZÉRT BÜNTETI MEG, HA NEM VÁLASZOL 30 NAPON BELÜL A LEVELEDRE. ENNYI.

herk 2013.12.05. 21:06:01

szerencsére nem lehet rászűrni az értelmes hozzászólásokra, még azt hinném, hogy kihalt az internet
süti beállítások módosítása