Tékozló Homár

Duplán szedett biztosítás az Allianznál

2013.04.26. 14:56 | jackyll | komment

Az Allianz Biztosítóval másnak is vannak problémái, például amikor kétszer szedik be a díjakat, vagy csak simán megszüntetik a szerződéseket nemfizetés miatt:

Tájékoztatok minden olvasót, hogy a közel húsz éve biztosításaimat intáző ALLIANZ az elmúlt kettő évben PONTATLAN HASZNÁLHATATLAN biztosítóra minősült! A befizetett díjat a számlámról felhatalmazás nélkül ismét beszedi, és reklamációmra csak közel 50 nap után minden bocsánat kérés és kamat fizetése nélkül utalja vissza! A másik szerződésemhez kérésem ellenére nem küldött csekket, ami okán megszünt és saját behajtó cégével fenyegetett. Erélyes levelemre elismerte a hibáját, de a stílusuk elfogadhatatlan! Hazug, mellébeszélő undorító társaság!  össze vissza hazudnak, csak a pénz próbálják kicsalni az ügyfelektől! BOTRÁNY!

Végtelen csomagszállítás a GTR-nél (frissült)

2013.04.26. 13:43 | jackyll | komment

Gábor nem érti, miért nem vallja be a GTR Futárszolgálat, mi történt valójában a csomagjával, ami eddig 12 nap alatt nem tudott eljutni a címzetthez. Minden nap megígérik, hogy másnap kiszállítják, aztán mégsem:

Az alábbi történetet szeretném megosztani az olvasókkal, hátha más nem esik abba a hibába, hogy a GTR Logistics Kft-vel (www.gartrans.hu) próbál csomagot küldeni. Április 12.-én pénteken rendeltem interneten keresztül a GTR-től futárt mert el szerettem volna küldeni egy csomagot. Április 15-én hétfőn jött is az autó a csomagért és elvitte. Ez egy utánvétes csomag, a címzettnek 17000 Ft-ot kellene érte fizetnie (ebben már benne van a szállítás költsége is ami 1424 Ft). A csomagnak másnap, de legkésőbb harmadnap meg kellett volna érkeznie. Gondoltam várok még egy napot ezért csak 19.-én pénteken telefonáltam az ügyfélszolgálatra, ahol ígéretet kaptam, hogy másnap, vagyis szombaton kézbesítik. Természetesen nem így történt. Közben a címzettet hívta valaki és ígéretet kapott, hogy 22.-én hétfőn megkapja a csomagot. Persze ez sem így lett.

Olvasson tovább!

Kedvezményes számlavezetés az Ersténél

2013.04.26. 12:41 | jackyll | komment

erstejovair.jpgNaiv ügyfél bekajálta az "akár 100 ezer forint jóváírás" reklámszöveget, amiből még 15 ezer forint kedvezményt sem kapott meg már 7. hónapja:

Ösztöndíj-diákhitel óta vagyok Erste-ügyfél. Ugye emlékeztek a talán most talán már nem futó akciójukra, miszerint munkabér, hitelkártya, csopimegbízás és még pár dolog teljesül,  a boldog számlatulajdonos (persze szerződéssel és összesen stb.) részesül "akár 100 000 forint" jóváírásban. Jó kis marketing. No, miután már letelt a próbaidőm a munkahelyemen, szaladtam is a bankba, hogy nesztek, itt a 3 hónap, az összeg is megfelel a kritériumnak, sittysutty ide a 15 ezret érte. Most. Igen ám, de a szerződésben az is szerepel, hogy kb. 3-4 hónap múlva teszik ezt meg, és jó, ha még az 5. hónapon sem változtatok számlacsomagot/bankot (persze időközben beindult a "szupcsinulla számlacsomag", amire emiatt nem válthattam).

Olvasson tovább!

Megszűnt boltban nem cserélnek telefont

2013.04.26. 11:44 | jackyll | komment

Lajos zsákutcába futott javíthatatlan telefonjával. A Nokia egy év szervizes szenvedés után ugyan gálánsan felajánlotta, hogy levásárolhatja készüléke árát, az üzlet, ahol ezt megtehette volna, addigra megszűnt:

Erre a posztra szeretnék reagálni. Én jóval régebben - lassan négy éve - vettem egykori Nokia 5800 készülékemet, hálózatfüggetlenül, elég szép pénzért. Nekem egy évet kellett várnom erre a szépséges hibára - a mátrix című filmben látott zöld, lefelé futó betűkhöz hasonló kis csíkok lepték el a képernyőt, onnan kezdve se kép, se hang, csak az akksi kiszedésével lehetett a telefont kikapcsolni. Az ezt kovető egy évben a telefon összesen nagyjából 6-7 hetet volt nálam.

Olvasson tovább!

Vigyázzatok a MÁV-os pénztárosokkal!

2013.04.26. 10:31 | jackyll | komment

Homárolvasólány tapasztalatai szerint a mávos pénztárosok nem feltétlenül viseltetnek jóindulattal az utazóközönséggel szemben. Például, ha látják, hogy rohanásban van, simán beetetik egy kéretlen diákjeggyel vagy azzal a szöveggel, hogy majd a kalauz ad pótjegyet:

Azért írok neked, hogy megosszam a nagyérdeművel a MÁV-os dolgozókkal kapcsolatos nem éppen pozitív tapasztalatom. Többször is előfordult, hogy a félretájékoztatásuk, illetve egymásnak ellentmondó tájékoztatásuk miatt fizetni kényszerültem az ócska szolgáltatásaikért. Az első eset még valamikor tavaly ősszel történt, amikor a fővárosból szerettünk volna vidékre utazni a párommal, hogy meglátogassuk a szüleinket. Egy Railjet szerelvényt néztünk ki magunknak, mivel a kérdéses időpontban az volt a legmegfelelőbb, és időre ígértük magunkat. A jegypénztárban jeleztem is, hogy szeretnék rá pótjegyet kérni. A pénztáros kisasszony közölte velem, hogy sajnos már elfogytak a pótjegyek, de én egészen nyugodtan szálljak csak fel, és kérjek a kalauztól pótjegyet, mert a kalauzok korlátlan számban adhatnak ki ilyet.

Olvasson tovább!

Mi a hiba az úttal?

2013.04.25. 14:20 | jackyll | komment

uthibak.jpgZoltán is eljutott az emberiség egyik legrégebbi megválaszolatlan kérdéséig, azazhogy miért nem lehet úgy aszfaltozni, hogy az ne menjen tönkre néhány hónap alatt? Különösen úgy misztikus az ügy, hogy ismer olyan útvonalat, ahol 30 éve nincs kátyú:

Tisztelt Magyar közút! Nem tudom ki az illetékes kérem továbbítsák levelem felé. A Hétvégén Budapestről Ipolytarnócra utaztam családlátogatóba, a  Budapest - Rétság - Balassagyarmat - Szécsény - Ludányhalászi - Ipolytarnóc útvonalon. Élet és balesetveszélyes az útpálya, a 22-es út Rétság - Érsekvadkert, valamint Balassagyarmat - Szécsény között kritikán aluli állapotú.

Olvasson tovább!

Üdülési jog eladás 300 ezerért

2013.04.25. 13:26 | jackyll | komment

A címben említett összeget Charles63-nak kellett volna kifizetnie, hogy megszabaduljon üdülési jogaitól. Sikerült találnia egy olyan helyet, ahol 10% a jutalék, és csak a felét kérték előre:

Történetemet azért osztom meg a közzel, hogy akik hasonló ügyben keresnek megoldást, ne essenek bele ugyanebbe a csapdába. Azzal kezdem, hogy tavaly örököltünk öcsémmel 3 db. üdülési jogot, amiből 2 db. Muraui és 1 db. Balatonfüredi. Miután lezajlott a hagyatéki tárgyalás,  megbeszéltük, hogy inkább eladjuk, mert magasak a fenntartási díjak és úgysem tudjuk kihasználni.  Mielőtt több fórumon is meghirdettem volna, azért kicsit körbenéztem a témában a neten, de az jött le, hogy nem nagyon kapkodnak ezekért az üdülési hetekért. Ebből kifolyólag fél áron hirdettem meg őket.

Olvasson tovább!

A 4 éve büntető adminisztrációs hiba

2013.04.25. 12:19 | jackyll | komment

Naiv ügyfél már a harmadik biztosítóval küzd, hogy ne mondják fel egy 4 évvel ezelőtti incidens miatt a kötelezőjét. Az Allianz Biztosító 2010-ben vele is eljátszotta, hogy később küldte ki az éves csekket, mint ahogy a befizetési határidő lejárt volna, de persze ez csak év végén derült ki. Azóta semmi sincs rendben:

T. KH! 2013.04.19.-én megkaptam díjhátralékról felszólító levelüket. 2011-ben, az allianz biztosítónál történt adminisztrációs hiba miatt (nem dolgozta fel a szerződésem felmondását), az mkb, a 2012-es szerződésem semmisnek tekinti. Az mkb-val kötött szerződésem a netrisk biztosítási alkusz, évfordulóra felmondta. Érdekes, hogy a felmondást elfogadták, pedig ha jól értelmezem, akkor szerintük nem is volt szerződés közöttünk. Értelmi képességeim meghaladja, hogy ha nem volt szerződés közöttünk, akkor mi alapján birtokolja még mindig az mkb, az általam befizetett 2012-es év biztosítási díját. Na mindegy, ilyen apróságon nem akarok kukacoskodni, csak nekem, mint ügyfélnek – de már inkább áldozatnak érzem magam – nehéz kiigazodnom, hogy most van, vagy nincs szerződés, ha ezt még az mkb biztosító sem tudja. Ezen állításom még az is igazolja, hogy 2013. 04.11.-én az mkb, a 2013-as évre vonatkozó díjhátralék követelését hozta tudomásomra. Ugye önöknek is feltűnik, hogy a nem létező szerződés felmondását és elfogadását követően folytonossági követeléssel áll elő az mkb.

Olvasson tovább!

Alkoholmentes alkohol a krémekben

2013.04.24. 15:13 | jackyll | komment

naturland.jpgFruzsi vette észre ezt a gyanúsnak látszó feliratot egy Naturland krémen. Most akkor van-e benne alkohol, vagy nincs? Megfejtés hajtás után:

A napokban vettem egy Naturland kénes krémsampont, melyre rá van írva, hogy nem tartalmaz illat- és színezőanyagot, tartórítószert és alkoholt. De hopp, alul az összetevőknél mégis tartalmaz alkoholt. Hogy is van ez most? A képet mellékelem.

Olvasson tovább!

Kerekítési anomália a UPC-nél is

2013.04.24. 13:47 | jackyll | komment

upckerekit.jpgBalázs újabb szörnyű kerekítési összeesküvést leplezett le. Ezúttal a UPC számlázórobotjának nem sikerült összeadnia kettő darab tételt, így 1 forinttal túlszámláz. Másokat is? Ezek a mai számítógépek...

Tévedett a káromra a UPC 1 forintot. Náluk 3250 + 600 = 3851. Önmagában ez még hétfő reggelre is kevés volna, de ha ugyanezt a játékot minden előfizetővel eljátssza, akkor azzal a nettóval pár tanár egész jól ellenne. A tévedés lényege csak annyi, hogy a srácok a soronként összesített szolgáltatás nettó összeget kerekítik, és azt szorozzák fel áfával, de ezt a csatolt képből is láthatjátok.

Amúgy szerintem totál jogszerűtlen hogy nem a fizetendőt kerekíti hanem a tételek összegét, de tény az hogy nem okoz nagy különbséget. Össze sem fogok omlani ha ez így marad, de kávé utánra ezt a kis szórakozást most megengedtem magamnak. Lehet számlareklamálni.

süti beállítások módosítása