Tékozló Homár

Ámokfutó autósoktató a Csigajogsinál

2013.12.13. 15:40 | jackyll | komment

crossroad.jpgGabriella majdnem összeütközött a Csigajogsi egyik oktatójával, amikor az nem akart elsőbbséget adni neki a XVI. kerületben. Ezután a fickó bosszúból feszkózni kezdett, bevágott elé, befékezgetett:

Tisztelt Csigajogsi Autósiskola,

Ma este "érdekes" tapasztalatot szereztem (kb. 19.15-19.25 között XVI.kerületben) az Önök egyik autójával, de még inkább a vezetője vezetési stílusával kapcsolatban.

Olvasson tovább!

Áfástul szedi be a telekomadót a Telenor

2013.12.13. 14:47 | jackyll | komment

telenor_inflaciokovetodij.jpgA Homár őszintén sajnálja, hogy ennyit szerepel az oldalain a Telenor, de még így is rengeteg levél marad mindig várólistán. A legújabb móka, amin P. kiakadt, az "inflációkövető díj" tétel a számlán, amit ráadásul áfástul szednek be:

Tudom, tényleg NAIV ÜGYFÉL vagyok, akiben csak most tudatosult a Telenor legalább két hónapja meglevő totálisan pofátlan új lehúzása, az "inflációkövető" "eseti" díj (ami ugyan ebben a hónapban is pont ugyanennyi, de biztos így jobban hangzik, mintha a havidíj egy tétele lenne).

Eléggé kivagyok akadva ezen az új tételen, ami nem elég, hogy önmagában pofátlan, de még ÁFA is terheli. Adóztatják a sarcot.... és a legjobb, hogy a Telenor akkor áll neki pénzt behajtani "inflációkövetés" címén, amikor 40 éve nem látott alacsony szintre süllyedt az infláció.

Ezzel a logikával egyébként nincs messze az az idő, amikor a (még) fizető ügyfeleknek megjelenik a számláján a "bevételcsökkenéskövető" díj, amit az ügyfélszám csökkenése miatt hárítanak át a még kitartó fogyasztókra. áfával együtt, természetesen.

üdv: P.

Tessenek már kifejteni, milyen távközlési szolgáltatásnak minősül az "inflációkövetés", amiért a Ptk. szerint ellenszolgáltatást várnak cserébe?

A soha fel nem szerelt redőny 3. - A feljelentés visszatér

2013.12.13. 13:54 | jackyll | komment

A redőnybizniszt nem érinti a válság, mert sorra érkeznek a Négy Évszak Hővédelem Bt. ügyfeleinek panaszai,  akikhez bizonyára az észvesztő forgalom miatt hónapokon keresztül nem sikerül ellátogatniuk a szakembereknek, miután kifizették nekik az előleget. Á. nem szeretné lefutni a hónapokig tartó köröket, hogy visszakapja a pénzét, ezért a rendőrséghez fordul, ami így évekbe fog telni, cserébe lehet, hogy többet ilyen tényleg nem fordul elő (legalábbis ezen a cégnéven):

A napokban meglepődve olvastam a Homáron, hogy a Négy Évszak Hővédelem Bt, illetve annak beltagja (ügyvezetője?) már kétszer is szerepelt idén ősszel. Sajnos ugyanazt a játékot játszotta el velünk is, mint a legutóbbi két posztolóval: eljött, felmérte a munkát, árajánlatot adott, előleget kért, aztán a munka elvégzésére két alkalommal sem jött el, mert mindkét megbeszélt időpontban közbejött neki valami. Hónapok óta húzódik a dolog, ígérget, de nem hajlandó visszafizetni az előleget.

Olvasson tovább!

Majdnem meghaltam a vonaton

2013.12.13. 13:12 | jackyll | komment

Naiv ügyfél kis híján kipottyant a szerelvényből, amikor kisétált a mosdóba, de a hátsó vagonok helyén már csak a szél süvített:

Körülbelül 1 éve történt, hogy a Szombathelyre közlekedő intercityn utaztam Sopron felé. Nos azt kell tudni erről a vonatról, hogy győrben ketté szedik, és csak az egyik fele megy tovább. Vaksötét volt. Ki akartam menni a mosdóba, ezért hátrasétáltam, és a két szerelvény közötti harmónikában ösztönösen rátenyereltem az ajtónyitó reteszre.

Olvasson tovább!

Az olcsó telefon gyakran bemutatótermi

2013.12.13. 12:37 | jackyll | komment

Gergő több helyen is bemutatótermi telefonba futott a karácsonyi bevásárlásban, úgyhogy feladta a legolcsóbb ár keresését:

Lehet, hogy már mások is írtak errel, mert gondolom, többen belefutottak már: a mobil telefont áruló webshopok megtévesztéséről van szó. Úgy tűnik, egészen elterjedt gyakorlat lett, hogy a webshopban és árösszehasonlító oldalakon használt készülékeket hirdetnek. A fontos információt elfelejtik feltüntetni.

Olvasson tovább!

Shiraz: "fájó szívvel, de azt javasoljuk, hogy a jövőben válasszanak másik szállodát"

2013.12.12. 14:10 | jackyll | komment

PTS-ék csapata különböző hiányosságokat észlelt a Shiraz szálloda személyzetének reakcióidejében és reakcióiban. A hotel nagyon szívélyesen azt válaszolta, hogy ők nem találják kifogásolhatónak, ha ragtapaszt nem tudnak adni a recepción, vagy ha nem veszi észre a vendégeit a pincér, úgyhogy lehet menni máshova:

Ott tartózkodásunk után egy hosszabb e-mail visszajelzést küldtem a szállodának, volt benne pozitív és negatív is bőségesen. Most csak a súlyos hiányosságokat részletező részt másolom be, mert a szálloda erre adott válasza igen tanulságos.

Súlyos hiányosságok:

  • A reggeli során a kenyérvágó késsel egyikünk megvágta az ujját. A vérzés csillapítására a recepcióstól kértünk ragtapaszt, aki kereste egy fél percig a gyógyszeres szekrényben, majd széttárta a karját, hogy sajnos nincs, és ezzel elintézettnek tekintette az ügyet. Kérdésünkre felvilágosítást nyújtott, hogy hol van a legközelebbi gyógyszertár. Ezt rendkívül súlyos vétségnek tekintjük, és egyben jogszabályellenes is, mert minden intézmény minden emeletén kell teljesen felszerelt egészségügyi dobozt tartani. Azt tartottunk volna elfogadhatónak, ha a recepciós elintézi, hogy a ragtapasz nagyon hamar (maximum 3 perc) megérkezzen, addig is ellát (pl. leültet) minket, és biztosít minket arról, hogy rövidesen érkezik a segítség. Ehelyett csak a kézszéttárást kaptuk a recepcióstól.
Olvasson tovább!

Összetörték a tabletjét szervizbe menet az Euronics-nál

2013.12.12. 13:03 | jackyll | komment

Kata nem fogott gyanút, amikor egy hónap után szervizben kötött ki a noname tabletje, így miután nem garanciálisan elhunyt, vett egy pont ugyanolyat. Hamarosan persze ezt is javítani kellett, azonban a szervizbe menet véletlenül összetörték a kijelzőjét. A szerviz szerint így érekzett, futár szerint nem volt gond, mert átvették. Se pénz, se cseregép:

Nyáron vettem a fiamnak szülinapjára a zalaegerszegi Euronics-nál egy DPS Dream 7 tabletet. Kb. 1 hónapig nem volt vele gond, amikoris nem lehetett bekapcsolni. Lévén garanciális a gép, visszavittem, hogy nézzék meg. 3 hét után sikerült is megjavítani. Mivel a gép kis idő múltán újra tönkrement (ezúttal nem garanciális baja volt), úgy döntöttem, hogy veszek inkább egy másikat, mert a javítás közel annyiba került volna, mint egy új gép.
 
Meg is vettem, ugyanolyan típust, ugyanott. Pár hét elteltével a gép megint tönkrement (akku hiba), újabb 3 hét telt el, míg a szerviz megjavította. Miután megjavították, egy hét elteltével ismét meghibásodott (nem kapcsolt be). Újra bevittem az Euronics-hoz garanciális javításra, azzal a kitétellel, hogy legkésőbb 1 héten belül csinálják meg, ellenkező esetben csere készüléket kérek, hiszen többet volt a gép szervizben, mint nálunk használatban.

Olvasson tovább!

Külföldön nem éri meg Telenort használni

2013.12.12. 10:15 | jackyll | komment

Naiv ügyfélnek az évek során többször meggyűlt a baja a Telenorral, de eddig nem robbant ki belőle. Amikor először elköltözött Európán kívülre, egy hóközi százezres számlával lepték meg, ami egy ügyfélszolgálati félretájékoztatás eredménye volt. Amikor visszaköltözött új készüléke mellé 2 év tarifahűséget vállalt, csak közben megszűnt a tarifája, és emelkedett a havidíj, amit ismét külföldön nem tudott lebeszélni. Legutóbb pedig a VISA-kártyáját nem tudták fizetésnél elfogadni, állítólag az OTP miatt:

Gondjaimat általában az ügyfélszolgálatokkal szoktam megosztani, most viszont, hogy a Telenorral kapcsolatos ügyeimből korábban egy bírósági végrehajtással végződött, és az utóbbi 3 hónapban kettő másik is "született", gondoltam itt az ideje megosztanom Veletek, szépen, sorjában.

#1: Nem lehetsz elég körültekintő, ha ők nem akarják

Kiderült, hogy küldföldre, egy nem éppen uniós, harmadik díjzónába tartozó országba kell költözzek hoszabb időre, ezért mindent igyekeztem megnyugtatóan előkészíteni. Korábban is a Telenor online felületén kezeltem a mobiltelefon-számláimat, de valami tarifaváltást követően az online felületről eltűntek a "Számlák" és a "Számlák befizetése" opciók. Ezt jeleztem a Telenornak, ők azt mondták, hogy "Ott kell annak lenni", nézzem meg jobban. Küldtem nekik képernyőmentést, hogy nézzék meg, nekem nincs ott, pedig korábban ott volt, mit kell tennem? A válasz ugyanaz volt, szerintem meg sem nézték a csatolt képet.

Olvasson tovább!

A UPC csuklóból elutasította a múlt heti panaszokat

2013.12.11. 16:14 | jackyll | komment

László is megpróbálta telefonon bejelenteni a múltheti UPC-s kimaradásokat, de mivel elérhetetlen volt a  ügyfélszoglálat, később tömbösítve tudta csak előadni egyszerre az összeset. Az ügyfélszolgálatos pedig azon nyomban kiértékelte és el is utasította a panaszát, miután visszadiktálta az iktatószámot:

Mint sokan mások, én is belefutottam az elmúlt pár hetet jellemző UPC-s internet kimaradásokba. Most tettem le a telefont, és jelenteném, hogy UPC ügyfélszolgálatánál a bürokrácia tökéletesen működik. Három dolgot még az elején leszögeznék:

- Több mint 10 éve vagyok UPC előfizető, és korábban, ha 1-1 alkalommal kimaradt az internet, nem csináltam nagy ügyet belőle. Jeleztem nekik a problémát, eljátszottuk a modem ki-bekapcsolásos táncot, majd konstatáltuk, hogy ettől még nem gyógyult be az internet, és mindenki ment a maga dolgára.

- Tisztában vagyok a szerződésben foglalt "ha a jelzéstől számított 72 órán belül javítjuk, akkor az mintha meg se történt volna" kitételről.

- Az is tiszta, hogy az ügyintéző csak a jól betanított eljárást végezte (ezt az elején jeleztem is, hogy nem vele van problémám, hanem a szolgáltatással)

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása