Tékozló Homár

Bármi miatt emelhetik a buszjegyek árát

2013.03.01. 12:45 | jackyll | 267 komment

Egészen elképesztő pszeudotevékenységet hajt végre a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium. A Volán járatain sok helyen felemelték a jegyek árát, miután emelt szintű besorolást adtak a szolgáltatásnak. Az emelt szintű szolgáltatás szerintük olyasmit jelent, hogy légkondicionálóval és dönthető ülésekkel turbózták fel a gépparkot, de igazából elég az is, ha "üzletileg indokolt":

Pétervására és Ózd között a buszokon bevezették az "emelt színvonalú" szolgáltatást. Mármint ami az árakat illeti. Mert a buszok ugyanolyanok. Sőt a Minisztérium indoklása lefordítva azt jelenti, hogy azért lett drágább a közlekedés, mert zsúfoltak a buszok! Hát ez normáliiis?! Az alábbi levelet küldtem el decemberben a Volánnak és Minisztériumnak:

Olvasson tovább!

Már a teát is kispórolják a filterből

2013.02.28. 12:53 | jackyll | 321 komment

Újabb borzalmas összeesküvés sejlett fel a nem létező világválság 5,5. évfordulóján. Ezúttal a Rossmannál kapható borsmenta tea árát duplázták fel diszkréten árcsökkentésnek álcázva:

Nagyon szeretem a borsmenta teát - talán megbocsájtható, nem is túl tékozló szenvedély -, és „Pfefferminze Tee” néven a Rossmann üzletlánc éppen utamba eső boltjában szoktam megvásárolni. Eddig egy – egy dobozban 25 db tasak volt található, egy doboz tea ára 349.- Ft., vagyis 350.-Ft volt. Újabban a dobozokba már csak 20 db tasak van, bár egy doboz tea ára 299.- Ft., kerekítve 300.- Ft lett. Ránézésre olcsóbb, de ha utána számolunk, egy tasak tea ára csak 1 Ft-tal lett drágább. ( 350 : 25 = 14 Ft 300 : 20 = 15 Ft. )

Olvasson tovább!

A fényképező kiszállítása helyett előleget kértek

2013.02.28. 11:34 | jackyll | 96 komment

Gábortól váratlanul előleget kért a Plazamarket.hu, miután feldolgozta fényképezőgépe rendelését. Addig oké, hogy webáruházakban nincs termék, de hogy kápé se?

A www.plazamarket.hu oldalon rendeltem egy fényképezőgépet. Most vásároltam náluk először, de mivel többségében pozitív értékeléseket olvastam róluk, Homár posztot meg egyet sem :-), gondoltam, belevágok. Két érv is szólt mellettük: egyrészt ők 2 év garanciát adnak, míg a legtöbb forgalmazó csak 1 évet (mondjuk ez is megérne egy külön posztot, amikor az EU-ban már elég régóta 2 év a norma…), és nem elhanyagolható módon náluk volt a legolcsóbb a gép. A termékoldalon azt írták, hogy péntektől várhatom a futárt. Két nap múlva kaptam egy értesítést e-mailben, hogy a megrendelésem feldolgozásra került. Remek.

Olvasson tovább!

Cipője párját keresi naiv ügyfél

2013.02.27. 11:03 | jackyll | 363 komment

Ádám különböző méretű cipőket kapott a Sportdirecttől, úgyhogy technikailag elképzelhető, hogy valaki más is ilyet kapott valahol a világon és elcserélné vele:

2013 Február 4.-én rendeltem a sportdirects.com oldalról egy „Lonsdale Cam Mid II Basketball Shoes Mens” cipőt, UK 8/EU 42-es méretben. Az egyetlen problémám, hogy a rendelés hibásan lett teljesítve. A dobozban egy bal UK 8-as (EU 42-es) és jobb UK 9-es (EU 43-as) cipőt kaptam. Miután ezt megreklamáltam,  kiderült a cég nem tud mit tenni, mert nincs nekik raktáron ilyen cipő, úgyhogy visszautalják a teljes vételárat. Na de akkor vajon kinél lehet a párja?! Ezekszerint kell, hogy legyen még egy ember a világon aki úgy járt mint én, csak neki pont a másik méret kell. A Facebook erejével, felhívást kezdeményeztem („Sam nagybácsi” segítségével), hogy segítsenek megtalálni a párját. Hát játékra fel! :)

Ezért szüntette meg a MÁV a retúrjegyet

2013.02.27. 09:37 | jackyll | 175 komment

A MÁV-nak sikerült elérnie, hogy évtizedek stabilan posztszocialista minőségű szolgáltatása mellett újabb kellemetlenséggel tesztelje kitartó ügyfelei türelmét:

Megérkezett a válasz a MÁV-tól a kérdésemre, miszerint milyen megfontolásból szüntették meg a retúr jegy kiadását az automaták. A válasz annál is döbbenetesebb, mint vártam: nemcsak a jegykiadó automaták, a pénztárakban sem lehet 100 km-nél kisebb távra retúrt venni. Az érv: sok volt a visszaélés a 3 napos használhatóság miatt. Most komolyan, a MÁV szerint ez a megoldás?! Valahol a világon oldanak ég meg így problémát? Esetleg a jegyellenőrzés hatékonyságát nem lehetne növelni az utasok szívatása helyett?!

Olvasson tovább!

Anyádat rezsicsökkentsd

2013.02.26. 15:20 | jackyll | 344 komment

Naiv állampolgár csak röhög a szánalmas propagandakísérleten. Ha már túl lennénk a következő fázisán, és az alapvető élelmiszereken és gyógyszereken már egyáltalán nem lenne áfa, talán könnyebb lenne megindolkolni, miért kellett felélni a devizatartalékot:

Nos, ma szembesültem a 10%-os rezsicsökkenés drasztikus hatásaival, mint lakos. Megkaptam a márciusi fűtés számlát, amelyben már érvényesítik az árkorrekciót, sőt, a FŐTÁV olyan jó cég, hogy még maga is ad 10% kedvezményt a költségeinek csökkenései miatt. hehehe....

Olvasson tovább!

Fantomtartozás a UPC-nél

2013.02.26. 13:14 | jackyll | 74 komment

Mondhat akárki akármit, mindig a számlázószoftver hibásodik meg. Naiv ügyfélnek a UPC kapcsolta le az internetét egy januári tartozás miatt, amiről elismerték személyesen, hogy nem létezik:

Tisztelt UPC! Ez év januárjában tévesen UPC-s folyószámlámámon megjelent 27.185 ezer forint tartozás. A Hegedűs Gyula utcai kirendeltségen hamar kiderült, hogy ez tévedés volt, így a jóváírási folyamatot a hónap végén megkezdték, és azt mondták, hogy febr. 15. után "érdeklődjek", azaz menjek be újra, hogy ki tudjam fizetni valós, 1. 130 Ft-os tartozásomat. Múlt csütörtökön ez megtörtént, majd a következővel szembesítettek:

- hozzávetőlegesen ezer forintos tartozásomat nem tudom kifizetni, csak a teljes összeget, mivel a jóváírás megtörtént, de a naplófőkönyvből a nem tudja a szofvter kivezetni
- a nem valós tartozást a későbbiekben sem fizetik vissza, hanem ameddig ez az összeg fedezi, nem kell a szolgáltatásért fizetnem (megj.: ez több idő,mint a hűségidő!)
- március 5-én korlátozzák a net-hozzáférésemet, ha nem fizetem ki a nem valós, és a UPC hibájából folyószámlámra került összeget.

Olvasson tovább!

Kizáródott a Telenor számlázási rendszeréből (frissült)

2013.02.26. 11:24 | jackyll | 68 komment

Naiv ügyfél abba a speciális helyzetbe került, hogy flottaelőfizetése miatt nem ismerheti meg a számláját, csak fizetni tudja bemondásra:

2012. szeptembertől vagyok telenoros, egy céges flottába léptem be. Az előfizető a cég, a számlafizető jómagam vagyok. Telenor Online regisztrációt követően beállítottam az elektronikus számlázást. Ez úgy működik, hogy e-mail üzenet jön, hogy a Telenor Online rendszerbe belépve tudom a számlámat megtekinteni, letölteni, befizetni. Sőt, szolgáltatásokat tudok megrendelni, látom az aktuális egyenlegemet, stb…. Legalábbis láttam novemberig. Történt ugyanis, hogy a kedves szolgáltató 1016 Ft-al megdobta az amúgy 2800 Ft-os havidíjat, sőt a lebeszélhetőséget 50-50%-ra megosztotta hálózaton belüli és kívüli irányban. (nyílván a távközlési adó…) Erről persze a flottatagok nem értesültek, mondván mi nem előfizetők vagyunk, csak számlafizetők. Ezt írásban megreklamáltam, de lazán leráztak, hogy forduljak a cég kapcsolattartójához. És itt kezdődött a szivatásom.

Olvasson tovább!

Élő halottakkal számol a T-Home

2013.02.26. 09:24 | jackyll | 41 komment

Péter nem egészen érti, mit tudtak benézni a T-Home-nál, amikor elhunyt édesanyja halotti bizonyítványával megszüntette összes előfizetését, de a központban csak a telefont bírták deaktiválni, a tévét és az internetet nem:

Édesanyám tavaly novemberben sajnos elhunyt. Volt neki T-Home telefon, tv és internet előfizetése. A temetés után elkezdtem azt a megalázó hercehurcát, amit Magyarországon ilyen esetben a különböző cégekkel végig kell csinálni. (Általában 10 ügyintézéből 1 mondja, hogy "részvétem".) Elmentem a T-Home ügyfélszolgálatra is, bemutattam a halotti bizonyítványt, rögzítettük az adatokat, és elmondták, hogyan kell visszaküldenem a végponti eszközöket (set-top box, modem stb.) Naivan meg is voltam lepődve, hogy ez ennyire egyszerű. Mondták, hogy van egy 1-2 hetes felmondási idő, és még azt ki fogják számlázni, egészségükre, gondoltam. Ehhez képest megkaptam a következő számlát is, ahol csak a telefon volt rész időszakra számlázva, a tv meg az internet teljes hónapra kiszámlázásra került.

Olvasson tovább!

Miért tart hónapokig egy telefont kicserélni?

2013.02.25. 15:41 | jackyll | 131 komment

Telefont szervizelni mindig fájdalmas, főleg ha a kijavított problémák helyére újak érkeznek. Volt, aki ki tudta cseréltetni emberi időben? Naiv ügyfél 2 hónapnál jár, és lassan azért szeretné használni az előfizetését.

Tisztelt Ügyfélszolgálat! 2013. január 8-án vásároltam Önöknél egy készüléket. A vásárlás helye: 3485 - Allee Megastore T-Pont - 1117 Budapest, Október Huszonharmadika utca 8-10. Készülék típusa: Nokia Lumina 820/SL BLACK. A készüléket a kijelző hibája miatt 2013. február 2-án visszavittem a Westendben található üzletükbe (Integra Connect Kft.). Itt átvételre került javításra (érdeklődtem csere lehetőségéről is, azonban ezt elutasították). A javítás elkészültéről telefonos érdeklődésemre kaptam visszajelzést. A telefonért 2013. február 13-án mentem el, azonban a hiba, amellyel a készülék eredetileg leadásra került, továbbra is fennállt, sőt két darab karcolás is keletkezett a kijelzőn, mely átadáskor még nem volt rajta. Ez a munkalapra felvezetésre is került. Ekkor kértem a készülék cseréjét, mivel a hiba nem került javításra. A kolléga átirányított a Westendben található másik üzletükbe: Westend T-Pont.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása