Tékozló Homár

Első osztályú szolgáltatás Samsung Galaxy Note 3 módra

2014.01.02. 15:01 | jackyll | 49 komment

Gábor három hónapja nem tudja kicseréltetni a gyárilag hibás Galaxy Note 3 péklapátját. A csak hosszabb beszélgetéseknél jelentkező hibát 2 hónap után ugyan elismerték, aztán ki is javították, de neki már csak a csere jó:

2008-ban már fél évig rendszeres látogatói voltunk az Samsung márkabolt - TeleMax szerviz - Samsung ügyfélszolgálat szentháromságnak, mire sikerült rendezni egy gyári hibás, a Samsung márkaboltban, akkoriban prémium kategóriába tartozott mobiltelefon problémáját. Az elmúlt negyedév során ismét megtapasztalhattam mit jelent náluk az "Első osztályú termékek, első osztályú szolgáltatások" szlogen, ráadásul a történetnek még nincs vége, sőt válasz sem...
   
2013.09.26-án a készülék hazai premierjének napján a Samsung Mobile Allee üzletében vásároltunk két darab Samsung Galaxy Note 3 típusú mobiltelefont. Az egyik a vásárlástól kezdődően hibásan működött, időszaki hiba miatt telefonbeszélgetés során a hang rendszeresen érthetetlenné vált, panaszkodtak a vonal másik végén, hogy nem lehet érteni amit mondok. Mivel időszakosan jelentkezett a probléma időbe telt, mire sikerült egyértelműen kideríteni, hogy nem beállítások, helyszín stb. okozza a gondot, a két egyforma készüléket megcserélve nálam a hiba nem volt tapasztalható, az én készülékemet használónál viszont jöttek a jelzések, hogy nem stimmel.

2013. október 08-án központi Samsung telefonszámon, arról tájékoztattak, hogy más lehetőségem nincsen, csak a készülék szervizbe történő beküldése egy bevizsgálásra, csak akkor tudják cserélni, ha ez megtörtént. A készülékhez egyébként járó prémium szerviz szolgáltatást (díjmentes futáros oda-vissza szállítás) nem vehetettem igénybe, hiába kérdeztem rá telefonon is és az üzletben az eladás helyén is, mert állítólag valamilyen belső listán még nem volt rajta, miközben persze a magyar nyelvű weboldal is büszkén hirdette, hogy milyen egyszerű az élet, ha ilyen kategóriájú készülékkel lenne probléma...

Mivel más lehetőség nem volt leadtam bevizsgálásra a készüléket, jelezve, hogy a cserét kérem. Persze csere készüléket nem tudnak biztosítani, azt nekem kell megoldanom, pedig prémium készülékhez ez is járna, de sebaj, megoldom valahogy végül is csak pár napot kell megoldani (gondoltam ezt akkor...).

2013.10.15-én kaptam vissza a készüléket az üzletben, ahol csak többszöri kérésre voltak hajlandóak információt adni arról, hogy mi történt a készülékkel. A kinyomtatott munkalap alapján "Javítás eredmény: Megjavítva" eredménnyel szoftver frissítést végeztek, mivel más lehetőség nem volt elhoztam a készüléket, de rövidesen egyértelművé vált, hogy nincs változás, továbbra is rendszeresen visszatérő probléma, hogy érthetetlenné válik a beszéd a másik félnél, javulás
nem tapasztalható.

2013.10.22-én ismét felkerestem a vásárlás helyszínét, ahol hivatkozva a 2013.10.08-i telefonbeszélgetésre is, ismételten kértem a készülék cseréjét. Mivel erre továbbra sem voltak hajlandóak, szerintük minden rendben van a készülékkel, bejegyzést tettem a vásárlók könyvébe, majd ismét felhívtam a központi telefonszámot, ahol azt kérték, hogy a csere igényemet írjam meg a sehsupport@samsung.com címre ahol majd elbírálják azt. Rákérdeztem, hogy a telefont leadjam az üzletben, vagy maradjon nálam, amire azt a választ kaptam, hogy mindenképpen nálam legyen, tehát ne adjam le az üzletben.

2013.10.27-én a részletesen leírt problémát, bekért számlamásolatot, garanciajegy másolatot elküldtem a megadott címre. 2013.10.29-én azt a választ kaptam, hogy ismételten be kell küldeni bevizsgálásra a készüléket, így másnap ismét leadásra került az Europark bevásárlóközpontban található üzletben.

2013.11.05-én az alábbi válasz érkezett:

Ezúton tájékoztatjuk, hogy szervizpartnerünk bevizsgálta a leadott GT-N9005 típusú – XXXXXXXXXXXXXXX IMEI számú készüléket, az Ön által panaszolt hibát nem tudták reprodukálni, megállapítást nyert, hogy a készülék a műszaki előírásoknak megfelelően működik. Ezért a szervizünk által kiadott jegyzőkönyv alapján sajnálattal tájékoztatjuk, hogy nem áll módunkban teljesíteni kérését.

Aznap válasz e-mailben ismételten jeleztem, amit korábban már többször megtettem szóban és írásban is: időszaki probléma esetén csak rendeltetésszerű használat során lesz tapasztalható a hiba. Ha élő ember elkezdené használni a készüléket napi több órányi telefonhívásra, akkor rövidesen kedve lenne a falhoz vágni azt.

Ezt követően 2013.11.19-én kaptam egy SMS-t, mely értesít, hogy a leadott készüléket a leadás helyén átvehetem, egyéb információ semmi.

2013.11.20-án felkerestem a szervizpontot, ahol csodák csodájára kiderült, hogy mégis igazam volt, valóban hibás volt a készülék. Persze az örömöm elhamarkodott volt:

A főpanel bizonyult hibásnak, ezért a készülékház megbontásával a főpanel cseréjével javították a készüléket tudtam meg pár perccel később... Mivel a cseréről továbbra sem voltak hajlandóak beszélni az üzletben arra hivatkozva, hogy azt a gyártóval kell egyeztetnem hívtam ismét a Samsungot, akik persze egyből a TeleMax szervizre mutogattak, hogy őket keressem...  

Kértem az eladót, hogy akkor erről az egészről jegyzőkönyvet vegyünk fel, hogy ők nem cserélhetnek, pedig a fogyasztó választása az volt és emiatt nem vagyok hajlandó átvenni és aláírásommal igazolni, hogy a javítást elfogadom. Persze erre meg az eladó nem volt hajlandó, így, mivel más lehetőségem nem maradt, a készüléket nem vettem át és ismét felhasználásra került egy sorszám a vásárlók könyvében, valamint e-mailben a Samsungnak is.

Jelenleg itt állok, több, mint három hónappal a vásárlás után:

A Samsung márkabolt, amiről kiderült, hogy nem Samsung, hanem A1-Info Kft.:

A vásárlók könyvébe 2013.10.22-én és 2013.11.20-án kelt két bejegyzéseimre a mai napig (2014.01.01.) nem érkezett válasz, pedig már a második esetében is igen régen leketyegett a 30 napos határidő.

A Samsung e-mailben kifejtett álláspontja szerint:
Az Ön által kért csere a Ptk. hibás teljesítésre vonatkozó részei szerint a kötelezettnek lehetősége van választani a kicserélés és a kijavítás között, ha a választott szavatossági igény (jelen esetben kicserélés) teljesítése a másik szavatossági igény (jelen esetben a kijavítás) teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne. Ebben az esetben a bevizsgálást követően a kijavítás mellett döntöttünk, miután a hibát rövid idő alatt értékcsökkenés nélkül ki lehetett javítani; a kicserélés pedig aránytalan többletköltséget okozott volna.

A saját jogaikat nagyon szépen kikeresték, de ha idáig eljutottak, akkor vajon miért nem olvassák azt végig:

...másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget.

  • Miért nem beszélünk arról, hogy az október 8 és november 19 közt eltelt másfél hónapot vajon ki tekintené rövid idő alatti kijavításnak. Egy mindennap használt eszköz esetén néhány nap is jelentős kényelmetlenséget okoz és akkor az anyagi vonzatásról nem is beszéltünk, ez időszak alatt is dolgozni kell ugyanis valamivel.
  • Hányszor kellett személyesen bemennem feleslegesen az ő hibájukból az üzletbe, ami mennyi munkaidő kiesést és üzemanyag költséget jelent?
  • A készüléket rendeltetésszerű használatában a vásárlástól akadályozva voltam, november közepén közel 80.000Ft-tal olcsóbban is kapható volt a készülék, így az én garanciajegyre bejegyzett panelcserés készülékem értékcsökkenése vajon mennyi lehet?


Megközelíthetnénk persze ettől egyszerűbben is a kérdést. A készülékhez mellékelt garanciajegy 8. pontjában foglaltaknak szerint:

Amennyiben a fogyasztási cikk a vásárlástól számított három munkanapon belül meghibásodott, a forgalmazó a fogyasztó kívánságára köteles azt kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

Vajon hány másik európai országban tehetné meg egy gyártó a vásárlóival, hogy a saját kiadott garanciajegyükön, saját maguk által vállalt feltételeknek nem tesznek eleget hónapokig miközben a vásárló pénzéből élnek? Normális helyeken amikor kiderül, hogy mégis a mi a hibánk volt, a sűrű elnézéskérések a minimum amit a vevő kap...

Nekem viszont most már az is elég lenne, ha a pénzemet mielőbb visszakapnám és lehetőleg egy életre elfelejthetném, hogy mit jelent a hazai Samsungnál a prémium kiszolgálás...

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atörökk 2014.01.02. 15:08:47

Samsung péklapátot is gyárt? Mijapicsa. Nemistuttam.

Anomalocaris (törölt) 2014.01.02. 15:11:08

A szerviz még mindig hosszú í.

maximum1 2014.01.02. 15:15:43

@Nattramn:
kár volt égetni magadat, mert röviddel kell írni.

szmoker (Homo Trollicus) 2014.01.02. 15:20:39

Na ezért nem vettem sumsang telefont.
Bezzeg a ZTE! :)

metal · http://electric.blog.hu 2014.01.02. 15:28:27

Nem értem. Kurvára nem volt kötelessége kicserélni az eszközt a Samsungnak. Megjavították, kicsit lassan, de megjavították. Most miért is nem veszi át az idióta, és használja? Most nem jár pénzkieséssel az, hogy nem tudja használni?

Black Hole 2014.01.02. 15:33:04

Sokáig nem értettem, hogy magyarországon a hibás készülékek cseréje/javítása miért ekkora probléma. Aztán egy gyerekkori haverommal összefutottam kb 10 évvel ezelőtt. Kiderült, hogy egy neves japán márka szervízében dolgozik. Mondta, hogy ha kell valami, akkor szóljak, és kb 2-3 nap alatt összerak bármit vadi új alkatrészekből. Fél áron kapom, és 1 év garanciával. A garanciát úgy értsem, hogy ha valami gond van, akkor szólok telefonon, és hozza az újat pár nap múlva, a rosszat meg viszi. Onnantól sejtem, hogy ha valamit veszel a boltban és gond van vele, akkor miért megy a szarrágás a hivatalos márkaszervíz részéről.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.02. 15:37:53

"2008-ban már fél évig rendszeres látogatói voltunk az Samsung márkabolt - TeleMax szerviz - Samsung ügyfélszolgálat szentháromságnak, mire sikerült rendezni egy gyári hibás, a Samsung márkaboltban, akkoriban prémium kategóriába tartozott mobiltelefon problémáját."

Te is vadász vagy? Nincs több kérdés...

Samsung szarjon sünt amúgy, mert naív ügyfél vagy nem, ilyet nem csinálhatnának. Fogyvédet nekik!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.01.02. 15:42:58

@Black Hole: mmert a magyar alapbol sumakol
nem a konkret ugyre mondom, de igy van
ha cipot akar cserelni fellazitja a talpat stb.
nalunk nagyon lazan megy a csere 2-3 honapig meg sem kerdezik, miert, eleg annyiut mondani, hogy nem tetszik
na volt itt olyan magyar aki 3 havonta cserelte a tv-jet, mert miert ne?
volt csavo aki vett bringat, mert miert ne, 3 honap mulva visszaadjak a penzt, ha visszaviszem
amerikaban kifejezetten emiatt ment vissza a 3 honap inkabb kettore / mar nem a magyarok miatt, hanem emiatt a felfogas miatt, ami jellemzi kelet kozepeuropat es talan a spanyolokat is/
meg egyszer nem ehhez a posthoz tartozik, vegig sem olvastam, mert qrwa hosszu, de a cegek, szervizek gyanakvasat valahol ertem/

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.02. 15:44:12

@hagyma: A gyanakvással szemben meg ott a törvényi kötelezettség. Ha gyanakszik, akkor kérjen független szakértőt. Meg akkor ne ismerje el a hibát.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.01.02. 15:45:12

@maximum1: @Nathan Drake: felmentem az indexre, tuti voltam, hogy cimlapos a poszt
es nem
de akkor hogy keveredtetek ide?
es hol van macskamano

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.01.02. 15:49:24

@ColT: ja es a fuggetlen szakerto negyszer annyiba kerul mint a telefon es tuti nem fuggetlen
inkabb arra akartam utalni, hogy igyekezni kellene a korrakt uzleti magatartasra, mindket fel reszerol a kiskereskedelemben is

nade hol van Igi?

Black Hole 2014.01.02. 15:51:04

@hagyma: az eszterházy tortával kapcsolatban nem értek veled egyet, itt viszont igazat beszélsz.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.02. 15:54:40

@hagyma: A korrkt magatartás az igaz, csak itt az üzlet kicsit több, mint gyanakvó.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.01.02. 15:55:25

@Black Hole: en szinte sosem eszek tortat, de ha valamit megis akkor az az esterhazy, a csizkek, vagy a repatorta /szokoevenkent/
fekete erdo szoba nem johet

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.01.02. 15:57:22

@ColT: azt egy percig sem vitatom, hogy otthon sokkal tobbet tokolnek egy cserevel, mint itthon, az okat nem tudom, lehet maga a gyarto is gyanakvobb a kereskedovel abban a regioban

Anomalocaris (törölt) 2014.01.02. 16:01:48

@maximum1: @Nathan Drake: Ti nagyon újak lehettek itt. De nemsokára jön Papi, és elmagyarázza a helyzetet.

Black Hole 2014.01.02. 16:18:20

@maximum1:
@Nathan Drake:
Ha csak kisebb probléma van, akkor rövid "i", ha nagyobb baj van, akkor hosszú "í". De pl, ha nagyon nagy baj van, mert elromlik egy garanciális holdra szálló egység, és cserére jogosult, akkor már úgy írjuk, hogy "szervííz", ha homár poszt lesz belőle.

meronem 2014.01.02. 16:20:57

Sajnálatos a dolog. Azért nem mindig ilyen negatívak a Samsung szerviz tapasztalatok. Nekem a Galaxy S4 aksija felpúposodott és a kijelző is elhajlott. Szó nélkül cserélték.
Csak azért írom, hogy nem ők a sátánok. Ez persze nem vigasztalja a cikk szerzőjét, tudom.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.02. 18:06:40

@maximum1: @Nathan Drake: Ez egy műveletlen indián kisköcsög, a 8 általánost is 16 év alatt végezte el. Látom, ti figyelmesek vagytok, taníccsátok csak!

Aureliano Buendía 2014.01.02. 18:24:00

Mikor érti már meg a júzer, hogy csak a készülék ára az első osztályú? Azé' mert elbaszott egy valag pénzt egy messze túlárazott, holnap a felét érő eszközre?

Ugyan.

Mellesleg megjavították végül? Nekem ez nem derült ki.

CID 2014.01.02. 21:28:46

Mondjuk, ha nem Samsungról lenne szó, el sem hinném ezt az időszakos audió problémát. Na de, hogy a poster kicsit el van varázsolva, az szinte biztos. Megvett egy péklapát nagyságú szart, jó drágán, rájött, mekkora balfasz, most meg visít... Isten mentsen meg az ilyen ügyfelektől.

Gera 2014.01.03. 09:17:43

@hagyma: Sokszor egyszerűen röhej, ami megy. Nekem a két hetes nexus 7 kijelzőjén lett egy teljes sor fekete pixelhiba, egy hónap volt, mire megkaptam az újat. Ennél egyértelműbb hiba kevés van, a gép meg amúgy gyári, karcmentes állapotban volt, szóval a kurva anyjukkal szórakozzanak. Csak néztem, hogy mégiscsak jobb lett volna Németországból megrendelni, ugyanannyi lett volna szállítással.

Mrs. Clayton 2014.01.03. 10:37:35

felteszem kártyával fizetettél a telláért, hívd fel a bankodat, mondd meg h nem azt kaptad, mint amit a szeződésben leírt az eladó, ezért adják vissza a pénzed, ha igazad van, akkor vissza is kapod
ezért kell debit/credit kártyával vásárolni
de gyanítom, h javítást el kell fogadnod, ugyanis nem okozhatsz indokolatlanul nagy költséget az eladónak, márpedig mit csináljon egy használt tellával szerencsétlen, max kérj kártérítést a kiesett napokra, az reálisnak tűnő lehetőség

báró Csekonics 2014.01.03. 10:39:05

Ilyen esetekben (magyar szerviz + márkaképviselet sz@rakodik) a kintieknek kell írni (mármint anyacégnek) egy kellően felháborodott hangú mailt, CC a helyiek főnöke. Nekem bevált.
(Egy angolos ismerős / rokon csak van ott is, ha poszt-toló netán nem elég jó angolból.)

További magyar hang 2014.01.03. 10:54:53

Magyarországon a GARANCIA csak egy elméleti fogalom, ténylegesen nem létezik. Mint ahogy a fogyasztó/vásárló jogai is csak elméletben léteznek.
Különösen Samsung termékek esetében.

Shopping 2014.01.03. 11:04:39

már ne haragudjál de ha 2008ban már megszívattak, miért szopatod magad megint velük??????????

A fogyasztó úgy tudja alakítani a szolgáltató viselkedését, ha nem megy oda vissza ahol rosszul bánnak vele.
Abból tanulnak.

Birka

hiénaf1 2014.01.03. 11:28:20

A magyar "leleményességnek" köszönhetően teljesen más az adott cég hazai garis ügyintézése, mint mondjuk Ausztriában. Itt érdekes módon minden sportcipő talpa a gari előtt két héttel esik le, megy tönkre a telefon, hifi, stb...
Erről volt olvasnivaló is korábban, és a környezetemet ismerve nincsenek kétségeim. A másik oldala a dolognak, a "leszarom" hozzáállású alkalmazottak a szervizekben, ügyfélszolgálatokon, akiktől a profi munkát az agyilag elszállt feletteseik nem követelik meg. 10-ből 7 szervizes, ügyfeles leszarja a problémádat és megoldás helyett elengedi a füle mellett az ügyfél megfigyelésit és csak túl akar jutni a problémán.

kpityu2 2014.01.03. 11:38:46

Legközelebb Kínából rendelj. Semmivel sem kisebb macera kínai eladóval garanciát intézni, mint a belvárosival. Sőt.

dzsaszper 2014.01.03. 11:55:26

Én a posztoló helyében már kártérítési igényen gondolkoznék, mivel a neki okozott kényelmetlenség miatt az aránytalan többletköltség aligha állt fenn. Felvethető. hogy a többletköltség arányos volt, csak vele "fizettették meg", várhatott sokat.

Megkeresnék egy békéltető testületet -- emlékeim szerint gyorsabb és olcsóbb mint a jogi út.

Kérdés, hogy a partner (eladó, gyártó) alávetette-e magát előre a békéltető testület döntésének. Ha igen, a döntés rájuk nézve kötelező. Ha nem vetették alá magukat és nem tesznek eleget a döntésnek, már jobb eséllyel indul a jogi út.

JewRivers 2014.01.03. 12:22:29

"A Samsung márkabolt, amiről kiderült, hogy nem Samsung, hanem A1-Info Kft."
lol

A vásárló egy-egy kihelyezett reklámtábla után azt hiszi márkaboltban jár?

Meg is érdemli a számszungot! :D

SZDSZPistike 2014.01.03. 12:31:48

Szeptember 8 és október 26 között a posztoló szerint hány nap telt el, hogy a három napon belüli kicserélésért kiemelt színű szöveggel reklamál?
Jelezte ezt 3 napon belül, vagy nem?
A többi már csak felesleges szájtépés.

2014.01.03. 16:27:44

Én elhiszem a történetet, ugyanezt végigjátszottam egy foskupac Galaxy S3 mini -vel is. Kevesebb mint fél év használat után eldobálgatta a térerőt úgy, hogy a "pálcák" megvoltak, csak éppen nem lehetett telefonon elérni, nem lehetett üzenetet fogadni és küldeni. A TeleMax a prémiumgaranciás terméket három alkalommal "javította", ami valójában szerintem csak annyi volt, hogy számlázott a Samu felé, mindhárom alkalommal állítólag bevizsgálva küldte vissza a hibás telefont. Az ügyfélszolgálat szintén egy foskupac, soha többet samsung telefon, túlárazott hibás szar. Részvétem :)

2014.01.03. 16:32:54

Ja igen és nem, nem javították meg a telefont, azt áron alul eladtam, és vettem egy kínai THL telefont, 2-simkártyás, 4-magos IPS Gorilla Glass 2.-es csodát, egy igazi erőgépet, 13Mp-es kamerával, a Samu árának töredékéért. Tökéletesen működik, és minden haverom örvendezik akinek ZOPO, vagy Xiaomi, vagy Jiayu telefonja van, mi is már a harmadik (ez most egy Goophone lesz) telefont rendeljük, és a három telefon ára összesen nem annyi mint egy szar koreai foskupac ára. Kissé el van szállva magától a samsung, pedig van nála jobb.

problémamegoldó 2014.01.03. 16:49:40

OMG! Valaki vesz egy ilyen nyilvánvalóan túlárazott szart, és még közzé is teszi. Prémium készülék, jahh :-) Az ilyet céges számlára kell venni, helyből kettőt, a másodikat alkatrésznek...

Advanced Flight 2014.01.03. 16:51:26

Ilyen az Aldiban nem fordulna elő.

dukeekud 2014.01.03. 17:36:01

"főpanel cseréjével javították a készüléket "

Ha mar kicsereltek a fopanelt, vagyis kb a telefon 70 %-t akkor az miert nem felelt meg ? Ha mukodik nem mindegy ?

Amugy sajnos az van, hogy ilyen speci ritkan jelenkezo hibakkal nem igen tudnak mit kezdeni a szervizek. Egy szervizben nincs arra mod, hogy egyetlen telefont orakon at probalgassanak.
Ezert aztan az elso par alkalommal, rairnak valami kamu javitast: szoftver frissites, reseteles, teszteles, beallitas,(ritkan meg segithet is) mert hatha nincs semmi baja, csak hulye a user. Aztan csak ha elege kitarto valaki, es harmadszor negyedszer is visszaviszi, akkor esetleg kicserelik az alaplapot, netan a keszuleket. Ez van, csak ugy elso szora nem cserelnek, folleg nem 100 ezres keszulekeket.

Mrs.Columbo 2014.01.03. 19:11:37

Inkább kérd vissza a pénzt vagy vásárold le az árukat ha lehet, mert ezek a bazi nagy telefonok iszonyat bénák és az ember 5 év múlva úgy fog visszagondolni az ezzel a telefonnal töltött korszakára, ahogy a '80-as évek divatjára: egy aranyos vicc.

kistesoka 2014.01.03. 20:28:06

Magam is gariztattam már Samu készüléket, több ismerősöm is, mindenkinek szó nélkül megjavították a tényleges hibát, sőt.. sokszor még a kopott keretet, karcos érintőt is cserélték pluszba, szó nélkül...

Egy ilyen hibánál mit vár az ember? Az ilyen modern kütyüknél előfordulhat ilyen, és az ember két szép szeméért nem fognak jótékonykodni. Főleg nem itthon, ahogy már említették is a mentalitás miatt...

Megcsinálták? Meg. Reklamálj hogy szar volt az ügyintézés, max kapsz kis kárpótlást, aztán örülj. Más márkánál pár nap használat után beporosodik a kijelző belülről, és szerintük az rendeltetés szerű, nem garanciális gond. Akkor az a user mit szóljon? Atomot rájuk? :)

dzsaszper 2014.01.03. 22:00:46

@SZDSZPistike: az október 8 és a november 20 között eltelt idővel, illetve a közben történő kommunikációval (mire számíthat a vásárló) volt a gond.
Emiatt merülhet fel, hogy a javítás mindent figyelembe véve -- azt is, mennyi ideig nem használható a készülék -- nem került volna aránytalanul többe, csak ezt az árat a vásárlóval nyelették le...

Más kérdés: a prémium szolgáltatással kapcsolatban megér egy bejelentést a dolog a fogyasztóvédelem felé a történet, a fogyasztók megtévesztése gyanúsan megtörtént.

2014.01.03. 23:47:42

@hiénaf1: Annyit azért szögezzünk le, hogy a hozzánk került termékek nem is mindig képviselik ugyanazt a minőséget, mint amit mondjuk a német piacra szállítanak. Ment már szét neves márkás cipőm, kabátom, nadrágom 1-2 hét alatt, minimális használat mellett. De hogy ne csak a szubjektív tapasztalatokat hozzam elő, megemlíthetjük, hogy a nálunk forgalmazott világmárka mosóporban kevesebb az illatanyag, a pelenkában kevesebb a nedvszívó, a csokiban kevesebb a kakaó, a bors gyengébb minőségű, stb, mint ugyanezen termékek német vagy osztrák megfelelőjénél. Ebből azt akarom kihozni, hogy simán előfordulhat, hogy a nálunk vásárolt műszaki cikk hamarabb tönkremegy, mint a tőlünk nyugatra vásárolt. Akár a garanciaidőn belül is. Sajnos. Ez van.
És ha valaki kétségbe vonná az állítást, simán megmutatom a nálam lévő két ugyanazon címkéjű folyékony mosószert. Az egyik német boltból van, a másik hazaiból. Az egyikkel mosás közben illatozik az egész lakás és utána a ruha is hetekig, a másiknál a ruha éppencsak nem büdös amikor a gépből kiszedem...

panic_button 2014.01.04. 07:53:36

Prémium, prémium, prémium

EvilHedgehog 2014.01.04. 21:31:31

Főpanel csere volt.. mi a baja most a posztolónak?

esef 2014.01.05. 09:46:13

@Nathan Drake:
az attól függ, mert ha meg akarod inni, akkor bizony víz. bár nem tudom, hogy a szervíz iható-e, oltja-e a szomjat, sőt látott-e már valaki.
lehet a szervizben ilyen vízzel locsolják a készülékeket, hogy megvonhassák a garanciát :D

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2014.01.05. 15:59:39

@kermi:
Ismerős történet.
Egy rakat pénzért vett caterpillar cipő varrása 30 nap után szétmegy.
Nem kicsit voltam mérges.

zsolnaii 2014.01.23. 20:26:10

Nem tudom az itt leírt poszt szerintem tök egyedi baki volt a samu részéről.Ha az írónak kicsit több esze lett volna mint egy porcelánkacsának akkor a samu oldalán beregisztrálta volna a termékét (+2hó gari)és OTT rendelte volna meg a szervizszolgáltatást amelynél választható lett volna akár a helyszíni javítás is.Nekem egy SZOLGÁLTATÓ függő 2013-as Note 1 készülékemben cseréltek ki szó nélkül pl.képernyőt,hangszórót,usb-t.Az a baj hogy ő mindenáron cserét akart kikövetelni ami csak nagyon indokolt esetben lehetséges,nem csak akkor amikor a hasamra csapok...Valamint a termék a javítás miatt SEMMILYEN értékcsökkenést nem szenvedhet el ezért is csak új alkatrészeket építhetnek be.
süti beállítások módosítása