Múltkor a mobilstick fogyott ki, előtte valami más, most György szerint a HD beltéri egység az aktuális hiánycikk a Diginél, amit azelőtt behirdettek, hogy egyáltalán az országba érkezett volna belőle:
Tisztelt Digi Kft. Honlapjukon olvastam a HD beltérire való átállás lehetőségéről és nagyon megörültem neki, hogy Full HD tévémen végre kihasználhatom a két sportcsatornájuk adta HD adás előnyeit. Még mielőtt személyesen felkerestem volna ügyfélszolgálatukat, telefonon megkerestem a 1272-t, adnának bővebb tájékoztatást, hátha akkor nem kell személyesen, de hiábavalóan az üfsz-ra mennem. Egy kedves fiatalember tájékoztatott arról, amit már a honlapról is tudhattam: beltéri, távirányító, SCART kábel leadásával és némi papírmunkával megkapom a KAON beltérit és élvezhetem a HD előnyeit. Arról is faggattam, hogy nem lesz-e hiány beltériből, amiről ugyan konkrétumokat nem tudott, de feltételezte, hogy nem lesz hiány, nyugodtan elmehetek érte. Kértem tőle a kelenföldi iroda telefonszámát, de nem tudta megadni (??? - a honlapon sincs megadva!?)
Felbátorodva kiszereltem az SD beltérit és kellékeit, majd irány a kelenföldi iroda. Mivel Magyarországon élünk, nem nagyon lepődtem meg, amikor az engem fogadó hölgy közölte, hogy nem tud HD beltérit adni, valószínű, hogy másik irodában sem érdemes próbálkozni, de felvesz a várólistára és majd értesítenek. Ezt megtettük de én lógó orral távoztam.
Kérem, válaszoljanak az alábbi kérdéseimre:
- Miért hirdetnek meg valamit, ami nem hozzáférhető, vagy sokat kell rá várni?
- Miért nem tudja a 1272-es ügyfélszolgálati munkatárs, hogy nem rendelkeznek az adott beltérivel, mikor jó eséllyel egyik irodában sem lehet átvenni?
- Miért nincs mód telefonon érdeklődni a telekommunikáció évszázadában?
- Miért kell az ügyfeleiket feleslegesen fárasztani és elkedvetleníteni?
Várom válaszukat és ha tudják, melyik irodájukban van biztosan HD beltéri, kérem, tetessenek félre egyet nekem és ezt tudassák velem.
Felesleges fáradozásomért ennyi kárpótlást elvárnék Önöktől!
Előre is köszönöm.
Üdvözlettel
Név, cím, üfsz.
Ime a 3 hét múlva megküldött válaszlevél:
Területileg illetékes munkatársainkkal történt egyeztetést követően tájékoztatjuk hogy a műholdas
szolgáltatásra vonatkozó Kaon beltéri egység jelenleg nincs készleten. Az eszköz beérkezését követően a lehető leghamarabb fel fogják venni Önnel a kapcsolatot.
Intézkedésükig szíves türelmét kérjük.
Köszönjük együttműködését
Tisztelettel:Ügyfélkapcsolati ügyintéző
Customer Service
-------------------------
Digi Kábel - Digi Kft.
UPDATE 01/13: Még szombaton meglett a beltéri:
Pozitív fejleményként kérem máris updatelni a tegnap megjelent DIGI HD beltéris posztomat. Annál is inkább, mert előbb e-mailben majd telefonon jelentkeztek és már másnap (szombaton!) díjmentesen telepítették a berendezést.
Köszönet a Diginek és persze a Homárnak! Mindenkinek ilyen gyors elintézést kívánok ügyében.
Az utolsó 100 komment: