Tékozló Homár

Akkor is kikapcsolja az áramot az ELMŰ, ha önhibájából nem szedi be a díját

2014.01.28. 15:40 | jackyll | 421 komment

Dóráéknál az ELMŰ kikapcsolta az áramot, miután csoportos beszedéssel nem sikerült levenniük a novemberi összeget. Pedig még értesítést is kaptak a tartozásról, nem vették komolyan, mert volt pénz a számlájukon:

Nálunk tegnap (2014. január 27-én) kapcsolták ki az áramot, mert a novemberben esedékes számlát nem sikerült csoportos beszedéssel levenniük a számlánkról. (Ez korábban és utána is működött.) Tekintve, hogy a következő hónapokban ez sikeres volt, a 60 napos késedelmet soha nem érte el a tartozásunk, így nem volt jogos a kikapcsolás. (A novemberben esedékes számlát decemberben, a decemberben esedékes számlát januárban fizettük be és január 27-én egy havi villanyszámla hátralékunk volt, kevesebb mint 30 napja.)

Az ELMŰ számlázása szerint ez a novemberi tartozásunk, az én értelmezésem szerint pedig folyamatosan görgettünk magunk előtt egy 60 napnál mindig rövidebb késedelmet. Az ELMŰ-nél a panaszt megtettem, várom kivizsgálását.
 
Egyértelműen látszik, hogy az ELMŰ-nek nem a hátralék behajtása a fontos, hanem az, hogy ki lehessen kapcsolni azáramot. (SMS-t nem írtak, telefonon nem hívtak, a csoportos beszedést csak egyszer próbálják meg, illetve a számlájukra beérkező pénz címkézése is egyértelműen olyan gyakorlat, aminek az a célja, hogy minél több helyen ki lehessen kapcsolni az áramot.)
 
Nem tartom jogosnak, hogy az enyémhez hasonló néhány ezer forintos összegek miatt kikapcsolják az áramot télen, ráadásul előzetes egyeztetés nélkül. (Értesítést kaptunk, de mindvégig hibásnak gondoltuk, hiszen tudtuk, hogy nem lehet 60 napos a késedelmünk, mert minden hónapban fizetünk.)
 
Javaslataim:

  • Legalább 90 napos késedelem és minimum 3 lejárt számla legyen szükésges a kikapcsoláshoz, hogy arányos legyen
  • Visszakapcsoláshoz időpont-egyeztetés, a fogyasztónak megfelelő időpontban (hiszen fizet érte)
  • Kikapcsolás csak a fogyasztó személyes jelenlétében
  • Kötelező behajtási lépések elvégzése (Csoportos beszedés újbóli próbája, sms, telefon, stb) (Ezek versengő iparágakban működnek, így a szabályozónak kell a monopol helyzetben lévő cégekre is ezt rákényszerítenie.)


A fentiek miatt kész vagyok a kormányhoz, az NFH-hoz és a médiához fordulni, hogy élhetőbbé tegyem ezt az országot.

Egy, az enyémhez hasonló észrevétel.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elwood 2014.01.29. 11:06:31

de legalább ócsó az áram

belekotty 2014.01.29. 11:10:02

@AtiSnatch: Decemberben kaptam utójjára számlát. Naon nem teccik és nem *etném ha eccer csak két ember állna az ajtóm el5t csavarhúzókkal.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.01.29. 11:13:15

@AtiSnatch: nekem van netes számla, de a cégnek nincs.

belekotty 2014.01.29. 11:15:43

@batgirl: asztat h kő kérni az elműtő? Me az lenne jó, a tököm full a sokk pa piros maillel.

AtiSnatch 2014.01.29. 11:22:22

@batgirl: albérlemény... be kellesz már nekem is szólni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.29. 11:37:37

@Morrancs: Ebben mi a meglepő?

@belekotty: Nekem meg többet küldenek mint kéne. Néha jön egy-egy random 500-900Ft-os számla a sima vellanyszámla mellé.

AtiSnatch 2014.01.29. 11:41:46

@ColT: akkor majd legközelebb rád hivatkozok, hogy te befizetted helyettem :D

igi1 2014.01.29. 11:42:57

@halaloszto: ugyanazt a manteát fújod amit magad se hiszel el

aki ilyen hanyagul kezeli a pénzügyeit az az értesítőkről se tud

a poszter azt állítja

elmü nek szedte ve a lóvét ő meg nem tudta

A NEM TUDÁS NEM MENTESÍT.

na mármost ha kötelező a tájékoztatas h nem fizetett a kedves ügyfél és elmulasztotta az könbyen bizonyítható olyenkor ugyanis minden kiküldött értesítést csatolnak egy ügyrendhez

de még ha elmulassza is akkor is te, a kedvesügyfél leszel sz*rba

mikor tanuljuk már meg azt h önállóan gondoskodjunk magunkról és a pénzügyeinkre figyeljünk?

továbbra is az a lényeg h az ügyfèl zizi

és nem az értesítés a lényeg hanem az h a TE ÉRDEKED az h rendben figyeld a csoportos beszedésit is

pl. ha én nem fizetek a banknak és a bank nem küld értesítőt akkor is én leszek bajba

ezt kéne megérteni a népnek h saját dolgaidra figyeljé oda

oszt lehet vitatkozni az értesítős okosságon az nyomon követhető

halaloszto 2014.01.29. 11:45:11

@igi1: en lattam ilyet kozelrol. az elmu nem kuld figyelmeztetest. kuldi a kov havi szamlat, es nincs rajta egy kibaszott mondat arrol, hogy neked tartozasod van. Minden mas szolgaltato figyelmeztet. sms-ben, levelben, a kovetkezo szamlan. az elmu meg kikapcsol.

Vajk

emzéperiksz 2014.01.29. 11:45:41

Mondjuk, ha tudok arról, hogy tartozásom van, befizetem. Ha levelet kapok róla, akkor pedig felhívom a szolgáltatót, hogy mi a teendőm.
Ettől függetlenül, szerintem is baromság az ELMŰ értelmezése, a tartozás kiegyenlítését miért nem időrendben nézik? Ha befolyt egy adag pénz, akkor abból nullázzák le a legrégebbi számlát, és ne a legutolsót. A csoportost meg tényleg meg lehet próbálni egy héttel később is, ha elsőre nem ment.

igi1 2014.01.29. 11:46:44

@belekotty: akanlom ne jövő heten menj amikor a cigànyok pénzt kapnak

mer akkor szívsz pluszba egy kis fross levegőt

a helyedben igyekeznék

egyébkènt meg a probléma lehet a BANK sara is

otg is kéne érdeklődni elsőre

igi1 2014.01.29. 11:48:09

@emzéperiksz: szerintem itt a bank a ludas

ha a tranzakcióknàl van zizzenés h az elmü nem tudta leemelni akkor v ez v az h nincs lóvè a szlán

emzéperiksz 2014.01.29. 11:50:53

@igi1: Olyan is előfordul, hogy van lóvé, mégis elakad a tranzakció. Mivel mindent csoportossal fizetek, láttam már ilyet. Olyankor mondjuk, küld egy sms-t a bank, hogy technikai okok miatt nem teljesült a beszedés, azt hiszem. Sajnos, ami elromolhat, az el is romlik.

igi1 2014.01.29. 11:52:32

szóval figyelni kell ès pont

a te érdeked

azért ha a bank is hibás lehet tőlük is követelni kártérítés

a nem tudás továbbra sem mentesít

elsőre a bankhoz kell fordulni utána a szolgáltatóhoz
továbbra is nehezen hihető h a poszter nem nézte meg h mennyit és mire vonnak le tőle

ha havonta egyszer netbankol latnia kellett

h nincs csoportos beszedési megbízás

meg lehet számolni kiírja

nekem nem jön sms róla tehát én netbankot nézem

Manyecska 2014.01.29. 11:55:31

Elkelne oda egy ISO...

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.29. 11:56:56

Emailben ijesztgeti az ELMŰ azokat az ügyfeleket, akik január 15-e után is a Díjnetnek adott megbízási szerződéssel, a Díjneten keresztül fizetnék be a számlájukat. Azt írják, megdöbbenéssel értesültek a Díjnet megoldásáról, és ha valaki ezt használva fizeti be a számláját, nem tudnak semmit garantálni.

index.hu/gazdasag/2014/01/28/emailben_ijesztgeti_a_dijnet-felhasznalokat_az_elmu/

igi1 2014.01.29. 12:00:13

@dr. phil. Sün‼ ツ: kímélem a népet láthatod :)

szóval jövő héten nincs elmű meg tigáz se kórház v orvos sok a cigány

Bambano 2014.01.29. 12:27:36

tedd élhetőbbé az országot, fizesd be a számláidat!

A tartozásod pedig konkrét számlára vonatkozik, nem pedig az egyenlegedre. ha csoportos beszedéssel fizetsz, akkor hónap végén megnézed a banki számlakivonatodat, ott látod, hogy nem fizetted be az elműt, akkor elballagsz az ügyfélszolgálatra és befizeted kp.

ha nem így tettél, és kikapcsolta az elmű, neki volt igaza, tök mindegy, kihez is fordulsz utólag.

ninimimi 2014.01.29. 12:28:35

Persze hogy a kikapcsolas a cel, mert egy kommunista diktaturaban kialakult mentalitasu orszagrol van szo. Oszd meg es uralkodj, tehat gyulold a masikat! Nem a cege, munkahely (itt elmu) bevetele fontos, azt nem is erti, miert jo az neki. Kitolni a masikkal, minel nagyobb boszussagot, bajt okozni neki, az mar igen! Hatalmaskodni, hatoisagosdit jatszani, ez a lenyeg nekik, ha mar a fizetesuk keves. Fogalmuk sincs, hogy egyik norkalis tarsadalom se igy mukodik. Azaz nem mukodik igy, mint lathato.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.01.29. 12:30:25

@belekotty: ők ajánlották fel. Nézd meg az oldalukat. MInden hóban az emilemre küldenek egy értesítést, hogy van számlám, oszt megnézem, utalom. ennyi.

ninimimi 2014.01.29. 12:32:10

Hatalmaskodni, hatosagosdit jatszani, ez a lenyeg nekik, ha mar a fizetesuk keves. Fogalmuk sincs, hogy egyik normalis tarsadalom se igy mukodik. Azaz nem mukodik igy, mint lathato.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.29. 12:32:54

@Bambano: "ha csoportos beszedéssel fizetsz, akkor hónap végén megnézed a banki számlakivonatodat"

Fasz nézegeti. Azért fizetem csoportos beszedéssel, ne kelljen szarakodni vele minden hónapban.

popszegecs 2014.01.29. 12:33:29

Jól látom, hogy a poszter azt javasolja, hogy ő akár 90 napig is tartozhasson ugyanazzal az összeggel?
Ügyes.

igi1 2014.01.29. 12:34:21

@atpijkamo: nekem nincs bankszámlakivonatom

viszont kéthetente egyszer igyekszem utalni akkor ránezek a netbankra

fasz fizet még 200 ftot a postára

igi1 2014.01.29. 12:36:38

náci nénizni lehet már?

mondjuk a cigusok nem fizetnek amúgy se az áramert mert a feltöltőkártyat fizetik nekik és be kell mutatniuk a szlát h arra költötték :)

igi1 2014.01.29. 12:37:52

@atpijkamo: 89 nap 23:59:59 mpig

még pontoschabban

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.29. 12:47:56

@igi1: :))

Nem. 1 másodperc alatt nem ér oda a pénz.

adrfst 2014.01.29. 12:48:40

@AtiSnatch:
Úgy tűnik az Elmű-nél betervezték a költségvetésbe a kikapcsolási bevételeket.
Nem olyan nehéz benézni egy számlát, különösen, ha össze-vissza küldözgetik őket. A legjobb, hogy pár ezer forintos elmaradásért rád verik a 17000 Ft-os kikapcsolást, plusz még szabadságot is ki kell venni, mert visszakapcsolni csak az ügyfél jelenlétében lehet.
Persze aki nem dolgozik, és van ideje egész nap a pénzügyeivel foglalkozni, azzal ez nem fordulhat elő.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.29. 13:02:11

Akkor is ELMŰ a kikapcsolja, ha önhibájából nem áramja be a szedőt!

igi1 2014.01.29. 13:16:52

@atpijkamo: a tranzakció elindítása számít nem?

mint a postánàl a levél feladási idö :)
@ColT:
olyan nincs h önhiba mer a sajàt hibáját soha, senki nem ismeri be a többség akkor se ha szembesíteni próbál vele :)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.29. 13:19:26

@igi1: Csak a beérkezést látják, az indítást nem.

Postai csekknél két munkanap, banki átutalásnál fél munkanapnál kevesebb.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.01.29. 13:19:47

dzsekill már megint wizzardozik?

igi1 2014.01.29. 13:23:35

a levél elkeveredhetettvelkallódhatott elvitte a postás és befütött vele v kirakta a hóra netán a poszter megetette a kutyával

csak van 1 kva hely ahol meg tudod nézni mennyit fizettél és mikor

vmi

egyenlegértesítő az elmünél tuti nincs

12* kb havi díj

oszt csak kitünik h vmi hibádzik

szerintem itt a banknak kéne csaholni

elsőre

mer ott utánanéznek h mi volt a gond

oszt ha ez megvan lehet hibatkozni erre az elmünél

én így gondolkodnék elsőre mielőtt utánanéznék a jogaimnak

AtiSnatch 2014.01.29. 13:29:04

@igi1: lefagyott a billentyűzeted ebben a nagy hóban?

igi1 2014.01.29. 13:30:12

@AtiSnatch: @Rosszindulatú Vászka: nem akar müködni a telom a hó miatt

ugrál folyton

elwood 2014.01.29. 13:30:46

@atpijkamo: +1, a beszedési megbízás arra való, hogy intézze el a bank, ne én nézegessem, hogy sikerült-e.
még fizetek is érte a banknak.

ahol én bankolok ott a havi kimutatás végén volt figyelmeztetés, hogy volt nem teljesülő beszedés nézzek utána.

Rosszindulatú Vászka 2014.01.29. 13:33:55

Banknbűnözés. Vagy inkább rezsibűnözés?

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.29. 13:35:55

Pilinkélő hópihék csillaga száll szerteszét.

Rosszindulatú Vászka 2014.01.29. 13:39:36

@atpijkamo: ja, hull az a szar a szürke égbűl, hogy vinné el a rossebb a bús picsába.

elwood 2014.01.29. 13:43:47

nálunk annyira csökkent a rezsi, hogy a szolgáltatók fizetnek havonta, és gázsinak hívják.

nemsokára hozzák.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.29. 13:43:48

@Rosszindulatú Vászka: A hó szép. A hó jó. A hó fehér.

Majd kimegyek csapani egyet a kocsival. Nem szeretek vezetni, de a havas emelkedőn csúszkáló verda a gyengém. Ha elég csúszós, akkor ESP-vel megáll az emelkedőn. Kikapcsolom, tolom neki ezerrel, az meg felkűzdi magát, csak kicsit tekergetni kell a kormányt.

Apropó, kormány. Jaj, a kormányt de tekergetném! A nyakukat ki mindegyiknek...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.29. 13:57:34

sose értettem miafaxra jó ez a csoportos beszedési fasság. kikűdik a számlát, befizetem onlány, kidaszom a kukába, istenálgya.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.01.29. 13:57:35

Nincs semmi baj a hóval, csak ne esne:(

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.29. 14:03:38

@batgirl: Törjön föl a földből? Az a talajvíz.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.29. 14:17:13

@atpijkamo: A hó szép, csak megáll tőle az ország, nem lehet kijutni a hegyre fotózni a szép fehéret, és kurva hideg van tőle :D

elwood 2014.01.29. 14:17:51

@sugargiraffusplumps.: csoportos beszedésivel meg ennyit sem kell csinálni.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.01.29. 14:20:19

@atpijkamo: Gyűlölök ilyenkor vezetni!!!!!!!!!!!!

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.29. 14:23:03

Nyavajás nyári kukacok vagytok mind!

Nyáron vitorlázni kell, tálen síelni. Ez a világ rengye.

Bambano 2014.01.29. 14:29:29

@emzéperiksz: azért, mert az elmű nem vezet folyószámlát rólad, hanem kiállít egy számlát, amit be kell fizetned. Ha nem pontos összeget fizettél, azzal nem lehet mit kezdeni.

Manyecska 2014.01.29. 14:33:00

@atpijkamo: reggel óta esik itt a hó!:)
Nem vagyunk kukkkacok pont most beszélgetek azzal akinek jött a síléce postán..xd asszongya megy merülni a Hévízi-tóhoz..valami 45m mélyen kell bemenni a barlanghoz. Lehet megyek én is:)))..a vizsgám csak 1,50 mélyig szól mondjuk..:P

Bambano 2014.01.29. 14:33:15

@sugargiraffusplumps.: az teljesen biztos, hogy legkevesebb emberi melóval a csoportos beszedést tudja a szolgáltató beszedni.

az átutalás az már macerásabb, a kp-s befizetés a legrosszabb.

normális világban ezért a díjakat úgy határozzák meg, hogy a nép önként dalolva tóduljon csoportos beszedni. csak ilyenkor mindig hofi anyósa ugrik be: mi van, költözünk? :)

Manyecska 2014.01.29. 14:36:41

@atpijkamo: vimeo.com/21085215
asszongya olyan erős volt az áramlat régen hogy fogni kellett a felszerelést!:) vmi egy méteres likon mennek be, mondja majdnem beszorult vki visszafelé..:P Cudar lehet!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.01.29. 14:39:42

@Szőkenő Szarvas: minek az úszáshoz síléc??? Lemaradtam valamiről???
Már úszni sem tudok normálisan???

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.29. 14:44:44

@elwood: azonkívül hogy nézegessem mindig, hogy levonták-e, nem e kéccer vonták le.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.29. 14:47:02

@Bambano: hátde öt perc alatt megvan es kész, annyit meg csak rá tudok szánni.

Bambano 2014.01.29. 14:51:09

@sugargiraffusplumps.: neked öt perc, meg a szolgáltatónak is öt perc minden egyes átutalás. csak neki van mondjuk 50 ezer...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.29. 14:52:28

@atpijkamo: MenNNYapicsába, én akkor is fázok :D

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.29. 14:55:14

@ColT: Őszel is fázol, ha nem öltözöl fel. Én télen felöltözök rendesen, és nem fázok. Rendes ruhákat kell venni.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.01.29. 14:56:30

@dr. phil. Sün‼ ツ: nem..nincs bkv, csak sárga busz. Óránként.

@atpijkamo: komolyan fel kell öltözni, és akkor nem fázok? Hol éltem én eddig, hoyg ezt még nem is hallottam?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.29. 14:56:41

@Bambano: az meg legyen az ő bajuk. ráadásul egy normális rendszer automatice rendeli az átutalásokat a helyes ügyfél számára. jahogy olyan sincs? az meg megint nem az én problémám.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.01.29. 15:02:19

@helianthus: hat nekem pl a vezetekes telefonszamom, akkora szuper - veletlenszeruen lett az, mas lehet fizetne erte - hogy ezt koltozes eseten is megtartom majd
a mobil az valtozhat, bar itt a verizon a legjobb ceg, igy valoszinu az sem gyakran
/de amugy csak annyit jegyeztem meg, itt is elkerik a telefonszamodat, az mas kerdes, hogy azt irsz be amit akarsz/

igi1 2014.01.29. 15:02:31

@sugargiraffusplumps.: de itt a poszternak eszébe se jutott h esetleg a bankon kène leverni a dógot ez a lényeg

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.29. 15:02:42

@Szőkenő Szarvas: Repülni, búvárkodni nem jó. Pár perc kihagyás, és nem marad életben.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.29. 15:09:05

@atpijkamo: Szerinted az őszt szeretem? :D
Rendes ruháim vannak, de a csontig hatoló, hónapokig tartó idegből elegem van. el kell költözni valahova délre... :D

Manyecska 2014.01.29. 15:10:07

@atpijkamo: meg kell tanulni rendesen, ember.., vitorlázásnál meg kihánytam majdnem a belemet a másfél méteres hullámoknál isXD..! na cső megyek.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.29. 15:16:30

@ColT: "hónapokig tartó idegből elegem van"

Skandináviában 6 hónap a tél. Többször is túléltem. Mongyuk az a titka, hogy el kell menni néha szaunázni.

@Szőkenő Szarvas: "kihánytam majdnem a belemet"

Volt nagy vihar. A csajok a hajóban sztereóban hányták a reggel evett meggyet. Nem szabad benn ücsörögni, ott alunni kell.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.29. 15:19:48

@Szőkenő Szarvas: "meg kell tanulni rendesen"

Hiába. Akárhogy megtanulod, akárhogy vigyázol, bejöhet egy gixer, és pár perc alatt véged. Mikor láttam a vitorlázó oktatómat lezuhanni - a világ legóvatosabb, legkörültekintőbb embere volt -, akkor hagytam ott az egészet.

igi1 2014.01.29. 15:24:47

@Szőkenő Szarvas: a magyar soha, semmit se tud tendesen megcsinálni

jellemző vonásuk :(

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.29. 15:28:42

@igi1: poszter egy barom, itt nem a bank volt a hunyó hanem ő maga.

amúgy meg eccer volt ilyen csoprortos beszedési lófaxom beállítva valamire tíz évvel ezelőtt, egészen addig, amíg egyszer duplán le nem emelték a zsét és majd három hétig tartott nekik visszautalni a pénzemet. azóta nincs ilyen fasságom és nyugi van.

Atörökk 2014.01.29. 15:28:49

Jelentem, nem düllett ki a szemem :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.29. 15:34:46

@atörökk: azon én segíthetek, van egy hegyesorrú magassarkúm! jelentkezés emailben :D

helianthus 2014.01.29. 15:41:56

@atpijkamo: azért bizonyos mennyiségű zsírréteggel a testeden kőnnyen beszélsz. :/ pár hónapja leadtam pár kilót és fázós lettem. :O
Előtte tiszta jegesmaci voltam, -10 alatt kezdtem fázni, most meg +3 fokon már kocsonyásodok. :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.29. 15:47:58

@helianthus: te is ilyen szép golóbissszemekre vágysz? ugye milyen szépek? :D

helianthus 2014.01.29. 15:49:09

@sugargiraffusplumps.: nekem tecc! Volt egy barátnőm, ilyen szemei voltak. :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.29. 15:51:44

@helianthus: látom, te értékeled a magasműjészeti alkotásokat!

helianthus 2014.01.29. 15:52:44

@sugargiraffusplumps.: miazhogy! Mélyen tisztelem a magasművészetet. :)

Atörökk 2014.01.29. 15:54:50

@sugargiraffusplumps.:
Csak ránézek, és nékem is így kigújad a szemem? :D

Bambano 2014.01.29. 16:11:26

@sugargiraffusplumps.: nem, a rendszer az alapján próbál okoskodni, hogy a t. ügyfél mit írt az átutalásnál a közlemény rovatba.

Miután a t. ügyfelek zöme idióta, ezért a közleményben a legnagyobb marhaságok szoktak előfordulni. és akkor jön a találgatás.

helianthus 2014.01.29. 17:23:41

Szerintetek is ez lesz a hétvégi? :O

ahanem01 2014.04.03. 13:12:05

A törvények, jogszabályok ismeret nélkül osztja az észt a ostobák hada.
süti beállítások módosítása