Tékozló Homár

Az Elmű kilőtte a Díjneteseket, de náluk meg nem lehet regisztrálni

2014.01.30. 11:53 | jackyll | komment

Folytadódik a kényszerregisztráció az Elműnél, miután fondorlatosan kinyírták a közvetett távszámlázást a Díjnetnél:

Sajnálattal kell arról tájékoztatnunk, hogy korábbi e-mailünkben leírt kiegészítő szolgáltatásunk, melynek keretében az ELMŰ-ÉMÁSZ számlák további Díjnetes kezelését tettük lehetővé, működésképtelenné vált. A szolgáltatás meghiúsulásának oka, hogy az ELMŰ-ÉMÁSZ honlapján váratlanul megszüntették az elektronikus számlák e-mailben történő küldésének funkcióját.

Azaz csak folytatódna, mert az Elműnél természetesen az emberek egy részének nem sikerül regisztrálni, annak ellenére, hogy elvileg már minden böngészővel működik az oldaluk. Akinek sikerült regisztrálnia, se járt sokkal jobban. László például kapott egy részszámlát, amit 5 napon belül kellene befizetnie. Írt az ügyfélszolgálatnak, akik visszaküldtek egy sablonlevelet, ennyire lehetnek képben:

Tisztelt ELMŰ! Érthetetlen számomra az Önök számlázási és teljesítési határidő módszere. A részszámlát kézhez kapom: 2014.január 28-án (este, mivel napközben dolgozunk), melynek teljesítési határideje: 2014.február 03. A dátumok szerint 5 naptári nap, illetve 3 munkanap áll rendelkezésemre, hogy kiegyenlítsem a számlát. Az Önök Kereskedelmi Üzletszabályzatában viszont 8 nap szerepel a számla kiegyenlítési idejeként. Kérem, szíveskedjenek tájékoztatni panaszom kivizsgálásáról.


Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton szeretnénk tájékoztatni Önt arról, hogy 2013. április 1-től elektronikus mérőállás bejelentését kizárólag díjmentes Online Ügyfélszolgálatunkon keresztül teheti meg. Április 1. után az elmu@elmu.hu / emasz@emasz.hu e-mail címre érkező mérőállás-bejelentéseket sajnos nem tudjuk fogadni, az oda érkező adatok nem kerülnek rögzítésre. Internetes ügyfélszolgálatunkon azonban a nap bármely időszakában, gyorsan és kényelmesen bejelentheti havi óraállását, sőt a rendszer azonnali visszajelzést is ad Önnek a mérőállás rögzítésének sikerességéről.

Online Ügyfélszolgálatunk használatához nincs szükség másra, mint egy gyors regisztrációra alábbi elérhetőségeinken. Kérjük, regisztráljon már most! Online Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:
ELMŰ fogyasztók részére: https://ker.elmu.hu/
ÉMÁSZ fogyasztók részére: https://ker.emasz.hu/
Amennyiben nincs lehetősége interneten keresztül bejelenteni mérőállását, megteheti telefonon is, az ingyenes hívható 06 80-202-938-as telefonszámon.
Köszönjük együttműködését!

Tisztelettel,
ELMŰ-ÉMÁSZ Ügyfélszolgálati Kft.

Önök elolvassák egyáltalán a beérkező leveleket? Tegnapi levelemre az alábbi "választ?" kaptam! Azt gondolom, érdemes kiposztolni a netre az Önök kommunikációját. Ettől függetlenül továbbra is várom levelemre az arra reagáló választ.

László

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rosszindulatú Vászka 2014.01.30. 11:59:05

Nekem sikerült regisztrálni. Mit csináltam rosszul?

Sasfióka 2014.01.30. 11:59:12

Na ne már, percek óta nincs hozzászólás?

zdanee 2014.01.30. 12:00:27

Jöhetne már Széles Gábor, hogy a levegőből kivett ingyen árammal megmentsen minket a gonosz ELMŰ-multiktól!

Atörökk 2014.01.30. 12:07:42

Lángosképű állat a babám.

attilahawks · http://goo.gl/M7Tq4i 2014.01.30. 12:09:25

Én már két éve regisztráltam, de eddig csak bejelentettem a villanyóra állást. Ezentúl ezek szerint itt kell majd be is fizetnem bankkártyával. Hát inkább mint a sárga csekk.

off

Amerikában nem tudom, hogy megy ez, de ezen a sztorin tuti meglepődnének. Egyéb élményekről itt olvashattok (angolul van):

challengeoflearningusenglish.blogspot.hu/2014/01/my-american-life-part-two.html

Rosszindulatú Vászka 2014.01.30. 12:13:03

@dr. phil. Sün‼ ツ: jó kérdés, majd ha megjön az első e-számla, akkor már biztos. Monnyuk az utolsó szolgáltatónk az ELMŰ volt, aki eddig erre az e-számla hirigre képtelen volt.

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.01.30. 12:17:35

Én még csekken fizetem a számlát. Miért jobb ez az elektronikus majomság? Olcsóbb tőle a számlám?

Rosszindulatú Vászka 2014.01.30. 12:22:14

@amsz: többnyire igen. Ellembe eccerűbb, kivéve, ha szerecc a pósta nevű zsibvásárban pezsegni, meg nagyon ráérsz.

igi1 2014.01.30. 12:44:18

Az senkit se érdekel, hogy a poszter este kapott levelet.

mellyezzünk tovább

pesten van éjjel-nappali posta is

álljá sorba, ha reklamálni bezzeg van időd

igi1 2014.01.30. 12:47:08

@Rosszindulatú Vászka: ha sz#rni ráérsz, akkor postára járni is, mer mindenkinek arra van ideje, amire akarja, szóval ez nem opcijó, csak hogy boldog legyél.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.01.30. 12:51:14

@Rosszindulatú Vászka:
Naugye. Nyugtával (nem számlával) dícsérjük a napot.

Rosszindulatú Vászka 2014.01.30. 12:51:26

@igi1: szarni muszály. Póstán bohóckodni nem. Bár Homér körökben közismerten megbízható cég a pósta, én kérek elnézést, hogy nekem kevésbé rokonszenves a szolgáltatási kultúrájuk.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.01.30. 12:51:35

@igi1: már megint ez a Pestimádat? Levetkőzöd valaha majd?

AtiSnatch 2014.01.30. 12:54:25

@Rosszindulatú Vászka: "Egy Igazság akkor is fontos, ha nincs semmi értelme."

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.30. 12:56:18

most ezzel szopunk hétfőig? meg nem lehetne külön oldalakat gyártani tematika szerént esetleg? elmüs, rohattsajtos, kuponos-nyaralós, telefonyos és egyébvadászos témakörökbe, hogy rencer szerint böföghessünk hozzá a poszthon?

igi1 2014.01.30. 12:57:35

@Rosszindulatú Vászka: hogy én hogy utálom azokat, akik csak egy héten egyszer hajlandóak elmenni a postára, ráadásul úgy, hogy pl. veszek tőlük valamit. Az ilyen személyeket elkerülöm, mer ezeknek akkor magukra sincs idejük, nemhogy másra.

@Kellemes Zérókomponista: minek kérdezel hülyeségeket, ha egyszer tudod a választ.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.30. 12:58:14

@AtiSnatch: haggyad, nem hisz benne. én már bebizonyítottam neki, hogy de igenismégis de akkorse hiszi.

Tisztviselőtelep 2014.01.30. 12:58:51

Erről is a Sünök tehetnek amúgy!
Csakszólók!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.01.30. 12:59:04

@sugargiraffusplumps.:
Nem, mer akkor nem tuggyuk, hol tartunk.
Meg külömbe is a blogmotor nemzeti kincs, hozzányúni tilos!44!

igi1 2014.01.30. 12:59:07

@sugargiraffusplumps.: döglött egér vót a csirkemellben, azt meg elhappolta a velvet.

A homár ezentúl kapitulál, és óvodás baromságokkal fog jönni, miszerint panaszkodnak, hogy kinek mire jut ideje, és mire nem, meg hogy mit akart venni, és mit nem.

HGogy a döglött egeres csirkemelles sztorit átengedte a velvetnek, AZ SZÉGYEN, és emiatt haragszok a homárra.

Tisztviselőtelep 2014.01.30. 13:01:51

@dr. phil. Sün‼ ツ:
Mert Sünetel a regisztráció.. ugye :)

Rosszindulatú Vászka 2014.01.30. 13:02:54

@sugargiraffusplumps.: gyere a 444-re, épp a MOB téli kollekcióját szakércsük.

igi1 2014.01.30. 13:05:27

@Rosszindulatú Vászka: most mit izmozol a csókosokon?

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.01.30. 13:05:49

@igi1: mi az hogy átengedte? Ne vedd magadra, de engem ez annyira karcol, hogy faluhelyen csodálják a szart.

gabors 2014.01.30. 13:07:12

vegre egy pozitiv elmu-s poszt !!!!

miert rossz az ha direkt elektronikusan lehet fizetni a felhasznalt delejert ...

multkor a csoportos benemszedes mizera ...

tessek akkor most lehet direktben ...

igi1 2014.01.30. 13:17:50

@Kellemes Zérókomponista: döglött egér szigorúan a homárra való, és tényleg felháborító, hogy a velvet előbb írt róla. Le van züllve a homár egy ideje, jackyll nem válogatja meg a posztokat, és a rinyát is kiteszi.

faluhelyen most embercsökkentés van a divatban a postán. Pl. három emberből délután 1 ember van szolgálatba, és délelőtt se azzal foglalkoznak, amivel kéne, pl. rendszeresen van olyan, hogy a két kasszában senki sincs, mer a postásokkal pofáznak egy szobában.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.01.30. 13:25:23

@igi1: posta: ezek azok az élethelyzetek, amikor a fejlett és szofisztikált kultúrember a maga fene nagy liberalizmusával csak olaj a tűzre. Önmagátot szivassa, ha udvariasan vár, tűr. Díszes westernfegyverrel a kézben be kell rúgni a hátsóajtót és kiabálni valami szépet. Szúrós tekintettel lebaszni a lusta gecijét. Tudom, igen kellemetlen alak vagyok, de engem még az is képes karcolni, ha valaki a semmire veszi fel a fizetését ÉS ezt még rendben is találja ÉS még méltatlankodni sem rest a saját elüszkösödött igazáért.

Az egeret meg ki tudja ki értesültkaptameg hírileg előbb értesült. Ezért nem a jackyllt kell feltétlenül ekeszántani, ettől függetlenül szar a Homárd már, mert EL VAN HANYAGOLVA. Át kell adni a kezel-felügyeleti jogát másnak, ki a lelkén viseli a gazságokról való közösségitudósítást.

igi1 2014.01.30. 13:29:05

@Kellemes Zérókomponista: de te is aláírod, hogy az utóbbi időben sok a rinyázás, idiótáktól. A postát illetően igazad van, ám ezért jó odajárni, hogy levezethesd a feszkót. Vidéken nem ajánlatos reklamálni, mer ugye ismernek téged, és betehet a postás, ha arra kér az ipse, csak finoman lehet célozgatni. A postára járás vidéken külön kultúra, ott nem tanácsos haragba lenni velük, és külön jó, mer tanulhatsz egy kis önuralmat, hogyan ne ugass, ha a saját érdekeidet teszed előtérbe (pl. megkapd a leveleidet).

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.01.30. 13:52:04

@igi1: nem, nem máson vezetjük le a feszkót, azt csak neveletlen agyhalottak szokták. A célozgatásban sem látok hosszútávú fantáziát. A normális közlésben annél inkább. Mikor lesz már kiírtva az emberiség?

igi1 2014.01.30. 14:17:20

@Kellemes Zérókomponista: amikor a cigányok elkezdenek dolgozni
De visszatérve a témához, ez egy ördögi kör. Le kell szoktatni a népet a KÉNYELEMRŐL. Álljanak a buszokon, a metrón ne legyen hely, ahová leüljön a parasztja, álljanak sorba a postán, és ne fizessenek a neten keresztül, továbbá mi az, hogy nincsen arra ideje, holott a fontos dolgokra, és a szarni muszájra bezzeg van, meg arra is van, hogy elszívjad azt a büdös cigarettát más pofájába, hogy is van ez, kéremszépen.
Szóval, a te szavaiddal élve, vesszen a férgese, meg igenis, ha aszongyák, hogy CSEKK, akkor KUSS, és fizesd be csekken, te paraszt, azért van, te szopjál, nem kicsit, nagyon, jogod van kussolni, ezért jogállam, b+. Nem azért, hogy interneten keresztül zaklasd a szolgáltatót, gondolván, hogy van azoknak idejük arra, hogy odafigyeljenek az egyedi igényeidre, hát mit is képzel ez a szerencsétlen lúzer, akinek arra bezzeg rohadtul nincs ideje, hogy időben átvegye azt a k.va levelet, azt viszont elvárná a másiktól, hogy az emailjeit elolvasgassa, és ne sablonlevelet kűggyön. Hogy is van ez? Szóval csak odafelé működik a dolog, a visszacsatolással már problémák jelentkeznek, mi!? Az ilyet azonnal fel kéne akasztani, hogy ne rontsa már a levegőt, pláne ne zaklassa a szolgáltatót, ha egyszer meg van mondva, hogy csekk, akkor fizessen csekken, és punktum, még egy értelmi fogyatékos is képes felfogni azt, hogy fizessen úgy, ahogy mondják neki, b+.
Oszt a gyökérje még nem elég, hogy pattog, hogy márpedig ő akkor se fog elmenni a postára, ha megdögöl se, ráadásul a homárra felnyomni, na arra van ideje, meg másolgatni, és rinyálni a sablonlevél miatt, hogy márpedig neki NEM JÁR külön elbánásmód, egyedi seggny@lás.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.01.30. 14:24:12

@igi1: de hiszen én ilyen közhellyel sosem élnék, hogy vesszen a férgese. Még ha az alapgondolat tényleg ez is. Ezen a ponton szeretném jelezni, hogy ha én is annak számítok, hát nagyon szívesen kiírtom magam.

A szolgáltatók annyit vernek rád, amennyit akarnak, csak az alkalmat keresik. Mondjuk egy elromlott mérőóra.. Addig húzzák a cserét ameddig csak tudják, utána meg önkényes átalány alapján a nyakadba varrnak százezren felül is akár, simán. Végül nem írtam homárd posztot belőle (pedig, ugye, hogy milyen jó lett volna), de lófasz nem történne, akkor se.. Most lehet visszafele perelni a pénzt, ami vicc. Ebből se lesz semmi. Megtehetik.

igi1 2014.01.30. 14:32:23

@Kellemes Zérókomponista: jó, hát a vesszen a férgese csak átvitt értelemben a nyírjuk ki magunkat szöveg átirata, ha érted. :)

De beszéljünk a szolgáltatókról, arról, hogy szolgáltatók is megérnek egy misét, meg a Díjnet is.
Elmagyarázom, hogy is van ez. Ugye, a Díjnet VÉRSZEMET KAPOTT, látvány, mennyi ügyfél fizeti rajtuk keresztül az ELMŰ-nek a számlát. Minden ezért van, mer a sok lusta ember nem fizet csekket, merhogy az drágább, ugyebár, és időtrabló tevékenység.
Namármost, ugye a DÍJNET MEGTEHETI, hogy többet kérjen, és miért ne kérne többet, LEHET POFÁTLAN, elvégre a tranzakciók nagy része rajta keresztül történik, és nehogy már ő ne járjon jól. Ez viszont azt eredményezi, hogy az ELMŰ-nek TÖBBET KELL FIZETNIE, ami meg senkit nem érdekel, pláne nem a fogyasztókat, hiszen a fogyasztók és a Díjnet érdeke ugyanaz.
Tehát a DÍJNET emelni akar, és durván akar emelni, mert megteheti, minden év elején mindenhol ez a harc, a szolgáltató, és a szolgáltatást igénybevevő között. Namármost, ugye az ELMŰ SZAR HELYZETBE VAN, a Díjnet emelése miatt, mit választ tehát?
Pofán b@ssza a kedvesügyfeleket, úgyis elkényelmesedtek, hozzászoktak a jóhoz, meg mit is képzelnek arról, hogy majd nekik jó lesz, és az ELMŰ meg így még kevesebbet zsebelhet be a csókosoknak.
Kedvesügyfél megrohadhat, ahol akar, de akkor se fizet az ELMŰ a DÍJNETNEK TÖBBET, és punktum. Namármost, a kedvesügyfél két dolgot tehet: vagy tudomásul veszi, hogy csekk, vagy válthat más szolgáltatót, ha lenne ugyebár. Pattoghat akármennyit, TUDOMÁSUL KELL VENNI, hogy az elmű nem fog fizetni a Díjnetnek, mer ugyebár ez zsarolás kategória már. A Díjnet aszitte, hogy jól fog járni, és lehet pofátlan, csak azt nem vette számításba, hogy a kedvesügyfél csak annyit tehet, hogy TUDOMÁSUL VESZI a döntést, amit az elmű hoz, hiszen más szolgáltató NINCS.
Summa summárum, a DÍJNET SAJÁT MAGÁT CSINÁLTA KI azzal, hogy pofátlan módon, többet akart kérni a szolgáltatásért, amit eddig is nyújtott, és az meg senkinek sem számít, hogy mit akar a kedvesügyfél, annak jogában áll megrohadni.

igi1 2014.01.30. 14:49:19

Viszont az nagyon állat, hogy sipákol a csávókám, aki állítólag bliccelt (kinézem belőle), hogy engedjenek el, amikor három közterületes is alig bírta leteperni a vékonydongájú csávót. :D

Hát az a videó ma nagyonnagy, ahogy sipítol, meg rugdossa a lábát a földön, meg ahogy odaszól a nyanya, hogy milyen modor ez mégis, kéremszépen, de azért nem mer mást tenni. :P

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2014.01.30. 15:03:40

©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©
Aki nem akar szopni a
csekkel és nem sikerül
a reg sem, fizesse elmű
számláit bankautomatán!
®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®®

Mondjuk ott meg az a szívás, ha a kártyádat megeszi a masina.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2014.01.30. 15:04:42

Ehh. Fos.

©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©
Aki nem akar szopni a
csekkel és nem sikerül
a reg sem, fizesse elmű
számláit bankautomatán!
©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©©

Aureliano Buendía 2014.01.30. 19:35:38

Kezd kicsit unalmas lenni.

@poszter: egy automatikus válaszlevelet nem felismerni azért elég lúzer dolog.

Zeeze 2014.01.30. 20:49:56

Na én feltaláltam a spanyol viaszt!
Regisztráltam a Telekomnál és otthagyom az elműt. így a számláimat továbbra is a távszámlán tudom befizetni (sztem az jobb is a díjnetnél)

Zsuzsanna Császár 2014.01.31. 00:16:47

Én az Elmü első levelére írtam, hogy köszönöm a lehetőséget, nem élnék vele. Papír alapú számlát, és csekket kérek.Csakazértis!!! Tanuljon a szolgáltató a maga kárán.
. Pár nap múlva jött a sajnálkozó sablon levél, de egyben döntesem tudomásulvétele, és ígéret, hogy jön a számla, jön a csekk.
Majd- mintha mi sem történt vola, megkaptam először a fenti levelet, majd egy másikat, hogy mivel nem eltem a felajánlott regisztrációs lehetőséggel, hát akkor elestem ettől a nagyszerű, korszerű ügyintézési lehetőségtől, bibibí.

Mi vaaan?? Én mondtam le azonnal, és kértem csekket, hadd tanuljon az a derék szolgáltató.
Erre kommunikációs gurujuk kiküldeti velük azt amit..Elképesztő ostobaság..

zrx_xzr 2014.01.31. 05:33:48

valtani Telekomhoz (T-Home), fizetni Tavszamlan akar AMEX kartyaval is, mindent egy helyen ..

ProsTata 2014.01.31. 15:02:38

@zrx_xzr:
Ezt most mire írtad? Az ELMÜ-ről van szó. azt ott sem tudod. Ha meg már fikázunk, a dijnet jobb, mint a tavszamla... Egyértelműbb gyorsabb, ezért kényelmesebb. Csak hát az tény, hogy a T-mobile számlát a dijneten nem tudom fizetni...

Visszatérve az ELMÜ-re nagyon kezdetleges az online fizetés náluk, legalábbis én kártyával ezt tapasztaltam. Az OTP online termináljához csatlakoznak, de a kommunikáció visszacsatolás nem tökéletes. Ha befejeztem és engedélyeztem a tranzakciót, akkor lefagy a rendszer. Már rég megjött a visszaigazoló sms a kártyakibocsátómtól, az OTP oldala még mindig befagyva, mert nem tud visszairányítani az ELMÜ honlapjára. Ja és közben azzal ijesztget, hogy ha megszakítom a folymaatot, akkor meghiúsul a tranzakció.
Ilyenkor mégsem lehet mást tenni, mint az egész böngészőt becsukni és újra bejelentkezni, hogy ellenőrizd az ELMÜ oldalán is, hogy rendben volt-e, másrészt, hogy újabb számlát tudjál utalni. ÉN 2-3 számlát utalok egyszerre rendszeresen és nagyon tele van már a t*k*m velük! Ja és ez azzal a böngészővel, amit hangsúlyozottan támogatnak!

zrx_xzr 2014.01.31. 15:08:59

@ProsTata: ELMU-tol nyugodtan lehet valtani T-re, nem muszaj ELMU-tol venni a villanyt .. nekem a gaz, villany, net, telefon, mobil, minden a T-nel van, egy helyen ugyintezes, egy helyen a tavszamlaban.. a dijnettel semmi bajom, csak egyik T szamlat sem lehet naluk fizetni .. a UPC-t meg csak a dijnet-nel lehet, egyedul egy UPC elofizetesem van naluk ..alapveto bajom azzal van, hogy eszembe nem jutna kulon regisztralni ELMU-hoz, de szerencsere mar reg T-hez mentem amugy is .. ha tobbminden naluk van, arra meg kulon kedvezmenyeket is adnak ..es az ELMU amugy is maga alatt vagja a fat, mert ha vki csekket ker es nincs penze befizetni, akkor ugye nincs befizetve.. ha hitelkartyakkal is fizethet, akkor arrol meg lehet, hogy be tudja fizetni atmeneti penzzavar eseten .. de ez mar legyen az ELMU gondja

Aureliano Buendía 2014.01.31. 15:18:39

@zrx_xzr: sántít a dolog. Ha csoportos beszedésije van, és nincs fedezet, akkor sem lehet beszedni. Ha egyedileg utal, de pont erre nincs zsé, akkor nem utal. Ha valaki nem akar/tud fizetni, az nem fizet, fizetési módtól függetlenül.

Ha nem fizeted a magenta színű áramot, akkor a Té korlátozza a net hozzáférésed, míg nem fizetsz, vagy hogy van?

zrx_xzr 2014.01.31. 15:27:47

@uraaam: nem beszedesivel, hanem tavszamlan es dijneten lejet fizetni hitelkartyaval .. ami altalaban 45 napig kamatmentes, tehat atmeneti penzzavar eseten a kovetkezo fizetesig ki tudja fizetni az ugyfel a szamlat .. pont hogy utalni es keszpenzzel fizetni nem tudnak sokan, de hitelkartyaval meg igen .. es ha amugy is varnak valami jutalmat vagy atmenetileg nagyobb kiadas volt, akkor jo lehet a hitelkartyaval fizetes, nem kapcsoljak ki a villanyt ugye.. nem tudom, mit csinal a T nem fizetes eseten, en eddig csak egy honapon belul kestem, nem korlatoztak semmit, de a plusz ertesitore sajnos kiszamlaztak pluszban vagy 600 forintot, ezert (is) erdemes idoben fizetni .. es nyilvan ez az egesz azokra vonatkozik, akik szeretnenek fizetni, csak epp ATMENETILEG nem tudnak.. aki nem akar fizetni, az nem fog sem kartyaval, sem utalassal

zrx_xzr 2014.01.31. 15:30:27

amugy ha tobb minden a T-nel van, eleve azt hiszem, hogy 6%-kal olcsobb az aram. de ez mar lehet, hogy nem igy van, en 1-2 eve valtottam elmu-t es gdf suezt mind T-re
süti beállítások módosítása