Tékozló Homár

Az OTP ügyfélszolgálata nem érti a problémát

2014.02.18. 12:34 | jackyll | 78 komment

Az OTP is díjat emel, de erről még nincs történet. Van viszont egy másik abszurdabb, amiben Gyuri körömszakadtáig küzdött az ügyfélszolgálat all-star csapatával, hogy küldjenek neki egy elmaradt számlakivonatot:

Megszoktuk már (UPC, Telenor, stb... használata mellett), hogy kishazánkban az ügyfelekből élő hivatalok és cégek magasról tesznek az ügyfeleikre, az sem érdekli őket, ha elveszítenek néhány barmot, hiszen úgyis lesz más, aki igénybe veszi a szolgáltatásuknak csúfolt trágyahalmot, és amíg akad olyan, akivel ki lehet szúrni, hát ki is fognak - akár tudatosan, akár szimpla állathülyeségből és hozzá nem értésből. Abba hadd ne menjek bele, hogy ez a fajta gondolkodásmód mennyire nem hatékony és hosszú távon milyen káros, inkább megosztom veletek a legújabb kalandomat az OTP-vel, ahol - mint kiderült - az online ügyfélszolgálaton nem alapkövetelmény az olvasás és szövegértés. Amikor pedig az egyik droid nem boldogul a kvantumfizikát is maga mögé utasító kihívással, akkor átpasszolja egy másik droidnak, aki szintén hasonló problémákkal küszködik, majd jön a harmadik. Ezeket, úgy tűnik, tenyésztik, csak kár, hogy beltenyészet...

A lényeg röviden: több évtizede vagyunk az OTP ügyfelei, anyámnak jelenleg két számlája van, az egyikre érkezik a nyugdíja, arról mennek a rezsiszámlák, a másik pedig amolyan "minden egyéb", hátha szükség van rá. Az évek során minden hónapban küldött az OTP havi összesítőt levélben, de ez most elmaradt, pontosabban a második számláról küldtek, de a "fő" számláról nem, pedig nekünk éppen az kellett volna. Tudni kell, hogy egy ilyen postai kivonatnak minden hónap elején meg kell érkeznie, ill. meg is szokott, most viszont a szokásoshoz képest jó 1,5 hetet késett.

A hülye blog-trollok nyilván majd jól elküldenek a vérbe, hogy csak egy ilyen apróság miatt írok, és mit ugrálok, ha végül úgyis megkaptuk a számlaösszesítőt, ám én nem ezt kifogásolom, hanem az OTP-ügyfélszolgálat használhatatlanságát és inkompetenciáját. Egyszerre szánalmas, röhejes és dühítő, viszont sajnos tipikus is. Nyilván nem lesz semmi foganatja a legújabb Homár-bejegyzésnek, de hát nem is ez a cél, csak annyi, hogy minél többen megtudják, miféle fogyatékos őstulkok dolgoznak az OTP-nél. De beszéljenek helyettem a levelek:

Az első levél az OTP honlapján keresztül került elküldésre. Másolat persze nem érkezett az email-fiókomba, 2014-ben minek az a hülye ügyfélnek, nem igaz?

-----Original Message-----
Sent: 2014.02.11. 13:31:59

Tisztelt OTP! A január hónapi lakossági folyószámla-kivonatot a mai napig nem kaptam meg. Ezzel szemben a másik, szintén az OTP-nél vezetett lakossági folyószámla kivonta egy hete megérkezett. Legyenek szívesek pótlólag a hiányzó kivonatot számomra elküldeni, mivel a nyugdíj-átutalásom és az összes rezsi-átutalásom ezen a számlán jelenik meg, szükségem van rá, hogy havonta figyelemmel kísérjem az alakulásukat.


Az OTP válasza:

Tisztelt XY! Köszönettel vettük bankunkhoz küldött levelét. Amennyiben Ön a számlájához kapcsolódóan rendelkezik az OTPdirekt Telefonos ügyintéző szolgáltatás szerződéssel, úgy a másolat iránti kérelmét ügyintézőinken keresztül is jelezheti. A szolgáltatást a 3-666-666-os budapesti, vagy a vidékről helyi tarifával hívható 06-40-366-666-os telefonszámokon érheti el. A bankszámlakivonat másolat küldése díjköteles, az aktuális díj mértékét a mindenkori Hirdetmény tartalmazza, mely honlapunkon is megtalálható. Amennyiben az értintett hónapról a következő hónap számlazárásáig (pl. májusi forgalom esetén június 20-ig) kér ismételt kimutatást, azt díjmentesen postázzuk Önnek. Minden később igényelt számlaértesítő után költséget számolunk fel. (Amennyiben a bankszámlán nincs pénzmozgás, negyedévente küldünk elszámolást; ellenkező esetben minden hónap zárását követően kapnak ügyfeleink számlakivonatot.) Az elmúlt negyedév számlakivonatainak internetes nyomtatási lehetősége a kivonatküldés gyakorlatának megfelően történt: lakossági ügyfeleink két zárlati nap közötti időszakot tudnak egy lekérdezéssel megtekinteni.

Az én válaszom: (igen, elismerem, hogy nekem sem kell egy kis bunkóságért a szomszédba mennem, de felb*sztam az agyam az OTP lerázó hülyeségén)

Kettő folyószámlám van, az egyik elszámolást kaptam meg, a másikat (2014. január) viszont a mai napig nem. (Épp csak bele kellett volna pillantani a számítógépes adatbázisukba...) Mivel nem veszek igénybe telefonos szolgáltatást, kérem, küldjék ki a papíralapú értesítést, ahogy eddig is, és amiből az egyiket sikerült is megoldaniuk, és amennyiben ez díjköteles szolgáltatás (btw miért is kellene nekem fizetnem azért, mert Önök nem végzik rendesen a munkájukat????), terheljék rá a számlámra. Több évtizedes OTP-ügyfél vagyok, és még sosem tapasztaltam hasonlót; a lerázó tartalmú válaszlevelükre pedig nem vagyok kíváncsi, annál is inkább, mert nem az általam feltett kérdésre válaszoltak. Részemről folytathatjuk e kellemes párbeszédet például a Tékozló Homár nevű fogyasztóvédelmi blogon, de szerintem mindenkinek egyszerűbb, ha inkább csak kiküldik végre a másik számlámhoz tartozó elszámolást is.

Az OTP válasza:

A levelében írtak pontos kivizsgálása és az érdemi válaszadás érdekében szükséges az Ön pontos azonosítása. Az azonosítást az Ön OTP Bank Nyrt-nél vezetett számlája számának, vagy születési dátumának és édesanyja nevének, valamint, a kérdéses tranzakció pontos körülményeinek megadását követően tudjuk elvégezni.


Tájékoztatjuk arról, hogy amennyiben a kért adatokat nem kívánja e-mail üzenetben rendelkezésünkre bocsátani, azokat levélben is megírhatja számunkra az OTP Bank Nyrt. Központi Ügyfélkapcsolati Főosztály 1876 Budapest postacímen. Ebben az esetben kérjük hivatkozzon az alábbi iktatószámra:

Az én válaszom erre:

Nekem nincsen kérdéses tranzakcióm folyamatban. A problémám az, hogy nem kaptam meg a két folyószámlám egyikről szóló kivonatot. Megismétlem: NINCSEN kérdéses tranzakcióm folyamatban, hanem nem kaptam meg a két folyószámlám egyikről szóló kivonatot, csak az egyiket. Jelenleg két számlám van, azaz két ilyen levelet várok mindig, de a szokásos időben csak az egyik érkezett meg, a másik nem, holott napokkal ezelőtt meg kellett volna kapnom.

Születési dátum: 19xx. xx. xx.
Anyám neve: xxxxxxxx.

Remélem, ennyi végre elegendő lesz. Kérem, hagyjuk ezt a végtelen és felesleges levelezést, csak küldjék ki a számlakivonatot, ahogy az elmúlt évtizedekben mindig rendben megtették.

Az OTP válasza: (itt passzolták le a "balhés ügyfelet" egy másik droidnak, aki szintén nem állt a helyzet magaslatán)
 
Tájékoztatjuk, hogy bejelentését ESZ-21-1422858/1454397/2014 iktatószámon nyilvántartásba vettük, amelyet a rendelkezésünkre álló információk alapján, fogyasztóvédelmi szempontok és a jogszabályi előírások szem előtt tartása mellett, a Panaszkezelési Szabályzatunk szerint kezelünk. Arra törekszünk, hogy a lehető leggyorsabban megoldást találjunk panaszára. Válaszunkról legkésőbb a közlésétől számított 30 napon belül fogjuk Önt értesíteni.


A bankkártya tranzakciókra vonatkozó panaszoknál a közlést követő hét munkanapon belül jóváírjuk a kifogásolt összeget az érintett kártyára vonatkozó üzletági üzletszabályzatban foglaltak szerint, az eredeti kamatnappal. Ez az előzetes jóváírás csak akkor tekinthető véglegesnek, ha a reklamáció jogosságáról a reklamációs folyamat során meggyőződtünk. Amennyiben a reklamáció jogtalannak bizonyul, a tételt visszaterheljük az Ön számlájára.


Arról is kötelességünk Önt tájékoztatni, hogy egyes esetekben a kivizsgálás elhúzódhat, amelyről az érintett kártyára vonatkozó üzletági üzletszabályzatunk ad részletes információt. Ilyen esetekben külön is értesíteni fogjuk Önt. Üzletszabályzatainkat, valamint az Ön által benyújtott panaszra vonatkozó Panaszkezelési Szabályzatunkat a www.otpbank.hu oldalon tudja áttekinteni. A kivizsgálás befejezéséig és a válaszadásig további szíves türelmét kérjük. Az OTP Bank Nyrt. szolgáltatásaival a továbbiakban is állunk az Ön szíves rendelkezésére.

Az én válaszom erre:

Önnek is elmondom, mivel úgy tűnik, Ön sem érti a problémámat, ami sok kérdést felvet az OTP ügyfélszolgálatának hatékonyságáról.

NEKEM NINCSEN PROBLÉMÁM BANKKÁRTYA-TRANZAKCIÓVAL!!!!!! A PANASZOM NEM ERRŐL SZÓL, EZT MÁR HÁROM LEVÉLBEN IS LEÍRTAM, DE EGYSZER SEM OLVASTÁK EL, VAGY NEM TUDTÁK ÉRTELMEZNI A LEÍRTAKAT. NEKEM AZ A GONDOM, HOGY A KÉT FOLYÓSZÁMLÁM EGYIKÉRŐL NEM ÉRKEZETT POSTAI ELSZÁMOLÁS, KIVONAT, AHOGY PEDIG AZ ELMÚLT ÉVEKBEN, ÉVTIZEDEKBEN MINDIG RENDBEN MEGÉRKEZETT MINDEN HÓNAPBAN. ÉRTI? FOLYÓSZÁMLA-KIVONAT. POSTÁN. LEVÉLBEN. NEM, ISMÉTLEM, NEM BANKKÁRTYA ÉS NEM TRANZAKCIÓ!!!!!!

Komolyan ennyire bonyolult dolog elolvasni és megérteni egy levelet. Ez már abszurd. Két ügyintéző sem képes értelmezni egy ügyfél panaszát? Tudják, milyen sokan fognak ezen röhögni a Tékozló Homár nevű fogyasztóvédelmi blogon, ha megírom nekik ezt a történetet - szó szerint bemásolva a leveleiket? Most miért kell egymás idegeire mennünk? Miért nem tudják elküldeni a folyószámla-kivonatomat? Miért kellenek ezek a felesleges körök és hiábavaló levelezések? Értsék már meg végre, hogy én egy egyszerű folyószámla-kivonatot szeretnék kapni, nincsen semmilyen más problémám, sem a számlámmal, sem a bankkártyával, sem semmilyen tranzakcióval.

"Arra törekszünk, hogy a lehető leggyorsabban megoldást találjunk panaszára."

Nagyon nem így tűnik, a leveleikben adott válaszok alapján legalábbis. Kérem, küldjék ki a folyószámla-kivonatomat, és hagyjuk végre békén egymást.

Az OTP válasza: (egyben a harmadik droid)

Tájékoztatjuk, hogy az általunk küldött válaszlevél az Ön panaszára egy sztenderd levél, ami a a törvényi előírásoknak megfelelően teljeskörűen tartalmazza a panaszkivizsgálás menetét, időtartamát. Amennyiben Önnek nem bankkártyára vonatkozó reklamációja volt, akkor kérjük, szíveskedjen tárgytalannak tekinteni a válaszlevél erre vonatkozó részét. Megértését köszönjük.
 
Mivel ekkor (tegnap) végre megérkezett az áhított elszámolás, ezekkel a sorokkal küldtem el a búsba az OTP "ügyfélszolgálatát":

2014.02.13. 15:17 keltezéssel, Informacio írta
Tisztelt XY!
 
Köszönettel vettük bankunkhoz küldött levelét.

Ezt erősen kétlem, de nyilván ez a standard forma az ügyfeleknek küldött leveleikben.

Tájékoztatjuk, hogy az általunk küldött válaszlevél az Ön panaszára egy sztenderd levél, ami a a törvényi előírásoknak megfelelően teljeskörűen tartalmazza a panaszkivizsgálás menetét, időtartamát.

Minden bizonnyal, csak épp nem válaszoltak a kérdésemre, nekem pedig ügyfélként rohadtul nem kötelességem tisztában lenni azzal, hogy az OTP mikor milyen tartalmú leveleket küldözget a panaszosai számára.

Amennyiben Önnek nem bankkártyára vonatkozó reklamációja volt, akkor kérjük, szíveskedjen tárgytalannak tekinteni a válaszlevél erre vonatkozó részét.

Még szép, hogy tárgytalannak tekintem, hiszen csak háromszor írtam meg, hogy miről van szó, és egyszer sem voltak képesek megérteni.

Megértését köszönjük.

Nincs mit. Megértem, hogy az OTP-nél nem szükséges az olyan alapvető készségekkel rendelkezni, mint például az olvasás és szövegértés.

Az OTP Bank Nyrt. szolgáltatásaival a továbbiakban is állunk az Ön szíves rendelkezésére.

Most erre mit mondhatok? B+! Ezzel elég röviden és velősen kifejezhetem a véleményemet az Önök ügyfélszolgálatának munkájával kapcsolatban. Közben - 1,5 hetes késést követően - megérkezett a kimutatás, de erősen kétlem, hogy ez Önökön múlt volna. Csak azt nem értem, mit a fenét kotlottak január 24-e óta a levélen, mivel arra a dátumra van keltezve a levél.
További kellemes, analfabéta és retardált életet kívánok!

Üdv:
XY

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elwood 2014.02.18. 12:38:41

viszont ócsó a gáz

AtiSnatch 2014.02.18. 12:43:20

@elwood: a gáziparban nyomulsz? :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.02.18. 12:43:45

szerintem egy jó dugás már ráférne a posztolóra!

Tomasz_a_gozmozdony 2014.02.18. 12:44:52

Csak szólok, hogy lehet igényelni onlájn kivonatot ingyé, és a postás nem fogja olvasgatni, mennyi nyugdíjat kap a kedves mama. A posztoló egy idióta.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.02.18. 12:46:16

Na ez nekem hosszú.
Odáig jutottam, hogy két számla a zótépébe.
Maaaargit!!!44

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.02.18. 12:49:12

@AtiSnatch:
Palackos gázt árul bartellbe!
Vagy kartellbe, amelyik szimpatikusabb.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.02.18. 12:49:54

Igaz, hogy nem nagy ügy, de az ügyfélszolgálat hozzállása kifejezetten jellemző a zótépére.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.02.18. 12:52:55

@ColT: jó, de itt a zügyfél a gyogyós. ír egy levelet anélkül, hogy igazolná, hogy az övé a számla és pattog. ha valaki az ő nvében kikérné a számlakivonatot, akkor meg még nagyobb lenne a hiszti.

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.02.18. 12:57:52

Ki az a barom aki 2014-ben még papír alapon várja a bankszámla kivonatot.
POSZTER!! Elektronikus ügyintézés! Egyből ott van a kivonat, ha akarom letöltöm, ha nem akarom nem töltöm. Ha akarom kinyomtatom, ha akarom azzal törlöm a seggem. És nem levelezgetek banki ügyintézőkkel, és nem égetem magam a homáron!

nandika68 2014.02.18. 13:05:01

Csapd ki a csempére ha nagyon unatkozol.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.02.18. 13:11:24

@ColT: nem szartak rá, válaszoltak neki: megmondták, hogy 30 napon belül választ fog kapni. namost nyilván, hogy a belső szabályrendszerük egy foschtalicska, de jelen pillanatban nem volt leszarva. sőt, még azt is elmagyarázták neki mer magáűtól nem jött rá, hogy kötelességük felhívni a figyelmét a szabályzatra. hát van akinek semmi se jó. telefonálni derogál, online számla nem köll neki, hát akkor meg köll várnia míg csinálank egyet neki, az meg harminc nap.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.02.18. 13:13:52

@sugargiraffusplumps.: Hát, ez azért nem az a nagy ügyfélneksegíteniakarás, nyilván azért kérdezi, mert emberi időn belül tudni akarja.
A legtöbb ügyfelet nem érdekli a belső szabályrendszer.
Értem, hülye volt a manus, de az OTP sem igazán kereste a kegyeit.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.02.18. 13:15:49

@ColT: akko hívja fel őket. vagy nyomtassa ki onlány. ennyi idő alatt már haccor megkapta volna ha azt csinálja amit az első levélben leírtak neki. :D

AtiSnatch 2014.02.18. 13:15:55

@elwood: ááá so, szóval Magyarországon :):

@dr. phil. Sün‼ ツ: ajjas rágalom, Ganszta Zoli nem bízniccel palackos gázzal, akkor nem vinnék a házát... :)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.18. 13:16:18

"több évtizede vagyunk az OTP ügyfelei"

Több mint egy évtizedig voltam az OTP ügyfele, mert nem volt más bank. Ahogy lehetett váltottam. Vannak akik be vannak betonozva a kádárrendszerbe?

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2014.02.18. 13:17:05

Na, ma már van OTP-s poszt. POSTÁS, BKV-s nem lesz?

Már nagyon hiányoznak.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.18. 13:20:16

@Jani haverja: Raiffeisen, Erste post még hátravan.

AtiSnatch 2014.02.18. 13:20:54

@Jani haverja: és a romlott sajtos posztokat hiányolom, viszek is be a spárba egy nemespenészes Trap Istvánt :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.02.18. 13:22:48

@sugargiraffusplumps.: Na ez igaz!

@atpijkamo: Én is OTP-s vagyok, csodálkozom is, hogy nincs vele szopó. Mondjuk van 1db számlám, minden netbankról, és nem kérek tőlük semmi extra dolgot...

AtiSnatch 2014.02.18. 13:23:12

@dr. phil. Sün‼ ツ: hát a kártel frontemberje Zizi izé Zana Zoltán :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.02.18. 13:23:49

@atpijkamo: igen. aztán átmentünk az erste bankhoz, ami annyiból volt jobb, hogy néha megkínáltak kávéval is. de legalább nem retróbútor volt meg négyszínű töltőtöll! :D

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.18. 13:25:54

@ColT: Tizenév alatt engem annyit szopattak, nem adtam esélyt.

@sugargiraffusplumps.: Unicredit. Nincs várakozás, azonnal sorrakerülök, van parkolójuk... De a legjob benne, hogy nem kell a bankot látogatni, az inetrnetbankjuk faszán működik.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.02.18. 13:28:32

@atpijkamo: akkoriban még nem voltak. volt az ótépé meg az erste. ez nem butapest volt hanem kisvároska :)

kakukk11 2014.02.18. 13:30:16

Hát a poszter már az első mondatával leírta magát. Egy idióta bunkó paraszt. Ezt megerősítette későbbiekben többször is.
Ha ennyire "trágyahalom" minden szolgáltatás, javaslom szolgáltass TE netet, mobilt, tv-t,bankot, és utána majd elmondhatod, hogy csak a TIED nem trágyahalom.
Inkább dicsérhetnéd az ügyfélszolgálatot, hogy egy ilyen gumicsizmás büdös paraszttal is MINT TE, emberi hangnemben beszélnek.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.02.18. 13:33:24

@ColT: ettől függetlenül idióta a rencerük, de ennek a posztolónak ez tökéletesen passzol, szerintem :D

AtiSnatch 2014.02.18. 13:40:00

@dr. phil. Sün‼ ツ:

dr. phil. Sün‼ ツ · sunews.blog.com 2014.02.18. 12:49:12
@AtiSnatch:
Palackos gázt árul bartellbe!
Vagy ****kartellbe****, amelyik szimpatikusabb.

Ejj mivan veled? nem vaty a topon, igyál mekvalamit :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.02.18. 13:41:37

@atpijkamo: Nekem különösebben nem volt velük baj. OK, magas díjak.

@sugargiraffusplumps.: :D

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.18. 13:44:23

@ColT: Meghatalmazással mentem párszor mostanában. Fél óra várakozás, minimum.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.02.18. 13:46:34

@atpijkamo: Pffffffff.
Fiókba bemenni az alsó hangon ilyen.
A környékünkön 3/4 8-kor nyit. Ha mégis be kell mennem, akkorra megyek. Akkor talán beérek egy órával később melózni...
Ha lehet elkerülöm.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.18. 13:56:13

@ColT: Akkor mondok olyan érvet, amit a környéken csak te tudsz értékelni: az OTP internetbankja olyan csilivili, hogy a régi böngészőmben nem lehet használni. Emiatt nem akarok újat telepíteni, boldog vagyok a régivel.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.18. 14:01:34

@ColT: az en bankomban ugy megy, hogy felhivom a bankot es kerek masnapra egy idopontot, vagy akarmelyik napra
es az ugyntezo var akkor es ott
multkor voltunk eppen mar a bank bejaratanar vart minket / belulrol persze, az aulaban/
mondjuk ez egy kisebb fiok

Martinicske 2014.02.18. 14:01:37

Én csak azt kívánom a postolónak, hogy húzzon le egy pár évet az otp ügyfélszolgálatán, ahol a hozzá hasonlóak ilyen hangnemben kommunikálnak majd vele, ilyen horderejű ügyekben.

megamenn 2014.02.18. 15:32:50

hátebbesincsenpina!

ferand1979 2014.02.18. 15:34:12

Eccerű lett volna a posztoló dolga.. Felhívja azt a telefonszámot, amit megadtak első alkalommal, és benyögi, hogy xy vagyok, z folyószámlám elszámolását legyenek szívesek pótolni. Ezt minden egyes hónap 20.-ig ingyenesen lehet lekérni az előző hónapról. Pár nap, és megérkezik..
Ezt szeméylesen egy OTP fiókban is meg lehet tenni... ingyenesen 20. -ig..

Ezzel szemben a posztoló szeret leveleznia droidokkal. Azok, aki a gép mögött ülnek, csak bemásolnak általános sablon szövegeket. Ha első levélben teljességgel azonosítja magát, és leírja a számlaszámot, amiről kéri a pótólagos kimutatást, szerintem hamar megoldódott volna...

Sajnálatosan még nincs kiforrva az online segítségnyújtás az OTP-nél sem.. Mint ahogy szinte sehol sem.
Létszámhiány, alkalmatlanság, nemtörödömség, stb. az oka ennek...

megamenn 2014.02.18. 15:39:58

@hagyma: áámerika, de csodás! te igazán sikeres ember vagy. nagyon irigyellek. jó neked. nem olyan szar mint itt nekünk. te egy magasabb rendű faj vagy. igazi sikertörténet a tiéd, a példaképem vagy.

napalm 2014.02.18. 15:42:18

poszter, te hülye vagy?
e-bank, he?

napalm 2014.02.18. 15:43:44

@atpijkamo.:
látod, nyugger, mi mást várnál tőle?

Aureliano Buendía 2014.02.18. 17:33:44

Csak a CIB. Társkártyával extra előnyök.

Tiborfalvi Tibor 2014.02.18. 17:34:20

"Tudják, milyen sokan fognak ezen röhögni a Tékozló Homár nevű fogyasztóvédelmi blogon, ha megírom nekik ezt a történetet - szó szerint bemásolva a leveleiket? "

A poszteren is lehet, de maga a poszt is zseniális. Engem nem érdekel, hogy tenyeres-talpas paraszt módjára viselkedett végig vagy hogy egy semmiségen balhézott órákat, de szerintem a poszter is faszán lenyugodott, amikor elküldte őket a francba. Win-win.

Én jót nevettem, köszönöm szépen.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2014.02.18. 17:51:20

Ejj, setétség, setégség. Poszter, inkább ne reklamálj, mert nem megy ez neked!
Hiányolom a történetből, hogy megjelöli, melyik nyomorult számlájáról nem kapta meg a kivonatot. (Mert az, hogy egyik, másik, elég karcsú.) Vagy azt gondolja a zótépé a rencerébő láttya, hogy a posta mit hova hordott ki, mit dobált a tömörítőbe és mely kivonatokat ette meg Buksi?

Atörökk 2014.02.18. 18:16:09

Pro primo először: blog troll a nénikéd, poszter.

Pro primo másodszor:
"Az első levél az OTP honlapján keresztül került elküldésre. Másolat persze nem érkezett az email-fiókomba, 2014-ben minek az a hülye ügyfélnek, nem igaz?"
Ezt a mondatot dekódolná valaki?

Genius2 2014.02.18. 18:45:51

ez mekkora volt, rég röhögtem ilyet itt. Be kéne mennem mexüntetni a zértékpapírszámlámat, de ilyeneket olvasva mindig elmegy a kedvem.

Aureliano Buendía 2014.02.18. 19:00:17

Amiben igaza van a poszternek: szar az, hogy ennyire fogalmatlanok az ügyintézők. Bosszantó, hogy alapvető dolgokért/megérétésrt is balhézni kell.

És ennyi.

És most jöjjön az, amiért nincs igaza. Még akkor is ha blogtroll vagyok. Meg az ángyod térgye.

Az első és legalapvetőbb tévedés kicsi barátom, hogy azt hiszed, külön ügyintéződ van, és annyira feladtad a lasztit nekik, hogy kénytelenek lepasszolni egy másik droidnak. Nos, megsúgom neked, külön ügyintézője max annak van, akinek minimum 8 számjegyű lekötése van a zótépénél. A többieknek pedig egy csoport, ami az ő ügyükkel IS foglalkozik.

A legfőbb baj az irományoddal, hogy öncélú fikázás, és valójában nem a jobbító szándék szülte.

Nem tudom, hogy működik az online ügyfélszolgálat, egy reggel lehet-e több számlát is kezelni, de nekem hiányos a levél. Le lett írva, hogy mellik számláról van szó? Meg amúgy mi a náthás faszért nem elektronikusan kéred a számlakivonatokat? Akkor a postás Józsi bácsi nem keveri el.

De ha már posta: arra nem tudtál gondolni esetleg, hogy a Zótépé kiküldte, de elveszett félúton?

Ember, a legnagyobb troll itt te vagy, egész pontosan Zótépé-troll vagy.

2014.02.18. 19:29:34

Röviden összefoglalom az OP mondanivalóját azoknak, akik nem akarnak sokat olvasni: Mindenki hülye.

Genius2 2014.02.18. 20:07:49

@uraaam: hangosan jegyzem meg, nem mindenkinek van PC-je ám, hogy e-számlát kérjen. Sok helyen még áram sincs. Mondjuk, ott bank se nagyon kell...

Aureliano Buendía 2014.02.18. 20:23:23

@Genius2: kiegészíteném a bejegyzésed azzal, hogy a poszter online bejelentést tett, feltételezem az online fiókjából. És a bejegyzését sem a Magyar Postán adta fel a Homárnak címezve.

nandras01 2014.02.18. 21:05:04

homár alapszabály egy:
a posztoló hülye
homár alapszabály kettő:
a zotp/posta/akármilyenszolgáltató hülye
homár alapszabály három:
a kommentelők többsége is hülye
homár alapszabály négy:
edénél olcsón kapható repedt üvegasztal
homár alapszabály öt:
bármit is az aldiból, esetleg őstermelőtől
homár alapszabály hat:
pina
homár alapszabály hét:
a posztoló hülye
tudom, ez már volt, de -mivel tanultam franciát- repetitio est mater studiorum
homár alapszabály kilenc:
goto 10

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.19. 05:44:23

@megamen: valamit keversz en nem vagyok pina
az a peldakeped
amerika tenyleg fasza banki ugyekben de abba bele sem merek gondolni, ez hogy zajlik albaniaban

Franci123 2014.02.19. 05:58:58

@atpijkamo.: Melyik fiókba jársz az UC-nél? Ugyanis egy csomó fiókot bezártak, azóta órákig tart bármit elintézni. Csepelen konkrétan az utcán áll a sor.

Teem (törölt) 2014.02.19. 06:08:01

Óó a szokásos OTP-s hozzáállás. Senki nem tanul ma már a hibájából. Nem lenne ez rossz bank, csak sajnos itt is emberek dolgoznak. Példa: Nagyapám szeretett volna egy kis hitelt, persze mikor bementünk felvázolni a helyzetet, az csak egy dolog hogy ilyenkor az ügyintéző úgy néz rád mint egy utolsó csöves sz@rdarabra. De mellé még jó hangosan ki is nevet. Mellesleg nagyapám a 4. OTP fiókban kapott hitelt (szóval az nap mellesleg el kellett kocsikáznunk egy jó 200km-et), az első háromban sorra elküldték, a negyedikben is csak azért kapott mert fejből felmondtam a honlapjukról a rá vonatkozó részt (bár a stílus itt is meg maradt) amit a három bankban nem tudtak normálisan. Felírtam az ügyintézők nevét. Elküldtem a panaszomat, a miért van az hogy én ügyfélként jobban tudom mit kellene tennie az ügyintézőnek, mint neki, miért nem küldik el őket félévente egy átlagos vizsgálatra vagy felvételkor miért csak azt nézi a HR-s maca hogy meg van az érettségi akkor jöhetsz. (persze a szokásos válasz jött nekem is, némi nyalással tágítva) Jah mert mikor őt felvették akkor sem számított semmi más, mert olvasási és írási készséget utoljára az általános végén kértek tőlük. A középiskola gimi plusz feljebb meg már elég volt a szájukat használni némi furulyázásra. És ez azóta is nagyon megy...

Nyunyo 2014.02.19. 07:35:12

@Tomasz_a_gozmozdony: Én is így látom... ez tényleg egy idióta, az OTP eljárása teljesen patent ebben az esetben, én azt csodálom hogy nem küldték el a vérbe, éppen ezért tisztelet nekik, bár el tudom képzelni naponta hány ilyen IQ bajnok támadja őket... és még büszke is rá háháhá :)

megamenn 2014.02.19. 07:59:04

@hagyma: igazad van tévedtem, te nem vagy pina. te fasz vagy

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.02.19. 08:23:05

"Megszoktuk már (UPC, Telenor, stb... használata mellett), hogy kishazánkban az ügyfelekből élő hivatalok és cégek magasról tesznek az ügyfeleikre"

Azért azt ne felejtsük el, hogy az ügyfélszolgálatok vezetői meg az ott dolgozók is jó magyar emberek, akik szépen, magyar módra dolgoznak.
Azonkívül ők vannak felháborodva, amikor az ellenőr büntet, a boltos bezár a záróra előtt egy perccel, a buszvezető rácsukja az ajtót stb.

metal · http://electric.blog.hu 2014.02.19. 09:01:51

Idióta hülye, és még ő írja azt, hogy az OTP-él nem tudnak olvasni! Az első válaszban érthetően benne volt minden, de az idióta képtelen volt értelmezni.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.19. 09:06:20

@Franci123: Az Unicredit úgy döntött, hogy a különadókat nem az ügyfeleken veri le, hanem inkább költségcsökkent, pl. fiókokat zár be. Nem tudnék jobban egyetérteni. Én csak egyszer, a számlanyitásnál megyek bankba, minden más interneten végezhető.

Franci123 2014.02.19. 09:09:51

@atpijkamo: Hát evvel vitatkoznék. Dolgoztam az UC-ben, a lakossági kondíciók nagyságrenddel megnőttek, el is hoztam a számlám tőlük.A céges számlám pedig, ami eddig max. 1000 Ft volt mindennel együtt, most 3 és 5 ezer Ft között van. Sajnos, az ügyfeleken is leverik.Viszont tény, hogy a net bankjuk nagyon szuper.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.19. 09:12:27

@Hoppácska: "az ellenőr büntet, a boltos bezár a záróra előtt egy perccel, a buszvezető rácsukja az ajtót"

Nem tudom pontosan mit akarsz mondani, talán a szövegértésemmel van baj.

Az ellenőr engem nem büntet, de ha nem lenne jegyem, nem panaszkodnék érte. A boltoshoz nem megyek be egy perccel a záróra előtt. A buszvezető sose csukta rám az ajtót, ha meg rámcsukja egyszer, biztos megbocsátom, csak az nem hibázik, aki nem dolgozik.

Sokan rendesen végzik a munkájukat, a néhány trehány dolgozót meg ki kell rúgni a francba, sokan várnak munkalehetőségre. Azzal egyetértek, hogy nem kell hagyni magunkat, de nem kell túzásba vinni a hisztit.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.19. 09:26:47

@megamen: :))

A nap legjobb kommentjét ellőni így hajnalban, ej, ej.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.02.19. 09:31:56

Rég ótépés vagyok, mióta a pénztet bankbe utálják munkaügyileg. Ok: nekik volt anno a legtöbb cseresznyés félkarú rabló masinéria város szerte. Regeltem onlánybna is de elfelejtettem a jelszót, azóta letojom! Ha kell tőlük valami bemegyek, ....eljátszom neki a haldokló milliomost akinek nincs szüksége semmire, dicsérem az egyennájlonkát amibe a cége kényszerítteti naponta, oszt idáig minden megvót! Másfél óra után már csókolom a rokonságát is, mert van idő elregéltetnem vele még a macsesza nemi életét is!(bár kamattal lenyúlnak rendesen) :(
Ráfázol benk sem coulomb!
Totyával is próbálkoztam de +szívatott a kötsög! Lenne poszt tolás igencsak! :)

Morfologista 2014.02.19. 09:39:45

Az meg se fordult a kedves posztoló fejében, hogy nem az OTP hanem a Magyar Posta a ludas az ügyben?

Hogy a fenébe lehet, hogy az ügyfélszolgálattal folytatott levelezésben csak odáig jutottak el, hogy most akkor kártya tranzakció-e vagy nem a panasz tárgya, de közben megérkezik a kivonat másfél hét késéssel? De most komolyan! Még ha igaz is lenne, hogy a sok levélváltás közepette az egyik droidnak titulált ügyintéző kapcsolt volna és elindítja a kért kivonatot, hogy az csupán másfél hét késéssel megérkezzen, erről nem tájékoztatja a habzó szájú ügyfelet???

Persze lehet fikázni az OTP ügyfélszolgálatot, de minden ügyfélszolgálat olyan, amilyet az ügyfél megérdemel. Nem hiszem, sőt tudom, hogy máshol sem hatékonyabb a panaszkezelés. Én már 16 éve vagyok elégedett ügyfele az OTP Banknak. Én is több számlát is vezetek náluk, messze a legjobb internetbankkal rendelkezik (az ERSTE és az MKB netbankját ismerem még, azok fostalicskák az OTP-hez képest.) Aki meg postán várja a számlakivonatot, de e-mailben levelez a bankjával, az meg sikeres ember nem lehet!

Csigorin 2014.02.19. 10:44:37

"Tisztelt OTP! A január hónapi lakossági folyószámla-kivonatot a mai napig nem kaptam meg. Ezzel szemben a másik, szintén az OTP-nél vezetett lakossági folyószámla kivonta egy hete megérkezett. Legyenek szívesek pótlólag a hiányzó kivonatot számomra elküldeni, mivel a nyugdíj-átutalásom és az összes rezsi-átutalásom ezen a számlán jelenik meg, szükségem van rá, hogy havonta figyelemmel kísérjem az alakulásukat."

Ebben aztan minden fontos info benne van... Kinek a milyen szamlaszamu szamlaja, tulajdonos neve stb...

Persze az agyatlan otp-droid arra se kepes hogy atfussa a parmillio otps adatbazisat hogy ugyan kozuluk hanynak van ket szamlaja ami kozul az egyikre nyugdij jon meg rezsi megy...

joska61 2014.02.19. 10:49:20

OTP-nél annak idején én is jártam hasonlóan. Megkérdem az ügyfeles kisasszonyt, kiderül, fingja nincs. Elmegy, megkérdi azt a főnökét, akinek még annyi köze sincs a dologhoz, mint neki. Viszont utóbbinak muszáj valamit mondani, hogy ne derüljön ki a tudatlansága. Eredmény: megpróbálnak lerázni.

inotai koszlidérc 2014.02.19. 12:38:05

Apukám, betekersz valamelyik fiókba, majd miután igazoltad magad és megmondtad, hogy a kettő közül melyik számlára kéred a kivonatot, onnan kb fél perc... Nem napokig levelezgetünk. Vagy netbank esetleg másik bank.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.02.19. 16:35:32

@atpijkamo:
"Nem tudom pontosan mit akarsz mondani, talán a szövegértésemmel van baj."

Aha :)

Egyébként te vagy a levélíró? :) Mert én az ő szövegére reagáltam.

"... ha nem lenne jegyem, nem panaszkodnék érte. A boltoshoz nem megyek be egy perccel a záróra előtt. A buszvezető sose csukta rám az ajtót, ha meg rámcsukja egyszer, biztos megbocsátom, csak az nem hibázik, aki nem dolgozik."

Na, te egy rendes ember vagy :)

mrZigi 2014.02.19. 23:48:03

Érdekes, nekem elsőre leesett mit akart kérni a posztoló, a kétségbeesése hogy ezt mennyire nem értik meg(direkt?), az hogy próbálta az OTP suttyomban arra terelni hogy másolatként fizesse ki a(z újra) küldést, sőt még az is mit kellett volna tennie-válaszolnia a T. droidika elvtársnő(k)nek.

Ok, az én IQ-m 140 feletti, lehet ez a különbség.

metal · http://electric.blog.hu 2014.02.20. 10:18:43

@mrZigi: A 140-s IQ nem garancia arra, hogy érted is amit olvasol.

"Amennyiben az értintett hónapról a következő hónap számlazárásáig (pl. májusi forgalom esetén június 20-ig) kér ismételt kimutatást, azt díjmentesen postázzuk Önnek."

Nem akarták kifizettetni vele, csak azt szerették volna, ha normális, azonosított csatornán küldi el igényét. És ezt a posztoló képtelen volt felfogni.

NoOne 2014.02.21. 08:49:00

A kedves látogatóknak üzenem, hogy a poszttolónak igaza van.
1. Nem köteles telefonon és/vagy online kapcsolatépíteni, ha azt választotta, hogy írásos számlakivonatot kér.
2. Az első levelében normális hangnemben leírta, hogy nem kapta meg a kivonatot, csak az első számláról -- mindegy ki volt a hibás, a bank vagy a "pósta".
3. Ha az első "bankszolga" veszi a fáradságot és utána néz, akkor a sok bullshit sablonszöveg helyett/mellett elegendő lett volna azt megírni pl. hogy rendben elküldtük, kérem nézzen utána az x. postahivatalban és/vagy "bocs" és küldünk egy másolatot [és pont].

Szerencsétlen ügyfél ugyanis csak ennyit várt.

ahanem01 2014.04.23. 12:50:14

@atpijkamo.: Mert a többi különb, ugye?
süti beállítások módosítása