Tékozló Homár

Elfelejtette átköltöztetni a telefonját a Telekom

2014.02.19. 14:10 | jackyll | 40 komment

Naiv ügyfél internet-tv-telefon kombóját akarta arrébb költöztetni, de ebből csak az első kettő sikerült, a telefon süket maradt másfél hónapig:

Költözés miatt a Telekom jóvoltából másfél hónapra telefon nélkül maradtunk. Ma írtam nekik panaszt, várom a válaszukat.

Tisztelt Magyar Telekom! 2013 decemberében költöztünk. Emiatt 2013. 12. 09-én a Mammut bevásárlóközpontban található üzletükben kértem az internet-, TV- és telefonvonalak áthelyezését az új címre). A szerelő úr 2013. 12. 23-án érkezett és átkötötte az internetet és a TV-t. A telefont sajnos akkor valami miatt nem tudta, de biztosított róla, hogy a telefonunk pár napon belül működni fog.

Vártunk-vártunk, mire jött önöktől egy levél, hogy önök 30 napon belül kötelesek átkötni a vonalakat. Jó, akkor még várunk egy kicsit. Mivel több, mint másfél hónapon át nem történt semmi, így múlthéten (2014. 02. 11-én) ismét felkerestem üzletüket a Mammut bevásárlóközpontban. Az ügyfélszolgálatos hölgy nagy nehezen megértette a problémámat és felvette a panaszomat, majd azzal küldött el, hogy pár nap múlva jelentkeznek.

Pénteken (02. 14-én) hívtak is, hogy feldolgozásra került a bejelentésem, 72 órán belül elhárítják. Ezek után kaptam két SMS-t:

1.) Tisztelt ügyfelünk! Az Ön által 2014. 02. 14 12:18 bejelentett Telefon szolgáltatásának vizsgálatát elkezdtük, Hibajegy azonosító: xxx

2.) Tisztelt Ügyfelünk! Az Ön által az ügyfélszolgálatunkon bejelentett, Hibajegy azonosító: xxx Telefon szolgáltatását érintő hibával kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy az elsődleges vizsgálatunk a hálózat meghibásodását állapította meg. A hiba elhárítását megkezdtük, az elhárításig türelmét kérjük.

Ok, legalább haladunk, gondoltam én. A hétvégét türelmesen kivártam, majd hétfőn (02. 17) délután megpróbáltam felhívni a vonalas telefonunkat, valamint arról hívást indítani. Az eredmény süket vonal. Pedig a 72 óra már eltelt. Akkor már elkezdtem fogalmazni a panaszlevelemet önöknek. Ám szerencséjükre este 8 után hívott egy kedves úriember önöktől, hogy kedden (02. 18) jönne megnézni a vonalat, mivel az nem működik. Gondoltam, ő az én emberem, ha már házhoz kijön, akkor csak csinál valami csodát és tudjuk végre használni a telefont. Mint az ma kiderült, az úrnak ki sem kellett jönnie, mivel valahogy sikerült megjavítani a vonalat és láss csodát működik a telefon! Az úrnak ezúton is nagyon szépen köszönöm a segítségét.

A problémám a következő: a számlákat így, hogy a vonal nem működött rendes előfizetőhöz méltóan fizettem. Tehát 2013. 12. 23-tól kezdve egy olyan telefon szolgáltatásért fizettem amelyet az önök hibájából (hiszen önök írták, hogy hálózati probléma van) nem tudtam használni a vonalas telefont. Ebből kifolyólag, többször is kellemetlen helyzetbe kerültem, önök miatt. Köszönöm!

Így arra kérem önöket hogy a már befizetett 1703,22 Ft-ot (számla 0068, befizetve 2014. 01. 24) valamint a még ki nem küldött februári számlán szereplő telefon előfizetési díjat (3464,57 Ft) a következő számlámon jóváírni szíveskedjenek.

Levelemet megküldöm a Tékozló Homár fogyasztóvédelmi blognak és a Fogyasztóvédő alapítványnak is.

Üdvözlettel,
XY, egy elégedetlen ügyfelük

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Kix 2014.02.19. 14:13:02

Ennél én cifrábbat - és hosszabbat - is tudok. Beküldjem-e?

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2014.02.19. 14:17:46

megint T-kony... vadász vadász...

Atörökk 2014.02.19. 14:20:40

ÚristN!
A 21. században nincs drótos telefon. Remélem, poszter azért nem szenvedett maradandó mentális károsodást. Már a zeleve meglévőnél jobban persze.

Neela _ t 2014.02.19. 14:21:40

1001x naiv ügyfél... -_-

AtiSnatch 2014.02.19. 14:24:25

@atörökk: így hogy híja fel a zorbán piktor? mi? há az a móbílt nem híja mer ne a zemberek fizessék meg!

Manyecska 2014.02.19. 14:26:31

mink most gyerekfogászatra megyünk valaki jön?:P

Manyecska 2014.02.19. 14:31:03

@dr. phil. Sün‼ ツ: nem, a gyerekből cápa lesz úgy néz ki.

Atörökk 2014.02.19. 14:35:40

@AtiSnatch:
Hát úgy, hogy felemeli a telefónt, tárcsázza ja kapcsolási hívószámot és jártassa a száját a mikrofónba bele!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.19. 14:39:27

Azmárvolthogyleszapókanktelefonjafelmegyasarokbaéstelefonja?

AtiSnatch 2014.02.19. 14:42:48

@atpijkamo: te vagy az moha? gyanús vagy...

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.19. 14:46:47

@AtiSnatch: Hatt megin kitiltott, de az nemlehet, hogy én oda ne kommentelhessek be, ezér az új személyiségem. Rögtön gyártottam még párat, mert elfogyott a tartalék.

Ja, Hatt azér tiltott ki, mer megemítettem, hogy mindenkit kitilt. Van ütemérzéke a tagnak.

AtiSnatch 2014.02.19. 14:50:33

@atpijkamo: egyébként szok jókat írni, csak nem szereti a kritikát. pedig kurvának állt, nem értem min csodálkozik... :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.02.19. 14:52:16

Teljesen átlagos T sztori, most mi van? :D

Amúgy vonalas... Nem sikeres...

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.19. 14:55:02

@AtiSnatch: Ja, ja, nagyon igaz.

A legjobban akkor gurulok, mikor a heyesírási hibákat rója föl. Második legjobban, meg mikor a prosztóságot. Harmadik, mikor a főtolvaj index felhozza másik orgánumnak hogy tovaj.

Egyébként tényleg vannak jó meglátásai, de szerintem többet dolgozik, mint amennyi tehetsége van hozzá. A kevesebb több lenne.

AtiSnatch 2014.02.19. 15:00:52

@atpijkamo: bagoly vs. bögöly tipikus este :D tehetség-index, nem érzed a paradoxont?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.19. 15:06:11

@AtiSnatch: :))

Ja.

A blogmoci fejlesztő is kitiltott, mert meg mertem említeni, hogy bögös a legújabb fejlesztésük. Megattam a megoldást is, de közölte, hogy nem az a baj, amit mondok, egyébként is senki másnak nem baj, csak nekem. Fejlesztenek orrbaszájba, a 8 éves hibák meg javítatlanul pusztítanak.

AtiSnatch 2014.02.19. 15:23:01

@atpijkamo: unalmas lenne nélkülük a homár. :)

gabors 2014.02.19. 15:26:15

poszter a miniszterelnoknek is irhatna nem csak a homarnak (NER vagy mi) akkor talan a fidesz allamositja a Magyar Telekomot (is)

utana meg lehet a telfon rezsit is csokkenteni

Ádám 2014.02.19. 15:31:43

Mi lehet igivel? igivel mi lehet?

Az oldalbordám palacsintákkal várt....:)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.02.19. 15:35:40

@gabors:
Én az erkölcsrendészetnek is írnék!!!4!

gabors 2014.02.19. 15:51:19

@dr. phil. Sün‼ ツ: az se rossz de azt hittem azt mar bezartak mikor a szines karikakat bevezettek a TV-ken (nincs mint rendeszkedni az erkolcsokkel)

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.02.19. 16:57:07

@gabors: Igen, Sidnejban szityn belül minden vonalas free! :)

Aureliano Buendía 2014.02.19. 17:18:38

A XXI. században vonalas hiánya fáj még valakinek? Nem lehet nagyon sikeres ember. Azt hogy viszi magával, mikor megy vásárolni? Naugye. Ha akkor keresik, ki felelős azért, hogy nem érik el, és kellemetlen helyzetbe kerül?
Hacsak nem üzemeltet telefonszeksz-vonalat, akkor nem értem.

helianthus 2014.02.19. 17:23:41

@gabors: ebből a cikkből hiányolom a számokat, adatokat.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.19. 20:37:44

@uraaam: hat pl. 20 dollarert havonta 3ox24 orat is telefonalhatsz, ha nem alszol el kozben
namost mikor az ember otthon van akkor a vonalast hasznalja, amikor nincs otthon, akkor a mobilt
ez ilyen egyszeru

Aureliano Buendía 2014.02.19. 20:53:06

@hagyma: biztos én vagyok sikeres(?), de valamikor 2004. környékén megszüntettem a matávos vonalat. Már kb. senki nem keresett rajta, mi sem hívtunk azon senkit.
Anno volt olyan, hogy valakivel 5 órán át beszéltem telefonon, de akkor a betárcsázós netezők miatt csak az első 120 forintot(?) számolta el, onnantól ingyé' ment a csevej. De ma már nem vinne rá a lélek, hogy ennyiket beszéljek telefon.
Erdélyben van mindig helyi sim-kártyám, és van mindig valami 2000 perc Orange hálózaton belül. Na, azt sem tudom lebeszélni két hét alatt sosenem.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.20. 00:49:25

@uraaam: hat nekunk mindig megmarad a vonalas is
raadasul kedves nejemnek igen nagy a csaladja es veluk itthonrol beszel, neha orakat
bagoert
raadasul nem vagyunk telefonbuzik, igy a mobilon meg a legkisebb percet eleg valasztanunk
szamunkra megfelelo az egyensuly
amugy itt meg nagyon sokan tartjak a vonalast is
oersze teny ha a mostani 40 folottiek kihalnak, lehet kihal a vonalas is
nekem kell

Random51 2014.02.20. 06:59:17

Minden T-s internet és tv előfizetés mellé kötelező ez az 1-2ezer forintos vonalas telefon előfizetés. Még a UPC meg a digi is tukmálja, kár ezen okoskodni. Mintha nem lett volna már ezerszer kitárgyalva. A gond itt az, hogy nem működött és kifizettetik.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2014.02.20. 11:45:53

@Random51: Tukmálja, de lehet ám nemet is mondani. Én 3 éve állok ellent a gyorsabb netenek, digitális tv-nek és telefonnak, aztán még mindig van valahogy.

ferand1979 2014.02.20. 13:38:30

szamlazas@t-online.hu -ra és panasz@t-online.hu írd le pontosan a részletes szolgáltatás kiesését, hiányát. Kérd a számla elengedését, vagy kompenzációként minimum csak egy részének a befizetését...
Minden érv melletted van. Ne tétovázz..
Én tavaly előtt 1,5 hónapnyi számlakedvezményt kaptam, tavaly pedig fél hónapnyit.. Így kb 1 év leforgása alatt 2 havidíjat nem kellett befizetnem. Szolgáltatás kiesés, rosz szolgáltatás, csekk késés miatt kaptam a kedvezményeket, a probléma elhárítása után, megnyugtatás címen...

Persze lehet írogatni a homárnak, hogy itt újfent köpködjék őket, csak lehetséges hogy így nem fogsz annyi kedvezményt kapni.. ha kapsz egyáltalán...
Mert azokat azért gondolom nemigen szeretik akik a rosz szolgáltatásukat kiemelik...
De ettől még ne add fel.. Kérd a kedvezményt. Jár Neked..

Szalai Nándorné Edit 2014.02.20. 15:56:04

2003. évi C. törvény

135. § (2) Ha a szüneteltetés egy adott naptári hónapban meghaladja a 48 órát, a szolgáltató köteles visszatéríteni az egy hónapra eső előfizetési díjat."

138. §(4) Ha az előfizető a bejelentést a díjfizetési határidő lejárta előtt nyújtja be a szolgáltatóhoz, és a bejelentést a szolgáltató nem utasítja el 5 napon belül, a bejelentésben érintett díjtétel vonatkozásában a díjfizetési határidő a díjreklamáció megvizsgálásának időtartamával meghosszabbodik.

(6) Ha a szolgáltató a bejelentésnek helyt ad, havi díjfizetési kötelezettség esetén a következő havi elszámolás alkalmával, egyébként a bejelentés elbírálásától számított 30 napon belül – az előfizető választása szerint – a díjkülönbözetet és annak a díj befizetésének napjától járó kamatait az előfizető számláján egy összegben jóváírja vagy a díjkülönbözetet és annak kamatait az előfizető részére egy összegben visszafizeti. A díjkülönbözet jóváírása vagy visszafizetése esetén az előfizetőt megillető kamat mértéke legalább a szolgáltatót az előfizető díjfizetési késedelme esetén megillető kamat mértéke.
süti beállítások módosítása