Tékozló Homár

Elfelejtettek futárt küldeni a hibás Lenovo tabletért

2014.03.07. 12:54 | jackyll | komment

Zolinak sehogysem sikerült rábírnia a TMX szervizt, hogy futárt küldjenek a hibás Lenovo tabletjéért:

Budapesten az Allee-ban vásárolt Lenovo tablettel a garanciajegyen szereplő szervizekhez fordultam volna, mert az aksi fura dolgokat művelt. Néhány pesti címet megcélozva vagy egymásra mutattak vagy egy új budaörsi cégre, mert ők vették át a szervizelést, így a garanciajegyen szereplő cégeket ne is hívjam, rendben.

Február 14-én már arról leveleztem a budaörsi céggel, hogy a futár eljön a készülékért, nem kell kimennem Budaörsre, de a mai napig nem hívtak, egyszer tudtam az ügyfélszolgálaton elérni valakit (hiába hagytam többször is üzenetet, nem hívtak vissza), aki azt ígérte, hogy másnap tuti felhív a futár, és elismerte, hogy az indulásnál voltak gondok.


Ezek után egy hete megint semmi, így gyakorlatilag 3 hete próbálom elérni, hogy az áprilisban lejáró szerviz-határidőn belül foglalkozzanak a készülékkel (mi történik, ha közben lejár a garancia?), de már vissza se hívnak, nem is írnak :-(

Róluk van szó: TMX Mobile Solution Szerviz Kft.

Ez így nagyon tré szolgáltatás, de nem tudom, mit szól ehhez a hazai Lenovo képviselet, mert az oldalaikon böngészve nem találtam infót arra vonatkozólag, hogy hova lehetne írni (az oldalon szereplő +36-80-100-424-es számon előfizető nem kapcsolható), így maradt a Fogyasztóvédelem és a Homár...

Majd kiveszek egy fél nap szabit, és kiviszem én Budaörsre a tabletet, hátha személyesen ügyfélnek érezhetem magam a szervizben.

üdvözlettel,
Zoli

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CBF 2014.03.07. 13:02:33

Na, már mindenki hazament hétvégézni?

Klágenfurt Jenő 2014.03.07. 13:06:09

Az van, hogy költségtakarékossági okokból sikerült a legolcsóbb és legtrébb szervizszolgáltatót megtalálnia a Lenovónak.

hawkeye 2014.03.07. 13:07:38

Te ezek után a kezükbe adod a gépedet???

Argentínában megdöntötték Perón asszonyt 2014.03.07. 13:11:38

Zoli, próbáld ezt a számot: +36-2-3880-319 , hétfő-péntek reggel kilenc és este 6 között.

bővebbet itt találsz: support.lenovo.com/en_US/feedback/detail.page?LegacyDocID=MIGR-76613

AtiSnatch 2014.03.07. 13:12:54

nincs más hátra, minthogy lenovódjuk a tanulságot! :)

CBF 2014.03.07. 13:22:10

@hawkeye: egyetértek, poszter elküldi a picsába a szervizt, aztán még jófejséget vár tőlük. Okos...

Atörökk 2014.03.07. 13:39:47

Zolit diszkréten szopattyák.

AtiSnatch 2014.03.07. 13:40:14

@atörökk: manyecs gyanúsan hallgat... :D

Atörökk 2014.03.07. 13:41:26

@AtiSnatch:
Lehet, épp szervizben van :D

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.03.07. 13:59:19

@AtiSnatch: Belehányt a tízezredes szájába, az megfullatt és beleálltak a földbe. Na de én akkor nagyon szomorú lennék.

Vagy egy hőlégballonon landoltak, és már az Atlanti-óceán fölött járnak.

Vagy egy felhőből kilépve egy sportrepülőgépet ütöttek el. Jaj! Semmi pénzér nem ugranék. Pont elég, ha a zebrán elütnek, mint a haveromat nemrég. Olyan brutális A-oszlopok vannak, hogy kanyarban nem lát semmit a sofőr.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.03.07. 14:01:59

@atörökk:

- Kedves madam, elmúlt az Anett szájzárja?
- Igen, mit akar?
- A farkamért jöttem.

Atörökk 2014.03.07. 14:03:05

@sugargiraffusplumps.:
Ejnye. Pedig úrinő nem köpköd :D

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.03.07. 16:36:08

Lila laptop, sejhaj,
Dell a logo rája!
Mert ez illik, illik, illik,
ez illik, illik, illik
az újpesti lányra!
MOCSKOS FRADI! MOCSKOS FRADI!

Manyecska 2014.03.07. 19:22:12

Anyátok picsáját, azt:DD..!!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.03.07. 20:05:13

@Szőkenő Szarvas: :)) Inkább értékeld, hogy hiányoltunk! Láttál bárkit is Cicmenért vagy Vászkáért egy könycseppet is elmorzsolni? Pedig igazán látogathatnának rendszeresebben a rohadtak!

szmoker (Homo Trollicus) 2014.03.12. 09:38:46

A héten mentem vissza Sumsang tablettáért a Telemaxba.
Előtte emilt küldtem hogy mi kell a garihoz, arra fél órán belül válaszoltak, bevittem a vackot, másnap jött sms hogy kész.

Homár Komment 2014.04.21. 23:14:08

Végül elvitték március 10-én, papírt se kaptam róla, de alkatrész-hiány miatt nem is lehetett javítani, így 31-én jött a futár az igazolással.
Ezután még pár nap levelezgetés a Notebook.hu részéről, de végül vásárolhattam másik készüléket, úgyhogy hepiend, még ha sokat is kellett várni rá.
Köszönet a segítő posztokért.

Hajnalka Szabo 2014.11.13. 12:57:17

Valaki tudna adni valami telefon szamot adni
süti beállítások módosítása