Tékozló Homár

Két szemüvegből összerakott egyet az Ofotért

2014.03.11. 15:07 | jackyll | 32 komment

Cigiző napszemüvegének lesérült az egyik lencséje, aztán amikor visszavitte az Ofotérthez, a keretet is sikerült használhatatlanná alakítani. Szerencséjére egy másik üzletben még volt ugyanolyan keret, amit át is hozattak neki, de abban meg selejtes volt a lencse. Úgyhogy végül a régi szemüvege utolsó ép lencséjét tették át az amúgy hibátlan új keretbe:

Olvasva a hírt, hogy vannak boltok, ahol TÉNYLEG vevőorientált a kiszolgálás, úgy tűnt, mintha ez lenne a kivétel. Szerintem meg ez az ALAP. Ugyanakkor én is meglepődöm, amikor ilyennel találkozom, és az Ofotért Rákóczi téri üzletében pont ilyen történt velem is.

2 éve vásároltam egy napszemüveget ott, amit egy év használat után selejteztem egy esés következtében; de mivel bevált, vásároltam egy ugyanolyat. Aminek - szintén egy ütés következtében (bringázok :) - egyik lencséje deformálódott.

Bementem hétfőn, számlával, hogy itt vettem, de sérült, én hibám - és egyből elkezdték javítani. A lencsét kivették, majd egy hőfúvó eszköz segítségével a keretet kezdték alakítani - nem sok sikerrel. Kérdeztem, van-e esetleg még ebből a márkából, de náluk nem volt. Megnézte viszont a központi nyilvántartásban, és talált a pécsi, debreceni és újpesti üzletükben, amit áthozattak.
 
Két nappal később hívtak is, hogy megérkezett, bemenve viszont kiderült, hogy egyik lencse gyári hibás, így el sem adják, leselejtezik. Viszont, hogy nekem kicsit jobb legyen, kicseréltek a meglévő szemüvegemből a jó lencsét a felhozatott jó keretbe, és tökéletesen működő szemüvegem lett ismét!

Szeretném ismét megköszönni az ott dolgozóknak, főleg az üzletvezető hölgynek, hogy tudja, mit jelent a vevőelégedettség.

Egy kis politika: ha mindenki ÍGY viselkedne a másikkal, hogy kicsit jobb legyen neki is, hiszen akkor ő is jobb kedvű, és nem basztat másokat szintén, egyből előrébb lenne ez az ország! :)
písz+láv

--
Üdv: Cigiző

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2014.03.11. 15:09:41

Ki jár még mindig Ofotértbe???
Én azt hittem, hogy a Kádár-rendszerrel együtt megbukott...

Talán még első is vagyok?

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2014.03.11. 15:13:03

@Jani haverja: Na, el is olvasva: Meg van dícsérve az Ofotért.

wezeeqq 2014.03.11. 15:17:43

A szemüveg nem occó mulatság még jó, hogy kinyalják az ember seggét. :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.03.11. 15:17:59

okulárésul az utókornak: ami passzol abbul mindig kettőt kell venni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.03.11. 15:22:00

Na, ez korrekt hozzállás :) Így kell ezt.
Következőt...! :D

helianthus 2014.03.11. 15:27:54

Ofotért óuó ez kell neked.

Manyecska 2014.03.11. 15:31:43

Szerintem vegyél síszemüveget. Vagy úszószemüveget. Abba bele is köphetsz /bár furcsán szoktak rám nézni olyankor beleturházok a vízbe is oszt rögtön nem azzal foglalkoznak!:P/

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.03.11. 15:31:55

ez esik-kel bringazas cimszo alatt?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.03.11. 15:36:59

@hagyma: Ó, a vörös posztó, a bringások.

Manyecska 2014.03.11. 15:37:24

@hagyma: hajjaj. estem én is olyat hogy három hétig járógipszben bicegtem..:( átrepültem a kormány felett!:D

Vittore. 2014.03.11. 16:00:28

Jackyll hülye vagy? Már két éve betiltották a cigiblogot, akkor minek linkeled? Ha jól tudom, az index még büntetést is kapott, mert a kormány szerint ez illegális cigireklámozásnak számított, vagy valami ilyesmi.

Zirowe 2014.03.11. 16:29:33

Amugy az ofotert egy nagy fos.

Vettem egy fasza okaley keretet es az ofotertben szerettem volna csinaltatni hozza lencseket.
Erre leadaskor alairattak velem egy papirt, hogy mivel nem naluk vettem a keretet, igy nem vallalnak erte felelosseget, ha esetleg tortenik vele valami, amig naluk van.
Nevetseges egy papir, de alairtam, mert jogilag ugyis teljesen alaptalan es nem allna meg a helyet seholy.

De ez milyen, hogy egy szemuveg uzlet nem vallal felelosseget?!
Akkor alapbol utasitottak volna vissza a melot.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.03.11. 16:42:20

Jobb ma egy szemüveg, mint holnap egy üvegszem!

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.03.11. 16:43:33

Az én babám kék szemű, nem kell néki napszemű! (veg)

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.03.11. 16:46:21

Honnan tudja a vak ejtőernyős, hogy rövidesen földet ér??

Lazul a póráz a kutyáján!!

Aureliano Buendía 2014.03.11. 16:47:56

Kéne vennem egy napszemüveget.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.03.11. 16:54:25

A zofotért nem valami vár szegi birodalom volt anno?

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.03.11. 16:55:48

Le is füstölt a fele a rejter feri uccában!

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.03.11. 17:01:40

....két vak beszélget:
-Te mé' pörgeted a gyerekedet a fejed felett??
-Kuss... körülnézek!!

(nem vagyok gonosz, bocs. Csak a vakok szöveccségének titkára)

Manyecska 2014.03.11. 20:07:03

Nem lennék pók. Annyi lencse, gondoljátok meg..

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2014.03.11. 21:07:20

@hagyma: Cigiző nicknevű internettársunk nekem szimpatikus.
Ennek ellenére muszáj kiírnom magamból azt, hogy ebből a posztból mindenki megtudhatja hogy CIGIZŐ egyben (BI)cig(L)iző is...
D

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2014.03.11. 21:10:52

@Vittore.: Na, a kormány is inkább foglalkozna Magyarország gazdasági problémáival, mint Cigiző blogjának betiltásával...
Jobb lenne Magyarországnak...
süti beállítások módosítása