Tékozló Homár

Családi telefonon zaklat a bank

2014.03.19. 09:37 | jackyll | 58 komment

Tamás nem érti, milyen fondorlattal nyomozták ki a felesége nevére vásárolt telefonszámot a Budapest Bank pénzbehajtási munkatársai. Annyi biztos, hogy nem az NSA-t állították rá:

Sajnálatos körülmények miatt elmaradtam a Budapest Bankos hitelkártyám havi törlesztésével, az elmúlt bő fél évben többször is. A bank persze hívogat, én hol felveszem, hol nem, mert mit is tudnék mondani nekik?

A mai napon érdekes hívás történt: a fiatalkorú lányom pár hónapja megváltozott, magán telefonszámán jelentkezett be a bank képviselője! Kíváncsi vagyok, honnét tudták meg a számot, ami biztos nem általam lett bejelentve (miért is?), és nem is az én nevem alatt lett vásárolva, hanem a feleségem vette. A hitelkártyán nem szerepel a feleségem….

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Antalbaba 2014.03.19. 09:39:09

Szép jó reggelt Mindenkinek:-)

AtiSnatch 2014.03.19. 09:45:00

@Antalbaba: csak semmi OFF kérem. vagy mehetsz b.zirandira.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.03.19. 09:49:46

ja, jóreggelt. kicsit fáj a fejem, meg ingerültebb vagyok a kelleténél, de azért túl élem.

vagy..nem azt kérdeztétek hogy vagyok?

joska61 2014.03.19. 09:50:59

Ez mindenképpen gusztustalan eljárás. A nemfizetés egyébként szintén.

kézműves étcsokimikulás 2014.03.19. 09:52:23

@batgirl: es amugy hogy vagy kedves versmondolany...ize,devenerlany???

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.03.19. 09:53:38

@kézműves étcsokinyuszi: óóó, köszönöm kérdésedet, a mai időben egy ilyen kérdés sokat ér..:D

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.03.19. 09:56:04

Van egy tutira bevált módszerem ezek ellen. Időben kell fizetni a törlesztőt!

2014.03.19. 10:09:36

A mai napon érdekes hívás történt: a fiatalkorú lányom pár hónapja megváltozott, magán telefonszámán jelentkezett be a bank képviselője!

Szerintem a kiscsaj új kanja volt, csak bankosnak adta ki magát amikor apuci felvette! :)

2014.03.19. 10:12:21

Tamás nem érti, milyen fondorlattal nyomozták ki a felesége nevére vásárolt telefonszámot a Budapest Bank pénzbehajtási munkatársai.

Mekkora mesterdetektívek mi?

Pavkoni 2014.03.19. 10:15:45

Te is olyan leleményes leszel, ha neked tartoznak pénzzel.

2014.03.19. 10:18:08

Megdöglöttetek?

kakukk11 2014.03.19. 10:22:43

A rohadt szemét bank, próbál elérni, mert a kölcsön kért és kapott pénzt nem vagy képes a vállalt feltételek mellett visszafizetni és még sunyítasz is. Remélem egyszer kölcsön adsz majd valakinek aki nem adja vissza pénzt. Biztos nem fogod próbálni elérni miután kinyomja rád a telefont.

2014.03.19. 10:35:14

Nekem az a hülye szokásom van, hogy néha tessék, vízművek kiáltással veszem fel a telefont, az zavarba hozza a hívót és elfelejti mit akart. Persze aki ismer, annál már nem működik. :(

neet 2014.03.19. 10:36:22

Hát ez teljesen hülye. Több szót nem érdemel.

Batgirl,
jobbulást!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.03.19. 10:39:10

@neet: :)) vannak még jó emberek:)))))))

Argentínában megdöntötték Perón asszonyt 2014.03.19. 10:44:33

"Sajnálatos körülmények miatt elmaradtam a Budapest Bankos hitelkártyám havi törlesztésével, az elmúlt bő fél évben többször is."

legközelebb orosz uzsorásnál vegyél hitelt, azok nem hívogatnak

Hartmy 2014.03.19. 10:47:41

Engem utcai telefonon zaklattak! Most menő vagyok-e?

neet 2014.03.19. 10:47:44

@batgirl: áh, csak van, aki megjátssza magát az internet anonimitásába burkolózva... ;-)
Amúgy ismerek ilyet (jó embert), aki nem mellesleg hekker, stb...

@jacques shiraz: +1

Csigorin 2014.03.19. 10:49:37

Fizesd ki aztan bekenhagynak, ilyen egyszeru.

neet 2014.03.19. 10:50:03

a fiatalkorú lányom pár hónapja megváltozott, magán telefonszámán jelentkezett be a bank képviselője!

Ezt 10x olvastam el, de még mindig azon morfondír, h jó vagy rossz irányba változott a lány. Kiskorú K Erzsébet?

Atörökk 2014.03.19. 10:50:26

"Sajnálatos körülmények miatt elmaradtam a Budapest Bankos hitelkártyám havi törlesztésével, az elmúlt bő fél évben többször is."
Ne ríjál, fizessél. Idióta Jones. Arról nem beszélve, ha megemelnéd a seggedet, bemennél a bankba, elmondanád, hogy ez van, beteg a mosómedvém, drága az állatorvos, most csak kevesebbet tudok fizetni, mindezt írásba foglaljátok, akkor nem zaklatnának telefonon. Ha meg sunnyogsz, ne csodálkozz rajta.

Atörökk 2014.03.19. 10:51:31

@neet:
Vagy töke lett a menyasszonynak, izé, a fiatalkorúnak?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.03.19. 10:52:07

@neet: egy hekker is lehet jó ember! Sőt! még egy troll is!!

neet 2014.03.19. 10:53:37

@atörökk: hát ha lenne tőkéje, nem tartanának itt. Bocs, ez szar volt, most csak erre telik.

AtiSnatch 2014.03.19. 10:54:33

@Hartmy: cöh, engem meg kaputelefonon...

AtiSnatch 2014.03.19. 10:56:09

bréking békávé poszt next epizód!

Atörökk 2014.03.19. 11:00:54

Émmikor tartosztam a banknak, a 0690-es számomat adtam meg.

helianthus 2014.03.19. 11:08:18

@Cicmen: egy ismerősöm női napozóval vette fel. A koliban közös teló volt. Csörgött, felvette, aki arra járt, megkereste a hívott felet.
Egyszer xy kórház elme és gyógykezelő intézetként vettem fel. Anyuka közölte, hogy téves és letette. Itt szeretnék utólag elnézést kérni!

FDToth 2014.03.19. 11:19:42

Időben kell fizetni, és nem fognak zaklatni. Sosem értettem azokat, akik hitelkeretet igényelnek, majd pedi grájönnek h nem inygen osztogat abank több tiz meg százerez forintokat.
Egyik imserősöm éppen tegnap újságolta h feljánlaottak neki havi 250eFt-s keretet, amit köv hónap elejáig kell visszatröleszteni és mekora már h neki adnak 250-et. persze, igénylje, csak ha ennyie hülye és örüljön az inyge 250-nek...

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.03.19. 11:32:25

@Hartmy: "Engem utcai telefonon zaklattak"

:)) Faszé veszel fel minden csörgő telefont. Lehet, hogy nem is téged akartak zaklatni.

metal · http://electric.blog.hu 2014.03.19. 12:04:54

Szóval kölcsönt fizetni nincs pénz, de a gyereknek telefonra van! Nincs több kérdésem:)

jézushka 2014.03.19. 12:06:53

Évekkel ezelőtt engem a city banktól hívtak, hogy adjam át az ő üzenetüket a szomszédnak, hogy keresték és hívja fel őket. vonalas telefon volt, gondolom cím alapján keresték ki a kapcsolatot.

Trunkel 2014.03.19. 13:28:44

Én úgy tudom, hogy ha a minimálösszeget (kb 5%-a az elköltött összegnek) befizeti az úriember, akkor a bank nem zaklat, hanem a maradékra pakolja a "kellemes" évi ~40%-nyi kamatot. De ezt lehet így tologatni maga előtt, anélkül hogy további következmények lennének. Ha meg azt se fizeti az már nagyon nem jó, ott már nagy baj van. Akkor tényleg nem telefont kellene venni a gyereknek...

Zirowe 2014.03.19. 14:05:06

"fiatalkorú lányom"

Miért, büntetve volt?
Ideje lenne megtanulni, hogy ez egy büntetőjogi fogalom.

Andie 2014.03.19. 15:18:16

Én ezt most nem értem igazán. A Hitelkártyákon van időntúli visszafizetés esetén hitelkamat. Nem is kevés, 30-40%. Ez a haszna a banknak, ha nem törleszted időben vissza az elköltött pénzt. Ezzel tehát mindkét fél tisztában van, mikor megkötik a szerződést.
De akkor mi a faxnak hivogatják a T. ügyfelet? Nem fizette vissza? Oké, szuper, végre lesz egy kis haszon.
Nekem Amexem van, ráadásul Gold, havi szinten többszázezret költök róla, és kritikusan vigyázok, hogy határidőre visszatöltsem rá. Soha 1 ft kamatot nem fizettem még nekik, ők viszont szépen tolják a használatért járó 1-2-3%-os díjat. Tavaly év végén valami 38ezer körül kaptam vissza. Tehát lehet "okosan" is használni a hitelkártyákat.
Visszakanyarodva a posthoz: ha mégis elmaradnék, és az uzsorakamat mellé még zaklatnának is, még aznap megszüntetném az egész kártyát.

seehman 2014.03.19. 15:42:51

@neet: valószínű a pubertáskort akarta körülírni :)

neet 2014.03.19. 15:53:04

@Andie: általában nem az ilyen mázlisták/józanul gondolkodók/pénzzel ált.ban rendelkezők használják OKOSAN a hitelkártyájukat, hanem bódog-bódogtalan, akire rátukmálták, és akik csak az első hónapot látják (?), amikor jön a lóvé.
Engem pl hetek óta zaklat a bankom, hogy használjam bátran a közel fél misit érő kártyát, amit adtak, (nem is kértem vazz, csak kiküldték!!!) nem értik, amikor magyarázom, hogy nekem erre nincs pénzem! (Mert ok, most elköltöm a fél misit, de utána mi lesz? Nem lesz miből visszarakni.) A bankos néni/bácsi feje -ilyenkor érzem- hogy hülyén néz ki a telefonból, h miről beszélek?

Aureliano Buendía 2014.03.19. 15:53:32

Fizetni kő, és nem felvenni minden hülye hívást:)

Örülök, hogy segíthettem. Fordulj hozzánk bizalommal máskor is, örömest adunk életvezetési tanácsokat.

seehman 2014.03.19. 16:30:12

Amúgy nem lehetett nehéz kideríteni a számot,val színű amikor a telót vettétek már rég nem volt fizetve a hitel,a bank magánnyomozója meg kifigyelt hogy mire szórják a törlesztőre valót,sunnyogva,más nevére.

Aureliano Buendía 2014.03.19. 16:33:49

Hercule Poirot, a Budapest Bank behajtási részlegének új munkatársa:)

Martinicske 2014.03.19. 17:17:02

"A bank persze hívogat, én hol felveszem, hol nem, mert mit is tudnék mondani nekik?"

Ez annyira jó :)

Mit mondok majd először is
Kedvest, szépet neki?
Midőn, mely bölcsőm ringatá,
A kart terjeszti ki.

S jutott eszembe számtalan
Szebbnél-szebb gondolat,
Mig állni látszék az idő,
Bár a szekér szaladt.

nandras01 2014.03.19. 17:53:16

@AtiSnatch:
nagy ügy, nekem a múltkor egy bagoly hozta a zaklatást, és mire annyit mondtam volna, hogy "kviddics", már el is repült.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.03.19. 18:07:44

Blankolt Bank, Ráfázol Bank, Undi Cretén Totya bank.... Pfffujjj a belem jön ki!

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2014.03.19. 18:13:40

@neet: Igen, itt én is leakadtam és arra tudtam csak gondolni, hogy szőrösödik a nunája és növekedésnek indult a melle. :D

Baluci 2014.03.19. 18:39:34

@atörökk: Elmondanám, hogy ez nem segít!... Hiába mentem be én is, és közöltem kerek perec mikor lesz pénzem - szart se ér vele az ember!... Ugyanúgy hivogatják! Csak azt nem értem, ha világosan tudtukra adtam mikor tudok törleszteni és nem sunnyogtam, akkor miért csinálják???... Miből gondolják, hogy attól lesz valakinek pénze, ha basztatják???... Úgyhogy azóta hagyom csak csörögni a telót...

Benoke2 2014.03.19. 20:28:13

btk 176/A 1. alapján ez zaklatás, ha nincs súlyos bűncselekmény, akkor ez egy évig terjedő szabadságvesztéssel is járhat az ügyintéző részére, azzal nem takarózhat, hogy főnöke utasította, mert ha törvénytelen az utasítás azt jogában áll megtagadni. (Ha az afsz -re hivatkoznak az semmit sem ér, mert a törvényt az aszf nem írhatja felül.) Az ilyen hívást rögzíteni kell, erről a banki alkalmazottat tájékoztatni kell, a felvétel pedig felhasználható bíróságon.

The Good Boy ! 2014.03.20. 06:22:29

egyszer réges régen, még jóval a válság előtt nekem is úgy alakult az életem, hogy budapest bankos hitelt vettem fel, amit én a poszterrel ellentétben mindig időben törlesztettem is. Nekem meg állandóan különböző vastag borítékokat küldözgettek új és szenzációs hitelajánlattal. Én persze mindet kukáztam. Még akkor is, amikor már rég megszűnt a kapcsolatunk. Aztán egy idő után már hívogattak is, hogy miért nem válaszoltam az ő visszautasíthatatlan ajánlatukra? egy idő után már kb. havonta eljátszottak ezt. Hiába kértem, hogy töröljenek a rendszerükből, mert nem érdekel az ajánlatuk, ráadásul, ha egyszer szükségem is lenne, akkor sem őket választanám ezek után. De a spamek csak jöttek továbbra is, volt olyan, hogy hamarabb hívtak, hogy mi újság, kell-e hitel (nem), mint hogy az aktuális boríték célba ért volna. Ekkor közöltem velük, hogy a hívásukat rögzítem, és amennyiben nem törlik az adataimat a rendszerükből, és még egyszer akkor a megfelelő szerveknél panaszt teszek ellenük (plusz rendőrség, zaklatás miatt, mivel ez már a mindennapi életvitel súlyos megzavarása szerintem).
Azóta nem hallok róluk szerencsére.

The Good Boy ! 2014.03.20. 06:24:18

Kimaradt, helyesen így lett volna: és még egyszer HÍVNAK, VAGY AJÁNLATOT KÜLDENEK, akkor

Andie 2014.03.20. 08:21:59

@neet: Dehát nem muszáj ám elkölteni azt a fél misit! Én se költöm el a 2,5-et, pedig annyi a keret. Mennyit költesz egy hónapban kb? Amit igyis úgyis ki kell fizessél? Boltban, tescoban, telefonszámla, villanyszámla, stb. Mind fizethető hitelkártyáról online! Ha mindezt mondjuk havi 100.000 ft-ra számoljuk (ennyit azért gondolom mindenki költ / hó ), akkor az évente 1,2 millió. Ennek az 1%-a: 12.000.- Ft. Ezt visszakapod ajándékba. És semmit nem tettél, csak a hitelkártyáról költöttél (és persze időben visszaraktad rá a pénzt - de ez nem okozhat gondot, hisz amúgy is elfizetted volna).

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.03.20. 10:16:24

@metal: Telefont vettek hitelkártyával. És?
Dupla élvezet!

Krumplibogár 2014.04.01. 14:39:15

A páromnak is van ilyen kártyája, néha mi is többször csúszunk a befizetéssel , ahogy a fizetése is -sajnos-.
Egyik hónapban telefonált egy kollégája -akinél az egyik céges mobilteló volt- , hogy keresték a Budapest Banktól az elmaradt befizetés miatt.
Honnan a fenéból tudták meg a cég mobilszámát -mellesleg van vonalas az irodán-, vagy a tizenvalahány szám közül honnan tudhatták melyiket kellene hívni, ráadásul egy ismeretlen személlyel közlik, hogy a párom tartozik nekik. Kiakadtunk rendesen. Ezután már csak a nyilvános plakát kell, hogy hahó XY 5 napja nem fizette be a részletét...

ahanem01 2014.05.19. 13:44:49

Posztoló! Ilyen antiszociális bunkóknak küldesz be ilyen posztot? Kérd ki a szerződés másolatát! Ha nincs (jó eséllyel nincs), akkor szard le őket!
süti beállítások módosítása