Tékozló Homár

Leragasztott szájjal éheztettek egy 5 éves gyereket egy katolikus óvodában

2014.03.31. 09:50 | jackyll | 106 komment

 ducttaped.jpg

Nemrég hallottuk az érdekes adatot, hogy az egyik budapesti katolikus óvódából ki kellett menekíteni egy gyereket, akit rossz magaviselete miatt úgy fegyelmeztek meg, hogy leragasztották a száját. A ragasztót még ebédnél sem vették le róla, tehát a többiek szeme láttára éheztették. Azóta már jobban van, talán még nem sikerült maradandó mentális károsodást okozni nála.

Az ennyiből is egyértelmű, hogy az emberi kapcsolatokról testközeli ismeretekkel nem rendelkező katolikus egyház képviselőit semmiképpen nem szabad gyerekek közé engedni (ha ez még eddig nem lett volna nyilvánvaló). Angliában egy szintén egyházi iskolában  néhány hete felfüggesztettek egy spanyol és művtöritanárnőt, aki 10-11 éves iskolások száját ragasztotta be, hogy csendben maradjanak. De mit érdemel az a bűnös, aki egy halom oktatási intézményt játszott át a pszeudobarbár hiedelmek alapján működő szekta karmai közé? A középkor jobban teljesít.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cirrmurr 2014.03.31. 10:00:51

Gondolomlátta a konyhásnéni meg egy két tanár aki pont le'szarta hogy éppen gyerekszivatás folyik. Bünrészesek.

Nekem egy ismerősöm gyerekét verte meg a gondnok az oviban mert "hangos volt" (3 évesen milyen legyen? ) Falazott neki az egész intézmény.
Én ha kék-zöld sérüléssel játszótéri sérüléssel vagy csúzdán lenyuzott lábbal vinném a gyereket az oviba meg rámhivnák a gyerekvédelmist Tek -et Ávht meg minden 3 betüs ingyenélőt.
Rohadékok vannak az ovikban meg a sulikban. Sok lelkilegsérült kiégett alul sem fizetett frusztrált pedamókust irritálja még a légyzümmögés is.
Egyszóval 15 év szolgálat után idegbeteg banda az egész!

cirrmurr 2014.03.31. 10:06:56

De mit érdemel az a bűnös, aki egy halom oktatási intézményt játszott át a pszeudobarbár hiedelmek alapján működő szekta karmai közé? A középkor jobban teljesít."

De minek vitted oda ha ez a véleményed???

Mi 3 ovit fogyasztottunk el eddig most a város másik végébe hordjuk a gyereket mert ott van normális ovoda.

Volt olyan hogy a fiugyerekek egymás tökét tapogatták huzogatták mint egy buzzzi szektába, szerencsére "csak" szemtanuja volt a gyerek, az óvónéni szerint ez természetes.

2014.03.31. 10:08:57

homárelbulvárosodó kormánypártellenessenkampányoló állítólagúgyhallottamtényekkeloperáló külföldibérügynököketmelengető rémhírterjesztők posztjait sok szeretettel csámcsogásra átvesszük.
CSÁM CSÁM

2014.03.31. 10:10:29

@cirrmurr: óvónéninek igaza volt. olvass gyerekbarát nevelési könyveket. ne a saját agymosott rémhírfélelmeid vezessenek.

cirrmurr 2014.03.31. 10:23:59

@Kulics: Agymosott? Rémhir? Tapasztalatot iram , tanulj meg olvasni. Ja ha neked normális akkor csináld.-))))

fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2014.03.31. 10:25:03

ez nagyon dúrva, megyek átiratom a gyereket a zsidóoviba és megyek szavazni az mszp-re.

Narancskommunista (törölt) 2014.03.31. 10:26:08

Zalában ezt úgy oldják meg, hogy pálinkás rongyot tesznek a szájába, és akkor kussban marad a büdös kölke.

Darth Revan 2014.03.31. 10:26:14

@cirrmurr:
Sok helyen az egyetlen iskolat adtak oda az egyhazaknak.

Anyagyilkosokra elobb biznam a gyerekemet mint papokra.

cirrmurr 2014.03.31. 10:34:18

@Darth Revan: Minden oviban akadhatnak problémák, Pl a leggyakoribbak. Nemtörődöm óvónénik akik leszarják hogy néhány gyereket napi szintem megvernek megaláznak a nagyobbak, idegbetegek,akiket a légyzümmögés is zavar, liberálisok akik figyelnek ugyan de leszarják ha az ötéves éppen leszopatja magát a 4éves kiscsajjal előttük meg 20 gyerek előtt, és a Vallásos ovónénik aki rohadtul bizonyitani akarnak hogy náluk aztán rend lesz, ezért katonai kollégiumot varázsolnak a játékos képességfejlesztés helyére az oviba.
Mind közül a vallásos óvónénik a legrosszabbak,mert nekik "igazuk, meg küldetés tudatuk" van. Észérvekkel nem lehet velük tárgyalni csak ha hozol egy Pápai határozatot arról hogy rossz amit csinál :-))))

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.03.31. 10:43:31

nemtudom honnan szedte jackyll ezt a hírt, tán jó vóna odaírni.

ettől függetlenül, az a bikicsunáji magasságokban vergődő wannabiagysebész jeti aki odaadta az iskolákat a kaotikusoknak azonnali kasztrálást érdemel. és ne is jöjjenek a nincsrápénz mantrájukkal mer az meg rohadtul uncsi már.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.03.31. 10:47:32

@cirrmurr: Én a vallásos náci ovónénire szavazok a beleszarok ovónénivel szemben, mert ő mé mindig emberségesebb, mint az elszabadult gyerekhorda.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.03.31. 10:47:32

@sugargiraffusplumps.: Perszehogy nincsrápénz. Azt is odaadták az ájtatos manóknak.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.03.31. 10:49:06

@agresszív kismalac: tengerbe a vizet hordani. ehh, legyen inkább újposzt mer ezen csak felbaszarintom magam úgyis.

cirrmurr 2014.03.31. 10:49:37

@sugargiraffusplumps.: Igy van! Van pénz , ha kell néhány 100 milla szóljanak a politikus haveroknak, van a számláikon elég.
Szégyen hogy az állam nem tud iskolát fentartani, egészségügyi intézményeket fentartani, normális diákétkeztetést adni, mert nincs pénz.
Holott a haverok bankszámlája , nejlonszatyra ,meg nokiás doboza tele van az adófizetők ( a mi!) pénzünkkel.

joska61 2014.03.31. 10:50:09

Szerintem van az a kor/intézmény, ahol mégiscsak jól csinálják a dolgokat a papok.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.03.31. 10:50:11

@sugargiraffusplumps.: "honnan szedte jackyll"

Gyerekkorában abuzálták az ovódában, és most hipnőzisban előjött.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.03.31. 10:52:21

@agresszív kismalac: @sugargiraffusplumps.: Igen, ez felzaklat, ne mérgelődjünk!

Új, nyugis posztot kérünk, ahol a cipőboltban levágják a poszter ujjait, hogy beleférjen a cipőbe.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.03.31. 10:54:07

@joska61: nekik bisztosan jó. megspórolják a hustler-előfizetést is, a hülyének is megéri, nemigaz? nahaggyálmár.

@cirrmurr: példának okádék. de mostmár télleg kéne új poszt mer ez még csak nem is vicces.

cirrmurr 2014.03.31. 10:56:21

@atpijkamo: Persze rendet kell tartani, de az óvoda nem iskola,nem szakkör.

Egy kis érdekesség neked. A liberalizmus hazájában 1955 ben!!!!!!!! még állami Négertörvények voltak, az Amerikai Közlekedési vállalat irásos szabálykönyvbenirta elő hogy a Négerek csak hátra ülhetnek a buszon és kötelesek átadni a helyüket fehérbőrüeknek!
1955!
Nálunk 1955 ben már rég nem volt szabad zs..ni ci...ni mert még a kocsmából is elvitt a rendőr.
Szóval anyáznak bennünket Horthy meg a nyilasok miatt ( nem alaptalanul) , de nálunk 1945ben vége lett az Állami rasszizmusnak, a FEJLETT Amcsik meg 1955ben még hátraültették a "Niggereket".

batrak.blog.hu/2014/03/26/a_no_aki_ulve_valtoztatott_a_vilagon

joska61 2014.03.31. 10:58:27

@agresszív kismalac: A posztra válaszoltam, ott ez a végkövetkeztetés. @sugargiraffusplumps.: Százalékos arányban elenyésző alapján általánosítani egyszerű ostobaság. Nézz körül Pannaonhalmán, Esztergomban, vagy más nagyobb valamelyik egyház által működtetett gimnáziumban, beszélgess ott végzett emberekkel, azonnal kicsit árnyaltabb lesz a világképed. Már ha van rá igényed. Sanszos, hogy nincs.

cirrmurr 2014.03.31. 10:59:37

@sugargiraffusplumps.: Ja jólenne valami lecsipte a tökét a 4 es metró. cikk:-)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.03.31. 11:00:25

@cirrmurr: Bárhogy is utáltam rákosit és kádárt, voltak alőnyeik is a rendszerüknek, elismerem.

cirrmurr 2014.03.31. 11:00:53

@joska61: Tanitottam a papok félkézről sikerült gyerekeit Pannonhalmán Győrbe (bencések). Mire vagy kiváncsi?

horex · http://horex.uw.hu/ 2014.03.31. 11:02:02

Aki katolikus számojjon a böjttel

cirrmurr 2014.03.31. 11:02:26

@atpijkamo: Én ennek ellenére is utálom őket :-)))

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.03.31. 11:09:47

@joska61: te miket tucc! köszönöm, az átlagnál jóval mélyebben sikerült betekintenem az ún. "munkásságukba". élvezd a rendszert amíg lehet, remélhetőleg hamarosan végük lesz.

@cirrmurr: a kaotikus abuzálók tökét lecsippantani, ha szabad kérnem.

Willie 2014.03.31. 11:19:11

@sugargiraffusplumps.: Pedig ez a lenyeg. Meg az, hogy a megyo fele 50%-os beremelesbol egy honapot fizetett a koltsegvetes a tobbit az onkorinak kellett kigizdalkodni ugy, hogy semmifele extra keretet nem kapott ra. Nomost ugy konnyu felemelni a tanarok fizeteset, hogy mas allja a cehhet. Ezert volt az, hogy sok onkormanyzat igyekezett megszabadulni az iskolaktol, amint csak lehetett mar 2010 elott is. Egyebkent, hogy az ovodakrol is legyen bezzegnemetorszagban nem is nagyon van olyan ovoda, ami nem egyhazi kezeles alatt all. A kisebb varosokban konkretan 0 db ilyen van. Megis teljesen jol elvannak.

murva 2014.03.31. 11:36:35

Én visszahoznám a múltban oly népszerű Taigetosz-programot, de nem gyerekekkel szemben...

Willie 2014.03.31. 11:37:39

@sugargiraffusplumps.: ez egeszen biztosan igy van, testkozelbol ismerem a helyzetet, ugynis ket gyerekem is jart ovodaba No-ban egy 15 ezres telepulesen, ahol lehetett a katolikus ill. az evangelikus ovodak kozul valasztani. Mas lehetoseg nem volt. A kozeli 100 ezres varosban volt elvetve nehany onkormanyzati fenntartasu ovoda megfizethetetlen aron (600 Eur/gyerek havonta).

VIC20 2014.03.31. 13:22:14

poszt toló és egyéb marhák:

,,katolikus egyház képviselőit"

Az óvodákban ovónénik vannak. Az iskolákban zömmel tanítók, tanárok.

Hittanórán esetleg találkozhat a gyerek élő pappal. A pap/apáca tanár elég ritka - legalábbis az oktatás alsóbb szintjein.

Jelen esetben az egyház fenntartóként kapcsolódik a történethez, nem a képviselőivel.

VIC20 2014.03.31. 13:28:42

Egyébként hol a forrás? Ja, hogy ez lenne az? ,,Nemrég hallottuk az érdekes adatot..." Muhaha!

Simán föl lehetne jelenteni és kellene is az ilyen szennyterjesztőket.

(Ha valós a hír akkor én kérek elnézést. Viszont ebben az esetben miért a forrás elhallgatása?)

VIC20 2014.03.31. 13:35:12

@cirrmurr: ,,@joska61: te miket tucc! köszönöm, az átlagnál jóval mélyebben sikerült betekintenem az ún. "munkásságukba". élvezd a rendszert amíg lehet, remélhetőleg hamarosan végük lesz.
"

Igaza volt: ,,sanszos, hogy nincs". :)

Neked meg: a remény hal meg utoljára... :) De csak puffogj nyugodtan, jót tesz a májnak...

Narancskommunista (törölt) 2014.03.31. 14:02:27

@atpijkamo:
A kettő "előnyös" kombinációja a "legjobb", amelyik küldetéstudatból bünteti azt a gyereket, amelyiket a többi baszogat.

Narancskommunista (törölt) 2014.03.31. 14:06:44

Egyébként én olyan sztorit tudok, ahol az általános iskola, miután egyházi kézbe került, lezüllött a béka segge alá, mert sok szülő úgy gondolta, hogy az elcseszett gyereküket majd az egyházi iskola megneveli, ezért átíratták ebbe az intézménybe. Aztán a megnevelésükből nem lett semmi, viszont megkereszteltek egy rakás pogány gyereket, meg megszopatták a protestánsokat.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.03.31. 15:30:07

@Narancskommunista: "bünteti azt a gyereket, amelyiket a többi baszogat."

:)) Nem tudtam, hogy lehet fokozni. Tévedtem.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.03.31. 15:31:28

@VIC20: Nekem voltak olyan évfolyamtársaim, akiket piarista szerzetesek tanítottak. Nem csak hittanra. Legendásan jó iskola.

Pernahajder Campbell (The Scunner Cambell) 2014.03.31. 15:40:42

kozonseges ateista uszitas! attol, hogy valaki vallasos, attol meg lehet seggfej. a seggfejseg nem vallas fuggo. a legszanalmasabb altalanositas, amit a poszt feltetelez, es bizonyitja irasanak szuklatokruseget. plane szanalmas osszemosni egy angliai esetet egy olyan magyar esettel amit csak hallott a nenikeje, bacsikajanak az ismerosetol.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.03.31. 15:44:18

@Narancskommunista: Egyrészt igazad van.

Másrészt van egy olyan szervezet, ami a lelki üdvösségemet őrzi, minden titkomat meggyónom neki, egyházi adót fizetek neki, hadd ne kelljen már az utódaimért aggódnom, ha rájuk bízom, hogy megverik és megbasszák.

anarch 2014.03.31. 15:51:09

@Dr. Kix: Valószínű média-hekk, érdemes rákeresni rá erre így, idézőjelekkel együtt: "Nemrég hallottuk az érdekes adatot"

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.03.31. 16:16:54

@atpijkamo: megbasszák, aztán a felettesei véletlenül beazonosítják az elkövetőt de nem mondják el senkinek mert rájuk nem vonatkoznak a világi törvények és kussolnak meg lapítanak mint szar a fűben. egy olyan intézmény amelyik képes egy ekkora volumenű jog-és törvénysértést (amely évtizedeken/századokon keresztül folyt/folyik) ájtatos fejjel kollektíven eltussolni az ne formáljon jogot semmire az elmarasztaló bírósági ítéleten kívül. uff.

szvsz 2014.03.31. 16:25:06

"Nemrég hallottuk az érdekes adatot, hogy az egyik..."

Én azt is hallottam ám, hogy Dániel Zoltán külföldi reakciós békaemberekkel szövetkezett a Dunában a víz alatt, hogy megbontsák a munkásosztály egységét...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.03.31. 16:37:45

egyesek viszont képesek a százalékos hibaarányokat érvként felhozni, itt megáll az eszem is, nyilvánvalóan fogalmuk sincs a valós esetszámokról. másrészt a liter vízbe belekevert akárcsak egy százaléknyi híg fos is ihatatlanná teszi az egész liternyi vizet is.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.03.31. 16:40:24

"Nemrég hallottuk az érdekes adatot (...)"
Valami konkrétumnak jobban örülnék. Nincs?
Én meg hallottam egy bizonyos vérvádról... :)

dr. mesterséges színezék 2014.03.31. 16:42:26

Több (személyes és társadalmi alapú) okom is van arra, hogy ha rajtam múlt volna semmiféle egyháznak nem adtam volna vissza iskolát, nem hogy oda, de ez a poszt így ("Nemrég hallottuk az érdekes adatot") olyan, mintha Selmeczi Gabi és Szijjártó Peti hozta volna össze unottan a homozóban, amikor Viktor egy órára elvitte a dömpert és a lapátot.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.03.31. 16:47:21

"Nemrég hallottuk az érdekes adatot"
Kissé suta a megfogalmazás...

Egyébként ritkán kerül ki ép ember a vallási iskolákból és mindegy, hogy a katolikus Pannonhalmáról vagy a református Debrecenről van szó. A hit gyülisek pedig a munkatársakat terrorizálják, a szcientológistákról nem is beszélve...

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.03.31. 16:51:27

@sugargiraffusplumps.: Miért hány % fajtalankodás elfogadható szerintük?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.03.31. 16:54:16

@agresszív kismalac: na látod, ezt tőlük kéne megkérdezni mer én bisztos olyan marhaságokat mondanék minthogy nulla és annak többszörösei.

pizza 2014.03.31. 16:54:33

Ostoba pedagogusok mindenhol vannak, engem allami ovodaban allitottak be a sarokba miutan betort a fejem mondvan, hogy ne sirjak. Utana egyhazi iskolaba jartam, es nagyon halas vagyok azert a nevelesert, amit ott kaptam. Idiotak mindenhol vannak, de a teny az, hogy a legtobb ember, aki egyhazi oktatasi intezmenybe jar, az semmilyen komoly problemaval nem talalkozik es magas szinvonalu oktatast kap.

"...az emberi kapcsolatokról testközeli ismeretekkel nem rendelkező katolikus egyház..."
Rengeteg peldat lehet mondani arra, hogy egyhazi szemelyek igenis kompetensek az emberi kapcsolatok teren. Nezd meg, hogy Pal Feri eloadasain peldaul mennyi ember szokott megjelenni, koztuk rengetegen olyanok, akik nem vallasosak, hanem kifejezetten csak a parkapcsolati tanacsaiert mennek el.

En nekem szimpatikus blog a Homar, de ez a poszt igazan nem kellett volna...

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.03.31. 16:55:53

@Pernahajder Campbell (The Scunner Cambell): Az emberek hajlamosak az általánosításra és az előítéletekre. Például a katolikusoknál bevett szokás azt feltételezni a többi katolikusról, hogy mindenki kedves, jóindulatú és aki rossz, az biztosan nem keresztény.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.03.31. 17:00:24

@sugargiraffusplumps.: Mikor egy részeg belepisilt egy amerikai kisváros ivóvíztározójakén funkcionáló tóba, az előljárókat csak nagy-nehezen sikerült meggyőzni arról, hogy ne engedjék le az egész tavat. Megitták, oszt jólvannak.

2014.03.31. 17:02:30

@cirrmurr: normális.
egy kisgyerek "felfedezi" a testét.
semmiféle nemi eltévelyedés nincs ebben.
olvass gyereknevelési könyveket.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.03.31. 17:06:39

@pizza: Nekem meg a templom egere a pénzügyi tanácsadóm. Pál Ferihez az megy el, aki akar. Azzal van a baj, hogy az egyházakat mesterségesen hozták előnyös helyzetbe mondvacsinált, szemforgató indokokkal. Így, ahol a falu egyetlen iskoláját kapta meg a klérus, ott szopás van.
...remélhetőleg csak képletesen.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.03.31. 17:06:57

@atpijkamo: ennyi erővel a pincér is belehugyozhatna a levesedbe, a reklamáció meg jogtalan mert a főpincér szerint nem is olyan nagy baj az, meg különbe is: bele nem haltál.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.03.31. 17:14:02

@Kulics: "...felfedezi a testét." Aha. Érdekes, nekem sosem támadt ingerenciám arra (se az oviban, se később), hogy a fiútársaim nemi szervét fogdossam.
Szerintem te rossz könyveket olvastál. Mindenesetre én nem szeretném, ha a fiam így nézne ki majdan:
m.facebook.com/story.php?story_fbid=689806674432210&id=520991577980388&refid=28&_ft_=qid.5996971156470068320%3Amf_story_key.2041464779910074258&__tn__=%2As

pizza 2014.03.31. 17:16:13

@agresszív kismalac: En sem tartom jo otletnek az orszag eroszakos elegyhaziasitasat, amit a mostani kormany muvel, de most nem ez a kerdes. Az egyhazi iskolakban ugyanolyan pedagogusok vannak mint az allami intezmenyekben, ugyanazokon az egyetemeken tanulnak. Szerintem a problema gyokere a szetvert pedagoguskepzes es a tanarok alulfizetettsege. Termeszetesen ha egy egyhazi intezmenyben tortenik problema, akkor joval egyszerubb az egyhazra mutogatni a kormany helyett. Ha egy kis falu egyetlen iskolajat megkapta az egyhaz, a legtobb esetben ugyanazzal a tanari karral folytatta a munkat. A fenntarto valtassal nem hiszem, hogy kulonosebben tobb "szopas" jart volna mint ami addig volt.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.03.31. 17:19:58

@pizza: Akkor ajánlanám neked ezt az internet nevű dolgot, amit most találtak fel. Csuda dolgokat lehet találni. Amúgy, ha minden ugyanúgy megy tovább, akkor minek is kell az egyházasítás?

Aureliano Buendía 2014.03.31. 18:08:36

Nagyböjt van. Mit nem lehet ezen érteni?

Aureliano Buendía 2014.03.31. 18:11:28

Leragasztott szájjal éheztettek egy 5 éves gyereket egy katolikus óvodában
oktatás gyerek egyház blikk bulvár

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.03.31. 18:25:33

Lányomat neves egyházi kaotikussba íratta a hüje annya, ötödiktől érettseggig!
Ráadásul alapítványi suli is volt. Csak 23 osztályfőnökük volt(!!!), mert aki nem táncolt a papokkal, vagy az alapítvánnyal mehetett!
Mondom neki "....-te mikor tanulsz?"
"- ...nem kell mert nem bukik senki!"
A szalagavatón végignéztem az végzős lányokon...
Mondom neki:"-Te ez inkább qrva képző mint 1házi suli!!"
-Ááá csak a másik végzős osztály az...
(na végül én adtam rendes szakmát kezébe, aranyműves lett rajztanár helyett)

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2014.03.31. 18:35:06

nálunk meg az iskolákban a tudomány nevű szekta dogmáit kellett bemagolni, és visszaszajkózni, különben megbuktattak

ebből is látszik, hogy aki a tudomány meséit bekajálja, az normális ember nem lehet

Bátorkeszi 2014.03.31. 18:45:26

Nyilván annak is ezer oka van, hogy miért is lesz valaki az óvodában kezelhetetlen. Erről leginkább a szülei tudnának mesélni. Vagy csak "gyártási hiba..."

Bátorkeszi 2014.03.31. 18:47:17

Amúgy pedig ez nem "adat", hanem "hír".

2014.03.31. 18:58:13

'z emberi kapcsolatokról testközeli ismeretekkel nem rendelkező katolikus egyház képviselőit semmiképpen nem szabad gyerekek közé engedni '

1. Miből gondolja a poszt szerzője, hogy a katolikusoknak nincsenek 'emberi kapcsolatai'?

2. Hogy gondoja kivitelezni a távoltartást? Elég lenne bezárni az egyházi oktatási intézményeket, vagy gyökeresebb megoldás kéne? Esetleg numerus clausus a pedagógus szakokon?

vNHM 2014.03.31. 19:02:15

Nyilvan igy tortent.

Pernahajder Campbell (The Scunner Cambell) 2014.03.31. 19:02:37

@Online Távmunkás: Az a baj, hogy te is általánosítasz: "Qéldául a katolikusoknál bevett szokás" :). Amúgy nem is lenne ezzel baj, hiszen minden vallásnál működik ez a bizalom dolog. És minden vallásnál történnek visszaélések is :) Ez megint nem vallás függő! A seggfejség vallástól független :)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.03.31. 19:04:47

@sugargiraffusplumps.: "a pincér is belehugyozhatna a levesedbe"

Bele is hugyozik, ha kiérdemled. Pincérekkel a fogyasztás befejeztével érdemes csak keménykedni.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2014.03.31. 19:22:59

cirrmurrnak fasz, zümmögő légy, és óvónéni, és vallás fóbiája van úgy olvasom itt.
asszem ez már klinikai eset.

CID 2014.03.31. 19:25:32

jackyll te paraszt, sem kaotikus párti sem FIDESZ hívő nem vagyok, de ennek mi a bűbánatos köze van a homárhoz? Persze, gondolom én, ezt már páran megkérdezték...

Aureliano Buendía 2014.03.31. 20:08:54

„Nemrég hallottuk...”
Értem. Teljesen hiteles és megbízható forrás. Dzseki, ez még a Blikkben sem menne le a 7. oldalon sem.

Pernahajder Campbell (The Scunner Cambell) 2014.03.31. 21:18:15

Régen a tékozló homárnak nem volt szüksége ilyen cikkekre! ennyire vásárló centrikus lett mindenki, hogy így kell klikkelést, kommentelést és az olvasottságot növelni?

Répázó 2014.04.01. 07:26:43

Most linkeljek be videókat a Hit Gyülekezete nevű szektáról? Ennek mi értelme. A vallást nem az ember teszi, hanem fordítva. Azért mert valaki azt mondja, katolikus még lehet ördögi és hazug. Ettől a biblia nem lesz pornó könyv. Valami támadás folyik a keresztény egyház ellen és már nagyon unalmas.

2014.04.01. 09:55:18

@agresszív kismalac: rendben !
te nem csináltál ilyet.
azt az "állítólagos" hírt hallottad hogy amcsiban egy 4 éves kisfiút vádolnak szexuális zaklatással mert az oviben megmutatták egymásnak a pölömpölőjüket ?
na ez pont egy beteg korszellem.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.04.01. 10:17:51

@atpijkamo: Rákosit nagyon szeretem, egy éves uralkodására vetítve átlagosan ő csukatott le, kínoztatott meg és végeztetett ki a legtöbb kommunistát. Ráadásul még keresztény vértanúkat is szállított, akik közbenjárnak megkopott szárnyalású megélhetési bloggereinkért is...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.04.01. 10:25:41

@sugargiraffusplumps.: És mi legyen a zsidó, a református, a szcientológus, az ateista, a zöld, az apolitikus, a toronyőr, a nihilista, a mindenféle -ista és az indexes abuzálók pöcsével? És az ugyanilyen indíttatású érzelmi terrort folytató, "pogány anyaistennőként gyermekeiket felfaló" (örökös boldogtalanságra kárhoztató, mindenkitől elválasztó) picsákkal?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.04.01. 10:27:15

@atpijkamo: Hogy jön ide a NAV? Ja bocs, oda 100× annyi adót fizetsz, és még téged is megbasz?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.04.01. 10:29:44

@khamul: Goebbels nyomán a keresztények, különösen a katolikusok (és a nálunk kis létszámú ortodoxok kiirtása lenne az ilyenek szerint az "Endlösung.
www.magyarkurir.hu/hirek/goebbels-ravasz-huzasa-pedofil-papok-vadja
Az antikrisztiánusok mind egyformák, legyenek bár barnák, zöldek vagy vörösök.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.04.01. 10:33:33

@Kulics: Próbálom felfedezni a logikát az érvelésedben. Amint sikerül, haladéktalanul jelentkezem.

2014.04.01. 11:12:17

@Kitalátor (másként) gondolkodó:

Igen, ilyenekről hallani.
Jelen esetben csak a támadás primitívsége lepett meg.
Goebbels okosabban csinálta volna.

Alaister Grand 2014.04.01. 17:06:45

Katolikusok bármire képesek. :(

BéLóg 2014.04.01. 22:12:41

@Alaister Grand: Hát még az ovónők, a tornatanárok, a nyelvoktatók és a kórházi nővérek!

valerio 2014.04.02. 16:26:48

news.ca.msn.com/top-stories/bc-teacher-duct-taped-students-mouths A Homár fotója innen van...?!?! Legalább neveznék mag a kép forrását...

ahanem01 2014.05.29. 13:51:41

@Pernahajder Campbell (The Scunner Cambell): Vannak a vallásosak és akik gondolkodnak. :D

Gyereket vallás közelébe vinni egyszerűen bűn!
süti beállítások módosítása