Tékozló Homár

Jóváírni is szokott a Telekom

2014.04.04. 10:18 | jackyll | 32 komment

Valóban kezdtek túlszaporodni az elmúlt napokban a sajnálatos események, amire válaszként befutott a Telekom-békemenet, néhány pozitív példa, mert ilyenek is vannak. István például sim-kártyát cseréltetett a T-pontban, amit majdnem kifizettettek vele, arra hivatkozva, hogy nem tőlük vette a telefonját. De aztán kiderítette, hogy ez nem is feltétel:

Egy kis pozitív dolgot is szeretnék megosztani Veletek, ami mostanában történt velem a T-mobile-lal kapcsolatban. Történt, hogy Kedves párom kapott egy új telefont - hát hogy őszinte legyek az EBAY-ról, mivel ott már megfizethető a 4 magos, itthon meg még alig kapni - de szerencsétlenségünkre csak a micro SIM kártyát tudtam volna belepréselni, neki viszont még a hagyományos volt. Így elmentünk egy T-pontba, hogy ott kicseréljék, mivel erre csak személyesen van lehetőség. Előtte találtam egy leírást, hogyha az az oka a cserének, hogy az új telefonba nem fér bele a SIM kártya, akkor a csere díjmentes.

Hát a T-pontos hölgy ezt másképp tudta, szerinte csak akkor díjmentes, ha a készüléket a T-től veszem (lássuk be, akkor felesleges is lenne cserélni, mert logikusan olyat adnak ami jó bele), én meg mivel nem szeretek vitatkozni ráhagytam, tudván úgyis csak a hó végén terhelik meg a telefonszámlát vele. Majd hazaérve írtam egy e-mailt a T-mobilnak, hogy amit én találtam leírás, abban nem szerepel, hogy szükséges lenne a telefont a T-től vásárolni. A hónap végi számlán pedig az összeg törölve lett, sőt a határidő előtt jóval kaptam egy levelet a T-mobil-tól, hogy természetesen jóváírják. Így rájuk egy rossz szavam nem lehet.

Utána még megreklamáltam, hogy az előfizetésben szereplő MobilTV szolgáltatást sem tudom hónapok óta használni, holott 1 éve még működött, a készülékem és az előfizetésem alkalmas rá. Erre is megkaptam pár napon belül a választ, hogy bár valószínű én vagyok béna, de azért egy jelentősebb összeget jóváírnak számlámon. Tehát még maradok előfizetőjük, mivel egy rossz szavam nem lehet rájuk.

Mancika sem bírta tovább a negatív hozzáállást, kifakadt:

Miért van, hogy csak a rosszat és a "mocskolódást" osztja meg itt mindenki??? Sok minden rosszat lehet mondani, olvasni itt a szolgáltatókról. Bár a Magyar nép nagyon tud panaszkodni (sokszor jogosan!!!) de a jót miért nem osztjuk meg egymással???

Rengeteg negatív kommentet olvastam mostanában itt is és a facebookon is pl a Telekom ügyfélszolgálatairól. Nekem pl soha nem volt negatív tapasztalatom velük, pontos infókat kaptam és, ha volt bármi gondom, sikerült megoldanom velük mindent! Nem voltak lekezelők, nem voltak unottak, bár néha valóban sokat kellett várni, hogy én is az ügyintéző pultjához jussak, de ezt be fogom áldozni a jövőbe is, mert a jó kiszolgálás mindent megér nekem! Nemem bejött a szolgáltató is, és a személyes ügyfélszolgálatuk is! Maradok itt, az biztos!!!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

helianthus 2014.04.04. 10:30:05

Mancika for prezident!

hobbitroll 2014.04.04. 10:30:59

mancika és pistike feladatba kapta, hogy fényezzék kicsit a trécsótányt, mer' fogynak a zügyfelek?

Brion 2014.04.04. 10:31:19

T-mobile ügyfélszoliról nekem is csak jó tapasztalataim vannak. Anno telefonosok hülyeséget mondtak, megreklamáltam, és napok alatt visszahallgatták, visszaminuszolták a számlát sűrű bocsánatkérések közepette. A személyes ügyfélszolgálatok nagy részében is mindig próbálták a nekem legmegfelelőbb megoldást találni. Amikor a lassú rendszer miatt vagy félóra volt az ügyintézés nem győztek bocsánatot kérni. Énse mennék át máshova, lassan 18 éve itt vagyok több előfizetéssel.

helianthus 2014.04.04. 10:32:50

Egyébként tudom a választ. A pontos infó és nembunkó ügyintéző az alap. Azt nem kell megosztani.
Max, ha átlagon felül kedves, pölö fűszoknyában táncol üizés közben. Na azt meg kell.

Antalbaba 2014.04.04. 10:44:53

Aki nem érti a T. H. lényegét, az csináljon egy saját weblapot "Napi jó hír" szerű címmel és ott örüljön, ha vmi úgy működik, ahogy kell. Ahol mennybe visszük Mancikát, mert a fizetéséért elvégzi a munkáját és nem a mufurc szívatásnak szenteli mindennapjait. Hurrá;-)

hobbitroll 2014.04.04. 11:16:59

úgyegyébként ez mán a hétvégi?

AtiSnatch 2014.04.04. 11:26:12

éjjen a témobil! ps: ma vennék egy új készüléket, de csak hónap végén jár le a 21. hónap. mi a teendőm? psps: ájjvé Témobil, sosenem jobbat!

Hartmy 2014.04.04. 11:26:35

Én is meg vagyok elégedve a Tvel. Eddig nekem nem volt bajom velük, ettől függetlenül elfogadom, hogy van akinek igen és ez pont az az oldal, ami nem a jó hírekről szól. Akinek nem tetszik az nem ezt olvassa... vagy csak csetelni járjon ide.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.04.04. 11:44:59

@hobbitroll: Tartok tőle. Menni kell mozgósítani a szerkesztőségnek...

AtiSnatch 2014.04.04. 12:38:05

há a tébomil szar, mer nem reagál a kérdésemre...

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.04.04. 13:46:59

Hát ez hihetetlen, na. Ugorgyunk.....

Zirowe 2014.04.04. 13:51:17

István egy sz*rrágó. :D

ferand1979 2014.04.04. 14:00:46

3 év alatt több mint 20 ezret kaptam vissza 3 különböző hiba miatt.. Csak meg kell reklamálni. A szerződésben szerepel egy kötbér.. Igen, az apró betűs résznél..
Na azt kell elolvasni, értelmezni, és még meglebegtetni, hogy esetlegesen gondolkozol a szolgáltató váltáson..
+ megfelelő e-mail címre írni panaszlevelet...
És nem szarrágás-, hanem a szolgáltatás kiesése miatti jogos sérelem lezárásaképpen adnak kedvezményt...

Manci néni, a szomszéd 2014.04.04. 14:22:23

"Mancika sem bírta tovább a negatív hozzáállást, kifakadt"

Csak szólok drágáim, hogy nem én fakadtam ki, nekem pannonos, feltöltős telefonom van (W200i, kb. 6 éves, fekete színű).

horex · http://horex.uw.hu/ 2014.04.04. 14:55:17

@Manci néni, a szomszéd:
Mancika néni, szerintem mindenkinek feltöltős a telefonja, bár nekem még ilyen van
retronom.hu/files/images/kurblis.preview.jpg

horex · http://horex.uw.hu/ 2014.04.04. 15:54:30

@atpijkamo:
Lyóóó!
Sivatagban hasznos

Donamós zseblámpa is régi találmány

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.04.04. 16:05:38

T-com = Tábori kommunikáció

Csillag cipőpasztás doboz 2 db. +
tíz méter cukorspárga > összekötve > kiluggatva itt-ott > kiváló vételi lehetőség > garantált térerő > kedvező tarifa...

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.04.04. 16:08:01

Bacca+ Pollen folyik a heftim, kiújult az algériám!

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.04.04. 16:36:10

Telekomos tapasztalatom:
1. Net előfizetés nem működött. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, a 3. hívás után sikerült a hiba tényét rögzíteni, kicsit sem voltam ideges, hogy első két alkalommal feleslegesen telefonáltam... Végül nagyjából az ötödik hívásra sikerült egy műszaki embert keresni, aki 5 perc alatt kiderítette a hiba okát: véletlenül kikapcsolták a netszolgáltatást...
Pozitívum: a kártérítési igényemet pár héten belül elbírálták és kb 50 ezer forintot írtak jóvá. Mire elfogyott a jóváírás, lejárt a szerződésem és szolgáltatót váltottam, olcsóbb-gyorsabb csomaggal.

2. Mobilelőfizetést vittem el a Telekomtól másik céghez. Kifizettem a számlát, kaptam nullás igazolást és mondták, hogy kapok majd még egy számlát. Pár hét múlva bementem kifizetni az utolsó számlát és ott az ügyintéző azt mondta, hogy ezzel minden intézve lett, végleg lezárták a szerződést. Nagyjából másfél hónap múlva jött egy fizetési felszólítás egy behajtótól, valami ezer forint körüli összegről. Bementem, kérdezem, hogy mi ez és miért küldenek rám behajtót? Azt mondták, hogy az utolsó számlát személyesen fizettem be, erre kellett büntetést fizetnem és az arról szóló számlát nem fizettem be, úgyhogy késedelmi díjjal is tartozom. Mondtam, hogy semmilyen számlát nem postáztak és a netes számlamegtekintési jogosultságom is elveszett a számhordozás napján. Megkérdeztem, hogy mivel semmilyen más módszer nincs, csak a személyes számlafizetés, akkor szerintük jogos-e a büntetés? És a büntetés fizetésére is büntetést kapok majd? Erre csak vállvonogatás volt a válasz...

ahanem01 2014.06.04. 13:14:04

Azért, mert a lakosság 95%-a idióta. Te is, mert csak 4 magos processzoros telefonnal tudtok létezni.

CID 2015.03.11. 19:17:07

@Online Távmunkás: Te hazudsz. Semilyen plusz költség nincs, ha ügyfélszolgálaton fizeted be. Sajnos!

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2015.03.12. 21:31:02

@CID: Nem hazudok. Mint láthatod, a kommentet tavaly írtam, azóta a versenyhivatal párszor büntette a mobilcégeket és eltöröltek pár díjtételt.
süti beállítások módosítása