Tékozló Homár

Üvöltözésig fajuló zoknicsere a Van Graaf Árkádban

2014.04.10. 09:38 | jackyll | komment

Az Árkádban lakó Van Graaf áruházban naiv ügyfél több kollégának is elmondhatta, hogy nem ment a lábára az univerzális méretű zokni. Ők pedig azt hajtogatták, hogy megsérült a csomagolása, és ezért nem vásárolhatja le. Végül mégis levásárolhatta a 3x 1590 forintot:

Már lassan megszoktam, hogy a szép szó (kedvesség és tisztelet) általában nem talál megértésre. Muszáj mindig felemelnünk a hangunkat, pedig szokták mondani kedvességgel többet el lehet érni...vagy nem? Divatos üzlet, márkák, szép termékek többnyire minimálbértől. Igaz nem 75,000 Ft-os inget vettem vasárnap, csupán pár zoknit 3 db-ot az 1590 Ft-os darabárból (one size méret) és 2 csomag 2-es darab számú puma zoknit (konkrét 39-42 méret). Ez így egy 10,000 Ft- "csak", de vettem itt már máskor sokszor ennél jóval többet költöttem, de ez nem fog megismétlődni...az biztos!

One size feliartú ffi zokni nem jött a lábamra hétfőn. Mérges voltam, mert szemmel nézve jónak kellett volna lennie, de a terméket ugye felpróbálni nem lehet és a terméken semmi utalás nem volt arra, hogy 30/34-es lábra jó, egy méretben gyártot termék. Ugye kibontottam mind a 3-at, ebből egy zoknit kimostam, amit felpórbáltam és vissza vittem 2 nappal később kedden a blokkal együtt. Nem a pénzt akartam visszakérni, hanem jelezni a pontatlan leírást a termékről és azt, hogy levásárolnám.

Megjegyzem az üzlet most is üres volt, mint vasárnap, pénztárhoz mentem vittem a blokkot, szatyrot és a 3 db zoknit: 2 db érinteteln volt 1 db mosott. Megvizsgálta az eladó a zoknit és nem akarta megérteni a bajt, hiszen eddig még ilyen nem történt, hogy a one size zokni valakinek a lábára kicsi volt. Kértem jelezzék a gyártónak, hogy pontosabban kell a termék méretet meghatározni, mert így ez megtévesztő pont azért, mert nem próbálható fel. Közölték, hogy mivel a papír csík (csomagolás) le van szedve, ezért nincs lehetőség levásárolni. Tehát dobjam ki és vegyek újat. Flegmán közölték, ugye akkor már nem volt érdek, hogy vegyek: juti sem lesz a csinibabának, le van tojva a vevő.

Na azért én ilyen könnyen nem adtam fel, rossz lóra tettek velem...Jött a ffi osztály vezetője, persze cinikusan mondta nem nem lehet levásárolni, mert sérült a termék. A termék nem volt sérült, csak a papír csík volt leszedve, de a blokkot be tudtam mutatni és hibátlan volt 2 zokni, amelyiket felvettem az értelemszerűen már mosott volt, de én ezt mondtam is.

Ment a cirkusz, fogyott a türelmem. Nem lehet, nem lehet és kérdezték: miért vagyok ideges? Tudják a nap végén, egy keményebb nap után senkinek nincs kedve vitatkozni, readásul teljesen hülyének nézik a vevőt, semmilyen fogyasztóvédelmi törvény nincs arra vonatkozóan, hogy a vásárlástól számított 3. napon ne vegyenek vissza egy sértetlen mínőségű terméket blokkal, a csomagoláson pitiánerkedett a ffi osztály felelőse, hogy adják el ezt? Mondtam küldjék vissza a gyártónak és majd az becsomagolja.

Jött az üzletvezető, aki szintén azt hajtogatta sérült a termék...pitiáner ócska viselkedés readásul rövid távon godolkozó üzletvezető hölgy közölte pénzt nem adnak vissza (ez rendben, utalványt, rendben) de sérült, mert nincs rajta a papír csík...

És ezek után mosolyogjak? Nap végén térden állva könyörögjek, mert piti a Van Graaf üzletvezetője? Tény és való üvöltöttem és levásárolhattam....a piti üzletvezető hölgy persze nem köszönte meg, hogy még rá is fizettem, hiszen tolonganak a vevők...

Repkednek a 100,000 Ft-os árcédulák a Van Graafban, de egy Tesco F&F részelgében sem kap a vevő kevesebbet, sőt! Persze teli volt az üzlet, mint egy utópiában: kongott az ürességtől...

Fenti üzelti magatartás is azt sugallja, 1 Ft-ot az ilyen üzlet nem érdemel meg. Szégyeljék magukat a viselkedésükért, a tiszteletlenségükért. Miért nem lehet azt egy Van Graafban mondani: " sajnálom, hogy nem lett jó a méret" Nézze egyiket használta, de a másik kettő érintetlen: most ezt így engedélyezzük levásárolni, kérem jöjjön velem segítek a választásban" Ehelyett ordítani kell.

Szánalmas, de az a valósgág- többnyire. Szégyen, ócska és piti. Ez a Van Graaf az Árkádban.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Kix 2014.04.10. 09:46:07

Komoly hiperinfláció kellene ahhoz, hogy én valaha 1590 Ft-os zoknit vegyek.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.04.10. 09:47:20

Árkád.
Felsejlenek régi történetek, miszerint ott ingyen lehet...
(Jeromos, 12.7.)

Dr. Kix 2014.04.10. 09:53:31

amúgy pedig a poszt-tolónak igaza van, van, hogy csak az üvöltözés segít. Vagy a baccpapucs. Ha az sem, akkor még mindig lehet hagyni üzenetet féltégla segítségével.

Poschpunepa volt már? És hol van komponista ilyenkor? Érdekelne a véleménye.

2014.04.10. 09:54:45

Tartsd meg a zoknit te mocskos állat!

2014.04.10. 09:56:13

@dr. phil. Sün‼ ツ: Na, kezdődik!

Még jó, hogy bele nem lépett!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.04.10. 09:59:08

Én meg úgy tuttam, hogy alsóneműt seholse nem cserélnek vissza.
Most ebbe teljessen belekeverettem...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.04.10. 10:02:03

Yeti zoknit vett, óder wasz?
Az Árkádba nem szarni szokás járni?
Mennyivel jobb az a zokni, mint az az elvileg pamut kínai, amit magyar nemzetiszínekben pompázó csomagolásban árulnak a cigányok?
Megannyi kínzó kérdés.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.04.10. 10:03:37

@dr. phil. Sün‼ ツ: És ha cipőre húzta a zoknit? (Én a boltban a kezemre szoktam.)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.04.10. 10:10:00

@sugargiraffusplumps.: Nem tudom, én hagyományőrző fillérbaszó vagyok, és annyiért 5 pár zoknit szoktam venni. Boltban.

AtiSnatch 2014.04.10. 10:11:07

atpi és natti kedvence lett ezzel a poszttal. :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.04.10. 10:12:41

Szarrágás magyar módra, vevő:üzlet 1:1

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.04.10. 10:15:37

Baszki, mintha büntetnék, ha helyesen merne írni.

És ez mi a faszt jelent? "ugye akkor már nem volt érdek, hogy vegyek: juti sem lesz a csinibabának"

2014.04.10. 10:16:25

@ColT: Miért? Ha nem megy fel a zokni, nyilván visszaviszem és miután a méretjelzés el volt bacva, vissza kell hogy vegyék!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.04.10. 10:16:56

@ColT: "vevő:üzlet 1:1"

Eeegen. Pontos értelmezés. Szívlapáttal mindkettőnek a hátára!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.04.10. 10:17:27

@atpijkamo: :)

@Cicmen: Az igaz! Ennyiben van igaza a vevőnek.

Manyecska 2014.04.10. 10:18:42

@ColT: Biztos zokniban is fürdik!!!@sugargiraffusplumps.: ebben tartják a ö.zsírt.:D

AtiSnatch 2014.04.10. 10:20:21

@atpijkamo: nekem ez a kedvencem: "de vettem itt már máskor sokszor ennél jóval többet költöttem, de ez nem fog megismétlődni...az biztos!"

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.04.10. 10:25:26

Vett vóna sálat, az jó kapcának is!44!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.04.10. 10:26:11

@AtiSnatch non captat muscas: :))

Nem tudom eldönteni, fiú vagy lány. Az elején fiúnak gondoltam, a végén már lánynak.

AtiSnatch 2014.04.10. 10:26:37

harisnyát kellett volna a fejére húzni, és a bevétel átadásakor cserélték volna a zoknikat is. igaz csak rövid ideig élvezhette volna, de hát csehszlová izé szeláví!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.04.10. 10:32:05

@Kitalátor (másként) gondolkodó: "annyiért 5 pár zoknit szoktam venni"

Na de azt nem tudja egyszerre felvenni a nagypapa és az unoka.

@sugargiraffusplumps.: "nincs is zoknim."

Nade van hol lax. Nekünk egy lyuk van a szoba közepén, csak a szélén tudunk közlekedni.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.04.10. 10:39:24

@sugargiraffusplumps.: Nékem van egy csomó fél pár. Azt odaadom ingyé', mer' jófej vagyok.

Uni1002 2014.04.10. 10:42:49

Az ember ilyesmit nem a flancos, és drága plázaboltban vesz, hanem a Lidl, Aldi, Tesco, stb marketekben.
Soha nem csinálnak problémát, visszaviszed, és visszaadják az árát.
Nem tétel veszteségük, a magas forgalom mellett. Bezzeg a kisüzlet, ahol lehet hogy Te voltál a napi egyetlen vásárló, persze, hogy balhézik...

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.04.10. 10:44:24

Kedves poszter!

Te megvennél egy olyan zoknit, (ilyen drágán) amit már valaki kicsomagolt?
Nyilván nem.
Akkor miért is vegyék vissza tőled?

Én ezeket úgy szoktam csinálni, hogy egyet kibontok, felpróbálom stb.. ha az nem jó a többi még ott van bontatlanul, amit ki tudnak cserélni. De én nem is megyek kiabálni munka után az árkádba.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.04.10. 10:47:10

Zoknicseréig fajuló üvöltözés a Van Graaf Árkádban

pedoatya 2014.04.10. 11:01:01

"Megjegyzem az üzlet most is üres volt, mint vasárnap, "

Ja,csak nagy ritkán tér be egy hülye,zoknit venni.:((

AtiSnatch 2014.04.10. 11:01:18

@Manyecska: motorral jársz bankba? :)

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2014.04.10. 11:06:05

mi az a "one size" méret?
tényleg mindenkinek jó?
nem lötyög a gyerek 16-os lábán, és nem szorítja az én 45-ösömet se?
vajon milyen anyagból lehet?
én még sosem vettem olyan zoknit, alsógatyát, akármit, amin nem volt méret...

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.04.10. 11:08:15

@Bogoj:

- Mi az a "one size" méret?
- Az olyan méret, hogy bárki felhúzhatja.
- Szóval mindenkinek jó?
- Igen.
- Tényleg???
- Nem.

anonex 2014.04.10. 11:10:54

@dr. phil. Sün‼ ツ: Ebből lesz a tele....rt zokni. Minimum a mosottal megtehette volna a poszter, ha körültekintőbben olvas.

Vangráf generátort az üzletvezetőbe.

AtiSnatch 2014.04.10. 11:17:29

@sugargiraffusplumps.: ahogy nézem az írásait, eléggé balos. a jobbosokat felgyújtotta :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.04.10. 11:25:14

@agresszív kismalac: :D

mondjuk el se tudom képzelni mekkora lába lehet a posztolónak. remélem vigasztalja a tudat, hogy legalább sílécet nem kell vennie soha.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.04.10. 11:25:26

@sugargiraffusplumps.: @agresszív kismalac: Van, amelyiket még Kun Bélától kaptam. Ugyanott műbőrkalap eladó.

Komojtalan 2014.04.10. 11:32:20

1.6k -ért mit tud a zokni? Este leveszem, reggelre kimossa, megszárítja magát?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.04.10. 11:36:12

@atpijkamo: Én még olyan zoknit nem láttam, amit egyszerre két ember tudna felvenni, legfeljebb a fél párat az egyik, a másik felét a másik.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.04.10. 11:38:37

@Komojtalan: Simán lehet 6 hétig mosás nélkül hordani, utána picit kénsavval megsavanyított 40-50%-os etilalkoholban főzve ananászillatot fog árasztani.

helianthus 2014.04.10. 12:15:12

A posztoló biztos a jeti, azért nem megy a lábára!
www.kockart.hu/_gallery/32/jeti2.jpg
Vásároljon a jetiboltban!
www.vidra-polo.hu/index.php?modul=minta&minta=1022

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2014.04.10. 12:42:42

Agyon is verném az asszonyt, ha 1600 pénzt szórna el zoknira.
Megáll az eszem....

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2014.04.10. 12:46:07

@Kitalátor (másként) gondolkodó: Ugyan.
Ha bekoszolódik valahol, a foltot olajos-ecetes ollóval ki lehet vágni.

neet 2014.04.10. 13:37:32

Nőként meg kell mondjam, h a one size zoknik (az említett teszkós f&f) egész jó, ha nem zavar, h picit nagy. ;-)
Legalábbis a 38 és feles lábamra picit nagy. De kibírható, és 1200ért kapsz vagy 6ot, de dizájntól függően lehet 3-8 is.

A pasas (?) fogalmazásától a falra másztam amúgy, de átéreztem a problémát. Korrekt-e vagyok?

Atörökk 2014.04.10. 14:00:16

Kedden kellett volna próbálni.

lomposfarkas 2014.04.10. 14:22:09

Szerintem teljesen jó volt a boltos hozzáállása. Aki 1590-ért vesz egy pár zoknit, az eleve nem normális, tehát miért kéne normálisan kiszolgálni?

Tiborfalvi Tibor 2014.04.10. 14:49:46

Tehát kicserélték a zoknidat, de azért te még írsz a homárra is és lejáratnád őket.

Ritka tahó vagy te poszter, nemhiába ordibáltál te ott :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.04.10. 15:48:03

@Tiborfalvi Tibor: A minősítésedet már azzal megalapozta, hogy ott és annyiért vett zoknit.

The Good Boy ! 2014.04.10. 17:55:03

Kérdezném: a poszt-tolót már szabad?

Én azt sem értem, ha már veszek valamit, amit otthon felpróbálok (és nem jó), akkor azt miért kell kimosni? Itt valami sántít a történetben. Vagy szétrohadt lábra próbálta fel, és utána már nem merte a két perc alatt lábszagot átvett zoknit mosás nélkül visszavinni, vagy hordta 3 napig, mire rájött, hogy az neki nem is jó.
Nekem eszembe nem jutna valamit visszacserélés előtt kimosni, ha nem jó (persze én pár másodperc után le is veszem, illetve zoknin nem sz@rrágóskodom, még ha kétezer is darabja).
Úgyhogy poszteré a napi sünszarás lehetősége, miután batz papuccsal verték pirosra a fejszerkezetét.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.04.10. 18:30:59

@The Good Boy !: Ha már felhúzta valaki, akár egy másodpercre is, én már nem húznám föl, pláne nem mosás nélkül.

Inkább az a fura, hogy nem látta előre, hogy nem jó méret. Ha rátekeri az öklére azonnal látszik. Ha meg már rájön, hogy rossz a méret, a másik kettőt mér kell kibontani?

Aureliano Buendía 2014.04.10. 19:50:29

Azért szerencséje van, hogy nem kurvázták le.

Répázó 2014.04.11. 00:06:18

Először is, semmit nem mosunk próba előtt, mert nem lehet visszavinni. Ezt még a hülye is tudja, neked is kellene. Másrészt one size sapkát veszünk, one size kesztyűt is, de zokniból soha. Megnézném azt a zoknit ami 40-es és 47-es lábra is jó. Magadat szívattad meg. Ennyi!

hamisnero 2014.04.11. 09:53:22

és is visszaviszem a zoknimat a boltba, mert megbüdösödött.

Nikorene 2014.04.11. 12:56:30

@Dávid András: Elôször is elolvassuk a posztot. Aztán értelmezzük az egymás melletti szavakból álló mondatot, és rá jövünk, hogy UTÁNA mosta a zoknit, MIELÔTT visszavitte.
Másodszor ha vehetünk one size sapkát, meg one size kesztyût, mert létezik és gyártják és mert az a lényege, hogy mindenkire jó, akkor induljunk már ki abból, hogy ha a zoknira az van írva, hogy one size, akkor one size. Ha meg mégse, hanem csak rá van írva, akkor ne a poszter legyen már a hülye, ha visszaviszi, mert nem azt kapta, amit vásárolt.

Nikorene 2014.04.11. 12:58:57

Vagy ha veszek egy színtelen szilót a fehér konyhámba, akkor basszam meg magam, ha a tubusból kék sziló jön ki, mert miért nem fehéret vettem?
Meghogyafaszombamá.

Répázó 2014.04.11. 13:27:19

@Nikorene: Először is ugyanazt írod amit én, szóval teljesen értelmetlenül menőzöl és személyeskedsz. De talán félreértettem, lehet, hogy a próba után mosta ki, ami még nagyobb baromság, mert ha kimosod a terméket, nem veszik vissza. Tehát ha nem jó, akkor pláne minek mossa ki? Egy zokni esetében 4 szám különbség, 3-4 cm-t jelent, míg egy felnőtt sapkánál vagy kesztyűnél túl nagy különbség nem adódik, továbbá azokat általában gond nélkül fel lehet próbálni, mielőtt valaki megveszi. A poszter azt kapta amit vásárolt, one size zoknit, amit csak a hülye vesz meg. A hülye meg szívjon, talán tanul belőle. Az értelmes ember zoknit max 2-3 szám eltéréssel vesz meg. Esetmben mondjuk 44-46. Más szóba sem jöhet. Már csak azért is, mert a pamut zokni nem is engedhet nagy eltérést, műszálasat, meg ajánlom a poszternek. Egyéb kérdés?

Répázó 2014.04.11. 13:31:25

@Nikorene: "Vagy ha veszek egy színtelen szilót a fehér konyhámba, akkor basszam meg magam, ha a tubusból kék sziló jön ki, mert miért nem fehéret vettem?"
Vennél olyan szilót, amin nincs rajta, milyen színű. Vennél olyan zoknit a lábadra, amin nincs rajta a mérettartomány? Ez ennyi! Gondlkodni kellene és nem lesz szükség üvöltözésre. Persze, ha a színtelen szilóra az van ráírva, hogy színtelen, de kék jön a tubusból, az más. Ez a példa nem passzol a történetben elmeséltekre. Rossz próbálkozás!

Répázó 2014.04.11. 13:33:03

@Nikorene: Amúgy a részemről lezártam a témát. Idiótákra sok időt nem szoktam szentelni (nem rád gondolok bár rezeg a léc). Köszi azért a vitát!

Nikorene 2014.04.11. 13:40:35

@Dávid András: Na meg is van a probléma, ha azt gondolod, hogy ugyanazt írom, amit Te. Nem személyeskedtem, ha személyeskedtem volna, akkor olyasmit írtam volna, mint Te a poszterrôl, mint pl, hogy hülye vagy :) De nem írtam ilyesmit.
Ha menôzés, hogy elolvasom és értelmezem a posztot, akkor menôzök. Leírta, hogy felpróbálta, utána kimosta, ami egy zokninál nem meglepô lásd @atpijkamo: hozzászólását.
Az hogy kimosta, vagy nem teljesen lényegtelen abból a szempontból, hogy nem azt kapta, amit vásárolt, szintén lényegtelen, hogy a termék, amit megvett értelmes-e vagy nem. Megvett valamit, mert az volt ráírva, amit szeretett volna vásárolni, de nem azt kapta, amit szeretett volna. Nem azért vitte vissza, mert nem teszik, hanem mert mást kapott. Pont. Csere és kész.
Lásd az elôzô példámat. Be is baszna, ha nem vennék vissza a kék szilót. Valszeg pucolhatnák napokig mindenhonnét.

Nikorene 2014.04.11. 13:44:20

@Dávid András: one size zoknira rá van-e írva, hogy one size? One size azt jelenti-e, hogy minden méretre jó? Színtelen szilóra rá van-e írva, hogy színtelen? Színtelen azt jelenti-e, hogy nincs színe, ezért bármilyen színû konyhába jó-e? Tovább megyek, one size zoknit felveheti-e anya, apa, gyerek, szomszéd? Színtelen szilót kinyomhatsz-e fehér konyhába, kék fürdôbe, zöld elôszobába?

Sztem elég jó analógiát találtam, nekem tetszik... :)

Nikorene 2014.04.11. 13:47:26

@hamisnero: ácsi... csak akkor vehetik vissza, ha rá volt írva, hogy szagtalan :)
süti beállítások módosítása