Tékozló Homár

3 hét várakozás után már nem kell az expressz hitel

2014.04.29. 10:44 | jackyll | 24 komment

Adnak még bármilyen hitelt a bankok vagy csak a látszat kedvéért hirdetik meg ezeket a konstrukciókat, aztán jegelik a lendületet? Naiv ügyfél az utóbbival találkozott a Budapest Bankban:

Gondoltam egyet, fogyasztok és herdálok, ezért április 10-én bementem a Budapest Bank nyugati téri fiókjába "Expressz hitel" néven személyi kölcsönt felvenni, a GDP-t is felborító 200.000 Ft összegben. Az ügyintéző hölgy elmondta, kb 1 héten belül megtörténik a hitelbírálat. Ekkor meglepődtem, de mondta, inkább több időt szokott mondani, hamarabb elbírálják általában, de ne legyen csalódás mert kevesebbet mond, mindig ezt mondja. Hát mondom legyen. Majd vártam és vártam.

Aztán gondoltam egyet, hogy felhívom Őket, mennyire expressz ez? Nem vették föl, mindenki foglalt volt, de visszahívnak. Másnap visszahívtak, mint kiderült, az ügyintéző a hitelkérelemhez nem küldött el semmilyen dokumentumot, ezért a bírálat ég el sem indulhatott. De küldtek neki egy emailt. Ez volt április 25-én.

Még aznap számlavezető bankom felhívott egy kedvező hitelajánlattal, átgondoltam, este 10-kor felhívtam a Budapest Bankot, 24 órás telefonos Ügyfélszolgálat, 4 perc automata után 10 percet vártam a kapcsolásra (5 percen belül kéne kapcsolni), majd amikor elmondtam a történetem és hogy szeretném ha a hitelkérelmet törölnék illetve az ügyintéző ellen panaszt szeretnék tenni, a telefon túlsó végén majd leesett a székről az ügyintéző: ILYENKOR?

- Mondom 24 órás Ügyfélszolgálat, nem?
- De ilyenkor már nem lehet, nincs hozzáférésük, csak háttérrendszerek futnak, bankkártya letiltást tudok.
- Kérdem, ezt az automata miért nem mondja be?
- Hát milyen számot hívtam?
- Mondom a weblapon lévő ügyfélszolgálati számot.
- De van külön hitelvonal és ott bemondják.

Gondoltam magamban csak nem kell a teljes szerkezeti felépítésüket ismernem egy hitelkérelemhez, de mégis. A lényeg, 10 perc várakozás után megtudom, az égvilágon semmire se fogok jutni.

Ma, április 28-án a nyugatinál jártam, gondoltam, bemegyek és lezárom. A bankok hétfőnként szoktak hosszabb nyitva tartással az Ügyfelek érdekeit lesni, hát ez náluk 5-ig tart, hogy a normálisan dolgozó embernek ne legyen esélye bemenni. Felhívtam őket, 2 perc automata pötyögés és 4 perc várakozás után minden ügyintéző foglalt. Majd hívnak és akkor talán nem csak háttérrendszer fut és akkor talán tudják rögzíteni hogy 3 hét várakozás után az expressz hitel nem kell.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manyecska 2014.04.29. 11:02:27

Gyere sírj a vállamon!

Troppauer_Hümér 2014.04.29. 11:03:28

Ha ennyire ráér a posztoló, hogy munkába belerokkant ügyintézőket jelentget, inkább keressen valami rendes állást, és nem kell alamizsnáért kuncsorognia harmincszázalékos téháemért.

Tudom, még nem lehet a posztolót, de én a helyében inkább örülnék, hogy a pillanatnyi elmezavaromat egy lelkiismeretes ügyintéző megpróbálja korrigálni.

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.04.29. 11:10:02

Tudtommal, ha megvan a hitelbírálat, még mindig vissza lehet mondani. Tehát hívogatná a bankot az akinek 2 anyja van. Majd ha hívnak, hogy hurrá megvan az expressz hitelbírálat, 2 hónap alatt akkor elküldeném őket a búsba....

Manyecska 2014.04.29. 11:10:11

@Troppauer_Hümér: Én ecetes mosást javaslok, elsőkörben!:DD

AtiSnatch 2014.04.29. 11:11:19

Hiteltelen a posztoló.

Troppauer_Hümér 2014.04.29. 11:17:18

@Manyecska: Én meg orális szexet, immár másodjára! :P

Troppauer_Hümér 2014.04.29. 11:24:49

Index, Weisz hagyaték, autók, két elütés: Escalade helyett Esclade, Fleetwood helyet Flectwood. Még jó, hogy nem volt Ssangyong Actyonja.

Jobban teljesítenek, mint a négynégynégy.

CsakMintTe 2014.04.29. 11:37:10

Hát nem is tudom, én is ültem pár évig a telefonvonal ama végén, de ha nálunk az "expressz" ezt jelentette volna - avagy ha bármi csúszáskor nem hívtuk volna azonnal az ügyfelet sűrű bocsánatkérésekkel és megoldási/kompenzálási javaslattal -, akkor a cég az első évben becsődölt volna. Na jó, az egy kis, 30 fős cég volt, ahol minden számít, de úgy látszik, nagy bank = nagy beletojás.

2014.04.29. 12:28:36

Most jön az, hogy egyszerre csak ott lesz a 200e a számláján, és csak akkor adhatja vissza egy összegben, hogyha kifizet százezer-csilliárd szerződésmódosítás díjat.

szamaritánus 2014.04.29. 13:24:27

egy igazi szarrágó faszkalap a poszter. kellett neki a tévé, a kinect, meg az istenfasza, és ezért bárkit jelentget. gratulálok!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.04.29. 13:29:58

Ha kétszázezer kifizetése gondot jelent, akkor inkább húzza még jobban össze a nadrágszíjat, és spóroljon.

Aureliano Buendía 2014.04.29. 19:02:36

Adok kölcsön szívesen ennyit 30-as kamatra.

milliliteratura · http://milliliteratura.blog.hu/ 2014.04.29. 20:01:21

@uraaam: én szívesen fel is veszem, ha nincsenek naaagy, kopasz ukrán barátaid. bár nekik most otthon is van munka, úgy hallani.

Aureliano Buendía 2014.04.29. 20:13:50

@milliliteratura: grúzok, tádzsikok, gagauzok, épp ki van szabadlábon:)

milliliteratura · http://milliliteratura.blog.hu/ 2014.04.29. 20:17:48

@uraaam: azoktól nem félek, iszunk egy vodkát, és téged vernek össze :)

ptspts 2014.04.29. 21:24:02

Véleményem szerint nem a kommentelőkre tartozik (legalábbis egy fogyasztóvédelmi blogon nem), hogy a posztoló miért akar hitelt felvenni, valóban szüksége van-e rá, helyes döntés-e az ő élethelyzetében stb.

Köszönjük az posztot, lesz bőven mit figyelembe vennünk, ha arról akarunk dönteni, adjunk-e be a Budapest Banknál expresszhitel-kérelmet.

lionking 2014.05.01. 10:32:00

@szamaritánus: örvend a nép hogy te ezt így egyből levágtad és ennek a véleménynek teret is adtál.
Hozzáteszem én ezt egy önvallomásnak fogtam fel kedves szarrágó faszkalap. :)

ketchy 2014.05.08. 20:32:02

Kedves posztoló! Véleményem szerint mindenhol emberek dolgoznak és az emberek olykor hibáznak. (még egy bankfiókban is). Nem kellett volna 2 hétnek eltelnie, hogy egyáltalán rákérdezzen a dologra, ezt hamarabb is meg tehette volna.... A 24 órás telefonos ügyfélszolgálat pedig nem azért van, hogy bármikor bárki kénye-kedve szerint hívogassa őket, hanem azért, hogy ha netán elveszíti a bankkártyáját, akkor legyen olyan ember, aki ezt letiltja Önnek. Szerintem ez mindenki számára fontos. (ha csak emiatt hívnák őket este 10kor, akkor valószínűleg nem kellene 10 percet várakozni a vonalban, és nem tartaná fel a vonalat, amíg a másik ember lehet, hogy a kártyáját tiltaná éppen) Nagyon sok ügyfélszolgálaton csak egy menürendszer van, na megnézném, hogyan tiltaná le ott a kártyáját! Engem felháborít, hogy még Önnek áll feljebb, hogy az ügyintéző este 10(!)-kor nem vonta vissza a hitelkérelmét. Könnyű este 10-kor a kanapéról, egy pohár sör társaságában ítélkezni! Emberi időben kell telefonálni és felfogni, hogy mindenhol emberek dolgoznak, nem csak gépek…

ahanem01 2014.07.01. 13:11:59

@ketchy: bankban olykor... Mocskos csaló bagázs!
süti beállítások módosítása