Tékozló Homár

Penészes szósz a Wasabiból

2014.05.02. 11:31 | jackyll | 30 komment

wasabi.jpg

Azt hinné az ember, hogy ez csak a zugkajáldákat érinti és csak a kánikulában csap le, azonban az igénytelenség és a rövidlátás univerzális:

Kedves Tékozló Homár, eddig még csak olvastam az érdekességeket, most küldenék is hozzá. Kb. 1 órája érkezett a rendelésem a Wasabi étteremből, amiről tudjuk, hogy nem olcsó. Ezt a mangós-csilis öntetet a rántott rákhoz kértem – de nyilván nem fogyasztottam el, mert szerintem ez a penész már az egész kis edénykét benőtte. (Tegnap ugyanezt az öntetet rendeltem tőlük, tehát van fogalmam arról hogyan kellene kinéznie.)

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aureliano Buendía 2014.05.02. 11:49:59

@fene_: hagyok időt, hogy átgondold:)

Leadfoot 2014.05.02. 11:54:33

1. Biztos, hogy ez penész?
2. Ha minőségi kifogásod van, biztos az a legjobb, ha egyből a Homárra írsz? Mi lenne, ha felhívnád őket, és rendeznéd az ügyet?

Eszemfaszom megáll. Minőségi probléma mindenhol előfordulhat, még a legjobb helyeken is. Miért nem lehet egy esélyt adni a kajáldának, hogy rendezze az ügyet? Ha pedig nem tetszik, ahogy rendezik, akkor még mindig lehet írni a homárra...

Kíváncsi vagyok, az ilyen kukacoskodó ember mit dolgozik.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.05.02. 12:10:05

- Ezt a fogást meg kéne ünnepelnünk - vetettem fel. - Mit szólnátok egy tucat osztrigához és
roston sült rákhoz, fejes salátával? Utána rumos banánt ehetnénk, és az egészet nyakon öntenénk
fehér borral.
Ann és John közölte, hogy semmi kifogásuk a könnyű kis vacsora ellen, és mindent meg is
rendeltem.
Pincérünk azonban, a Horace név boldog tulajdonosa, már jött is vissza.
- Kérem, uram - szólt -, sajnálom a rákot.
Bár Mauritiuson a hivatalos nyelv az angol, időnként rettentően zavarba jöttem. Bizonyos időbe
telt, amíg megbarátkoztam azzal a mauritiusi szokással, hogy amikor megköszön nekik valamit az ember, azt mondják „érdemes", a „szóra sem érdemes" rövidítéseképpen. Most pedig új
problémával találtam szemben magam. Horace sajnálta a rákot. Talán azt jelentette mindez, hogy mint
az RSPCA (Royal Society for Prevention of Cruelty to Animals (kb. Brit Királyi Állatvédő
Egyesület)) főfoglalkozású tagját lelkifurdalás töltötte el annak puszta gondolatára is, hogy csak úgy
kiszolgáltassa nekünk azt a nagyszerű rákot, olyannyira, hogy nem is akarta felszolgálni? Horace
viselkedésében semmi sem utalt ilyesfélére, mindazonáltal nem akartam megsérteni érzéseit.
- Miért sajnálja a rákot, kedves Horace? - kérdeztem felkészülve arra, hogy finom és együttérző
leszek.
- Mert nincs, uram - felelte Horace.
Helyette halat ettünk.

buksikutya 2014.05.02. 12:21:21

minden napra wasabi?
nagyon jol megy egyeseknek.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.05.02. 12:34:45

"Kb. 1 órája érkezett a rendelésem a Wasabi étteremből, amiről tudjuk, hogy nem olcsó. "
És az szerinted garancia arra, hogy nem a moslékból kapod a kaját? Muhaha. Csak jobban keresnek rajta :D

". (Tegnap ugyanezt az öntetet rendeltem tőlük, tehát van fogalmam arról hogyan kellene kinéznie.)"
Tehát akkor már harmadnapos lehet.

Le kell tekerni az orrukat, és csókolom.

Antalbaba 2014.05.02. 14:09:47

Ez inkább tűnik vékony jégrétegnek - sőt a mellette lévő hús /vagy mi/ is kissé deres jellegű. Most éppen az éttermet is meghallgatnám...

Aureliano Buendía 2014.05.02. 14:52:42

Azért az vicc, hogy mindenből poszt lehet.

Mert, ha mondjuk az lett volna, hogy a poszter jelzi a Wasabinak, és azopk elhajtják a vérbe, még megérteném. És jogos is lenne.

De így csak a tipikus kisember öncélú fröcsögése.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.05.02. 16:44:28

Én kipróbáltam volna, de csakis Homárdozás közepette.
@sugargiraffusplumps.: én már az elejént tudtam, hogy nincss.
@ColT: potméterrel?
@uraaam: vagy végbélbe. Oda is elhajthatják. Engem inkább az zavar - mert elfér mind a képernyőmön, de még a háttértáramon is, nettről meg nem is beszélve - hogy a hogy a meg nem je-lent posz-tock-kal mi lesz, so-ha nem lát-juk őket, pe-dig a-zok is meg-í-ród-tak egy-szer és hol van-nak, kö-ve-te-lem ün-ne-pi cse-me-ge gya-nánt archíw.rar.zip.tegez.toboz.kenderzsupp.gumipók.sárga for-má-tum-ban, úgy @i-gaz-ságos, mit szól-nák, ha ír-nék e-gyet és nem je-len-ne meg, nem is tu-dom mit csi-nálnák. jackyll hektikás. Orrvoshoz kell cígölni.

Atörökk 2014.05.02. 22:20:32

Nem penészes, prémium. Te marha.

Vittore. 2014.05.02. 23:45:18

@Leadfoot: Ne bassz már fel, ha tényleg penész, arra kurvára nincs mentség, ugyanis penész nem képződik a friss kaján.

biorobot (gyönyörű fosbarna) 2014.05.03. 01:33:16

@Vittore.: jajj istenem, ez minden kajáldával előfordul. te mindig mindent tisztessegesen csinaltal? ezert tart itt ez az osrszag. az ilyen akdekosokodo emberek miatt

Leadfoot 2014.05.03. 09:03:35

@Vittore.: Szerintem az tök mindegy. Ha véletlen lejárt szav.idejű kaját vittek ki, az is minőségi probléma.

A poszt toló meg esélyt se adott nekik, hogy helyrehozzák / bocsánatot kérjenek / kárpótolják.

Vittore. 2014.05.03. 09:09:59

@biorobot (gyönyörű fosbarna): remélem ez szarkazmus volt :)

Ja tudom, a posztoló a hibás, meg amúgy is, minek rendel ilyen kajákat, amikor otthon is egyszerűen elkészíthető egy ilyen: receptek365.info/sertes-etelek/sutoben-sult-rantott-hus/

Manyecska 2014.05.03. 09:31:41

A posztoló, ha alapos ember volna megkóstolta volna ahelyett hogy rinyál itt mint a szűzkurva.:DD

Waka · http://blogkocsma.blog.hu/ 2014.05.03. 20:55:40

"Tegnap ugyanezt az öntetet rendeltem tőlük..." Talán ugyanilyet.

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2014.05.04. 19:03:05

Eléggé tévhitben élnek azok, akik azt hiszik, hogy a Wasabiban minőségi terméket kapnak csak azért, mert drága. Van ismerősöm, aki beszállítója a cégnek és mondta, hogy a legputtóbb alapanyagokat vásárolják meg. Persze lehet ezekből is normális kaját csinálni, a lényeg, hogy senki ne higgye azt, hogy a lazacát ősjapán család fogta 5000 méter magasan és azért került 3.000 forintba.

Sandor Akarki 2014.05.05. 00:21:30

@Leadfoot:
Ami penészes azt azért a csomagolásnál észre lehet venni talán. A jó magyar klíma miatt (nálunk is 6 hónapon kereszül 80-90% a relatív páratartalom) minden könnyebben romlik. De nem 1 nap alatt (olyat is láttam, csak azt úgy hívták trópus, este kibontottam a kenyeret, reggelre belepte a zöld penész. Próbáltam, egy hetet is kibírt kibontás nélkül, utána 8-12 óra alatt penészes lett. 100% páratartalom 22-38C (éjjel-nappal) De azért... itt ez legalább 3 nap, szóval, ha az valóban penész, akkor... Csomagoláson (műanyagon) mi van, mikor készül, meddig jó, mi az alapanyag, van-e benne tartósítószer? Mert azt nem fotózta le a kedves ember.

Sandor Akarki 2014.05.05. 00:23:34

@Tomi from Space: A lazacok legtöbbjét norvégok termelik (meg skótok, írek) nagy tengerbe süllyesztett kalitkákban. K. sok hal kis m3-en.

Sandor Akarki 2014.05.05. 00:24:55

@Leadfoot: Télleg nem értem... ha az íze romlott, rendben, reklamál. De, ha láthatóan tenyészik rajta a penész, akkor a csomagoló nem veszi észre?

Leadfoot 2014.05.05. 07:40:14

@Sandor Akarki: Szerinted ha észreveszi, direkt kiküldi a penészes cuccot, hogy utána szopjanak a reklamációval?

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2014.05.06. 01:56:53

"Azt hinné az ember, hogy ez csak a zugkajáldákat érinti és csak a kánikulában csap le, azonban az igénytelenség és a rövidlátás univerzális"

jackyll, jackyll.. most vadászol, vagy hangzatosan posztolsz/poszt-továbbítasz? ;-)

1. nem néz ki penésznek, és mivel még az "elküldő"-nek is kétségei voltak ezt illetően - pláne felesleges volt homároltatni. (az idiocián meg úgysem az öntetben volt, hanem a rákbundában..)

2. a nem olcsó több szempontból relatív. vegyük csak azt, hogy kevesebb mint 1 pizza áráért rendelsz egy ilyet, mint a posztban és cserébe sokkal kevesebb kalória, kevésbé telsz el tőle, finomabbnak tartod; stb.. lehet, hogy a hét többi napján kenyér és víz van - mindez azonban senkit nem érdekel, mert nem is érdemleges.

3. a magas ár nem garancia feltétlenül a kiváló minőségre, és mint mondtam az ár relatív. ami pedig a WASABI kiszállítást illeti nagyon nem jellemző, hogy probléma lenne velük. olyan szokott előfordulni, hogy idővel, és időszakosan a kajaméretek hmm összetöpörednek. (repcsis kiszerelésűek lesznek pl. a deszzertek.)

+1. "(Tegnap ugyanezt az öntetet rendeltem tőlük, tehát van fogalmam arról hogyan kellene kinéznie.)" és ha a tegnapi volt rossz és a "mai" jó? ..
süti beállítások módosítása