Bea vendéglátóipari tapasztalatainak köszönhetően a kecskeméti Granada Hotel összes hiányosságát pontokba gyűjtötte alig 4 nap alatt. A hideg jakuzzi ellensúlyozására túlfűtötték a szobákat, légkondi vagy szúnyogháló viszont nem volt, úgyhogy kisgyermeke megfázását viszketés tetézte:
A Granada Hotelbe vettem egy 4 nap 3 éjjeles húsvéti hétvégét, de a reklamációs levelemre a mai napig nem reagált a hotel tulajdonosa, akivel személyesen is beszéltünk amikor ott voltunk. Örülnék, ha megosztanátok, hogy más ne essen ilyen csapdába, hogy 4 csillagos hotelt fizet és a szolgáltatások színvonala csillagot sem érdemel....
Tisztelt ,
A húsvéti hétvégén Önöknél vendégeskedtünk családommal és engedje meg hogy észrevételeimet így közöljem, mivel olyan hosszú lett a lista, hogy igaz közöltük Önnel személyesen is némelyiket, de egyszerűbb leírni egyben Őket.
Hotelüket azért választottuk ki párommal, mivel Önök geothermikus energiával működnek és ezt a technikát szeretnénk mi is készülő létesítményünkben alkalmazni (erről beszéltek is párommal, hogy mi is hasonló elgondolású hotelt szeretnénk). Az Ön hotelének elgondolása szerintem fantasztikus, nagyon jó ötlet, sajnos nem annyira jó kvitelezéssel párosítva.
Az első benyomás a hotelről csak pozitív, szépen kialakított parkkal, parkolóval és fogadó résszel. Pl, gyönyörűen ki lett alakítva a park rész, a játszórész is, de a játszótéren a játékok nagy rész nem használható, törött, hibás, rontva így a játék élményéből. Nagyon jó elgondolás a kalandpark, a kosárpálya, az állatsimogató is. Nagy csalódás ért pl. a szobába belépve amint megláttam az olcsó vékony szőnyeget.. És a lent említett hibákon túl is mi jól éreztük magunkat, csak sajnos amit kaptunk az nem felelt meg egy 4 csillagos szálloda szolgáltatásainak színvonalával.
Írom ezt úgy, hogy turizmusban dolgoztam majdnem 10 évig, és jelenleg projekt managerként járom a világot, heti rendszerességgel más és más szállodákban alszom.Így van tapasztalatom Magyarországi és külföldi viszonylatban is.
Kérem építő kritikának vegye jelzéseimet és próbáljanak javítani a színvonalon. Párommal mi még szeretnénk visszatérni Önökhöz, és remélem a következő alkalommal ezek a hibák már csak múlt lesznek.
Csatolom ajánlatunkat is, összehasonlítás végett, hogy mit ajánlottak ki.
Granada hotel hiányosságai:
Ø Délutáni sütibüfé, csak az első nap volt, az ajánlatban nem volt dátum, minden napra számítottunk ráØ Járművek a kicsiknek, több mint a fele törött volt, használhatatlan, a játékok koszosak voltak a homokozóban nem volt homokcsere, játéktisztítás
Ø Trambulin: csak az utolsó nap volt használatban
Ø Kalandpálya: asszisztencia híján senki sem tudta használni a 3 nap alatt
Ø Térítésmentes: Bemer ágy/Ceragem ágy/AN-DI kezelés: a recepción, a wellnessben senki sem tudta megmondani hol mikor hogyan lehetett ezeket kipróbálni.
Sajnálatos hibák, hiányosságok:Ø WELLNESS:
o Jakuzzi: többszöri jelzésünkre sem sikerült a hibát megoldani, miszerint a víz hőfoka nem tudott felmelegedni 25 fok fölé, mivel hideg víz ömlött be a medencébe, ami a fürdőzőket menekülésre késztette, többek közt a 2.5 éves kisfiam megfázott a 21. I fürdőzéskor
o Az úszóvíz vize jéghideg, élvezhetetlen volt, emiatt nem ment be senki sem
o A törölközők lyukasak voltak, illetve elvágottak, látszólag is nagyon elhasználtak
o A női WC-ben a kuka, vagy ami a zsákot tartja teljesen rozsdás, gusztustalan
o A napágyak szakadtak voltak, 2 db volt az összes vendégre
o A papucsok teljesen agyonmosottak voltak
Ø Szobák:o Fal-padló klíma: a szobában a kondi 5 fokra állításakor is több mint 30 fok volt, ami elviselhetetlenné tette az alvást, ablak nyitásakor kedves vendégek érkeztek szúnyogok képviseletében, ami miatt nem lehetett aludni, a kisfiam arcán, kezén, lábán több szúrás lett reggelre. Vagy szúnyogháló, vagy légkondi, vagy mindkettő kellene
o A tusoló koszos, rozsdás volt
o A szappanadagolóban nem volt szappan
o A tusolóban az adagolóban lévő tusfürdő használhatatlan minőségű(olyan híg hogy rögtön szétfolyt)
o A szőnyeg egy olcsó hotelhez méltó volt csak
o A párnahuzat STOPPOLT volt….
o A törölközők kicsik voltak
o A sötétítő függöny egyáltalán nem sötétített be, csak design elem volt.
o A szoba nagyon hangos volt, éjjel nem lehetett aludni a medence motorjának zajától. Ez csak a 3. Éjjelre oldódott meg amikor a recepciós kikapcsoltatta lent a motort( amikor jöttek a szúnyogok )
o A poharak nem voltak a szobában 3 napig cserélve
o Az ágyak nem voltak 3 napig összerakva, csak amikor én megcsináltam.
Ø Sport: a darts használhatatlan volt, a léghoki szintén, majdnem szétesett az asztal, a bowling a szemünk láttára esett szét 2x a pálya, holott ez fizetős szolgáltatás volt.
A sport részlegen a bár nem üzemelt egyik nap sem, szinte kontroll és segítség nélkül voltunk mindhárom napon
Ø Gyermek játszóház: A kábelek, konnektorok felügyelet nélkül lógnak mindenhol, a PS gép nem működött, játéklemez nem volt elérhető sehol. Az összes elemes játékból hiányzott az elem
Ø Az étterem koszossága, a pincérek figyelmetlensége:
a tapaszos kóstoló másnak délben még az udvaron volt tálcán hagyva amit csak akkor vittek el amikor szóltunk a pincéreknek, ugyanígy az előző napi poharak az udvaron szanaszét voltak az asztalokon.
A belső étterem nem volt felsöpörve, felmosva másnapra sem( a gyerekem leejtett egy halujjacskát este vacsinál, és másnap még mindig az asztal előtt volt a falatka:….)
A poharak le voltak csorbulva, majdnem megvágva a vendégeket, személy szerint én 3X találkoztam lecsorbult pohárral, és felháborító ez egy 4* hotelben!!!
A gyümölcsök értelmezhetetlenül voltak felszolgálva, ananász héjastul szétvágva stb…
A 3. napra amikor a vendégek nagy része már elment a választék a tizedére csökkent mindenből, érezhetően kevesebb vendég kevesebb service volt észlelhető
Az utolsó 100 komment: