Tékozló Homár

Elmaradt a kedvezményes fagyi a Fragolában

2014.05.09. 14:20 | jackyll | 375 komment

toiletcream1.jpg

Naiv ügyfél és egy sor törzsvásárló fizethetett ugyanannyit, mint szokott a tegnapi Magyar Kézműves Fagylalt napján az 50%-os kedvezmény helyett, mert a Fragola egy nappal az akció előtt meggondolta magát:

Az akcióban szereplő üzletek listájában a 3 üzlettükkel: (1025 BUDAPEST, Csévi utca 7., 1055 BUDAPEST, Bajcsy Zsilinszky út 76., 1092 BUDAPEST, Ráday utca 14.) is szerepeltek egészen az akció előtti nap estig. Én legalább 4 embert tudok, akik konkrétan ezért látogattak el hozzájuk, a vendégeket azonban már egy nyomtatott lap fogadta az üzletben, hogy ők nem vesznek részt az akcióban.

Közleményként ennyit írtak a fészbúkra:
 
Kedves Fragola rajongók!
Az előző évek tapasztalatai miatt, a Fragola üzletek nem fognak részt venni a fagylalt világnapja alkalmából szervezett akcióban! Ettől függetlenül, nagy-nagy szeretettel várunk mindenkit üzleteinkben új egzotikus fagylaltjainkkal! Kóstoltátok már a maracuja, goyoba, mango ízeinket?

Szép napot kívánunk Mindenkinek!
Üdvözlettel,
Fragola
 
Magyarázatként pedig ezt:
 
Kedves Fragola rajongók!
Néhányan kérdeztétek, hogy miért nem veszünk részt a fagylatnapos akcióban, ezért ezúton reagálunk a feltett kérdésekre! Az elmúlt évben nagyon örültünk a kezdeményezésnek és örömmel jelentkeztünk egy olyan ügy támogatására, amely népszerűsíti a magyar fagyi kultúrát. De olyan tömegek érkeztek a boltjainkba az akciónak köszönhetően, hogy a nagy létszám már negatív visszhangot keltett a törzsvendégeink körében. Be kellett látnunk, hogy a Fragola kézműves kapacitása ilyen tömegek fogadására nincs felkészülve sem a gyártási háttértámogatás, sem a kiszolgáló csapat tekintetében. Felelősen nem tudjuk felvállalni ezt a kampányt.
Megértéseteket köszönjük és várunk benneteket szeretettel!

Üdvözlettel,
 Fragola
 
és kommentben a háborgásokra válaszul:
 
A listákra rátettek minket a hozzájárulásunkon kívül, nem mi jelentkeztünk. Köszönjük a potitív hozzàszólásokat!
 
Ami számomra felháborító, hogy takaróznak a törzsvendégekkel, de forgalmat mégis elvitték a többi cukrászda elől, nem kevés ember teljes áron is vásárolt náluk, a tömeget sem úszták meg és annyi se fért bele nekik, hogy elnézést kérjenek a megvezetett fogyasztóktól…

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.05.10. 09:52:53

@Pierr Kardán: Szóval tavaly ti viselkedtetek úgy, hogy az idén nem tartottak akciót?

AtiSnatch 2014.05.10. 10:09:23

reggelt népek! remélem egy páran dolgoztok. :D

na, már csak az a kérdés, hogy uraaam telefonált-e... ma lehet, hogy estefele felhívom... :D

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.05.10. 10:18:04

@Artie: az csak értelmiségiektől várható ell! Egyébként meg ne legyél ilyen szőrszállhasogató! Bunkó!! Letiltalak!!! Negatív! Pszichopata!

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.05.10. 10:21:12

@Pierr Kardán: és ez az akciós napon nem fájt, csak most? Érted a logikát.. Meg 20-an gondoltátok azt, hogy az akciós nap kevesebbsége után majd most nem lesz spórolás? Csak xeretnélek meg értenní. érteni meg
.

Atörökk 2014.05.10. 10:49:24

'reggelt!
Ma van a záramellátás világnapja!

Anomalocaris (törölt) 2014.05.10. 10:51:34

@agresszív kismalac: Hát ez elég Németh Sándorosra sikeredett. Invazív? Térítő vallás, mint a kereszténység is. Pont annyira. A legendás intolerancia meg valóban legenda. Az ibériai zsidók például bizonyára rendkívül boldogok voltak, amikor Ibériában felváltották a legendásan intoleráns muszlimokat a legendásan toleráns keresztények. Miért nem veszi senki a fáradtságot, hogy legalább egy kicsit utánaolvasson az iszlám történetének? Csak egy kicsit. Mondjuk persze ha már eleve úgy áll hozzá, a saját prekoncepcióit akarja igazolva látni, akkor úgyis mindegy. Érdekes jelenség egyébként a magyar "ballib" értelmiség időnként teljesen vad iszlámofóbiája, ami nekem kicsit nehezen fér össze azzal, hogy amúgy meg folyton a kirekesztés és előítéletesség ellen beszélnek. Ez csak nekem tűnt föl? Vagy alapvető, hogy valamilyen ellenségképet választani kell? Megannyi kérdés.

Anomalocaris (törölt) 2014.05.10. 10:58:38

@Black Hole: Nagyjából ennyi, minden kultúrának vannak dicsőséges és kevésbé dicsőséges korszakai. Coelhósan hangzik, csak sokan elfelejtik. De kétségtelenül egyszerűbb odamutatni, hogy "ezek gonoszok." Poros könyveket olvasni meg fárasztó.

Black Hole 2014.05.10. 11:17:00

@Nattramn: mondjuk az arab-világ sem lehetett túlzottan boldog, mikor oda mentek a keresztények rendet rakni. Azt hiszem ez már többször is megesett az utóbbi 1000 évben. Egyébként azt hiszem, hogy a keresztény tanítás, és az arab is tolarenciára int. Mondjuk a keresztényben jártasabb vagyok. Most úgy hirtelen eszembe jutott, hogy míg Jézus azt megbocsájtott, a házasságtörő asszonynak, a tanítványai felgyújtották, megkövezték, meg hasonló szeretetre épülő módszerekkel eltették láb alól. Az invazív kérdéshez meg csak egy kérdés. Hogyan lett az egész kontinens keresztény?

Black Hole 2014.05.10. 11:18:32

@Black Hole: az utolsó mondatnál amerikára gondoltam, csak még nagyon korán van.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.10. 11:20:20

@Nattramn: Picinyem. Kimondottan napjainkról beszéltem. Az meg, hogy a ballibet egy zseniális átkötéssel összemosod velem, megfizethetetlen. Aludj még egy kicsit.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.10. 11:25:59

Poros könyvekkel meg végképp ne takarózzál, mert szilikózist kapsz. Arról beszéljünk, mi van most. Esetleg társalogjál el olyan malmöi, párizsi etc őslakosokkal, akik hirtelen tízezres nagyságrendű muzulmán szomszédra tettek szert akaratukon kívül. Erről mit írnak a könyvek?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.10. 11:26:39

@agresszív kismalac: Nem mosta veled össze, csak a téma miatt megemlítette. a többiben igazatok van. Mindkettőtöknek. (Nem mintha az iszlám avatott szakértője lennék.)

Az SZDSZ és gyurcsányi örök bűne, hogy a ballib szitokszó lett.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.05.10. 11:28:42

@Nattramn: Bezony, "a magyar "ballib" értelmiség" kiveszi a kölköt a bőgödéből, óvodából, iskolából, ha cigányt iratnak be, és ha az utcába költözik egy "kirekesztett" család, azonnal elköltöznek, ahogy valami hülye konzervatívra rá tudják sózni az ingatlanjukat...

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.10. 11:29:57

Ehhez képest képzeljél el egy teheráni keresztény missziót a játék kedvéért.
Mellesleg a kereszténységet ugyanúgy rühellem, mint az iszlámot. Jó gondolkodást!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.10. 11:37:43

@Kitalátor (másként) gondolkodó: Mert a magyar... hm... konzervatív arról híres, hogy cigányokkal szeret együtt élni. Ezen még dolgozzál egy kicsit.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.10. 11:40:50

@Nattramn: "Miért nem veszi senki a fáradtságot, hogy legalább egy
kicsit utánaolvasson az iszlám
történetének?"
A fáradtságot, mint olyat, épp most sikerült kipihennem.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.10. 11:42:06

@agresszív kismalac: Az iszlám azért hasít, mert a tudatlan tömegeket pompásan lehet a vallással manipulálni. Lásd még az amerikai "egyházakat", pénzgyűjtő missziókat.

Egyébként az a szekta, ami a Sátáni versek íróját halálraítélte, nem érdemli meg az iszlám jelzőt. (Szegény Salman Rushdie csak kapkotta a fejét, hogy mivan.)

Artie 2014.05.10. 11:46:46

@Kellemes Zérókomponista: én kérek lenézést!

Büszkemagyarkézműves, rovásírás is van még talán, de írni, na azt nem tud.

horex · http://horex.uw.hu/ 2014.05.10. 11:50:25

@Kitalátor (másként) gondolkodó:
" Ramada bácsi"

Próbálj ma rendelni egy fagylaltot/párfé/ a Ramadában
Felvitte az Isten a leszármazottainak , úgylácc
:)

horex · http://horex.uw.hu/ 2014.05.10. 11:57:29

@atpijkamo:
"Tudatlan tömegeket" tudnék linkelni napjaink Mo-járol is!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.05.10. 11:59:33

@agresszív kismalac: Nem szeret (az asszimilálódott cigány sem), de nem ajvékol, ha úgy adódik. Nem Néppárti, de még csak nem is jobbikos szóvivő tette közzé dilemmáját, hogy melyik intézménybe is vigye a gyerekét, mert ami közel van, oda cigányok is járnak. Az a göndör szőrű szoci volt, nem jut eszembe a neve.
@horex: Azt hiszem, valami oldalági rokonság lehet. Van ilyen, az én tanító bácsim pl. személyesen Kossuth Lajos volt. A "másik" Kossuth Lajos nagyapja volt a közös ős...

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.10. 12:02:47

@atpijkamo: Ezt küldd át Félinek. Nem látom, hogy az ún. "békés iszlám" túlontúl igyekezne kivetni magából a szélsőséges elemeket/irányzatokat. Vagy legalább elhatárolodna. Vagy ilyesmi.

Manyecska 2014.05.10. 12:03:47

@Kitalátor (másként) gondolkodó: nálunk kevés cigány van a suliba, kettő az osztályba, az egyik osztályelső:DD de baszki marha agresszív volt kicsinek. Különben szeressük, babazsúrkor szegény csak a kajástál közelében tartózkodott:(( :DD

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.05.10. 12:04:01

@Kitalátor (másként) gondolkodó: :D:D:D:D

@Nattramn: Liberális az addig liberális, amíg nem az ő fszával verik a csalánt, Nem tűnt még fel?
Aztán ha reálisan akarod elmagyarázni, mi a baj, akkor meg lerasszistázz.

Na elő az iszlám történetének alapjaival de gyorsan! Tőled halljuk, ne valami zugproftól :)

Manyecska 2014.05.10. 12:05:07

@atörökk: remélem Olgát megb..sza a 220!
:D

helianthus 2014.05.10. 12:05:25

Gyertek elsőzni az új posztba!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.10. 12:07:14

@Kitalátor (másként) gondolkodó: Akkor elmondom: Magyarországon a (nem roma) lakosság 90%-a egyként utálja a cigányokat, függetlenül politikai nézeteitől. A maradék 10% pedig még csak képen, vagy valami fesztiválon látott cigányt. Vagy teljesen korlátolt.

Manyecska 2014.05.10. 12:10:11

@AtiSnatch: igen, a medence partján. Csak most ebéd van. Rohattmeleg van!:)) Mellesleg ma tanítási nap van én már hajnalban beillesztettem a nagyobbat mer kirándulnak matek helyett.:) kislány meg apa hátára tapadva elmotorozott, bukósisak, hátizsák, beszarás volt:D sajnos kép nem készült. Na úszom még egyet meraztán takarítani köll. Te dolgozol?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.10. 12:10:36

@Kitalátor (másként) gondolkodó: @agresszív kismalac: ...és igen, jól látod, az asszimilálódott cigány réteget is ide lehet sorolni. Az "asszimilálódott"-on azt értem, aki a 21. századi társadalmi elvárások szerint él. Ettől még nem kell megtagadnia az identitását.

Manyecska 2014.05.10. 12:11:57

@helianthus: jókösz! a víz alól! majd:D! cső:) jackyll remélem minden reggel hasonló papucsba lép bele ébredéskor. Én kidobom a taccsot ahányszor meglátom..

Aureliano Buendía 2014.05.10. 12:17:41

Megint egy szarrágó bazmeg.

Manyecska 2014.05.10. 12:27:22

@agresszív kismalac: volt a telekszomszédunkban egy tízgyerekes cigánycsalád, annó. de elég rendesek voltak, dolgoztak,.... meg volt putrisor is falu végén /Pánd/ oda is elcsavarogtunk bringával, hát nem fogott meg. Vissza is rohantam bringa nélkül:DD...Ezek folyton disznót vágtak a szomszédban:DD de jó volt eltekintve amikor anyám a vérestáltól majdnem elájult-áthítták segíteni..:DD Váci uccai úrilány, kislány kesztyűben a zongoránál, vazze:DD:OO

Manyecska 2014.05.10. 12:28:40

Telek. Mondom. Nem pándi vagyok..:D körbehánytam a híres meggyfákat is, egyszer, emlékszem.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.10. 12:32:59

@agresszív kismalac: Nézd el @Nattramn: -nak, hogy elfogult a klasszikus iszlám irányában! Más itt úgyse védi meg őket.

""békés iszlám" túlontúl igyekezne kivetni magából a szélsőséges elemeket/irányzatokat"

Én se látok semmi ilyet, és nagyon hiányolom. Szerintem igazad van, de nem értek hozzá. Szóval mindkettőtöknek igaza van, nem tudtok egy jót vitakozni.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.10. 12:39:59

@agresszív kismalac: "90%-a egyként utálja a cigányokat"

Igen. De ez nem annihillálja a tényeket.

- Munkát kell adni nekik.
- Ha nincs munkájuk - mindegy az ok - akkor segélyen élnek vagy lopni fognak, éhen nem halnak, az biztos. Akárhogy szeretné a 90%.
- Ha kirekesztik őket az oktatásból, vagy - ami ugyanazt eredményezi - hagyják hogy ne tanuljanak, akkor tanulatlan munkásként sokkal kevesebb munkájuk lehet.
- Ja, és a tanulatlan (cigányok) jobban szaporodnak, ennek nyilvánvaló a demográfiai következménye.

Na most kérdem a 20 feletti IQ-jú szavazópolgárokat, szerintük van-e valami teendő az utálaton kívül?

Atörökk 2014.05.10. 12:49:09

@atpijkamo:
"- Ha nincs munkájuk - mindegy az ok - akkor segélyen élnek vagy lopni fognak, éhen nem halnak, az biztos. Akárhogy szeretné a 90%.
- Ha kirekesztik őket az oktatásból, vagy - ami ugyanazt eredményezi - hagyják hogy ne tanuljanak, akkor tanulatlan munkásként sokkal kevesebb munkájuk lehet."
Ha munkára "kényszerítik" őket, még ha az csak közmunka is, akkor az ún. jogvédők egyből ordítanak, hogy az államnak ehhez nincs joga, stb. Ugyanez volt a helyzet, mikor bevezették, hogy ha a gyerek lóg az iskolából, akkor megvonják a családi pótlékot.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.10. 12:53:11

@atörökk: Maszatolsz. Természetesen van benne igazság is, azt nem tagadom.

Kádár alatt munkára kényszerítették őket, és dolgoztak. Azért vér nem folyt, azt elismered?

Atörökk 2014.05.10. 12:57:30

@atpijkamo:
Nem maszatolok :)
Igen, nagyon jól tették. Most sem folyna vér.
Az persze egy más kérdés, a dolognak ennél sokkal összetettebb szociológiai meg egyéb vonatkozásai vannak, de hát valahol el kell (kéne) kezdeni.
Egyetlen környező országban sincsenek úgy agyonszeretgetve, mint nálunk...

Aureliano Buendía 2014.05.10. 13:03:33

@agresszív kismalac: aztat hiszem, hogy ide igazából kötelességvédők kellenének.

Aureliano Buendía 2014.05.10. 13:05:01

@atpijkamo: pedig igaza van.

Munkát kell nekik adni: és el is fogadják? Vagy inkább úgy vannak vele, minek a munka, ha anélkül is meg lehet élni?

helianthus 2014.05.10. 13:47:22

@atpijkamo: "- Munkát kell adni nekik."
Nagyon őszintén kérdezem. Munkáltató vagy. Odamegy egy cigány és egy nem cigány jelentkezni hozzád. Melyiket veszed fel?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.10. 13:49:04

@atörökk: "valahol el kell (kéne) kezdeni."

Nem tudnék ennél jobban egyetérteni veled.

"Egyetlen környező országban sincsenek úgy agyonszeretgetve, mint nálunk..."

Mi szeretnénk, ha a környező országokban a magyarok ne lennének annyira nem szeretgetve, mint itt a cigányok. Jó példát kell mutatni.

@agresszív kismalac: @uraaam: Igazatok van, de nem teljesen.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.10. 13:59:03

@helianthus: Az én vérgőzös elképzeléseim szerint alapvető jog a munkához való jog. Fehérnek is, feketének is, egyaránt.

Mindkettőnek mutatom, hogy ássanak egy gödröt, amelyik hamarabb végez, az kapja a gödörásós munkát. Bőrszíntől függetlenül.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.10. 13:59:32

@atpijkamo: Már ezerszer elkezdték (v. ö. "Leszokni a dohányzásról? Mi sem egyszerűbb- százszor is megtettem már!"). Végig kellene vinni. Tűzzel-vassal.
"Ja, hogy nem akarnak dolgozni/beilleszkedni? Akkor hagyjuk őket békén, hiszen olyan aranyosak, így a sok purgyéval."

AtiSnatch 2014.05.10. 13:59:40

Na itt cigányoznak, a másikban mindjárt zsidóznak (ha másnem, akkor átmegyek én)

Jó ez a pénbat vagy szomtek kinek hogy tetcik. :)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.10. 14:01:41

@atpijkamo: Hülyeség, nekem mamár ötször teljesen igazam volt.
...nem is, hatszor!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.10. 14:05:11

@agresszív kismalac: Végig kell vinni, nincs mese. Na, ezzel együtt már hétszer volt igazad.

helianthus 2014.05.10. 14:09:30

@atpijkamo: és melyikük fog hamarabb végezni? Egyébként nem releváns ez sem. Dolgoztam köztük, az egyik úgy kentevágta a munkát, hogy csuhaj (favágás, fahordás, nem könnyű.)
Dicsértem utána főnökúrnak (az apámnak egész pontosan, neki dolgozott, én meg mentem segíteni csak), milyen szépen dolgozik. A válasz, aha, mert neked tette magát. Ha nem vagy ott, akkor tizedennyit sem dolgozik.

@agresszív kismalac: na pont ezt akartam emlgetni. Merthogy integrálni kell őket.
Kellene.
De nem akarnak integrálódni, az istenért se.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.10. 14:11:39

@helianthus: Láttam én cigény gödröt ásni, hogy egy magyar nem ért a nyomába.

A munkakerülés nem genetikai. Rá kell venni a munkára valamilyen ösztönzéseel - látod.

Atörökk 2014.05.10. 14:18:23

@AtiSnatch:
Ötméteres körzetben sabbath van!4!!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.10. 14:20:52

@atpijkamo:
munkakerülés- nem genetikai
muzikalitás- genetikai

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.10. 14:22:16

@atpijkamo: @agresszív kismalac: Tudnék még ilyen párokat alkotni, csak az egyik oldal hamar elfogyna.

helianthus 2014.05.10. 14:23:49

@atpijkamo: erről beszélek. Én is. De csak egyszer. Mert ritkán van kedvük hozzá. Szinte sose.
És miért kell rávenni a munkára? A fizetés nem elég ösztönzés? Én is 'csak' azért dolgozom.
Az nem jutott még eszedbe, hogy sokan már egyáltalán nem akarnak velük semmit kezdeni, mert elegük van abból, hogy minden szart kitalálnak, de nincs eredménye? Nem vevődnek rá a munkára?
Miért nem azon ötletelsz, hogy mondjuk engem rávegyél egy nyaralásra? Na hajrá, találd ki, hogy jutok el nyaralni. Várok.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.10. 14:35:26

@helianthus: "A fizetés nem elég ösztönzés?"

Szerintem tökéletes ösztönző.

AtiSnatch 2014.05.10. 14:45:28

@atpijkamo: akkor a "paraszt" miért tud elmenni vidéken is dolgozni ahelyett, hogy segélyért állna sorba?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.05.10. 15:18:19

@AtiSnatch: A 3H térségekben, ahol a munkaépes korú lzakosság több mint negyede (a gyerekek több mint fele) cigány, a "parasztok" asszimilálódnak, és beállnak a sorba egyre többen "kamatos pénzért" és segélyért.

Manyecska 2014.05.10. 15:25:05

@AtiSnatch: hozzánk szombatonként jár a TEK. Sütök nekik mazsoláskalácsot:D:P
.
milyen jó hogy én keverék vagyok sza nem tudok véleményt alkotni..:DD

Atörökk 2014.05.10. 15:28:48

@atpijkamo:
Nekem vannak, csak félek, nem ajrókompatibilisek.

Manyecska 2014.05.10. 15:33:43

@atörökk: Szent Elektríciziusnak bódoggá avatása. Taknyok fortéllinak vége szakajtatik. idézet vége..:D

Manyecska 2014.05.10. 15:35:49

LOL, elolvastam a fészbukk kommenteket..:D

Atörökk 2014.05.10. 15:48:42

@atpijkamo:
Hosszabb távon építő.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.05.10. 16:00:45

@atpijkamo: Bármilyen "segély helyett munka" jó, csak 50 éven belül nem szabad abbahagyni, a szocioparazitákat (uzsorásokat, jogvédőket) meg deportálni kell Afganisztánba vagy Angliába. Vagy Izraelbe, hogy gyakorllhassák a toleráns
befogadást.
Off: nem tudja valaki, meddig tar a szomszédban a buzifesztivál (BMW-találkozó)?

Aureliano Buendía 2014.05.10. 16:21:20

@atpijkamo: várom, hogy kifejtsd, miben nem.

Aureliano Buendía 2014.05.10. 16:23:20

@atpijkamo: nem genetikai, hanem tanult dolog. A szüleiktől, népesebb családjuktól tanulják. Ám jobban terjed, mintha pusztán a gének örökítenék át.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.10. 16:25:24

@uraaam: A világ nem fekete vagy fehér. Kényelmes dolog mindent a cigányokra kenni, és mindenben őket hibáztatni. Lopnak, de rá is vannak kényszerítve. Nem szeretnek dolgozni, de nem is kapnak munkát. Különállnak, de nem is engedik őket beilleszkedni. Nem hiszem, hogy újat tudok neked mondani.

Aureliano Buendía 2014.05.10. 16:25:47

@atpijkamo: nézd, ha valaki azt mondja neked, hogy itt van egy színes nyalóka (ezer fitying, stb), amit két módon kaphatsz meg:
-kiásol érte egy 3x3 méteres gödröt,
-nem csinálsz semmit, csak elvagy egész nap,

Te melyiket választanád?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.10. 16:27:20

@uraaam: Akkor tessék őket tanítani, nevelni. Nem mondom, hogy birtokomban van a bölcsek köve. De nyilvánvaló, hogy valamit tenni kell. Minél később, annál rosszabb. Felnőtt egy nemzedék, aki nem látott még embert dolgozni.

Aureliano Buendía 2014.05.10. 16:28:13

@atpijkamo: és szerinted melyik volt előbb? Az előítélet, vagy maga a cselekedet, amiből kialakult?

Valóban nem fekete és fehér. Van cig munkatársam, nem lop és dolgozik, le a kalappal előtte. De ő hány százalék?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.10. 16:29:50

@uraaam: Itt van egy száraz kenyér, ezt megkapod ingyér, viszont itt van egy gusztusos norbipizza, ha kiásol érte egy gödröt.

Aureliano Buendía 2014.05.10. 16:30:35

@atpijkamo: ha meg nevelik, jön a tosz, meg mindenféle jogvédő, hogy itten elnyomás, kirekesztés van.

Nem kap ezentúl segélyt, csak ha dolgozik? Szemét állam.
Nem kap pénzt, ha a gyereke lóg az iskolából? Kirekesztő állam.

Először ezt a liberálisnak csúfolt szennyet (ex SZDSZ és holdudvara) kellene eltakarítani. És most még nem is szalonzsidóztam, de nem áll tőlem messze.

Aureliano Buendía 2014.05.10. 16:31:52

@atpijkamo: a kettő íz/élmény tekintetében ugyanaz:D

Ellenben a kérdésed merő csúsztatás. Mert a kiásott gödörből telne a kenyérre, míg segílyből a nóóórbiápdétre is simán.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.10. 16:31:58

@uraaam: "melyik volt előbb?"

Nem vagy ovis.

Nem a másikat kell hibáztatni, hanem megoldást kell találni. Igen, nehéz, és sok pénzbe kerül. Az alternatíva, hogy örökké segélyen fognak élni, viszont garantált és még sokkal drágább.

Atörökk 2014.05.10. 16:32:39

@atpijkamo:
"Lopnak, de rá is vannak kényszerítve."
Meg a lónak a túrós faszát, már megbocsáss. Mi az, hogy rá vannak kényszerítve??? Én is voltam munkanélkülim nekem is volt, hogy nem éppen álmaim munkáját végeztem, mégsem mentem el betörni, vagy lopni vagy rabolni.
Ja, hogy én nem azt láttam a családunkban 2-3 generációra visszamenőleg, hogy senki nem dolgozik. Meg nem kaptunk semmit az önkormányzattól, csak mert bementünk és elsírtuk magunkat, hogy jajjnincsmunkánkéséhezünk.

Atörökk 2014.05.10. 16:33:47

@atpijkamo:
A száraz kenyeret se kapja meg ingyen, ha KÉPES lenne rá, de mégsem tesz érte semmit.

Manyecska 2014.05.10. 16:42:27

@atpijkamo: egy? van az kettő is. a mentalitás,az öröklődik..mindig.
.
Volt már, falun:
"Hogyan védekeznek, asszonyom?
Hát tükörrel..
????
Hát, szembeállok a tükörrel és ha látom hogy mögöttem már nagyon torzul az arca, kirúgom alóla a hokedlit.."
:D

Aureliano Buendía 2014.05.10. 16:43:35

@atpijkamo: leírtam azt is, hogy mi az akadálya a megoldásnak. Kérlek, ne légy naiv.

A szeressünk mindenkit és feküdjünk le az elesett mellé a porba és szeretgessük meg 10 évesen még ok, de szerintem már elmúltál annyi.

Jöhetsz itt azzal, hogy ne hibáztassam, de ha az aluljáróban beléd köt három piréz, nekik mit mondasz majd?

Aureliano Buendía 2014.05.10. 16:46:12

@atpijkamo: @atörökk: elképzelem, ahogy Özv. Kovács Béláné ököritófülpösi nyugdíjas fegyvert tart Lakatos Márlonbrandó és 12 testvére fejéhez, hogy lopják el a tyúkjait.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.10. 16:46:24

@uraaam: "akadálya a megoldásnak"

Megoldás KELL. Nincs alternatíva.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.10. 17:17:16

@helianthus: A Lizsébe' szoktam látni egy fickót. Mozgássérült, kézzelhajtós rokikocsival közlekedik. De úgy, hogy minden pillanatban azt hihetnők, hogy ott fog meghalni, mert már egy szikra ereje sincs. A jómúltkor egy fiatal nő kísérte. Anyukám, a csóka két ujjal tekerte a kart, oszt úgy száguldott!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.10. 17:21:02

@atpijkamo: 600 éve sehol nem találnak megoldást, ahol megtelepedtek. Biztos véletlen.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.10. 17:25:19

@uraaam: Sajnos telón nemt'om megnézni. ...otthon meg behányt a hanxóró a gépen. Ha valakinek van valami jobb minőségű hangdoboza számítógéphez, amitől olcsóé' megszabadulna, szóljon.

Anomalocaris (törölt) 2014.05.10. 21:37:16

@agresszív kismalac: Nem, te az iszlám legendás intoleranciárájáról beszéltél úgy általában. Máskor akkor írd azt konkrétan, amit mondnai akarsz.

Nem mostalak össze senkivel, ez ettől teljesen függetlenül már régóta motoszkál a fejemben. Miért kell állandóan valami hátsó ravaszságot sejteni minden mögött?? Ennél értelmesebb vagy.

helianthus 2014.05.10. 21:38:50

@agresszív kismalac: nem lehet minden mozgássérült mellé fiatal nőt állítani! :)

Anomalocaris (törölt) 2014.05.10. 21:49:18

@atpijkamo: Az miért elfogultság, ha egy éremnek nem csak az egyik oldalát nézem?
süti beállítások módosítása