Tékozló Homár

Egy órát váratták a kisfiát az Soroksári Auchanban a Biohairben

2014.05.13. 13:31 | jackyll | komment

Ádámék otthagyták a Biohairt a Soroksári Auchanban, miután másodszor sem bírtak 5 percet szakítani egyéves kisfia hajára:

Szeretném megosztani veletek a mai napon (05/10-én) szerzett friss tapasztalatomat a sorksári Auchan-ben működő Biohair-rel kapcsoaltban. Tudom, most jön a kötelező szöveg, hogy aki ide betér az nem lehet sikeres ember. Ez igaz, sikeres ezzel a hellyel még sosem voltam. Egyszer már eljátszottuk a kötelező hajmosás sztorit, akkor menten fordultam ki az üzletből és megfogadtam többet ilyenbe nem megyek, azonban megbocsájtó és jóhiszemű emberként elkövettem újra ezt a hibát, vagyis kétszer léptem ugyanabba a szarba. Ami persze rám nézve, a "Hát istenem, vannak helyek amelyek nem változnak!" mondattal letudható lenne, azonban az elmúlt 3 évben 2 gyerkőccel bővült a család. Igen, voltam olyan balga, hogy a kisebbikkel, az alig 1 éves fiammal szerettünk volna sima hajvágást kérni. Nem egy nagy tétel, ennek is nyilván köze lehet a következő sztorinak.


2 gyerekkel megrakva megérkezünk a hajvágó "szalonba". Kép a következő: tömött bolt, unott fejű fodrászok és ha lehet még unottabb fejű recepciós, vagy koordinátor, mindeki döntse el. Nekem nagyon nem szimpi, régi beidegződések. Feleségem meggyőz, maradunk, "bejelentkezünk". Pultos fiatal agyon szolizott, totálisan unott fejű néni, felveszi az adatokat, mely roppant bonyolult, hangyatöknyi betükkel írt kis kártya kitöltéséből áll. Itt fiatal, idős aggastyán keresztnéven szólítva, mint mikor a hülyegyerek a pult mögül a 90-es években a 70 éves néninek, aki az unokáját elvitte a MekDöncibe, a "Szia, mit kértek?" szöveggel "köszönt". Ámérikan sztájl beköszön erősen, itt is. Szóval ikszelni kell, mint a totóban vagy a lottóban, attól függően ki mit kért, meg persze szogorúan a keresztnév, hogy lehessen kihez társítani a sajtpapírt.

Néni szeme fölcsillan, hátha mosni kell, mondom nem, ma mostam, mielőtt eljöttünk. Ajaj, így hogy fog fogyni a promó sampon?! Mondjuk, hogy a kisfiúnak is vágni kell csak. OK, ez van sajnos, sampon marad a flakonban, Mari néni izmos ujjai meg nálunk kimenőt: törölközőt és frissítőt kapnak. Nénik a pult mögül, valami földöntúli grimasz vigyorral az arcán közli, hogy "Félórát várni kell!". (Később ennek is jelentősége lesz.) Ok, addig elmegyünk óráshoz, stb. Itt meg kell említeni, hogy 1 éves fiam, aki már nagyon szépen jár, fut szalad, fel s alá rohangál a bolt soron, anyuka utána. Kislányom, aki 3 éves szorosan mellettem, ő most türelmesebb.

Visszaérünk félóra múlva, ez  18:40. Pultos néni meglepődött, mert arra számított nem jövünk vissza. Közölte az ott ácsorgó két fodrásszal ne kezdjenek neki az időközben általa beszervezett 2 új delikvenssel, mert itt vannak ezek, akik "Mégis visszajöttek!". Itt kellett volna kapcsolnom, dehát öregszem. Nagy sutyorgás veszti kezdetét a "Szent Katedránál", és lám mégsem mi jövünk, hanem a két ember. Na persze, hiszen nekik mosni kell bőven. Fogy a sampon, jeeee! Közli velünk fontoskodva, hogy még 5 perc. Újabb feladott labdát szalaszottam el. Fiam már kezd nyügös lenni, persze hiszen 1 éves, és már 45 perce szivatja egy unott fejű szolárium szökevény. Eltelik a 2. 5 perc, közben a lányommal megbeszéltem, hogy ha sorra kerülök szépen megvár ott leül, aztán majd utána jön az öccse, szépen anyuci ölében ahogy szokták.

Nagy nehezen felszabadul egy másik fodrász néni. Látványosan unja magát, pótcselekszik, nem akar az istenért sem új melót felvenni, azaz minket, mire lassan, mint  vontatottan, mint egy beteg lajhár oda csoszog a kuncsaft-dílerhez, következő sor sutyorászás következik, kicsit rohadtul kezd már idegesíteni, majd a kislány az eddigi unott fejére csodálkozó és nagy, de kissé naiv tekintetet varázsol, mondjuk nem volt nehéz dolga ezzel, és felteszi az egyetlen kérdést, amit ezeknek samuval vertek a fejébe, "A kisfiúnak mosva van a haja?" Komolyan mondom elég bután nézhettem hirtelen rá, mivel köpni-nyelni nem tudtam a kérdéstől.

Reflexszerűen kérdem tőle, "Egy babának akarod mosni a fejét itt? Arról szó sem lehet." Erre még butácskább fejjel közli, hogy hát az nem jó. Pechére feleségem erre berobbant az üzletbe, mivel hallotta ő is eme párbeszédet, és közölte velük, hová tegyék a hajmosásukat és hogy gratulál nekik, mert egy 1 éves gyereket a felesleges várakozással jól megszívattak. Otthagytuk őket, azt sem mondták elnézést, hogy nem mondtuk előre, vagy valami efféle. Búcsú grimasz megvolt az unott szolis nénitől a pult mögül és örült, hogy végre eltakarodtunk, mert hát mit képzelünk mi, hogy ők a drága idejükben csak hajat vágjanak és egy 1 éves kisfiúnak babahajjal, akarunk mi igazíttatni? Kötőszó odagondol.

Kérdem én a mélyen tisztelt tulajoktól, hogy ez normális eljárás? A gyereket nem akarja elvállani, de szétszivatja? Nem fogy a sampon, akkor retorzió van? Babasampon lett volna? Ez az üzletpolitika a frenchise része? Binder úr, Ön szerint ez helyén való? Vajon a budai intézményekben is hasonló körülmények uralkodnak ezen a téren, vagy ez csak a proliknak jár, szeretettel selyempapírba csomagolva? Dózer és só van elég? Mert használni kellene!

Ha a válasz nem, akkor: IQ teszt nincs a felvételiken? Vagy csak a műköröm hossza, a forrónadrág feszülésének erőssége, és a pislogások percenkénti sűrűsége, valamint az emberség hiánya dönti el az eredményt?

Kupont, ingyenes vendéglátást és egyéb nyálas-nyájas dumát köszönjük, de nem kérünk. Sőt, ellenben mindenkinek, mindenhol elmeséljük eme, a közösségi oldalakon is terjesztésre érett történetet, ezáltal is megvédve más gyermekeket, akik nem tehetnek semmiről.

Emberek, vissza a régi lakótelepi fodrászatokhoz, ott legalább emberként kezelnek mindenkit, hiszen belőlünk élnek, vagy mi?!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.05.13. 14:14:04

Egyébként:
"sorksári Auchan-ben"

Sorksáron [!] "osen"-nek mondják a bót nevét?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.13. 14:15:34

amugy nekem Mary nyirja, pedig mar elmultam mult heten 1 eves, de azert nem tennem minden felesegnek kotelezove

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.05.13. 14:16:39

@hagyma:
"benned meg benned volt 1 evesen"

és ez akadáJ...?????
Nem hittem volna, hogy ilyen nyápic vagy, hogy ilyen kis dolog miatt lemondasz arról, hogy a gyereked a megfelelő hajvágást kapja!!!!!!!

Na, csak gyere haza, ma nem kapsz vacsorát...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.05.13. 14:17:25

@Hoppácska:
Mindenki szarú mongya, mer ez egy fhanszija szó/kerület.
A megfejtés: "asan"!44!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.05.13. 14:17:26

@hagyma: de igen. egyéves gyereket nem szívatunk ilyesmivel. ahogyan szabóhoz sem visszük ruhapróbára meg nem csinálunk vele nagybevásárlást a teszkóba hat órahosszáig. az még egy nagyon-nagyon pici emberke ehhez mért türelemmel, akinek semmi szüksége ilyesmire, ennyi.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.05.13. 14:19:52

@sugargiraffusplumps.:
Ott a pont!

Végre valaki értelmesen megmagyarázza!

(Levágjam a hajadat?)

helianthus 2014.05.13. 14:20:07

@sugargiraffusplumps.: kiegészíteném, hogy misére sem visszük meg múzeumba, mert az meg nem érdekli még.
Viszont klasszikus hangversenyre lehet, azon bealszik.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.13. 14:22:19

@Hoppácska: van meg maradek hamburger
@sugargiraffusplumps.: az annya dolga
a fodrasze meg a hajvagas

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.05.13. 14:25:23

@hagyma:
"az annya dolga
a fodrasze meg a hajvagas "

Igen. Az, hogy a fodrácüzlet (illetve a kis szolizott fodráclánka) nem állt a helyzet magaslatán az nyilvánvaló. Nem köll odamenni, és majd tönkremegy.

De hogy a derék anya se állt a helzetnek az ő magaslatán ezzel az egésszel... az sokkal cikibb... véleményem szerint is.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.05.13. 14:27:31

@Hoppácska: inkább festeni kéne! fakulok :)

@hagyma: az annya dolga, csak akkor meg minek rinyálnak a homáron?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.05.13. 14:27:44

@helianthus: Misén, meg múzeumba' is bealszik.
Sőt, én is.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.05.13. 14:30:03

@helianthus: gyereke válogatja. mondjuk a misén nekem is üvölteni lenne kedvem :)

Mr.Joey 2014.05.13. 14:31:54

A köki terminátorban is ilyen tirpák a "parasztelosztó szoliszökevény néni". De a dolgozók sem különbek....
Senkinek sem ajánlom, csak akkor, ha szereti, hogy besz*patják, de jól áám !

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.13. 14:31:56

@sugargiraffusplumps.: mert a fodraszuzlet szivatta
egy szolgaltatast kinalo uzlet nem szolgaltatott normalisan
fairebb lett volna azt mondani sorry, de nem vallalunk ilyen kisgyereket
1 perc alatt elintezve
felreertes ne essek, nekem mar tortenelem, mikor 1 eves volt a fiam es milyen volt a haja, az exem vagta, vagy fodrasz es en sem vagyok biztos benne hogy biofodraszra van szuksege, de....
ha fodrasz felveszi, mosas nelkul feloramulvara, akkor vag es nem pofazik, pofakat vag

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.13. 14:33:27

mondjuk inkabb vitte volna ki az eurovizios dalfesztivalra

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.05.13. 14:33:40

Emberség.:D Na jó. Én igazán nem akarok egy szarul cinikus troll lenni, de amellett, hogy igaza van a posztolónak, ahogy hozzánekiindul az egésznek, épp attól nem lesz igaza. Illetve másik bolygón élt eddig. Úgy értem velem mért nem történik soha ilyen, hogy így elkerülöm a fenn tárgyalt brancsot ösztönösen annyi méterre, mennyire csak tudom. Egónak hízelegtetés nem jött be, seggnyalatás nem pipálható ki, mert buta volt a pultmögötti. Vannak tragédiák.
Van gyereked ZéróKompontista? Bunkó vagy és negatív!! Majd megtudod ha lessz!!
4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4
4 kivághatod ezt itt 4
4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4

Manyecska 2014.05.13. 14:34:26

@atpijkamo: mer ilyen hosszúszőrűek lesznek, az enyimének már párhónaposan oldalra kellett csatolni, amúgy jobb ha szokja mer aztán pár évesen kifejezetten félnek a hajvágástól. Illetve ami az "övéké" azt nem szeretik átengedni:)! fiamat is csak 4-5 évesen tudta először fodrász megnyírni előtte én vágtam ollóval /egész jól/ a haját, de álmában..:DDD..az apja vitalitását és az én makacsságomat örökölte:((:D Most már hagyja hogy megigazítsam bár most jó rövid, ki akarok baszni vele mert Justin Bieber hasonmás-versenyre akarom benevezni csak nem elég lányos:D:P:D cserébe a szivatásaiért:P

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.05.13. 14:34:58

@sugargiraffusplumps.:
"inkább festeni kéne! fakulok :)"

Maradt még a múltkorról egy kis vödör diszperziós falfesték... igaz az a fakuláson nem sokat segít, mert fehér.
Egyébként Petőfinek van egy novellája, ilyen címmel, hogy "A fakó leány s a pej legény"...

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.05.13. 14:36:01

@Manyecska:
"ki akarok baszni vele mert Justin Bieber hasonmás-versenyre akarom benevezni"

És hol van ilyenkor a gyermekvédelem???????????

hobbitroll 2014.05.13. 14:36:15

@dr. phil. Sün‼ ツ: lehet, de akkor nem lássák a proli szomszédok, hogy neki ojjan lyól megy, hogy a zalig 1 éves csimotát mijen drága fodrászatba járassa

Leone_510 2014.05.13. 14:37:37

@hagyma: már azt hittem tényleg nem érted, de mégis :)

na mert a szakállas nő az jót tesz a babának? :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.13. 14:37:47

@hobbitroll: a szomszedok kovetik oket, vagy hogy?

Atörökk 2014.05.13. 14:39:11

@dr. phil. Sün‼ ツ:
Háborút, meg békét!

Szülő külömbe' meg hülye, vitte volna pedikűröshöz a kölkét, esetleg szolárijomba, ott tuti nem kell várni.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.05.13. 14:39:12

@hagyma:
"a szomszedok kovetik oket, vagy hogy? "

Nem, hanem rajtahagyják a gyerek haján az árcédulát, és így viszik át szomszédolni...

Oblivion01 2014.05.13. 14:39:20

@atpijkamo: Talán az, hogy egy egy éves csöppség haját nem olyan egyszerű levágni? Sokan viszik inkább szakemberhez, mert tartanak tőle, hogy a gyerek hirtelen mozdulatokat tesz, vagy ők tesznek olyan mozdulatot amitől a gyerek megijed, megsérül stb. Én sem tudtam erről, de kb. egy éves korban szokták először a hajukat vágni, és elég kényes procedúra mások szerint.

Leone_510 2014.05.13. 14:40:16

kisgyereket nem viszünk templomba és nem vágjuk a haját sem mert kiderülhet, hogy az ördög gyereke azt meg minek előre tudni főleg ha már megvettük az ajándékokat?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.13. 14:40:24

@Leone_510: egy kisgyerek elso kerdese az lett volna
a neninek miert van szakalla?
mert Ok meg tudjak a rendet:)

Manyecska 2014.05.13. 14:40:48

@Leone_510: Ha valaki azt mondja a gyerek szakállát akarták levágatni én tökön szúrom magam:DD@Hoppácska: :DD fijam csak a Klierbe hajlandó járni egy ideje, tényleg tök jól néz ki:)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.05.13. 14:42:02

@Manyecska: adj rá egy dzsasztinbiber pólót, az osztálytársai majd elverik helyetted is :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.13. 14:42:09

@Hoppácska: a biofodrasztba, ilyen matricat felragasztanak a tarkojara?
vagy hogy?
amugysem szomszedolunk, hacsakk a szomszed nem fodrasz

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.05.13. 14:42:19

@Oblivion01:
"Talán az, hogy egy egy éves csöppség haját nem olyan egyszerű levágni? Sokan viszik inkább szakemberhez, mert tartanak tőle, hogy a gyerek hirtelen mozdulatokat tesz"

És mennyire valószínű, hogy egy tökidegen helyen, egy tökidegen, ollót tartó embernél majd nem tesz hirtelen mozdulatot a gyerek...????

Különben is mennyire "szakember" egy ilyen fodráclányka???

Egy negyven éve nyíró falusi barbély (ha még van ilyen), akinek már egy rakás fej volt az ollója alatt - na az már szakember...

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.05.13. 14:43:35

@hagyma:
"a biofodrasztba, ilyen matricat felragasztanak a tarkojara?"

Persze!

Vagy mittomén.
Én már öreg vagyok ezekhez a bio-dolgokhoz...

Manyecska 2014.05.13. 14:44:12

@Oblivion01: Hát mondom az enyémnek marha sok haja van/volt, és erős ráadásul, fürdés után a pelenkázóra fektetve le tudtam vágni simán, de amikor nagyobbak lesznek náluk ez tényleg "trauma":D a szakkönyv szerint merhogy a saját darabjának érzi. Iszonyatos zendülés volt párszor belőle:D! És tényleg, ugye nem kötözheted le. Akinek van gyereke szerintem tudja:)

Manyecska 2014.05.13. 14:45:36

@Hoppácska: Mégis más ha a fodrász üti le a gyereket nem te otthon, és akkor lehet perelni is!, hiszen nagyszerű a demokrácia nem?:DD Európa én így szeretlek!:D

leonito77 2014.05.13. 14:45:41

@hagyma: A szolgáltatással kapcsolatban nyilván igazad van. De azért apuka sem állt a helyzet magaslatán. Ki nem nyitotta a száját, hogy, de hát..., mikor a túlképzett alkalmazott lepattintotta mert (mert sutyorogtak, nem volt szimpi, rossz napja volt, béna volt). Erre bejött anyuka, hogy őket bizony megszivatták (a posztból itélve nagy durrogással kiviharzott és autóban már fogalmazta is a posztot).

Azért emberi nyelven elmondhatták volna az alkalmazottnak a problémát, hátha egyből sorra kerülnek. Főleg egy óra várakozás után még elmenni másik fodrászhoz....

Maguknak is időt spóroltak volna. A tulaj meg nem árt, ha fenékbe billenti az alkalmazottakat.

A poszt meg nagyon hosszú és a poszter eléri vele, hogy teljesen unszimpatikus kép alakuljon ki az emberben, nekem az alakult ki.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.05.13. 14:46:07

@sugargiraffusplumps.: ez valójában a többiekért, a szintén vásárlókért történik, kik idegenek. De komolyan: kifelé kell megfelelni, gyermeket "nem tudják" hova rakni, így aztán megkeletkezik a szépszituáció. Ugyanígy ösküvőn (ásán termékekkel, rizibizivel, edzőcipőben prezentírozva a szertartást). Ki ne örülne egy kisgyereknek?! Asőt! Azanyukára büszkének is kell lenni és elismerően bólogatni, hogy egy ilyen szépen csengő üvöltőszart hozott wilágra, melyet láthatóan rendeltetésszerűen használni, gyarapítani nem tud de viszont tényleg legyünk büszkék mert khuhva nagy tejesítmény ám ez a egész.
Hmmm.:D Volt már hogy faszom kivan az ostoba libákkal?
Animál Plánet: beleugrott egy nő (mi más) a jegesmedvék közé jácani, gec|.
:D Sírjak/orcát koporjak vagy nevesek - vetélkedő.
@helianthus: nem igaz, az ordító tombolán alszik be. Bartókot halgatá má? Köhögések mindig benne vannak a felvételben. Gyereksírással szerelve hogyan hatna? (idegszétbaszóan)
Helianth koncert re kell vinni őket. Mi az aktuális slágered címe?
@Mr.Joey: az veszteséges egy hely. Azon csodálksz, hogy még latezik.
@hagyma: téged nem olvaslak el, mert semmiféle ritmust nem lehet felvenni az olvasásodkor valahogy. Hasznáj metronómot!

Leone_510 2014.05.13. 14:46:37

@hagyma: akkor a veresegyházi asszonykórus kezdheti szedni a hormontablettákat , hogy trendik legyenek?

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.05.13. 14:46:56

@Manyecska:
"amikor nagyobbak lesznek náluk ez tényleg "trauma":D a szakkönyv szerint merhogy a saját darabjának érzi. Iszonyatos zendülés volt párszor belőle:D! És tényleg, ugye nem kötözheted le."

Éppen ezek miatt nem viszem egy idegen helyre egy idegen keze alá.

(Egyébként azért nem mindenkinél ekkora trauma...)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.05.13. 14:47:19

a frufrumat meg hároméves korom óta magam vágom. eleinte érdekes volt a végeredmény, szerencsére akkoriban még nem fotózták a gyerekeket naponta hatvanszor :)

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.05.13. 14:47:47

@Manyecska: ja vagy kűd el jastin biberié pólóban iskolában! Háhá! Ez melyik filmben is vólt.

Atörökk 2014.05.13. 14:50:33

@Manyecska:
Szerintem gyantásztatták is!4!!

Manyecska 2014.05.13. 14:50:36

@sugargiraffusplumps.: enyémet meg az apám vágta. Egy üveg bor után. Amikor anyám kivette a kezéből az ollót már alig volt hajam bassza meg!:DD@Kellemes Zérókomponista: minek? tisztára olyan:D csodálkozom is hogy nem szivatják vele de a csajok nagyon szeretik, mostanában:)@Hoppácska: ez olyan mint a fogorvos, oda is elviszed pár évesen mert muszáj, szoknia kell. Ha trauma ha nem. Ennél nagyobb sose legyen neki!:)

hobbitroll 2014.05.13. 14:51:24

@hagyma: "vidéken" a bevásárolóepicentrumban (BÓ'T) zajlik a társasági élet, ha nem tudnád :P

Manyecska 2014.05.13. 14:52:50

@sugargiraffusplumps.: :D ánem. Otthon is Jásztinnak szólítom, direkt, van amikor röhög de általában "anyaaaaaa, ezt fejezd be!!":DD

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.05.13. 14:52:59

@Manyecska:
"ez olyan mint a fogorvos, oda is elviszed pár évesen mert muszáj, szoknia kell. Ha trauma ha nem. Ennél nagyobb sose legyen neki!:) "

Az orvos mégis más dolog... itt egy hajvágásról van szó :) Amit meg tudok én is oldani egy ollóval, de a fogát nem tudom megvizsgálni, vagy betömni :)

Mellesleg EGYéves gyerekról van szó...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.13. 14:54:29

@Kellemes Zérókomponista: mar bocs, de bben egyezunk
nekem a te agymeneseid hosszuak
@leonito77: lehet
szemelyes talalkozaskor tudnam eldonteni, hogy antipaitkus vagy szimpi
mindenesetre ugy latta, a szolgaltatas nem volt franko neki es megirta
@Leone_510: ha az meg letezik, ott mar minimum bajusz van tabletta nelkul is

Manyecska 2014.05.13. 14:55:10

@Hoppácska: Trinát Zománcfesték. Barna szín.:DD...ha meg egyéves gyerek mért lenne neki fura?? asse tudja mi az. Kezébe adsz egy játékot elvan vele. Nem mindegy hogy vágod én próbáltam de punkos lett mindig, olyan féléves korában is:DDD akkor még nem volt divat!!

gyorossyerno 2014.05.13. 14:56:25

Ez nagyon gáz. Egyéves gyereket fodrászhoz vinni, és még a másik a hibás?
Nem ti is ilyen szolis nénik-bácsik vagytok véletlen?
Nincs véletlen egy másfél éves kislányotok, akivel beülhettetek volna a "körmöshöz" amíg vártok a fodrászra?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.13. 14:56:57

@Manyecska: az enyemet meg sokszor anyam, meg a noverem, azutan mikor mar elkerulhetetlen volt a fodraszat, korem csodult minden fodrasz es mutogattak, hogy nezd ezt a pajeszt, meg itt hatul
es korberohogtek
persze anyamek resen voltak es egyedul kuldtek a borbelyhoz
de mar tobb voltam mint 1 eves

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.05.13. 14:57:21

@Manyecska:
punkos Jasztin Bíber? Most összezavarodtam. Direkt megszédíted asszonytársaidat egy ilyen nagyfontosságú blogbejegyzésnél??????????

Manyecska 2014.05.13. 14:58:02

@Hoppácska: a fiamnak nincs is haja! folyton felnyiratta, de oldalt is, mondtam fejezze már be mert szkinheadnek nézik.:D Most Bieber.
:DD

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.13. 14:59:30

@Hoppácska: en egyszer tomtem fogat
a haverom kurvara felt a fogorvostol, de az annya elkuldte, mert volt egy lyukas
de akkor sem mert elmenni
en meg ezust csokipapirral betomtem neki
otthon bemutatta es elfogadtak
tulajdonkeppen lehettem volna fogorvos is
vagy akar fodrasz
valahogy mindenhez van tehetsegem

ptspts 2014.05.13. 14:59:40

Köszönjük a posztot, a leírtak alapján mindenki eldöntheti, akar-e jövőben ebben a fodrászatban hajat vágatni.

Szerintem nem a kommentelőkre tartozik, hogy a posztoló miért visz 1 éves gyereket fodrászhoz, és miért akar helyszíni mosás nélkül hajat vágatni. Fogyasztóvédelmi szempontból ezek a kommentek offtopicnak számítanak.

Számomra az a lényeges a posztban, hogy a fordrászat megígérte a posztolónak, hogy 30 percen belül sorra kerül a gyereke, és hajmosás nélkül levágják a haját, majd ezt nem teljesítette, nem kért elnézést, és mindeközben lenézően és tiszteletlenül bánt a posztolóval. Anyagi kár nem történt, csak időveszteség és némi idegeskedés lett.

Pontosabb tájékoztatással a fodrászat könnyen elkerülheti a hasonló eseteket, ha akarja. Én az alábbiakat írnám ki a honlapra és a bejárathoz is:

* Hajvágást helyszíni mosás nélkül nem vállalunk. (Vagy: Bejelentkezéskor munkatársunk szemügyre veszi a hajat, és eldönti, vállaljuk-e a hajvágást helyszíni mosás nélkül.)

* Hajvágás és -mosás csak X éves kortól.

* Ha az ügyfél várakozás közben kimegy az üzletből, és később visszajön, akkor újra be kell jelentkeznie, és újra sorba kell állnia.

* Ha az ügyfél hosszabb várakozásra kényszerül, mint amennyit ígértünk neki, akkor ingyen megmossuk és levágjuk a haját.

Manyecska 2014.05.13. 15:00:53

@Hoppácska: aha, van róla képem majd felrakom este!:P most ez a tépett kissé punkos a divat!:) kis/?/ zselé kell hozzá:D

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.05.13. 15:01:14

@ptspts:
"Fogyasztóvédelmi szempontból ezek a kommentek offtopicnak számítanak."

Arohattéletbemán, millyen igazad van!!!!

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.05.13. 15:02:20

@hagyma:
"valahogy mindenhez van tehetsegem "
Az látszik is...

Manyecska 2014.05.13. 15:03:34

Evidens, hogy egyéves gyereknek nem fognak hajat mosni, de lehet csak nekem..majd elolvasom a posztot..

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.13. 15:08:41

@Hoppácska: csak a tehetseges emberek latjan vilagosan a tehetseget

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.05.13. 15:08:46

Kihűlt a Sarok Sári nevű eb a Bioshock kutyatetemmelegítő intézetben, hallatlan!12345
@ptspts: túl száraz vagy ide. Ügyvédnek jó leszel.

Leone_510 2014.05.13. 15:09:52

@ptspts: szarok a fogyasztóvédelemre , röhögni akarok a kommenteken így a tied offtopicnak számít :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.05.13. 15:12:02

@ptspts: kemény vagy béjbi mint a kádszéle. iszó' velem egy kólát valahun?

@dr. phil. Sün‼ ツ: az nem. iagzándibul 12 éves koromig asse tuttam, hogy egyáltalán a világon vagyok. ezt többen is állítják szal igaz lehet!

@hagyma: hubasszus. oszt nem fájt neki még jobban utána?

@Kellemes Zérókomponista: na igen. bezzeg senkinek se jut eszibe gratulálni hozzá amikor megéri a nagykorúságot is egy darabban, pedig az nagyobb hadművelet mint megszülni őket.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.05.13. 15:12:15

@hagyma:
"csak a tehetseges emberek latjan vilagosan a tehetseget "

Ez számomra nem jó hír, mert én valójában nem láttam, csak hízelegtem neked...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.13. 15:13:22

@sugargiraffusplumps.: az egy hulye volt:)
/azert volt a haverom/
ha mar minden kotel szakadt akkor csak kihuztak neki
akkor meg volt iskolafogaszat, mentunk a sulibol csoportosan a fogaszatra, mar feluton megszokott:)

Manyecska 2014.05.13. 15:14:03

@Hoppácska: én vállalok születés előtti hajmosást igen! De én szülésznőnek tanultam..:P:DD

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.05.13. 15:14:27

@sugargiraffusplumps.:
"12 éves koromig asse tuttam, hogy egyáltalán a világon vagyok"

Azóta viszont tudod, hogy NEM vagy ott...
Ez a felnőttség.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.05.13. 15:14:48

@Hoppácska: hat erre utaltam, hogy te nem latod....
hanem csak a tehetsegesek
minden kommentemet meg kell magyarazni
szovegertes ember!!!
amugyis mar van jo kis mosogepszerelos poszt
ott megtalalsz

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.05.13. 15:16:41

@Manyecska:
"én vállalok születés előtti hajmosást igen! De én szülésznőnek tanultam..:P"

PLUSZ van fodrászképesítésed is???

Látod, ez egy kihasználatlan terep a szolgáltatási piacon. Rá kéne cuppanni.

ptspts 2014.05.13. 15:17:23

@sugargiraffusplumps.: Örömmel, helyszínt és időpontot privát üzenetben javasolhatsz.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.05.13. 15:18:15

@hagyma:
Jóvanna, én hízelgek neki, ő meg ledorongol... brühühü......

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.05.13. 15:20:51

@Hoppácska: nem sokáig élvezhettem az életet mert aztán meg bejött az internet a divatba oszt azóta meg abba lakok. hát így.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.05.13. 15:26:42

@sugargiraffusplumps.:
"nem sokáig élvezhettem az életet"

Ki élvezi az életet???

Látod milyen sok baj van egy hajvágásból is...

ancsika 2014.05.13. 15:27:25

sz@rfos család
menjél normális fodrászatba

Manyecska 2014.05.13. 15:35:51

@Hoppácska: köszi, nekem elég volt az a pár hónap amit láttam, hogyan működik az eü.:( minden tisztelem azoké akik szeretik csinálni, három műszakban:(

helianthus 2014.05.13. 15:50:00

@agresszív kismalac: a templonyba hideg van, a múzeumban meg lehet cipelni, ha bealszik.
Csak a hangverseny lesz a jó program az egyéves gyereknek.
(misén én is bealszok...múzeumban nem, mert csak olyanba megyek, ami érdekel...)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.05.13. 15:58:34

Dekódolom: Anyuci nem bír egyedül a gyerekekkel, ezért apuci haja sem lett levágva. Továbbá poszt toló büszke, hogy már tud járni. A fodrászat plázapicsái meg hozták a tőlük elvárható szintet.

mrZigi 2014.05.13. 16:17:55

Volt nekem egy fodrászom vidéken. Nagyon sokszoros országos top3-as győztes.
Mikor elsőnek leültem a székébe, csak annyit mondtam: rád van bízva.
És megelégedéssel keltem fel minden alkalommal évtizedeken át.
Ma már nem tehetem ezt meg, mert mint annyi jó szakember, ő is kiment külföldre dolgozni. Igen, mert ott 8-900 ezret is megkeres havonta, mint senki fodrász. Pedig idehaza már saját szalonja volt, de onnan sem jött be neki ennyi.
Szóval köszi Viktor, köszi Feri, meg köszi az összes ex mszmp-s, kisz-es, szdsz-esnek, meg az őket kiszolgáló hazaáruló sleppnek.
Hogy az Auchanos vágná ... le a hajatok.

Oblivion01 2014.05.13. 16:39:21

@hagyma: Persze, csak talán úgy voltak vele, hogy nem két menetért kapta a papírját a lányka a fodrászképzőben, csak tudja hogy kell óvatosan és finoman levágnia gyerek haját. Falun biztos 40 éve a szakmában lévő borbélyhoz viszik, és lehet, hogy annak tényleg több a szakértelme (biztos is).

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.13. 16:40:55

@Oblivion01: "csöppség haját nem olyan egyszerű levágni? Sokan viszik inkább szakemberhez, mert tartanak tőle, hogy a gyerek hirtelen mozdulatokat tesz"

Mert a szakember majd satuba fogja a fejét, és akkor nem tud hirtelen mozdulatot tenni.

Emlékeszem, harminc éve egyedül simán levágtam a kisebbik gyerekem haját. Mondjuk egy éves korára nem emlékszem, de nem lehetett nagy csata. Akkor még ilyen semmi kis hajuk van.

Szakemberhez akkor vittem, mikor lázas volt.

Oblivion01 2014.05.13. 16:41:43

@Hoppácska: Én személy szerint, ha lesz gyerekem, nem tudom, hogy be merném a vállalni, ha az anyja félne is egy ilyen procedúrától. Nyilván ha vinném - hacsak nem engedik meg, hogy én vágjam, mert nem félnék - akkor én is elvinném egy fodrászhoz, de biztos nem az Auchan-ba vagy a Tesco-ba, hanem maszekhoz.

horex · http://horex.uw.hu/ 2014.05.13. 16:46:21

Gedeon bácsihoz kellett volna menni, utána meg Bagamérihez torkos fagylaltnapra
www.youtube.com/watch?v=T_rmbyj_tL4

www.youtube.com/watch?v=DeJtBq2hrug

horex · http://horex.uw.hu/ 2014.05.13. 16:47:46

@Manyecska:
Azért szakáll/bajuszt rajzoljál neki, az a menő most

Manyecska 2014.05.13. 17:07:33

@horex: bajuszkája már növekszik:)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.05.13. 17:15:22

@Manyecska: "bajuszkája már növekszik"

Nagyestélyit varrjál neki, hogy szokja. :))

Manyecska 2014.05.13. 17:27:12

@atpijkamo: nem vazze:DD ez a fijam ötévesen..:D tiszta apja. a szentségit.:D

Aureliano Buendía 2014.05.13. 17:44:54

Ocsmány szar a stílus, valaki összefoglalná?

Manyecska 2014.05.13. 19:01:06

@uraaam: Nem. De egy óra alatt b+ csinálok másik gyereket..:(:DDDD

Aureliano Buendía 2014.05.13. 19:06:51

@Manyecska: hát, én elkezdtem olvasni, de ez az erőltetett modorosság, hogy puncsoljunk a homárosoknak hamar felbaszta az agyam.

Amúgy a bióhertől zöld lesz a hajad?

Manyecska 2014.05.13. 19:07:43

@uraaam: az az igazság én alulról szoktam felfelé néha olvasni, mint most is..:D

Aureliano Buendía 2014.05.13. 19:13:57

@Manyecska: én átfutottam gyorsan, és az jött le, hogy a kedves szülő szopatta meg magát és kicsi családját.
Valszeg azt gondolta, hogy odamegy két gyerkőccel, és mindenki haptákban áll majd. Nem így történt, kiakadt.

Meghallgatnám a másik felet is.

Örök igazság: fodrászatba csak időpontra. Depláne kisgyerekkel. Örüljön, hogy nem hívták rá a gyámügyet:)

herpesz 2014.05.14. 16:29:27

Én jártam rendszeresen Biohair-be. Nem volt sose semmi gond. De én nem is azért mentem hogy mindenféleképpen posztot írjak a Homárnak.
Az ilyen minek szaporodik...

Répázó 2014.05.15. 12:27:27

Két észrevétel csak. Úgy tudom, hogy egy csimpánz sem követi el kétszer, ugyanazt a hibát, szóval talán egy kicsit ha elgondolkozol. A másodk: Egy éves gyereknek fodrász? Most ez komoly? Nem tudod levágni a haját otthon? Vagy esetleg valami eseményre volt hivatalos? Netán melír is kellett bele?
Megáll az ész, komolyan mondom!

gizdacsavo 2014.05.16. 11:39:49

Szerintem nem szopatták a családot, csak gondot okozott, hogy elmentek. Ezeken a helyeken úgy tudom nincs bejelentkezés, érkezési sorrend van, olyan nincs, hogy "ha most várni kell, akkor majd két óra múlva visszajövök".

Ez persze problémás a fenti családnál, ilyen kis gyerekkel nyilván nem ide kell menni.

vidéki suzukis 2014.05.17. 10:36:57

Amúgy mennyi a beavatkozás ára ezen az elit helyen? Én 1000-est szoktam adni a fodrásznak, és abban már van borravaló is.
süti beállítások módosítása