Tékozló Homár

Semmi kis történet tojásokkal

2014.07.04. 18:44 | Homár Hilda | 489 komment

blogger-image-1387016529.jpg

Az alábbi levél egyik funkcióját már valószínűleg teljesítette: jót tett Gábor lelkének. A másik szerepe, hogy a kis közösségnek legyen mit szétoffolni a hétvégén. (krokodil innen)

Tisztelt CBA! 

A mai nap (2014. július 1. )gondoltam  vásárolok 20 db tojást.  Napi rutinfeladat. Betértem a CBA élelmiszer – Dunavirág   üzletükbe. (1131 Budapest XIII.kerület, Dunavirág utca 2.) A polcon szépen sorban álltak a 10 darabos tojások 450 Ft, 429 Ft, majd alatta 399 Ft-ért.  Kiválasztottam a 399 Ft –os polcon lévőt, majd a pénztárhoz mentem.

A pénztárnál 900 Ft-ot mutatott a pénztárgép. Jeleztem, hogy tévedés van ez a tojás 399 Ft. A pénztáros hölgy nagyon udvarias volt, hívta a menedzsert, én pedig visszamentem leellenőrizni, hogy biztosan nem én néztem-e félre, de nem  a tojás alatt 399 Ft volt kiírva másodjára is. Idáig teljesen szokványos történet, a pénztáros hölgy udvarias, én türelmes. Amikor megérkezett ERIKA a boltvezető menedzser helyettes grimaszolva.

Köszönni nem sikerült, amikor a pénztáros hölgy elmagyarázta neki, hogy mi a baj, szó nélkül sarkon fordult, és eltűnt a sorok között. Amikor visszatért szintén egy szó nélkül ledobta elém a 450 Ft-os címkét, amikor mondtam neki, hogy ez biztosan nem az mert ez egy másik polcon lévő tojáshoz volt kirakva( kétszer is ellenőriztem)  megrántotta a vállát és annyit mondott , hogy biztosan egymás mellett volt. Amikor megkérdeztem a vezetéknevét csak annyit mondott, hogy nem tartozik rám.

Kellemes élmény volt, hogy 20 db tojásért ( 100 Ft árkülönbségért) egy pokróc stílusú flegma nő meghazudtoljon , rángassa a vállát és belehazudjon a szemembe. És nem ez az első eset, ezen a helyen mindig fokozottan kell figyelni, hogy mit és mennyiért veszek, mert rendszeresek az ehhez hasonló átverések. Nem a 100 Ft a lényeg, mert elmentem máshova és vettem többért jobbat, hanem az a bánásmód, ahogy szemrebbenés nélkül hülyének néznek.

Ezt a levelet, és a történetet minden rendelkezésemre álló eszközzel terjeszteni fogom, közösségi média, fogyasztóvédelmi blogok, fogyasztóvédelem, mert szeretném, ha más nem járna hozzám hasonlóan pórul az üzletükben.

Előre kérem önöket, hogy a fölösleges, semmitmondó csak az ISO minősítés miatt írt válaszlevelektől kíméljenek meg, ha közben az érdemi változtatások elmaradnak.

Üdvözlettel, XXX Gábor

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aureliano Buendía 2014.07.06. 22:21:15

@venszivar: olvass utána. Ez zsírégető. Segít ugyanannyi mozgás mellett több zsírt elégetni.

Úgy éreztem=jobban beleférek a nadrágomba.

Nekem bevált. Kilókban: az elején ment le 3 kg, aztán szünet volt, ezután áttértem a bringázásra, és most tartom a ~85 kilót jelenleg. Ebből akarok még letolni, de én nagyon rendszertelenül eszem (akár 9 után is vacsorázom, ha úgy adódik).

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.06. 22:25:38

@uraaam:
Ez illyen nőji taktika.
A probléma ott van, hogy nekem nincsen féltékenykedni valóm!44!
Mer én max dugok a Zigivel, oszt jóvan.
A törökknek sokkal több oka van az aggodalomra!444!

helianthus 2014.07.06. 22:56:08

Fetrengős vasárnap 'stét!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.06. 22:57:04

13 jel, hogy túl öreg vagy a fesztiválokhoz

...
7. Ha az esőben szétázott, vizes pólós lányokat látsz az első gondolatod nem az, hogy SZEX, hanem, hogy a kis hülyék meg fognak fázni.
...

index.hu/kultur/zene/fesztival/2014/07/06/13_dolog_amit_csak_a_25_even_feluli_fesztivalozok_erthetnek_meg/

helianthus 2014.07.06. 23:00:36

@uraaam: thanks! Megpróbálom én is. Nem lesz több zumba, kell valami sport helyette.

Anomalocaris (törölt) 2014.07.06. 23:01:29

@atpijkamo: Tényleg fura lehetek, de én 10 éve is rosszul éreztem magamat az ilyen eseményeken.

Anomalocaris (törölt) 2014.07.06. 23:02:43

@helianthus: Én már régóta vágyok arra, hogy kipróbáljam a társastáncokat.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.06. 23:03:47

@Nattramn: :)) Efelől nem voltak kétségeim.

Viszont van jónéhány kedvenc tevékenységed, aminek a puszta gondolatára egy bulizós tinédzser sikoltozva futna a látóhatár felé.

Anomalocaris (törölt) 2014.07.06. 23:12:03

@atpijkamo: Nem írom le, hogy erről ki jutott eszembe!

igi1 2014.07.06. 23:27:18

@uraaam: arra spúr a törökk

elég volt kibérelnem a john deere-t

igi1 2014.07.06. 23:35:37

@dr. phil. Sün‼ ツ: á, de nem, nem én vótam sajna :(

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.06. 23:42:52

@igi1:
Persze, peraze!
Valljad be, hogy férjhő menté!444!
Ha esztet bevallod, akkó dugunk!44!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.07. 00:09:30

@igi1:
Szivem, mellettem nem lenne könnyű életed, esztet lássad be:
www.youtube.com/watch?v=BjMRa5QQGus

Na, ámen.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.07. 01:12:27

holnap lecsot fozolk reggel
ez a 3db paprika tobb mint 5 dollar volt
www.fruitshop.hu/image/cache/data/californian_paprika-480x360.jpg
/annyi mint egy egsz grillcsirke pl/
ez kozelebe nem jon a TV paprikanak
ez van
lecsoban fejletlenebbek vagyunk
de majdnem trikolor, vagyis az, de a kozepso sarga, nem feher

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.07.07. 01:53:19

@Nattramn: olajbogyó. Ződ, fekete, egyraánt.
@hagyma: ez más, maga nemében zsír. Édes, csemegepaprika, reggelikHz kiváló. igi számára is dildónak ki-vá-ló. Ha eszembe jut, hogy aptijkamó (azt hiszem sikerült jól leírnom) ide jön a reggeli tejeskáféjával és az origóhírek közé beékelődik ez az igiaspektus, hát nem is tudom. Felelősséggel tartozunk egymás napindulásaiért. Is.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.07.07. 01:56:28

@hagyma: ti hogy csináljátok a lecsót? Azaz csak te, méri nem is hallott még ilyenről, mielőtt nem találkoztatok. Tojás lehet benne? Rizs, tarhonya? Izgalmas.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.07. 02:07:37

@Kellemes Zérókomponista: Mary hallott rola, mert foztem mar neki
de otthon edesanyam a masodik nap / a toltott kaposzta utan/ laza lecsot keszitett nekunk es Marym kozolte, hogy ez masfajta lecso:)
amugy tenyleg baszottul mas volt, sokkal jobb
eleve a tv paprika jobb mint a kalifornaiai, hogy mentegessem magam
de holnap megprobalom rekonstrualni, mert Marym imadja
rizs es tarhonya szoba sem johet
elso evsre csak hagyma, paprika, paradicsom es kobasz
ugy jo az frissibe
masodik evesre ra szokunk utni 1-2 tojast
/azert keszitem , mert emlegeti a lecsot, meg a magyar kenyeret:)/

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.07. 02:18:42

a 2 kilos friss magyar veknire, csak nezett:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.07. 02:43:00

es most nezem otodszor az egri csillagokat.....

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.07. 04:16:33

es most meg meg akarja mezmi a sose halunk meg-et
sose nosuljetek be Kentuckyba

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.07. 08:05:03

@ColT: Eszmáletlenül jók a rovarképeid!

A tudomány jelenlegi állása szerint nem lehet a makrók mélységélességét növelni?

AtiSnatch 2014.07.07. 08:06:34

@atpijkamo: te ezen a képen még a rovarokat is látod??? nagyon jó a szemed :D

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.07. 08:11:23

@AtiSnatch: :))

Hülye, a 8. képet nézd, a legyet a piros virágon.

A 3. kép címe meg: Éjjel a város csuklás közben.

Manyecska 2014.07.07. 08:18:06

làtom a hümért szemben...innen a padrol....rohattmeleg van

Manyecska 2014.07.07. 08:20:18

van itt tiz sàrgacsibe kacsa naon cukik xd

Manyecska 2014.07.07. 08:24:37

basszus ezek màr a bòlyànàl usznak lol megyek kàvét csinâlni megalol........kalauz elkunyizta a tizezreseimet a vonaton vàltopénznek sza tekerhetek fel a postâig megafakk

Manyecska 2014.07.07. 08:26:33

vki visszavitte a pékhőz a reggelijét mert nem volt friss xddd tôklol alohaxd

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.07. 08:35:10

Na, mindenki elment lecsót csinálni.
Kicsit leült az a blog. :-/

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.07.07. 08:36:23

@atpijkamo: Köf!
Lehet, rekeszeléssel, de 1. akkor kapsz egy full éles dögöt, ami unalmas, 2. sötét lesz a háttér, már ha nem trükközöl (én nem tudok), 3. kis szenzoros gépeknél hamar előjön a diffrakció, amitől a mélységélesség nő, de a képminőség még borzalmasabb lesz, mint most, 4. stackelés jó dolog, de kézből nem megoldható :S

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.07. 08:39:45

@ColT: "Lehet, rekeszeléssel, de 1. akkor kapsz egy full éles dögöt, ami unalmas"

Mutass egy ilyet!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.07. 09:11:58

jóreggeltjószurkolást! ki hogy van, minden rennbe avagynem, bélműködés példás-é, szívgyóccert vegyétek be, hideg sör a kézbe, távirányítót megbirtokolni, erősenszorítani, start!

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.07.07. 09:12:22

@Manyecska: a horizont alól jelentkezel? Megakukkk.
@agresszív kismalac: a nevedre kell venned. :)

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.07.07. 09:15:09

@sugargiraffusplumps.: mááse teszek, csak gyóccert szedek, kurva remek (mehetek reppernok)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.07. 09:17:13

@Kellemes Zérókomponista: kérdés, hogy a pirulák eszt hogy élik meg tablettaszinten, nekik valami egzotikus körutazás lehet a zélmény!

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.07.07. 09:23:06

@ColT: minőségromlás alatt itt a sávosodásra kell gondolni? Égnél pölö. De utálom azt. A vicc, hogy a zöme nép monitorja 8 bites panellel van, aztán sávos minden, fel se tűnik, ha egy kép tré. Igaz, jobb technikán se fedeznék fel, elenyészően kevesen csak. Mi az a diffrakció? Mi az a stackelés? Meghekkelt steak? Na jó, ez gyenge volt, de igi kedvéért ment ez a csuda szóvicc.
@Manyecska: full éles dög.:D

Őrusten legyen már új poszt.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.07.07. 09:28:10

Szeretet, béke, szabadság, elbaszottság.

Nikorene 2014.07.07. 09:30:04

@Homár Hilda: Hát nem irigyellek. Nem lesz egyszerû dolgod, ha változtatni akarsz a "törzs kommentelôk" hozzáállásán. Kíváncsiságból visszanéztem néhány posztot, 2011ben még a jelenlegi csapat is a poszthoz szólt hozzá, bár már érzôdött a változás. Jackyl szarta le a dolgot, így szép lassan ez lett belôle, ami most van. Ha valaki szóvá meri tenni, akkor a csapat összezár, és csak az alázás megy.
Remélem nem unod meg, és hagysz itt Te is minket.
Elsô körben rábízhatnád a kommentelôkre a szûrést. Más blogokon is van minden hozzászóláshoz egy szûrés gomb, ami az adott hozzászólást író felhasználót a saját kis ignore listámra teszi. Ezt bevezethetnéd, akkor akit nem érdekel a sok offolás szépen kiszûrhetné a trollokat. A trollok meg a normális hozzászólásokat, és mindenki boldog lenne, egy idô múlva a két halmaz nem zavarná egymást, a klikkszám meg hozzászólás szám nem csökkene, sôt, lehet néhány normális ember is visszajönne :)

Manyecska 2014.07.07. 09:36:20

@Kellemes Zérókomponista: az àrnyékbo.benyelte az automat a bangkàrtyàt a zelôttem levonek jo hogy volt nàlam telo :-( xd

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.07.07. 09:54:48

@Nikorene: Bruce Willis-e vagy Bronxban I hate niggers feliratú táblával? Nem tud más jelenet eszembe jutni. Szerinted te vagy a normális, más nem? Más a normális, te nem? Ki mondja meg? Miért nem írod le a saját kis véleményedet csak úgy, egyszerűen, ahelyett, hogy a legolcsóbb eszközökkel próbálnád manipulálni a szűzies Hildát? Ne ferdíts, ember, bármi lehet, de a ferdítésnek fájdalomhalál a vége. Jackyll szerinted emiatt ment el? Támaszd alá az infót. Nem lehetetlen, hogy jobban tudod, de inkább az van, hogy te sem. De ez, hogy rögtön ennek állítod be, bízva abban, hogy majd az infóhitelesség ellenőrizetlensége mentén szárnyára kapja a nép a sugallatot, ebben ne bízz. Értem a problémád, de nem ilyen eszközökkel kellene nekidurálnod magad, ez itt nem szokás. Azt is elvárnám még, hogy tudd meg fogalmazni ténylegesen, hogy mi az igény. Értem én, hogy amit írsz, az micsoda, de miért érzem úgy, hogy ugyanebbe a mederbe terelődne a bitfolyam, csak más szereplőkkel (mondjuk veled), ha elkövetkezne az, amit te kívánsz? Nyugodtan be lehet szállni, bármiről véleményt nyilvánítani. A poszt ütőssége, kitárgyalhatósága is határt szab a szigorúan vett témaközeliségnek, utána elkalandoznak az emberek. Itt kellene kussban ülni? Mert szerintem nem. Mi marad ki a posztból? Van egy íratlan szabály, hogy a várható kommentszám összmennyiségének minimum harmadáig a posztot kell tárgyalni (ez a gyakorlatban a "posztolót lehet már?" átfordulási (de nem mindig vegytiszta átfordulási) pontként szokott megjelenni). Ami az elsőkörös véleményezés után van komment az adott poszthoz, az általában kövérebb, nem nehéz kiszúrni. Birkapásztor vagy egy politikusi posztban (bár a kettő tökre ugyanaz) jobban érznéd magad. Itt nincs a kezedben az irányítás. Nagyon rakoncátlan mindenki. Puszi.
"lehet néhány normális ember is visszajönne :)" A hozzászólás-számmal nincs baj, csak nem teszkós kenyér, hanem minőségi, mennyiségben kenyér kell a népnek. Hilda egy kicsit szolídabban eregeti a posztgalambokatm nem rázza oly szenvedéllyel a gyeplőt, mint az anno időkben megtapasztalhattuk, de legalább nincs egymásra lapolódás.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.07.07. 09:58:54

* (csillagozás) negyedéig, nem harmadáig. Átlagosan kibeszélhető poszt esetén és megfelelő környezettel: előtte is, utána is van poszt belátható időn belül.
@Manyecska: felhívtad a mit is?

Nikorene 2014.07.07. 11:01:06

@Kellemes Zérókomponista: Szövegértelmezés... tudom nehéz. Ott a véleményem, de segítek, ha nem tudod kibogozni: kellene nekem a szûrés gomb és Te lennél az elsô az ignore listán :)

Nikorene 2014.07.07. 11:22:17

@sugargiraffusplumps.: nem is írtam olyasmit, hogy nem szeret... javaslatommal azt próbáltam elérni, hogy mindenki megkapja azt, amiért ide jön olvasni. Aki Offolni akar, tovább offolhat, aki csak az on hozzászólásokat szeretné látni, az csak azt látja. Illetve nincs oka reagálni a személyeskedô trollkodásokra, mert nem is látja. Sokan vannak, akik olvassák a homárt, de a kommentelést már hanyagolják. Ôk is visszajöhetnének így kommentelni. Sztem ez egy win-win megoldás, még akkor is, ha egyesek ezt személyes támadásnak próbálják beállítani.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.07. 11:28:02

@Nikorene: oszt mér nem teszel magadnak egy olyant privátilag, mi? tele van vele a net, már elnézést kívánok. hányszor kell még belinkelnem? magad uram, ha hildád nincs. egyebekben lásd @Kellemes Zérókomponista: írását, jobban összefoglalja mint én, meg jobban rá is ér.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.07.07. 11:54:32

@Nikorene: tudom, ezért is szóltam hozzád. EQ-ila kéne rendbe jönni, egyből más célok, más módszerek nyernének teret életedben, bár ezt nem látod át. Értelmeztem a szöveged, te a saját magadat tudod? Elismerem problémád, de az igazi probléma nem ez.
Kik azok a sokan? Panelekkel próbálod meggyőzni (magadat?) arról, ami nincs. Úgy tekintesz erre a helyre, mint mikor elmegy a jótúrista a skanzenbe, legyen ott minden előzőszázadi, jó, jogos, de még az emberek is, jó, ha múzeum. Ugyanakkor hajlamos a hülyéje a való életben is ELVÁRNI a fejében létező skatulyákat: megrökönyödik, ÖSSZEKAVARODIK, ha a tollaskalapú parasztbácsi előveszi a mobilját, mermondjuk a gyerkőcök vagy unokák hítták őtet. Na, ilyesmit voltam bátor nálad is detektálni. Nemmúzeum, bazmeg, élünk. Bocsmár. Többfélék vagyunk, mégis ki tudott dolgozódni itt egy rendszarié, amivel elvagyunk (azé' vagyunk itt, mer' elvagyunk)m elfogadjuk (nemnehéz). Álljál tevigyázba, menj te máshova szórakozni, itt meg csak formamozdulatokkal (panelezés mán megy) gépelhetsz és csakigy vegytisztán árjatémákat hozhatsz fel.

Nikorene 2014.07.07. 12:06:22

@sugargiraffusplumps.: miért kellene nekem privátilag ilyet tenni, ha adott a blog.hu-n a módszer? minden számítógépre, honnan homározok esetleg majd rakjak fel magamnak szûrôt?

@Kellemes Zérókomponista: hanyagoljál. Majd Hilda válaszol, ha olvassa egyátalán, és eldönti, hogy lesz-e ilyen, vagy nem. Nem Te fogod megmondani, és nem is én. De javasolni lehet, ezt meg is tettem. Ha nem tetszik, ignoráld.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.07. 12:16:03

@Nikorene: nem. ölég szinkronizálni a böngészőket minden divájszon. egyépként meg szerintem is jó dolog a szűrőgomb, csak nem értem a hisztit körülötte mer ha tényleg akarsz ilyet akkor fölrakod te magadnak oszt csá. vagy nyíghacc miatta, jó. remélem lesz belőle homárposzt is eccer. mint az önmaga farkába harapó kelgyó vagy a perpétuum mobile. vagy a vérfertőzés. najó, ezt mán haggyuk.

Nikorene 2014.07.07. 12:18:06

@sugargiraffusplumps.: már ha Chrome-ot használsz. Van, aki ha lehet kikerüli a googlet.
Ki nyígott? Javasoltam. Pont.
Hagyjuk.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.07.07. 12:19:31

@Nikorene: nem ignorálom, mert nem vagyok olyan ostoba, mint te. Kik hiszik már, hogy az ignore a megoldás? Másik neve: szemellenzősség. Óvodából jössz épp? Ne akarj itt erősködni, inkább alapíts nőegyletet, aszt harcoljatok a pandákért. Mit te nem képzelsz, behh.
"minden számítógépre, honnan homározok esetleg majd rakjak fel magamnak szûrôt?" Kiválóan összefoglaltad magad. Nincs több kérdés, nincs harag se, de nevetséges ez a misszió így, ebben a formában.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.07. 12:20:31

@Nikorene: mozillán is van, sőt, ott van csak igazán. két kattintás, segítsek? az a jó szívem fog a sírba vinni eccer.

Nikorene 2014.07.07. 12:37:30

@sugargiraffusplumps.: ha IEn is megmutatod, akkor leszek csak igazán heppi. Todum hogy 21 században elképzelhetettlen, hogy vki nem fér hozzá máshoz egy adott gépen csak IEhez, de megesik.

@Kellemes Zérókomponista: az a baj te iqnulla, hogy egyátalán fel se fogod amit írok. Csak fröcsög belôled a hígfos. De leírom mégegyszer utoljára, hátha sikerül azzal a két darab maradék agysejteddel felfogni. Ha nem ,akkor a továbbiakban nem tudok segíteni, max eszközt adhatok a szepukuhoz.
Tehát: Téged a hígfos fröcsögésben senki nem akar megakadályozni. Nem javasoltam, hogy töröljenek, moderáljanak vagy bármi más módon korlátozzanak abban, hogy kiélhesd magad, bármilyen szánalmasan izzadságszagú is, amit csinálsz. Ellentétben apival, aki a neki nem tetszô kommentelôt (hagymát) bannoltaná... Az persze nem probléma.
Azt szeretném elérni, hogy ha valakinek, mint például nekem (és annak a néhány embernek, aki idôrôl idôre bekommenteli), ne kelljen a sok fos között keresni az értlemes hozzászólást. Az hogy nekem mi számít fosnak, és mi számít értlemesnek én döntöm el, és nem Te. Az értékrendem szintén az én doglom és nem a Tied. Tehát szeretnék egy szûrôt, amivel az értékrendemnek nem megfelelô kommentelôket eltûntethetem saját magam elôl. Mert nem érdekel. És mert így kényelmes. És hogy több idôm maradjon értelmes hozzászólásokat olvasni és nem az ilyen ostobákkal vitatkozni, mint amilyen Te is vagy. Fogd fel, ha bírod. Ha nem, akkor pedig ignorálj, ahogy a továbbiakban én is teszem Veled.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.07. 12:43:09

@Nikorene: az előbb még azér vót mer nem szereted a guglit. sebaj, a gugli viszont szeret téged. IE? táviratot is szoktál küldeni még? najóvan. bár ellenkezik elveimmel de és nem is tudom mikor láttam olyant utoljára, de a kedvedér a csúnyagugli segítségével megtaláltam. itten van-e, lépésről-lépésre:

www.howtogeek.com/131249/how-to-synchronize-your-internet-explorer-favorites/

ha ezért nem csuknak be a mennyországba akkor semmiért.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.07. 12:48:15

@sugargiraffusplumps.: monnyukl ez szart se ér ha jobban belegondolok mer a szűrőpogrom mozillára van csinálva szal cseszheted a zexpólert mindenképpen. akkó meg így jártál.

i1.ytimg.com/vi/KDghxt3LdpY/maxresdefault.jpg

Nikorene 2014.07.07. 12:51:03

@sugargiraffusplumps.: Sajnos ez sem nyert. Enterprise környezetben nincs adminisztrátor jog. Azonkívül nem vágom, (de ez már az én bajom igazán), hogy a favoritok szinkronizálásával (ha lehetne ilyet), hogy lehet usert szûrni egy blogon.
Nekem semmi bajom nincs a googlival. Az ellenpélda nem feltétlenül igaz az adott emberre, aki a példát hozza.
Mindegy. Inkább hanyagoljuk.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.07. 12:55:37

@Nikorene: jó, rennbe van.

hát én mindég mondom, hogy senkin se lehet segíteni. mer aki akar, az segít magán oszt megolgya a problémáit, aki meg nem akar annak hiába húzod a fejit a víz fölé, ő mégis lefele igyexik oszt akkor is csak belefullad.

Nikorene 2014.07.07. 13:01:01

@sugargiraffusplumps.: ebben egyetértünk. Nincs problémám azzal, ha kiderül, hogy valamihez hülye vok. Ha zavar, és érdekel, akkor utánanézek, megoldom, és már nem vok hülye hozzá, ha meg nem zavar, vagy nem érdekel, vagy van kényelmesebb megoldás, akkor úgy maradok.

venszivar 2014.07.07. 15:39:32

@Nikorene: azt, hogy ki a TROLL! ki, mi alapján, kritériumok .....stb. igazolja, határozza meg? az a troll, akire valaki rásüti, ENNYI! Persze egy 3. vagy 4. te rád mondja s így tovább....

abszolút nem érdekel az esetleges ignorálásod, DE te akkora TROLL VAGY, mint ide Kamcsatka!16!:):D

Nikorene 2014.07.07. 16:37:43

@venszivar: :) Anyám... hogy nekem ki a troll azt én határozom meg. Hogy Neked ki, azt Te.
Ha van szûrés gomb, ami csak NEKEM tûnteti el a SZERINTEM trollokat, akkor hol a probléma? Mit nem lehet ezen felfogni? Te észre se veszed, hogy szûrtelek.
Jaaaaa, hogy az fáj, hogy aki nem akarja, az nem olvassa a faszságokat... hát igen, tudom hogy egy trollnak ez nem tetszik, de ilyen az élet.

Nikorene 2014.07.07. 16:39:15

@venszivar: Ha meg nem érdekel, hogy ignorállak, akkor meg mi a facomért baj, ha szûrôt szeretnék? Nem használod, ha nem akarod. Ha meg veled szemben használják nem érdekel. Problem solved.

Nikorene 2014.07.07. 16:50:13

@Nikorene: Hmmm... most újra visszaolvasva lehet félreérhetô voltam. Abból indultam ki, hogy az itt kommentelôk más blogokon is járnak, ezért tudják mirôl beszélek (bár igazából nem hozzájuk szóltam).
Talán egyedül Zsiráf vágta le, hogy mit szeretnék. Aki nem tudja továbbra se, de érdekli az nézze meg a varánuszon, vagy a mandíneren.
Uff. Ennyit errôl, túl van ez beszélve.

venszivar 2014.07.07. 17:45:03

@Nikorene: egyszerre NEM TUDTAD kinyögni?:D

hogy te mekkora egy troll vagy!16!

Aureliano Buendía 2014.07.07. 17:46:09

@helianthus: a futás nem rossz dolog. Csak el kéne jutnom odáig, hogy a hazabringázás után arra is rávegyem magam.

De holnap viszem a fürdőnadrágom, és hazafelé abban tekerek, az hótziher (sima sortnak néz ki amúgy).

Aureliano Buendía 2014.07.07. 17:49:25

@Nikorene: ne trollkodj kérlek. Meg akkor ki olvasná hagymát, igit?:D

Aureliano Buendía 2014.07.07. 17:53:40

@Nikorene: a munkahelyed hozzájárul, hogy a cég netes erőforrásait magáncélokra (lásd még: homározás) használod?
Vezetőd tud erről?

Aureliano Buendía 2014.07.07. 18:20:48

@sugargiraffusplumps.: legalább annyi. Az ilyen ne szaporodjon:D

Nikorene 2014.07.07. 19:14:13

@venszivar: nem számoltam a retardáltakkal. sorry. legközelebb majd szájbarágósan írok le mindent.

@uraaam: először is semmi közöd hozzá. Másodszor, mint minden normális munkahelyen itt is úgy van, hogy amíg a meló el van végezve, nincs probléma. Harmadszor óránként 5 percen keresztül azt csinálok, amit akarok. Negyedszer, amit nem lehet használni le van tíltva. Ötödször itthon fekszem mandulagyulladással. Hatodszor semmi közöd hozzá... jah ez már volt.

Nikorene 2014.07.07. 19:18:21

@Nikorene: "...így szép lassan ez lett belôle, ami most van. Ha valaki szóvá meri tenni, akkor a csapat összezár, és csak az alázás megy."
Btw. szeretem, ha igazam van... :)
Jöttök szépen egymás után sorba... még valaki esetleg?

Nikorene 2014.07.07. 19:19:39

@atpijkamo: gondoltam, hogy nem hagyod ki :) kérem a következőt...

Aureliano Buendía 2014.07.07. 19:20:50

@Nikorene: sokadszor: nem érted a cinizmust, ahogy látom.
Gondolom, távmunkás vagy.

Utolsó előttiként: jobbulást.

Ésvégül: ne offolj:)

Nikorene 2014.07.07. 19:23:05

@uraaam: kösz. rendben, befejeztem... Majd imám meghallgattatik, avagy nem.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.07. 19:25:39

@Nikorene: :)) Köszönöm a bizalmat!

Többen úgy emléxünk, hogy régen* egész normális voltál.

* Ez persze nem jelenti azt, hogy most azt gondolnám, hogy nem vagy egész normális.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.07. 19:26:55

@uraaam: Nikorene a védelmem alatt áll!

Vagy ezt már montam?

Mindegy, akkor is!

venszivar 2014.07.07. 19:27:19

@Nikorene:
Nikorene 2014.07.07. 19:14:13
@venszivar: nem számoltam a retardáltakkal.

nem szoktál tükörbe nézni, mert megijednél az ott látott TROLLtól!16! igazad van! bele is betegedtél! ne idd jegesen a sört. jobbulást. ne, hogy megmúrdelj! még elveszítenénk egy trollt!:):D

Aureliano Buendía 2014.07.07. 19:27:29

@Nikorene: bé.

Azért arra diszkréten nem válaszoltál az orinzsos témában, hogy te miért offal kezdted?:)

Nem, mintha számítana. Ez egy ilyen hely:P

venszivar 2014.07.07. 19:30:33

@atpijkamo: Jó nagy az iglud.....

Meg az isten állatkertje!:):D

Aureliano Buendía 2014.07.07. 19:34:59

@atpijkamo: most van az az eset, hogy ez engem marhára hidegen vagy (minden tiszteletem ellenére).

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.07. 19:36:50

@uraaam: :))

Látod, az közöttünk a különbség, hogy nekem élesebb a szemem, jobban meglátom az emberekben a jót. Én CID-ben is megláttam majdnem rögtön az elején.

Aureliano Buendía 2014.07.07. 19:51:39

@atpijkamo: nekem pl. sziddel nem volt semmi bajom.
Nem is szarok oda, ahonnan enni kap. Remélem, érted.

Tiborfalvi Tibor 2014.07.08. 00:02:04

XXX Gábor? Csak nem pornós?

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2014.07.08. 10:14:12

Vonalkód.
Nincs több mondanivalóm.

Furfangos Frigyes 2014.07.08. 11:03:27

Köcsög a pénztáros....? Hagyd ott a fenébe menj másik boltba!
süti beállítások módosítása