Tékozló Homár

A rekeszem nem, nem adooooom!

2014.07.10. 15:04 | Homár Hilda | komment

lidl-fashion_1659823i.jpg

Nyomdász és barátai egy rekesz sörrel készültek az estére, amit a Lindből akartak beszerezni. A diszkont adta a sört meg az üveget, de a rekeszt az istenért se. Nyomdász kiakadt. (Nem értem mi baja. Végül is az is lehetne, hogy az üveget se kapja meg, aztán vihetné haza hasban a Beert.)

Sziasztok Homárok!
A minap elhatároztuk a helyi Lidl mellett elhaladva,hogy beugrunk,veszünk egy rekesz sört..Olcsó,3%-os..99ft-sebaj,a cukros üdítő helyett jó lesz.
Pénztárhoz érve jött a meglepetés: A sört vehetjük/ vihetjük,az üveget is...a rekesz NEM eladó! De van kint az eladótérben vagy harminc~egynéhány! Egyiket sem. Vissza sem veszik. Nem baj,majd másik multiba visszük vissza! Akkor sem.
Nem volt kedvünk húsz sörrel a hónunk alatt távozni,hagytuk az egészet. Megjegyzem, minden multinál lehet venni rekeszt is egy ötszázasért-kivéve a Lidl. Ciki!
Üdv.: nyomdasz
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nikorene 2014.07.10. 23:18:56

@hagyma: most ránéztem... az megy még mindig, amiért eljöttem. 2-3 havonta sgy poszt, 3-4 Hozzászólás normális, aztán jönnek az egymást anyázó hozzászólások. Ez az igény úgylátszik. Szomorú.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.10. 23:20:44

@Nikorene:
Vöhh, az nem te vagy, meg nem én.
Ha akarsz valamit a saját blogoddal, akkó programozás!
Amit én kihoztam az enyémből, magam csináltam.

Nikorene 2014.07.10. 23:21:06

@nickM: Navazzz... szűrés gombot szádra ne vedd... Leszkapszapofádra... csak ébredjenek meg a tuggyukik...

No hopsz, most van kell menni. Ahojtye

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.10. 23:21:16

Most azon gondolkodom, hogy inkább lusta, vagy inkább szomjas vagyok-e.

Atörökk 2014.07.10. 23:22:35

Kb. egy perc bármelyik böngésző alatt használható komment-szűrőt guglizni... De hát az nehéz. Gondókszani kell hozzá. Picsogni mégis eccerűbb.

Nikorene 2014.07.10. 23:23:07

@dr. phil. Sün‼ ツ: Oh... azt hittem blog.hu motor alapfunkció. Hát akkor rápicsáltam. Mondjuk egy próbát megér, lehet el lehet kérni a kódot...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.10. 23:26:10

@Nikorene:
Felejcsenel!
Senki nem segít.
Olgyad meg!magad44!
A blog.hu-n nem fogsz segíccséget kapni, eszt most mondom.

nickM 2014.07.10. 23:26:13

OFF

@hagyma: Tudod ezzel az a probléma, hogy lehet, hogy anno megbeszéltétek, de erről az "új husik" nem tudnak semmit. (Másrészt tényleg csak annyit szeretnék, hogy ne vegye el negyed-, fél-, háromnegyed órámat a scrollozás, hanem legyen lehetőség arra, hogy a releváns hozzászólásokat olvashassam. Most ilyen - így ez nagyon nagy kérés, tudom. :( Nekem már az is nagyon sokat segítene, ha a hozzászólások előtt lenne egy ON/OFF jelölés, így rá tudnék keresni arra, ami érdekel. 2/3 karakter bepötyögése akkora kérés? De igazán? :( )
Az alpári stílus nem kicsit, de nagyon és nem csak itt. :(

@dr. phil. Sün‼ ツ: Már csak ilyen álmodozó vagyok - beépített jószándék és segítőkészség generátorral (magyarul lúúúúúúúúúúzer ügyfélszógálatos népi cserépedény), azért sok helyen sikerült bejelölni ezt az opciót, hátha itt is megy. :) (Bár őszintén szólva a poszthoz tartozó hozzászólásaitok érdekelnek, ha időm van a viccek is, viszont ha nincs szeretném minél gyorsabban átfutni azokat amik a témához tartoznak és segítenek megúszni a vadász státuszt. Nagy kérés?)

igi1 2014.07.10. 23:32:13

Akkor is nekem van meginn igazam:

Itt csak az az igazi troll, akit mindenki elismer annak, és nem az, aki trollnak "hazudja" magát, mert szerinte az.

A troll - jelzőért bizony tenni kell, azt ingyé nem adják a többiek.

Egyébként meg most is fogyasztóvédelmi blogocska ez, szerintem. Mert az nem sívás-rívás, hogy nem tud elvinni 20 doboz 99 forintos sört, mikor AZ FÓLIÁBA VAN, nem, b+!?

Akinek ennyire sör kell, annak mindegy, mibe van, korsóba adják, netán a 2 mellye között öntik a szájába, AZ AKKOR IS ELVISZI.

Ha az ár lenne a fontos, akkor meg mindenáron elvinné a 99 forint/darab sört, míg van, akinek a 279 forint/darab-os üveges sör kell, mer az a legjobb, ami a legdrágább.

Szóval a poszternak

SE A SÖR NEM VOLT FONTOS, SE A REKESZ.

Mert akkor teszem azt vett volna mondjuk egy szatyrot, oszt abba pakolta volna a sört.

Vagy normális ember keresett volna más rekeszt, amit el lehetett vinni.

Vagy harmadik normális ember, visszapakolta volna a kosárba, oszt kivitte volna a csomagtartóba, oszt belerakta volna egy kartonba, izé, nem, nem kotonba, ti rosszindulatúak. :)

nickM 2014.07.10. 23:33:11

OFF

@Nikorene: Lehetek picit bunkó? Bocsáss meg előre is, de kicsit lazábban és megértőbben! ;) Nekem is tele a csizmácskám a chat-tel, de - szigorúan szerintem - talán sikerül elérni valami ésszerű kompromisszumot, ha együttműködünk. (Meg tán Hilda is odahat a fejlesztőkre, netán bekapcsolja az adott opciót. ;) )

ON

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.10. 23:35:45

@nickM: de hat ez egy teljesen normalisan,, hallgatolagosan elfogadott dolog volt
kitargyaljuk, majd okorkodunk
/csaxolok innen, ebbol az idobol szarmazik, a posztolot lehet mar? + a lehet mar offolni? szleng/

csak akkoriban 1-2 ora itan hangzott el, ma meg 2 perc mulva max.
de felreertes ne essek, nekem igy is OK a homar, az alpari hozzaszolasoktol eltekintve
ha ilyen lett, ilyen lett en nem akarom megvaltoztatni
egyszer szily nagyon meg akarta, a tota w-s aldis poszttal
bele is bukott 5 perc alatt
/azota van a bezzeg az aldi:)/
az teny, az idoeltolodas miatt nekem mar regen nincs eselyem sem erdemleges hozzaszolasra

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.10. 23:36:09

@nickM:
Nagy.
Felejcsenel!44
Télleg nem piszkálni akarlak, de ezt felejcsedel.
Álomvilágba élsz.
Nyiss egy blogot valahol, oszt ámmen!
Ha meg a zélet nagy kérdéseji foglalkoztatnak, akkó itt kaphacc tanácsot.
De ugyi nem kötelező olvasni, ez is tény.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.10. 23:38:44

@igi1: igi
ha jot akarsz magadnak, ott kell lenned

szombaton lesz az egri boraszok traktoros gyorsulasi verseneye!
www.facebook.com/egritraktorverseny/photos/a.138511333016590.1073741827.138500076351049/254368448097544/?type=1

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.10. 23:39:10

@igi1:
Én a mellyed között cipelném a söröm!
Mit szósz?

igi1 2014.07.10. 23:39:22

Egyébként meg én is úgy tudom, hogy a rekeszt sehol sem adják el.

Vagy megveszed azt is külön, vagy ki kell belőle pakolni.

Szerintem csak a nagykereskedésben adnak rekeszes sört el, kiskereskedőknek.

De most azt mondja a poszter, hogy csak annak a sörfajtának nem adják el a rekeszt, amit ő akart venni, mert kint volt még másik, más rekesz.

Akkor fogom magam, kipakolom a söröket a kosárba, oszt kinn, másik rekeszbe átfolyatom a söröket.

Normális embert nem érdekli, mibe van az a k@rva sör, CSAK LEGYEN OTTHON JÓ SÖR, az a fajta, amit x illető szeret.

Szar élete lehet a poszternak, vagy ezt egy nő írta, és kamu lehet az egész poszt.

?

Biztos van JÓ OK arra, hogy éppen ennek a sörfajtának nem lehet venni a rekeszét sem.

AKKOR elviszed másikba, b+.

Egyébként meg nem egyedül vásároltatok ezek szerint, meg van KOSÁR IS a világon, tudtommal. Manapság már senkinek sem kell cipekedni, csak a kocsi csomagtartóba be, meg onnan ki.

De majd másoljuk ámerikát, amikor közfoglalkoztatottként, meg a diákok majd a boltokban fognak bepakolni helyetted a kosárba, meg a kocsiba. Mondjuk ott sem értettem, hogy akkor

MIÉRT NEKEM KELL KIPAKOLNI A SZALAGRA AZ ÁRUT.

de majd hagyma válaszol

Nem a fizetés előtt akarom ellopni, lenyúlni, nyilván, és az is fáradtság, b+.

igi1 2014.07.10. 23:41:00

@dr. phil. Sün‼ ツ: hát aztat mindjá gondoltam, hogy mire szavazol :)

De most mondd meg, engem apám elverne, ha kirakna pénzt a sörre, oszt nem hozok neki, szatyorba, a bótbú, a kedvenc sörét.

Oszt még azé is sipákol, ha nem rakom be a hűtőbe.

Gondold el, otthon traktorozol egész nap, alig várod, hogy hazaérj, oszt otthon nincs a kedvenc italodból, lehűtve.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.10. 23:44:46

@igi1:
Hát én meghupánám a fatert, az má bisztos!44
Téged bántottak a szülők?

Atörökk 2014.07.10. 23:44:47

@igi1:
"Egyébként meg én is úgy tudom, hogy a rekeszt sehol sem adják el.

Vagy megveszed azt is külön, vagy ki kell belőle pakolni.

Szerintem csak a nagykereskedésben adnak rekeszes sört el, kiskereskedőknek."

Rosszul tudod.

igi1 2014.07.10. 23:45:32

illetve, bocsánat, az otthont úgy értettem, hogy a falu mellett traktorozol :)

A lényeg az, hogy

1. ÍGY NEM VESZÜNK SÖRT.
2. AKINEK SÖR KELL, MINDENRE TALÁL MEGOLDÁST.
3. AKINEK SÖR KELL, LETOJJA, MIBE VAN, CSAK LEGYEN.

Amit a poszter most kiplakátolt, az életszerűtlen, és kissé kamuszagú, rekeszért sírni.

igi1 2014.07.10. 23:47:17

@dr. phil. Sün‼ ツ: én meg vagyok rendszabályozva

kedvenc sör legyen a hűtőbe

a kacsák és a tyúkok el legyenek látva

oszt mehetek a dolgomra :)

@atörökk:

nem tudom, én csak szatyorba szoktam pakolni a söröket. Meg a kocsiba, oszt jóvan.

De a rekeszek csak foglalnák a helyet itthon.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.10. 23:48:32

@igi1: Igi ne terejjel, megy az egri traktor es szepsegversenyre vagy nem-e?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.10. 23:48:57

@atörökk:
Várgyá má az asszonnyal, még szakért!
Nehéz házasság lesz ez!44!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.10. 23:50:19

@igi1:
Hát mindig illyen gazdaságrú álmottam!4!

Atörökk 2014.07.10. 23:50:24

@dr. phil. Sün‼ ツ:
Mindig szakért. Sose ér rá. Csoda, ha mással dugok?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.10. 23:56:48

@atörökk:
Nem, esztet teljessen meg tudom érteni!!
Vannak má különös éccakák?

igi1 2014.07.10. 23:57:18

@hagyma: NEM

A traktornak NEM SZÉPNEK KELL LENNI, HANEM JÓL FELSZERELTNEK, és strapabírónak, meg időtállónak.

@atörökk: keresem az 1 millát. Aszondod, elhanyagollak!

Majd kezeljük ezt is, ha írok neked új melegtörténetet.

Atörökk 2014.07.10. 23:59:56

@dr. phil. Sün‼ ツ:
A tervek szerint hétvégén lesz. Rajta leszek, hogy sikerüjjön minél jobban különösíteni!4!!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.11. 00:01:57

@igi1:
Khmm, asszem hagyom kibontakozni eszt a nemes nászt....

igi1 2014.07.11. 00:02:19

@atörökk: egyébként meg má mondtam, hogy nem vagyunk összenőve, dugunk, oszt mehetsz a dolgodra :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.11. 00:02:25

@igi1: de ez egri boraszok tarktoros gyorsulasi!!!!444!!! versenye lesz, ember
hat itt belekaphatsz az igazi trakiba!!!
meg trakisba

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.11. 00:04:59

@atörökk:
Jóvan, akkó maj drukkolok!44!
Nem is.
Majd iszok én is!444
Azok a kurva agysejtek pusztujjanak má!

Atörökk 2014.07.11. 00:09:31

@igi1:
Na, végre valakivel neked is sikerült? Meséjj.

nickM 2014.07.11. 00:10:12

OFF

@hagyma: :) Mondom, hogy bébihomár kora óta olvasom, ismerem Edét, az üvegasztalt, a románok vs. lovak témát és a Baccpapucsot is, meg az összes többit. (Viszont egyszeriuser simán ír 458-adik hozzászólást, ami a témához kapcsolódik és még érdekelne is!)

@dr. phil. Sün‼ ツ: Tudom, hogy idióta vagyok. :( (Mondjuk... meséltem már, hogy sikerült betekintést nyernem a MÁV szolgálati utasításokat tartalmazó spirálfüzetébe - jelzem "kockás"!? és KOMOLYAN abban vezetik!) A Válasz meg 42, ezt mindenki tudja. (Az élet nagy kérdései magasról nem érdekelnek ellentétben azzal, hogy ne sz... eretgessen meg a gyártó/szolgáltató csak azért, mert szerinte ez így fair.)

@igi1: Az őskorban betétdíjas volt a rekesz is, azóta sikerült eljutnunk oda, hogy még a standard üvegeket sem veszik vissza, ha az adott áruházlánc az adott pillanatban nem forgalmazza, hajrá környezetvédelem! OFF-OFF a "jó" sör és a 3% hol fér össze?:) (Úgyhogy nyomdasz tulajdonképpen jól járt azzal, hogy nem adták el neki az ominózus rekeszt, kereshetett volna visszaváltót a végtelenségig. :/)

További jó offolást és remélem talán:
ON

igi1 2014.07.11. 00:10:55

Ja, szerintem a brazilok nyernek, meg Argentína.

A németek túlságosan elbizakodottak.

igi1 2014.07.11. 00:13:05

@nickM: mint mondottam, tökmind1, mibe viszed haza a sört, mert az lenne a lényeg, hogy a sörnek a hűtőben a helye.

Ott meg nem fér el a rekeszed.

Vagyis fizetsz többet 1 felesleges dologért.

Mert mondjuk egy kisboltba kellenek rekeszek, meg ha nagy tételbe veszed, mondjuk egy családi összeröffenéshez, ahol kell 2-3 rekesz sör is, a népnek, hadd igyák az olcsó sört.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.11. 00:17:25

@nickM:
Haggyad tesó, igyá valamit!44!4
Nem fog megváltozni a világ ettű!

igi1 2014.07.11. 00:17:51

@nickM: az olcsó sör nem 99 forintnál kezdődik témát már bővebben kifejtettem.

Itt most az lenne a fontos, hogy a poszter nem igazán akarta azt a sört amúgy se megvenni, és csak ráfogta a reksz-dologra.

Nekem gyanús és kamuszagú kicsit ez a történet.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.11. 00:22:05

@igi1:
Figyuzz, megcsalhád az uradat velem?
Má csak kérden...

igi1 2014.07.11. 00:22:09

@dr. phil. Sün‼ ツ: az a baj veletek a törökkel, hogy ti MINDIG A TUCATNŐKBŐL indultok ki, merthogy eddig azzal volt dolgotok.

Miszerint, aki házas, megkergül, követelőzni kezd, meg az egyéb kellemetlen dolgok, és a végén jól kib@sz veletek, aztán meg a szüzektől féltek, merhogy azok csak házasodni akarnak, mindenáron
Az a baj veletek, hogy már elbánt párszor pár luvnya, és emiatt meg csak d@gni akartok, de nekünk nőknek, a d@gás sose lesz elég, és előbb-utóbb több fog kelleni
na, ezér akarok lenni a következő életemben gazdag, meleg pasi, vagy egyedülálló buszsofőr, turistákat szállítani :)

igi1 2014.07.11. 00:26:47

KELL A SÖR, VAGY NEM KELL

b+

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.11. 00:29:19

@igi1:
Jóvanakkó.
Oszt mijapina köll nektek több, eut má megvárom....

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.11. 00:30:36

@igi1: ez gyonyoru de tenyleg
ossze is lehet vonni
egy gazdag buzi buszsofor akarsz lenni aki turistakat szallit

csak konyorgom, mondd meg, miert, mert nem tudok elaludni

igi1 2014.07.11. 00:38:45

@hagyma: mer nincs meccs, az a bajotok

@dr. phil. Sün‼ ツ: jóvan, egyszer úgyis fogunk dugni

nem halok meg anélkül :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.11. 00:39:15

mondjuk meg nem is akarok
hat amugy a bronzmeccs nem oszt nem szoroz
a donto igen
a nemeteknek drukkolok
jobbak is
de ha Messit megszallja az ihlet, akkor nyerhetnek az argentinok is
na, ezekre a meccsekre nem fogadok, de fogadoirodak joval nagyobb eselyt adnak a nemeteknek es a braziloknak
a brazilokat nem is ertem
egyilyen veres utan , ha a hollandok a legerosebb csapattal allnak fel siman nyernek

igi1 2014.07.11. 00:41:22

@hagyma: tegyél már meg nekem 10 dollárt a két tétemre

német-argentínia 2-3

holland-brazil megint büntetőkkel 3-2

a bronzért a brazilok próbálják jobban törni magukat, nekik az még fontos

a hollandok csak nem akarnak 4.-ek lenni, de amúgy nekik nem akkora a tét

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.11. 00:42:00

@igi1: bocs de kb 2 evente nezek 2 labdarugomerkozest atlagban
a dontot megnezem
a 2 elodontot nem lattam
amerikai foci az minden hetvegen 3 db
de csak szeptemberben indul:)
es azt egyutt nezzuk Maryvel

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.11. 00:44:22

@igi1: mint emlitettem volt nem hiszem, hogy fogadok ezekre a meccsekre
amugysem tudok eredmenyre
csak a gyioztesre
rendes jatekidoben
osszessegeben stb
holland -brazil x-et nem hiszem
hogy 5 gol nem lesz a donton, az meg szinte tuti
a hollandok nyernek 2-0-ra a nemetek 3-1-re

igi1 2014.07.11. 00:47:22

@hagyma: Isten kedveli az argentínokat.

Én tudom.
:D

Egyébként bírom a focit, csak néha összekeverem az éveket és a csapatokat.
A németek túl elbizakodottak.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.11. 00:53:19

@igi1: hat nem hiszem 7-1 ide vagy oda
azert ghana volt egy x-uk
es algeria meg a franciak ellen sem volt egy faklyasmenet
de lehet most az argentinoknak jon ki egy jo nap
na ezert nem fogadok erre
lottozni iis szoktam, de az masik "sportag"

igi1 2014.07.11. 00:55:57

@hagyma: de ha az argentínok mégiscsak nyernek, akkor küldesz nekem jelly bellyt

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.11. 01:00:40

@igi1: lofaszt mama
semmi kozom az argentinokhoz
mondom nem is fogadok rajuk
kerjje a toroktol, vagy a suntol
a postadij is occsobb
amugy most is van vagy fel kilo itthom, most hogy mondod eszegetek is belole
mar be is hoztam a nappalibol

igi1 2014.07.11. 01:06:44

@hagyma:

Egy úriember, aki MEGENGEDHETNÉ MAGÁNAK, nem mondta volna azt, amit te. :)

De mint tudjuk, te messze esel az úriembertől, meg a gazdagtól, mint a makói hagyma Jeruzsálemtől.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.11. 01:14:02

@igi1: igy van erre mar regen ravilagitottak itt a homaron
melyszegenysegben elunk es kobunkok vagyunk
ennek egyik jelentos kifejezoje, hogy nem fogadunk Iginek 10 dollarban argentinara es nem rohanunk jelly bellyt feladni neki
ez megbocsajthatatlan
de ha kuldessz egy kacsat, kuldok jelly bellyt
Mary meg eleteben nem evett kacsat

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.11. 01:16:51

@igi1: amugy ebbe belekaptal mert lehet makoi hagymat kapni jeruzsalemben
hehe:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.11. 01:18:42

amugy mostanaban tul gyakran fel vagy ejszaka
alvaszavaraid vannak?
mennye szombaton egerbe traktorgyorsulasi versenyre, szukseged van egy kis kikapcsolodasra

igi1 2014.07.11. 01:18:45

De fene tudja, mér, jó világbajnokság volt ez eddig is, sok góllal, és csak 2 11-es büntetőkkel.
A k@cs@g hollandokat valamiér nagyon nem bírom.
Talán a Costa - Ricaiak elleni kapuscseréjük miatt, megérdemelték azt, hogy kikapjanak, így nem lehet viselkedni, hogy trükközgetünk, oszt hiába vagyunk gyengébbek, nyerünk.
A németek erősek, és mindenki úgy véli, hogy ők a jobbak, tudásban és színvonalban.
Éppen ezért mondom, az felérne egy csodával, ha az Argentínok győznének, de már az is egy csoda volt, hogy bekerültek ezek a döntőbe.
Szerintem most nem kell a büntetőkre várni, a németek mindenképpen erősen támadnak, és gólt is szereznek.
Nem becsülném le Argentínát, ők már mindenképpen nyertesek, és ők érdemelnék meg jobban a VB-trófeát, és lelkiekben is ők vannak jobban motiválva.
A németek úgy vannak vele, hogy jól van, jól van, focizunk egyet, kisujjból is, oszt úgyis legyűrjük Argentínát.
Aztán lehet, hogy Brazíliával könnyen elbántak, kérdés, hogy mire mennek olyan csapattal, aki nagyon felbátorodott.

Azért elég érdekes az is, hogy most már a sport nem szól másról, minthogy odamegyek az ellenfél legerősebb emberéhez, és SIMÁN FEJBERÚGOM, vagy megrugdosom úgy, hogy egy jódarabig annyi legyen a karrierjének, és még csak nem is kap érte semmi büntit az illető.

Nem kéne ezeket az eseteket keményen büntetni!?

igi1 2014.07.11. 01:20:40

@hagyma: megdumáltuk

:)

Itthon voltatok, mér nem ettetek kacsát, k@ny@rg@m.

Ha Marynek tetszett az itthoni kaja, akkor illett volna rendesen megvendégelni.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.11. 03:21:53

@igi1: nem talaltam normalis kacsa vagy libamajat
jo nem keresgettem, nem azzal voltam elfoglalva, de ahol vasaroltunk nem volt
de meg a a kacsa es libafelhozatal is eleg gyengusz, de nem akartam anyammal ezeket suttetni
majban utazatam
2-3 piacon megneztem
loszar
Mary tokeletesen meg volt vendegelve
tulzottan is
amugy sem enni mentunk
a libamaj csak erdekesseg lett volna, mert nem eszik belsoseget, de mondtam neki, ez jo
de nem vot
mer szerintem az eu nem engedi tomni a libat
tileltuk

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.11. 03:29:41

@igi1: amugy nem i vagyok oda a kacsaert se meg a libaert se
a libamajert, amit gyerekkormoban ettem
na azert igen, de az nem vot normalis
de vegigettunk mindent
no para

a dontot nem kell tulszakertened
2 jo csapat
barmi lehet
a nemetek kicsit eselyesebbek, de csak kicsit
1 meccs
akinek vasarnap jobban kijon a lepes az nyer
nagyot mar egyikuk sem eg, mint a brazilok
/spanyolok, angolok, olaszok/

Megdobbent 2014.07.11. 06:04:48

@hagyma: ne aggodj, itt vagyok am, csak nincs kedvem sokszor hozzaszolni :)

Egyebkent a kekszalag megy, EDE helyezeserol meg semmi hir?! Kivagyok ettol!

venszivar 2014.07.11. 06:29:49

barom! MEGINT VÉGIG HAZUDTAD AZ ESTÉT!16!

TE DEGENERÁLT ÁLLAT!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.11. 06:42:53

@Megdobbent: en is miatta ejszakazok
varom a hireket

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.11. 06:46:34

@Megdobbent: allitolag holnap vihar is lesz
vagyis ma
aggodom EDE-ert

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.11. 06:52:28

de most mar leoltom a kisfaszenest es nyugovora terek
majnem 1 ora

Manyecska 2014.07.11. 07:30:29

@hagyma: mingyà rakok fel rola videot.jòk lettek.ja meg itt ki van irva h free toalett kérsz rola képet.?

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.07.11. 08:08:09

Jó reggelit!

Lemaradtam valamiről az elmúlt napokban? Jó kis ősz van itthon, fázom. Ti nem? Brrrrrrrr.

háromlábúbogár (törölt) 2014.07.11. 08:28:56

@Tanácstalan: most ponn jó, jövő héten lesz dög meleg...

a villanyautós posztnak érdemes a végét elolvasni, meg ennek az esti részét :-DDD

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.07.11. 08:38:05

@háromlábúbogár: Figyu a szóviccre: 1-7-e nem voltam, nem olvasok annyit vissza. Valaki összefoglalhatna. :D

háromlábúbogár (törölt) 2014.07.11. 08:44:01

@Tanácstalan: nem kell az egészet, csak a végét, hidd el nekem érdemes ;-)
atörökk-barbara
uraaam-nikorene

hajrá németek !!!!444!!!

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.07.11. 08:50:24

@háromlábúbogár: Ja, haj - rá! :)

Na, majd alkalom adtán.

Tegnap fogyasztottunk, jött új hűtő. Nem mondom, melyik multi boltjából hozták, de megvételkortegnapra volt megrendelve a szállítás.

Reggel 8:10-kor hív a sofőr, hogy 15:15-kor hozná a hűtőt, már fent van az autón, kéri, hogy legyen kipakolva a régi, mert elviszik.

Jó, mondom, akkor mondjuk 4 és 5 között itt lesznek. Túróst. Pár perccel 3 után bim-bam, itt a teherautó, 15 perc múlva már csak a por lengedezett utánuk. Udvariasak voltak, kivitték, betették a hűtőt és hát pillogtam. Még lábat is töröltek. :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.07.11. 08:54:09

Itten bántanak minket! MIjeza felfordulás? Az ember lánya már sehol sem lehet kedves troll?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.11. 09:29:51

nahát, ede nem is indult a kékszalagon az idén.

Atörökk 2014.07.11. 09:44:41

Hinnye. Itten csapágyasra hajtották az észpropellert az íjjel :D

Atörökk 2014.07.11. 09:56:08

@sugargiraffusplumps.:
Nyomkodom én is vadul a print screeneket!

Manyecska 2014.07.11. 10:19:23

@sugargiraffusplumps.: nemhogy idén, tavaly sem indult.@atörökk: pedig normális-tisztességes dolgozó ember ugye olyankor már ki van dögölve. Franc se érti ezeket a nyomorultakat:D

Aureliano Buendía 2014.07.11. 17:53:13

@Nikorene: előbb tanuld meg az értő olvasást. Ha meg nem vagy következetes, akkor lapulj, ne neked álljon feljebb.

Aureliano Buendía 2014.07.11. 17:55:17

@sugargiraffusplumps.: egy biztos: tuti azt fogja mondani, hogy a kezedet használd. Ő erre esküszik.

Aureliano Buendía 2014.07.11. 17:58:23

@nickM: figyelmetlenül olvason. Nem a javaslattal volt a gond, hanem azzal, hogy csípőből letrollozott mindenkit. Ennyi vlt a baj.
Ja, meg az, hogy egy topikkal odább ő maga offolt kb. elsőként.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.11. 18:14:41

@uraaam: :D :D amúgy meg a szűrőgomb valóban értelmes dolog és szerintem is kéne, csak azt nem értem, hogy mér kell belőle ekkora hisztirinyát csapni. ha nekem kell akkor megcsinálom, slussz. de gondolom ahhoz meg síkhülye, hogy bármit is perszonalizáljjon a gépén.

Atörökk 2014.07.11. 18:15:49

@sugargiraffusplumps.:
Esztetet én is írtam volt, de nem érte el a zingerküszöbjét!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.11. 18:16:37

@uraaam: ráadásul soha nem fog kiszűrni minket mert akkor nem tudja, hogy mikor van róla szó :D szánalmas helyzet.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.11. 18:18:51

@atörökk: na, majd lekközelebb lassabban írjad neki, hátha úgy megérti!

Aureliano Buendía 2014.07.11. 18:25:07

@sugargiraffusplumps.: te, én nem bánom, hisztizzen a gomb miatt, mint egy díszbuzi, de ugyan nem trollozza már le azokat egy vendég, akik itt laknak.

Aureliano Buendía 2014.07.11. 18:26:08

@sugargiraffusplumps.: de hogy szűrne. Ez most arra élvez, hogy beszédtéma, ott enné a fene, hogy mit beszélhetünk róla:D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.11. 18:40:20

@uraaam: ugyanmár, azt csinál amit akar. viszont itt teljesen hülyét csinált magából a humortalanságával meg a kicsinyes személyeskedéssel. pedig olyan jó voltam hozzá eleinte mint anya a barom fiához.

Aureliano Buendía 2014.07.11. 18:49:45

@sugargiraffusplumps.: hát, volt egy pillanat, mikor rendesen megijedtem, hogy a nevedre veszed, és még zsebpénzt is adsz neki:)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.11. 18:53:28

@uraaam: hálistennek nem vagyok rászorulva! vannak nekem sajátgyártmányú, értelmes, okos gyönyörűszép csimotáim, nem rondítanék közéjük egy ilyennel!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.07.11. 18:55:47

@Nikorene: Van moderálás, csak nem minden szarért. Csak szólok.

Aureliano Buendía 2014.07.11. 18:57:50

@sugargiraffusplumps.: na jó, de utána még simám beadhatnád állami gondozásba;)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.07.11. 19:09:04

@Nikorene: Iletve nézd meg a nagyon elejét, amikor még csak regisztráció se kellett... :D

nick-probieren 2014.07.13. 23:42:55

Talán azért nem engedték, mert nincs kódja a pénztárgépben, csak valami főgórénál. A Sparban vettem rekesz sört a múltkor, aztán nagy várakozás után kihozták a kódot, amire 150000 Ft-ot mutatott a rekeszre... mondom annyiért azért nem kell... aztán bűvészkedtek egy sort, és lett 500 Ft-os betétdíj tétel...

Nikorene 2014.07.14. 13:30:12

@uraaam: Lol... 1 napig nem bírtad ki nélkülem... Te télleg buzi lehecc :)
@sugargiraffusplumps.: bocsánat, elfelejtettem, hogy a kis saját univerzumodban élsz, ahol egyetlen egy gépet használsz, amire teljes admin jogosultságod van. Néha ki kéne mozdulni a lakásból, oszt megnézni milyen szép is kinnt a világ...
...Jah nem, nem felejtettem el... már leírtam egyszer, akkor itt megint csak szövegértési gondok vannak. Sebaj, leírom még egy párszor, talán egyszer majd felfogod... :)

Nikorene 2014.07.14. 13:41:06

@uraaam: Csípôbôl... ja... Vénszivar trollozott, de nem baj, csak olvasni kéne tudni :)
homar.blog.hu/2014/07/04/semmi_kis_tortenet_tojasokkal
Szóval csúsztatsz, de sebaj, legalább tudom, hogy hacsak egy picivel is, de tovább jutottál a "c"-nél :)

2014.07.14. 14:54:13

@igi1: De meg akartuk venni! A Lidl-ben csak egy fajta üveges van(Balatoni világos)
Ezt vagy másfél~két hónapja írtam...most került ki.
Bemegy valaki bármelyik multiba(Tesco,Auchan,CBA,Spar,stb) egy rekesz sörért,beütik 20x a sört,az üveget+500 pénzt a rekeszért-oszt jónapot.

Azóta megvásárolható a Lidl-ben a rekesz is(kb.2~3 hete.
süti beállítások módosítása