Mai T-ügyfelelünk januárban upgradelte az IPTV-előfizetését, amit a Végeláthatatlan Ügymenet kalandcsomaggal is megfejelt neki a kedves szolgáltató, miután félrekezelt valamit az adminisztrációban. Erre az ügyfél hálás, hogy több is jutott neki, mint a Nóta Tv meg a Sport1 HD? Nem hálás. Most komolyan, olyan nagy dolog az, hogy a Végeláthatatlan Ügymenet részeként először lekapcsolták a szolgáltatást, majd felbontották a szerződését? Főleg, hogy egész közel a megoldás: ha beviszi nekik a vevőegységet, akkor az új szerződéshez egyből visznek is egy másikat!
Sziasztok!
Van egy sztorim, szerintem megérné publikálni.
2014. januárjában reklamáltam a T-home-nál, hogy IPTV előfizetésem havidíja drágább lett. Azt a tájékoztatást kaptam, hogy ennek oka: lejárt a kétéves hűségidő és ettől automatikusan megnőtt a havidíj összege. Megoldás: újabb két évet írok alá és szerződést kötünk mondjuk a Családi + HD csomagra, ami 17 HD csatornával olcsóbb lesz, mint a korábbi, HD csatornákat nem tartalmazó csomagom. Heuréka, 8000 Ft helyett 5390 Ft havi díjért 17 HD csatornám is lesz. Telefonon pár perc alatt megrendeltem a csomagváltást, újabb két év hűségidővel, távszámlás elektronikus számlázással.
Következő hónapban jött az értesítő emailen, hogy távszámlám érkezett, itt és itt léphetek be, hogy a számláimhoz hozzáférjek. Nem tudtam belépni, mert – mint utólag kiderült – az első tájékoztató levél valami hiba folytán nem tartalmazta a belépéshez szükséges ideiglenes jelszót. Jelszóemlékeztető sem működött, mert egy olyan kérdést tett fel, amit sosem adtam meg, hiszen a Távszámla profilt nem én hoztam létre, hanem a T-home. Hosszú tortúra után végül sikerült telefonos segítséggel belépnem (a T-home ügyfélszolgálat telefonon tájékoztatott a biztonsági keresztkérdésre adandó általános válaszról, melyről egyébként sehol, semmilyen formában nem voltam előzetesen tájékoztatva).
Akkor láttam meg, hogy már két havi számlám is van a távszámlában, de mindkettő kb. háromszoros összeget tartalmaz, mint amire én előfizettem. (13.000 és 15.000 Ft-ok) A számlák átvizsgálásakor kiderült, hogy az új szolgáltatási csomag mellett véletlenül a régit is számlázták tovább, ráadásul olyan tételekkel (pl. internet), amire sosem fizettem elő.
Újabb reklamáció következett a telefonos ügyfélszolgálaton. Jeleztem, hogy nem áll módomban a számlákat befizetni (melyekről közben már fizetési felszólítást is kaptam), mert nem azt tartalmazzák, amire előfizettem. A diszpécser elismerte, hogy itt bizony valami hiba van tényleg, de ő ebben nem tud segíteni, mert ma szombat van, és az az osztály, mely a számlákkal foglalkozik, csak hétköznap dolgozik. Továbbítja a problémát az illetékeseknek, akik hétköznap kivizsgálják.
Hetek teltek el, semmi válasz, ám jött egy újabb számla, fizetési felszólítással, a reklamációra reakció semmi.
Később újra reklamáltam telefonon, de akkor már június volt, a szolgáltatás rég kikapcsolva, nem fizetés miatt. Akkor az a diszpécser is elismerte a hibát, sőt megjegyezte, látja a korábbi reklamációmat, és közölte, a kollégája valószínűleg hibát követett el, a kérésem nem lett továbbítva az illetékes osztálynak. Ő viszont elindította a számlareklamációt, mely véleménye szerint teljesen jogos volt. Kértem, addig is legyenek szívesek visszakapcsolni a szolgáltatást, hiszen még mindig nem kaptam valós adatokat tartalmazó számlát, tehát nem az én hibámból nem lett a számla befizetve, vagyis úgy érzem, a korlátozás igazságtalan. A válasz az volt, hogy azt nem lehet, mert idő közben felbontották a szerződésemet is, amit újrakötni nem lehet, csak újat kötni lehet.
Tájékoztatott arról (most figyeljetek), hogy a szolgáltatás újraindítása csak az alábbi módon lehetséges:
- ő elindítja a számlareklamációt
- azt kivizsgálják, ami egy max. 30 napos folyamat (ezalatt továbbra sincs szolgáltatás)
- ha megállapítják a hibát, jóváírják a hibás összeget és a tényleges fizetendő összegről küldenek egy egyösszegű csekket postán
- ha azt befizettem – mivel időközben már felbontották a szerződésemet is – csak úgy lehet visszaállítani a szolgáltatást, ha a jelenlegi vevőkészülékeket én kiszerelem, és én a saját költségemen és az én munkaidőmben beviszem az ügyfélszolgálatra és leadom. Ezután ők kihoznak a helyszínre egy másik tök ugyanolyan készüléket és beüzemelik egy új szerződéssel. Mert: a régi készülék sorszámát az új szerződéshez párosítani NEM LEHET.
- Amíg én nem viszem be az eszközöket leadni, addig nem indulhat az újrakötött szolgáltatás
Időközben a számlareklamációmra postai választ kaptam. (CSATOLTAM). Ebben elismerik a tévedést, tájékoztatnak, hogy jóváírták a hibás összegeket és sajnálatukat fejezik ki. De tájékoztatnak a fennálló tartozásomról is, AMI KÉTSZER ANNYI, MINT A VALÓS. J. 4 havi működő (5390 Ft-os) szolgáltatásra 41.945 Ft-ot követelnek!
Újabb reklamáció telefonon, mely során kiderült, hogy arra az időszakra is követelik a havidíjat visszamenőleg, mely hónapokban nem is volt szolgáltatás, hiszen az ki volt kapcsolva a be nem fizetett, elrontott számlák miatt. Most újabb reklamáció, újabb kivizsgálás, várjak a válaszra. Közben továbbra sincs szoláltatás…
Tehát összefoglalva: előfizettem valamire, hibás számlákat kaptam, amiket nem fizettem be hanem megreklamáltam. Eközben az elmaradt befizetések miatt kikapcsolták a szolgáltatást (pedig ők hibáztak), és most, miután elismerték a hibájukat, követelik a kikapcsolt időszakra is a havidíjakat. A legfelháborítóbb, hogy ha lennék olyan hülye, hogy ezt kifizetem, még akkor sem lenne továbbra sem tv-m, csak ha a régi eszközt én magam kiszerelem, beszállítom nekik, és majd ezután ők hoznak újat és beszerelik.
Elfogadom, hogy ahol emberek dolgoznak ott hiba is történik, én magam is követek el hibákat, sőt én is állítottam már ki véletlenül hibás számlát ügyfeleimnek. De kérdezem én: Ha hibát követnek el és ezt elismerik akkor
- ha már muszáj eszközt cserélni a rugalmatlan rendszerük miatt, miért nem az rohangál az eszközökkel a munkaidejében, aki elrontotta a számlázást?
- ha mégis nekem kell majd rohangálni, ugye kiszámlázhatom az órabéremet + a szállítással kapcsolatos költségeimet, illetve az eddigi 30-40 perces telefonbeszélgetések idejét, melye a munkámtól vette el a kapacitásomat?
- követelhetek kártérítést a szolgáltatás felfüggesztése miatt, ugye?
- hogy merészelnek a kikapcsolt időszakra havidíjat követelni, miután elismerték, hogy ők állítottak ki rossz számlát?
- hogyan lehetséges, hogy előfizetni néhány perc alatt lehet telefonon, de a számlareklamáció 30 napos ügyintézés és postai levelezés során, a szerződés újrakötés pedig eszköz cserével működik csak?Az ügyben kártérítési igényt nyújtok be és a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordulok, a DAS Jogi Biztosító segítségével.
UPDATE! 07.16.15:41
Tegnap óta iszonyú sürgés-forgás kerekedett olvasónknál, egymásnak adják a kilincset a T-kollégák.
UPDATE 1.
Tisztelt Szerkesztőség!
Úgy gondolom, a korektség azt kívánja meg, hogy erről a fejleményről is beszámoljak.
A hónapok óta húzódó számlavita és a tegnapi, a Tékozló Homáron megjelent cikkem után a T-Home ma délelőtt visszakapcsolta a TV adást. Arra a felbontott szerződéshez tartozó set top box-ra, amire "nem lehetett".
Közel fél évig véletlen dupla-tripla összeget számláztak, amit nem fizettem be, csak reklamáltam. Időközben kikapcsolták a szolgáltatást nem fizetés miatt és a szerződést felbontották. Később a hibát elismerték, jóváírtak, de visszakapcsolni csak új készülékek beüzemelését követően lettek volna hajlandók, miután a régit én visszaviszem, leadom. A kikapcsolt időszakra is havidíjat követeltek volna. Ezt újra megreklamáltam.
Ma pedig felhívtak, hogy megy az adás, segítenek újra beüzemelni. A régi készüléken. A számlareklamációval kapcsolatban még nincs infóm, mert egy műszaki kolléga hívott, aki abban nem tudott tájékoztatni.Üdv:Márton
Hello!
Újabb fejlemény!!! :-)
A délelőtti visszakapcsolás után egy órával becsengetett egy férfi a T-Home-tól azzal, hogy jött leszerelni a set top box-ot! :-))))) Mondtam neki, hogy biztos, hogy nem, mert most kapcsolták vissza és végre működik. Ja, akkor jó. És elment. :D
Üdv:Márton
UPDATE 3. 07.16. 18:38
Hello!
Új T-Home fejlemény.
Felhívtak azzal, hogy az ászf-ük értelmében jóváírtak 54.000 Ft kötbért. Ezért nem 42.000 Ft tartozásom, hanem 12.000 Ft túlfizetésem van. Ezen felül a kellemetlenségek miatt 2 havi díjmentességet kapok 7. és 8. hónapra. És elnézést kérnek, hogy elrontották.Az én ügyem megoldódott. Fél év alatt.De hogyan oldják meg a nyugdíjas nénik a hasonló eseteket? Azok a nénik, akik nem küldenek cikket Tékozló Homárra, nincs is erejük veszekedni az ügyfélszolgálattal, vagy nem mernek hiszen szentírásnak veszik azt, ami egy csekken van? Vagy mi van azokkal, akik olyan jól élnek, hogy a rezsi költségeiket nem is követik, hanem a szolgáltató csoportos beszedéssel lehúzza, amit akar? (jó tudom, azt lehet korlátozni is összegre). Mert nem tudok szó nélkül elmenni amellett, hogy én többször 30-40 percet vitatkoztam, veszekedtem, és még ez után is a válasz az volt: "Nem lehet."Egyébként biztos vagyok benne, hogy a Homáron való megjelenés segített. Köszönöm!
Üdv:Márton
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.15. 08:55:12
Joga 2014.07.15. 08:58:13
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.15. 08:58:21
Joga 2014.07.15. 08:59:17
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.15. 09:02:02
Én is ezt a verzijót választottam!
Azóta semmi gondom vele!4!!!!
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.15. 09:07:34
Egy kissé összébb kéne húzni a képet, mer a zindex belever a kartelbe!
Martinicske 2014.07.15. 09:12:17
Nekem is lejárt a hűségidőm, ennek alkalmából 9ezerről 19ezerre emelték meg a havidíjam.
Sajnos majdnem egy hónap eltelt amire megkaptam a számlát és egy újabb amire végre kikötik.
Az ügyfélszolgálatos kioktatott, hogy tulajdonképpen én vagyok ezért a hibás, mert le volt tiltva a marketing hívás és ők NEM TÁJÉKOZTATHATTAK. Mert az már marketingnek számítana. Aha. Teljesen mellékes hogy duplájára emelik a díjakat, erről minek az ügyfélnek szólni, hisz ha megtudja esetleg tesz ellene.
Okés, kis köcsögök, lerántottatok 20ezer forinttal, de nem valami nagy matematikusok dolgozhatnak ennél a cégnél, mivel lemondtam az egész tv+telefon+internet előfizetést és elestek évi 108ezer forinttól. Nem beszélve arról, hogy összesen 4 telefon, 3 internet és 2 tv előfizetésem van, amiket ahogy tudom átkötöm máshova.
Nem tudom ebben mi az üzlet nekik, hogy lerántanak 20ezer forinttal, aztán eddig fizettem mint a katonatiszt, mostantól meg nem fogok és egy geciládának tartom ezt a céget?
A másik cégnél meg kétezerrel még kevesebbet is kell fizetni :)
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2014.07.15. 09:16:06
Viharbanszületett 2014.07.15. 09:21:42
Viharbanszületett 2014.07.15. 09:27:46
Posztoló költözzön olyan helyre ahol van DIGI elérés okeka?
Jött bekötni a fickó a Tv-t. 100 csatorna és okosba megkérdezte, hogy neme érdekel még 60 db HD csatorna bekötése. De ok érdekel egyszeri 10.000 volt a díja. Zsebbe. Elneveztem kábelbarátnak a fickót. Szóval havi 4800-ért már két éve van 100 tc csat. + 60 HD csat. + 80/25 megás net.
Sikeres vagyok!
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.15. 09:27:53
Homár Hilda 2014.07.15. 09:36:29
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.15. 09:40:43
Mosmá faszányos, köcce!!4
EvilHedgehog 2014.07.15. 09:46:28
EvilHedgehog 2014.07.15. 09:49:04
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.15. 09:53:21
Öööö, márninthogy én?
Hohanyo 2014.07.15. 09:54:58
Én egyszer közel félévig telefonáltam ingyen az átírási-csomagváltási szarakodásuk után.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.15. 09:58:12
Troppauer_Hümér 2014.07.15. 09:58:37
De a poszter örüjjön, hogy tudott velük többször telefonon beszélni, nekem ez egyszer sem sikerült.
Mindegy, megszabadultam tőlük, de hogy! Ugye írásban lemondtam a szolgáltatást. Vártam az instrukciókat. Jött egy levél, hogy tíz napon adjam le az egész hóbelevancot a legközelebbi T-pontban, ami cirka 35 km-re van tőlünk. Sebaj, hétvégén viszem a gyereket úszni, majd akkor megkapják. Be is csattogtam a téhez hónom alatt a cuccal, sorszám, sorra kerülés, pofára esés. Közölték, hogy nem vesznek át semmilyen cuccot, mire én levelet pofába tolva mutatom, hogy márpedig nekem IDE kellett hoznom a szajrét. Akkor biztos tévedés történt, itt nem adhatom le. Mondom azt pont leszarom, a tévedéseiket beszéljék meg egymás között, cucc marad. Ekkor már izzadt, valakit odahívott, aki rezzenéstelen arccal közölte, hogy ha nem hivatalos úton adom le a csomagot, rámvernek kismillió forintnyi kötbért. Mikor megkérdeztem a gyökértől, hpgy hová a kurva anyámba vigyem a szarjukat mégis, jött a válasz: Magyar Királyi Postára. Ott kérek tés borítékot, és ingyér feladom. Namost, vasárnap egy posta sincs felénk nyitva, hétfőn falusi kispostán hamar kiderült, hogy boríték persze nincs, de rendelnek. Két nap múlva, határidő lejárta előtt egy nappal visszamegy reménykedve, jajj, elfelejtették megrendelni. Suttogva kértem a postástehenet, hogy ragadjon telefont, és tárcsázza körbe a környék postáit, mert idegállapotba kerültem. A harmadik faluban volt, félrerakják, de siessek, mert félóra múlva zárnak. Padlógáz, odaértem, elküldtem, örvendtem, soha nem hallottam felőlük többé.
A turbánosnak üzenem, hogy a UPC a védelmem alatt áll! :D
Troppauer_Hümér 2014.07.15. 10:04:29
Nos, ez mifelénk egy elterjedt köszönésformula. Ha nem érted, nem baj, ha mondjuk lábbal be tudod rúgni az ajtót, és vakkantás nélkül helyet foglalsz, az is célravezető lehet, makszimum furcsán néznek rád.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.15. 10:05:28
theface 2014.07.15. 10:05:55
Lejárt a hűség, a számla magasabb, reklamál, új ajánlatot aláír és örült neki. Aztán jött ugye az első bukkanó, a belépés lehetősége, ezt is sikeresen vette.
De utána csak egy darab reklamáció és nem is foglakozott a témával,
"magasabb a számla én szóltam" (hétvégén) jeligével.
Nos lehet én vagyok csak ilyen paranoid (nem hinném) de ha ilyen jellegű probléma adódik én addig nem nyugszok amíg utána nem járok.
A posztoló meg januárban panasz, februárban panaaz aztán nem foglalkozik az esettel és most júliusban meg csinálja a patáliát.
Igen az egy tény, hogy a T-Home hibázott, ahogy írta el is ismerték, de ez nem azt jelenti, hogy neki onnantól kezdve jár a belesz@rok lehetőség. Amikor kikapcsolták a tv-t nem tűnt fel neki a dolog, hogy hoppá valami gikszer van?
Ebben a posztban a nagyobb hibása posztoló, hiszen a T-Home a hiba után teljesen jogszerűen járt el, a kedves ügyfél örülhet, hogy nem követelnek rajt a 2 éves hűség miatt sokkal nagyobb kötbért.
Az most igazából más kérdés, hogy a hiba nélkül nem jutott volna idáig a dolog, de a végeredményt az ügyfél nemtörődömsége hozta meg.
2014.07.15. 10:07:34
Persze! Akarod hogy elmagyarázzam?
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.15. 10:08:02
Én csak a nyócadikat!88!!
Troppauer_Hümér 2014.07.15. 10:08:26
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.15. 10:09:29
Troppauer_Hümér 2014.07.15. 10:10:45
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.15. 10:15:58
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.15. 10:23:32
Az igazi megoldás az vóna, ha rákettyintené a képre, oszt megnagyobbodna!
De ahhoz bele kéne piszkáni a html kódba!4!!
Na majd elkűddöm a Hildának a megfejtést!44!!
Addig görbíccsed meg a monitort!
Atörökk 2014.07.15. 10:27:40
HOgy onreleváncs legyek: elbeszélgetnék azzal, mit szív, aki ezeket az idióta ügyintézési protokollokat ezeknél a cégeknél kitalálja. Hogy mifaszért kell mindent így agyonbonyolítani, követhetetlenné tenni.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.15. 10:29:07
Rákérdezek: ISO?
Atörökk 2014.07.15. 10:41:08
Azt is emberek (?) írják. No meg, amennyire tudom, az is csak egy keretrendszer, amit lehet(ne) értelmesen alkalmazni.
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.07.15. 10:43:25
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.07.15. 10:45:01
csak bejelentkezem.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.15. 10:46:48
Troppauer_Hümér 2014.07.15. 10:48:24
Volt olyan szolgáltató, akiknél két ügyintéző is megkérdezte, hogy biztos, van jobb ajánlatuk, meg hogy miért? Mindkettővel közöltem, hogy azért, mert pofátlan, áremeléses, lehúzós céget képviselnek, onnantól sínen voltam, mint József Attila.
ferand1979 2014.07.15. 10:51:51
szamlazas@t-online.hu -ra kell írni számlareklamációs kérelmet. Mellékelni a panasz@t-online.hu-ra és még keresni hasonló e-mail címeket. Oylan sokan látják ezeket a leveleket, hogy nagyon hamar megoldódik a helyzet. Én sokkal kisebb hiba miatt már kaptam 1,5 hónapnyi kártalanítást (kb. 15.000Ft) internet és TV előfizetésnél, mert különböző időszakokban nem volt szolgáltatás. Továbbá kaptam 5000Ft.-os kártalanítást, mert a számlákat folyton későn kapom meg, és nincs időm postán befizetni olyan hamar, hogy a határidőre beérkezzen hozzájuk... így mindig rátették a 750Ft+áfás pótlékukat és szinte rendszeresen kiküldték a figyelmeztető levelet egyben egy pót csekkel...
Ami viszont a posztoló hibája... NEM várunk heteket egy reklamáció után.. Ha ennek az az ára, hogy naponta telefonálgatunk, akkor nosza hajrá.. T-s mobil, vagy vonalas telefonszámról ingyenes a szolgáltató hívása.
Nem tudom, hogy a csak TV szolgáltatásnál van-e, de a TV+Net szolgáltatásnál van internetes Online belépési lehetőség, ahol láthatod a számláid, az előfizetéseid tényleges voltát, netnél le-feltöltési adatmennyiség számoló van, stb...
Ha lehetséges itt is meg lehet nézni azt, hogy mit fizettem elő.
Persze hibáznak a T-nél is.. De ezt nem fogják általában automatikusan korrigálni, ha nem jársz utána.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.07.15. 10:54:15
Modern üzletmenet a dolog neve :D
ferand1979 2014.07.15. 10:56:42
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.15. 10:59:01
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.15. 11:00:33
Gondolom nem. Ugyanis korábban letiltatta.
ferand1979 2014.07.15. 11:06:42
Ott van a szerződésben, hogy a "hűségidőszakban" kap olcsóbb áron szolgáltatást!
Hűség lejárt, indul az emelt szintű..
Továbbiakban igaz, hogy a T elrontotta, mert két párhuzamos szolgáltatást fizettetett volna ki, meg ilyesmi...
De januártól júniusig várni.. kicsit fejetlenség.. Ennyi idő alatt csak járt valami T-s kirendeltség környékén, és beugrott volna megkérdezni miafene van..
Befizetni akár CSAK a jogosnak vélt tartozását, hogy ne bontsák a szerződését.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.15. 11:08:36
Gondolom egész osztály dolgozik a rendszer bonyolítgatásán. Ilyen montipájton stílusban.
www.youtube.com/watch?v=iV2ViNJFZC8
Ministry Of Silly Walks (HUNsub)
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.15. 11:09:53
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.15. 11:12:12
Csak látszólag. Az a kép olvasható teljes méretben:
m.cdn.blog.hu/ho/homar/image/img.png
Atörökk 2014.07.15. 11:14:12
Igen. Aztán meg csúnyán néznek, ha bebalagok az ügyfélszolgálatra, és rendezek egy kis varietét.
@atpijkamo:
Istenem. Egyszer, csak egyszer hadd legyek főnökük egyetlen napra, mikor mondjuk másnapos vagyok, és mint ilyen, morcos :D
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.15. 11:15:23
Atörökk 2014.07.15. 11:15:52
bebaLLagok.
Most meg el, még egy KV.
Troppauer_Hümér 2014.07.15. 11:15:56
Nemcsoda, ha zsiráf agya ledobta a szíjat, ez mintha nem is humanoid fogalmazta volna.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.15. 11:17:54
Vagy mondjuk kopipészt, van 5 sablon.
McZozo 2014.07.15. 11:21:22
Nem vagy sikeres csak mutyista es ebbol adodolag lehetseges hogy narancsista is :)
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.15. 11:22:50
Agyalap 2014.07.15. 11:29:32
Még egyszer megkérdeztem, hogy pár ezer forinttal nem tud-e kecsegtetni, mert a versenytársak (Digi, UPC)fele áron adják. Gondoltam hátha, legyen az a megoldás, hogy nem kérek hűségidőt, és nézek más szolgáltatót. A rövid válasz csak ennyi: Jó.
Igy most Digis leszek, mert az elmúlt félévben húztak ki optikát az utcánkban, és végre a szánalmas T nem egyeduralkodó...
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.07.15. 11:30:20
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.15. 11:39:46
www.youtube.com/watch?v=GhHrjlJvw_8
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.07.15. 11:48:00
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.15. 11:48:27
Az még soká lesz!
Én még megvárom szakértőnk jelentkezését!4!!!
Nem tudom, merre kóricál meginn...
Atörökk 2014.07.15. 11:49:57
@Kellemes Zérókomponista:
Talán kérd meg, hogy ne írjon fel.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.15. 11:52:19
@Kellemes Zérókomponista: szerintem hagyd magad sodortatni az árral!
@dr. phil. Sün‼ ツ: valahová beragadhatott. vagy elment elemér.
Troppauer_Hümér 2014.07.15. 11:56:19
Troppauer_Hümér 2014.07.15. 12:00:04
Troppauer_Hümér 2014.07.15. 12:02:42
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.15. 12:09:11
Atörökk 2014.07.15. 12:09:33
Főlegnembeszélveróla!4!!
Troppauer_Hümér 2014.07.15. 12:12:34
Kár, hogy a focitudása még a botlábúakét sem éri el, de ennek itt most nincs jelentősége.
Troppauer_Hümér 2014.07.15. 12:14:03
m.blog.hu/su/subba/postimage/kemtr_1405418022.jpg
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.15. 12:15:38
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.15. 12:20:57
istengyermek.blog.hu/
figyelem, fél lityó pálinka elfogyasztása előtt rá se kattints! én szóltam előre! felelősséget se vállalok az elszenvedettt károsodásért!
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.15. 12:21:30
...mondjuk, az nem lenne baj.
Manyecska 2014.07.15. 12:22:15
Troppauer_Hümér 2014.07.15. 12:24:10
ésezeknekszavazatijogukvan
meg jogosítványuk
és nemzőszerveik
Manyecska 2014.07.15. 12:26:11
:DDD ki az az Égi? nem Igi akart lenni?
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.07.15. 12:28:12
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.15. 12:31:28
Manyecska 2014.07.15. 12:36:29
Atörökk 2014.07.15. 12:37:49
Engemet ne írjál fel. Ha mégis, lerajzollak és kettétéplek! Nem viccelek! :D
megamenn 2014.07.15. 12:38:50
Tévézésnél jobb a pina.
ferand1979 2014.07.15. 12:48:24
Viszont amikor találkozik a nyuszikával, annyi a nyuszi kérése, hogy húzza ki a listáról, és kihúzza...
@Troppauer_Hümér: mondjuk ezt az "új ügyfél" dolgot soha nem értettem.. Én etetem a szolgáltatót már több éve, és még én járok rosszul egy új ügyféllel szemben. Az új ügyfél mondjuk évente (néha 2 évente) amúgy is elmegy máshova újnak, majd ide is visszatér újnak, engem meg mellékvágányon tartanak, mert már régi vagyok????
Atörökk 2014.07.15. 12:52:23
Én ezt a mizériát se értem a kötelező-biztosításnál. Mi abban a logika, miért éri meg egy cégnek, hogy felmondod, majd öt perc múlva online ugyanott újra megkötöd, és hipp-hopp, új ügyfélként máris kedvezményt kaptál? Adminisztrálni a felmondást, az új szerződést, stb.
Miért nem mondják azt, ha nem csinálsz balesetet, akkor a szokásos bonus besoroláson túl évent kapsz 3, vagy 5 % kedvezményt, és kész? Fene se érti...
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.15. 12:54:33
Tessék nem bepofátlankodni a díszpáholyba, és maradhat magánszemély. Én is állampolgár vagyok, miért nem én ülök Merkel mellett? (Na jó, nekem büntetés lett volna végigülni egy focimeccset.)
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.15. 13:17:39
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.07.15. 13:32:02
Feküdt két nő az ágyban, egymással való tüzetes szeretkezés után alusztak, egyik az egyik volt, másik a másik! Egyik szende hatású, a másik kurva hatású! Mindkettő feleség. Egyikőjük férje a saját nejét hátba lőtte vagy 3x azoknak alvásuk közben. A másik, szendeségi burkából immár azon este kibujkálódott nőnek sem kellett több, felébredt a lövésekre és felugrott (felült) rémült ábrázattal. Nem tudtam mi hiányzott a jelenetből, nem tudtam hirtelen, mi nem stimmelt. Egy lövésre mindenki felocsúd hiszen hát. Kivéve, akit megöltek, az feküdt továbbra is.
:DD
@sugargiraffusplumps.: flow akkor.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.15. 13:32:44
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.15. 13:43:53
Azért, mert az emberek többsége lusta és feledékeny. Így messze jobban megéri a biztosítónak.
Egyébként persze igazad van.
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.07.15. 13:45:54
Kérek új posztot, szemem láttára fog megjelenni. Még szerencse, hogy BalázsKlári pornóvideót nézek éppen.
@atpijkamo: ez egy nagyon titokzatos lista és jelenség. Lehet valamit nyerni? Mennyi mindenki áhitozik a meghirdetett kereskedelmi termékekre, belső békét bezzeg 1 se akar, ha akar is, arra is a jógafeeling beszélte reá őket, de ugyanúgy nincs köze magukhoz. ÓóóÓóóóóóóó. Miért kell élni? Minden napra 1 sztori!
Atörökk 2014.07.15. 13:47:25
"Azért, mert az emberek többsége lusta és feledékeny."
Lehet, de nem, ha pénzről van szó. Nem, nem akkor ha valamit ki kell fizetni, hanem ha meg lehet spórolni 50 forintot. Az se baj, ha 500 forint ráfordításával. :D
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.15. 13:49:47
homar.blog.hu/2014/07/15/megint_t_ezuttal_home/full_commentlist/1#c23823111
homar.blog.hu/2014/07/15/megint_t_ezuttal_home/full_commentlist/1#c23823133
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.15. 13:50:50
Troppauer_Hümér 2014.07.15. 13:52:25
Magyarán a négynégynégyponthunak kinéz valami külön, rájuk szabott médiaadó. Majd Soros Gyuri bácsi jobban a zsebébe nyúl. Én csak egy kávét kérek.
Mondjuk akkor nem rítt a szája, mikor apu felhasználta kampánycélokra előre beállított családi fotókon, facebookon, vagy fizetett cikk formájában a Story Magazinban.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.15. 13:56:44
A Sorosnak én személyesen is le vagyok kötelezve, meg különben is rokonszenvezek a törekvéseivel.
Minden különadótól kiráz a hideg, függetlenül attól, hogy az ellenségemre osztják-e ki.
A 444 viszont messze nem a szívem csücske, akárki fiaborja.
Egyébként +
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.07.15. 14:00:53
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.15. 14:01:54
...meg fölmosatok vele Sznaccs után.
Troppauer_Hümér 2014.07.15. 14:02:22
Ami dühítő a történetben, hogy a papírmunka cirka 100 forintot emésztett fel per kopf, az adófizetők pénzén. Magyarán az államnak 6000 forintjába került, hogy beszedjen 120 forint adót.
FDToth 2014.07.15. 14:04:15
Egyszerűen semmit sem lehet tenni. NFH, meg a többi kb. hasonló színvonal, azok is szarnak bele...
Magánszemélyként álladó t-home szívás, ugyanúgy, ahogyan cégesként T-mobile és t-home hasonló esetek (vagy 5 db....)
Rokonságomban, ismeretségi körömben hasonló.
Telekom tragédia, és mivel senki sem csinál velük semmit, így az is marad. álladó harc...
Troppauer_Hümér 2014.07.15. 14:04:23
Melyik cikkben repültél? Megyek én is kitiltatom magam.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.15. 14:06:29
Atörökk 2014.07.15. 14:07:02
És még mennyi ilyen baromság van. A törvény azt mondja ugye, (ha jól rémlik, de tán így van, majd utána nézek), hogy 1000 forintnál kisebb összegű adókötelezettséget nem kell bevallani és megfizetni (minden adóbevallást, legalábbis cégest, 1000 ft-ra kerekítesz). Ehhez képest ha mondjuk egy szaros, 5000 ft-os tételt véletlenül két nappal később utalsz át nekik, már odabasznak az adófolyószámládra mondjuk 137 ft késedelmi pótlékot, de láttam már kisebb összeget is. Ez adot esetben pont elég, hogy ne kapjál meg egy nullás igazolást. Mifaszért nem lehet itt is azt mondani, legyen 1000 Ft az alsó határ, amit késpótlékként fel lehet vezetni az adófolyószámlára.
Troppauer_Hümér 2014.07.15. 14:09:31
háromlábúbogár (törölt) 2014.07.15. 14:45:49
jár ő az Andersenbe? vagy az már volt, akkor pina
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.15. 14:47:57
Troppauer_Hümér 2014.07.15. 14:51:40
Atörökk 2014.07.15. 14:57:11
Vagy lapították.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.15. 15:01:23
Az szopás!!!44
Troppauer_Hümér 2014.07.15. 15:19:37
Manyecska 2014.07.15. 15:24:59
gabors 2014.07.15. 15:26:42
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.15. 15:31:53
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.15. 15:37:31
Ilyen részletességgel nem tudom, de elhiszem. Bértollnokok, nem újságírók.
Bluemotion 2014.07.15. 15:39:16
gabors 2014.07.15. 15:41:03
ez olyan magyarosh
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.15. 15:41:25
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.15. 15:46:04
Bárkivel mehet, de nem a fiával. Elviheti páldául valamelyik magyar focistát, akivel nincs baráti, rokoni, üzleti kapcsolatban. És titkárnőnek sem a feleségét alkalmazza. És BKK igazgatónak sem a nyeretlen unokatestvérét. Sorolhatnám.
Édesapám a testvérem kiadójánál akarta megjelentetni az egyik könyvét. Rendes pénzért, mint bárki más, aki az utcáról esik be. Az meg mondta neki, hogy amíg ő ott igazgató, addig ott neki könyve nem jelenik meg.
Mert Putyin vagy Merkel nem kapott második jegyet. Na menj már! Ha egy társaságban szmokingban kell megjelenni, akkor nem megyünk oda klottgatyában.
Ezek olyan bonyolult dolgok, nehéz megtanulni, mint pl. hogy nem szarunk a szoba közepére.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.15. 15:50:34
A CC-ről nem nagy teljesítmény magad kitiltatni. Én se mondtam semmi rosszat, hogy hatt kibaszott.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.15. 15:51:56
Atörökk 2014.07.15. 16:07:25
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.07.15. 16:19:19
Aureliano Buendía 2014.07.15. 16:28:05
EvilHedgehog 2014.07.15. 16:38:02
EvilHedgehog 2014.07.15. 16:41:55
" de akkor már június volt, a szolgáltatás rég kikapcsolva, nem fizetés miatt"
Ha ennyi ideig nem is hiányzott a szolgáltatás.. mi fenéért fizetett elő egyáltalán?
További Magyar Hang 2014.07.15. 17:04:42
Kurbaszov 2014.07.15. 17:32:34
Szóval munka helyett, munkaidőben a munkahelyén foglalkozik a poszt-toló a magánügyeivel...
Ez a munkától vette el a "kapacitását"...
Nem lehet hogy szegény T-s dolgozók is hasonlóképpen viselkednek munka közben? Esetleg épp a saját UPC számlájuk ügyében járnak el, és ezért cseszik el a számlázást ill. a reklamációkezelést?
Ezesetben a poszt-toló egy követ nem vethet rájuk.
Bagoly mondja munkaidőben....
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.15. 17:33:33
gabors 2014.07.15. 21:10:03
ezert irtam hogy magyarosh mert ez magatol ertetodo (sajnos) Mo-n regebben is igy volt, csak most az elerheto elonyok nagyobbak
Aureliano Buendía 2014.07.15. 21:11:23
Aureliano Buendía 2014.07.15. 21:16:00
Aureliano Buendía 2014.07.15. 21:22:21
Aureliano Buendía 2014.07.15. 21:25:35
Aureliano Buendía 2014.07.15. 21:30:32
Elvileg már pár éve nem lehet megkülönböztetni az új szerződőt a régitől. Bár azóta már a 2. biztosítónál vagyok:)
Aureliano Buendía 2014.07.15. 21:33:08
A következő leveledben említsd meg a kötbér szót.
gabors 2014.07.15. 21:56:42
FDToth 2014.07.15. 21:59:23
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.15. 22:17:26
Aureliano Buendía 2014.07.15. 22:21:36
Olyanok, mint a vizzer, míg meg nem basszák őket egy szaros fasszal, addig keménykednek.
Aureliano Buendía 2014.07.15. 22:22:40
FDToth 2014.07.15. 22:26:53
Ezeket elintézni nem kis idő + energia...
Az a baj h nem rúgják seggbe ezeket, nincs aki megtenné. NFH impotens, Békéltető annyira nem(azzal hencegnek, hogy minden harmadik esetet sikerrel megoldanak, de az csaj 10-ből 3, ami 30%, rohadt kevés). bíróst meg egy nagyvállalat simán lefizeti...
Nemrég egy rohadt tisztességtelen, csaló webshopot jelentettem be az NFh-nál, most először, kíváncsi voltam hogyan ténykednek. Háát egy sablon szöveggel elutasították a kérésemet (ami arra irányult h szankcionálják az adott céget) és mondták, forduljak a bírósághoz...
Kurbaszov 2014.07.16. 17:07:08
Sorry, de ma 07.16 a dátum...
További magyar hang 2014.07.16. 18:39:54
Homár Hilda 2014.07.16. 23:11:52
Hohanyo 2014.07.17. 11:51:00
Tegnap még követeltek 42 ezret jogtalanul, majd megállapítottak 54 ezer kötbért és ebből 12 ezer túlfizetése lett? A 42 ezer hogy lett jogos ily hirtelen? Miért vonják le az ügyfélnek járó 54 ezerből az általuk elkövetett hiba miatti jogtalan követelést? Mégiscsak átverik 42 ezerrel.
Ez még megérne egy kört, kedves Márton.
ferand1979 2014.07.18. 13:16:28
Pappcs 2018.05.07. 11:44:24