Tékozló Homár

Pánikroham a füstölgő BKV-buszon

2014.08.12. 14:34 | Homár Hilda | komment

20101104szmogfust5.jpg

Szegény BKV-n is rúgunk ma egyet, ami abból a szempontból jogos, hogy havonta hallunk kiégett buszokról, abból meg nem, hogy pénz nélkül nehéz, márpedig a közlekedési vállallatnak ez utóbbi nem nagyon van. Azért próbálkoznak ám: tavaly óta jöttek használt buszok Dijonból, Genfből, Utrechtből meg Bécsből, lízingelnek, EU-s pénzre várnak, szóval igyekeznek. Ez persze nyilván nem vigasztalja Manyit, aki a 17-es busszal utazott valamelyik nap (Manyi! hol megy ez? a bkk honlapján nincs ilyen busz, vagy a villamospótló volt?), ami hisztérikus állapotba kergette. Plasztikus leírás füsttel és könnyekkel.

Kedves Homár/Hilda!

Levelezem erős felindulásból írom melynek oka a következő: mai nappal, fellibbenvén a 17-es jelzésű, régi típ. buszra /kalandvágy rulez/..azt érzékeltük hogy a szerencsétlen járat nemhogy nem halad hanem, ellenben! Igen erős motorhangon bőgve, 15 km/h-val vánszorog a sávban. Hátulról dudálás...Tanácstalanul néztünk össze, amit fokozott az hogy megláttam a vezető nénit csodálkozva, a kormánykereket csapkodva fejet csóválni. Szemmel láthatólag feladta az összes reményt!!:( Gondolom a fokozott érdeklődésnek köszönhette mivel összegyűlt körülötte már pár utas....

Megelégelvén ezt a nyomorult helyzetet előrementem és ráripakodtam a nőre: azonnal álljon meg...! ...mire ő: itt? itt ugyan nem állunk meg, nem szállíthatok ki ennyi embert, meg akar halni??, elmegyünk a megállóig.!..!Mondom DE most álljon meg engem ugyan nem érdekel... .itt van biztonsági járda /tényleg volt egy keskeny sáv/ .. ekkor arra gondoltam kib.szom az ülésből és átveszem a vezetést, de elég sokan voltunk a buszon..:) Csak arra kértem hogy legalább akkor siessen!

..a busz csak vánszorgott, a motor hangosan bőgött, én szintén:)), utasok kétségbeesve néztek rám csak annyit tudtam mondani: sajnos ezzel kell mennünk a következő megállóig....gyerek bedugta a fülhallgatóját a fülébe, én kinyitottam az ablakokat és elterveztem a menekülési útvonalat, hiszen csak egy lépés lett volna a gyerek válláról..

A megálló elé, hangsúlyozom elé.., óráknak tűnő percekkel később értünk, ekkor már az utastérben füstszag terjengett, hirtelen mindenkinek sürgős lett ámde a busz nehezen tudott megállni. Ekkor -gondolom-szerencsétlen vezető izzadva dőlt hátra én meg ráüvöltöttem /a 2.ajtóból/ NYISSA MÁR KI a kurva ajtókat.. :(( amikor leugráltunk már dőlt a nem kevés füst busz közepe felől, szép kéken.
Így végződött a szerencsétlen kalandunk, kb. tíz percig csak remegni és szédelegni tudtam, továbbá sírdogálni, szabályosan sokk-közeli állapotba kerültem.

Kérdésem a vezetéshez: mi a búbánatos jó édesanyámért kell a murvadrága bérletemért eseteg még hamvasztásos szolgáltatást is mellérendelni ....??? mért kell a BKV járatainak időnként égő csipkebokor formájában megjelenni..?? Ha a busz lángokban áll pl. miért nem lehet megállni bárhol...?
Ha a buszvezető is sokkot kap a helyzettől kit hívjunk: A: közterest? B: Sandra Bullockot a Féktelenül-ből? C:Papot, kenetet feladni? Megnyugtató válaszukat égő lélekkel várom, és kívánom hogy hasonló élményben legyen részük nap mint nap! !!!! És ezentúl bliccelni fogok mint állat!!:) Ja, van egy videó a juhtubon amin egy perc alatt ég porig egy busz.

Forró csókkal: Manyi.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atörökk 2014.08.12. 20:29:02

@Manyecska:
Ő? Semmit, de hát már ezt is többször elmondta. Ott van a pipa megtömve, de nem szívja el :D

@sugargiraffusplumps.:
Hiába, no, az a bizonyos öt perc hírnév :D

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.08.12. 20:31:16

lemaradtam valamiről??????????????
kijaza dávid?
miota vagy zsiráf és igi cicaharc? és miért?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.12. 20:31:34

@sugargiraffusplumps.:
Hát egyenesíccsed ki a gerinced, mer elferdül a hosszi nyakad!4!!

Manyecska 2014.08.12. 20:31:45

@Tron65: nem, rosszul mondtam, nem ez a midibusz, hanem a nagyon régi Ikarus -csuklós- állandó itthon szakértőm a Zoltán szerint is légfékes /akkor nem tom mit emlegette a fékolajat mindegy/, meg tököm tudja, mindegy. Sza nemtom mi volt a baja de beterítette a füst középen kívülről is. utastérbe is jutott belőle:(
Nem hisztiztem csak meguntam hogy semmi nem történik a kormánycsapkodáson kívül.
Érted: t.utasaim, beszoptuk, mingyá megállok, v. ilyenek. :((( Jajj tényleg nagyon megijedtem, a csimóták miatt leginkább, ..mondjuk mellettünk négy sáv, másik oldalon a HÉV-pálya..tényleg hová tudsz menni, sehova. Főleg ha meg se tud állni:DD

kézműves étcsokimikulás 2014.08.12. 20:33:41

@batgirl: megannyi fontosch kerdes...

(kihult a sajtod...)

venszivar 2014.08.12. 20:34:26

hil. Sün‼ ツ · sunews.blog.hu 2014.08.12. 20:19:50

@venszivar:
Az is leheccséges!
De mostmán a csajokat is baxtattya?
Mér?

tán mert már ááámerikába is kezd betörni az eggyenjoguság

meg kezd megcsömörleni a hugyos indián-lengyel vénasszonytól!:):D

Manyecska 2014.08.12. 20:34:30

@Tron65: ja bocs azt hittem az előbb a T. Hümérnek írok, sza neked csak az első sorokat szántam.:)@batgirl: hát a vitézDávid, vagy ki a BKK főnöke.:) asszonta az Igi neki bejön. :)

igi1 2014.08.12. 20:35:11

@sugargiraffusplumps.: köcce de 1 pasi jobban tuggya, mi áll jól.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.12. 20:35:54

@batgirl: harcol a tököm. igi is rájött, hogy mekkora nagy kurva vagyok, mondjuk jellemző, hogy ezt is a szájába kellett rágni :)

@dr. phil. Sün‼ ツ: az enyim az jól van. holnap megyek evezni!

igi1 2014.08.12. 20:36:53

@atörökk: te csak igyál, addig se jár máson az eszed

@Manyecska: azé van egy határ ne tereld el a szót magadról.

háromlábúbogár (törölt) 2014.08.12. 20:37:37

napkitörés, kemtrél, telihold????

Atörökk 2014.08.12. 20:40:07

@igi1:
Te is helyedre. A gazdád mellé.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.12. 20:40:17

@igi1: biztosan túlzóak az elvárásaim meg el is vagyok kényeztetve, de aki a szarosnyelvre bukik azt nem merném ilyen bátran pasinak nevezni. de ha neked megfelel, hát áldásom rátok. szép pár vagytok meg passzoltok is egymáshoz, így ketten együtt már eléritek a bűvös százast is! na áldás békesség.

Atörökk 2014.08.12. 20:41:41

@háromlábúbogár:
Akut baszatlanság lészen az :D :D :D

Atörökk 2014.08.12. 20:44:54

@háromlábúbogár:
Csak egynek, illetve asse az, meg egy nőnek láccó lény :D

No további jó kurválkodást, mentem egész estés pénteki kísérletezésre. Ha nem írok, ne válaszojjatok.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.12. 20:45:19

@háromlábúbogár: ahogy a régi közmondás is tartya: nem zörög az akkus vibri ha nincs benne elem!

Manyecska 2014.08.12. 20:45:37

@ColT: mostanában annyira nem vagyok strapabíró!:)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.12. 20:46:27

@igi1:
Namostan szivem, ha itten itatod a törökköt, akkó hogyan lesz este szeksz?

@sugargiraffusplumps.:
Vizizsiráf, bakker!!44!!!
Tuttam, hogy valami nem stimmel!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.08.12. 20:50:01

@Manyecska: jesszum, az kemény homokos és undormány. mi tetszik neki rajta?
@kézműves étcsokinyuszi: bocsi nyuszi, de közben rátaláltama spagettimre a hűtőben.@sugargiraffusplumps.: rájött??? hát te nem tucc semmit titokban tartani????????????????????

Manyecska 2014.08.12. 20:50:44

@Troppauer_Hümér: hun olvastad hogy hisztiztem? Ráüvöltöttem hogy azonnal álljon meg mert elegem van:DDD szerintem ezzel semmi baj nincs, nem? Most nem személyi szab.korlátozásáról beszélek, hanem. Baszki a sikongató lábrázás jött rám attól hogy ott csapkodja a kormányt mérgesen és szétesik alattunk a busz menet közben:) há elegem lett. Na. Van ez így.:P

háromlábúbogár (törölt) 2014.08.12. 20:52:26

@Manyecska: látos svejci busszal köll menni....., izé ez is genfi volt?
mer akkor óniász :-)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.12. 20:56:49

@Manyecska:
Valld be, hogy neked befellegzett!
A poszt toló a hülye!44!!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.12. 20:57:48

@Manyecska: bezzeg vidijócsippet mosse csináltál az esetrül. pics or it did not happen!!

@batgirl: mosmár mindegy. kiderült a súlyos igasság.

@dr. phil. Sün‼ ツ: pontosítanék: kopoltyús vízikurva zsiráfmintával! :D :D asszem meg is van az új nikkem.

@háromlábúbogár: egen, csak akkoriban legalább a falubolondja megdugta az ilyeneket ingyér, mosmár még azok se fanyalodnak ilyesmire. nagy kár, mer sokat tettek ezzel a közjóér.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.12. 20:59:04

@sugargiraffusplumps.:
Hánnekem jó, ha neked is jó!44!
Azé szerecc még?

Manyecska 2014.08.12. 21:02:13

@Martinicske: namost, az emberállat ott hátul a buszon /az a cirka negyven/ elvárná ezekután hogy ilyen helyzetben ne a kormányt csapkodva szentségeljünk-fokozva ezzel a zavart- hanem neadjisten bemondjuk hogy t.marhák, ez és ez történt /ég a busz:DD/, szíveskedjenek még kibírna tíz percet amíg odaérünk fegyelmezetten. Köszönjük figyelmüket!! A viszontlátásra, mennyországba balra az első ajtó, ..:DD Hát nem??

Manyecska 2014.08.12. 21:03:51

@sugargiraffusplumps.: nem, eszembe sem jutott. Azt mondtam ilyen nincs hogy ilyen legyen.:D@batgirl: szerintem azér mer információim szerint vállal mélytisztítást is:)

igi1 2014.08.12. 21:14:37

@dr. phil. Sün‼ ツ: te csak álljál készen, a többire ne legyen gondod

kézműves étcsokimikulás 2014.08.12. 21:18:15

@batgirl: na,szep...

bar noben megbizni...pffff...
:)
joetvagyt...

kézműves étcsokimikulás 2014.08.12. 21:20:19

leptem,megy a zegyik kedvenc filmem...

bye all...

Manyecska 2014.08.12. 21:23:30

Tankcsapda ÉLNI VAGY ÉGNI c. 2003-as albumáról küldöm szeretettel a műszaki részlegnek /....!, ...! és ...!/:D
meg akik kitalicskázták eddig a lóvét csóri cégből..

www.youtube.com/watch?v=IjCBZYx5jAY

Anomalocaris (törölt) 2014.08.12. 21:33:37

Én aláírás nélkül is megfejtettem volna a poszt toló kilétét.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.12. 21:43:31

@Manyecska:
Ez jó vót, bammeg!!44!

@igi1:
Igenis!4!!

@háromlábúbogár:
Sör!
Abba nincs hiba!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.08.12. 21:43:49

Fú, ma délután tökéletes vitorlázóidő volt a Balatonon!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.08.12. 21:44:57

@Nattramn: "a motor hangosan bőgött, én szintén"

Megvan, ez csak Manyecska lehet.

Manyecska 2014.08.12. 21:45:25

@atpijkamo: vàrjà bazdmeg..holnap hajòkiràndulásra megyek xdddd mondjuk jobban úszok mint égek. ja a hagyònak üzenem megvót az unokaöccse xd

Manyecska 2014.08.12. 21:46:37

@atpijkamo: kàr hogy webcamon nézted mi? xdd

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.08.12. 21:47:03

@Manyecska: :))

"jobban úszok"

Nem kell úszni. Arra figyelj beszállás előtt, hogy van-e hajó.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.08.12. 21:48:39

@Manyecska: Azon. Azt oldd meg, hogy hogyan fürödtem. Webkamon keresztül.

Manyecska 2014.08.12. 21:49:30

@atpijkamo: csssst..felébrednek itt a röhögésemtõl . mind a heten xd ikszdé

Manyecska 2014.08.12. 21:50:48

@Nattramn: ha kitömnek kezesebb vagyok.xd

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.08.12. 21:51:29

@Manyecska: Heten, mint a gonoszok?
-zoli
-ezredes
-gyereked
-a kutya
-tengerimalac
-aranyhal
-de ki a hetedik vajon?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.12. 21:53:40

@dr. phil. Sün‼ ツ: hátmárhogyazistenbene.

@Nattramn: hát ez így utólag sajnos bizonyíthatatlan állítás.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.12. 21:55:12

@atpijkamo: hát a hagyó unokaöccse, most mondta. (csak nehogy gyereket haggyon!! )

Anomalocaris (törölt) 2014.08.12. 21:56:03

@sugargiraffusplumps.: Pedig eskü, hogy a laptopspinózis is magamtól jutott eszembe. Aki szeret, úgyis elhiszi.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.12. 21:59:20

@Nattramn: óó, hát elhiszünk mink mindent, ezen már ne műljon a boldogságod! tényleg, határozottan előrehaladó tendenciát mutacc az embiség felé vezető úton mostanában, mondtam már?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.08.12. 22:07:09

@sugargiraffusplumps.: Ez az irodalmi tészta az, ami a betűlevesbe' van, nem?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.08.12. 22:11:46

@batgirl: "Hagyma örök búcsút vett tőlünk..."
Nincs olyan szerencsénk. Még visszajön. Vérbeli vadász.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.12. 22:12:01

@Manyecska:
Mellyik másik?
Nekem a mellyek teccenek!444!

@sugargiraffusplumps.:
Jóvan, bébi, szeressük egymást!44!!

Manyecska 2014.08.12. 22:16:17

@dr. phil. Sün‼ ツ: az.a mellyek nekem nem..xd @atpijkamo: ravasz.cseles kérdés;-) naéjt

Anomalocaris (törölt) 2014.08.12. 22:17:56

@agresszív kismalac: Légy jó mindhalálig - gondolta a béka.

Manyecska 2014.08.12. 22:19:54

@dr. phil. Sün‼ ツ: pont ilyen ruhat lattam ma egy szexshop kirakataban.nem jarok oda amugy:-)

Manyecska 2014.08.12. 22:21:09

@agresszív kismalac: tenyleg nincs mera kutya elmenekült a tankcsapda elől xdd

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.12. 22:22:30

@Manyecska:
Ja,oda én se!
Bisztos kitalácijó!44!

Amadeusz, Amadeusz!444

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.12. 22:24:53

@Nattramn: majd hónap kifejtem, máma mán mennem kell, epedve várnak a kuncsaftjaim!

@agresszív kismalac: avagy: megeszek egy betűtésztalevest és simán kifosok egy esszét belőle. bocsánat :)

@dr. phil. Sün‼ ツ: üssekavics!

Manyecska 2014.08.12. 22:27:53

@dr. phil. Sün‼ ツ: jut eszembe az uram dobolt suhanckoràban..haljak meg pàrszor làttam igaziban is..félelmetes :-) ezt a függetlenitést nem értem hogy képesek.:-)

Troppauer_Hümér 2014.08.12. 22:52:53

@Manyecska: Manyi, ez egy NŐ volt, érted?

Lehet kurva rezignáltak vagytok, ha a harmadik gyereketeknek 40 fokos láza van, vagy apu megint félrekefél, de megfigyeltem, hogy kényes forgalmi cituácijókba nem szeretitek, ha valami kizökkent benneteket. Leblokkoltok, tisztelet a kivételnek.
Olyankor újra kell bootolni, csak addigra lehet meghal pár ember.

Troppauer_Hümér 2014.08.12. 22:55:17

@Manyecska: Mehetne a Prodzsidájtól a Firestarter is.

Te bisztoss, hogy nem utazott veletek Snoop Dogg?

Manyecska 2014.08.13. 05:23:55

@Troppauer_Hümér: En nem.ezèrt fordultam meg hajnalbam az m3-on....xd 18 évesen.mondjuk nem vettem észre hogy ott vok.sötét volt..benzin fogyott.erdoszeleken bolyongtam fél oraja..kétes alakokkal..taxis sem àllt meg hiaba integettem.....làtom bp vége hàt y.fordultam....legbelsö sãv...csak amikor az emelkedo tetejére érzem fura volt hogy jönnek szembe.kamion ilyenek.Hajnali hàrom h volt érettségi bankett utan akkor vezettem először tökegyedül.akkor megfogadtam hogy nem veszélyeztetek màst ha nem muszsj xdd de husz éve kocc nélkül vezetek..autopâlyàn is.:-)...szeretek nagyon.

Manyecska 2014.08.13. 05:26:40

@dr. phil. Sün‼ ツ: rola nincs de s fiam egyévesem a dobverõkkel verte szét a lakàst azt csodàs videoim közt lâthattad!!:-

Manyecska 2014.08.13. 05:37:24

@Troppauer_Hümér: az nem.viszont az aposom apja gepjàrmüoktato volt sza âradt a csì..xdd

Pörög a lufi (törölt) 2014.08.13. 05:54:57

@Manyecska: kurvara remelem hogy nem kerulunk egymas 5 kilometeres korzetebe.

Manyecska 2014.08.13. 06:53:00

A remény hal meg utoljára. Utána te fox kecseg.
:DD@dr. phil. Sün‼ ツ: találtam múltkor egy közös képet a Fejes Tomival /gy.k. Tankcsapda/, tök jó, a Hangfoglalón találkoztunk, nagyon ari /cukker, cukimuki/ srác:)!! Csak a benti gépemen van:(

Manyecska 2014.08.13. 06:54:23

Basszus mindenki alszik pedig hajókázni megyünk. Ígérem nem veszem át a vezetést hanem koreai diák módjára csendben várom hogy belefúlhassak:(..
Jó hergelt!

Viharbanszületett 2014.08.13. 07:03:06

Nem kell BKVva utazni . Autot kell venni. Tudom az abszurdisztánban uri huncuccság

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.08.13. 07:18:04

@atörökk: Na, ezt csak most olvasom. Visszatért a színvonal?

@Manyecska: Előtte azt mondtad, inkább rakna ki, az biztonságosabb :)

Nem strapabírás -> kár! bemondani meg akkor tud valamit a sofőr, ha van mivel... Lehet nem vót.

Troppauer_Hümér 2014.08.13. 09:02:27

@Manyecska: Na ez meggyőző volt. Tipikus.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.08.13. 09:08:35

@kézműves étcsokinyuszi: Miután hajnalban csillagokat fotóltam... IDE VELE!!! :D

@Troppauer_Hümér: :D

Hedley Lamarr 2014.08.13. 12:50:31

Egyrészt kedves Manyi, no offense, egy rinyagép.
22-es buszon utazom minden nap, utóbbi 5 év tapasztalata félévente kiég, füstöl egy busz, akár éjjel 11kor is, vagy 2 egymás után. Ajtó kiesik a helyéből. Tehát nem annyira szokatlan egy ilyen eset tudva, hogy a buszok és sofőrök cserélődnek a járatokon folyton.
VAGY MÉG:
Nyitott ajtóval indult el a busz, megnyomtam a vészjelzőt lám azonnal megállt a busz.

Ha füstöl/ég a busz és nem nyit ajtót a sofőr mert a város közepén (fotón Deák F. tér) fél, hogy valakit elüt kocsi/touristbusz/cangás, illetve elvben csak megállóban szabad neki, akkor igazán nem kell paráznia a vészjelző használatától ami minden közlekedési járművön van.
Ha nem nyit ajtót vagy nem tud, még mindig kilökhető az ablak vagy kiüthető ha annyira para a füst/tűz.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2014.08.13. 14:22:19

Hisztis női utas, hisztis női buszsofőr. Szép párosítás...

Itt meg majdnem abbahagytam az olvasást, pedig nagyon az eleje:
"Levelezem erős felindulásból írom"

De hülye fejjel végigolvastam. Kár volt... :(

Manyecska 2014.08.14. 08:11:26

@NO RAGRETS: én is fogtam már ajtót!!:)) Te meg elég ronda vagy, hallod.@Jani haverja: Akkor kapd be a f.szom. Üdv.: a poszter.

Manyecska 2014.08.14. 09:11:53

Poszter hisztis, kommentelők meg kib.szott nagy birkák!!!
Üsse ki az ablakot havi 10.e-ér akinek két anyja van! De legalább hogy hagyma is megnyugodjon ingyen pisálhattuk össze magunkat a buszon.

nandras01 2014.08.14. 19:46:34

nem tudom, hogy említette- e már valaki, de úgy vélem, az ilyen hisztis, agresszív és hülye picsát illett volna a sofőrnek némi péklapátos kezelésben részesíteni.
csak úgy miheztartásilag.

Agyalap 2014.08.15. 06:31:34

Manyi, aki kib@ssza az ülésből a vezetőt, majd csendesen sírdogálva sokkot kap. Ezt pont el is hittem.

Manyecska 2014.08.18. 09:50:46

@nandras01: @Agyalap: értő olvasás, köcsögök. Csak a miheztartás végett. Bezzeg amikor a devizahitelesekkel akcióztunk egy éve akkor jól jött ugye?
Nagyon szívesen, bunkó faszok.
:DD

Manyecska 2014.08.18. 09:53:15

Tudtam hogy a homár összes buzija megtalál. Tök jó a buli:DD@Agyalap: nem akkor sírtam viccnek szántam nem jött át, sebaj:DD Utána, amikor már tombolt a füst és nem tudtunk megállni. Gondolom ez mindennapos és csendben kéne tűrni hogy egy teszetosza vezető idegrohamban erőltesse szerencsétlen buszt. Tényleg fasza gyerekek vagytok, na.
süti beállítások módosítása