Az ember sokszor kerül kiszolgáltatott helyzetbe - hiszen erről szól az egész Homár is-, de az valahogy mindig sokkal durvább, amikor beteg emberrel történik ugyanez. Épp elég hendikep egy ilyen állapot önmagában, nem még az ideg meg a gyomorsav. Kedves Meyra, nem lehetne ezt másképp ?
Kedves Tékozló Homár!
Az anyám tolószékes, amúgy meg megmozdulni-se-tudós és így elég sok speciális dologra van szüksége, ahhoz, hogy ne legyen még több baja. Ilyen egy légkamrás ülőpárna is, ami ugye azért van, hogy ne legyenek felfekvések a hátsóján. A TB rendszeresen ki is jön megnézi, hogy van, hogy vannak az eszközök, mégiscsak "tőlük" kaptuk és nem két filléres dolgok.
Már egy ideje észrevettük, hogy ereszt ez a párna (pumpálgattuk vissza), így mikor kinn volt a TB küldöttség közölték, hogy ezt mindenképpen küldjük vissza a gyártónak, ők meg kell hogy javítsák.
Mi ennek megörültünk, de biztonság kedvéért feladás előtt megkérdeztem a céget, mennyi időre számítsunk, mert ugye ez fontos dolog. Közölték, hogy két- három nap, nyugodjak meg.Így fel is adtam szerdán a csomagot. Következő kedden gondoltam rákérdezek, hogy áll, mert kezdett szenvedés lenni az ülés a betegünknek... A szervizes lekezelően közölte, hogy tegnap kapta meg és mivel nem garanciális így nem ez az elsődleges. Mivel gyanús lett a hétfői megérkezés, utánakérdeztem a postán, hogy mikor vették át, kiderült, hogy előző héten már csütörtökön, tehát feladásom másnapján.Ekkor egy emeltebb hangú e-mailt írtam, hogy most mi is történik és mit várhatunk.Természetesen válaszra sem méltattak..
Még egy hét eltelt, majd mivel a szituáció elég rosszra fordult anyám állapotával (nem bírt kiülni sehova), felhívtam őket kedden, és kértem, hogy tegyenek valamit az ügyben, mert nem az ő seggük fáj éppen... Nem ilyen stílusban természetesen, de kértem őket, hogy a párnát most már juttassák vissza hozzánk, már az sem érdekel, ha nem történik semmi. A hölgyike, aki felháborodott, hogy én ezzel miért zavarom, mert ő nyaralni volt múlt héten, elmondta, hogy megtalálta (!!) a párnát és a szerdai postával visszaküldi.
Kicsit reménykedtem, hogy még egy napot ott tartják, talán történik valami... mondanom se kell, hogy ugyanúgy kaptuk vissza, ugye? A történetben a legszebb az, hogy még fizetnél is érte, meg beteg ember is vagy, akinek a napi életminősége múlik ezen, és akkor is leszarnak... Köszi Meyra- Ortopedia Kft!
E.
buksikutya 2014.09.22. 08:56:55
Dr. Kix 2014.09.22. 09:17:02
joska61 2014.09.22. 09:20:19
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.22. 09:24:41
herk 2014.09.22. 09:42:37
Most komolyan. Aki ennyire belesz*rik a munkájába, szerinted egy emelt hangú email-lel mit tesz? Körbeküldi a kollégáinak, és egy jól röhögnek rajta.
Ha meg jön az ellenőrzés, akkor az anyjjára is megeszküszik, hogy ő semmilyen emailt nem kapott.
Csigorin 2014.09.22. 10:27:26
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.22. 10:30:39
killerkaller 2014.09.22. 10:38:03
hobbitroll 2014.09.22. 10:42:28
killerkaller 2014.09.22. 10:50:19
Kevésbé fontos kütyük javítási idejére is adnak a szervizek cseredarabot.
hobbitroll 2014.09.22. 10:53:34
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.22. 10:54:21
venszivar 2014.09.22. 11:07:26
szemetek az emberek! nem adnak tanácsot....
Légpárna szerviz. Az olyan mint a gumi szerviz? vagy netán mint a gumi matracé? netán a mentőövé? várom a megoldást....
AtiSnatch 2014.09.22. 11:10:08
venszivar 2014.09.22. 11:11:01
LÉPEM!
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.22. 11:22:37
Ha nem is élete végéig, de ha TB támogatott valami, arra 10000% van szerződés, ami alapján kötelezhető a javításra. VAgy esetleg a TB fizeti a javítást is.
Ez azonban részletkérdés. Az a gáz, hogy a gyártó ül rajta, baszik rá. Se visszajelzés, hogy csinálnak-e valamit vagy nem, ilyesmi. Ez nem tart hetekig, 1 nap alatt el lehet dönteni.
Különben szólok, hogy te is fizetsz TB-t (ha igen), és ha veled szemben is így járnának el, lehet ideges lennél.
killerkaller 2014.09.22. 11:26:15
Ha olvasná a Homárt, biztos tudna válaszolni.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.22. 11:27:04
AtiSnatch 2014.09.22. 11:28:26
ancsika 2014.09.22. 11:39:29
venszivar 2014.09.22. 11:40:05
856-nál tart az emberiség s HA 22-en szólaltak eddig + !!!:D
Én mindig tudtam, hogy szemetek az "emberek".....
2014.09.22. 11:40:15
Miért nem gázkamrás?
Mielőtt egyesek elkezdenének nyervogni hogy ez nem shalomképes megjegyzés, elmondanám hogy egy finggyűjtőre gondoltam!
hobbitroll 2014.09.22. 11:40:57
2014.09.22. 11:44:48
Ezt most az előző kommentem miatt írom, annak semmi köze az általa felvázolt helyzethez!
killerkaller 2014.09.22. 11:50:21
hobbitroll 2014.09.22. 11:50:33
ptspts 2014.09.22. 11:58:03
Nem tudom, van-e jogi megoldása annak, hogy a szerviznek a jövőben ne érje meg húzni az időt (pl. azért, mert nagy bírságtól kell tartania). Ha a posztolónak van kitartása hozzá, forduljon ügyvédhez, és terelje jogi útra.
Ha van másik szerviz, esetleg Bécsben, akkor a posztoló oda is elküldheti, vagy épp személyesen is elviheti (pl. vonattal, busszal vagy autóval), majd visszahozhatja, hogy nagyon hamar meglegyen. Esetleg a helyszínen fizethet felárat a szerviznek, hogy azonnal javítsák meg, ő megvárja. (Ez nem mindig sikerül, pl. ha cserealkatrészre van szükség, de azért érdemes megpróbálni.)
Antalbaba 2014.09.22. 12:00:47
Tekintve a /nem támogatott/ árát, ebből pótdarabot nem nagyon tart az ember. Az viszont egyszerűen elfogadhatatlan, hogy ilyesmin hetekig csücsüljenek -cseredarab nélkül-, mert ennyi idő alatt éppen bekap az ember egy felfekvést, amitől ágynak dől, majd elviszi egy tüdőgyuszi:-( Ha vki pár hetet/hónapot pl. cseretelefon nélkül kell, hogy töltsön, abba nem hal bele (ha igen, akkor meg is érett rá), ebbe viszont...
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.22. 12:12:20
Különben mint mondtam, nem az a gáz, hogy megjavítják-e hanem hogy basznak rá hogy egyáltalán válaszoljanak.
killerkaller 2014.09.22. 12:24:43
AtiSnatch 2014.09.22. 12:30:39
Az "O" betűbe rejtett üzenet csak engem emlékeztet erre?
hobbitroll 2014.09.22. 13:11:39
@ColT: nem mondtam kit sajnálnék (magamat mindenféleképp) ;)
ismétlem: nem áll rendelkezésre elég információ. Nem tudjuk meddig volt/van garancia, nem tudjuk mikor vásárolta, nem tudjuk mikor jelentette be a hibát, nem tudjuk mikor küldte vissza a terméket. Megannyi fontosch kérdés. Abban igazad lehet, hogy a TB(OEP)-nek lehet vmi szerződése a céggel (csak tippelgetek!), amiben kitérnek az ilyen helyzetekre, de ezt nekünk soha nem fogják megmutatni.
És egy kis személyes megjegyzés. Mivel a pult mögött állok, van tapasztalatom a "kedves" vásárlókkal. Finoman szólva szeretnek túlozni.
Nekik a 3 nap már 1 hét. A 10nap 2 hét, és különbenis, miért nincs cserealkatrész. Akkor is, ha a 3 év garis termék vmi csodával határos módon a gar. lejárta előtt 2 nappal megy tönkre. Akkor is az ő seggükből fúj a passzátszél, ha nyoma maradt a nem szakszerű beszerelésnek. Ezt megmutatod neki, és még akkor is TE vagy a hülye, mert higgyem el, hogy ő nem piszkálta/baxta el.
Hát bocs, de a sokéves tapasztalatom mondatja velem, hogy 100-ból 90 vásárló trükközik/visszaél a lehetőségekkel. Megértem a céget. Azt nem mondom, hogy ebben az esetben egyetértek a gyakorlatukkal, de meg tudom érteni. (ez csak a javításra vonatkozik, a türhőségre nincs mentség, ha tényleg úgy történt)
McZozo 2014.09.22. 13:18:32
Ilyen esetekbe ha jol tudom van hogy 100% os tamogatas is van ilyen termekeken. De ehez felkell iratni es felirni csak evente ketevente lehet. Namost ha recept nelkul veszed igen sok esetben eleg jelentos osszegbe kerul akar egy vacak gumiparna is, de gondolom itt azert ennel kicsitt tobbrol van szo. Vegezetul pedig konnyu mondani hogy ha vegyen masik kettot meg gyujtson ra. Nem tudom talakoztal e mar rokkantnyugdijjal valaha. Na most ugy egyszer kulonits el annyit a havi penzedbol gyere ki belole es gyujts belole please.
ptspts 2014.09.22. 13:25:21
Rosszindulatú Vászka 2014.09.22. 13:54:29
Leone_510 2014.09.22. 13:55:00
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.22. 13:55:50
Azért sejthető, hogy ujjából nem szop ilyet a vásárló, illetve jókedvében nem szokott a Homárra írogatni, mert általában van elég dolguk.
Illetve kitalálható a le nem írt dolgok egy része, kicsit olvass a sorok között. Lehetőleg előítéletek nélkül plíz.
Hogy a vevők jó része fullhülye, nem újdonság. Kitárgyaltuk az akasztják az eladót postban. Ettől még, mint fentebb elhangzott, nem az a gáz, hogy megjavították-e vagy nem, hanem hogy nem reagálnak. Azt pedig akkor is kéne, ha nem javítós a dolog. Ez nem egy olyan cucc, hogy rettenetesen gondolkodni kéne rajta.
hobbitroll 2014.09.22. 14:02:08
Sajnos de. Sőt. Még ilyenebbet is. De ezen nem fogunk összeveszni.
"Ez nem egy olyan cucc, hogy rettenetesen gondolkodni kéne rajta."
Az előzményekkel nem vagyunk tisztában. Felét (se) hiszem el a posztnak.
killerkaller 2014.09.22. 14:08:32
*Mimikai izmok edzése indul*(hat)
hobbitroll 2014.09.22. 14:11:09
amúgy Vászka rátapintott a lényegre az offolós posztban.
Atörökk 2014.09.22. 14:15:41
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.22. 16:20:45
Aureliano Buendía 2014.09.22. 17:40:05
Aureliano Buendía 2014.09.22. 17:44:58
Az érdekelne, hogy mennyibe kerülhet egy ilyen , ehhez mérten lehet elgondolkodni a cseredarabról.
Aureliano Buendía 2014.09.22. 17:46:17
Többre tippeltem volna. De nem olcsó, az tény.
CID 2014.09.22. 19:29:29
Fée verte · www.malacful.blog.hu 2014.09.22. 19:39:58
Az OEP eléggé harap az általa biztosított eszközök jótállási időn,sőt kihordási időn belüli nem javítására. /pl.: egy székértnem küldünk autót, legfeljebb vesz külső köpenyt a bringaboltban,fék kikopása nem befolyásolja a használatot, ,, maga folyton belenegy az összes kátyúba''. A meosz piactéren és használtcikkekkel foglalkozó oldalakon is árusítják a sorstársak a kiváltott, egyszer sm használt eszközt, érdemes rákeresni.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.22. 19:46:16
Fée verte · www.malacful.blog.hu 2014.09.22. 20:41:11
Légkamrás párna: olx.hu/i2/hirdetes/uj-meyra-ads-antidecubitus-parna-ID1YtVj.html
2014.09.22. 23:48:16
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2014.09.23. 00:31:00
Benoke2 2014.09.23. 07:46:00
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.23. 09:10:34
Bár ebben az új rendszerben nem akkora munka végigolvasni, de az eredmény is szánalmas.
joska61 2014.09.23. 10:20:01
Benoke2 2014.09.23. 10:39:50
A_légpárnás 2014.09.23. 10:43:42
A párna tavaly májusban lett vásárolva, egy év a garancia rá.
A vevői túlzásokkal kapcsolatban pedig én is álltam eladói oldalon, de ebben az esetben a napok múlása az emailek alapján ténylegesek.
Az OEP-es tértis levél ötletet köszönöm, valószínűleg megfogadom.
És igen, valószínűleg az én hibám, hogy nem vettem kettő 25 ezres párnát tartaléknak és igen, valóban 25 ezer a párna, ami jujj nem is nagy összeg, de most nem kezdem el összeadni az orvosi költségeket, a gyógyszereket, az ellátás során összejövő összegeket, amik nagy része mostmár támogatott részünkre is, de ide is el kellett jutnunk valahogy. ;)
Az építő ötleteket nagyon köszönöm!
A_légpárnás 2014.09.23. 10:45:24
U.i.: voltam kereskedelmi üzletvezető, tudom miről beszélsz, kösz az empátiát. :D
VT Man 2014.09.23. 14:21:26
"Azt tanácsolom a posztolónak, hogy olyan tárgyból, amit nem tud nélkülözni, ha elromlik, eleve vegyen legalább hármat. Ha drága, akkor gyűjtsön rá, és ha összejön a pénz, vegye meg a másodikat és a harmadikat."
hahaha...
Meyra ADS 30 77 51-2 két légkamrás antidecubitus ülőpárna
Bruttó közfin. ár: 111 760 Ft
Ja, 110 ezer? Akkor 3-at kérek.
joska61 2014.09.24. 09:36:02
joska61 2014.09.24. 09:37:17
Atörökk 2014.09.24. 09:40:06
Attól, ha mama közgyógyos, sajnos egyáltalán nem biztos, hogy ez a speciáűlis párna rajta van a közgyógy-listán.
Mert az is csudálatos logikával van összeállítva. Adott fájdalomcsillapítóból az 50 mg-s nincs rajta, a 100-as igen.
joska61 2014.09.24. 09:43:15
A_légpárnás 2014.09.24. 11:49:13
Már közgyógyos, annak idején, amikor ezt írták fel neki még nem volt az.
A_légpárnás 2014.09.30. 08:00:27
akár a te "közbelépésed", akár a TB-s doktornőé, de köszönöm, hívott a Meyra és maximálisan elégedett vagyok a megoldásukkal! Köszönöm még egyszer!