Pál a hatékonyság jegyében maga zarándokolt el a Sony-szervizbe leadni a készülékét, ahol teljesen meghasonlott a körülmények láttán. És nem azért, mert nem dongták körül csinos hoszteszek meg halk zene. Abba ugyan beleköthetünk, hogy a Széchenyi tér mennyire Újpest széle, és azt sem látom pontosan, hogy miért lenne jó, ha 150 fős, 2000 nm-es műhelyek a belvárosban üzemelnének, de egy leharcolt ügyfélszolgálat tényleg gáz. Pláne, ha nem csak a nagyon túlmozgásos/erőszakos ügyfelek jutnak el oda, hanem maga a cég is támogatja a személyes ügyintézést.
Sziasztok,
Elegem van abból, ha veszek valamit, azt gyönyörű helyeken tehetem meg, csinos és kedves eladók szolgálnak ki, mosolyogva és segítőkészen veszik el a pénzem és én szívesen adom, mert remélem, hogy a külcsín alapján egy igényes és vevőbarát cég nívós és minőségi termékét vásároltam meg, mely nem csak a terméket takarja, nem csak egy tárgyat veszek, hanem egy komplett csomagot, szolgáltatást, mely tulajdonosként jár nekem, minimum a 2 éves jótállás alatt. Legalábbis ezt gondoltam, míg el nem romlott Sony Z telefonom.
A Telekom üzletekben mostantól semmilyen helyszíni javítást nem végeznek, csak felveszik a hibás terméket és továbbküldik a szervíznek. Mondjuk eddig sem volt túl bőkezű a Telekom a garanciás javításra váró ügyfelekkel, mindig lényegesen többet kell várni ezeknél a pultoknál, mintha befizetnél, vagy vásárolnál. Azt javasolják, vigyem el személyesen, mert lényegesen csökken a javítási idő.
Cordon Kft, Budapest, Széchenyi tér 9. A honlapjuk alapján modern, sikeres vállalkozás, 150 alkalmazottal, 5 milliós évi árbevétellel. Mivel kérdésem volt a javítással kapcsolatban, próbáltam hívni a megadott számot. Telefonon 3 napig nem tudtam elérni őket, 5 perc csöngés után mindig foglaltat jelzett. Így kénytelen voltam elmenni. A szervíz Újpest szélén van, egy lerobbant Gyapjúgyár és egy villamosremíz mellett, egy régi gyárépületben, amit újrefestettek. A szervíz az épület első emeletén van, a várakozóknak egy 8 négyzetméteres fűtés és klíma nélküli helyiség van kijelölve, melyben pár műanyag szék, egy foltos IKEA kanapé és egy hatalmas ősrégi gázóra van. A helyiségből átlátni a több évtizede nem használt, koszos-poros termekbe. Sorszámot kell húzni, egy órát várni, hogy bejusson az ember a nem kedves ügyfélszolgálatra, ahol 1 ember dolgozik, veszi fel a hibás termékeket, fogadja a futárokat, veszi át a dolgozók megrendelt ebédjét és gondolom fogadná a telefonhívásokat...
Engem ez zavar, hogy amikor a pénzem kell, akkor nyugati a kiszolgálás, amikor valami gond van, akkor keleti. Ennyire rövidre látnak előre ezek a nagy cégek? Tényleg csak az a fontos nekik, hogy egyszer eladják a bepalizott vevőnek a terméket, nem gond, ha többet nem vásárol náluk? Gusztustalan ez az "üzletinek" nevezett mentalitás, mely a legkevésbé sem vevőbarát...
Pál
AtiSnatch 2014.09.23. 14:26:20
peter3374 2014.09.23. 14:28:46
AtiSnatch 2014.09.23. 14:36:17
Electronikai termékek szervízközpontja: Mobiltelefonok, IP és PBX alapú telefonok, TV alaplap, stb.."
Nincs több kérdésem.
fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.09.23. 14:45:02
2014.09.23. 14:45:58
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.23. 14:47:06
A mindig mindig rövid i.
A szerviz mindig rövid i.
A mindig mindig rövid i.
A szerviz mindig rövid i.
A mindig mindig rövid i.
A szerviz mindig rövid i.
A mindig mindig rövid i.
A szerviz mindig rövid i.
A mindig mindig rövid i.
A szerviz mindig rövid i.
A mindig mindig rövid i.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.23. 14:54:26
Ez hülye.
Vegyél ájfónt, azzal életérzést is kapsz.
Ha szolgálatást is szerenél, akkor vegyél mobilcégtől SIM LOCK-olt telefont 2 év hűséggel.
Faszé mentél el a szervííííízbe, leadhattad vólna a szólgáltatódnál. Fócízzák le ők.
herk 2014.09.23. 15:00:36
2014.09.23. 15:01:44
Nem tudtam,pont akkor voltam kanyarós amikor ezt tanultuk!
2014.09.23. 15:03:29
Mosókonyhában!
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.23. 15:04:50
Néha akkor is keleti, amikor a pénzed kell, de amúgy nem rövidre látnak, nem éri meg szépen viselkedni. Ha megérné, akkor az lenne, hogy akkor is kedvesek, korrektek.
2014.09.23. 15:08:07
Azt én értem hogy széplelkű igényes emberek vagytok de felhomályosítanálak benneteket hogy a műszaki cuccokat a szervizhez hasonló helyen gyártják ahol kínaiak ugyanilyen dzsuvában szívják a brét csak abba nem gondoltok bele!
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.23. 15:08:55
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9. Én meg a hatos számnál. De tényleg!
2014.09.23. 15:11:17
Hülyén érvelsz az a meglátásom, ugyanis a kajarendelések (konyhának) semmi köze a szervizhez!
Ha meg akarsz győzni valakit, nem árt épkézláb példát találni!
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.23. 15:11:50
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.23. 15:13:59
Mondjuk ez teljesen függetlenül mindentől öntökönlövés, az igaz.
@Cicmen: Ettől még mondjuk a szerviz váróhelyisége elég gáz, ha úgy néz ki, ahogy leírták. Nem a telefonok miatt, hanem úgy mint a cég arculata...
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.23. 15:18:20
Nem a te döntésed. A gyártó cég a legótvarabb szervizzel szerződik.
Egyszer akartunk ügyfélszolgálatot szolgáltatni egy cégnek. Osztottunk, szoroztunk, helység, emberek, telefonvonalak, stb. a várható terhelés függvényében, plusz hozzáadtunk egy kis hasznot. Na, egy másik társaság majdnem fele annyiért vállalta. Ha mondjuk alánk kínálnak 10%-ot, akkor azt gondolom, ügyesebbek, okosabbak. De fele annyiért? Na, ott biztos fél napig kicsöng a telefon, míg egy rokkant analfabéta mongol pásztor felveszi. Lehet találgatni, melyik ajánlat lett a nyerő.
rokkant analfabéta mongol pásztor 2014.09.23. 15:19:27
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.09.23. 15:30:33
Poszter nem számolt utána mégis miből fizetik a 150 alkalmazottat?? Mert hogy nem évi 5 millából az tuti.
FDToth 2014.09.23. 15:41:59
Régebben Sony teló párti voltam, de amióta Corson/Crima van, inkább más gyártó...
Ja és a legviccesebb: jogszabályra hivatkozva garanciamegvonás a fő heppük :) csak az a bibi h ilyen szabály nincsen :) úh egyszer vki megtámadja ezt a bíróságon, akkor annyi a cordon leányvállalatának :)
diszkriminans (törölt) 2014.09.23. 15:43:57
Az az 5 millió 5 milliárd akar lenni, vagy 5 millió euró? Vagy a 150 az 1,5?
diszkriminans (törölt) 2014.09.23. 15:45:03
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.23. 15:45:26
Mondom mindig, hogy képzetlen munkaerővel, betanítva, szakmunkát csináltatni, az csak papíron jó, mert mindenki más cumizik vele.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.23. 15:46:55
Hogy ha csinálnak egy üfsz-t,
és az szar
akkor nem az üfsz céget fogják leszarozni
hanem azt, akinek az ügyfélszolgálata
szóval öngól
csak amíg valami manager pecsenyéje sül, addig leszarós.
rokkant analfabéta mongol pásztor 2014.09.23. 15:51:40
Vannak idióták, akik a márkában hisznek, nem az egyes termékeket nézik. Aztán mikor elmegy a gyártás az egyik alvállalkozótól egy másikhoz, aki éppen gagyit gyárt, akkor megy a meglepődés.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.23. 15:52:41
chili wili 2014.09.23. 16:17:50
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.23. 16:38:52
@chili wili: Ezt más szarviz is csinálja.
Atörökk 2014.09.23. 17:28:43
150 fő alkalmazott, 5 milliós évi árbevétel? Ez egy jótékonysági intézmény, szavamra!
Ja, szegény posztoló. Nagyon sajnálom.
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.09.23. 18:08:58
Aureliano Buendía 2014.09.23. 18:12:34
Posztolókám, ha nincs igényed a helyesírásra, akkor a kulturált szervizre (segítek: rövid i) miért is?
Súgok: eladni mindenhol igyekeznek csilivili környezet teremteni. Lásd még: KIKA áruház, és áruátvevő közti különbség.
Aureliano Buendía 2014.09.23. 18:16:49
ptspts 2014.09.23. 19:46:07
Aki nem akar a javítás miatt idegeskedni vagy túl sokat telefonálni, utazni, várakozni stb., annak azt javaslom, hogy nézzen utána, hogy melyek a legmegbízhatóbbnak ítélt telefontípusok a piacon, és azok közül vegyen egy nem túl drágát. Ha elromlik, vegyen egy újat, a régit pedig adakozza el valaki olyannak, akinek van elég kapacitása az ügyintézéshez.
Aki vásárol, az kockázatot vállal, még akkor is, ha a termékhez jár garanciális javítás. Felháborodni, kiakadni stb. az ügyintézés körülményein fölösleges, ezt a kockázatot a vevő a vásárláskor vállalta (akár tisztában volt az esélyekkel és a várható körülményekkel, akár nem). A vevő a kockázatát csökkentheti úgy, hogy a vásárlás előtt alaposan utánajár.
Martinicske 2014.09.23. 20:19:45
Mer a jóska pista kft az majd megcsinálja amit a nagy ismert cég nem. No nem a szolgáltatásra gondolok. Hanem arra, hogy majd megcsinálja hogy nem jelenti be normálisan az embereit, hogy nem fűt rendesen, egy kosztelepen van, műanyag székeken ülnek, ha besokall meg bedöntik a céget és jön helyette másik.
Ez van. Üdvözöllek Kelet-Európában.
MrZed001 2014.09.23. 20:53:00
Volt olyan, aki jelezte nekik teló hibáját, ők már küldték is neki újat, meg se várták hogy a srác elküldje nekik a rosszat és megérkezzen.
Lassan nem a kelet, a nyugat vad.
megamenn 2014.09.23. 21:10:04
mint az orákulum várója a mátrixban.
Rosszindulatú Vászka 2014.09.23. 21:29:46
Cseber Lajos 2014.09.23. 22:44:40
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.24. 06:50:20
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.24. 06:53:09
killerkaller 2014.09.24. 09:04:00
tatabike 2014.09.24. 12:02:41
1. gépnek vagy autónak az átvizsgálása és megjavítása karbantartás céljából.
Be kellene vinned a kocsid szervizre.
Eredet [szerviz < angol: service (szerviz) < serve (szolgál) < latin: servo (szolgál) < servus (szolga, rab)]
szerviz (főnév II.)
1. Étkészlet; hasonló tányérok és evőeszközök készlete az asztal egyöntetű tálalásához.
A vendégek kedvéért az ezüst szervizt vettük elő. A kávés szervizből már eltört egy csésze.
Eredet [szerviz < francia: service (felszolgáló készlet) < servir (felszolgál) < latin: servo (szolgál) < servus (szolga, rab)]
szervíz
Ez a szócikk sajnos még nincs kész, ezért ha találsz ide jó meghatározást, akkor légy szíves küldd be. Ha mégsem találsz, akkor mi is igyekezni fogunk elkészíteni.
szervíz
Vaspályán a gőzgép után közvetlen következő víz, melyen a tűzrevalót és a vizet szállítják.
Radzeer 2014.09.24. 14:41:50
évi 5 milliós árbevétel, egyszemélyes vállalkozás életbentartására elegendő, nem egy 150 alkalmazottat foglalkoztató cég működtetéséhez :) Valaki gyorsan nézze meg a könyvelést, mielőtt megérkezik a NAV :)
joska61 2014.09.25. 09:35:41
glurl.co/wcsomag
De itt nem nagyon javítanak Sony-t.
Hegyirablo 2014.09.26. 09:43:03
2014.10.02. 21:07:53
szazattila 2014.10.04. 11:35:54
ahanem01 2014.10.22. 13:39:51
ahanem01 2014.10.22. 13:41:33
halor 2016.03.31. 08:18:14